Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik metodika » Pedagogik metodika №4 Pedagogik metodika Pedagogik metodika №4 InfoMaster Yanvar 30, 2024 8 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0% 0 Savol haqida xabar bering Bu savolda nima bo'ldi? Siz bo'sh hisobotni taqdim eta olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 1234567891011121314151617181920 Pedagogik metodika №4 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. Metakognitsiyaning tarkibiy qismlaridan biri является A) ta'lim standartlarini tasdiqlash. B) bilim sifatini monitoring qilish. C) o'zingizni O’quvchi sifatida bilish. D) asosiy tushunchalarni tushunish. 2 / 20 2. Yansıtıcı o'qitish, bu haqda tanqidiy fikr yuritishni o'z ichiga oladi A) qanday strategiyalar ma'lum. B) O’quvchilar nima qila olishlari kerak. C) qanday bilimlar dolzarbdir. D) O’quvchilar nimani o'rganishdi. 3 / 20 3. Ta'limni baholashning asosiy maqsadlaridan biri A) o'qituvchining malakasini aniqlash. B) o'qitish uslubini aniqlash. C) O’quvchilarning xatti-harakatlarini tahlil qilish. D) standartlarni nazorat qilish va bajarish. 4 / 20 4. Bir guruh o'qituvchilar tomonidan o'quv dasturiga asoslangan ketma-ket darslarni rejalashtirish A) uzoq muddatli. B) o'rta muddatli. C) qisqa muddatli. D) direktiv. 5 / 20 5. O’quvchilarga javob haqida o'ylash uchun maslahatlar berish orqali bilim va tushunishni oshirish A) ko'rsatma / taqdimot. B) muloqot. C) yodlash. D) qiroat. 6 / 20 6. Maktab ma'muriyati tomonidan nazorat ishlarini o'tkazish baholash maqsadiga mos keladi A) ta'limning murakkabliklarini aniqlash. B) standartlarni nazorat qilish va bajarish. C) fikr-mulohazalarni taqdim etish. D) prognozlash va tanlash. 7 / 20 7. O'rta maktablarda o'qitishning murakkabligini aniqlash uchun quyidagilar tavsiya etiladi A) xulosa. B) sinov. C) loyiha. D) hisobot. 8 / 20 8. Ta'lim taktikasining birinchi komponenti A) bilimlarni qo'llash. B) ma'lumotni o'rganish. C) harakatlar algoritmini tushunish. D) natijalarni baholash. 9 / 20 9. Ma'lumotni to'ldirish, nomuvofiqlikni aniqlash va mohiyatini tezroq anglash qobiliyatini belgilaydigan muvaffaqiyatli O’quvchilarni aniqlash mezoni A) mas'uliyat. B) muammolarni hal qilish. C) konsentratsiya. D) moslashuvchanlik. 10 / 20 10. O'qituvchi-bu modeldagi suhbatni boshlaydigan va boshqaradigan kishi A) "aqliy hujum-munozara-xulosalar". B) "suhbat-munozara-kümülatif suhbat". C) "past darajadagi savollar - yuqori darajadagi savollar". D) "tashabbus-javob-keyingi harakat." 11 / 20 11. Tizimli muhokama orqali o'zaro tushunishga erishiladigan jarayon A) taqdimot. B) muloqot. C) qiroat. D) yodlash. 12 / 20 12. Summativ baholash-bu baholash A) O’quvchi qaysi bosqichda ekanligini aniqlaydi. B) "proksimal rivojlanish zonasi"ni belgilaydi. C) miqdoriy hisobotlarni tayyorlashga xizmat qiladi. D) yaxshilash mumkin bo'lgan narsalarni kuzatishni o'z ichiga oladi. 13 / 20 13. Baholash natijalariga ko'ra kelajakdagi rivojlanish haqidagi taxmin baholash maqsadiga mos keladi A) ta'limning murakkabliklarini aniqlash. B) prognozlash va tanlash. C) standartlarni nazorat qilish va bajarish. D) fikr-mulohazalarni taqdim etish. 14 / 20 14. O'rta muddatli rejalashtirish bilan bog'liq asosiy fikrlarni aniqlang A) muhokama, контроль заta'limni nazorat qilish. B) kuzatish, natijalarni baholash. C) standartlarni talqin qilish, bajarish. D) rejalashtirish, o'qitish, aks ettirish. 15 / 20 15. Summativ baholashga misol A) imtihon arafasida O’quvchilarga maslahat berish. B) O’quvchi loyihasini takomillashtirish bo'yicha o'qituvchining tavsiyalari. C) juftlikda ishlashda o'zaro baholash. D) nazorat ishi uchun o'qituvchi tomonidan baho berish. 16 / 20 16. Darsni o'rganishni amalga oshiruvchi guruh, tadqiqot darsi tugagandan so'ng, uni belgilangan tuzilish bo'yicha muhokama qiladi. Avval muhokama qilinadi A) darsni rejalashtirish jarayoni. B) o'qitish jarayoni. C) umuman sinfni o'qitish. D) "o'rganilayotgan" O’quvchilarni o'qitish. 17 / 20 17. Metotanqidchilik kontekstida метопознанияo'qituvchi o'quvchiga yordam beradi A) eng qiyin vazifalarni bajaring. B) guruhda ishlash uchun sheriklarni tanlang. C) muammoni hal qilish strategiyasini ko'rib chiqing. D) yozma ishni to'g'ri bajarish. 18 / 20 18. Texnologik bilimlar sohasi egalik qilishni o'z ichiga oladi A) raqamli qurilmalar bilan ishlash qobiliyatlari. B) o'quv jarayonini mukammal bilish. C) O’quvchilar bilan muloqot qilish usullari. D) o'qitish usullari haqida bilim. 19 / 20 19. O’quvchilarning qobiliyatlarini aniqlash mezoni "moslashuvchanlik" bolalar ekanligini anglatadi A) ma'lumotlardan foydalanishi mumkin. B) ular tezda rejalarni amalga oshirishga kelishadi. C) ma'lumotni to'ldiring, mohiyatini tezda anglang. D) muqobil qarorlar qabul qilishi mumkin. 20 / 20 20. Mustaqil o'rganish va uning natijalarini ongli ravishda qo'llash jarayoni A) o'zaro baholash. B) rejalashtirish. C) metakognitsiya. D) tadqiqot. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz