Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik metodika » Pedagogik metodika №5 Pedagogik metodika Pedagogik metodika №5 InfoMaster Yanvar 31, 2024 67 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0% 0 Savol haqida xabar bering Bu savolda nima bo'ldi? Siz bo'sh hisobotni taqdim eta olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 1234567891011121314151617181920 Pedagogik metodika №5 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. Summativ baholash baholash deb ataladi A) o'qitish uchun. B) sifatlar. C) monitoring uchun. D) o'qitish. 2 / 20 2. Одна из основных характеристик Hamkorlikdagi ta'limning asosiy xususiyatlaridan biri обучения A) trening murakkab dasturlarga muvofiq amalga oshirilishi kerak. B) ta'lim ijtimoiy muhitda takomillashtirilmoqda. C) matn doirasida individual o'qitish amalga oshiriladi. D) yodlash va takrorlash rag'batlantiriladi. 3 / 20 3. O'rganishga satsial-situatsion yondashuv quyidagilarni o'z ichiga oladi A) shaxsning aqliy jarayonlarini o'rganish. B) laboratoriya psixologik eksperimentidan foydalanish. C) atrof-muhit bilan bog'liq xatti-harakatlarni o'rganish. D) turli xil amaliy faoliyatda ishtirok etish. 4 / 20 4. Kuzatish, talqin qilish va xulosa qilishni o'z ichiga oladi A) fikrlash. B) rejalashtirish. C) tadqiqot. D) baholash. 5 / 20 5. Kuzatish, tajriba natijasida olingan ma'lumotlarni tushunish, baholash, tahlil qilish va sintez qilishga intizomiy yondashuv A) tadqiqot suhbati. B) tanqidiy fikrlash. C) metakognitsiya. D) axloqiy hukmlar. 6 / 20 6. Odamlar qulay o'rganish uchun fikr-mulohaza va rag'batlantirishga muhtoj, shuning uchun baholash bo'lishi kerak A) o'z vaqtida. B) demokratik. C) sodiqlarga. D) insonparvar. 7 / 20 7. Kontekstda" o'rganishni o'rganish " bilim va tushunish A) ular ong osti darajasida o'z-o'zidan paydo bo'ladi. B) O’quvchi tomonidan shakllantiriladi. C) o'qituvchi tomonidan uzatiladi. D) kollektiv ta'lim bilan paydo bo'ladi. 8 / 20 8. Formativ baholash оценивание A) belgilar qo'yish uchun o'quv natijalarini o'tkazishga imkon beradi. B) O’quvchilarni sertifikatlash va sertifikatlash uchun zarurdirобучающихся. C) ta'limni takomillashtirish imkoniyatlarini aniqlashga imkon beradi. D) belgilash va hisobot berish uchun zarur. 9 / 20 9. Tanqidiy fikrlashni rivojlantirishning keyingi bosqichida O’quvchilar quyidagilarni amalga oshiradilar A) baholash, tushuntirish, metakognitatsiya. B) kuzatish, taqqoslash, muhokama qilish. C) dalillarni to'plash va guruhlash, bahslashish. D) manbalarni tahlil qilish, gipotezalarni shakllantirish. 10 / 20 10. O'qitish va o'qitish amaliyotini rejalashtirishning so'nggi bosqichi A) kalendar rejalashtirish. B) uzoq muddatli rejalashtirish. C) uzoq muddatli rejalashtirish. D) qisqa muddatli rejalashtirish. 11 / 20 11. Maktab o'qituvchilarining professional hamjamiyatining asosiy printsipi-asoslangan amaliyot A) kuzatishlar. B) modellashtirish. C) maslahat. D) tadqiqotlar. 12 / 20 12. Bir qator tadqiqotchilarning fikriga ko'ra, aksariyat hollarda o'qituvchilar ikki turdagi savollardan foydalanadilar A) asosiy va qo'shimcha. B) kundalik va falsafiy. C) ko'p ma'noli va bir ma'noli. D) past va yuqori tartib. 13 / 20 13. O’quvchi bilan xatolar haqida suhbat baholash maqsadiga mos keladi A) prognozlash va tanlash. B) ta'limning murakkabliklarini aniqlash. C) standartlarni nazorat qilish va bajarish. D) fikr-mulohazalarni taqdim etish. 14 / 20 14. Посредством Wiki orqali O’quvchilar mumkin A) создавать video intervyu yozuvlarini yarating. B) raqamli tasvirlarni qayta ishlash. C) maktab yangiliklarini translyatsiya qiling. D) bir-birining sahifalarini tahrirlash. 15 / 20 15. Darsni o'rganadigan o'qituvchilar A) maktabda mavjud bo'lgan tajribani umumlashtiring. B) "O’quvchi ovozi" loyihasini amalga oshiring. C) ota-onalarning ta'lim natijalariga ta'sirini o'rganish. D) yangi yondashuvni o'qitishni modellashtirish. 16 / 20 16. O’quvchilarning "muammolarni hal qilish" qobiliyatini aniqlash mezoni bolalar A) rejalashtirish uchun ko'p vaqt talab etiladi. B) ma'lumotlardan foydalanishi mumkin. C) ular tezda mohiyatini tushunadilar. D) muqobil qarorlar qabul qilishi mumkin. 17 / 20 17. O'quv jarayoni va O’quvchilar natijalariga eng katta ta'sir ko'rsatadi A) nazariyani amaliyotga integratsiya qilish. B) ta'lim siyosati. C) o'qituvchining sinfdagi kundalik ishi. D) normaga muvofiq baholash. 18 / 20 18. Tadqiqot darsini muhokama qilishning oxirgi bosqichi quyidagilardan iborat A) tadqiqotning asosiy g'oyasini aniqlash. B) bir nechta sinf o'quvchilari bilan suhbatlashish. C) mavzu bo'yicha tadqiqot adabiyotlarini o'rganish. D) keyingi dars yoki tsiklni rejalashtirish. 19 / 20 19. AKTni qo'llashda "modellashtirish" o'qitish aspektidan foydalanishga misol A) O’quvchilarga haqiqiy hayotiy voqealar modellarini taqdim etish. B) O’quvchilarni o'rganish va muhokama qilish uchun ish bilan bo'lishish. C) sxema yoki ketma-ketlikni ishlab chiqish. D) test topshiriqlarini ishlab chiqish va ekspertizadan o'tkazish. 20 / 20 20. Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilar bilan ishlashning "tashqi" usulini amalga oshirishga misol A) har bir sinf o'quvchisida qobiliyat va iste'dodlarni aniqlash. B) imtihonlarni o'quv rejasida belgilangan muddatdan oldin topshirish. C) guruhlarda ishlashni tashkil qilishda maslahatchilarni tayinlash. D) onlayn rejimda o'quv dasturini kengaytirishлайн. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz