Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik metodika » Pedagogik metodika №4 Pedagogik metodika Pedagogik metodika №4 InfoMaster Yanvar 30, 2024 8 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0% 0 Savol haqida xabar bering Bu savolda nima bo'ldi? Siz bo'sh hisobotni taqdim eta olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 1234567891011121314151617181920 Pedagogik metodika №4 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. O'rta muddatli rejalashtirish bilan bog'liq asosiy fikrlarni aniqlang A) kuzatish, natijalarni baholash. B) rejalashtirish, o'qitish, aks ettirish. C) muhokama, контроль заta'limni nazorat qilish. D) standartlarni talqin qilish, bajarish. 2 / 20 2. Mustaqil o'rganish va uning natijalarini ongli ravishda qo'llash jarayoni A) metakognitsiya. B) rejalashtirish. C) o'zaro baholash. D) tadqiqot. 3 / 20 3. Tizimli muhokama orqali o'zaro tushunishga erishiladigan jarayon A) yodlash. B) muloqot. C) taqdimot. D) qiroat. 4 / 20 4. Ma'lumotni to'ldirish, nomuvofiqlikni aniqlash va mohiyatini tezroq anglash qobiliyatini belgilaydigan muvaffaqiyatli O’quvchilarni aniqlash mezoni A) moslashuvchanlik. B) konsentratsiya. C) muammolarni hal qilish. D) mas'uliyat. 5 / 20 5. O’quvchilarga javob haqida o'ylash uchun maslahatlar berish orqali bilim va tushunishni oshirish A) qiroat. B) yodlash. C) muloqot. D) ko'rsatma / taqdimot. 6 / 20 6. O'qituvchi-bu modeldagi suhbatni boshlaydigan va boshqaradigan kishi A) "tashabbus-javob-keyingi harakat." B) "suhbat-munozara-kümülatif suhbat". C) "past darajadagi savollar - yuqori darajadagi savollar". D) "aqliy hujum-munozara-xulosalar". 7 / 20 7. Yansıtıcı o'qitish, bu haqda tanqidiy fikr yuritishni o'z ichiga oladi A) qanday bilimlar dolzarbdir. B) O’quvchilar nimani o'rganishdi. C) O’quvchilar nima qila olishlari kerak. D) qanday strategiyalar ma'lum. 8 / 20 8. O’quvchilarning qobiliyatlarini aniqlash mezoni "moslashuvchanlik" bolalar ekanligini anglatadi A) ma'lumotlardan foydalanishi mumkin. B) ma'lumotni to'ldiring, mohiyatini tezda anglang. C) muqobil qarorlar qabul qilishi mumkin. D) ular tezda rejalarni amalga oshirishga kelishadi. 9 / 20 9. Darsni o'rganishni amalga oshiruvchi guruh, tadqiqot darsi tugagandan so'ng, uni belgilangan tuzilish bo'yicha muhokama qiladi. Avval muhokama qilinadi A) "o'rganilayotgan" O’quvchilarni o'qitish. B) o'qitish jarayoni. C) umuman sinfni o'qitish. D) darsni rejalashtirish jarayoni. 10 / 20 10. Maktab ma'muriyati tomonidan nazorat ishlarini o'tkazish baholash maqsadiga mos keladi A) standartlarni nazorat qilish va bajarish. B) prognozlash va tanlash. C) ta'limning murakkabliklarini aniqlash. D) fikr-mulohazalarni taqdim etish. 11 / 20 11. Ta'lim taktikasining birinchi komponenti A) harakatlar algoritmini tushunish. B) natijalarni baholash. C) bilimlarni qo'llash. D) ma'lumotni o'rganish. 12 / 20 12. Metotanqidchilik kontekstida метопознанияo'qituvchi o'quvchiga yordam beradi A) yozma ishni to'g'ri bajarish. B) eng qiyin vazifalarni bajaring. C) muammoni hal qilish strategiyasini ko'rib chiqing. D) guruhda ishlash uchun sheriklarni tanlang. 13 / 20 13. Texnologik bilimlar sohasi egalik qilishni o'z ichiga oladi A) o'qitish usullari haqida bilim. B) raqamli qurilmalar bilan ishlash qobiliyatlari. C) O’quvchilar bilan muloqot qilish usullari. D) o'quv jarayonini mukammal bilish. 14 / 20 14. Summativ baholash-bu baholash A) yaxshilash mumkin bo'lgan narsalarni kuzatishni o'z ichiga oladi. B) miqdoriy hisobotlarni tayyorlashga xizmat qiladi. C) "proksimal rivojlanish zonasi"ni belgilaydi. D) O’quvchi qaysi bosqichda ekanligini aniqlaydi. 15 / 20 15. Bir guruh o'qituvchilar tomonidan o'quv dasturiga asoslangan ketma-ket darslarni rejalashtirish A) direktiv. B) o'rta muddatli. C) qisqa muddatli. D) uzoq muddatli. 16 / 20 16. Ta'limni baholashning asosiy maqsadlaridan biri A) o'qituvchining malakasini aniqlash. B) standartlarni nazorat qilish va bajarish. C) o'qitish uslubini aniqlash. D) O’quvchilarning xatti-harakatlarini tahlil qilish. 17 / 20 17. O'rta maktablarda o'qitishning murakkabligini aniqlash uchun quyidagilar tavsiya etiladi A) loyiha. B) xulosa. C) sinov. D) hisobot. 18 / 20 18. Baholash natijalariga ko'ra kelajakdagi rivojlanish haqidagi taxmin baholash maqsadiga mos keladi A) standartlarni nazorat qilish va bajarish. B) ta'limning murakkabliklarini aniqlash. C) fikr-mulohazalarni taqdim etish. D) prognozlash va tanlash. 19 / 20 19. Metakognitsiyaning tarkibiy qismlaridan biri является A) asosiy tushunchalarni tushunish. B) o'zingizni O’quvchi sifatida bilish. C) ta'lim standartlarini tasdiqlash. D) bilim sifatini monitoring qilish. 20 / 20 20. Summativ baholashga misol A) imtihon arafasida O’quvchilarga maslahat berish. B) juftlikda ishlashda o'zaro baholash. C) nazorat ishi uchun o'qituvchi tomonidan baho berish. D) O’quvchi loyihasini takomillashtirish bo'yicha o'qituvchining tavsiyalari. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz