Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik metodika » Pedagogik metodika №4 Pedagogik metodika Pedagogik metodika №4 InfoMaster Yanvar 30, 2024 10 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0% 0 Savol haqida xabar bering Bu savolda nima bo'ldi? Siz bo'sh hisobotni taqdim eta olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 1234567891011121314151617181920 Pedagogik metodika №4 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. Metakognitsiyaning tarkibiy qismlaridan biri является A) asosiy tushunchalarni tushunish. B) o'zingizni O’quvchi sifatida bilish. C) bilim sifatini monitoring qilish. D) ta'lim standartlarini tasdiqlash. 2 / 20 2. Tizimli muhokama orqali o'zaro tushunishga erishiladigan jarayon A) qiroat. B) taqdimot. C) yodlash. D) muloqot. 3 / 20 3. Maktab ma'muriyati tomonidan nazorat ishlarini o'tkazish baholash maqsadiga mos keladi A) ta'limning murakkabliklarini aniqlash. B) standartlarni nazorat qilish va bajarish. C) fikr-mulohazalarni taqdim etish. D) prognozlash va tanlash. 4 / 20 4. Metotanqidchilik kontekstida метопознанияo'qituvchi o'quvchiga yordam beradi A) muammoni hal qilish strategiyasini ko'rib chiqing. B) yozma ishni to'g'ri bajarish. C) eng qiyin vazifalarni bajaring. D) guruhda ishlash uchun sheriklarni tanlang. 5 / 20 5. Bir guruh o'qituvchilar tomonidan o'quv dasturiga asoslangan ketma-ket darslarni rejalashtirish A) direktiv. B) uzoq muddatli. C) o'rta muddatli. D) qisqa muddatli. 6 / 20 6. Texnologik bilimlar sohasi egalik qilishni o'z ichiga oladi A) O’quvchilar bilan muloqot qilish usullari. B) o'qitish usullari haqida bilim. C) o'quv jarayonini mukammal bilish. D) raqamli qurilmalar bilan ishlash qobiliyatlari. 7 / 20 7. Summativ baholash-bu baholash A) yaxshilash mumkin bo'lgan narsalarni kuzatishni o'z ichiga oladi. B) miqdoriy hisobotlarni tayyorlashga xizmat qiladi. C) "proksimal rivojlanish zonasi"ni belgilaydi. D) O’quvchi qaysi bosqichda ekanligini aniqlaydi. 8 / 20 8. O'rta maktablarda o'qitishning murakkabligini aniqlash uchun quyidagilar tavsiya etiladi A) loyiha. B) hisobot. C) xulosa. D) sinov. 9 / 20 9. O'rta muddatli rejalashtirish bilan bog'liq asosiy fikrlarni aniqlang A) kuzatish, natijalarni baholash. B) muhokama, контроль заta'limni nazorat qilish. C) standartlarni talqin qilish, bajarish. D) rejalashtirish, o'qitish, aks ettirish. 10 / 20 10. Summativ baholashga misol A) O’quvchi loyihasini takomillashtirish bo'yicha o'qituvchining tavsiyalari. B) imtihon arafasida O’quvchilarga maslahat berish. C) nazorat ishi uchun o'qituvchi tomonidan baho berish. D) juftlikda ishlashda o'zaro baholash. 11 / 20 11. O'qituvchi-bu modeldagi suhbatni boshlaydigan va boshqaradigan kishi A) "tashabbus-javob-keyingi harakat." B) "suhbat-munozara-kümülatif suhbat". C) "past darajadagi savollar - yuqori darajadagi savollar". D) "aqliy hujum-munozara-xulosalar". 12 / 20 12. Ta'lim taktikasining birinchi komponenti A) ma'lumotni o'rganish. B) natijalarni baholash. C) harakatlar algoritmini tushunish. D) bilimlarni qo'llash. 13 / 20 13. Darsni o'rganishni amalga oshiruvchi guruh, tadqiqot darsi tugagandan so'ng, uni belgilangan tuzilish bo'yicha muhokama qiladi. Avval muhokama qilinadi A) o'qitish jarayoni. B) "o'rganilayotgan" O’quvchilarni o'qitish. C) umuman sinfni o'qitish. D) darsni rejalashtirish jarayoni. 14 / 20 14. O’quvchilarning qobiliyatlarini aniqlash mezoni "moslashuvchanlik" bolalar ekanligini anglatadi A) ular tezda rejalarni amalga oshirishga kelishadi. B) ma'lumotni to'ldiring, mohiyatini tezda anglang. C) muqobil qarorlar qabul qilishi mumkin. D) ma'lumotlardan foydalanishi mumkin. 15 / 20 15. O’quvchilarga javob haqida o'ylash uchun maslahatlar berish orqali bilim va tushunishni oshirish A) qiroat. B) yodlash. C) ko'rsatma / taqdimot. D) muloqot. 16 / 20 16. Yansıtıcı o'qitish, bu haqda tanqidiy fikr yuritishni o'z ichiga oladi A) qanday strategiyalar ma'lum. B) qanday bilimlar dolzarbdir. C) O’quvchilar nimani o'rganishdi. D) O’quvchilar nima qila olishlari kerak. 17 / 20 17. Mustaqil o'rganish va uning natijalarini ongli ravishda qo'llash jarayoni A) o'zaro baholash. B) rejalashtirish. C) tadqiqot. D) metakognitsiya. 18 / 20 18. Ta'limni baholashning asosiy maqsadlaridan biri A) o'qitish uslubini aniqlash. B) standartlarni nazorat qilish va bajarish. C) O’quvchilarning xatti-harakatlarini tahlil qilish. D) o'qituvchining malakasini aniqlash. 19 / 20 19. Baholash natijalariga ko'ra kelajakdagi rivojlanish haqidagi taxmin baholash maqsadiga mos keladi A) ta'limning murakkabliklarini aniqlash. B) standartlarni nazorat qilish va bajarish. C) fikr-mulohazalarni taqdim etish. D) prognozlash va tanlash. 20 / 20 20. Ma'lumotni to'ldirish, nomuvofiqlikni aniqlash va mohiyatini tezroq anglash qobiliyatini belgilaydigan muvaffaqiyatli O’quvchilarni aniqlash mezoni A) konsentratsiya. B) moslashuvchanlik. C) muammolarni hal qilish. D) mas'uliyat. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz