Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik metodika » Pedagogik metodika №1 Pedagogik metodika Pedagogik metodika №1 InfoMaster Yanvar 24, 2024 24 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 1 0% 0 1234567891011121314151617181920 Pedagogik metodika №1 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. O’quvchilar tarixiy faktlarni jarayonda takrorlash orqali yodlaydilar A) ko'rsatmalar, taqdimotlar. B) yodlash.. C) qiroat. D) muloqot. 2 / 20 2. Formativ baholash orqali o'rganishni yaxshilashga bog'liq bo'lgan asosiy omillar ro'yxatidagi ortiqcha narsalarni chiqarib tashlangформативное. A) O’quvchilarning o'z ta'limlarida faol ishtiroki. B) belgilangan standartlarni bajarish va nazoratqilish. C) natijalarning ta'siri baholash o'quvchilarningo'zini o'zi qadrlashiga. D) baholash natijalarini hisobga olgan holda o'qitishni o'zgartirish. 3 / 20 3. Asosiy masalalar bo'yicha mulohaza yuritish va o'zingizning amaliy tajribangiz haqida fikr yuritish qobiliyati fikrlash uchun xosdir. A) mantiqsiz. B) assotsiativ C) tanqidiy. D) mantiqiy. 4 / 20 4. O'z kognetiv jarayonlari va strategiyalarini ko'rib chiqish. O'z-o'zini aks ettirish uchun noyob qobiliyat. A) metasognitsiya. B) ijodkorlik. C) analogiya bo'yicha mulohazayuritish. D) yolg'on ishontirish vazifasi. 5 / 20 5. Trening og'zaki vositalardan foydalanish natijasida yuzaga keladi. A) yuz ifodalari, imo-ishoralar, pantomimalar. B) gapirish, muhokama qilish va bahslashish. C) aloqa sahnasidagi o'zgarishlar. D) vizualizatsiya, taqdimotlar. 6 / 20 6. Asosiy masalalar bo'yicha fikr yuritish va amaliy tajriba haqida fikr yuritish qobiliyati. A) normativ baholash. B) kümülatif suhbat. C) hamkorlikdagi trening. D) tanqidiy fikrlash. 7 / 20 7. PISA xalqaro tadqiqotidan olingan ma'lumotlarni tahlil PISAqilish baholash maqsadiga mos keladi. A) motivatsiyani oshirish. B) o'rganishdagi qiyinchiliklarni aniqlash. C) fikr-mulohaza. D) standartlarni nazorat qilish va bajarish. 8 / 20 8. Darsni o'rganishni amalga oshirishning dastlabki bosqichi. A) birgalikda rejalashtirish. B) ishni kuzatish. C) natijalarni tahlil qilish. D) umuman sinfni o'qitish. 9 / 20 9. Barcha O’quvchilarning ehtiyojlarini qondirishga yordam beradigan inklyuziv yondashuv g'oyasi doirada ko'rib chiqiladi. A) O'rganish uchun baholash va o'rganishni baholash. B) Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni o'qitish. C) Ta'limni o'qitishda yangi yondashuvlar. D) Tanqidiy fikrlashni o'rgatish. 10 / 20 10. O’quvchilar raqobatlashadigan va boshqa odamning nuqtai nazarini qabul qilishni istamaydigan suhbat. A) inklyuziv. B) tadqiqot. C) bahsli. D) ko'rsatma. 11 / 20 11. Barcha iqtidor va iste'dod tushunchalarining umumiy komponenti. A) ijtimoiy himoya. B) uzluksiz o'rganish. C) madaniy qadriyatlar. D) doimiy o'zini o'zi boshqarish. 12 / 20 12. Darslarda axborot-kommunikatsiya texnologiyalaridan foydalanishda o'qituvchilarning asosiy roli O’quvchilarni o'qitishdir. A) ijtimoiy tarmoqlardan foydalaning. B) internetdan foydalanish xavfsiz. C) olimpiadalarni qidirib toping va ularda ishtirok eting. D) mavzu bo'yicha ma'lumot toping. 13 / 20 13. Darsdagi eng kam samarali faoliyat. A) ma'ruza. B) namoyish. C) muhokama. D) bilimlarni uzatish. 14 / 20 14. Baholash maqsadlari, ular orqalio'qituvchilaro'quvchilarning xatti-harakatlari va rivojlanishini aniqlashga harakat qilishadi. A) motivatsiya. B) standartlarni nazorat qilish va bajarish. C) o'rganishdagi qiyinchiliklarni aniqlash. D) fikr-mulohaza. 15 / 20 15. Ishlaydigan xotiraning asosiy xususiyati. A) harakatlarni qanday bajarish haqida ma'lumot. B) bilinçaltında voqealarni aks ettiring. C) ma'lumotni qisqa muddatli saqlash. D) tasvirlar, omillar va hodisalarni suratga olish. 16 / 20 16. "Yodlash" dialogining mazmunini aniqlang A) muammolarni hal qilish bo'yicha ma'lumotlarni tarqatish uchun fikr almashish. B) sinov uchun mo'ljallangan savollar orqali bilim va tushunishni to'plash. C) tuzilgan kümülatif so'rov orqali o'zaro tushunishga erishish. D) doimiy takrorlash orqali faktlar, g'oyalar va kundalik harakatlarni yodlash. 17 / 20 17. O’quvchilarning o'zlari vaqt o'tishi bilan o'z bilimlari darajasini baholaydilar, so'ngra o'qituvchilar bilan birgalikda o'zlarini takomillashtirish yo'lidagi keyingi qadamlarni belgilaydilar. A) mezonlarni baholash. B) trening uchun baholash. C) o'zaro baholash. D) ta'limni baholash. 18 / 20 18. O’quvchi natijani yaxshilash uchun nima qilish kerakligini tushunishi mumkin, agar A) baholash mezonlarini tushuntiring. B) axborot texnologiyalaridan foydalaning. C) faoliyatni tashkil etishga jalb qilish. D) sinf reytingi bilan tanishish. 19 / 20 19. Tanqidiy fikrlashning asosiy darajasida yosh o'quvchilarda allaqachon rivojlanishi mumkin. Buning uchun eng maqbul yo'l O’quvchilarni rag'batlantirishdir A) o'z tajribangizga asoslanib dalillarni toping. B) tayyor manbalardan olingan ma'lumotlardan foydalaning. C) guruhda o'quv ma'lumotlarini muhokama qilish. D) taqdim etilgan algoritm bo'yicha o'quv muammosini halqiling. 20 / 20 20. Baholashning barcha turlarining umumiy xususiyatlari quyidagilardan iborat. A) rejalashtirish, muhokama qilish, tavsiyalar. B) kuzatish, interpretaCiya, xulosa. C) qo'llash, tahlil qilish, sintez qilish. D) so'rov, sinov, modellashtirish. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz