Pedagogik metodika №3 Yanvar 27, 2024 da chop etilgan InfoMaster tomonidan Pedagogik metodika №3 ga fikr bildirilmagan. 0% 0 Savol haqida xabar bering Bu savolda nima xato? Siz bo'sh hisobot yubora olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 1234567891011121314151617181920 Tomonidan yaratilgan InfoMaster Pedagogik metodika №3 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. O'qituvchini o'qitish va o'qitish jarayoni, amaliyoti, usullari to'g'risida bilimga ega bo'lgan bilim sohasi A) mavzu bilimlari. B) sotsiologik bilimlar. C) pedagogik bilimlar. D) kommunikativ bilimlar. 2 / 20 2. Bir guruh o'qituvchilar tomonidan o'quv dasturiga asoslangan ketma-ket darslarni rejalashtirish A) direktiv. B) uzoq muddatli. C) qisqa muddatli. D) o'rta muddatli. 3 / 20 3. Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni "o'z-o'zini tarbiyalash" ni aniqlash mezonining namoyon bo'lishiga misol A) muqobil qarorlar qabul qiling. B) ular o'qishni tartibga soladilar. C) guruh faoliyatini tashkil etish. D) ular uzoq vaqt rejalashtirishadi, lekin eng tez amalga oshiradilar. 4 / 20 4. Tadqiqotni amalga oshirish tsiklining oxirgi bosqichi A) biz yangidan boshlaymiz. B) amaliyotni takomillashtirish. C) biz majburiyatlarni olamiz. D) biz tajribani tushunamiz. 5 / 20 5. O'quv jarayoni samaradorligini belgilovchi asosiy omillarga quyidagilar kiradi A) o'yin shakllaridan foydalanish. B) O’quvchilarning o'quv jarayonini tushunishi. C) katta hajmdagi ma'lumotlar bilan ishlash. D) tashqi motivatsiyaning ustunligi. 6 / 20 6. Trening uchun baholash olingan ma'lumotlarga e'tiborni qaratadi A) o'qitish va o'qitish uslubini qanday boshqarish kerak. B) standartlarning bajarilishini qanday nazorat qilish kerak. C) tegishli hujjatni kim olish huquqiga ega. D) o'quvchilar ta'limning qaysi bosqichida. 7 / 20 7. Darsni o'rganishda Markaziy o'rinni jarayon egallaydi A) ta'lim strategiyasini tanlash. B) O’quvchilarni kuzatish. C) darsni rejalashtirish. D) hamkasblarning fikr-mulohazalari. 8 / 20 8. Подход к осмыслению, оценке, анализа Kuzatish, tajriba, mulohaza yuritish yoki mulohaza yuritish natijasida olingan ma'lumotlarni tushunish, baholash, tahlil qilish va sintez qilish yondashuvi A) standart fikrlash. B) inklyuziv ta'lim. C) tanqidiy fikrlash. D) muqobil ta'lim. 9 / 20 9. O'quvchilar sinfda muhokama qilishda raqobatlashadigan va boshqa odamning nuqtai nazarini qabul qilishni istamaydigan tortishuv shaklini aniqlang A) munozarali suhbat. B) kümülatif suhbat. C) kognitiv suhbat. D) tadqiqot suhbati. 10 / 20 10. O’quvchilarning qobiliyatlarini aniqlash uchun mezon "fikrlash tezligi" bolalar degan ma'noni anglatadi A) ular yanada murakkab o'yinlar va vazifalarga intilishadi. B) muqobil qarorlar qabul qilishi mumkin. C) ular tezda rejalarni amalga oshirishga kelishadi. D) ular yoshligidan turli xil belgilarni qabul qilishlari mumkin. 11 / 20 11. AKT texnologiyalari va amaliy misollar orqali "sinov va tasdiqlash" o'qitish jihatlari o'rtasidagi muvofiqlik A) обмен O’quvchilar ishini almashish. B) gipotezani sinash uchun ma'lumotlarni yig'ish. C) o'lchovlarni qanday bajarish kerakligini ko'rsating. D) mumkin bo'lgan harakatlarni taqlid qilish. 12 / 20 12. O’quvchilarning tanqidiy fikrlash jarayonining yakuniy bosqichi A) оценивание dalillarning haqiqiyligi va ishonchliligini baholash. B) ma'lumot bilan tanishish. C) ma'lumotlarni sintez qilish. D) xulosalarning dolzarbligi va ahamiyatini asoslash. 13 / 20 13. Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni" fikrlash tezligi " ni muvaffaqiyatli o'qitish mezonining namoyon bo'lishiga misol A) rejalarni puxta rejalashtirish va amalga oshirish tezligi. B) hozirgiva uzoq vaqt davomida vazifaga e'tibor qaratish. C) ma'lumotni eslab qolish va undan foydalanish qobiliyati. D) muqobil qarorlar qabul qilish qobiliyati. 14 / 20 14. To'liq javoblarni rag'batlantiradigan savollar texnikaga tegishli A) rag'batlantirish. B) kombinatsiya. C) muvofiqlashtirish. D) qayta yo'naltirish. 15 / 20 15. Tanqidiy fikrlash asoslari (dasturga muvofiq) A) universitet O’quvchilari. B) maktabgacha yoshdagi bolalar. C) kichik maktab o'quvchilari. D) o'rta maktab o'quvchilari. 16 / 20 16. Trening uchun baholashning maqsadiется A) ishlash reytingining ta'riflari. B) sifat monitoringi. C) belgilash. D) O’quvchilarni o'qitishga ko'maklashish. 17 / 20 17. Kuzatish, talqin qilish va xulosa qilishni o'z ichiga oladi A) rejalashtirish. B) baholash. C) fikrlash. D) tadqiqot. 18 / 20 18. Potentsial istiqbolli g'oyalarga ega va innovatsion yondashuvlarga ega bo'lgan etakchi o'qituvchilar o'zlariga savol berishadi A) O'zgarish nima uchun kerak. B) akademik ko'rsatkichlarni qanday kuzatish kerak. C) O’quvchilarga qanday uy vazifasi berish kerak. D) O’quvchilarning ota-onalari bilan qanday ishlash kerak. 19 / 20 19. Ko'proq bilimdon odamlar bilan ijtimoiy munosabatlar natijasida bola o'zi uchun ichki manbaga ega bo'ladi собственного A) bilim. B) harakatlar. C) xotira. D) fikrlash. 20 / 20 20. Trening natijalari A) O’quvchilarning ishlash natijalariga mos kelish. B) uch darajali tuzilish shaklida taqdim eting. C) bilimlarni uzatish usullariga e'tibor qarating. D) o'qituvchining e'tiqodini o'zgartirishga e'tibor qarating. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring tomonidan Wordpress Quiz plugin Pedagogik metodika