Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik metodika » Pedagogik metodika №4 Pedagogik metodika Pedagogik metodika №4 InfoMaster Yanvar 30, 2024 10 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0% 0 Savol haqida xabar bering Bu savolda nima bo'ldi? Siz bo'sh hisobotni taqdim eta olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 1234567891011121314151617181920 Pedagogik metodika №4 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. Ma'lumotni to'ldirish, nomuvofiqlikni aniqlash va mohiyatini tezroq anglash qobiliyatini belgilaydigan muvaffaqiyatli O’quvchilarni aniqlash mezoni A) moslashuvchanlik. B) mas'uliyat. C) konsentratsiya. D) muammolarni hal qilish. 2 / 20 2. O’quvchilarning qobiliyatlarini aniqlash mezoni "moslashuvchanlik" bolalar ekanligini anglatadi A) ular tezda rejalarni amalga oshirishga kelishadi. B) ma'lumotlardan foydalanishi mumkin. C) muqobil qarorlar qabul qilishi mumkin. D) ma'lumotni to'ldiring, mohiyatini tezda anglang. 3 / 20 3. Mustaqil o'rganish va uning natijalarini ongli ravishda qo'llash jarayoni A) tadqiqot. B) metakognitsiya. C) o'zaro baholash. D) rejalashtirish. 4 / 20 4. Texnologik bilimlar sohasi egalik qilishni o'z ichiga oladi A) o'qitish usullari haqida bilim. B) O’quvchilar bilan muloqot qilish usullari. C) o'quv jarayonini mukammal bilish. D) raqamli qurilmalar bilan ishlash qobiliyatlari. 5 / 20 5. O'qituvchi-bu modeldagi suhbatni boshlaydigan va boshqaradigan kishi A) "tashabbus-javob-keyingi harakat." B) "past darajadagi savollar - yuqori darajadagi savollar". C) "aqliy hujum-munozara-xulosalar". D) "suhbat-munozara-kümülatif suhbat". 6 / 20 6. O’quvchilarga javob haqida o'ylash uchun maslahatlar berish orqali bilim va tushunishni oshirish A) muloqot. B) ko'rsatma / taqdimot. C) yodlash. D) qiroat. 7 / 20 7. Darsni o'rganishni amalga oshiruvchi guruh, tadqiqot darsi tugagandan so'ng, uni belgilangan tuzilish bo'yicha muhokama qiladi. Avval muhokama qilinadi A) darsni rejalashtirish jarayoni. B) "o'rganilayotgan" O’quvchilarni o'qitish. C) o'qitish jarayoni. D) umuman sinfni o'qitish. 8 / 20 8. Ta'limni baholashning asosiy maqsadlaridan biri A) O’quvchilarning xatti-harakatlarini tahlil qilish. B) standartlarni nazorat qilish va bajarish. C) o'qitish uslubini aniqlash. D) o'qituvchining malakasini aniqlash. 9 / 20 9. Baholash natijalariga ko'ra kelajakdagi rivojlanish haqidagi taxmin baholash maqsadiga mos keladi A) standartlarni nazorat qilish va bajarish. B) ta'limning murakkabliklarini aniqlash. C) prognozlash va tanlash. D) fikr-mulohazalarni taqdim etish. 10 / 20 10. Summativ baholash-bu baholash A) "proksimal rivojlanish zonasi"ni belgilaydi. B) yaxshilash mumkin bo'lgan narsalarni kuzatishni o'z ichiga oladi. C) miqdoriy hisobotlarni tayyorlashga xizmat qiladi. D) O’quvchi qaysi bosqichda ekanligini aniqlaydi. 11 / 20 11. Metakognitsiyaning tarkibiy qismlaridan biri является A) bilim sifatini monitoring qilish. B) ta'lim standartlarini tasdiqlash. C) asosiy tushunchalarni tushunish. D) o'zingizni O’quvchi sifatida bilish. 12 / 20 12. Tizimli muhokama orqali o'zaro tushunishga erishiladigan jarayon A) muloqot. B) yodlash. C) taqdimot. D) qiroat. 13 / 20 13. Metotanqidchilik kontekstida метопознанияo'qituvchi o'quvchiga yordam beradi A) guruhda ishlash uchun sheriklarni tanlang. B) eng qiyin vazifalarni bajaring. C) muammoni hal qilish strategiyasini ko'rib chiqing. D) yozma ishni to'g'ri bajarish. 14 / 20 14. O'rta muddatli rejalashtirish bilan bog'liq asosiy fikrlarni aniqlang A) standartlarni talqin qilish, bajarish. B) rejalashtirish, o'qitish, aks ettirish. C) muhokama, контроль заta'limni nazorat qilish. D) kuzatish, natijalarni baholash. 15 / 20 15. Ta'lim taktikasining birinchi komponenti A) natijalarni baholash. B) harakatlar algoritmini tushunish. C) ma'lumotni o'rganish. D) bilimlarni qo'llash. 16 / 20 16. Yansıtıcı o'qitish, bu haqda tanqidiy fikr yuritishni o'z ichiga oladi A) qanday strategiyalar ma'lum. B) O’quvchilar nimani o'rganishdi. C) qanday bilimlar dolzarbdir. D) O’quvchilar nima qila olishlari kerak. 17 / 20 17. Maktab ma'muriyati tomonidan nazorat ishlarini o'tkazish baholash maqsadiga mos keladi A) prognozlash va tanlash. B) ta'limning murakkabliklarini aniqlash. C) standartlarni nazorat qilish va bajarish. D) fikr-mulohazalarni taqdim etish. 18 / 20 18. O'rta maktablarda o'qitishning murakkabligini aniqlash uchun quyidagilar tavsiya etiladi A) sinov. B) hisobot. C) loyiha. D) xulosa. 19 / 20 19. Summativ baholashga misol A) juftlikda ishlashda o'zaro baholash. B) nazorat ishi uchun o'qituvchi tomonidan baho berish. C) imtihon arafasida O’quvchilarga maslahat berish. D) O’quvchi loyihasini takomillashtirish bo'yicha o'qituvchining tavsiyalari. 20 / 20 20. Bir guruh o'qituvchilar tomonidan o'quv dasturiga asoslangan ketma-ket darslarni rejalashtirish A) o'rta muddatli. B) direktiv. C) qisqa muddatli. D) uzoq muddatli. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz