Pedagogik metodika №5 Yanvar 31, 2024 da chop etilgan InfoMaster tomonidan Pedagogik metodika №5 ga fikr bildirilmagan. Savol haqida xabar bering Bu savolda nima xato? Siz bo'sh hisobot yubora olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 0% 89 1234567891011121314151617181920 Pedagogik metodika №5 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. Formativ baholash оценивание A) belgilar qo'yish uchun o'quv natijalarini o'tkazishga imkon beradi. B) O’quvchilarni sertifikatlash va sertifikatlash uchun zarurdirобучающихся. C) belgilash va hisobot berish uchun zarur. D) ta'limni takomillashtirish imkoniyatlarini aniqlashga imkon beradi. 2 / 20 2. Odamlar qulay o'rganish uchun fikr-mulohaza va rag'batlantirishga muhtoj, shuning uchun baholash bo'lishi kerak A) sodiqlarga. B) insonparvar. C) o'z vaqtida. D) demokratik. 3 / 20 3. Tadqiqot darsini muhokama qilishning oxirgi bosqichi quyidagilardan iborat A) keyingi dars yoki tsiklni rejalashtirish. B) mavzu bo'yicha tadqiqot adabiyotlarini o'rganish. C) tadqiqotning asosiy g'oyasini aniqlash. D) bir nechta sinf o'quvchilari bilan suhbatlashish. 4 / 20 4. Bir qator tadqiqotchilarning fikriga ko'ra, aksariyat hollarda o'qituvchilar ikki turdagi savollardan foydalanadilar A) ko'p ma'noli va bir ma'noli. B) asosiy va qo'shimcha. C) kundalik va falsafiy. D) past va yuqori tartib. 5 / 20 5. Посредством Wiki orqali O’quvchilar mumkin A) raqamli tasvirlarni qayta ishlash. B) maktab yangiliklarini translyatsiya qiling. C) bir-birining sahifalarini tahrirlash. D) создавать video intervyu yozuvlarini yarating. 6 / 20 6. O'quv jarayoni va O’quvchilar natijalariga eng katta ta'sir ko'rsatadi A) o'qituvchining sinfdagi kundalik ishi. B) ta'lim siyosati. C) nazariyani amaliyotga integratsiya qilish. D) normaga muvofiq baholash. 7 / 20 7. Darsni o'rganadigan o'qituvchilar A) maktabda mavjud bo'lgan tajribani umumlashtiring. B) "O’quvchi ovozi" loyihasini amalga oshiring. C) yangi yondashuvni o'qitishni modellashtirish. D) ota-onalarning ta'lim natijalariga ta'sirini o'rganish. 8 / 20 8. O’quvchi bilan xatolar haqida suhbat baholash maqsadiga mos keladi A) standartlarni nazorat qilish va bajarish. B) ta'limning murakkabliklarini aniqlash. C) fikr-mulohazalarni taqdim etish. D) prognozlash va tanlash. 9 / 20 9. Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilar bilan ishlashning "tashqi" usulini amalga oshirishga misol A) guruhlarda ishlashni tashkil qilishda maslahatchilarni tayinlash. B) har bir sinf o'quvchisida qobiliyat va iste'dodlarni aniqlash. C) imtihonlarni o'quv rejasida belgilangan muddatdan oldin topshirish. D) onlayn rejimda o'quv dasturini kengaytirishлайн. 10 / 20 10. AKTni qo'llashda "modellashtirish" o'qitish aspektidan foydalanishga misol A) O’quvchilarga haqiqiy hayotiy voqealar modellarini taqdim etish. B) sxema yoki ketma-ketlikni ishlab chiqish. C) O’quvchilarni o'rganish va muhokama qilish uchun ish bilan bo'lishish. D) test topshiriqlarini ishlab chiqish va ekspertizadan o'tkazish. 11 / 20 11. Kuzatish, talqin qilish va xulosa qilishni o'z ichiga oladi A) fikrlash. B) baholash. C) rejalashtirish. D) tadqiqot. 12 / 20 12. O’quvchilarning "muammolarni hal qilish" qobiliyatini aniqlash mezoni bolalar A) rejalashtirish uchun ko'p vaqt talab etiladi. B) ular tezda mohiyatini tushunadilar. C) ma'lumotlardan foydalanishi mumkin. D) muqobil qarorlar qabul qilishi mumkin. 13 / 20 13. Maktab o'qituvchilarining professional hamjamiyatining asosiy printsipi-asoslangan amaliyot A) modellashtirish. B) kuzatishlar. C) maslahat. D) tadqiqotlar. 14 / 20 14. Summativ baholash baholash deb ataladi A) monitoring uchun. B) sifatlar. C) o'qitish uchun. D) o'qitish. 15 / 20 15. Kuzatish, tajriba natijasida olingan ma'lumotlarni tushunish, baholash, tahlil qilish va sintez qilishga intizomiy yondashuv A) tanqidiy fikrlash. B) metakognitsiya. C) axloqiy hukmlar. D) tadqiqot suhbati. 16 / 20 16. Kontekstda" o'rganishni o'rganish " bilim va tushunish A) o'qituvchi tomonidan uzatiladi. B) ular ong osti darajasida o'z-o'zidan paydo bo'ladi. C) kollektiv ta'lim bilan paydo bo'ladi. D) O’quvchi tomonidan shakllantiriladi. 17 / 20 17. O'rganishga satsial-situatsion yondashuv quyidagilarni o'z ichiga oladi A) shaxsning aqliy jarayonlarini o'rganish. B) atrof-muhit bilan bog'liq xatti-harakatlarni o'rganish. C) turli xil amaliy faoliyatda ishtirok etish. D) laboratoriya psixologik eksperimentidan foydalanish. 18 / 20 18. O'qitish va o'qitish amaliyotini rejalashtirishning so'nggi bosqichi A) qisqa muddatli rejalashtirish. B) uzoq muddatli rejalashtirish. C) kalendar rejalashtirish. D) uzoq muddatli rejalashtirish. 19 / 20 19. Одна из основных характеристик Hamkorlikdagi ta'limning asosiy xususiyatlaridan biri обучения A) trening murakkab dasturlarga muvofiq amalga oshirilishi kerak. B) yodlash va takrorlash rag'batlantiriladi. C) matn doirasida individual o'qitish amalga oshiriladi. D) ta'lim ijtimoiy muhitda takomillashtirilmoqda. 20 / 20 20. Tanqidiy fikrlashni rivojlantirishning keyingi bosqichida O’quvchilar quyidagilarni amalga oshiradilar A) kuzatish, taqqoslash, muhokama qilish. B) dalillarni to'plash va guruhlash, bahslashish. C) manbalarni tahlil qilish, gipotezalarni shakllantirish. D) baholash, tushuntirish, metakognitatsiya. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Author: InfoMaster Pedagogik metodika