Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik metodika » Pedagogik metodika №2 Pedagogik metodika Pedagogik metodika №2 InfoMaster Yanvar 25, 2024 9 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0% 0 1234567891011121314151617181920 Pedagogik metodika №2 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. O’quvchilar tomonidan olingan ma'lumotlarni yodlash kontekstida keltirilgan eng kam samarali usul A) amaliyot. B) o'qish. C) namoyish. D) bilimlarni uzatish. 2 / 20 2. Mas'uliyat siyosati kuchli bo'lgan maktab tizimida etakchilik hisoblanadi. A) maktab muvaffaqiyatining mezoni. B) amaliyotni takomillashtirish vositasi. C) amaliyotni tashqi baholash vositasi. D) maktab direktorining vakolati. 3 / 20 3. O'rganish qobiliyati, diqqat, nutq qobiliyatlari, fikrlash, bahslashish va ijodkorlikni rivojlantirishdan iborat bo'lgan o'rganish yondashuvi A) kognitiv. B) psixologik. C) gumanitar. D) tabiiy. 4 / 20 4. Baholashning barcha turlariga xos bo'lgan bosqichni aniqlang ,uning davomida "O’quvchilar nimani bilishini va bilishini, qanday qiyinchiliklarga duch kelishini aniqlash kerak" A) xulosa. B) boshqaruv. C) talqin. D) kuzatish. 5 / 20 5. Bir qator ketma-ket darslar o'qituvchilarga imkoniyat yaratadi A) o'qitish va o'qitish amaliyotini takomillashtirish. B) initzva hamkasblarning amaliyotidagi o'zgarishlar. C) tegishli vaziyatlarni hal qilish. D) O’quvchilarning xulq-atvori, munosabatidagi xususiyatlarni aniqlang. 6 / 20 6. Istiqbolli g'oyalarga ega va innovatsion yondashuvlarga ega bo'lgan etakchi o'qituvchilar o'zlariga savol berishadi A) O’quvchilarga qanday uy vazifasi berish kerak. B) o'zgarish nima uchun kerak. C) akademik ko'rsatkichlarni qanday kuzatish kerak. D) O’quvchilarning ota-onalari bilan qanday ishlash kerak. 7 / 20 7. Formativ baholash A) belgilash va hisobot berish uchun zarur. B) belgilarni belgilash uchun mashg'ulotlarni umumlashtirishga imkon beradi. C) O’quvchilarni sertifikatlash va sertifikatlash uchun zarurdirобучающихся. D) ta'limni takomillashtirish imkoniyatlarini aniqlashga imkon beradi. 8 / 20 8. Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilar bilan ishlashning "aralashuv strategiyasi" usulini amalga oshirishga misol A) onlayn rejimda o'quv dasturini kengaytirishлайн. B) umumiy o'qish muddatini bir o'quv yiliga qisqartirish. C) O’quvchilarning qobiliyatlari va iste'dodlarini aniqlash. D) imtihonlarni o'quv rejasida belgilangan muddatdan oldin topshirish. 9 / 20 9. Rejalarni puxta rejalashtirish va tezkor amalga oshirish iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni o'qitishda muvaffaqiyat mezonining namoyon bo'lishiga misoldir A) fikrlashning moslashuvchanligi. B) konsentratsiya. C) xotira va bilim. D) fikrlash tezligi 10 / 20 10. Muqobil qarorlar qabul qilish qobiliyati iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni o'qitishda muvaffaqiyat mezonining namoyon bo'lishiga misoldir A) fikrlash tezligi. B) xotira va bilim. C) konsentratsiya. D) fikrlashning moslashuvchanligi. 11 / 20 11. Amaliyotchilarning tadqiqotlari quyidagilarga qaratilgan A) pedagogika qonuniyatlarini aniqlash. B) universal diagnostika vositalarini ishlab chiqarish. C) muayyan amaliy muammoni hal qilish. D) tegishli fanlarning integratsiyasi. 12 / 20 12. Ta'limni baholash quyidagilar uchun zarur A) rivojlanish zonalarining ta'riflari. B) muvaffaqiyat sabablarini aniqlash. C) belgilash. D) motivatsiyani oshirish. 13 / 20 13. O'rganish darajasi va rivojlanish yo'nalishini aniqlash uchun foydalaniladigan ma'lumotlarni topish va talqin qilish jarayoni A) trening uchun baholash. B) tanqidiy fikrlash. C) ta'limni baholash. D) harakatdagi aks ettirish. 14 / 20 14. Suhbat-munozaralarning xususiyatlarini aniqlang A) fikrlar takrorlanadi va ishlab chiqiladi, lekin har doim ham diqqat bilan baholanmaydi. B) muloqot ko'pincha " Ha, shunday! - Yo'q, unday emas!». C) ishtirokchilar bir-birlariga savollar berishadi. D) suhbat bilim almashish uchun o'tkaziladi, ammo suhbat ishtirokchilari boshqalarning g'oyalariga toqat qiladilar. 15 / 20 15. Tanqidiy fikrlash qobiliyatlari A) rejalashtirish, o'qitish, o'qitish, baholash. B) kuzatish, tahlil qilish, xulosa qilish, talqin qilish. C) idrok, aks ettirish, ko'paytirish, taqqoslash. D) tushunish, qo'llash, tahlil qilish, sintez qilish. 16 / 20 16. Baholash va hisobot berish uchun baholash qo'llaniladi A) diagnostika. B) muqobil. C) tanqidiy. D) jami. 17 / 20 17. Trening uchun baholash quyidagilarga qaratilgan A) ta'lim sifatini aniqlash uchun qanday o'lchovdan foydalanish kerak. B) O’quvchilarga sertifikatlar beriladimi? C) O’quvchilar qo'shimcha ta'lim olish imkoniyatiga ega bo'ladimi. D) keyinchalik rivojlanish uchun nima qilish kerak. 18 / 20 18. Yaponiyada Lesson Study natijalari A) ular faqat darsni o'tkazgan o'qituvchi uchun muhimdir. B) barcha o'qituvchilar uchun muntazam ravishda nashr etiladi. C) faqat guruhning professional kuratori o'rganishi mumkin. D) faqat tadqiqot guruhi a'zolari foydalanishi mumkin. 19 / 20 19. Masalan, AKTni qo'llashda "sinov va tasdiqlash" o'qitish aspektidan foydalanish A) sxema yoki ketma-ketlikni ishlab chiqish. B) tekshirish, taxminlarni tasdiqlash uchun yig'ish. C) O’quvchilarni o'rganish va muhokama qilish uchun ish bilan bo'lishish. D) O’quvchilarga haqiqiy hayotiy voqealar modellarini taqdim etish. 20 / 20 20. Metasognition deganda odamlar qanday harakat qilishlari haqida o'ylash qobiliyati tushuniladi A) muloqot qiling va nima uchun ular buni qilishadi. B) ular ma'lumot olishadi va qaerdan olishadi. C) ular nima deb o'ylashadi va bilishadi. D) ular tahlil qiladilar va qanday xulosalar chiqaradilar. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz