Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik metodika » Pedagogik metodika №3 Pedagogik metodika Pedagogik metodika №3 InfoMaster Yanvar 27, 2024 2 Ko'rishlar 0 SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0% 0 Savol haqida xabar bering Bu savolda nima bo'ldi? Siz bo'sh hisobotni taqdim eta olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 1234567891011121314151617181920 Pedagogik metodika №3 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. O’quvchilarning tanqidiy fikrlash jarayonining yakuniy bosqichi A) ma'lumot bilan tanishish. B) оценивание dalillarning haqiqiyligi va ishonchliligini baholash. C) ma'lumotlarni sintez qilish. D) xulosalarning dolzarbligi va ahamiyatini asoslash. 2 / 20 2. Trening natijalari A) bilimlarni uzatish usullariga e'tibor qarating. B) O’quvchilarning ishlash natijalariga mos kelish. C) uch darajali tuzilish shaklida taqdim eting. D) o'qituvchining e'tiqodini o'zgartirishga e'tibor qarating. 3 / 20 3. Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni" fikrlash tezligi " ni muvaffaqiyatli o'qitish mezonining namoyon bo'lishiga misol A) hozirgiva uzoq vaqt davomida vazifaga e'tibor qaratish. B) rejalarni puxta rejalashtirish va amalga oshirish tezligi. C) ma'lumotni eslab qolish va undan foydalanish qobiliyati. D) muqobil qarorlar qabul qilish qobiliyati. 4 / 20 4. Darsni o'rganishda Markaziy o'rinni jarayon egallaydi A) darsni rejalashtirish. B) hamkasblarning fikr-mulohazalari. C) O’quvchilarni kuzatish. D) ta'lim strategiyasini tanlash. 5 / 20 5. Trening uchun baholashning maqsadiется A) O’quvchilarni o'qitishga ko'maklashish. B) ishlash reytingining ta'riflari. C) belgilash. D) sifat monitoringi. 6 / 20 6. Ko'proq bilimdon odamlar bilan ijtimoiy munosabatlar natijasida bola o'zi uchun ichki manbaga ega bo'ladi собственного A) fikrlash. B) xotira. C) bilim. D) harakatlar. 7 / 20 7. O'qituvchini o'qitish va o'qitish jarayoni, amaliyoti, usullari to'g'risida bilimga ega bo'lgan bilim sohasi A) sotsiologik bilimlar. B) pedagogik bilimlar. C) mavzu bilimlari. D) kommunikativ bilimlar. 8 / 20 8. AKT texnologiyalari va amaliy misollar orqali "sinov va tasdiqlash" o'qitish jihatlari o'rtasidagi muvofiqlik A) обмен O’quvchilar ishini almashish. B) gipotezani sinash uchun ma'lumotlarni yig'ish. C) o'lchovlarni qanday bajarish kerakligini ko'rsating. D) mumkin bo'lgan harakatlarni taqlid qilish. 9 / 20 9. Подход к осмыслению, оценке, анализа Kuzatish, tajriba, mulohaza yuritish yoki mulohaza yuritish natijasida olingan ma'lumotlarni tushunish, baholash, tahlil qilish va sintez qilish yondashuvi A) tanqidiy fikrlash. B) inklyuziv ta'lim. C) muqobil ta'lim. D) standart fikrlash. 10 / 20 10. Kuzatish, talqin qilish va xulosa qilishni o'z ichiga oladi A) baholash. B) fikrlash. C) tadqiqot. D) rejalashtirish. 11 / 20 11. Bir guruh o'qituvchilar tomonidan o'quv dasturiga asoslangan ketma-ket darslarni rejalashtirish A) direktiv. B) o'rta muddatli. C) qisqa muddatli. D) uzoq muddatli. 12 / 20 12. To'liq javoblarni rag'batlantiradigan savollar texnikaga tegishli A) muvofiqlashtirish. B) kombinatsiya. C) rag'batlantirish. D) qayta yo'naltirish. 13 / 20 13. Trening uchun baholash olingan ma'lumotlarga e'tiborni qaratadi A) o'quvchilar ta'limning qaysi bosqichida. B) tegishli hujjatni kim olish huquqiga ega. C) standartlarning bajarilishini qanday nazorat qilish kerak. D) o'qitish va o'qitish uslubini qanday boshqarish kerak. 14 / 20 14. Potentsial istiqbolli g'oyalarga ega va innovatsion yondashuvlarga ega bo'lgan etakchi o'qituvchilar o'zlariga savol berishadi A) akademik ko'rsatkichlarni qanday kuzatish kerak. B) O'zgarish nima uchun kerak. C) O’quvchilarga qanday uy vazifasi berish kerak. D) O’quvchilarning ota-onalari bilan qanday ishlash kerak. 15 / 20 15. Tadqiqotni amalga oshirish tsiklining oxirgi bosqichi A) biz tajribani tushunamiz. B) amaliyotni takomillashtirish. C) biz yangidan boshlaymiz. D) biz majburiyatlarni olamiz. 16 / 20 16. Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni "o'z-o'zini tarbiyalash" ni aniqlash mezonining namoyon bo'lishiga misol A) muqobil qarorlar qabul qiling. B) guruh faoliyatini tashkil etish. C) ular o'qishni tartibga soladilar. D) ular uzoq vaqt rejalashtirishadi, lekin eng tez amalga oshiradilar. 17 / 20 17. O’quvchilarning qobiliyatlarini aniqlash uchun mezon "fikrlash tezligi" bolalar degan ma'noni anglatadi A) ular yanada murakkab o'yinlar va vazifalarga intilishadi. B) ular yoshligidan turli xil belgilarni qabul qilishlari mumkin. C) ular tezda rejalarni amalga oshirishga kelishadi. D) muqobil qarorlar qabul qilishi mumkin. 18 / 20 18. Tanqidiy fikrlash asoslari (dasturga muvofiq) A) universitet O’quvchilari. B) o'rta maktab o'quvchilari. C) maktabgacha yoshdagi bolalar. D) kichik maktab o'quvchilari. 19 / 20 19. O'quvchilar sinfda muhokama qilishda raqobatlashadigan va boshqa odamning nuqtai nazarini qabul qilishni istamaydigan tortishuv shaklini aniqlang A) kümülatif suhbat. B) munozarali suhbat. C) kognitiv suhbat. D) tadqiqot suhbati. 20 / 20 20. O'quv jarayoni samaradorligini belgilovchi asosiy omillarga quyidagilar kiradi A) katta hajmdagi ma'lumotlar bilan ishlash. B) tashqi motivatsiyaning ustunligi. C) O’quvchilarning o'quv jarayonini tushunishi. D) o'yin shakllaridan foydalanish. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz