Pedagogik metodika №4 Yanvar 30, 2024 da chop etilgan InfoMaster tomonidan Pedagogik metodika №4 ga fikr bildirilmagan. Savol haqida xabar bering Bu savolda nima xato? Siz bo'sh hisobot yubora olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 0% 50 1234567891011121314151617181920 Pedagogik metodika №4 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. Maktab ma'muriyati tomonidan nazorat ishlarini o'tkazish baholash maqsadiga mos keladi A) prognozlash va tanlash. B) fikr-mulohazalarni taqdim etish. C) ta'limning murakkabliklarini aniqlash. D) standartlarni nazorat qilish va bajarish. 2 / 20 2. Metakognitsiyaning tarkibiy qismlaridan biri является A) o'zingizni O’quvchi sifatida bilish. B) ta'lim standartlarini tasdiqlash. C) bilim sifatini monitoring qilish. D) asosiy tushunchalarni tushunish. 3 / 20 3. Baholash natijalariga ko'ra kelajakdagi rivojlanish haqidagi taxmin baholash maqsadiga mos keladi A) prognozlash va tanlash. B) fikr-mulohazalarni taqdim etish. C) ta'limning murakkabliklarini aniqlash. D) standartlarni nazorat qilish va bajarish. 4 / 20 4. Darsni o'rganishni amalga oshiruvchi guruh, tadqiqot darsi tugagandan so'ng, uni belgilangan tuzilish bo'yicha muhokama qiladi. Avval muhokama qilinadi A) darsni rejalashtirish jarayoni. B) umuman sinfni o'qitish. C) "o'rganilayotgan" O’quvchilarni o'qitish. D) o'qitish jarayoni. 5 / 20 5. Yansıtıcı o'qitish, bu haqda tanqidiy fikr yuritishni o'z ichiga oladi A) O’quvchilar nima qila olishlari kerak. B) qanday strategiyalar ma'lum. C) O’quvchilar nimani o'rganishdi. D) qanday bilimlar dolzarbdir. 6 / 20 6. O’quvchilarning qobiliyatlarini aniqlash mezoni "moslashuvchanlik" bolalar ekanligini anglatadi A) ma'lumotni to'ldiring, mohiyatini tezda anglang. B) ular tezda rejalarni amalga oshirishga kelishadi. C) muqobil qarorlar qabul qilishi mumkin. D) ma'lumotlardan foydalanishi mumkin. 7 / 20 7. Texnologik bilimlar sohasi egalik qilishni o'z ichiga oladi A) raqamli qurilmalar bilan ishlash qobiliyatlari. B) o'qitish usullari haqida bilim. C) O’quvchilar bilan muloqot qilish usullari. D) o'quv jarayonini mukammal bilish. 8 / 20 8. Tizimli muhokama orqali o'zaro tushunishga erishiladigan jarayon A) qiroat. B) yodlash. C) taqdimot. D) muloqot. 9 / 20 9. O'qituvchi-bu modeldagi suhbatni boshlaydigan va boshqaradigan kishi A) "past darajadagi savollar - yuqori darajadagi savollar". B) "tashabbus-javob-keyingi harakat." C) "suhbat-munozara-kümülatif suhbat". D) "aqliy hujum-munozara-xulosalar". 10 / 20 10. Ta'lim taktikasining birinchi komponenti A) bilimlarni qo'llash. B) harakatlar algoritmini tushunish. C) ma'lumotni o'rganish. D) natijalarni baholash. 11 / 20 11. Mustaqil o'rganish va uning natijalarini ongli ravishda qo'llash jarayoni A) o'zaro baholash. B) rejalashtirish. C) metakognitsiya. D) tadqiqot. 12 / 20 12. Ma'lumotni to'ldirish, nomuvofiqlikni aniqlash va mohiyatini tezroq anglash qobiliyatini belgilaydigan muvaffaqiyatli O’quvchilarni aniqlash mezoni A) muammolarni hal qilish. B) konsentratsiya. C) moslashuvchanlik. D) mas'uliyat. 13 / 20 13. O’quvchilarga javob haqida o'ylash uchun maslahatlar berish orqali bilim va tushunishni oshirish A) yodlash. B) muloqot. C) ko'rsatma / taqdimot. D) qiroat. 14 / 20 14. O'rta muddatli rejalashtirish bilan bog'liq asosiy fikrlarni aniqlang A) kuzatish, natijalarni baholash. B) muhokama, контроль заta'limni nazorat qilish. C) standartlarni talqin qilish, bajarish. D) rejalashtirish, o'qitish, aks ettirish. 15 / 20 15. Metotanqidchilik kontekstida метопознанияo'qituvchi o'quvchiga yordam beradi A) muammoni hal qilish strategiyasini ko'rib chiqing. B) yozma ishni to'g'ri bajarish. C) eng qiyin vazifalarni bajaring. D) guruhda ishlash uchun sheriklarni tanlang. 16 / 20 16. Bir guruh o'qituvchilar tomonidan o'quv dasturiga asoslangan ketma-ket darslarni rejalashtirish A) direktiv. B) qisqa muddatli. C) uzoq muddatli. D) o'rta muddatli. 17 / 20 17. O'rta maktablarda o'qitishning murakkabligini aniqlash uchun quyidagilar tavsiya etiladi A) loyiha. B) xulosa. C) hisobot. D) sinov. 18 / 20 18. Ta'limni baholashning asosiy maqsadlaridan biri A) o'qituvchining malakasini aniqlash. B) standartlarni nazorat qilish va bajarish. C) O’quvchilarning xatti-harakatlarini tahlil qilish. D) o'qitish uslubini aniqlash. 19 / 20 19. Summativ baholashga misol A) nazorat ishi uchun o'qituvchi tomonidan baho berish. B) O’quvchi loyihasini takomillashtirish bo'yicha o'qituvchining tavsiyalari. C) imtihon arafasida O’quvchilarga maslahat berish. D) juftlikda ishlashda o'zaro baholash. 20 / 20 20. Summativ baholash-bu baholash A) miqdoriy hisobotlarni tayyorlashga xizmat qiladi. B) "proksimal rivojlanish zonasi"ni belgilaydi. C) yaxshilash mumkin bo'lgan narsalarni kuzatishni o'z ichiga oladi. D) O’quvchi qaysi bosqichda ekanligini aniqlaydi. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Author: InfoMaster Pedagogik metodika