Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik metodika » Pedagogik metodika №4 Pedagogik metodika Pedagogik metodika №4 InfoMaster Yanvar 30, 2024 9 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0% 1 Savol haqida xabar bering Bu savolda nima bo'ldi? Siz bo'sh hisobotni taqdim eta olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 1234567891011121314151617181920 Pedagogik metodika №4 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. Yansıtıcı o'qitish, bu haqda tanqidiy fikr yuritishni o'z ichiga oladi A) qanday strategiyalar ma'lum. B) qanday bilimlar dolzarbdir. C) O’quvchilar nimani o'rganishdi. D) O’quvchilar nima qila olishlari kerak. 2 / 20 2. Summativ baholashga misol A) O’quvchi loyihasini takomillashtirish bo'yicha o'qituvchining tavsiyalari. B) imtihon arafasida O’quvchilarga maslahat berish. C) juftlikda ishlashda o'zaro baholash. D) nazorat ishi uchun o'qituvchi tomonidan baho berish. 3 / 20 3. O'rta maktablarda o'qitishning murakkabligini aniqlash uchun quyidagilar tavsiya etiladi A) sinov. B) loyiha. C) xulosa. D) hisobot. 4 / 20 4. Summativ baholash-bu baholash A) O’quvchi qaysi bosqichda ekanligini aniqlaydi. B) "proksimal rivojlanish zonasi"ni belgilaydi. C) yaxshilash mumkin bo'lgan narsalarni kuzatishni o'z ichiga oladi. D) miqdoriy hisobotlarni tayyorlashga xizmat qiladi. 5 / 20 5. O’quvchilarning qobiliyatlarini aniqlash mezoni "moslashuvchanlik" bolalar ekanligini anglatadi A) ma'lumotni to'ldiring, mohiyatini tezda anglang. B) ular tezda rejalarni amalga oshirishga kelishadi. C) muqobil qarorlar qabul qilishi mumkin. D) ma'lumotlardan foydalanishi mumkin. 6 / 20 6. Ma'lumotni to'ldirish, nomuvofiqlikni aniqlash va mohiyatini tezroq anglash qobiliyatini belgilaydigan muvaffaqiyatli O’quvchilarni aniqlash mezoni A) mas'uliyat. B) konsentratsiya. C) muammolarni hal qilish. D) moslashuvchanlik. 7 / 20 7. Ta'lim taktikasining birinchi komponenti A) bilimlarni qo'llash. B) natijalarni baholash. C) ma'lumotni o'rganish. D) harakatlar algoritmini tushunish. 8 / 20 8. Tizimli muhokama orqali o'zaro tushunishga erishiladigan jarayon A) taqdimot. B) yodlash. C) muloqot. D) qiroat. 9 / 20 9. Maktab ma'muriyati tomonidan nazorat ishlarini o'tkazish baholash maqsadiga mos keladi A) ta'limning murakkabliklarini aniqlash. B) prognozlash va tanlash. C) fikr-mulohazalarni taqdim etish. D) standartlarni nazorat qilish va bajarish. 10 / 20 10. Ta'limni baholashning asosiy maqsadlaridan biri A) o'qituvchining malakasini aniqlash. B) O’quvchilarning xatti-harakatlarini tahlil qilish. C) o'qitish uslubini aniqlash. D) standartlarni nazorat qilish va bajarish. 11 / 20 11. Darsni o'rganishni amalga oshiruvchi guruh, tadqiqot darsi tugagandan so'ng, uni belgilangan tuzilish bo'yicha muhokama qiladi. Avval muhokama qilinadi A) "o'rganilayotgan" O’quvchilarni o'qitish. B) o'qitish jarayoni. C) darsni rejalashtirish jarayoni. D) umuman sinfni o'qitish. 12 / 20 12. Baholash natijalariga ko'ra kelajakdagi rivojlanish haqidagi taxmin baholash maqsadiga mos keladi A) fikr-mulohazalarni taqdim etish. B) prognozlash va tanlash. C) standartlarni nazorat qilish va bajarish. D) ta'limning murakkabliklarini aniqlash. 13 / 20 13. O'rta muddatli rejalashtirish bilan bog'liq asosiy fikrlarni aniqlang A) muhokama, контроль заta'limni nazorat qilish. B) kuzatish, natijalarni baholash. C) standartlarni talqin qilish, bajarish. D) rejalashtirish, o'qitish, aks ettirish. 14 / 20 14. Metakognitsiyaning tarkibiy qismlaridan biri является A) ta'lim standartlarini tasdiqlash. B) o'zingizni O’quvchi sifatida bilish. C) bilim sifatini monitoring qilish. D) asosiy tushunchalarni tushunish. 15 / 20 15. Bir guruh o'qituvchilar tomonidan o'quv dasturiga asoslangan ketma-ket darslarni rejalashtirish A) uzoq muddatli. B) o'rta muddatli. C) direktiv. D) qisqa muddatli. 16 / 20 16. Mustaqil o'rganish va uning natijalarini ongli ravishda qo'llash jarayoni A) tadqiqot. B) o'zaro baholash. C) rejalashtirish. D) metakognitsiya. 17 / 20 17. Texnologik bilimlar sohasi egalik qilishni o'z ichiga oladi A) o'qitish usullari haqida bilim. B) O’quvchilar bilan muloqot qilish usullari. C) raqamli qurilmalar bilan ishlash qobiliyatlari. D) o'quv jarayonini mukammal bilish. 18 / 20 18. O’quvchilarga javob haqida o'ylash uchun maslahatlar berish orqali bilim va tushunishni oshirish A) ko'rsatma / taqdimot. B) yodlash. C) muloqot. D) qiroat. 19 / 20 19. O'qituvchi-bu modeldagi suhbatni boshlaydigan va boshqaradigan kishi A) "past darajadagi savollar - yuqori darajadagi savollar". B) "aqliy hujum-munozara-xulosalar". C) "suhbat-munozara-kümülatif suhbat". D) "tashabbus-javob-keyingi harakat." 20 / 20 20. Metotanqidchilik kontekstida метопознанияo'qituvchi o'quvchiga yordam beradi A) guruhda ishlash uchun sheriklarni tanlang. B) eng qiyin vazifalarni bajaring. C) yozma ishni to'g'ri bajarish. D) muammoni hal qilish strategiyasini ko'rib chiqing. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz