Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik metodika » Pedagogik metodika №4 Pedagogik metodika Pedagogik metodika №4 InfoMaster Yanvar 30, 2024 7 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0% 0 Savol haqida xabar bering Bu savolda nima bo'ldi? Siz bo'sh hisobotni taqdim eta olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 1234567891011121314151617181920 Pedagogik metodika №4 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. Ma'lumotni to'ldirish, nomuvofiqlikni aniqlash va mohiyatini tezroq anglash qobiliyatini belgilaydigan muvaffaqiyatli O’quvchilarni aniqlash mezoni A) muammolarni hal qilish. B) mas'uliyat. C) moslashuvchanlik. D) konsentratsiya. 2 / 20 2. Summativ baholash-bu baholash A) O’quvchi qaysi bosqichda ekanligini aniqlaydi. B) yaxshilash mumkin bo'lgan narsalarni kuzatishni o'z ichiga oladi. C) "proksimal rivojlanish zonasi"ni belgilaydi. D) miqdoriy hisobotlarni tayyorlashga xizmat qiladi. 3 / 20 3. O'qituvchi-bu modeldagi suhbatni boshlaydigan va boshqaradigan kishi A) "tashabbus-javob-keyingi harakat." B) "suhbat-munozara-kümülatif suhbat". C) "past darajadagi savollar - yuqori darajadagi savollar". D) "aqliy hujum-munozara-xulosalar". 4 / 20 4. Metakognitsiyaning tarkibiy qismlaridan biri является A) bilim sifatini monitoring qilish. B) asosiy tushunchalarni tushunish. C) o'zingizni O’quvchi sifatida bilish. D) ta'lim standartlarini tasdiqlash. 5 / 20 5. O'rta muddatli rejalashtirish bilan bog'liq asosiy fikrlarni aniqlang A) rejalashtirish, o'qitish, aks ettirish. B) muhokama, контроль заta'limni nazorat qilish. C) kuzatish, natijalarni baholash. D) standartlarni talqin qilish, bajarish. 6 / 20 6. O’quvchilarga javob haqida o'ylash uchun maslahatlar berish orqali bilim va tushunishni oshirish A) yodlash. B) muloqot. C) ko'rsatma / taqdimot. D) qiroat. 7 / 20 7. Darsni o'rganishni amalga oshiruvchi guruh, tadqiqot darsi tugagandan so'ng, uni belgilangan tuzilish bo'yicha muhokama qiladi. Avval muhokama qilinadi A) umuman sinfni o'qitish. B) o'qitish jarayoni. C) "o'rganilayotgan" O’quvchilarni o'qitish. D) darsni rejalashtirish jarayoni. 8 / 20 8. Maktab ma'muriyati tomonidan nazorat ishlarini o'tkazish baholash maqsadiga mos keladi A) prognozlash va tanlash. B) ta'limning murakkabliklarini aniqlash. C) fikr-mulohazalarni taqdim etish. D) standartlarni nazorat qilish va bajarish. 9 / 20 9. Mustaqil o'rganish va uning natijalarini ongli ravishda qo'llash jarayoni A) tadqiqot. B) metakognitsiya. C) o'zaro baholash. D) rejalashtirish. 10 / 20 10. O'rta maktablarda o'qitishning murakkabligini aniqlash uchun quyidagilar tavsiya etiladi A) hisobot. B) loyiha. C) sinov. D) xulosa. 11 / 20 11. Metotanqidchilik kontekstida метопознанияo'qituvchi o'quvchiga yordam beradi A) yozma ishni to'g'ri bajarish. B) muammoni hal qilish strategiyasini ko'rib chiqing. C) eng qiyin vazifalarni bajaring. D) guruhda ishlash uchun sheriklarni tanlang. 12 / 20 12. Bir guruh o'qituvchilar tomonidan o'quv dasturiga asoslangan ketma-ket darslarni rejalashtirish A) direktiv. B) qisqa muddatli. C) o'rta muddatli. D) uzoq muddatli. 13 / 20 13. Ta'limni baholashning asosiy maqsadlaridan biri A) o'qituvchining malakasini aniqlash. B) O’quvchilarning xatti-harakatlarini tahlil qilish. C) standartlarni nazorat qilish va bajarish. D) o'qitish uslubini aniqlash. 14 / 20 14. Tizimli muhokama orqali o'zaro tushunishga erishiladigan jarayon A) muloqot. B) taqdimot. C) qiroat. D) yodlash. 15 / 20 15. Ta'lim taktikasining birinchi komponenti A) natijalarni baholash. B) ma'lumotni o'rganish. C) bilimlarni qo'llash. D) harakatlar algoritmini tushunish. 16 / 20 16. O’quvchilarning qobiliyatlarini aniqlash mezoni "moslashuvchanlik" bolalar ekanligini anglatadi A) ular tezda rejalarni amalga oshirishga kelishadi. B) ma'lumotlardan foydalanishi mumkin. C) muqobil qarorlar qabul qilishi mumkin. D) ma'lumotni to'ldiring, mohiyatini tezda anglang. 17 / 20 17. Summativ baholashga misol A) imtihon arafasida O’quvchilarga maslahat berish. B) juftlikda ishlashda o'zaro baholash. C) nazorat ishi uchun o'qituvchi tomonidan baho berish. D) O’quvchi loyihasini takomillashtirish bo'yicha o'qituvchining tavsiyalari. 18 / 20 18. Baholash natijalariga ko'ra kelajakdagi rivojlanish haqidagi taxmin baholash maqsadiga mos keladi A) standartlarni nazorat qilish va bajarish. B) ta'limning murakkabliklarini aniqlash. C) prognozlash va tanlash. D) fikr-mulohazalarni taqdim etish. 19 / 20 19. Yansıtıcı o'qitish, bu haqda tanqidiy fikr yuritishni o'z ichiga oladi A) O’quvchilar nimani o'rganishdi. B) qanday strategiyalar ma'lum. C) qanday bilimlar dolzarbdir. D) O’quvchilar nima qila olishlari kerak. 20 / 20 20. Texnologik bilimlar sohasi egalik qilishni o'z ichiga oladi A) O’quvchilar bilan muloqot qilish usullari. B) o'quv jarayonini mukammal bilish. C) raqamli qurilmalar bilan ishlash qobiliyatlari. D) o'qitish usullari haqida bilim. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz