Pedagogik metodika №2 Yanvar 25, 2024 da chop etilgan InfoMaster tomonidan Pedagogik metodika №2 ga fikr bildirilmagan. 0% 0 1234567891011121314151617181920 Tomonidan yaratilgan InfoMaster Pedagogik metodika №2 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. Trening uchun baholash quyidagilarga qaratilgan A) ta'lim sifatini aniqlash uchun qanday o'lchovdan foydalanish kerak. B) O’quvchilarga sertifikatlar beriladimi? C) O’quvchilar qo'shimcha ta'lim olish imkoniyatiga ega bo'ladimi. D) keyinchalik rivojlanish uchun nima qilish kerak. 2 / 20 2. Mas'uliyat siyosati kuchli bo'lgan maktab tizimida etakchilik hisoblanadi. A) maktab muvaffaqiyatining mezoni. B) maktab direktorining vakolati. C) amaliyotni takomillashtirish vositasi. D) amaliyotni tashqi baholash vositasi. 3 / 20 3. Amaliyotchilarning tadqiqotlari quyidagilarga qaratilgan A) pedagogika qonuniyatlarini aniqlash. B) muayyan amaliy muammoni hal qilish. C) universal diagnostika vositalarini ishlab chiqarish. D) tegishli fanlarning integratsiyasi. 4 / 20 4. Rejalarni puxta rejalashtirish va tezkor amalga oshirish iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni o'qitishda muvaffaqiyat mezonining namoyon bo'lishiga misoldir A) konsentratsiya. B) fikrlash tezligi C) xotira va bilim. D) fikrlashning moslashuvchanligi. 5 / 20 5. O'rganish qobiliyati, diqqat, nutq qobiliyatlari, fikrlash, bahslashish va ijodkorlikni rivojlantirishdan iborat bo'lgan o'rganish yondashuvi A) psixologik. B) kognitiv. C) tabiiy. D) gumanitar. 6 / 20 6. Tanqidiy fikrlash qobiliyatlari A) tushunish, qo'llash, tahlil qilish, sintez qilish. B) kuzatish, tahlil qilish, xulosa qilish, talqin qilish. C) idrok, aks ettirish, ko'paytirish, taqqoslash. D) rejalashtirish, o'qitish, o'qitish, baholash. 7 / 20 7. Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilar bilan ishlashning "aralashuv strategiyasi" usulini amalga oshirishga misol A) imtihonlarni o'quv rejasida belgilangan muddatdan oldin topshirish. B) O’quvchilarning qobiliyatlari va iste'dodlarini aniqlash. C) umumiy o'qish muddatini bir o'quv yiliga qisqartirish. D) onlayn rejimda o'quv dasturini kengaytirishлайн. 8 / 20 8. Muqobil qarorlar qabul qilish qobiliyati iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni o'qitishda muvaffaqiyat mezonining namoyon bo'lishiga misoldir A) fikrlashning moslashuvchanligi. B) konsentratsiya. C) fikrlash tezligi. D) xotira va bilim. 9 / 20 9. O’quvchilar tomonidan olingan ma'lumotlarni yodlash kontekstida keltirilgan eng kam samarali usul A) o'qish. B) bilimlarni uzatish. C) amaliyot. D) namoyish. 10 / 20 10. Baholash va hisobot berish uchun baholash qo'llaniladi A) diagnostika. B) muqobil. C) jami. D) tanqidiy. 11 / 20 11. Masalan, AKTni qo'llashda "sinov va tasdiqlash" o'qitish aspektidan foydalanish A) sxema yoki ketma-ketlikni ishlab chiqish. B) tekshirish, taxminlarni tasdiqlash uchun yig'ish. C) O’quvchilarga haqiqiy hayotiy voqealar modellarini taqdim etish. D) O’quvchilarni o'rganish va muhokama qilish uchun ish bilan bo'lishish. 12 / 20 12. Baholashning barcha turlariga xos bo'lgan bosqichni aniqlang ,uning davomida "O’quvchilar nimani bilishini va bilishini, qanday qiyinchiliklarga duch kelishini aniqlash kerak" A) kuzatish. B) talqin. C) boshqaruv. D) xulosa. 13 / 20 13. Metasognition deganda odamlar qanday harakat qilishlari haqida o'ylash qobiliyati tushuniladi A) ular tahlil qiladilar va qanday xulosalar chiqaradilar. B) muloqot qiling va nima uchun ular buni qilishadi. C) ular nima deb o'ylashadi va bilishadi. D) ular ma'lumot olishadi va qaerdan olishadi. 14 / 20 14. Bir qator ketma-ket darslar o'qituvchilarga imkoniyat yaratadi A) initzva hamkasblarning amaliyotidagi o'zgarishlar. B) O’quvchilarning xulq-atvori, munosabatidagi xususiyatlarni aniqlang. C) tegishli vaziyatlarni hal qilish. D) o'qitish va o'qitish amaliyotini takomillashtirish. 15 / 20 15. O'rganish darajasi va rivojlanish yo'nalishini aniqlash uchun foydalaniladigan ma'lumotlarni topish va talqin qilish jarayoni A) harakatdagi aks ettirish. B) ta'limni baholash. C) trening uchun baholash. D) tanqidiy fikrlash. 16 / 20 16. Suhbat-munozaralarning xususiyatlarini aniqlang A) suhbat bilim almashish uchun o'tkaziladi, ammo suhbat ishtirokchilari boshqalarning g'oyalariga toqat qiladilar. B) muloqot ko'pincha " Ha, shunday! - Yo'q, unday emas!». C) fikrlar takrorlanadi va ishlab chiqiladi, lekin har doim ham diqqat bilan baholanmaydi. D) ishtirokchilar bir-birlariga savollar berishadi. 17 / 20 17. Yaponiyada Lesson Study natijalari A) ular faqat darsni o'tkazgan o'qituvchi uchun muhimdir. B) faqat guruhning professional kuratori o'rganishi mumkin. C) faqat tadqiqot guruhi a'zolari foydalanishi mumkin. D) barcha o'qituvchilar uchun muntazam ravishda nashr etiladi. 18 / 20 18. Ta'limni baholash quyidagilar uchun zarur A) belgilash. B) muvaffaqiyat sabablarini aniqlash. C) motivatsiyani oshirish. D) rivojlanish zonalarining ta'riflari. 19 / 20 19. Formativ baholash A) O’quvchilarni sertifikatlash va sertifikatlash uchun zarurdirобучающихся. B) belgilash va hisobot berish uchun zarur. C) ta'limni takomillashtirish imkoniyatlarini aniqlashga imkon beradi. D) belgilarni belgilash uchun mashg'ulotlarni umumlashtirishga imkon beradi. 20 / 20 20. Istiqbolli g'oyalarga ega va innovatsion yondashuvlarga ega bo'lgan etakchi o'qituvchilar o'zlariga savol berishadi A) O’quvchilarning ota-onalari bilan qanday ishlash kerak. B) o'zgarish nima uchun kerak. C) O’quvchilarga qanday uy vazifasi berish kerak. D) akademik ko'rsatkichlarni qanday kuzatish kerak. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring tomonidan Wordpress Quiz plugin Pedagogik metodika