Pedagogik metodika №4 Yanvar 30, 2024 da chop etilgan InfoMaster tomonidan Pedagogik metodika №4 ga 1 fikr bildirilgan 0% 0 Savol haqida xabar bering Bu savolda nima xato? Siz bo'sh hisobot yubora olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 1234567891011121314151617181920 Tomonidan yaratilgan InfoMaster Pedagogik metodika №4 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. O'rta maktablarda o'qitishning murakkabligini aniqlash uchun quyidagilar tavsiya etiladi A) sinov. B) xulosa. C) hisobot. D) loyiha. 2 / 20 2. Baholash natijalariga ko'ra kelajakdagi rivojlanish haqidagi taxmin baholash maqsadiga mos keladi A) standartlarni nazorat qilish va bajarish. B) fikr-mulohazalarni taqdim etish. C) ta'limning murakkabliklarini aniqlash. D) prognozlash va tanlash. 3 / 20 3. O’quvchilarning qobiliyatlarini aniqlash mezoni "moslashuvchanlik" bolalar ekanligini anglatadi A) muqobil qarorlar qabul qilishi mumkin. B) ular tezda rejalarni amalga oshirishga kelishadi. C) ma'lumotni to'ldiring, mohiyatini tezda anglang. D) ma'lumotlardan foydalanishi mumkin. 4 / 20 4. Tizimli muhokama orqali o'zaro tushunishga erishiladigan jarayon A) qiroat. B) taqdimot. C) muloqot. D) yodlash. 5 / 20 5. Mustaqil o'rganish va uning natijalarini ongli ravishda qo'llash jarayoni A) metakognitsiya. B) rejalashtirish. C) o'zaro baholash. D) tadqiqot. 6 / 20 6. O'rta muddatli rejalashtirish bilan bog'liq asosiy fikrlarni aniqlang A) rejalashtirish, o'qitish, aks ettirish. B) muhokama, контроль заta'limni nazorat qilish. C) standartlarni talqin qilish, bajarish. D) kuzatish, natijalarni baholash. 7 / 20 7. Ma'lumotni to'ldirish, nomuvofiqlikni aniqlash va mohiyatini tezroq anglash qobiliyatini belgilaydigan muvaffaqiyatli O’quvchilarni aniqlash mezoni A) muammolarni hal qilish. B) moslashuvchanlik. C) mas'uliyat. D) konsentratsiya. 8 / 20 8. Maktab ma'muriyati tomonidan nazorat ishlarini o'tkazish baholash maqsadiga mos keladi A) prognozlash va tanlash. B) ta'limning murakkabliklarini aniqlash. C) fikr-mulohazalarni taqdim etish. D) standartlarni nazorat qilish va bajarish. 9 / 20 9. Summativ baholash-bu baholash A) O’quvchi qaysi bosqichda ekanligini aniqlaydi. B) yaxshilash mumkin bo'lgan narsalarni kuzatishni o'z ichiga oladi. C) miqdoriy hisobotlarni tayyorlashga xizmat qiladi. D) "proksimal rivojlanish zonasi"ni belgilaydi. 10 / 20 10. Metakognitsiyaning tarkibiy qismlaridan biri является A) ta'lim standartlarini tasdiqlash. B) bilim sifatini monitoring qilish. C) o'zingizni O’quvchi sifatida bilish. D) asosiy tushunchalarni tushunish. 11 / 20 11. Texnologik bilimlar sohasi egalik qilishni o'z ichiga oladi A) o'qitish usullari haqida bilim. B) raqamli qurilmalar bilan ishlash qobiliyatlari. C) o'quv jarayonini mukammal bilish. D) O’quvchilar bilan muloqot qilish usullari. 12 / 20 12. Summativ baholashga misol A) nazorat ishi uchun o'qituvchi tomonidan baho berish. B) imtihon arafasida O’quvchilarga maslahat berish. C) O’quvchi loyihasini takomillashtirish bo'yicha o'qituvchining tavsiyalari. D) juftlikda ishlashda o'zaro baholash. 13 / 20 13. Yansıtıcı o'qitish, bu haqda tanqidiy fikr yuritishni o'z ichiga oladi A) qanday strategiyalar ma'lum. B) O’quvchilar nima qila olishlari kerak. C) O’quvchilar nimani o'rganishdi. D) qanday bilimlar dolzarbdir. 14 / 20 14. O'qituvchi-bu modeldagi suhbatni boshlaydigan va boshqaradigan kishi A) "past darajadagi savollar - yuqori darajadagi savollar". B) "suhbat-munozara-kümülatif suhbat". C) "tashabbus-javob-keyingi harakat." D) "aqliy hujum-munozara-xulosalar". 15 / 20 15. Bir guruh o'qituvchilar tomonidan o'quv dasturiga asoslangan ketma-ket darslarni rejalashtirish A) direktiv. B) qisqa muddatli. C) o'rta muddatli. D) uzoq muddatli. 16 / 20 16. Metotanqidchilik kontekstida метопознанияo'qituvchi o'quvchiga yordam beradi A) guruhda ishlash uchun sheriklarni tanlang. B) eng qiyin vazifalarni bajaring. C) yozma ishni to'g'ri bajarish. D) muammoni hal qilish strategiyasini ko'rib chiqing. 17 / 20 17. Darsni o'rganishni amalga oshiruvchi guruh, tadqiqot darsi tugagandan so'ng, uni belgilangan tuzilish bo'yicha muhokama qiladi. Avval muhokama qilinadi A) "o'rganilayotgan" O’quvchilarni o'qitish. B) o'qitish jarayoni. C) umuman sinfni o'qitish. D) darsni rejalashtirish jarayoni. 18 / 20 18. Ta'limni baholashning asosiy maqsadlaridan biri A) o'qitish uslubini aniqlash. B) standartlarni nazorat qilish va bajarish. C) o'qituvchining malakasini aniqlash. D) O’quvchilarning xatti-harakatlarini tahlil qilish. 19 / 20 19. O’quvchilarga javob haqida o'ylash uchun maslahatlar berish orqali bilim va tushunishni oshirish A) yodlash. B) qiroat. C) ko'rsatma / taqdimot. D) muloqot. 20 / 20 20. Ta'lim taktikasining birinchi komponenti A) bilimlarni qo'llash. B) ma'lumotni o'rganish. C) natijalarni baholash. D) harakatlar algoritmini tushunish. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring tomonidan Wordpress Quiz plugin Pedagogik metodika