Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik metodika » Pedagogik metodika №5 Pedagogik metodika Pedagogik metodika №5 InfoMaster Yanvar 31, 2024 54 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0% 0 Savol haqida xabar bering Bu savolda nima bo'ldi? Siz bo'sh hisobotni taqdim eta olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 1234567891011121314151617181920 Pedagogik metodika №5 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. Kontekstda" o'rganishni o'rganish " bilim va tushunish A) ular ong osti darajasida o'z-o'zidan paydo bo'ladi. B) kollektiv ta'lim bilan paydo bo'ladi. C) O’quvchi tomonidan shakllantiriladi. D) o'qituvchi tomonidan uzatiladi. 2 / 20 2. AKTni qo'llashda "modellashtirish" o'qitish aspektidan foydalanishga misol A) O’quvchilarga haqiqiy hayotiy voqealar modellarini taqdim etish. B) O’quvchilarni o'rganish va muhokama qilish uchun ish bilan bo'lishish. C) test topshiriqlarini ishlab chiqish va ekspertizadan o'tkazish. D) sxema yoki ketma-ketlikni ishlab chiqish. 3 / 20 3. Formativ baholash оценивание A) O’quvchilarni sertifikatlash va sertifikatlash uchun zarurdirобучающихся. B) belgilash va hisobot berish uchun zarur. C) belgilar qo'yish uchun o'quv natijalarini o'tkazishga imkon beradi. D) ta'limni takomillashtirish imkoniyatlarini aniqlashga imkon beradi. 4 / 20 4. Darsni o'rganadigan o'qituvchilar A) yangi yondashuvni o'qitishni modellashtirish. B) maktabda mavjud bo'lgan tajribani umumlashtiring. C) ota-onalarning ta'lim natijalariga ta'sirini o'rganish. D) "O’quvchi ovozi" loyihasini amalga oshiring. 5 / 20 5. Tadqiqot darsini muhokama qilishning oxirgi bosqichi quyidagilardan iborat A) tadqiqotning asosiy g'oyasini aniqlash. B) bir nechta sinf o'quvchilari bilan suhbatlashish. C) keyingi dars yoki tsiklni rejalashtirish. D) mavzu bo'yicha tadqiqot adabiyotlarini o'rganish. 6 / 20 6. O’quvchilarning "muammolarni hal qilish" qobiliyatini aniqlash mezoni bolalar A) rejalashtirish uchun ko'p vaqt talab etiladi. B) muqobil qarorlar qabul qilishi mumkin. C) ular tezda mohiyatini tushunadilar. D) ma'lumotlardan foydalanishi mumkin. 7 / 20 7. Summativ baholash baholash deb ataladi A) sifatlar. B) monitoring uchun. C) o'qitish. D) o'qitish uchun. 8 / 20 8. Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilar bilan ishlashning "tashqi" usulini amalga oshirishga misol A) har bir sinf o'quvchisida qobiliyat va iste'dodlarni aniqlash. B) imtihonlarni o'quv rejasida belgilangan muddatdan oldin topshirish. C) guruhlarda ishlashni tashkil qilishda maslahatchilarni tayinlash. D) onlayn rejimda o'quv dasturini kengaytirishлайн. 9 / 20 9. Odamlar qulay o'rganish uchun fikr-mulohaza va rag'batlantirishga muhtoj, shuning uchun baholash bo'lishi kerak A) o'z vaqtida. B) sodiqlarga. C) insonparvar. D) demokratik. 10 / 20 10. O'qitish va o'qitish amaliyotini rejalashtirishning so'nggi bosqichi A) uzoq muddatli rejalashtirish. B) kalendar rejalashtirish. C) uzoq muddatli rejalashtirish. D) qisqa muddatli rejalashtirish. 11 / 20 11. Bir qator tadqiqotchilarning fikriga ko'ra, aksariyat hollarda o'qituvchilar ikki turdagi savollardan foydalanadilar A) asosiy va qo'shimcha. B) ko'p ma'noli va bir ma'noli. C) past va yuqori tartib. D) kundalik va falsafiy. 12 / 20 12. O’quvchi bilan xatolar haqida suhbat baholash maqsadiga mos keladi A) fikr-mulohazalarni taqdim etish. B) standartlarni nazorat qilish va bajarish. C) prognozlash va tanlash. D) ta'limning murakkabliklarini aniqlash. 13 / 20 13. Посредством Wiki orqali O’quvchilar mumkin A) создавать video intervyu yozuvlarini yarating. B) raqamli tasvirlarni qayta ishlash. C) bir-birining sahifalarini tahrirlash. D) maktab yangiliklarini translyatsiya qiling. 14 / 20 14. Одна из основных характеристик Hamkorlikdagi ta'limning asosiy xususiyatlaridan biri обучения A) trening murakkab dasturlarga muvofiq amalga oshirilishi kerak. B) yodlash va takrorlash rag'batlantiriladi. C) ta'lim ijtimoiy muhitda takomillashtirilmoqda. D) matn doirasida individual o'qitish amalga oshiriladi. 15 / 20 15. Kuzatish, talqin qilish va xulosa qilishni o'z ichiga oladi A) tadqiqot. B) baholash. C) rejalashtirish. D) fikrlash. 16 / 20 16. Tanqidiy fikrlashni rivojlantirishning keyingi bosqichida O’quvchilar quyidagilarni amalga oshiradilar A) manbalarni tahlil qilish, gipotezalarni shakllantirish. B) kuzatish, taqqoslash, muhokama qilish. C) dalillarni to'plash va guruhlash, bahslashish. D) baholash, tushuntirish, metakognitatsiya. 17 / 20 17. O'quv jarayoni va O’quvchilar natijalariga eng katta ta'sir ko'rsatadi A) normaga muvofiq baholash. B) ta'lim siyosati. C) o'qituvchining sinfdagi kundalik ishi. D) nazariyani amaliyotga integratsiya qilish. 18 / 20 18. Kuzatish, tajriba natijasida olingan ma'lumotlarni tushunish, baholash, tahlil qilish va sintez qilishga intizomiy yondashuv A) tadqiqot suhbati. B) axloqiy hukmlar. C) tanqidiy fikrlash. D) metakognitsiya. 19 / 20 19. Maktab o'qituvchilarining professional hamjamiyatining asosiy printsipi-asoslangan amaliyot A) kuzatishlar. B) modellashtirish. C) tadqiqotlar. D) maslahat. 20 / 20 20. O'rganishga satsial-situatsion yondashuv quyidagilarni o'z ichiga oladi A) shaxsning aqliy jarayonlarini o'rganish. B) laboratoriya psixologik eksperimentidan foydalanish. C) atrof-muhit bilan bog'liq xatti-harakatlarni o'rganish. D) turli xil amaliy faoliyatda ishtirok etish. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz