Pedagogik metodika №4 Yanvar 30, 2024 da chop etilgan InfoMaster tomonidan Pedagogik metodika №4 ga 1 fikr bildirilgan 0% 0 Savol haqida xabar bering Bu savolda nima xato? Siz bo'sh hisobot yubora olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 1234567891011121314151617181920 Tomonidan yaratilgan InfoMaster Pedagogik metodika №4 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. Ta'lim taktikasining birinchi komponenti A) ma'lumotni o'rganish. B) bilimlarni qo'llash. C) natijalarni baholash. D) harakatlar algoritmini tushunish. 2 / 20 2. Summativ baholashga misol A) juftlikda ishlashda o'zaro baholash. B) nazorat ishi uchun o'qituvchi tomonidan baho berish. C) imtihon arafasida O’quvchilarga maslahat berish. D) O’quvchi loyihasini takomillashtirish bo'yicha o'qituvchining tavsiyalari. 3 / 20 3. O'qituvchi-bu modeldagi suhbatni boshlaydigan va boshqaradigan kishi A) "past darajadagi savollar - yuqori darajadagi savollar". B) "suhbat-munozara-kümülatif suhbat". C) "tashabbus-javob-keyingi harakat." D) "aqliy hujum-munozara-xulosalar". 4 / 20 4. O'rta muddatli rejalashtirish bilan bog'liq asosiy fikrlarni aniqlang A) muhokama, контроль заta'limni nazorat qilish. B) rejalashtirish, o'qitish, aks ettirish. C) standartlarni talqin qilish, bajarish. D) kuzatish, natijalarni baholash. 5 / 20 5. O’quvchilarga javob haqida o'ylash uchun maslahatlar berish orqali bilim va tushunishni oshirish A) qiroat. B) muloqot. C) yodlash. D) ko'rsatma / taqdimot. 6 / 20 6. O'rta maktablarda o'qitishning murakkabligini aniqlash uchun quyidagilar tavsiya etiladi A) xulosa. B) loyiha. C) sinov. D) hisobot. 7 / 20 7. Tizimli muhokama orqali o'zaro tushunishga erishiladigan jarayon A) muloqot. B) qiroat. C) yodlash. D) taqdimot. 8 / 20 8. Baholash natijalariga ko'ra kelajakdagi rivojlanish haqidagi taxmin baholash maqsadiga mos keladi A) standartlarni nazorat qilish va bajarish. B) prognozlash va tanlash. C) fikr-mulohazalarni taqdim etish. D) ta'limning murakkabliklarini aniqlash. 9 / 20 9. Summativ baholash-bu baholash A) "proksimal rivojlanish zonasi"ni belgilaydi. B) miqdoriy hisobotlarni tayyorlashga xizmat qiladi. C) O’quvchi qaysi bosqichda ekanligini aniqlaydi. D) yaxshilash mumkin bo'lgan narsalarni kuzatishni o'z ichiga oladi. 10 / 20 10. Ta'limni baholashning asosiy maqsadlaridan biri A) standartlarni nazorat qilish va bajarish. B) o'qitish uslubini aniqlash. C) o'qituvchining malakasini aniqlash. D) O’quvchilarning xatti-harakatlarini tahlil qilish. 11 / 20 11. Darsni o'rganishni amalga oshiruvchi guruh, tadqiqot darsi tugagandan so'ng, uni belgilangan tuzilish bo'yicha muhokama qiladi. Avval muhokama qilinadi A) o'qitish jarayoni. B) umuman sinfni o'qitish. C) darsni rejalashtirish jarayoni. D) "o'rganilayotgan" O’quvchilarni o'qitish. 12 / 20 12. O’quvchilarning qobiliyatlarini aniqlash mezoni "moslashuvchanlik" bolalar ekanligini anglatadi A) muqobil qarorlar qabul qilishi mumkin. B) ma'lumotlardan foydalanishi mumkin. C) ular tezda rejalarni amalga oshirishga kelishadi. D) ma'lumotni to'ldiring, mohiyatini tezda anglang. 13 / 20 13. Mustaqil o'rganish va uning natijalarini ongli ravishda qo'llash jarayoni A) o'zaro baholash. B) tadqiqot. C) metakognitsiya. D) rejalashtirish. 14 / 20 14. Yansıtıcı o'qitish, bu haqda tanqidiy fikr yuritishni o'z ichiga oladi A) O’quvchilar nimani o'rganishdi. B) qanday bilimlar dolzarbdir. C) O’quvchilar nima qila olishlari kerak. D) qanday strategiyalar ma'lum. 15 / 20 15. Maktab ma'muriyati tomonidan nazorat ishlarini o'tkazish baholash maqsadiga mos keladi A) fikr-mulohazalarni taqdim etish. B) prognozlash va tanlash. C) ta'limning murakkabliklarini aniqlash. D) standartlarni nazorat qilish va bajarish. 16 / 20 16. Metotanqidchilik kontekstida метопознанияo'qituvchi o'quvchiga yordam beradi A) muammoni hal qilish strategiyasini ko'rib chiqing. B) eng qiyin vazifalarni bajaring. C) guruhda ishlash uchun sheriklarni tanlang. D) yozma ishni to'g'ri bajarish. 17 / 20 17. Texnologik bilimlar sohasi egalik qilishni o'z ichiga oladi A) O’quvchilar bilan muloqot qilish usullari. B) o'qitish usullari haqida bilim. C) raqamli qurilmalar bilan ishlash qobiliyatlari. D) o'quv jarayonini mukammal bilish. 18 / 20 18. Ma'lumotni to'ldirish, nomuvofiqlikni aniqlash va mohiyatini tezroq anglash qobiliyatini belgilaydigan muvaffaqiyatli O’quvchilarni aniqlash mezoni A) mas'uliyat. B) moslashuvchanlik. C) muammolarni hal qilish. D) konsentratsiya. 19 / 20 19. Metakognitsiyaning tarkibiy qismlaridan biri является A) o'zingizni O’quvchi sifatida bilish. B) asosiy tushunchalarni tushunish. C) ta'lim standartlarini tasdiqlash. D) bilim sifatini monitoring qilish. 20 / 20 20. Bir guruh o'qituvchilar tomonidan o'quv dasturiga asoslangan ketma-ket darslarni rejalashtirish A) qisqa muddatli. B) uzoq muddatli. C) o'rta muddatli. D) direktiv. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring tomonidan Wordpress Quiz plugin Pedagogik metodika