Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik metodika » Pedagogik metodika №4 Pedagogik metodika Pedagogik metodika №4 InfoMaster Yanvar 30, 2024 8 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0% 0 Savol haqida xabar bering Bu savolda nima bo'ldi? Siz bo'sh hisobotni taqdim eta olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 1234567891011121314151617181920 Pedagogik metodika №4 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. Texnologik bilimlar sohasi egalik qilishni o'z ichiga oladi A) o'qitish usullari haqida bilim. B) raqamli qurilmalar bilan ishlash qobiliyatlari. C) O’quvchilar bilan muloqot qilish usullari. D) o'quv jarayonini mukammal bilish. 2 / 20 2. Summativ baholashga misol A) nazorat ishi uchun o'qituvchi tomonidan baho berish. B) O’quvchi loyihasini takomillashtirish bo'yicha o'qituvchining tavsiyalari. C) juftlikda ishlashda o'zaro baholash. D) imtihon arafasida O’quvchilarga maslahat berish. 3 / 20 3. O’quvchilarga javob haqida o'ylash uchun maslahatlar berish orqali bilim va tushunishni oshirish A) yodlash. B) qiroat. C) muloqot. D) ko'rsatma / taqdimot. 4 / 20 4. Ma'lumotni to'ldirish, nomuvofiqlikni aniqlash va mohiyatini tezroq anglash qobiliyatini belgilaydigan muvaffaqiyatli O’quvchilarni aniqlash mezoni A) muammolarni hal qilish. B) mas'uliyat. C) konsentratsiya. D) moslashuvchanlik. 5 / 20 5. Ta'lim taktikasining birinchi komponenti A) natijalarni baholash. B) ma'lumotni o'rganish. C) harakatlar algoritmini tushunish. D) bilimlarni qo'llash. 6 / 20 6. Bir guruh o'qituvchilar tomonidan o'quv dasturiga asoslangan ketma-ket darslarni rejalashtirish A) o'rta muddatli. B) direktiv. C) uzoq muddatli. D) qisqa muddatli. 7 / 20 7. O'qituvchi-bu modeldagi suhbatni boshlaydigan va boshqaradigan kishi A) "past darajadagi savollar - yuqori darajadagi savollar". B) "suhbat-munozara-kümülatif suhbat". C) "aqliy hujum-munozara-xulosalar". D) "tashabbus-javob-keyingi harakat." 8 / 20 8. Mustaqil o'rganish va uning natijalarini ongli ravishda qo'llash jarayoni A) metakognitsiya. B) o'zaro baholash. C) tadqiqot. D) rejalashtirish. 9 / 20 9. Maktab ma'muriyati tomonidan nazorat ishlarini o'tkazish baholash maqsadiga mos keladi A) prognozlash va tanlash. B) fikr-mulohazalarni taqdim etish. C) standartlarni nazorat qilish va bajarish. D) ta'limning murakkabliklarini aniqlash. 10 / 20 10. Summativ baholash-bu baholash A) "proksimal rivojlanish zonasi"ni belgilaydi. B) miqdoriy hisobotlarni tayyorlashga xizmat qiladi. C) O’quvchi qaysi bosqichda ekanligini aniqlaydi. D) yaxshilash mumkin bo'lgan narsalarni kuzatishni o'z ichiga oladi. 11 / 20 11. Darsni o'rganishni amalga oshiruvchi guruh, tadqiqot darsi tugagandan so'ng, uni belgilangan tuzilish bo'yicha muhokama qiladi. Avval muhokama qilinadi A) umuman sinfni o'qitish. B) o'qitish jarayoni. C) "o'rganilayotgan" O’quvchilarni o'qitish. D) darsni rejalashtirish jarayoni. 12 / 20 12. Metakognitsiyaning tarkibiy qismlaridan biri является A) bilim sifatini monitoring qilish. B) asosiy tushunchalarni tushunish. C) ta'lim standartlarini tasdiqlash. D) o'zingizni O’quvchi sifatida bilish. 13 / 20 13. Tizimli muhokama orqali o'zaro tushunishga erishiladigan jarayon A) taqdimot. B) muloqot. C) qiroat. D) yodlash. 14 / 20 14. O'rta muddatli rejalashtirish bilan bog'liq asosiy fikrlarni aniqlang A) muhokama, контроль заta'limni nazorat qilish. B) rejalashtirish, o'qitish, aks ettirish. C) kuzatish, natijalarni baholash. D) standartlarni talqin qilish, bajarish. 15 / 20 15. Ta'limni baholashning asosiy maqsadlaridan biri A) standartlarni nazorat qilish va bajarish. B) o'qitish uslubini aniqlash. C) O’quvchilarning xatti-harakatlarini tahlil qilish. D) o'qituvchining malakasini aniqlash. 16 / 20 16. O’quvchilarning qobiliyatlarini aniqlash mezoni "moslashuvchanlik" bolalar ekanligini anglatadi A) ma'lumotni to'ldiring, mohiyatini tezda anglang. B) ular tezda rejalarni amalga oshirishga kelishadi. C) ma'lumotlardan foydalanishi mumkin. D) muqobil qarorlar qabul qilishi mumkin. 17 / 20 17. O'rta maktablarda o'qitishning murakkabligini aniqlash uchun quyidagilar tavsiya etiladi A) xulosa. B) loyiha. C) hisobot. D) sinov. 18 / 20 18. Yansıtıcı o'qitish, bu haqda tanqidiy fikr yuritishni o'z ichiga oladi A) O’quvchilar nimani o'rganishdi. B) qanday strategiyalar ma'lum. C) O’quvchilar nima qila olishlari kerak. D) qanday bilimlar dolzarbdir. 19 / 20 19. Baholash natijalariga ko'ra kelajakdagi rivojlanish haqidagi taxmin baholash maqsadiga mos keladi A) standartlarni nazorat qilish va bajarish. B) prognozlash va tanlash. C) ta'limning murakkabliklarini aniqlash. D) fikr-mulohazalarni taqdim etish. 20 / 20 20. Metotanqidchilik kontekstida метопознанияo'qituvchi o'quvchiga yordam beradi A) yozma ishni to'g'ri bajarish. B) muammoni hal qilish strategiyasini ko'rib chiqing. C) guruhda ishlash uchun sheriklarni tanlang. D) eng qiyin vazifalarni bajaring. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz