Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik metodika » Pedagogik metodika №4 Pedagogik metodika Pedagogik metodika №4 InfoMaster Yanvar 30, 2024 3 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0% 0 Savol haqida xabar bering Bu savolda nima bo'ldi? Siz bo'sh hisobotni taqdim eta olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 1234567891011121314151617181920 Pedagogik metodika №4 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. Baholash natijalariga ko'ra kelajakdagi rivojlanish haqidagi taxmin baholash maqsadiga mos keladi A) standartlarni nazorat qilish va bajarish. B) ta'limning murakkabliklarini aniqlash. C) prognozlash va tanlash. D) fikr-mulohazalarni taqdim etish. 2 / 20 2. Tizimli muhokama orqali o'zaro tushunishga erishiladigan jarayon A) muloqot. B) taqdimot. C) qiroat. D) yodlash. 3 / 20 3. Yansıtıcı o'qitish, bu haqda tanqidiy fikr yuritishni o'z ichiga oladi A) O’quvchilar nimani o'rganishdi. B) O’quvchilar nima qila olishlari kerak. C) qanday strategiyalar ma'lum. D) qanday bilimlar dolzarbdir. 4 / 20 4. O'rta maktablarda o'qitishning murakkabligini aniqlash uchun quyidagilar tavsiya etiladi A) sinov. B) hisobot. C) xulosa. D) loyiha. 5 / 20 5. Texnologik bilimlar sohasi egalik qilishni o'z ichiga oladi A) O’quvchilar bilan muloqot qilish usullari. B) raqamli qurilmalar bilan ishlash qobiliyatlari. C) o'qitish usullari haqida bilim. D) o'quv jarayonini mukammal bilish. 6 / 20 6. Metotanqidchilik kontekstida метопознанияo'qituvchi o'quvchiga yordam beradi A) muammoni hal qilish strategiyasini ko'rib chiqing. B) yozma ishni to'g'ri bajarish. C) eng qiyin vazifalarni bajaring. D) guruhda ishlash uchun sheriklarni tanlang. 7 / 20 7. Summativ baholashga misol A) juftlikda ishlashda o'zaro baholash. B) imtihon arafasida O’quvchilarga maslahat berish. C) nazorat ishi uchun o'qituvchi tomonidan baho berish. D) O’quvchi loyihasini takomillashtirish bo'yicha o'qituvchining tavsiyalari. 8 / 20 8. Summativ baholash-bu baholash A) miqdoriy hisobotlarni tayyorlashga xizmat qiladi. B) O’quvchi qaysi bosqichda ekanligini aniqlaydi. C) "proksimal rivojlanish zonasi"ni belgilaydi. D) yaxshilash mumkin bo'lgan narsalarni kuzatishni o'z ichiga oladi. 9 / 20 9. Mustaqil o'rganish va uning natijalarini ongli ravishda qo'llash jarayoni A) tadqiqot. B) rejalashtirish. C) metakognitsiya. D) o'zaro baholash. 10 / 20 10. Maktab ma'muriyati tomonidan nazorat ishlarini o'tkazish baholash maqsadiga mos keladi A) standartlarni nazorat qilish va bajarish. B) prognozlash va tanlash. C) fikr-mulohazalarni taqdim etish. D) ta'limning murakkabliklarini aniqlash. 11 / 20 11. O'rta muddatli rejalashtirish bilan bog'liq asosiy fikrlarni aniqlang A) muhokama, контроль заta'limni nazorat qilish. B) kuzatish, natijalarni baholash. C) standartlarni talqin qilish, bajarish. D) rejalashtirish, o'qitish, aks ettirish. 12 / 20 12. Bir guruh o'qituvchilar tomonidan o'quv dasturiga asoslangan ketma-ket darslarni rejalashtirish A) direktiv. B) qisqa muddatli. C) uzoq muddatli. D) o'rta muddatli. 13 / 20 13. Darsni o'rganishni amalga oshiruvchi guruh, tadqiqot darsi tugagandan so'ng, uni belgilangan tuzilish bo'yicha muhokama qiladi. Avval muhokama qilinadi A) darsni rejalashtirish jarayoni. B) "o'rganilayotgan" O’quvchilarni o'qitish. C) umuman sinfni o'qitish. D) o'qitish jarayoni. 14 / 20 14. Ta'limni baholashning asosiy maqsadlaridan biri A) o'qitish uslubini aniqlash. B) standartlarni nazorat qilish va bajarish. C) o'qituvchining malakasini aniqlash. D) O’quvchilarning xatti-harakatlarini tahlil qilish. 15 / 20 15. O’quvchilarning qobiliyatlarini aniqlash mezoni "moslashuvchanlik" bolalar ekanligini anglatadi A) ular tezda rejalarni amalga oshirishga kelishadi. B) ma'lumotni to'ldiring, mohiyatini tezda anglang. C) muqobil qarorlar qabul qilishi mumkin. D) ma'lumotlardan foydalanishi mumkin. 16 / 20 16. Ta'lim taktikasining birinchi komponenti A) ma'lumotni o'rganish. B) harakatlar algoritmini tushunish. C) natijalarni baholash. D) bilimlarni qo'llash. 17 / 20 17. O’quvchilarga javob haqida o'ylash uchun maslahatlar berish orqali bilim va tushunishni oshirish A) qiroat. B) muloqot. C) ko'rsatma / taqdimot. D) yodlash. 18 / 20 18. O'qituvchi-bu modeldagi suhbatni boshlaydigan va boshqaradigan kishi A) "past darajadagi savollar - yuqori darajadagi savollar". B) "tashabbus-javob-keyingi harakat." C) "aqliy hujum-munozara-xulosalar". D) "suhbat-munozara-kümülatif suhbat". 19 / 20 19. Ma'lumotni to'ldirish, nomuvofiqlikni aniqlash va mohiyatini tezroq anglash qobiliyatini belgilaydigan muvaffaqiyatli O’quvchilarni aniqlash mezoni A) konsentratsiya. B) mas'uliyat. C) muammolarni hal qilish. D) moslashuvchanlik. 20 / 20 20. Metakognitsiyaning tarkibiy qismlaridan biri является A) asosiy tushunchalarni tushunish. B) o'zingizni O’quvchi sifatida bilish. C) bilim sifatini monitoring qilish. D) ta'lim standartlarini tasdiqlash. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz