Pedagogik metodika №3 Yanvar 27, 2024 da chop etilgan InfoMaster tomonidan Pedagogik metodika №3 ga fikr bildirilmagan. Savol haqida xabar bering Bu savolda nima xato? Siz bo'sh hisobot yubora olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 0% 29 1234567891011121314151617181920 Pedagogik metodika №3 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. O'quvchilar sinfda muhokama qilishda raqobatlashadigan va boshqa odamning nuqtai nazarini qabul qilishni istamaydigan tortishuv shaklini aniqlang A) munozarali suhbat. B) tadqiqot suhbati. C) kümülatif suhbat. D) kognitiv suhbat. 2 / 20 2. Tadqiqotni amalga oshirish tsiklining oxirgi bosqichi A) amaliyotni takomillashtirish. B) biz yangidan boshlaymiz. C) biz majburiyatlarni olamiz. D) biz tajribani tushunamiz. 3 / 20 3. Kuzatish, talqin qilish va xulosa qilishni o'z ichiga oladi A) fikrlash. B) baholash. C) rejalashtirish. D) tadqiqot. 4 / 20 4. Trening uchun baholashning maqsadiется A) sifat monitoringi. B) belgilash. C) ishlash reytingining ta'riflari. D) O’quvchilarni o'qitishga ko'maklashish. 5 / 20 5. O’quvchilarning tanqidiy fikrlash jarayonining yakuniy bosqichi A) ma'lumot bilan tanishish. B) оценивание dalillarning haqiqiyligi va ishonchliligini baholash. C) xulosalarning dolzarbligi va ahamiyatini asoslash. D) ma'lumotlarni sintez qilish. 6 / 20 6. O'qituvchini o'qitish va o'qitish jarayoni, amaliyoti, usullari to'g'risida bilimga ega bo'lgan bilim sohasi A) mavzu bilimlari. B) sotsiologik bilimlar. C) kommunikativ bilimlar. D) pedagogik bilimlar. 7 / 20 7. AKT texnologiyalari va amaliy misollar orqali "sinov va tasdiqlash" o'qitish jihatlari o'rtasidagi muvofiqlik A) gipotezani sinash uchun ma'lumotlarni yig'ish. B) o'lchovlarni qanday bajarish kerakligini ko'rsating. C) обмен O’quvchilar ishini almashish. D) mumkin bo'lgan harakatlarni taqlid qilish. 8 / 20 8. O’quvchilarning qobiliyatlarini aniqlash uchun mezon "fikrlash tezligi" bolalar degan ma'noni anglatadi A) ular tezda rejalarni amalga oshirishga kelishadi. B) ular yanada murakkab o'yinlar va vazifalarga intilishadi. C) ular yoshligidan turli xil belgilarni qabul qilishlari mumkin. D) muqobil qarorlar qabul qilishi mumkin. 9 / 20 9. Trening natijalari A) O’quvchilarning ishlash natijalariga mos kelish. B) uch darajali tuzilish shaklida taqdim eting. C) bilimlarni uzatish usullariga e'tibor qarating. D) o'qituvchining e'tiqodini o'zgartirishga e'tibor qarating. 10 / 20 10. Bir guruh o'qituvchilar tomonidan o'quv dasturiga asoslangan ketma-ket darslarni rejalashtirish A) o'rta muddatli. B) qisqa muddatli. C) direktiv. D) uzoq muddatli. 11 / 20 11. To'liq javoblarni rag'batlantiradigan savollar texnikaga tegishli A) kombinatsiya. B) rag'batlantirish. C) muvofiqlashtirish. D) qayta yo'naltirish. 12 / 20 12. Подход к осмыслению, оценке, анализа Kuzatish, tajriba, mulohaza yuritish yoki mulohaza yuritish natijasida olingan ma'lumotlarni tushunish, baholash, tahlil qilish va sintez qilish yondashuvi A) standart fikrlash. B) muqobil ta'lim. C) inklyuziv ta'lim. D) tanqidiy fikrlash. 13 / 20 13. Potentsial istiqbolli g'oyalarga ega va innovatsion yondashuvlarga ega bo'lgan etakchi o'qituvchilar o'zlariga savol berishadi A) O’quvchilarning ota-onalari bilan qanday ishlash kerak. B) akademik ko'rsatkichlarni qanday kuzatish kerak. C) O’quvchilarga qanday uy vazifasi berish kerak. D) O'zgarish nima uchun kerak. 14 / 20 14. Trening uchun baholash olingan ma'lumotlarga e'tiborni qaratadi A) tegishli hujjatni kim olish huquqiga ega. B) o'quvchilar ta'limning qaysi bosqichida. C) o'qitish va o'qitish uslubini qanday boshqarish kerak. D) standartlarning bajarilishini qanday nazorat qilish kerak. 15 / 20 15. Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni "o'z-o'zini tarbiyalash" ni aniqlash mezonining namoyon bo'lishiga misol A) ular o'qishni tartibga soladilar. B) ular uzoq vaqt rejalashtirishadi, lekin eng tez amalga oshiradilar. C) muqobil qarorlar qabul qiling. D) guruh faoliyatini tashkil etish. 16 / 20 16. Darsni o'rganishda Markaziy o'rinni jarayon egallaydi A) ta'lim strategiyasini tanlash. B) hamkasblarning fikr-mulohazalari. C) O’quvchilarni kuzatish. D) darsni rejalashtirish. 17 / 20 17. Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni" fikrlash tezligi " ni muvaffaqiyatli o'qitish mezonining namoyon bo'lishiga misol A) rejalarni puxta rejalashtirish va amalga oshirish tezligi. B) ma'lumotni eslab qolish va undan foydalanish qobiliyati. C) hozirgiva uzoq vaqt davomida vazifaga e'tibor qaratish. D) muqobil qarorlar qabul qilish qobiliyati. 18 / 20 18. O'quv jarayoni samaradorligini belgilovchi asosiy omillarga quyidagilar kiradi A) tashqi motivatsiyaning ustunligi. B) O’quvchilarning o'quv jarayonini tushunishi. C) o'yin shakllaridan foydalanish. D) katta hajmdagi ma'lumotlar bilan ishlash. 19 / 20 19. Ko'proq bilimdon odamlar bilan ijtimoiy munosabatlar natijasida bola o'zi uchun ichki manbaga ega bo'ladi собственного A) harakatlar. B) fikrlash. C) bilim. D) xotira. 20 / 20 20. Tanqidiy fikrlash asoslari (dasturga muvofiq) A) maktabgacha yoshdagi bolalar. B) o'rta maktab o'quvchilari. C) kichik maktab o'quvchilari. D) universitet O’quvchilari. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Author: InfoMaster Pedagogik metodika