Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik metodika » Pedagogik metodika №4 Pedagogik metodika Pedagogik metodika №4 InfoMaster Yanvar 30, 2024 3 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0% 0 Savol haqida xabar bering Bu savolda nima bo'ldi? Siz bo'sh hisobotni taqdim eta olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 1234567891011121314151617181920 Tomonidan yaratilgan InfoMaster Pedagogik metodika №4 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. Yansıtıcı o'qitish, bu haqda tanqidiy fikr yuritishni o'z ichiga oladi A) qanday strategiyalar ma'lum. B) O’quvchilar nima qila olishlari kerak. C) qanday bilimlar dolzarbdir. D) O’quvchilar nimani o'rganishdi. 2 / 20 2. Ta'lim taktikasining birinchi komponenti A) harakatlar algoritmini tushunish. B) bilimlarni qo'llash. C) ma'lumotni o'rganish. D) natijalarni baholash. 3 / 20 3. Summativ baholashga misol A) O’quvchi loyihasini takomillashtirish bo'yicha o'qituvchining tavsiyalari. B) imtihon arafasida O’quvchilarga maslahat berish. C) juftlikda ishlashda o'zaro baholash. D) nazorat ishi uchun o'qituvchi tomonidan baho berish. 4 / 20 4. Darsni o'rganishni amalga oshiruvchi guruh, tadqiqot darsi tugagandan so'ng, uni belgilangan tuzilish bo'yicha muhokama qiladi. Avval muhokama qilinadi A) "o'rganilayotgan" O’quvchilarni o'qitish. B) umuman sinfni o'qitish. C) o'qitish jarayoni. D) darsni rejalashtirish jarayoni. 5 / 20 5. Summativ baholash-bu baholash A) yaxshilash mumkin bo'lgan narsalarni kuzatishni o'z ichiga oladi. B) "proksimal rivojlanish zonasi"ni belgilaydi. C) miqdoriy hisobotlarni tayyorlashga xizmat qiladi. D) O’quvchi qaysi bosqichda ekanligini aniqlaydi. 6 / 20 6. Metotanqidchilik kontekstida метопознанияo'qituvchi o'quvchiga yordam beradi A) eng qiyin vazifalarni bajaring. B) muammoni hal qilish strategiyasini ko'rib chiqing. C) guruhda ishlash uchun sheriklarni tanlang. D) yozma ishni to'g'ri bajarish. 7 / 20 7. O'qituvchi-bu modeldagi suhbatni boshlaydigan va boshqaradigan kishi A) "tashabbus-javob-keyingi harakat." B) "suhbat-munozara-kümülatif suhbat". C) "aqliy hujum-munozara-xulosalar". D) "past darajadagi savollar - yuqori darajadagi savollar". 8 / 20 8. Maktab ma'muriyati tomonidan nazorat ishlarini o'tkazish baholash maqsadiga mos keladi A) standartlarni nazorat qilish va bajarish. B) ta'limning murakkabliklarini aniqlash. C) prognozlash va tanlash. D) fikr-mulohazalarni taqdim etish. 9 / 20 9. Texnologik bilimlar sohasi egalik qilishni o'z ichiga oladi A) o'qitish usullari haqida bilim. B) o'quv jarayonini mukammal bilish. C) O’quvchilar bilan muloqot qilish usullari. D) raqamli qurilmalar bilan ishlash qobiliyatlari. 10 / 20 10. Bir guruh o'qituvchilar tomonidan o'quv dasturiga asoslangan ketma-ket darslarni rejalashtirish A) uzoq muddatli. B) o'rta muddatli. C) direktiv. D) qisqa muddatli. 11 / 20 11. Metakognitsiyaning tarkibiy qismlaridan biri является A) ta'lim standartlarini tasdiqlash. B) asosiy tushunchalarni tushunish. C) o'zingizni O’quvchi sifatida bilish. D) bilim sifatini monitoring qilish. 12 / 20 12. O’quvchilarning qobiliyatlarini aniqlash mezoni "moslashuvchanlik" bolalar ekanligini anglatadi A) ular tezda rejalarni amalga oshirishga kelishadi. B) ma'lumotlardan foydalanishi mumkin. C) ma'lumotni to'ldiring, mohiyatini tezda anglang. D) muqobil qarorlar qabul qilishi mumkin. 13 / 20 13. Tizimli muhokama orqali o'zaro tushunishga erishiladigan jarayon A) taqdimot. B) qiroat. C) yodlash. D) muloqot. 14 / 20 14. Ma'lumotni to'ldirish, nomuvofiqlikni aniqlash va mohiyatini tezroq anglash qobiliyatini belgilaydigan muvaffaqiyatli O’quvchilarni aniqlash mezoni A) konsentratsiya. B) muammolarni hal qilish. C) mas'uliyat. D) moslashuvchanlik. 15 / 20 15. O'rta maktablarda o'qitishning murakkabligini aniqlash uchun quyidagilar tavsiya etiladi A) loyiha. B) xulosa. C) sinov. D) hisobot. 16 / 20 16. Mustaqil o'rganish va uning natijalarini ongli ravishda qo'llash jarayoni A) rejalashtirish. B) tadqiqot. C) metakognitsiya. D) o'zaro baholash. 17 / 20 17. O’quvchilarga javob haqida o'ylash uchun maslahatlar berish orqali bilim va tushunishni oshirish A) muloqot. B) yodlash. C) ko'rsatma / taqdimot. D) qiroat. 18 / 20 18. O'rta muddatli rejalashtirish bilan bog'liq asosiy fikrlarni aniqlang A) muhokama, контроль заta'limni nazorat qilish. B) kuzatish, natijalarni baholash. C) rejalashtirish, o'qitish, aks ettirish. D) standartlarni talqin qilish, bajarish. 19 / 20 19. Baholash natijalariga ko'ra kelajakdagi rivojlanish haqidagi taxmin baholash maqsadiga mos keladi A) fikr-mulohazalarni taqdim etish. B) ta'limning murakkabliklarini aniqlash. C) standartlarni nazorat qilish va bajarish. D) prognozlash va tanlash. 20 / 20 20. Ta'limni baholashning asosiy maqsadlaridan biri A) O’quvchilarning xatti-harakatlarini tahlil qilish. B) o'qituvchining malakasini aniqlash. C) standartlarni nazorat qilish va bajarish. D) o'qitish uslubini aniqlash. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz