Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik metodika » Pedagogik metodika №1 Pedagogik metodika Pedagogik metodika №1 InfoMaster Yanvar 24, 2024 75 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 1 0% 0 1234567891011121314151617181920 Pedagogik metodika №1 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. Darsdagi eng kam samarali faoliyat. A) muhokama. B) ma'ruza. C) bilimlarni uzatish. D) namoyish. 2 / 20 2. Darsni o'rganishni amalga oshirishning dastlabki bosqichi. A) umuman sinfni o'qitish. B) birgalikda rejalashtirish. C) ishni kuzatish. D) natijalarni tahlil qilish. 3 / 20 3. Barcha iqtidor va iste'dod tushunchalarining umumiy komponenti. A) ijtimoiy himoya. B) doimiy o'zini o'zi boshqarish. C) uzluksiz o'rganish. D) madaniy qadriyatlar. 4 / 20 4. Formativ baholash orqali o'rganishni yaxshilashga bog'liq bo'lgan asosiy omillar ro'yxatidagi ortiqcha narsalarni chiqarib tashlangформативное. A) baholash natijalarini hisobga olgan holda o'qitishni o'zgartirish. B) belgilangan standartlarni bajarish va nazoratqilish. C) natijalarning ta'siri baholash o'quvchilarningo'zini o'zi qadrlashiga. D) O’quvchilarning o'z ta'limlarida faol ishtiroki. 5 / 20 5. Asosiy masalalar bo'yicha mulohaza yuritish va o'zingizning amaliy tajribangiz haqida fikr yuritish qobiliyati fikrlash uchun xosdir. A) mantiqsiz. B) assotsiativ C) tanqidiy. D) mantiqiy. 6 / 20 6. Darslarda axborot-kommunikatsiya texnologiyalaridan foydalanishda o'qituvchilarning asosiy roli O’quvchilarni o'qitishdir. A) ijtimoiy tarmoqlardan foydalaning. B) olimpiadalarni qidirib toping va ularda ishtirok eting. C) mavzu bo'yicha ma'lumot toping. D) internetdan foydalanish xavfsiz. 7 / 20 7. Baholashning barcha turlarining umumiy xususiyatlari quyidagilardan iborat. A) so'rov, sinov, modellashtirish. B) rejalashtirish, muhokama qilish, tavsiyalar. C) qo'llash, tahlil qilish, sintez qilish. D) kuzatish, interpretaCiya, xulosa. 8 / 20 8. Asosiy masalalar bo'yicha fikr yuritish va amaliy tajriba haqida fikr yuritish qobiliyati. A) tanqidiy fikrlash. B) kümülatif suhbat. C) normativ baholash. D) hamkorlikdagi trening. 9 / 20 9. O’quvchi natijani yaxshilash uchun nima qilish kerakligini tushunishi mumkin, agar A) sinf reytingi bilan tanishish. B) axborot texnologiyalaridan foydalaning. C) faoliyatni tashkil etishga jalb qilish. D) baholash mezonlarini tushuntiring. 10 / 20 10. O’quvchilar raqobatlashadigan va boshqa odamning nuqtai nazarini qabul qilishni istamaydigan suhbat. A) ko'rsatma. B) bahsli. C) tadqiqot. D) inklyuziv. 11 / 20 11. O'z kognetiv jarayonlari va strategiyalarini ko'rib chiqish. O'z-o'zini aks ettirish uchun noyob qobiliyat. A) metasognitsiya. B) yolg'on ishontirish vazifasi. C) ijodkorlik. D) analogiya bo'yicha mulohazayuritish. 12 / 20 12. Trening og'zaki vositalardan foydalanish natijasida yuzaga keladi. A) vizualizatsiya, taqdimotlar. B) aloqa sahnasidagi o'zgarishlar. C) yuz ifodalari, imo-ishoralar, pantomimalar. D) gapirish, muhokama qilish va bahslashish. 13 / 20 13. Barcha O’quvchilarning ehtiyojlarini qondirishga yordam beradigan inklyuziv yondashuv g'oyasi doirada ko'rib chiqiladi. A) Ta'limni o'qitishda yangi yondashuvlar. B) Tanqidiy fikrlashni o'rgatish. C) O'rganish uchun baholash va o'rganishni baholash. D) Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni o'qitish. 14 / 20 14. PISA xalqaro tadqiqotidan olingan ma'lumotlarni tahlil PISAqilish baholash maqsadiga mos keladi. A) o'rganishdagi qiyinchiliklarni aniqlash. B) motivatsiyani oshirish. C) standartlarni nazorat qilish va bajarish. D) fikr-mulohaza. 15 / 20 15. O’quvchilarning o'zlari vaqt o'tishi bilan o'z bilimlari darajasini baholaydilar, so'ngra o'qituvchilar bilan birgalikda o'zlarini takomillashtirish yo'lidagi keyingi qadamlarni belgilaydilar. A) trening uchun baholash. B) mezonlarni baholash. C) o'zaro baholash. D) ta'limni baholash. 16 / 20 16. O’quvchilar tarixiy faktlarni jarayonda takrorlash orqali yodlaydilar A) muloqot. B) qiroat. C) yodlash.. D) ko'rsatmalar, taqdimotlar. 17 / 20 17. "Yodlash" dialogining mazmunini aniqlang A) sinov uchun mo'ljallangan savollar orqali bilim va tushunishni to'plash. B) muammolarni hal qilish bo'yicha ma'lumotlarni tarqatish uchun fikr almashish. C) doimiy takrorlash orqali faktlar, g'oyalar va kundalik harakatlarni yodlash. D) tuzilgan kümülatif so'rov orqali o'zaro tushunishga erishish. 18 / 20 18. Ishlaydigan xotiraning asosiy xususiyati. A) tasvirlar, omillar va hodisalarni suratga olish. B) harakatlarni qanday bajarish haqida ma'lumot. C) bilinçaltında voqealarni aks ettiring. D) ma'lumotni qisqa muddatli saqlash. 19 / 20 19. Baholash maqsadlari, ular orqalio'qituvchilaro'quvchilarning xatti-harakatlari va rivojlanishini aniqlashga harakat qilishadi. A) standartlarni nazorat qilish va bajarish. B) o'rganishdagi qiyinchiliklarni aniqlash. C) fikr-mulohaza. D) motivatsiya. 20 / 20 20. Tanqidiy fikrlashning asosiy darajasida yosh o'quvchilarda allaqachon rivojlanishi mumkin. Buning uchun eng maqbul yo'l O’quvchilarni rag'batlantirishdir A) tayyor manbalardan olingan ma'lumotlardan foydalaning. B) o'z tajribangizga asoslanib dalillarni toping. C) taqdim etilgan algoritm bo'yicha o'quv muammosini halqiling. D) guruhda o'quv ma'lumotlarini muhokama qilish. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz