Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik metodika » Pedagogik metodika №3 Pedagogik metodika Pedagogik metodika №3 InfoMaster Yanvar 27, 2024 14 Ko'rishlar 0 SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0% 0 Savol haqida xabar bering Bu savolda nima bo'ldi? Siz bo'sh hisobotni taqdim eta olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 1234567891011121314151617181920 Pedagogik metodika №3 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. AKT texnologiyalari va amaliy misollar orqali "sinov va tasdiqlash" o'qitish jihatlari o'rtasidagi muvofiqlik A) o'lchovlarni qanday bajarish kerakligini ko'rsating. B) gipotezani sinash uchun ma'lumotlarni yig'ish. C) mumkin bo'lgan harakatlarni taqlid qilish. D) обмен O’quvchilar ishini almashish. 2 / 20 2. Tanqidiy fikrlash asoslari (dasturga muvofiq) A) universitet O’quvchilari. B) maktabgacha yoshdagi bolalar. C) o'rta maktab o'quvchilari. D) kichik maktab o'quvchilari. 3 / 20 3. O'qituvchini o'qitish va o'qitish jarayoni, amaliyoti, usullari to'g'risida bilimga ega bo'lgan bilim sohasi A) pedagogik bilimlar. B) sotsiologik bilimlar. C) kommunikativ bilimlar. D) mavzu bilimlari. 4 / 20 4. To'liq javoblarni rag'batlantiradigan savollar texnikaga tegishli A) rag'batlantirish. B) qayta yo'naltirish. C) kombinatsiya. D) muvofiqlashtirish. 5 / 20 5. Trening natijalari A) o'qituvchining e'tiqodini o'zgartirishga e'tibor qarating. B) uch darajali tuzilish shaklida taqdim eting. C) O’quvchilarning ishlash natijalariga mos kelish. D) bilimlarni uzatish usullariga e'tibor qarating. 6 / 20 6. O'quvchilar sinfda muhokama qilishda raqobatlashadigan va boshqa odamning nuqtai nazarini qabul qilishni istamaydigan tortishuv shaklini aniqlang A) munozarali suhbat. B) kümülatif suhbat. C) kognitiv suhbat. D) tadqiqot suhbati. 7 / 20 7. O’quvchilarning qobiliyatlarini aniqlash uchun mezon "fikrlash tezligi" bolalar degan ma'noni anglatadi A) ular yanada murakkab o'yinlar va vazifalarga intilishadi. B) ular tezda rejalarni amalga oshirishga kelishadi. C) muqobil qarorlar qabul qilishi mumkin. D) ular yoshligidan turli xil belgilarni qabul qilishlari mumkin. 8 / 20 8. Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni "o'z-o'zini tarbiyalash" ni aniqlash mezonining namoyon bo'lishiga misol A) muqobil qarorlar qabul qiling. B) ular uzoq vaqt rejalashtirishadi, lekin eng tez amalga oshiradilar. C) guruh faoliyatini tashkil etish. D) ular o'qishni tartibga soladilar. 9 / 20 9. Kuzatish, talqin qilish va xulosa qilishni o'z ichiga oladi A) tadqiqot. B) fikrlash. C) baholash. D) rejalashtirish. 10 / 20 10. Подход к осмыслению, оценке, анализа Kuzatish, tajriba, mulohaza yuritish yoki mulohaza yuritish natijasida olingan ma'lumotlarni tushunish, baholash, tahlil qilish va sintez qilish yondashuvi A) muqobil ta'lim. B) inklyuziv ta'lim. C) standart fikrlash. D) tanqidiy fikrlash. 11 / 20 11. Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni" fikrlash tezligi " ni muvaffaqiyatli o'qitish mezonining namoyon bo'lishiga misol A) hozirgiva uzoq vaqt davomida vazifaga e'tibor qaratish. B) muqobil qarorlar qabul qilish qobiliyati. C) rejalarni puxta rejalashtirish va amalga oshirish tezligi. D) ma'lumotni eslab qolish va undan foydalanish qobiliyati. 12 / 20 12. O'quv jarayoni samaradorligini belgilovchi asosiy omillarga quyidagilar kiradi A) o'yin shakllaridan foydalanish. B) tashqi motivatsiyaning ustunligi. C) katta hajmdagi ma'lumotlar bilan ishlash. D) O’quvchilarning o'quv jarayonini tushunishi. 13 / 20 13. Potentsial istiqbolli g'oyalarga ega va innovatsion yondashuvlarga ega bo'lgan etakchi o'qituvchilar o'zlariga savol berishadi A) O’quvchilarga qanday uy vazifasi berish kerak. B) akademik ko'rsatkichlarni qanday kuzatish kerak. C) O'zgarish nima uchun kerak. D) O’quvchilarning ota-onalari bilan qanday ishlash kerak. 14 / 20 14. Ko'proq bilimdon odamlar bilan ijtimoiy munosabatlar natijasida bola o'zi uchun ichki manbaga ega bo'ladi собственного A) bilim. B) fikrlash. C) xotira. D) harakatlar. 15 / 20 15. O’quvchilarning tanqidiy fikrlash jarayonining yakuniy bosqichi A) оценивание dalillarning haqiqiyligi va ishonchliligini baholash. B) xulosalarning dolzarbligi va ahamiyatini asoslash. C) ma'lumotlarni sintez qilish. D) ma'lumot bilan tanishish. 16 / 20 16. Tadqiqotni amalga oshirish tsiklining oxirgi bosqichi A) biz majburiyatlarni olamiz. B) biz yangidan boshlaymiz. C) biz tajribani tushunamiz. D) amaliyotni takomillashtirish. 17 / 20 17. Bir guruh o'qituvchilar tomonidan o'quv dasturiga asoslangan ketma-ket darslarni rejalashtirish A) o'rta muddatli. B) qisqa muddatli. C) direktiv. D) uzoq muddatli. 18 / 20 18. Trening uchun baholashning maqsadiется A) O’quvchilarni o'qitishga ko'maklashish. B) sifat monitoringi. C) belgilash. D) ishlash reytingining ta'riflari. 19 / 20 19. Darsni o'rganishda Markaziy o'rinni jarayon egallaydi A) O’quvchilarni kuzatish. B) darsni rejalashtirish. C) hamkasblarning fikr-mulohazalari. D) ta'lim strategiyasini tanlash. 20 / 20 20. Trening uchun baholash olingan ma'lumotlarga e'tiborni qaratadi A) o'quvchilar ta'limning qaysi bosqichida. B) standartlarning bajarilishini qanday nazorat qilish kerak. C) o'qitish va o'qitish uslubini qanday boshqarish kerak. D) tegishli hujjatni kim olish huquqiga ega. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz