Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik metodika » Pedagogik metodika №1 Pedagogik metodika Pedagogik metodika №1 InfoMaster Yanvar 24, 2024 37 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 1 0% 0 1234567891011121314151617181920 Pedagogik metodika №1 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. Barcha O’quvchilarning ehtiyojlarini qondirishga yordam beradigan inklyuziv yondashuv g'oyasi doirada ko'rib chiqiladi. A) Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni o'qitish. B) Ta'limni o'qitishda yangi yondashuvlar. C) O'rganish uchun baholash va o'rganishni baholash. D) Tanqidiy fikrlashni o'rgatish. 2 / 20 2. Asosiy masalalar bo'yicha fikr yuritish va amaliy tajriba haqida fikr yuritish qobiliyati. A) tanqidiy fikrlash. B) kümülatif suhbat. C) hamkorlikdagi trening. D) normativ baholash. 3 / 20 3. Barcha iqtidor va iste'dod tushunchalarining umumiy komponenti. A) uzluksiz o'rganish. B) ijtimoiy himoya. C) madaniy qadriyatlar. D) doimiy o'zini o'zi boshqarish. 4 / 20 4. O’quvchilar raqobatlashadigan va boshqa odamning nuqtai nazarini qabul qilishni istamaydigan suhbat. A) inklyuziv. B) tadqiqot. C) ko'rsatma. D) bahsli. 5 / 20 5. Darslarda axborot-kommunikatsiya texnologiyalaridan foydalanishda o'qituvchilarning asosiy roli O’quvchilarni o'qitishdir. A) mavzu bo'yicha ma'lumot toping. B) ijtimoiy tarmoqlardan foydalaning. C) internetdan foydalanish xavfsiz. D) olimpiadalarni qidirib toping va ularda ishtirok eting. 6 / 20 6. O’quvchi natijani yaxshilash uchun nima qilish kerakligini tushunishi mumkin, agar A) faoliyatni tashkil etishga jalb qilish. B) baholash mezonlarini tushuntiring. C) axborot texnologiyalaridan foydalaning. D) sinf reytingi bilan tanishish. 7 / 20 7. PISA xalqaro tadqiqotidan olingan ma'lumotlarni tahlil PISAqilish baholash maqsadiga mos keladi. A) fikr-mulohaza. B) motivatsiyani oshirish. C) o'rganishdagi qiyinchiliklarni aniqlash. D) standartlarni nazorat qilish va bajarish. 8 / 20 8. "Yodlash" dialogining mazmunini aniqlang A) doimiy takrorlash orqali faktlar, g'oyalar va kundalik harakatlarni yodlash. B) tuzilgan kümülatif so'rov orqali o'zaro tushunishga erishish. C) muammolarni hal qilish bo'yicha ma'lumotlarni tarqatish uchun fikr almashish. D) sinov uchun mo'ljallangan savollar orqali bilim va tushunishni to'plash. 9 / 20 9. Baholashning barcha turlarining umumiy xususiyatlari quyidagilardan iborat. A) qo'llash, tahlil qilish, sintez qilish. B) so'rov, sinov, modellashtirish. C) kuzatish, interpretaCiya, xulosa. D) rejalashtirish, muhokama qilish, tavsiyalar. 10 / 20 10. Formativ baholash orqali o'rganishni yaxshilashga bog'liq bo'lgan asosiy omillar ro'yxatidagi ortiqcha narsalarni chiqarib tashlangформативное. A) natijalarning ta'siri baholash o'quvchilarningo'zini o'zi qadrlashiga. B) O’quvchilarning o'z ta'limlarida faol ishtiroki. C) belgilangan standartlarni bajarish va nazoratqilish. D) baholash natijalarini hisobga olgan holda o'qitishni o'zgartirish. 11 / 20 11. Asosiy masalalar bo'yicha mulohaza yuritish va o'zingizning amaliy tajribangiz haqida fikr yuritish qobiliyati fikrlash uchun xosdir. A) mantiqiy. B) assotsiativ C) tanqidiy. D) mantiqsiz. 12 / 20 12. Baholash maqsadlari, ular orqalio'qituvchilaro'quvchilarning xatti-harakatlari va rivojlanishini aniqlashga harakat qilishadi. A) standartlarni nazorat qilish va bajarish. B) o'rganishdagi qiyinchiliklarni aniqlash. C) fikr-mulohaza. D) motivatsiya. 13 / 20 13. Darsdagi eng kam samarali faoliyat. A) namoyish. B) ma'ruza. C) bilimlarni uzatish. D) muhokama. 14 / 20 14. Darsni o'rganishni amalga oshirishning dastlabki bosqichi. A) ishni kuzatish. B) natijalarni tahlil qilish. C) umuman sinfni o'qitish. D) birgalikda rejalashtirish. 15 / 20 15. Trening og'zaki vositalardan foydalanish natijasida yuzaga keladi. A) aloqa sahnasidagi o'zgarishlar. B) vizualizatsiya, taqdimotlar. C) yuz ifodalari, imo-ishoralar, pantomimalar. D) gapirish, muhokama qilish va bahslashish. 16 / 20 16. Tanqidiy fikrlashning asosiy darajasida yosh o'quvchilarda allaqachon rivojlanishi mumkin. Buning uchun eng maqbul yo'l O’quvchilarni rag'batlantirishdir A) taqdim etilgan algoritm bo'yicha o'quv muammosini halqiling. B) tayyor manbalardan olingan ma'lumotlardan foydalaning. C) o'z tajribangizga asoslanib dalillarni toping. D) guruhda o'quv ma'lumotlarini muhokama qilish. 17 / 20 17. O’quvchilar tarixiy faktlarni jarayonda takrorlash orqali yodlaydilar A) yodlash.. B) muloqot. C) qiroat. D) ko'rsatmalar, taqdimotlar. 18 / 20 18. O’quvchilarning o'zlari vaqt o'tishi bilan o'z bilimlari darajasini baholaydilar, so'ngra o'qituvchilar bilan birgalikda o'zlarini takomillashtirish yo'lidagi keyingi qadamlarni belgilaydilar. A) trening uchun baholash. B) mezonlarni baholash. C) o'zaro baholash. D) ta'limni baholash. 19 / 20 19. O'z kognetiv jarayonlari va strategiyalarini ko'rib chiqish. O'z-o'zini aks ettirish uchun noyob qobiliyat. A) ijodkorlik. B) yolg'on ishontirish vazifasi. C) analogiya bo'yicha mulohazayuritish. D) metasognitsiya. 20 / 20 20. Ishlaydigan xotiraning asosiy xususiyati. A) harakatlarni qanday bajarish haqida ma'lumot. B) tasvirlar, omillar va hodisalarni suratga olish. C) bilinçaltında voqealarni aks ettiring. D) ma'lumotni qisqa muddatli saqlash. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz