Pedagogik metodika №1 Yanvar 24, 2024 da chop etilgan InfoMaster tomonidan Pedagogik metodika №1 ga fikr bildirilmagan. 0% 53 1234567891011121314151617181920 Pedagogik metodika №1 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. Darsdagi eng kam samarali faoliyat. A) ma'ruza. B) namoyish. C) muhokama. D) bilimlarni uzatish. 2 / 20 2. Asosiy masalalar bo'yicha fikr yuritish va amaliy tajriba haqida fikr yuritish qobiliyati. A) kümülatif suhbat. B) tanqidiy fikrlash. C) normativ baholash. D) hamkorlikdagi trening. 3 / 20 3. PISA xalqaro tadqiqotidan olingan ma'lumotlarni tahlil PISAqilish baholash maqsadiga mos keladi. A) standartlarni nazorat qilish va bajarish. B) motivatsiyani oshirish. C) fikr-mulohaza. D) o'rganishdagi qiyinchiliklarni aniqlash. 4 / 20 4. Darslarda axborot-kommunikatsiya texnologiyalaridan foydalanishda o'qituvchilarning asosiy roli O’quvchilarni o'qitishdir. A) internetdan foydalanish xavfsiz. B) olimpiadalarni qidirib toping va ularda ishtirok eting. C) mavzu bo'yicha ma'lumot toping. D) ijtimoiy tarmoqlardan foydalaning. 5 / 20 5. Formativ baholash orqali o'rganishni yaxshilashga bog'liq bo'lgan asosiy omillar ro'yxatidagi ortiqcha narsalarni chiqarib tashlangформативное. A) baholash natijalarini hisobga olgan holda o'qitishni o'zgartirish. B) natijalarning ta'siri baholash o'quvchilarningo'zini o'zi qadrlashiga. C) O’quvchilarning o'z ta'limlarida faol ishtiroki. D) belgilangan standartlarni bajarish va nazoratqilish. 6 / 20 6. O’quvchi natijani yaxshilash uchun nima qilish kerakligini tushunishi mumkin, agar A) axborot texnologiyalaridan foydalaning. B) sinf reytingi bilan tanishish. C) baholash mezonlarini tushuntiring. D) faoliyatni tashkil etishga jalb qilish. 7 / 20 7. Ishlaydigan xotiraning asosiy xususiyati. A) ma'lumotni qisqa muddatli saqlash. B) harakatlarni qanday bajarish haqida ma'lumot. C) tasvirlar, omillar va hodisalarni suratga olish. D) bilinçaltında voqealarni aks ettiring. 8 / 20 8. Baholash maqsadlari, ular orqalio'qituvchilaro'quvchilarning xatti-harakatlari va rivojlanishini aniqlashga harakat qilishadi. A) standartlarni nazorat qilish va bajarish. B) motivatsiya. C) o'rganishdagi qiyinchiliklarni aniqlash. D) fikr-mulohaza. 9 / 20 9. O’quvchilar tarixiy faktlarni jarayonda takrorlash orqali yodlaydilar A) ko'rsatmalar, taqdimotlar. B) qiroat. C) yodlash.. D) muloqot. 10 / 20 10. Asosiy masalalar bo'yicha mulohaza yuritish va o'zingizning amaliy tajribangiz haqida fikr yuritish qobiliyati fikrlash uchun xosdir. A) mantiqiy. B) mantiqsiz. C) assotsiativ D) tanqidiy. 11 / 20 11. Barcha iqtidor va iste'dod tushunchalarining umumiy komponenti. A) ijtimoiy himoya. B) madaniy qadriyatlar. C) uzluksiz o'rganish. D) doimiy o'zini o'zi boshqarish. 12 / 20 12. Trening og'zaki vositalardan foydalanish natijasida yuzaga keladi. A) gapirish, muhokama qilish va bahslashish. B) vizualizatsiya, taqdimotlar. C) aloqa sahnasidagi o'zgarishlar. D) yuz ifodalari, imo-ishoralar, pantomimalar. 13 / 20 13. Tanqidiy fikrlashning asosiy darajasida yosh o'quvchilarda allaqachon rivojlanishi mumkin. Buning uchun eng maqbul yo'l O’quvchilarni rag'batlantirishdir A) guruhda o'quv ma'lumotlarini muhokama qilish. B) o'z tajribangizga asoslanib dalillarni toping. C) taqdim etilgan algoritm bo'yicha o'quv muammosini halqiling. D) tayyor manbalardan olingan ma'lumotlardan foydalaning. 14 / 20 14. "Yodlash" dialogining mazmunini aniqlang A) sinov uchun mo'ljallangan savollar orqali bilim va tushunishni to'plash. B) tuzilgan kümülatif so'rov orqali o'zaro tushunishga erishish. C) muammolarni hal qilish bo'yicha ma'lumotlarni tarqatish uchun fikr almashish. D) doimiy takrorlash orqali faktlar, g'oyalar va kundalik harakatlarni yodlash. 15 / 20 15. O’quvchilarning o'zlari vaqt o'tishi bilan o'z bilimlari darajasini baholaydilar, so'ngra o'qituvchilar bilan birgalikda o'zlarini takomillashtirish yo'lidagi keyingi qadamlarni belgilaydilar. A) mezonlarni baholash. B) trening uchun baholash. C) o'zaro baholash. D) ta'limni baholash. 16 / 20 16. Barcha O’quvchilarning ehtiyojlarini qondirishga yordam beradigan inklyuziv yondashuv g'oyasi doirada ko'rib chiqiladi. A) O'rganish uchun baholash va o'rganishni baholash. B) Ta'limni o'qitishda yangi yondashuvlar. C) Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni o'qitish. D) Tanqidiy fikrlashni o'rgatish. 17 / 20 17. O’quvchilar raqobatlashadigan va boshqa odamning nuqtai nazarini qabul qilishni istamaydigan suhbat. A) bahsli. B) tadqiqot. C) inklyuziv. D) ko'rsatma. 18 / 20 18. Darsni o'rganishni amalga oshirishning dastlabki bosqichi. A) natijalarni tahlil qilish. B) umuman sinfni o'qitish. C) ishni kuzatish. D) birgalikda rejalashtirish. 19 / 20 19. O'z kognetiv jarayonlari va strategiyalarini ko'rib chiqish. O'z-o'zini aks ettirish uchun noyob qobiliyat. A) ijodkorlik. B) metasognitsiya. C) analogiya bo'yicha mulohazayuritish. D) yolg'on ishontirish vazifasi. 20 / 20 20. Baholashning barcha turlarining umumiy xususiyatlari quyidagilardan iborat. A) rejalashtirish, muhokama qilish, tavsiyalar. B) qo'llash, tahlil qilish, sintez qilish. C) kuzatish, interpretaCiya, xulosa. D) so'rov, sinov, modellashtirish. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Author: InfoMaster Pedagogik metodika