Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik metodika » Pedagogik metodika №4 Pedagogik metodika Pedagogik metodika №4 InfoMaster Yanvar 30, 2024 7 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0% 0 Savol haqida xabar bering Bu savolda nima bo'ldi? Siz bo'sh hisobotni taqdim eta olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 1234567891011121314151617181920 Pedagogik metodika №4 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. O’quvchilarga javob haqida o'ylash uchun maslahatlar berish orqali bilim va tushunishni oshirish A) yodlash. B) muloqot. C) ko'rsatma / taqdimot. D) qiroat. 2 / 20 2. Summativ baholashga misol A) nazorat ishi uchun o'qituvchi tomonidan baho berish. B) imtihon arafasida O’quvchilarga maslahat berish. C) juftlikda ishlashda o'zaro baholash. D) O’quvchi loyihasini takomillashtirish bo'yicha o'qituvchining tavsiyalari. 3 / 20 3. Ta'lim taktikasining birinchi komponenti A) harakatlar algoritmini tushunish. B) bilimlarni qo'llash. C) natijalarni baholash. D) ma'lumotni o'rganish. 4 / 20 4. Summativ baholash-bu baholash A) yaxshilash mumkin bo'lgan narsalarni kuzatishni o'z ichiga oladi. B) "proksimal rivojlanish zonasi"ni belgilaydi. C) miqdoriy hisobotlarni tayyorlashga xizmat qiladi. D) O’quvchi qaysi bosqichda ekanligini aniqlaydi. 5 / 20 5. Yansıtıcı o'qitish, bu haqda tanqidiy fikr yuritishni o'z ichiga oladi A) qanday bilimlar dolzarbdir. B) qanday strategiyalar ma'lum. C) O’quvchilar nimani o'rganishdi. D) O’quvchilar nima qila olishlari kerak. 6 / 20 6. Tizimli muhokama orqali o'zaro tushunishga erishiladigan jarayon A) yodlash. B) muloqot. C) taqdimot. D) qiroat. 7 / 20 7. Texnologik bilimlar sohasi egalik qilishni o'z ichiga oladi A) raqamli qurilmalar bilan ishlash qobiliyatlari. B) o'qitish usullari haqida bilim. C) o'quv jarayonini mukammal bilish. D) O’quvchilar bilan muloqot qilish usullari. 8 / 20 8. O'rta muddatli rejalashtirish bilan bog'liq asosiy fikrlarni aniqlang A) rejalashtirish, o'qitish, aks ettirish. B) muhokama, контроль заta'limni nazorat qilish. C) standartlarni talqin qilish, bajarish. D) kuzatish, natijalarni baholash. 9 / 20 9. Bir guruh o'qituvchilar tomonidan o'quv dasturiga asoslangan ketma-ket darslarni rejalashtirish A) o'rta muddatli. B) direktiv. C) qisqa muddatli. D) uzoq muddatli. 10 / 20 10. Metakognitsiyaning tarkibiy qismlaridan biri является A) o'zingizni O’quvchi sifatida bilish. B) asosiy tushunchalarni tushunish. C) bilim sifatini monitoring qilish. D) ta'lim standartlarini tasdiqlash. 11 / 20 11. Ma'lumotni to'ldirish, nomuvofiqlikni aniqlash va mohiyatini tezroq anglash qobiliyatini belgilaydigan muvaffaqiyatli O’quvchilarni aniqlash mezoni A) moslashuvchanlik. B) konsentratsiya. C) muammolarni hal qilish. D) mas'uliyat. 12 / 20 12. Darsni o'rganishni amalga oshiruvchi guruh, tadqiqot darsi tugagandan so'ng, uni belgilangan tuzilish bo'yicha muhokama qiladi. Avval muhokama qilinadi A) darsni rejalashtirish jarayoni. B) "o'rganilayotgan" O’quvchilarni o'qitish. C) o'qitish jarayoni. D) umuman sinfni o'qitish. 13 / 20 13. Maktab ma'muriyati tomonidan nazorat ishlarini o'tkazish baholash maqsadiga mos keladi A) prognozlash va tanlash. B) ta'limning murakkabliklarini aniqlash. C) standartlarni nazorat qilish va bajarish. D) fikr-mulohazalarni taqdim etish. 14 / 20 14. O’quvchilarning qobiliyatlarini aniqlash mezoni "moslashuvchanlik" bolalar ekanligini anglatadi A) muqobil qarorlar qabul qilishi mumkin. B) ma'lumotni to'ldiring, mohiyatini tezda anglang. C) ma'lumotlardan foydalanishi mumkin. D) ular tezda rejalarni amalga oshirishga kelishadi. 15 / 20 15. O'qituvchi-bu modeldagi suhbatni boshlaydigan va boshqaradigan kishi A) "past darajadagi savollar - yuqori darajadagi savollar". B) "suhbat-munozara-kümülatif suhbat". C) "tashabbus-javob-keyingi harakat." D) "aqliy hujum-munozara-xulosalar". 16 / 20 16. O'rta maktablarda o'qitishning murakkabligini aniqlash uchun quyidagilar tavsiya etiladi A) loyiha. B) sinov. C) hisobot. D) xulosa. 17 / 20 17. Metotanqidchilik kontekstida метопознанияo'qituvchi o'quvchiga yordam beradi A) eng qiyin vazifalarni bajaring. B) muammoni hal qilish strategiyasini ko'rib chiqing. C) yozma ishni to'g'ri bajarish. D) guruhda ishlash uchun sheriklarni tanlang. 18 / 20 18. Ta'limni baholashning asosiy maqsadlaridan biri A) o'qitish uslubini aniqlash. B) standartlarni nazorat qilish va bajarish. C) o'qituvchining malakasini aniqlash. D) O’quvchilarning xatti-harakatlarini tahlil qilish. 19 / 20 19. Baholash natijalariga ko'ra kelajakdagi rivojlanish haqidagi taxmin baholash maqsadiga mos keladi A) standartlarni nazorat qilish va bajarish. B) fikr-mulohazalarni taqdim etish. C) ta'limning murakkabliklarini aniqlash. D) prognozlash va tanlash. 20 / 20 20. Mustaqil o'rganish va uning natijalarini ongli ravishda qo'llash jarayoni A) metakognitsiya. B) tadqiqot. C) o'zaro baholash. D) rejalashtirish. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz