Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik metodika » Pedagogik metodika №1 Pedagogik metodika Pedagogik metodika №1 InfoMaster Yanvar 24, 2024 32 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 1 0% 0 1234567891011121314151617181920 Pedagogik metodika №1 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. "Yodlash" dialogining mazmunini aniqlang A) sinov uchun mo'ljallangan savollar orqali bilim va tushunishni to'plash. B) muammolarni hal qilish bo'yicha ma'lumotlarni tarqatish uchun fikr almashish. C) tuzilgan kümülatif so'rov orqali o'zaro tushunishga erishish. D) doimiy takrorlash orqali faktlar, g'oyalar va kundalik harakatlarni yodlash. 2 / 20 2. Tanqidiy fikrlashning asosiy darajasida yosh o'quvchilarda allaqachon rivojlanishi mumkin. Buning uchun eng maqbul yo'l O’quvchilarni rag'batlantirishdir A) taqdim etilgan algoritm bo'yicha o'quv muammosini halqiling. B) tayyor manbalardan olingan ma'lumotlardan foydalaning. C) o'z tajribangizga asoslanib dalillarni toping. D) guruhda o'quv ma'lumotlarini muhokama qilish. 3 / 20 3. Trening og'zaki vositalardan foydalanish natijasida yuzaga keladi. A) vizualizatsiya, taqdimotlar. B) gapirish, muhokama qilish va bahslashish. C) yuz ifodalari, imo-ishoralar, pantomimalar. D) aloqa sahnasidagi o'zgarishlar. 4 / 20 4. O’quvchilar tarixiy faktlarni jarayonda takrorlash orqali yodlaydilar A) muloqot. B) yodlash.. C) qiroat. D) ko'rsatmalar, taqdimotlar. 5 / 20 5. Asosiy masalalar bo'yicha mulohaza yuritish va o'zingizning amaliy tajribangiz haqida fikr yuritish qobiliyati fikrlash uchun xosdir. A) assotsiativ B) tanqidiy. C) mantiqiy. D) mantiqsiz. 6 / 20 6. Formativ baholash orqali o'rganishni yaxshilashga bog'liq bo'lgan asosiy omillar ro'yxatidagi ortiqcha narsalarni chiqarib tashlangформативное. A) belgilangan standartlarni bajarish va nazoratqilish. B) O’quvchilarning o'z ta'limlarida faol ishtiroki. C) baholash natijalarini hisobga olgan holda o'qitishni o'zgartirish. D) natijalarning ta'siri baholash o'quvchilarningo'zini o'zi qadrlashiga. 7 / 20 7. Baholash maqsadlari, ular orqalio'qituvchilaro'quvchilarning xatti-harakatlari va rivojlanishini aniqlashga harakat qilishadi. A) standartlarni nazorat qilish va bajarish. B) o'rganishdagi qiyinchiliklarni aniqlash. C) fikr-mulohaza. D) motivatsiya. 8 / 20 8. O’quvchilar raqobatlashadigan va boshqa odamning nuqtai nazarini qabul qilishni istamaydigan suhbat. A) inklyuziv. B) ko'rsatma. C) bahsli. D) tadqiqot. 9 / 20 9. Ishlaydigan xotiraning asosiy xususiyati. A) harakatlarni qanday bajarish haqida ma'lumot. B) ma'lumotni qisqa muddatli saqlash. C) tasvirlar, omillar va hodisalarni suratga olish. D) bilinçaltında voqealarni aks ettiring. 10 / 20 10. Asosiy masalalar bo'yicha fikr yuritish va amaliy tajriba haqida fikr yuritish qobiliyati. A) hamkorlikdagi trening. B) tanqidiy fikrlash. C) normativ baholash. D) kümülatif suhbat. 11 / 20 11. O'z kognetiv jarayonlari va strategiyalarini ko'rib chiqish. O'z-o'zini aks ettirish uchun noyob qobiliyat. A) metasognitsiya. B) ijodkorlik. C) analogiya bo'yicha mulohazayuritish. D) yolg'on ishontirish vazifasi. 12 / 20 12. Darsdagi eng kam samarali faoliyat. A) bilimlarni uzatish. B) muhokama. C) ma'ruza. D) namoyish. 13 / 20 13. Darslarda axborot-kommunikatsiya texnologiyalaridan foydalanishda o'qituvchilarning asosiy roli O’quvchilarni o'qitishdir. A) internetdan foydalanish xavfsiz. B) olimpiadalarni qidirib toping va ularda ishtirok eting. C) ijtimoiy tarmoqlardan foydalaning. D) mavzu bo'yicha ma'lumot toping. 14 / 20 14. Barcha O’quvchilarning ehtiyojlarini qondirishga yordam beradigan inklyuziv yondashuv g'oyasi doirada ko'rib chiqiladi. A) O'rganish uchun baholash va o'rganishni baholash. B) Tanqidiy fikrlashni o'rgatish. C) Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni o'qitish. D) Ta'limni o'qitishda yangi yondashuvlar. 15 / 20 15. Darsni o'rganishni amalga oshirishning dastlabki bosqichi. A) ishni kuzatish. B) birgalikda rejalashtirish. C) umuman sinfni o'qitish. D) natijalarni tahlil qilish. 16 / 20 16. PISA xalqaro tadqiqotidan olingan ma'lumotlarni tahlil PISAqilish baholash maqsadiga mos keladi. A) o'rganishdagi qiyinchiliklarni aniqlash. B) standartlarni nazorat qilish va bajarish. C) motivatsiyani oshirish. D) fikr-mulohaza. 17 / 20 17. O’quvchilarning o'zlari vaqt o'tishi bilan o'z bilimlari darajasini baholaydilar, so'ngra o'qituvchilar bilan birgalikda o'zlarini takomillashtirish yo'lidagi keyingi qadamlarni belgilaydilar. A) trening uchun baholash. B) o'zaro baholash. C) mezonlarni baholash. D) ta'limni baholash. 18 / 20 18. Baholashning barcha turlarining umumiy xususiyatlari quyidagilardan iborat. A) qo'llash, tahlil qilish, sintez qilish. B) kuzatish, interpretaCiya, xulosa. C) so'rov, sinov, modellashtirish. D) rejalashtirish, muhokama qilish, tavsiyalar. 19 / 20 19. Barcha iqtidor va iste'dod tushunchalarining umumiy komponenti. A) uzluksiz o'rganish. B) ijtimoiy himoya. C) madaniy qadriyatlar. D) doimiy o'zini o'zi boshqarish. 20 / 20 20. O’quvchi natijani yaxshilash uchun nima qilish kerakligini tushunishi mumkin, agar A) axborot texnologiyalaridan foydalaning. B) baholash mezonlarini tushuntiring. C) faoliyatni tashkil etishga jalb qilish. D) sinf reytingi bilan tanishish. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz