Pedagogik metodika №1 Yanvar 24, 2024 da chop etilgan InfoMaster tomonidan Pedagogik metodika №1 ga fikr bildirilmagan. 0% 49 1234567891011121314151617181920 Pedagogik metodika №1 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. Barcha iqtidor va iste'dod tushunchalarining umumiy komponenti. A) uzluksiz o'rganish. B) madaniy qadriyatlar. C) doimiy o'zini o'zi boshqarish. D) ijtimoiy himoya. 2 / 20 2. Darslarda axborot-kommunikatsiya texnologiyalaridan foydalanishda o'qituvchilarning asosiy roli O’quvchilarni o'qitishdir. A) mavzu bo'yicha ma'lumot toping. B) internetdan foydalanish xavfsiz. C) ijtimoiy tarmoqlardan foydalaning. D) olimpiadalarni qidirib toping va ularda ishtirok eting. 3 / 20 3. Barcha O’quvchilarning ehtiyojlarini qondirishga yordam beradigan inklyuziv yondashuv g'oyasi doirada ko'rib chiqiladi. A) O'rganish uchun baholash va o'rganishni baholash. B) Tanqidiy fikrlashni o'rgatish. C) Ta'limni o'qitishda yangi yondashuvlar. D) Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni o'qitish. 4 / 20 4. Trening og'zaki vositalardan foydalanish natijasida yuzaga keladi. A) aloqa sahnasidagi o'zgarishlar. B) vizualizatsiya, taqdimotlar. C) yuz ifodalari, imo-ishoralar, pantomimalar. D) gapirish, muhokama qilish va bahslashish. 5 / 20 5. O'z kognetiv jarayonlari va strategiyalarini ko'rib chiqish. O'z-o'zini aks ettirish uchun noyob qobiliyat. A) analogiya bo'yicha mulohazayuritish. B) ijodkorlik. C) metasognitsiya. D) yolg'on ishontirish vazifasi. 6 / 20 6. PISA xalqaro tadqiqotidan olingan ma'lumotlarni tahlil PISAqilish baholash maqsadiga mos keladi. A) o'rganishdagi qiyinchiliklarni aniqlash. B) motivatsiyani oshirish. C) standartlarni nazorat qilish va bajarish. D) fikr-mulohaza. 7 / 20 7. O’quvchi natijani yaxshilash uchun nima qilish kerakligini tushunishi mumkin, agar A) sinf reytingi bilan tanishish. B) faoliyatni tashkil etishga jalb qilish. C) axborot texnologiyalaridan foydalaning. D) baholash mezonlarini tushuntiring. 8 / 20 8. O’quvchilar raqobatlashadigan va boshqa odamning nuqtai nazarini qabul qilishni istamaydigan suhbat. A) ko'rsatma. B) inklyuziv. C) bahsli. D) tadqiqot. 9 / 20 9. Darsni o'rganishni amalga oshirishning dastlabki bosqichi. A) natijalarni tahlil qilish. B) umuman sinfni o'qitish. C) birgalikda rejalashtirish. D) ishni kuzatish. 10 / 20 10. Asosiy masalalar bo'yicha mulohaza yuritish va o'zingizning amaliy tajribangiz haqida fikr yuritish qobiliyati fikrlash uchun xosdir. A) assotsiativ B) mantiqiy. C) tanqidiy. D) mantiqsiz. 11 / 20 11. Darsdagi eng kam samarali faoliyat. A) bilimlarni uzatish. B) namoyish. C) ma'ruza. D) muhokama. 12 / 20 12. Baholash maqsadlari, ular orqalio'qituvchilaro'quvchilarning xatti-harakatlari va rivojlanishini aniqlashga harakat qilishadi. A) o'rganishdagi qiyinchiliklarni aniqlash. B) motivatsiya. C) standartlarni nazorat qilish va bajarish. D) fikr-mulohaza. 13 / 20 13. O’quvchilar tarixiy faktlarni jarayonda takrorlash orqali yodlaydilar A) muloqot. B) qiroat. C) ko'rsatmalar, taqdimotlar. D) yodlash.. 14 / 20 14. Tanqidiy fikrlashning asosiy darajasida yosh o'quvchilarda allaqachon rivojlanishi mumkin. Buning uchun eng maqbul yo'l O’quvchilarni rag'batlantirishdir A) o'z tajribangizga asoslanib dalillarni toping. B) guruhda o'quv ma'lumotlarini muhokama qilish. C) tayyor manbalardan olingan ma'lumotlardan foydalaning. D) taqdim etilgan algoritm bo'yicha o'quv muammosini halqiling. 15 / 20 15. Ishlaydigan xotiraning asosiy xususiyati. A) bilinçaltında voqealarni aks ettiring. B) ma'lumotni qisqa muddatli saqlash. C) harakatlarni qanday bajarish haqida ma'lumot. D) tasvirlar, omillar va hodisalarni suratga olish. 16 / 20 16. Formativ baholash orqali o'rganishni yaxshilashga bog'liq bo'lgan asosiy omillar ro'yxatidagi ortiqcha narsalarni chiqarib tashlangформативное. A) baholash natijalarini hisobga olgan holda o'qitishni o'zgartirish. B) O’quvchilarning o'z ta'limlarida faol ishtiroki. C) natijalarning ta'siri baholash o'quvchilarningo'zini o'zi qadrlashiga. D) belgilangan standartlarni bajarish va nazoratqilish. 17 / 20 17. "Yodlash" dialogining mazmunini aniqlang A) sinov uchun mo'ljallangan savollar orqali bilim va tushunishni to'plash. B) doimiy takrorlash orqali faktlar, g'oyalar va kundalik harakatlarni yodlash. C) tuzilgan kümülatif so'rov orqali o'zaro tushunishga erishish. D) muammolarni hal qilish bo'yicha ma'lumotlarni tarqatish uchun fikr almashish. 18 / 20 18. Asosiy masalalar bo'yicha fikr yuritish va amaliy tajriba haqida fikr yuritish qobiliyati. A) normativ baholash. B) tanqidiy fikrlash. C) hamkorlikdagi trening. D) kümülatif suhbat. 19 / 20 19. O’quvchilarning o'zlari vaqt o'tishi bilan o'z bilimlari darajasini baholaydilar, so'ngra o'qituvchilar bilan birgalikda o'zlarini takomillashtirish yo'lidagi keyingi qadamlarni belgilaydilar. A) o'zaro baholash. B) mezonlarni baholash. C) trening uchun baholash. D) ta'limni baholash. 20 / 20 20. Baholashning barcha turlarining umumiy xususiyatlari quyidagilardan iborat. A) so'rov, sinov, modellashtirish. B) qo'llash, tahlil qilish, sintez qilish. C) kuzatish, interpretaCiya, xulosa. D) rejalashtirish, muhokama qilish, tavsiyalar. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Author: InfoMaster Pedagogik metodika