Pedagogik metodika №4 Yanvar 30, 2024 da chop etilgan InfoMaster tomonidan Pedagogik metodika №4 ga 1 fikr bildirilgan 0% 0 Savol haqida xabar bering Bu savolda nima xato? Siz bo'sh hisobot yubora olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 1234567891011121314151617181920 Tomonidan yaratilgan InfoMaster Pedagogik metodika №4 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. Summativ baholashga misol A) O’quvchi loyihasini takomillashtirish bo'yicha o'qituvchining tavsiyalari. B) juftlikda ishlashda o'zaro baholash. C) imtihon arafasida O’quvchilarga maslahat berish. D) nazorat ishi uchun o'qituvchi tomonidan baho berish. 2 / 20 2. O'rta maktablarda o'qitishning murakkabligini aniqlash uchun quyidagilar tavsiya etiladi A) xulosa. B) loyiha. C) hisobot. D) sinov. 3 / 20 3. Baholash natijalariga ko'ra kelajakdagi rivojlanish haqidagi taxmin baholash maqsadiga mos keladi A) ta'limning murakkabliklarini aniqlash. B) fikr-mulohazalarni taqdim etish. C) prognozlash va tanlash. D) standartlarni nazorat qilish va bajarish. 4 / 20 4. Summativ baholash-bu baholash A) "proksimal rivojlanish zonasi"ni belgilaydi. B) yaxshilash mumkin bo'lgan narsalarni kuzatishni o'z ichiga oladi. C) miqdoriy hisobotlarni tayyorlashga xizmat qiladi. D) O’quvchi qaysi bosqichda ekanligini aniqlaydi. 5 / 20 5. O'qituvchi-bu modeldagi suhbatni boshlaydigan va boshqaradigan kishi A) "past darajadagi savollar - yuqori darajadagi savollar". B) "aqliy hujum-munozara-xulosalar". C) "tashabbus-javob-keyingi harakat." D) "suhbat-munozara-kümülatif suhbat". 6 / 20 6. Ta'lim taktikasining birinchi komponenti A) bilimlarni qo'llash. B) ma'lumotni o'rganish. C) natijalarni baholash. D) harakatlar algoritmini tushunish. 7 / 20 7. O’quvchilarga javob haqida o'ylash uchun maslahatlar berish orqali bilim va tushunishni oshirish A) ko'rsatma / taqdimot. B) qiroat. C) muloqot. D) yodlash. 8 / 20 8. O’quvchilarning qobiliyatlarini aniqlash mezoni "moslashuvchanlik" bolalar ekanligini anglatadi A) ma'lumotlardan foydalanishi mumkin. B) ular tezda rejalarni amalga oshirishga kelishadi. C) ma'lumotni to'ldiring, mohiyatini tezda anglang. D) muqobil qarorlar qabul qilishi mumkin. 9 / 20 9. Ma'lumotni to'ldirish, nomuvofiqlikni aniqlash va mohiyatini tezroq anglash qobiliyatini belgilaydigan muvaffaqiyatli O’quvchilarni aniqlash mezoni A) muammolarni hal qilish. B) mas'uliyat. C) moslashuvchanlik. D) konsentratsiya. 10 / 20 10. Darsni o'rganishni amalga oshiruvchi guruh, tadqiqot darsi tugagandan so'ng, uni belgilangan tuzilish bo'yicha muhokama qiladi. Avval muhokama qilinadi A) darsni rejalashtirish jarayoni. B) umuman sinfni o'qitish. C) "o'rganilayotgan" O’quvchilarni o'qitish. D) o'qitish jarayoni. 11 / 20 11. O'rta muddatli rejalashtirish bilan bog'liq asosiy fikrlarni aniqlang A) kuzatish, natijalarni baholash. B) standartlarni talqin qilish, bajarish. C) muhokama, контроль заta'limni nazorat qilish. D) rejalashtirish, o'qitish, aks ettirish. 12 / 20 12. Tizimli muhokama orqali o'zaro tushunishga erishiladigan jarayon A) muloqot. B) taqdimot. C) yodlash. D) qiroat. 13 / 20 13. Metotanqidchilik kontekstida метопознанияo'qituvchi o'quvchiga yordam beradi A) guruhda ishlash uchun sheriklarni tanlang. B) muammoni hal qilish strategiyasini ko'rib chiqing. C) eng qiyin vazifalarni bajaring. D) yozma ishni to'g'ri bajarish. 14 / 20 14. Ta'limni baholashning asosiy maqsadlaridan biri A) o'qituvchining malakasini aniqlash. B) o'qitish uslubini aniqlash. C) O’quvchilarning xatti-harakatlarini tahlil qilish. D) standartlarni nazorat qilish va bajarish. 15 / 20 15. Bir guruh o'qituvchilar tomonidan o'quv dasturiga asoslangan ketma-ket darslarni rejalashtirish A) uzoq muddatli. B) direktiv. C) o'rta muddatli. D) qisqa muddatli. 16 / 20 16. Maktab ma'muriyati tomonidan nazorat ishlarini o'tkazish baholash maqsadiga mos keladi A) ta'limning murakkabliklarini aniqlash. B) standartlarni nazorat qilish va bajarish. C) fikr-mulohazalarni taqdim etish. D) prognozlash va tanlash. 17 / 20 17. Yansıtıcı o'qitish, bu haqda tanqidiy fikr yuritishni o'z ichiga oladi A) O’quvchilar nimani o'rganishdi. B) qanday bilimlar dolzarbdir. C) O’quvchilar nima qila olishlari kerak. D) qanday strategiyalar ma'lum. 18 / 20 18. Mustaqil o'rganish va uning natijalarini ongli ravishda qo'llash jarayoni A) tadqiqot. B) rejalashtirish. C) metakognitsiya. D) o'zaro baholash. 19 / 20 19. Metakognitsiyaning tarkibiy qismlaridan biri является A) ta'lim standartlarini tasdiqlash. B) o'zingizni O’quvchi sifatida bilish. C) bilim sifatini monitoring qilish. D) asosiy tushunchalarni tushunish. 20 / 20 20. Texnologik bilimlar sohasi egalik qilishni o'z ichiga oladi A) O’quvchilar bilan muloqot qilish usullari. B) o'quv jarayonini mukammal bilish. C) o'qitish usullari haqida bilim. D) raqamli qurilmalar bilan ishlash qobiliyatlari. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring tomonidan Wordpress Quiz plugin Pedagogik metodika