Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik metodika » Pedagogik metodika №4 Pedagogik metodika Pedagogik metodika №4 InfoMaster Yanvar 30, 2024 3 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0% 0 Savol haqida xabar bering Bu savolda nima bo'ldi? Siz bo'sh hisobotni taqdim eta olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 1234567891011121314151617181920 Pedagogik metodika №4 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. Ma'lumotni to'ldirish, nomuvofiqlikni aniqlash va mohiyatini tezroq anglash qobiliyatini belgilaydigan muvaffaqiyatli O’quvchilarni aniqlash mezoni A) muammolarni hal qilish. B) konsentratsiya. C) mas'uliyat. D) moslashuvchanlik. 2 / 20 2. O’quvchilarga javob haqida o'ylash uchun maslahatlar berish orqali bilim va tushunishni oshirish A) yodlash. B) ko'rsatma / taqdimot. C) qiroat. D) muloqot. 3 / 20 3. Summativ baholash-bu baholash A) O’quvchi qaysi bosqichda ekanligini aniqlaydi. B) "proksimal rivojlanish zonasi"ni belgilaydi. C) miqdoriy hisobotlarni tayyorlashga xizmat qiladi. D) yaxshilash mumkin bo'lgan narsalarni kuzatishni o'z ichiga oladi. 4 / 20 4. Yansıtıcı o'qitish, bu haqda tanqidiy fikr yuritishni o'z ichiga oladi A) qanday strategiyalar ma'lum. B) qanday bilimlar dolzarbdir. C) O’quvchilar nimani o'rganishdi. D) O’quvchilar nima qila olishlari kerak. 5 / 20 5. O'rta muddatli rejalashtirish bilan bog'liq asosiy fikrlarni aniqlang A) standartlarni talqin qilish, bajarish. B) rejalashtirish, o'qitish, aks ettirish. C) muhokama, контроль заta'limni nazorat qilish. D) kuzatish, natijalarni baholash. 6 / 20 6. O’quvchilarning qobiliyatlarini aniqlash mezoni "moslashuvchanlik" bolalar ekanligini anglatadi A) ular tezda rejalarni amalga oshirishga kelishadi. B) ma'lumotni to'ldiring, mohiyatini tezda anglang. C) ma'lumotlardan foydalanishi mumkin. D) muqobil qarorlar qabul qilishi mumkin. 7 / 20 7. Bir guruh o'qituvchilar tomonidan o'quv dasturiga asoslangan ketma-ket darslarni rejalashtirish A) qisqa muddatli. B) direktiv. C) o'rta muddatli. D) uzoq muddatli. 8 / 20 8. Maktab ma'muriyati tomonidan nazorat ishlarini o'tkazish baholash maqsadiga mos keladi A) standartlarni nazorat qilish va bajarish. B) prognozlash va tanlash. C) ta'limning murakkabliklarini aniqlash. D) fikr-mulohazalarni taqdim etish. 9 / 20 9. O'qituvchi-bu modeldagi suhbatni boshlaydigan va boshqaradigan kishi A) "past darajadagi savollar - yuqori darajadagi savollar". B) "suhbat-munozara-kümülatif suhbat". C) "aqliy hujum-munozara-xulosalar". D) "tashabbus-javob-keyingi harakat." 10 / 20 10. Mustaqil o'rganish va uning natijalarini ongli ravishda qo'llash jarayoni A) rejalashtirish. B) o'zaro baholash. C) metakognitsiya. D) tadqiqot. 11 / 20 11. Ta'lim taktikasining birinchi komponenti A) bilimlarni qo'llash. B) natijalarni baholash. C) ma'lumotni o'rganish. D) harakatlar algoritmini tushunish. 12 / 20 12. Metakognitsiyaning tarkibiy qismlaridan biri является A) o'zingizni O’quvchi sifatida bilish. B) bilim sifatini monitoring qilish. C) asosiy tushunchalarni tushunish. D) ta'lim standartlarini tasdiqlash. 13 / 20 13. Darsni o'rganishni amalga oshiruvchi guruh, tadqiqot darsi tugagandan so'ng, uni belgilangan tuzilish bo'yicha muhokama qiladi. Avval muhokama qilinadi A) darsni rejalashtirish jarayoni. B) o'qitish jarayoni. C) umuman sinfni o'qitish. D) "o'rganilayotgan" O’quvchilarni o'qitish. 14 / 20 14. O'rta maktablarda o'qitishning murakkabligini aniqlash uchun quyidagilar tavsiya etiladi A) hisobot. B) loyiha. C) sinov. D) xulosa. 15 / 20 15. Baholash natijalariga ko'ra kelajakdagi rivojlanish haqidagi taxmin baholash maqsadiga mos keladi A) standartlarni nazorat qilish va bajarish. B) fikr-mulohazalarni taqdim etish. C) prognozlash va tanlash. D) ta'limning murakkabliklarini aniqlash. 16 / 20 16. Tizimli muhokama orqali o'zaro tushunishga erishiladigan jarayon A) taqdimot. B) qiroat. C) muloqot. D) yodlash. 17 / 20 17. Metotanqidchilik kontekstida метопознанияo'qituvchi o'quvchiga yordam beradi A) muammoni hal qilish strategiyasini ko'rib chiqing. B) guruhda ishlash uchun sheriklarni tanlang. C) yozma ishni to'g'ri bajarish. D) eng qiyin vazifalarni bajaring. 18 / 20 18. Texnologik bilimlar sohasi egalik qilishni o'z ichiga oladi A) raqamli qurilmalar bilan ishlash qobiliyatlari. B) o'qitish usullari haqida bilim. C) o'quv jarayonini mukammal bilish. D) O’quvchilar bilan muloqot qilish usullari. 19 / 20 19. Summativ baholashga misol A) O’quvchi loyihasini takomillashtirish bo'yicha o'qituvchining tavsiyalari. B) juftlikda ishlashda o'zaro baholash. C) nazorat ishi uchun o'qituvchi tomonidan baho berish. D) imtihon arafasida O’quvchilarga maslahat berish. 20 / 20 20. Ta'limni baholashning asosiy maqsadlaridan biri A) o'qituvchining malakasini aniqlash. B) o'qitish uslubini aniqlash. C) O’quvchilarning xatti-harakatlarini tahlil qilish. D) standartlarni nazorat qilish va bajarish. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz