Pedagogik metodika №3 Yanvar 27, 2024 da chop etilgan InfoMaster tomonidan Pedagogik metodika №3 ga fikr bildirilmagan. Savol haqida xabar bering Bu savolda nima xato? Siz bo'sh hisobot yubora olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 0% 25 1234567891011121314151617181920 Pedagogik metodika №3 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. Tadqiqotni amalga oshirish tsiklining oxirgi bosqichi A) biz yangidan boshlaymiz. B) amaliyotni takomillashtirish. C) biz majburiyatlarni olamiz. D) biz tajribani tushunamiz. 2 / 20 2. O'quvchilar sinfda muhokama qilishda raqobatlashadigan va boshqa odamning nuqtai nazarini qabul qilishni istamaydigan tortishuv shaklini aniqlang A) tadqiqot suhbati. B) kognitiv suhbat. C) munozarali suhbat. D) kümülatif suhbat. 3 / 20 3. O'quv jarayoni samaradorligini belgilovchi asosiy omillarga quyidagilar kiradi A) tashqi motivatsiyaning ustunligi. B) o'yin shakllaridan foydalanish. C) O’quvchilarning o'quv jarayonini tushunishi. D) katta hajmdagi ma'lumotlar bilan ishlash. 4 / 20 4. O’quvchilarning qobiliyatlarini aniqlash uchun mezon "fikrlash tezligi" bolalar degan ma'noni anglatadi A) ular tezda rejalarni amalga oshirishga kelishadi. B) ular yoshligidan turli xil belgilarni qabul qilishlari mumkin. C) muqobil qarorlar qabul qilishi mumkin. D) ular yanada murakkab o'yinlar va vazifalarga intilishadi. 5 / 20 5. Darsni o'rganishda Markaziy o'rinni jarayon egallaydi A) darsni rejalashtirish. B) O’quvchilarni kuzatish. C) hamkasblarning fikr-mulohazalari. D) ta'lim strategiyasini tanlash. 6 / 20 6. Tanqidiy fikrlash asoslari (dasturga muvofiq) A) maktabgacha yoshdagi bolalar. B) kichik maktab o'quvchilari. C) universitet O’quvchilari. D) o'rta maktab o'quvchilari. 7 / 20 7. AKT texnologiyalari va amaliy misollar orqali "sinov va tasdiqlash" o'qitish jihatlari o'rtasidagi muvofiqlik A) gipotezani sinash uchun ma'lumotlarni yig'ish. B) обмен O’quvchilar ishini almashish. C) o'lchovlarni qanday bajarish kerakligini ko'rsating. D) mumkin bo'lgan harakatlarni taqlid qilish. 8 / 20 8. Potentsial istiqbolli g'oyalarga ega va innovatsion yondashuvlarga ega bo'lgan etakchi o'qituvchilar o'zlariga savol berishadi A) O’quvchilarning ota-onalari bilan qanday ishlash kerak. B) O'zgarish nima uchun kerak. C) akademik ko'rsatkichlarni qanday kuzatish kerak. D) O’quvchilarga qanday uy vazifasi berish kerak. 9 / 20 9. Trening uchun baholashning maqsadiется A) belgilash. B) ishlash reytingining ta'riflari. C) O’quvchilarni o'qitishga ko'maklashish. D) sifat monitoringi. 10 / 20 10. Подход к осмыслению, оценке, анализа Kuzatish, tajriba, mulohaza yuritish yoki mulohaza yuritish natijasida olingan ma'lumotlarni tushunish, baholash, tahlil qilish va sintez qilish yondashuvi A) inklyuziv ta'lim. B) standart fikrlash. C) tanqidiy fikrlash. D) muqobil ta'lim. 11 / 20 11. Kuzatish, talqin qilish va xulosa qilishni o'z ichiga oladi A) baholash. B) fikrlash. C) rejalashtirish. D) tadqiqot. 12 / 20 12. O’quvchilarning tanqidiy fikrlash jarayonining yakuniy bosqichi A) оценивание dalillarning haqiqiyligi va ishonchliligini baholash. B) xulosalarning dolzarbligi va ahamiyatini asoslash. C) ma'lumotlarni sintez qilish. D) ma'lumot bilan tanishish. 13 / 20 13. Bir guruh o'qituvchilar tomonidan o'quv dasturiga asoslangan ketma-ket darslarni rejalashtirish A) uzoq muddatli. B) qisqa muddatli. C) o'rta muddatli. D) direktiv. 14 / 20 14. Trening uchun baholash olingan ma'lumotlarga e'tiborni qaratadi A) standartlarning bajarilishini qanday nazorat qilish kerak. B) o'qitish va o'qitish uslubini qanday boshqarish kerak. C) tegishli hujjatni kim olish huquqiga ega. D) o'quvchilar ta'limning qaysi bosqichida. 15 / 20 15. Ko'proq bilimdon odamlar bilan ijtimoiy munosabatlar natijasida bola o'zi uchun ichki manbaga ega bo'ladi собственного A) xotira. B) bilim. C) harakatlar. D) fikrlash. 16 / 20 16. Trening natijalari A) o'qituvchining e'tiqodini o'zgartirishga e'tibor qarating. B) O’quvchilarning ishlash natijalariga mos kelish. C) bilimlarni uzatish usullariga e'tibor qarating. D) uch darajali tuzilish shaklida taqdim eting. 17 / 20 17. O'qituvchini o'qitish va o'qitish jarayoni, amaliyoti, usullari to'g'risida bilimga ega bo'lgan bilim sohasi A) pedagogik bilimlar. B) sotsiologik bilimlar. C) mavzu bilimlari. D) kommunikativ bilimlar. 18 / 20 18. Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni" fikrlash tezligi " ni muvaffaqiyatli o'qitish mezonining namoyon bo'lishiga misol A) ma'lumotni eslab qolish va undan foydalanish qobiliyati. B) rejalarni puxta rejalashtirish va amalga oshirish tezligi. C) muqobil qarorlar qabul qilish qobiliyati. D) hozirgiva uzoq vaqt davomida vazifaga e'tibor qaratish. 19 / 20 19. Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni "o'z-o'zini tarbiyalash" ni aniqlash mezonining namoyon bo'lishiga misol A) ular uzoq vaqt rejalashtirishadi, lekin eng tez amalga oshiradilar. B) guruh faoliyatini tashkil etish. C) ular o'qishni tartibga soladilar. D) muqobil qarorlar qabul qiling. 20 / 20 20. To'liq javoblarni rag'batlantiradigan savollar texnikaga tegishli A) rag'batlantirish. B) muvofiqlashtirish. C) kombinatsiya. D) qayta yo'naltirish. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Author: InfoMaster Pedagogik metodika