Pedagogik metodika №1 Yanvar 24, 2024 da chop etilgan InfoMaster tomonidan Pedagogik metodika №1 ga 1 fikr bildirilgan 0% 0 1234567891011121314151617181920 Tomonidan yaratilgan InfoMaster Pedagogik metodika №1 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. Asosiy masalalar bo'yicha fikr yuritish va amaliy tajriba haqida fikr yuritish qobiliyati. A) tanqidiy fikrlash. B) hamkorlikdagi trening. C) kümülatif suhbat. D) normativ baholash. 2 / 20 2. O'z kognetiv jarayonlari va strategiyalarini ko'rib chiqish. O'z-o'zini aks ettirish uchun noyob qobiliyat. A) yolg'on ishontirish vazifasi. B) ijodkorlik. C) metasognitsiya. D) analogiya bo'yicha mulohazayuritish. 3 / 20 3. Formativ baholash orqali o'rganishni yaxshilashga bog'liq bo'lgan asosiy omillar ro'yxatidagi ortiqcha narsalarni chiqarib tashlangформативное. A) baholash natijalarini hisobga olgan holda o'qitishni o'zgartirish. B) belgilangan standartlarni bajarish va nazoratqilish. C) O’quvchilarning o'z ta'limlarida faol ishtiroki. D) natijalarning ta'siri baholash o'quvchilarningo'zini o'zi qadrlashiga. 4 / 20 4. Tanqidiy fikrlashning asosiy darajasida yosh o'quvchilarda allaqachon rivojlanishi mumkin. Buning uchun eng maqbul yo'l O’quvchilarni rag'batlantirishdir A) guruhda o'quv ma'lumotlarini muhokama qilish. B) tayyor manbalardan olingan ma'lumotlardan foydalaning. C) o'z tajribangizga asoslanib dalillarni toping. D) taqdim etilgan algoritm bo'yicha o'quv muammosini halqiling. 5 / 20 5. O’quvchilarning o'zlari vaqt o'tishi bilan o'z bilimlari darajasini baholaydilar, so'ngra o'qituvchilar bilan birgalikda o'zlarini takomillashtirish yo'lidagi keyingi qadamlarni belgilaydilar. A) mezonlarni baholash. B) o'zaro baholash. C) trening uchun baholash. D) ta'limni baholash. 6 / 20 6. Barcha iqtidor va iste'dod tushunchalarining umumiy komponenti. A) doimiy o'zini o'zi boshqarish. B) madaniy qadriyatlar. C) uzluksiz o'rganish. D) ijtimoiy himoya. 7 / 20 7. Trening og'zaki vositalardan foydalanish natijasida yuzaga keladi. A) gapirish, muhokama qilish va bahslashish. B) yuz ifodalari, imo-ishoralar, pantomimalar. C) aloqa sahnasidagi o'zgarishlar. D) vizualizatsiya, taqdimotlar. 8 / 20 8. Baholashning barcha turlarining umumiy xususiyatlari quyidagilardan iborat. A) kuzatish, interpretaCiya, xulosa. B) rejalashtirish, muhokama qilish, tavsiyalar. C) so'rov, sinov, modellashtirish. D) qo'llash, tahlil qilish, sintez qilish. 9 / 20 9. Baholash maqsadlari, ular orqalio'qituvchilaro'quvchilarning xatti-harakatlari va rivojlanishini aniqlashga harakat qilishadi. A) motivatsiya. B) fikr-mulohaza. C) standartlarni nazorat qilish va bajarish. D) o'rganishdagi qiyinchiliklarni aniqlash. 10 / 20 10. Ishlaydigan xotiraning asosiy xususiyati. A) ma'lumotni qisqa muddatli saqlash. B) bilinçaltında voqealarni aks ettiring. C) harakatlarni qanday bajarish haqida ma'lumot. D) tasvirlar, omillar va hodisalarni suratga olish. 11 / 20 11. O’quvchilar raqobatlashadigan va boshqa odamning nuqtai nazarini qabul qilishni istamaydigan suhbat. A) tadqiqot. B) bahsli. C) ko'rsatma. D) inklyuziv. 12 / 20 12. O’quvchi natijani yaxshilash uchun nima qilish kerakligini tushunishi mumkin, agar A) sinf reytingi bilan tanishish. B) axborot texnologiyalaridan foydalaning. C) faoliyatni tashkil etishga jalb qilish. D) baholash mezonlarini tushuntiring. 13 / 20 13. "Yodlash" dialogining mazmunini aniqlang A) sinov uchun mo'ljallangan savollar orqali bilim va tushunishni to'plash. B) tuzilgan kümülatif so'rov orqali o'zaro tushunishga erishish. C) muammolarni hal qilish bo'yicha ma'lumotlarni tarqatish uchun fikr almashish. D) doimiy takrorlash orqali faktlar, g'oyalar va kundalik harakatlarni yodlash. 14 / 20 14. Darsni o'rganishni amalga oshirishning dastlabki bosqichi. A) natijalarni tahlil qilish. B) umuman sinfni o'qitish. C) ishni kuzatish. D) birgalikda rejalashtirish. 15 / 20 15. Barcha O’quvchilarning ehtiyojlarini qondirishga yordam beradigan inklyuziv yondashuv g'oyasi doirada ko'rib chiqiladi. A) Tanqidiy fikrlashni o'rgatish. B) Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni o'qitish. C) O'rganish uchun baholash va o'rganishni baholash. D) Ta'limni o'qitishda yangi yondashuvlar. 16 / 20 16. O’quvchilar tarixiy faktlarni jarayonda takrorlash orqali yodlaydilar A) yodlash.. B) muloqot. C) qiroat. D) ko'rsatmalar, taqdimotlar. 17 / 20 17. Asosiy masalalar bo'yicha mulohaza yuritish va o'zingizning amaliy tajribangiz haqida fikr yuritish qobiliyati fikrlash uchun xosdir. A) mantiqiy. B) assotsiativ C) tanqidiy. D) mantiqsiz. 18 / 20 18. Darsdagi eng kam samarali faoliyat. A) ma'ruza. B) bilimlarni uzatish. C) namoyish. D) muhokama. 19 / 20 19. Darslarda axborot-kommunikatsiya texnologiyalaridan foydalanishda o'qituvchilarning asosiy roli O’quvchilarni o'qitishdir. A) ijtimoiy tarmoqlardan foydalaning. B) mavzu bo'yicha ma'lumot toping. C) olimpiadalarni qidirib toping va ularda ishtirok eting. D) internetdan foydalanish xavfsiz. 20 / 20 20. PISA xalqaro tadqiqotidan olingan ma'lumotlarni tahlil PISAqilish baholash maqsadiga mos keladi. A) fikr-mulohaza. B) standartlarni nazorat qilish va bajarish. C) motivatsiyani oshirish. D) o'rganishdagi qiyinchiliklarni aniqlash. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring tomonidan Wordpress Quiz plugin Pedagogik metodika
I like what you guys tend to be up too. Such clever work and exposure! Keep up the terrific works guys I’ve included you guys to my own blogroll.
I like what you guys tend to be up too. Such clever work and exposure! Keep up the terrific works guys I’ve included you guys to my own blogroll.