Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik metodika » Pedagogik metodika №2 Pedagogik metodika Pedagogik metodika №2 InfoMaster Yanvar 25, 2024 12 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0% 0 1234567891011121314151617181920 Pedagogik metodika №2 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. Trening uchun baholash quyidagilarga qaratilgan A) O’quvchilar qo'shimcha ta'lim olish imkoniyatiga ega bo'ladimi. B) ta'lim sifatini aniqlash uchun qanday o'lchovdan foydalanish kerak. C) keyinchalik rivojlanish uchun nima qilish kerak. D) O’quvchilarga sertifikatlar beriladimi? 2 / 20 2. O'rganish qobiliyati, diqqat, nutq qobiliyatlari, fikrlash, bahslashish va ijodkorlikni rivojlantirishdan iborat bo'lgan o'rganish yondashuvi A) psixologik. B) kognitiv. C) tabiiy. D) gumanitar. 3 / 20 3. Formativ baholash A) belgilarni belgilash uchun mashg'ulotlarni umumlashtirishga imkon beradi. B) ta'limni takomillashtirish imkoniyatlarini aniqlashga imkon beradi. C) belgilash va hisobot berish uchun zarur. D) O’quvchilarni sertifikatlash va sertifikatlash uchun zarurdirобучающихся. 4 / 20 4. O'rganish darajasi va rivojlanish yo'nalishini aniqlash uchun foydalaniladigan ma'lumotlarni topish va talqin qilish jarayoni A) trening uchun baholash. B) harakatdagi aks ettirish. C) tanqidiy fikrlash. D) ta'limni baholash. 5 / 20 5. Baholash va hisobot berish uchun baholash qo'llaniladi A) jami. B) diagnostika. C) tanqidiy. D) muqobil. 6 / 20 6. Rejalarni puxta rejalashtirish va tezkor amalga oshirish iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni o'qitishda muvaffaqiyat mezonining namoyon bo'lishiga misoldir A) fikrlashning moslashuvchanligi. B) konsentratsiya. C) xotira va bilim. D) fikrlash tezligi 7 / 20 7. Amaliyotchilarning tadqiqotlari quyidagilarga qaratilgan A) muayyan amaliy muammoni hal qilish. B) universal diagnostika vositalarini ishlab chiqarish. C) pedagogika qonuniyatlarini aniqlash. D) tegishli fanlarning integratsiyasi. 8 / 20 8. Metasognition deganda odamlar qanday harakat qilishlari haqida o'ylash qobiliyati tushuniladi A) muloqot qiling va nima uchun ular buni qilishadi. B) ular nima deb o'ylashadi va bilishadi. C) ular ma'lumot olishadi va qaerdan olishadi. D) ular tahlil qiladilar va qanday xulosalar chiqaradilar. 9 / 20 9. Istiqbolli g'oyalarga ega va innovatsion yondashuvlarga ega bo'lgan etakchi o'qituvchilar o'zlariga savol berishadi A) O’quvchilarning ota-onalari bilan qanday ishlash kerak. B) O’quvchilarga qanday uy vazifasi berish kerak. C) akademik ko'rsatkichlarni qanday kuzatish kerak. D) o'zgarish nima uchun kerak. 10 / 20 10. Masalan, AKTni qo'llashda "sinov va tasdiqlash" o'qitish aspektidan foydalanish A) O’quvchilarni o'rganish va muhokama qilish uchun ish bilan bo'lishish. B) tekshirish, taxminlarni tasdiqlash uchun yig'ish. C) O’quvchilarga haqiqiy hayotiy voqealar modellarini taqdim etish. D) sxema yoki ketma-ketlikni ishlab chiqish. 11 / 20 11. Mas'uliyat siyosati kuchli bo'lgan maktab tizimida etakchilik hisoblanadi. A) maktab muvaffaqiyatining mezoni. B) maktab direktorining vakolati. C) amaliyotni tashqi baholash vositasi. D) amaliyotni takomillashtirish vositasi. 12 / 20 12. Ta'limni baholash quyidagilar uchun zarur A) muvaffaqiyat sabablarini aniqlash. B) belgilash. C) motivatsiyani oshirish. D) rivojlanish zonalarining ta'riflari. 13 / 20 13. Suhbat-munozaralarning xususiyatlarini aniqlang A) ishtirokchilar bir-birlariga savollar berishadi. B) fikrlar takrorlanadi va ishlab chiqiladi, lekin har doim ham diqqat bilan baholanmaydi. C) muloqot ko'pincha " Ha, shunday! - Yo'q, unday emas!». D) suhbat bilim almashish uchun o'tkaziladi, ammo suhbat ishtirokchilari boshqalarning g'oyalariga toqat qiladilar. 14 / 20 14. O’quvchilar tomonidan olingan ma'lumotlarni yodlash kontekstida keltirilgan eng kam samarali usul A) namoyish. B) o'qish. C) bilimlarni uzatish. D) amaliyot. 15 / 20 15. Baholashning barcha turlariga xos bo'lgan bosqichni aniqlang ,uning davomida "O’quvchilar nimani bilishini va bilishini, qanday qiyinchiliklarga duch kelishini aniqlash kerak" A) talqin. B) xulosa. C) kuzatish. D) boshqaruv. 16 / 20 16. Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilar bilan ishlashning "aralashuv strategiyasi" usulini amalga oshirishga misol A) O’quvchilarning qobiliyatlari va iste'dodlarini aniqlash. B) onlayn rejimda o'quv dasturini kengaytirishлайн. C) imtihonlarni o'quv rejasida belgilangan muddatdan oldin topshirish. D) umumiy o'qish muddatini bir o'quv yiliga qisqartirish. 17 / 20 17. Yaponiyada Lesson Study natijalari A) ular faqat darsni o'tkazgan o'qituvchi uchun muhimdir. B) barcha o'qituvchilar uchun muntazam ravishda nashr etiladi. C) faqat tadqiqot guruhi a'zolari foydalanishi mumkin. D) faqat guruhning professional kuratori o'rganishi mumkin. 18 / 20 18. Muqobil qarorlar qabul qilish qobiliyati iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni o'qitishda muvaffaqiyat mezonining namoyon bo'lishiga misoldir A) xotira va bilim. B) konsentratsiya. C) fikrlashning moslashuvchanligi. D) fikrlash tezligi. 19 / 20 19. Tanqidiy fikrlash qobiliyatlari A) kuzatish, tahlil qilish, xulosa qilish, talqin qilish. B) tushunish, qo'llash, tahlil qilish, sintez qilish. C) idrok, aks ettirish, ko'paytirish, taqqoslash. D) rejalashtirish, o'qitish, o'qitish, baholash. 20 / 20 20. Bir qator ketma-ket darslar o'qituvchilarga imkoniyat yaratadi A) initzva hamkasblarning amaliyotidagi o'zgarishlar. B) o'qitish va o'qitish amaliyotini takomillashtirish. C) O’quvchilarning xulq-atvori, munosabatidagi xususiyatlarni aniqlang. D) tegishli vaziyatlarni hal qilish. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz