Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik metodika » Pedagogik metodika №3 Pedagogik metodika Pedagogik metodika №3 InfoMaster Yanvar 27, 2024 10 Ko'rishlar 0 SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0% 0 Savol haqida xabar bering Bu savolda nima bo'ldi? Siz bo'sh hisobotni taqdim eta olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 1234567891011121314151617181920 Pedagogik metodika №3 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. O’quvchilarning tanqidiy fikrlash jarayonining yakuniy bosqichi A) ma'lumot bilan tanishish. B) оценивание dalillarning haqiqiyligi va ishonchliligini baholash. C) xulosalarning dolzarbligi va ahamiyatini asoslash. D) ma'lumotlarni sintez qilish. 2 / 20 2. Potentsial istiqbolli g'oyalarga ega va innovatsion yondashuvlarga ega bo'lgan etakchi o'qituvchilar o'zlariga savol berishadi A) O'zgarish nima uchun kerak. B) O’quvchilarning ota-onalari bilan qanday ishlash kerak. C) akademik ko'rsatkichlarni qanday kuzatish kerak. D) O’quvchilarga qanday uy vazifasi berish kerak. 3 / 20 3. Kuzatish, talqin qilish va xulosa qilishni o'z ichiga oladi A) tadqiqot. B) rejalashtirish. C) fikrlash. D) baholash. 4 / 20 4. Trening natijalari A) O’quvchilarning ishlash natijalariga mos kelish. B) o'qituvchining e'tiqodini o'zgartirishga e'tibor qarating. C) uch darajali tuzilish shaklida taqdim eting. D) bilimlarni uzatish usullariga e'tibor qarating. 5 / 20 5. Trening uchun baholash olingan ma'lumotlarga e'tiborni qaratadi A) tegishli hujjatni kim olish huquqiga ega. B) o'qitish va o'qitish uslubini qanday boshqarish kerak. C) standartlarning bajarilishini qanday nazorat qilish kerak. D) o'quvchilar ta'limning qaysi bosqichida. 6 / 20 6. Bir guruh o'qituvchilar tomonidan o'quv dasturiga asoslangan ketma-ket darslarni rejalashtirish A) direktiv. B) uzoq muddatli. C) qisqa muddatli. D) o'rta muddatli. 7 / 20 7. Tadqiqotni amalga oshirish tsiklining oxirgi bosqichi A) biz yangidan boshlaymiz. B) biz tajribani tushunamiz. C) amaliyotni takomillashtirish. D) biz majburiyatlarni olamiz. 8 / 20 8. Darsni o'rganishda Markaziy o'rinni jarayon egallaydi A) hamkasblarning fikr-mulohazalari. B) darsni rejalashtirish. C) O’quvchilarni kuzatish. D) ta'lim strategiyasini tanlash. 9 / 20 9. O'quv jarayoni samaradorligini belgilovchi asosiy omillarga quyidagilar kiradi A) tashqi motivatsiyaning ustunligi. B) O’quvchilarning o'quv jarayonini tushunishi. C) katta hajmdagi ma'lumotlar bilan ishlash. D) o'yin shakllaridan foydalanish. 10 / 20 10. To'liq javoblarni rag'batlantiradigan savollar texnikaga tegishli A) kombinatsiya. B) muvofiqlashtirish. C) rag'batlantirish. D) qayta yo'naltirish. 11 / 20 11. AKT texnologiyalari va amaliy misollar orqali "sinov va tasdiqlash" o'qitish jihatlari o'rtasidagi muvofiqlik A) gipotezani sinash uchun ma'lumotlarni yig'ish. B) o'lchovlarni qanday bajarish kerakligini ko'rsating. C) обмен O’quvchilar ishini almashish. D) mumkin bo'lgan harakatlarni taqlid qilish. 12 / 20 12. Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni "o'z-o'zini tarbiyalash" ni aniqlash mezonining namoyon bo'lishiga misol A) muqobil qarorlar qabul qiling. B) ular uzoq vaqt rejalashtirishadi, lekin eng tez amalga oshiradilar. C) ular o'qishni tartibga soladilar. D) guruh faoliyatini tashkil etish. 13 / 20 13. Подход к осмыслению, оценке, анализа Kuzatish, tajriba, mulohaza yuritish yoki mulohaza yuritish natijasida olingan ma'lumotlarni tushunish, baholash, tahlil qilish va sintez qilish yondashuvi A) tanqidiy fikrlash. B) muqobil ta'lim. C) inklyuziv ta'lim. D) standart fikrlash. 14 / 20 14. Tanqidiy fikrlash asoslari (dasturga muvofiq) A) maktabgacha yoshdagi bolalar. B) o'rta maktab o'quvchilari. C) universitet O’quvchilari. D) kichik maktab o'quvchilari. 15 / 20 15. O'quvchilar sinfda muhokama qilishda raqobatlashadigan va boshqa odamning nuqtai nazarini qabul qilishni istamaydigan tortishuv shaklini aniqlang A) munozarali suhbat. B) kognitiv suhbat. C) kümülatif suhbat. D) tadqiqot suhbati. 16 / 20 16. Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni" fikrlash tezligi " ni muvaffaqiyatli o'qitish mezonining namoyon bo'lishiga misol A) hozirgiva uzoq vaqt davomida vazifaga e'tibor qaratish. B) muqobil qarorlar qabul qilish qobiliyati. C) rejalarni puxta rejalashtirish va amalga oshirish tezligi. D) ma'lumotni eslab qolish va undan foydalanish qobiliyati. 17 / 20 17. Ko'proq bilimdon odamlar bilan ijtimoiy munosabatlar natijasida bola o'zi uchun ichki manbaga ega bo'ladi собственного A) fikrlash. B) harakatlar. C) xotira. D) bilim. 18 / 20 18. O'qituvchini o'qitish va o'qitish jarayoni, amaliyoti, usullari to'g'risida bilimga ega bo'lgan bilim sohasi A) kommunikativ bilimlar. B) sotsiologik bilimlar. C) pedagogik bilimlar. D) mavzu bilimlari. 19 / 20 19. Trening uchun baholashning maqsadiется A) ishlash reytingining ta'riflari. B) sifat monitoringi. C) belgilash. D) O’quvchilarni o'qitishga ko'maklashish. 20 / 20 20. O’quvchilarning qobiliyatlarini aniqlash uchun mezon "fikrlash tezligi" bolalar degan ma'noni anglatadi A) ular yoshligidan turli xil belgilarni qabul qilishlari mumkin. B) muqobil qarorlar qabul qilishi mumkin. C) ular yanada murakkab o'yinlar va vazifalarga intilishadi. D) ular tezda rejalarni amalga oshirishga kelishadi. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz