Pedagogik metodika №4 Yanvar 30, 2024 da chop etilgan InfoMaster tomonidan Pedagogik metodika №4 ga fikr bildirilmagan. Savol haqida xabar bering Bu savolda nima xato? Siz bo'sh hisobot yubora olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 0% 45 1234567891011121314151617181920 Pedagogik metodika №4 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. Metakognitsiyaning tarkibiy qismlaridan biri является A) ta'lim standartlarini tasdiqlash. B) bilim sifatini monitoring qilish. C) o'zingizni O’quvchi sifatida bilish. D) asosiy tushunchalarni tushunish. 2 / 20 2. Ta'lim taktikasining birinchi komponenti A) bilimlarni qo'llash. B) ma'lumotni o'rganish. C) harakatlar algoritmini tushunish. D) natijalarni baholash. 3 / 20 3. O'rta muddatli rejalashtirish bilan bog'liq asosiy fikrlarni aniqlang A) rejalashtirish, o'qitish, aks ettirish. B) muhokama, контроль заta'limni nazorat qilish. C) kuzatish, natijalarni baholash. D) standartlarni talqin qilish, bajarish. 4 / 20 4. O’quvchilarning qobiliyatlarini aniqlash mezoni "moslashuvchanlik" bolalar ekanligini anglatadi A) ma'lumotlardan foydalanishi mumkin. B) muqobil qarorlar qabul qilishi mumkin. C) ma'lumotni to'ldiring, mohiyatini tezda anglang. D) ular tezda rejalarni amalga oshirishga kelishadi. 5 / 20 5. Ma'lumotni to'ldirish, nomuvofiqlikni aniqlash va mohiyatini tezroq anglash qobiliyatini belgilaydigan muvaffaqiyatli O’quvchilarni aniqlash mezoni A) moslashuvchanlik. B) muammolarni hal qilish. C) konsentratsiya. D) mas'uliyat. 6 / 20 6. Tizimli muhokama orqali o'zaro tushunishga erishiladigan jarayon A) taqdimot. B) qiroat. C) muloqot. D) yodlash. 7 / 20 7. Baholash natijalariga ko'ra kelajakdagi rivojlanish haqidagi taxmin baholash maqsadiga mos keladi A) fikr-mulohazalarni taqdim etish. B) prognozlash va tanlash. C) standartlarni nazorat qilish va bajarish. D) ta'limning murakkabliklarini aniqlash. 8 / 20 8. Darsni o'rganishni amalga oshiruvchi guruh, tadqiqot darsi tugagandan so'ng, uni belgilangan tuzilish bo'yicha muhokama qiladi. Avval muhokama qilinadi A) umuman sinfni o'qitish. B) darsni rejalashtirish jarayoni. C) "o'rganilayotgan" O’quvchilarni o'qitish. D) o'qitish jarayoni. 9 / 20 9. Summativ baholash-bu baholash A) yaxshilash mumkin bo'lgan narsalarni kuzatishni o'z ichiga oladi. B) "proksimal rivojlanish zonasi"ni belgilaydi. C) miqdoriy hisobotlarni tayyorlashga xizmat qiladi. D) O’quvchi qaysi bosqichda ekanligini aniqlaydi. 10 / 20 10. Texnologik bilimlar sohasi egalik qilishni o'z ichiga oladi A) raqamli qurilmalar bilan ishlash qobiliyatlari. B) o'qitish usullari haqida bilim. C) o'quv jarayonini mukammal bilish. D) O’quvchilar bilan muloqot qilish usullari. 11 / 20 11. Maktab ma'muriyati tomonidan nazorat ishlarini o'tkazish baholash maqsadiga mos keladi A) fikr-mulohazalarni taqdim etish. B) prognozlash va tanlash. C) ta'limning murakkabliklarini aniqlash. D) standartlarni nazorat qilish va bajarish. 12 / 20 12. Summativ baholashga misol A) juftlikda ishlashda o'zaro baholash. B) imtihon arafasida O’quvchilarga maslahat berish. C) nazorat ishi uchun o'qituvchi tomonidan baho berish. D) O’quvchi loyihasini takomillashtirish bo'yicha o'qituvchining tavsiyalari. 13 / 20 13. O’quvchilarga javob haqida o'ylash uchun maslahatlar berish orqali bilim va tushunishni oshirish A) ko'rsatma / taqdimot. B) yodlash. C) qiroat. D) muloqot. 14 / 20 14. Yansıtıcı o'qitish, bu haqda tanqidiy fikr yuritishni o'z ichiga oladi A) qanday bilimlar dolzarbdir. B) qanday strategiyalar ma'lum. C) O’quvchilar nima qila olishlari kerak. D) O’quvchilar nimani o'rganishdi. 15 / 20 15. Mustaqil o'rganish va uning natijalarini ongli ravishda qo'llash jarayoni A) rejalashtirish. B) metakognitsiya. C) tadqiqot. D) o'zaro baholash. 16 / 20 16. Bir guruh o'qituvchilar tomonidan o'quv dasturiga asoslangan ketma-ket darslarni rejalashtirish A) direktiv. B) qisqa muddatli. C) uzoq muddatli. D) o'rta muddatli. 17 / 20 17. Ta'limni baholashning asosiy maqsadlaridan biri A) o'qituvchining malakasini aniqlash. B) o'qitish uslubini aniqlash. C) O’quvchilarning xatti-harakatlarini tahlil qilish. D) standartlarni nazorat qilish va bajarish. 18 / 20 18. Metotanqidchilik kontekstida метопознанияo'qituvchi o'quvchiga yordam beradi A) muammoni hal qilish strategiyasini ko'rib chiqing. B) guruhda ishlash uchun sheriklarni tanlang. C) eng qiyin vazifalarni bajaring. D) yozma ishni to'g'ri bajarish. 19 / 20 19. O'rta maktablarda o'qitishning murakkabligini aniqlash uchun quyidagilar tavsiya etiladi A) xulosa. B) loyiha. C) hisobot. D) sinov. 20 / 20 20. O'qituvchi-bu modeldagi suhbatni boshlaydigan va boshqaradigan kishi A) "aqliy hujum-munozara-xulosalar". B) "tashabbus-javob-keyingi harakat." C) "past darajadagi savollar - yuqori darajadagi savollar". D) "suhbat-munozara-kümülatif suhbat". 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Author: InfoMaster Pedagogik metodika