Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik metodika » Pedagogik metodika №5 Pedagogik metodika Pedagogik metodika №5 InfoMaster Yanvar 31, 2024 58 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0% 1 Savol haqida xabar bering Bu savolda nima bo'ldi? Siz bo'sh hisobotni taqdim eta olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 1234567891011121314151617181920 Pedagogik metodika №5 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. Tadqiqot darsini muhokama qilishning oxirgi bosqichi quyidagilardan iborat A) bir nechta sinf o'quvchilari bilan suhbatlashish. B) tadqiqotning asosiy g'oyasini aniqlash. C) keyingi dars yoki tsiklni rejalashtirish. D) mavzu bo'yicha tadqiqot adabiyotlarini o'rganish. 2 / 20 2. AKTni qo'llashda "modellashtirish" o'qitish aspektidan foydalanishga misol A) sxema yoki ketma-ketlikni ishlab chiqish. B) O’quvchilarni o'rganish va muhokama qilish uchun ish bilan bo'lishish. C) test topshiriqlarini ishlab chiqish va ekspertizadan o'tkazish. D) O’quvchilarga haqiqiy hayotiy voqealar modellarini taqdim etish. 3 / 20 3. Maktab o'qituvchilarining professional hamjamiyatining asosiy printsipi-asoslangan amaliyot A) maslahat. B) tadqiqotlar. C) modellashtirish. D) kuzatishlar. 4 / 20 4. Formativ baholash оценивание A) ta'limni takomillashtirish imkoniyatlarini aniqlashga imkon beradi. B) O’quvchilarni sertifikatlash va sertifikatlash uchun zarurdirобучающихся. C) belgilash va hisobot berish uchun zarur. D) belgilar qo'yish uchun o'quv natijalarini o'tkazishga imkon beradi. 5 / 20 5. O'rganishga satsial-situatsion yondashuv quyidagilarni o'z ichiga oladi A) laboratoriya psixologik eksperimentidan foydalanish. B) atrof-muhit bilan bog'liq xatti-harakatlarni o'rganish. C) turli xil amaliy faoliyatda ishtirok etish. D) shaxsning aqliy jarayonlarini o'rganish. 6 / 20 6. O’quvchilarning "muammolarni hal qilish" qobiliyatini aniqlash mezoni bolalar A) muqobil qarorlar qabul qilishi mumkin. B) ular tezda mohiyatini tushunadilar. C) rejalashtirish uchun ko'p vaqt talab etiladi. D) ma'lumotlardan foydalanishi mumkin. 7 / 20 7. Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilar bilan ishlashning "tashqi" usulini amalga oshirishga misol A) onlayn rejimda o'quv dasturini kengaytirishлайн. B) imtihonlarni o'quv rejasida belgilangan muddatdan oldin topshirish. C) guruhlarda ishlashni tashkil qilishda maslahatchilarni tayinlash. D) har bir sinf o'quvchisida qobiliyat va iste'dodlarni aniqlash. 8 / 20 8. Tanqidiy fikrlashni rivojlantirishning keyingi bosqichida O’quvchilar quyidagilarni amalga oshiradilar A) dalillarni to'plash va guruhlash, bahslashish. B) manbalarni tahlil qilish, gipotezalarni shakllantirish. C) baholash, tushuntirish, metakognitatsiya. D) kuzatish, taqqoslash, muhokama qilish. 9 / 20 9. Kuzatish, talqin qilish va xulosa qilishni o'z ichiga oladi A) baholash. B) fikrlash. C) tadqiqot. D) rejalashtirish. 10 / 20 10. O'qitish va o'qitish amaliyotini rejalashtirishning so'nggi bosqichi A) uzoq muddatli rejalashtirish. B) uzoq muddatli rejalashtirish. C) qisqa muddatli rejalashtirish. D) kalendar rejalashtirish. 11 / 20 11. O'quv jarayoni va O’quvchilar natijalariga eng katta ta'sir ko'rsatadi A) nazariyani amaliyotga integratsiya qilish. B) o'qituvchining sinfdagi kundalik ishi. C) ta'lim siyosati. D) normaga muvofiq baholash. 12 / 20 12. O’quvchi bilan xatolar haqida suhbat baholash maqsadiga mos keladi A) fikr-mulohazalarni taqdim etish. B) ta'limning murakkabliklarini aniqlash. C) prognozlash va tanlash. D) standartlarni nazorat qilish va bajarish. 13 / 20 13. Summativ baholash baholash deb ataladi A) o'qitish uchun. B) monitoring uchun. C) o'qitish. D) sifatlar. 14 / 20 14. Kuzatish, tajriba natijasida olingan ma'lumotlarni tushunish, baholash, tahlil qilish va sintez qilishga intizomiy yondashuv A) tanqidiy fikrlash. B) tadqiqot suhbati. C) axloqiy hukmlar. D) metakognitsiya. 15 / 20 15. Kontekstda" o'rganishni o'rganish " bilim va tushunish A) O’quvchi tomonidan shakllantiriladi. B) kollektiv ta'lim bilan paydo bo'ladi. C) ular ong osti darajasida o'z-o'zidan paydo bo'ladi. D) o'qituvchi tomonidan uzatiladi. 16 / 20 16. Одна из основных характеристик Hamkorlikdagi ta'limning asosiy xususiyatlaridan biri обучения A) yodlash va takrorlash rag'batlantiriladi. B) ta'lim ijtimoiy muhitda takomillashtirilmoqda. C) matn doirasida individual o'qitish amalga oshiriladi. D) trening murakkab dasturlarga muvofiq amalga oshirilishi kerak. 17 / 20 17. Darsni o'rganadigan o'qituvchilar A) yangi yondashuvni o'qitishni modellashtirish. B) "O’quvchi ovozi" loyihasini amalga oshiring. C) ota-onalarning ta'lim natijalariga ta'sirini o'rganish. D) maktabda mavjud bo'lgan tajribani umumlashtiring. 18 / 20 18. Bir qator tadqiqotchilarning fikriga ko'ra, aksariyat hollarda o'qituvchilar ikki turdagi savollardan foydalanadilar A) past va yuqori tartib. B) kundalik va falsafiy. C) asosiy va qo'shimcha. D) ko'p ma'noli va bir ma'noli. 19 / 20 19. Odamlar qulay o'rganish uchun fikr-mulohaza va rag'batlantirishga muhtoj, shuning uchun baholash bo'lishi kerak A) sodiqlarga. B) insonparvar. C) o'z vaqtida. D) demokratik. 20 / 20 20. Посредством Wiki orqali O’quvchilar mumkin A) bir-birining sahifalarini tahrirlash. B) raqamli tasvirlarni qayta ishlash. C) создавать video intervyu yozuvlarini yarating. D) maktab yangiliklarini translyatsiya qiling. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz