Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik metodika » Pedagogik metodika №3 Pedagogik metodika Pedagogik metodika №3 InfoMaster Yanvar 27, 2024 11 Ko'rishlar 0 SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0% 0 Savol haqida xabar bering Bu savolda nima bo'ldi? Siz bo'sh hisobotni taqdim eta olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 1234567891011121314151617181920 Pedagogik metodika №3 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. Подход к осмыслению, оценке, анализа Kuzatish, tajriba, mulohaza yuritish yoki mulohaza yuritish natijasida olingan ma'lumotlarni tushunish, baholash, tahlil qilish va sintez qilish yondashuvi A) muqobil ta'lim. B) tanqidiy fikrlash. C) standart fikrlash. D) inklyuziv ta'lim. 2 / 20 2. AKT texnologiyalari va amaliy misollar orqali "sinov va tasdiqlash" o'qitish jihatlari o'rtasidagi muvofiqlik A) o'lchovlarni qanday bajarish kerakligini ko'rsating. B) обмен O’quvchilar ishini almashish. C) mumkin bo'lgan harakatlarni taqlid qilish. D) gipotezani sinash uchun ma'lumotlarni yig'ish. 3 / 20 3. Darsni o'rganishda Markaziy o'rinni jarayon egallaydi A) darsni rejalashtirish. B) O’quvchilarni kuzatish. C) hamkasblarning fikr-mulohazalari. D) ta'lim strategiyasini tanlash. 4 / 20 4. O'quv jarayoni samaradorligini belgilovchi asosiy omillarga quyidagilar kiradi A) o'yin shakllaridan foydalanish. B) tashqi motivatsiyaning ustunligi. C) katta hajmdagi ma'lumotlar bilan ishlash. D) O’quvchilarning o'quv jarayonini tushunishi. 5 / 20 5. Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni" fikrlash tezligi " ni muvaffaqiyatli o'qitish mezonining namoyon bo'lishiga misol A) muqobil qarorlar qabul qilish qobiliyati. B) rejalarni puxta rejalashtirish va amalga oshirish tezligi. C) hozirgiva uzoq vaqt davomida vazifaga e'tibor qaratish. D) ma'lumotni eslab qolish va undan foydalanish qobiliyati. 6 / 20 6. Tadqiqotni amalga oshirish tsiklining oxirgi bosqichi A) biz tajribani tushunamiz. B) biz majburiyatlarni olamiz. C) amaliyotni takomillashtirish. D) biz yangidan boshlaymiz. 7 / 20 7. Trening uchun baholash olingan ma'lumotlarga e'tiborni qaratadi A) standartlarning bajarilishini qanday nazorat qilish kerak. B) o'qitish va o'qitish uslubini qanday boshqarish kerak. C) o'quvchilar ta'limning qaysi bosqichida. D) tegishli hujjatni kim olish huquqiga ega. 8 / 20 8. O'quvchilar sinfda muhokama qilishda raqobatlashadigan va boshqa odamning nuqtai nazarini qabul qilishni istamaydigan tortishuv shaklini aniqlang A) kognitiv suhbat. B) munozarali suhbat. C) tadqiqot suhbati. D) kümülatif suhbat. 9 / 20 9. O’quvchilarning qobiliyatlarini aniqlash uchun mezon "fikrlash tezligi" bolalar degan ma'noni anglatadi A) ular yoshligidan turli xil belgilarni qabul qilishlari mumkin. B) ular yanada murakkab o'yinlar va vazifalarga intilishadi. C) ular tezda rejalarni amalga oshirishga kelishadi. D) muqobil qarorlar qabul qilishi mumkin. 10 / 20 10. To'liq javoblarni rag'batlantiradigan savollar texnikaga tegishli A) rag'batlantirish. B) kombinatsiya. C) muvofiqlashtirish. D) qayta yo'naltirish. 11 / 20 11. Trening natijalari A) o'qituvchining e'tiqodini o'zgartirishga e'tibor qarating. B) bilimlarni uzatish usullariga e'tibor qarating. C) O’quvchilarning ishlash natijalariga mos kelish. D) uch darajali tuzilish shaklida taqdim eting. 12 / 20 12. O'qituvchini o'qitish va o'qitish jarayoni, amaliyoti, usullari to'g'risida bilimga ega bo'lgan bilim sohasi A) sotsiologik bilimlar. B) kommunikativ bilimlar. C) pedagogik bilimlar. D) mavzu bilimlari. 13 / 20 13. Trening uchun baholashning maqsadiется A) ishlash reytingining ta'riflari. B) sifat monitoringi. C) O’quvchilarni o'qitishga ko'maklashish. D) belgilash. 14 / 20 14. Ko'proq bilimdon odamlar bilan ijtimoiy munosabatlar natijasida bola o'zi uchun ichki manbaga ega bo'ladi собственного A) xotira. B) harakatlar. C) bilim. D) fikrlash. 15 / 20 15. Bir guruh o'qituvchilar tomonidan o'quv dasturiga asoslangan ketma-ket darslarni rejalashtirish A) qisqa muddatli. B) uzoq muddatli. C) direktiv. D) o'rta muddatli. 16 / 20 16. Potentsial istiqbolli g'oyalarga ega va innovatsion yondashuvlarga ega bo'lgan etakchi o'qituvchilar o'zlariga savol berishadi A) O’quvchilarning ota-onalari bilan qanday ishlash kerak. B) O'zgarish nima uchun kerak. C) akademik ko'rsatkichlarni qanday kuzatish kerak. D) O’quvchilarga qanday uy vazifasi berish kerak. 17 / 20 17. Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni "o'z-o'zini tarbiyalash" ni aniqlash mezonining namoyon bo'lishiga misol A) guruh faoliyatini tashkil etish. B) ular o'qishni tartibga soladilar. C) muqobil qarorlar qabul qiling. D) ular uzoq vaqt rejalashtirishadi, lekin eng tez amalga oshiradilar. 18 / 20 18. O’quvchilarning tanqidiy fikrlash jarayonining yakuniy bosqichi A) оценивание dalillarning haqiqiyligi va ishonchliligini baholash. B) ma'lumot bilan tanishish. C) ma'lumotlarni sintez qilish. D) xulosalarning dolzarbligi va ahamiyatini asoslash. 19 / 20 19. Kuzatish, talqin qilish va xulosa qilishni o'z ichiga oladi A) fikrlash. B) baholash. C) rejalashtirish. D) tadqiqot. 20 / 20 20. Tanqidiy fikrlash asoslari (dasturga muvofiq) A) maktabgacha yoshdagi bolalar. B) universitet O’quvchilari. C) kichik maktab o'quvchilari. D) o'rta maktab o'quvchilari. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz