Pedagogik metodika №2 Yanvar 25, 2024 da chop etilgan InfoMaster tomonidan Pedagogik metodika №2 ga fikr bildirilmagan. 0% 41 1234567891011121314151617181920 Pedagogik metodika №2 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. Suhbat-munozaralarning xususiyatlarini aniqlang A) ishtirokchilar bir-birlariga savollar berishadi. B) fikrlar takrorlanadi va ishlab chiqiladi, lekin har doim ham diqqat bilan baholanmaydi. C) muloqot ko'pincha " Ha, shunday! - Yo'q, unday emas!». D) suhbat bilim almashish uchun o'tkaziladi, ammo suhbat ishtirokchilari boshqalarning g'oyalariga toqat qiladilar. 2 / 20 2. Masalan, AKTni qo'llashda "sinov va tasdiqlash" o'qitish aspektidan foydalanish A) O’quvchilarga haqiqiy hayotiy voqealar modellarini taqdim etish. B) O’quvchilarni o'rganish va muhokama qilish uchun ish bilan bo'lishish. C) sxema yoki ketma-ketlikni ishlab chiqish. D) tekshirish, taxminlarni tasdiqlash uchun yig'ish. 3 / 20 3. Yaponiyada Lesson Study natijalari A) ular faqat darsni o'tkazgan o'qituvchi uchun muhimdir. B) barcha o'qituvchilar uchun muntazam ravishda nashr etiladi. C) faqat guruhning professional kuratori o'rganishi mumkin. D) faqat tadqiqot guruhi a'zolari foydalanishi mumkin. 4 / 20 4. Istiqbolli g'oyalarga ega va innovatsion yondashuvlarga ega bo'lgan etakchi o'qituvchilar o'zlariga savol berishadi A) o'zgarish nima uchun kerak. B) akademik ko'rsatkichlarni qanday kuzatish kerak. C) O’quvchilarning ota-onalari bilan qanday ishlash kerak. D) O’quvchilarga qanday uy vazifasi berish kerak. 5 / 20 5. Trening uchun baholash quyidagilarga qaratilgan A) O’quvchilar qo'shimcha ta'lim olish imkoniyatiga ega bo'ladimi. B) keyinchalik rivojlanish uchun nima qilish kerak. C) O’quvchilarga sertifikatlar beriladimi? D) ta'lim sifatini aniqlash uchun qanday o'lchovdan foydalanish kerak. 6 / 20 6. O'rganish qobiliyati, diqqat, nutq qobiliyatlari, fikrlash, bahslashish va ijodkorlikni rivojlantirishdan iborat bo'lgan o'rganish yondashuvi A) gumanitar. B) tabiiy. C) psixologik. D) kognitiv. 7 / 20 7. O’quvchilar tomonidan olingan ma'lumotlarni yodlash kontekstida keltirilgan eng kam samarali usul A) bilimlarni uzatish. B) namoyish. C) o'qish. D) amaliyot. 8 / 20 8. Muqobil qarorlar qabul qilish qobiliyati iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni o'qitishda muvaffaqiyat mezonining namoyon bo'lishiga misoldir A) konsentratsiya. B) xotira va bilim. C) fikrlashning moslashuvchanligi. D) fikrlash tezligi. 9 / 20 9. Ta'limni baholash quyidagilar uchun zarur A) belgilash. B) muvaffaqiyat sabablarini aniqlash. C) motivatsiyani oshirish. D) rivojlanish zonalarining ta'riflari. 10 / 20 10. Mas'uliyat siyosati kuchli bo'lgan maktab tizimida etakchilik hisoblanadi. A) maktab direktorining vakolati. B) amaliyotni takomillashtirish vositasi. C) maktab muvaffaqiyatining mezoni. D) amaliyotni tashqi baholash vositasi. 11 / 20 11. O'rganish darajasi va rivojlanish yo'nalishini aniqlash uchun foydalaniladigan ma'lumotlarni topish va talqin qilish jarayoni A) harakatdagi aks ettirish. B) ta'limni baholash. C) tanqidiy fikrlash. D) trening uchun baholash. 12 / 20 12. Tanqidiy fikrlash qobiliyatlari A) tushunish, qo'llash, tahlil qilish, sintez qilish. B) idrok, aks ettirish, ko'paytirish, taqqoslash. C) rejalashtirish, o'qitish, o'qitish, baholash. D) kuzatish, tahlil qilish, xulosa qilish, talqin qilish. 13 / 20 13. Baholashning barcha turlariga xos bo'lgan bosqichni aniqlang ,uning davomida "O’quvchilar nimani bilishini va bilishini, qanday qiyinchiliklarga duch kelishini aniqlash kerak" A) kuzatish. B) xulosa. C) talqin. D) boshqaruv. 14 / 20 14. Metasognition deganda odamlar qanday harakat qilishlari haqida o'ylash qobiliyati tushuniladi A) ular nima deb o'ylashadi va bilishadi. B) ular ma'lumot olishadi va qaerdan olishadi. C) muloqot qiling va nima uchun ular buni qilishadi. D) ular tahlil qiladilar va qanday xulosalar chiqaradilar. 15 / 20 15. Formativ baholash A) belgilarni belgilash uchun mashg'ulotlarni umumlashtirishga imkon beradi. B) O’quvchilarni sertifikatlash va sertifikatlash uchun zarurdirобучающихся. C) belgilash va hisobot berish uchun zarur. D) ta'limni takomillashtirish imkoniyatlarini aniqlashga imkon beradi. 16 / 20 16. Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilar bilan ishlashning "aralashuv strategiyasi" usulini amalga oshirishga misol A) umumiy o'qish muddatini bir o'quv yiliga qisqartirish. B) imtihonlarni o'quv rejasida belgilangan muddatdan oldin topshirish. C) onlayn rejimda o'quv dasturini kengaytirishлайн. D) O’quvchilarning qobiliyatlari va iste'dodlarini aniqlash. 17 / 20 17. Rejalarni puxta rejalashtirish va tezkor amalga oshirish iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni o'qitishda muvaffaqiyat mezonining namoyon bo'lishiga misoldir A) fikrlashning moslashuvchanligi. B) xotira va bilim. C) konsentratsiya. D) fikrlash tezligi 18 / 20 18. Amaliyotchilarning tadqiqotlari quyidagilarga qaratilgan A) universal diagnostika vositalarini ishlab chiqarish. B) muayyan amaliy muammoni hal qilish. C) pedagogika qonuniyatlarini aniqlash. D) tegishli fanlarning integratsiyasi. 19 / 20 19. Baholash va hisobot berish uchun baholash qo'llaniladi A) tanqidiy. B) jami. C) muqobil. D) diagnostika. 20 / 20 20. Bir qator ketma-ket darslar o'qituvchilarga imkoniyat yaratadi A) o'qitish va o'qitish amaliyotini takomillashtirish. B) tegishli vaziyatlarni hal qilish. C) O’quvchilarning xulq-atvori, munosabatidagi xususiyatlarni aniqlang. D) initzva hamkasblarning amaliyotidagi o'zgarishlar. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Author: InfoMaster Pedagogik metodika