Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik metodika » Pedagogik metodika №2 Pedagogik metodika Pedagogik metodika №2 InfoMaster Yanvar 25, 2024 5 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0% 0 1234567891011121314151617181920 Pedagogik metodika №2 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. Formativ baholash A) ta'limni takomillashtirish imkoniyatlarini aniqlashga imkon beradi. B) belgilash va hisobot berish uchun zarur. C) O’quvchilarni sertifikatlash va sertifikatlash uchun zarurdirобучающихся. D) belgilarni belgilash uchun mashg'ulotlarni umumlashtirishga imkon beradi. 2 / 20 2. Muqobil qarorlar qabul qilish qobiliyati iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni o'qitishda muvaffaqiyat mezonining namoyon bo'lishiga misoldir A) fikrlashning moslashuvchanligi. B) konsentratsiya. C) fikrlash tezligi. D) xotira va bilim. 3 / 20 3. Rejalarni puxta rejalashtirish va tezkor amalga oshirish iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni o'qitishda muvaffaqiyat mezonining namoyon bo'lishiga misoldir A) fikrlashning moslashuvchanligi. B) konsentratsiya. C) fikrlash tezligi D) xotira va bilim. 4 / 20 4. Bir qator ketma-ket darslar o'qituvchilarga imkoniyat yaratadi A) tegishli vaziyatlarni hal qilish. B) initzva hamkasblarning amaliyotidagi o'zgarishlar. C) O’quvchilarning xulq-atvori, munosabatidagi xususiyatlarni aniqlang. D) o'qitish va o'qitish amaliyotini takomillashtirish. 5 / 20 5. Mas'uliyat siyosati kuchli bo'lgan maktab tizimida etakchilik hisoblanadi. A) maktab direktorining vakolati. B) maktab muvaffaqiyatining mezoni. C) amaliyotni tashqi baholash vositasi. D) amaliyotni takomillashtirish vositasi. 6 / 20 6. O’quvchilar tomonidan olingan ma'lumotlarni yodlash kontekstida keltirilgan eng kam samarali usul A) namoyish. B) o'qish. C) amaliyot. D) bilimlarni uzatish. 7 / 20 7. Baholash va hisobot berish uchun baholash qo'llaniladi A) diagnostika. B) muqobil. C) jami. D) tanqidiy. 8 / 20 8. Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilar bilan ishlashning "aralashuv strategiyasi" usulini amalga oshirishga misol A) imtihonlarni o'quv rejasida belgilangan muddatdan oldin topshirish. B) umumiy o'qish muddatini bir o'quv yiliga qisqartirish. C) O’quvchilarning qobiliyatlari va iste'dodlarini aniqlash. D) onlayn rejimda o'quv dasturini kengaytirishлайн. 9 / 20 9. Suhbat-munozaralarning xususiyatlarini aniqlang A) ishtirokchilar bir-birlariga savollar berishadi. B) fikrlar takrorlanadi va ishlab chiqiladi, lekin har doim ham diqqat bilan baholanmaydi. C) suhbat bilim almashish uchun o'tkaziladi, ammo suhbat ishtirokchilari boshqalarning g'oyalariga toqat qiladilar. D) muloqot ko'pincha " Ha, shunday! - Yo'q, unday emas!». 10 / 20 10. Amaliyotchilarning tadqiqotlari quyidagilarga qaratilgan A) tegishli fanlarning integratsiyasi. B) muayyan amaliy muammoni hal qilish. C) pedagogika qonuniyatlarini aniqlash. D) universal diagnostika vositalarini ishlab chiqarish. 11 / 20 11. Ta'limni baholash quyidagilar uchun zarur A) muvaffaqiyat sabablarini aniqlash. B) rivojlanish zonalarining ta'riflari. C) motivatsiyani oshirish. D) belgilash. 12 / 20 12. Masalan, AKTni qo'llashda "sinov va tasdiqlash" o'qitish aspektidan foydalanish A) sxema yoki ketma-ketlikni ishlab chiqish. B) tekshirish, taxminlarni tasdiqlash uchun yig'ish. C) O’quvchilarni o'rganish va muhokama qilish uchun ish bilan bo'lishish. D) O’quvchilarga haqiqiy hayotiy voqealar modellarini taqdim etish. 13 / 20 13. Metasognition deganda odamlar qanday harakat qilishlari haqida o'ylash qobiliyati tushuniladi A) muloqot qiling va nima uchun ular buni qilishadi. B) ular ma'lumot olishadi va qaerdan olishadi. C) ular tahlil qiladilar va qanday xulosalar chiqaradilar. D) ular nima deb o'ylashadi va bilishadi. 14 / 20 14. O'rganish darajasi va rivojlanish yo'nalishini aniqlash uchun foydalaniladigan ma'lumotlarni topish va talqin qilish jarayoni A) harakatdagi aks ettirish. B) tanqidiy fikrlash. C) ta'limni baholash. D) trening uchun baholash. 15 / 20 15. Yaponiyada Lesson Study natijalari A) barcha o'qituvchilar uchun muntazam ravishda nashr etiladi. B) faqat tadqiqot guruhi a'zolari foydalanishi mumkin. C) ular faqat darsni o'tkazgan o'qituvchi uchun muhimdir. D) faqat guruhning professional kuratori o'rganishi mumkin. 16 / 20 16. Baholashning barcha turlariga xos bo'lgan bosqichni aniqlang ,uning davomida "O’quvchilar nimani bilishini va bilishini, qanday qiyinchiliklarga duch kelishini aniqlash kerak" A) xulosa. B) kuzatish. C) boshqaruv. D) talqin. 17 / 20 17. Istiqbolli g'oyalarga ega va innovatsion yondashuvlarga ega bo'lgan etakchi o'qituvchilar o'zlariga savol berishadi A) O’quvchilarning ota-onalari bilan qanday ishlash kerak. B) O’quvchilarga qanday uy vazifasi berish kerak. C) o'zgarish nima uchun kerak. D) akademik ko'rsatkichlarni qanday kuzatish kerak. 18 / 20 18. Trening uchun baholash quyidagilarga qaratilgan A) O’quvchilarga sertifikatlar beriladimi? B) keyinchalik rivojlanish uchun nima qilish kerak. C) O’quvchilar qo'shimcha ta'lim olish imkoniyatiga ega bo'ladimi. D) ta'lim sifatini aniqlash uchun qanday o'lchovdan foydalanish kerak. 19 / 20 19. Tanqidiy fikrlash qobiliyatlari A) rejalashtirish, o'qitish, o'qitish, baholash. B) tushunish, qo'llash, tahlil qilish, sintez qilish. C) idrok, aks ettirish, ko'paytirish, taqqoslash. D) kuzatish, tahlil qilish, xulosa qilish, talqin qilish. 20 / 20 20. O'rganish qobiliyati, diqqat, nutq qobiliyatlari, fikrlash, bahslashish va ijodkorlikni rivojlantirishdan iborat bo'lgan o'rganish yondashuvi A) tabiiy. B) psixologik. C) gumanitar. D) kognitiv. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz