Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik metodika » Pedagogik metodika №4 Pedagogik metodika Pedagogik metodika №4 InfoMaster Yanvar 30, 2024 5 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0% 0 Savol haqida xabar bering Bu savolda nima bo'ldi? Siz bo'sh hisobotni taqdim eta olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 1234567891011121314151617181920 Pedagogik metodika №4 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. O'rta muddatli rejalashtirish bilan bog'liq asosiy fikrlarni aniqlang A) muhokama, контроль заta'limni nazorat qilish. B) rejalashtirish, o'qitish, aks ettirish. C) standartlarni talqin qilish, bajarish. D) kuzatish, natijalarni baholash. 2 / 20 2. Darsni o'rganishni amalga oshiruvchi guruh, tadqiqot darsi tugagandan so'ng, uni belgilangan tuzilish bo'yicha muhokama qiladi. Avval muhokama qilinadi A) o'qitish jarayoni. B) "o'rganilayotgan" O’quvchilarni o'qitish. C) umuman sinfni o'qitish. D) darsni rejalashtirish jarayoni. 3 / 20 3. O'rta maktablarda o'qitishning murakkabligini aniqlash uchun quyidagilar tavsiya etiladi A) hisobot. B) xulosa. C) sinov. D) loyiha. 4 / 20 4. Mustaqil o'rganish va uning natijalarini ongli ravishda qo'llash jarayoni A) metakognitsiya. B) o'zaro baholash. C) rejalashtirish. D) tadqiqot. 5 / 20 5. Texnologik bilimlar sohasi egalik qilishni o'z ichiga oladi A) o'quv jarayonini mukammal bilish. B) o'qitish usullari haqida bilim. C) O’quvchilar bilan muloqot qilish usullari. D) raqamli qurilmalar bilan ishlash qobiliyatlari. 6 / 20 6. O'qituvchi-bu modeldagi suhbatni boshlaydigan va boshqaradigan kishi A) "tashabbus-javob-keyingi harakat." B) "suhbat-munozara-kümülatif suhbat". C) "past darajadagi savollar - yuqori darajadagi savollar". D) "aqliy hujum-munozara-xulosalar". 7 / 20 7. Ta'lim taktikasining birinchi komponenti A) harakatlar algoritmini tushunish. B) ma'lumotni o'rganish. C) natijalarni baholash. D) bilimlarni qo'llash. 8 / 20 8. Ma'lumotni to'ldirish, nomuvofiqlikni aniqlash va mohiyatini tezroq anglash qobiliyatini belgilaydigan muvaffaqiyatli O’quvchilarni aniqlash mezoni A) moslashuvchanlik. B) mas'uliyat. C) konsentratsiya. D) muammolarni hal qilish. 9 / 20 9. Summativ baholash-bu baholash A) "proksimal rivojlanish zonasi"ni belgilaydi. B) O’quvchi qaysi bosqichda ekanligini aniqlaydi. C) miqdoriy hisobotlarni tayyorlashga xizmat qiladi. D) yaxshilash mumkin bo'lgan narsalarni kuzatishni o'z ichiga oladi. 10 / 20 10. O’quvchilarga javob haqida o'ylash uchun maslahatlar berish orqali bilim va tushunishni oshirish A) ko'rsatma / taqdimot. B) yodlash. C) muloqot. D) qiroat. 11 / 20 11. O’quvchilarning qobiliyatlarini aniqlash mezoni "moslashuvchanlik" bolalar ekanligini anglatadi A) muqobil qarorlar qabul qilishi mumkin. B) ma'lumotlardan foydalanishi mumkin. C) ma'lumotni to'ldiring, mohiyatini tezda anglang. D) ular tezda rejalarni amalga oshirishga kelishadi. 12 / 20 12. Baholash natijalariga ko'ra kelajakdagi rivojlanish haqidagi taxmin baholash maqsadiga mos keladi A) ta'limning murakkabliklarini aniqlash. B) fikr-mulohazalarni taqdim etish. C) standartlarni nazorat qilish va bajarish. D) prognozlash va tanlash. 13 / 20 13. Summativ baholashga misol A) nazorat ishi uchun o'qituvchi tomonidan baho berish. B) juftlikda ishlashda o'zaro baholash. C) O’quvchi loyihasini takomillashtirish bo'yicha o'qituvchining tavsiyalari. D) imtihon arafasida O’quvchilarga maslahat berish. 14 / 20 14. Maktab ma'muriyati tomonidan nazorat ishlarini o'tkazish baholash maqsadiga mos keladi A) prognozlash va tanlash. B) standartlarni nazorat qilish va bajarish. C) fikr-mulohazalarni taqdim etish. D) ta'limning murakkabliklarini aniqlash. 15 / 20 15. Metakognitsiyaning tarkibiy qismlaridan biri является A) bilim sifatini monitoring qilish. B) o'zingizni O’quvchi sifatida bilish. C) ta'lim standartlarini tasdiqlash. D) asosiy tushunchalarni tushunish. 16 / 20 16. Ta'limni baholashning asosiy maqsadlaridan biri A) O’quvchilarning xatti-harakatlarini tahlil qilish. B) standartlarni nazorat qilish va bajarish. C) o'qituvchining malakasini aniqlash. D) o'qitish uslubini aniqlash. 17 / 20 17. Metotanqidchilik kontekstida метопознанияo'qituvchi o'quvchiga yordam beradi A) yozma ishni to'g'ri bajarish. B) guruhda ishlash uchun sheriklarni tanlang. C) muammoni hal qilish strategiyasini ko'rib chiqing. D) eng qiyin vazifalarni bajaring. 18 / 20 18. Yansıtıcı o'qitish, bu haqda tanqidiy fikr yuritishni o'z ichiga oladi A) qanday bilimlar dolzarbdir. B) O’quvchilar nima qila olishlari kerak. C) qanday strategiyalar ma'lum. D) O’quvchilar nimani o'rganishdi. 19 / 20 19. Bir guruh o'qituvchilar tomonidan o'quv dasturiga asoslangan ketma-ket darslarni rejalashtirish A) qisqa muddatli. B) o'rta muddatli. C) uzoq muddatli. D) direktiv. 20 / 20 20. Tizimli muhokama orqali o'zaro tushunishga erishiladigan jarayon A) yodlash. B) muloqot. C) qiroat. D) taqdimot. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz