Pedagogik metodika №5 Yanvar 31, 2024 da chop etilgan InfoMaster tomonidan Pedagogik metodika №5 ga fikr bildirilmagan. Savol haqida xabar bering Bu savolda nima xato? Siz bo'sh hisobot yubora olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 0% 87 1234567891011121314151617181920 Pedagogik metodika №5 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. Kontekstda" o'rganishni o'rganish " bilim va tushunish A) O’quvchi tomonidan shakllantiriladi. B) kollektiv ta'lim bilan paydo bo'ladi. C) o'qituvchi tomonidan uzatiladi. D) ular ong osti darajasida o'z-o'zidan paydo bo'ladi. 2 / 20 2. Maktab o'qituvchilarining professional hamjamiyatining asosiy printsipi-asoslangan amaliyot A) kuzatishlar. B) maslahat. C) modellashtirish. D) tadqiqotlar. 3 / 20 3. Tadqiqot darsini muhokama qilishning oxirgi bosqichi quyidagilardan iborat A) keyingi dars yoki tsiklni rejalashtirish. B) tadqiqotning asosiy g'oyasini aniqlash. C) mavzu bo'yicha tadqiqot adabiyotlarini o'rganish. D) bir nechta sinf o'quvchilari bilan suhbatlashish. 4 / 20 4. Odamlar qulay o'rganish uchun fikr-mulohaza va rag'batlantirishga muhtoj, shuning uchun baholash bo'lishi kerak A) insonparvar. B) demokratik. C) sodiqlarga. D) o'z vaqtida. 5 / 20 5. Одна из основных характеристик Hamkorlikdagi ta'limning asosiy xususiyatlaridan biri обучения A) trening murakkab dasturlarga muvofiq amalga oshirilishi kerak. B) matn doirasida individual o'qitish amalga oshiriladi. C) ta'lim ijtimoiy muhitda takomillashtirilmoqda. D) yodlash va takrorlash rag'batlantiriladi. 6 / 20 6. Bir qator tadqiqotchilarning fikriga ko'ra, aksariyat hollarda o'qituvchilar ikki turdagi savollardan foydalanadilar A) kundalik va falsafiy. B) ko'p ma'noli va bir ma'noli. C) asosiy va qo'shimcha. D) past va yuqori tartib. 7 / 20 7. Darsni o'rganadigan o'qituvchilar A) yangi yondashuvni o'qitishni modellashtirish. B) maktabda mavjud bo'lgan tajribani umumlashtiring. C) "O’quvchi ovozi" loyihasini amalga oshiring. D) ota-onalarning ta'lim natijalariga ta'sirini o'rganish. 8 / 20 8. Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilar bilan ishlashning "tashqi" usulini amalga oshirishga misol A) onlayn rejimda o'quv dasturini kengaytirishлайн. B) guruhlarda ishlashni tashkil qilishda maslahatchilarni tayinlash. C) imtihonlarni o'quv rejasida belgilangan muddatdan oldin topshirish. D) har bir sinf o'quvchisida qobiliyat va iste'dodlarni aniqlash. 9 / 20 9. O'qitish va o'qitish amaliyotini rejalashtirishning so'nggi bosqichi A) kalendar rejalashtirish. B) qisqa muddatli rejalashtirish. C) uzoq muddatli rejalashtirish. D) uzoq muddatli rejalashtirish. 10 / 20 10. O’quvchilarning "muammolarni hal qilish" qobiliyatini aniqlash mezoni bolalar A) rejalashtirish uchun ko'p vaqt talab etiladi. B) ular tezda mohiyatini tushunadilar. C) ma'lumotlardan foydalanishi mumkin. D) muqobil qarorlar qabul qilishi mumkin. 11 / 20 11. Посредством Wiki orqali O’quvchilar mumkin A) создавать video intervyu yozuvlarini yarating. B) maktab yangiliklarini translyatsiya qiling. C) bir-birining sahifalarini tahrirlash. D) raqamli tasvirlarni qayta ishlash. 12 / 20 12. Kuzatish, tajriba natijasida olingan ma'lumotlarni tushunish, baholash, tahlil qilish va sintez qilishga intizomiy yondashuv A) tanqidiy fikrlash. B) metakognitsiya. C) axloqiy hukmlar. D) tadqiqot suhbati. 13 / 20 13. Formativ baholash оценивание A) ta'limni takomillashtirish imkoniyatlarini aniqlashga imkon beradi. B) belgilash va hisobot berish uchun zarur. C) O’quvchilarni sertifikatlash va sertifikatlash uchun zarurdirобучающихся. D) belgilar qo'yish uchun o'quv natijalarini o'tkazishga imkon beradi. 14 / 20 14. Tanqidiy fikrlashni rivojlantirishning keyingi bosqichida O’quvchilar quyidagilarni amalga oshiradilar A) baholash, tushuntirish, metakognitatsiya. B) dalillarni to'plash va guruhlash, bahslashish. C) kuzatish, taqqoslash, muhokama qilish. D) manbalarni tahlil qilish, gipotezalarni shakllantirish. 15 / 20 15. O’quvchi bilan xatolar haqida suhbat baholash maqsadiga mos keladi A) ta'limning murakkabliklarini aniqlash. B) prognozlash va tanlash. C) fikr-mulohazalarni taqdim etish. D) standartlarni nazorat qilish va bajarish. 16 / 20 16. AKTni qo'llashda "modellashtirish" o'qitish aspektidan foydalanishga misol A) O’quvchilarga haqiqiy hayotiy voqealar modellarini taqdim etish. B) O’quvchilarni o'rganish va muhokama qilish uchun ish bilan bo'lishish. C) test topshiriqlarini ishlab chiqish va ekspertizadan o'tkazish. D) sxema yoki ketma-ketlikni ishlab chiqish. 17 / 20 17. Kuzatish, talqin qilish va xulosa qilishni o'z ichiga oladi A) tadqiqot. B) fikrlash. C) rejalashtirish. D) baholash. 18 / 20 18. O'quv jarayoni va O’quvchilar natijalariga eng katta ta'sir ko'rsatadi A) nazariyani amaliyotga integratsiya qilish. B) normaga muvofiq baholash. C) o'qituvchining sinfdagi kundalik ishi. D) ta'lim siyosati. 19 / 20 19. O'rganishga satsial-situatsion yondashuv quyidagilarni o'z ichiga oladi A) shaxsning aqliy jarayonlarini o'rganish. B) laboratoriya psixologik eksperimentidan foydalanish. C) atrof-muhit bilan bog'liq xatti-harakatlarni o'rganish. D) turli xil amaliy faoliyatda ishtirok etish. 20 / 20 20. Summativ baholash baholash deb ataladi A) sifatlar. B) monitoring uchun. C) o'qitish uchun. D) o'qitish. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Author: InfoMaster Pedagogik metodika