Pedagogik metodika №5 Yanvar 31, 2024 da chop etilgan InfoMaster tomonidan Pedagogik metodika №5 ga fikr bildirilmagan. 0% 6 Savol haqida xabar bering Bu savolda nima xato? Siz bo'sh hisobot yubora olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 1234567891011121314151617181920 Tomonidan yaratilgan InfoMaster Pedagogik metodika №5 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. Odamlar qulay o'rganish uchun fikr-mulohaza va rag'batlantirishga muhtoj, shuning uchun baholash bo'lishi kerak A) o'z vaqtida. B) sodiqlarga. C) insonparvar. D) demokratik. 2 / 20 2. AKTni qo'llashda "modellashtirish" o'qitish aspektidan foydalanishga misol A) sxema yoki ketma-ketlikni ishlab chiqish. B) O’quvchilarga haqiqiy hayotiy voqealar modellarini taqdim etish. C) test topshiriqlarini ishlab chiqish va ekspertizadan o'tkazish. D) O’quvchilarni o'rganish va muhokama qilish uchun ish bilan bo'lishish. 3 / 20 3. O’quvchi bilan xatolar haqida suhbat baholash maqsadiga mos keladi A) standartlarni nazorat qilish va bajarish. B) fikr-mulohazalarni taqdim etish. C) ta'limning murakkabliklarini aniqlash. D) prognozlash va tanlash. 4 / 20 4. O'rganishga satsial-situatsion yondashuv quyidagilarni o'z ichiga oladi A) shaxsning aqliy jarayonlarini o'rganish. B) atrof-muhit bilan bog'liq xatti-harakatlarni o'rganish. C) turli xil amaliy faoliyatda ishtirok etish. D) laboratoriya psixologik eksperimentidan foydalanish. 5 / 20 5. O'qitish va o'qitish amaliyotini rejalashtirishning so'nggi bosqichi A) qisqa muddatli rejalashtirish. B) uzoq muddatli rejalashtirish. C) kalendar rejalashtirish. D) uzoq muddatli rejalashtirish. 6 / 20 6. Tanqidiy fikrlashni rivojlantirishning keyingi bosqichida O’quvchilar quyidagilarni amalga oshiradilar A) baholash, tushuntirish, metakognitatsiya. B) manbalarni tahlil qilish, gipotezalarni shakllantirish. C) dalillarni to'plash va guruhlash, bahslashish. D) kuzatish, taqqoslash, muhokama qilish. 7 / 20 7. Kuzatish, tajriba natijasida olingan ma'lumotlarni tushunish, baholash, tahlil qilish va sintez qilishga intizomiy yondashuv A) tanqidiy fikrlash. B) tadqiqot suhbati. C) axloqiy hukmlar. D) metakognitsiya. 8 / 20 8. Одна из основных характеристик Hamkorlikdagi ta'limning asosiy xususiyatlaridan biri обучения A) trening murakkab dasturlarga muvofiq amalga oshirilishi kerak. B) yodlash va takrorlash rag'batlantiriladi. C) ta'lim ijtimoiy muhitda takomillashtirilmoqda. D) matn doirasida individual o'qitish amalga oshiriladi. 9 / 20 9. Bir qator tadqiqotchilarning fikriga ko'ra, aksariyat hollarda o'qituvchilar ikki turdagi savollardan foydalanadilar A) ko'p ma'noli va bir ma'noli. B) kundalik va falsafiy. C) past va yuqori tartib. D) asosiy va qo'shimcha. 10 / 20 10. Summativ baholash baholash deb ataladi A) monitoring uchun. B) o'qitish. C) o'qitish uchun. D) sifatlar. 11 / 20 11. Darsni o'rganadigan o'qituvchilar A) ota-onalarning ta'lim natijalariga ta'sirini o'rganish. B) yangi yondashuvni o'qitishni modellashtirish. C) "O’quvchi ovozi" loyihasini amalga oshiring. D) maktabda mavjud bo'lgan tajribani umumlashtiring. 12 / 20 12. O'quv jarayoni va O’quvchilar natijalariga eng katta ta'sir ko'rsatadi A) ta'lim siyosati. B) normaga muvofiq baholash. C) nazariyani amaliyotga integratsiya qilish. D) o'qituvchining sinfdagi kundalik ishi. 13 / 20 13. Kontekstda" o'rganishni o'rganish " bilim va tushunish A) kollektiv ta'lim bilan paydo bo'ladi. B) O’quvchi tomonidan shakllantiriladi. C) ular ong osti darajasida o'z-o'zidan paydo bo'ladi. D) o'qituvchi tomonidan uzatiladi. 14 / 20 14. Formativ baholash оценивание A) ta'limni takomillashtirish imkoniyatlarini aniqlashga imkon beradi. B) O’quvchilarni sertifikatlash va sertifikatlash uchun zarurdirобучающихся. C) belgilar qo'yish uchun o'quv natijalarini o'tkazishga imkon beradi. D) belgilash va hisobot berish uchun zarur. 15 / 20 15. Kuzatish, talqin qilish va xulosa qilishni o'z ichiga oladi A) fikrlash. B) tadqiqot. C) baholash. D) rejalashtirish. 16 / 20 16. Tadqiqot darsini muhokama qilishning oxirgi bosqichi quyidagilardan iborat A) keyingi dars yoki tsiklni rejalashtirish. B) tadqiqotning asosiy g'oyasini aniqlash. C) bir nechta sinf o'quvchilari bilan suhbatlashish. D) mavzu bo'yicha tadqiqot adabiyotlarini o'rganish. 17 / 20 17. Посредством Wiki orqali O’quvchilar mumkin A) maktab yangiliklarini translyatsiya qiling. B) bir-birining sahifalarini tahrirlash. C) создавать video intervyu yozuvlarini yarating. D) raqamli tasvirlarni qayta ishlash. 18 / 20 18. Maktab o'qituvchilarining professional hamjamiyatining asosiy printsipi-asoslangan amaliyot A) maslahat. B) tadqiqotlar. C) modellashtirish. D) kuzatishlar. 19 / 20 19. Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilar bilan ishlashning "tashqi" usulini amalga oshirishga misol A) imtihonlarni o'quv rejasida belgilangan muddatdan oldin topshirish. B) guruhlarda ishlashni tashkil qilishda maslahatchilarni tayinlash. C) har bir sinf o'quvchisida qobiliyat va iste'dodlarni aniqlash. D) onlayn rejimda o'quv dasturini kengaytirishлайн. 20 / 20 20. O’quvchilarning "muammolarni hal qilish" qobiliyatini aniqlash mezoni bolalar A) ma'lumotlardan foydalanishi mumkin. B) ular tezda mohiyatini tushunadilar. C) rejalashtirish uchun ko'p vaqt talab etiladi. D) muqobil qarorlar qabul qilishi mumkin. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring tomonidan Wordpress Quiz plugin Pedagogik metodika