Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik metodika » Pedagogik metodika №4 Pedagogik metodika Pedagogik metodika №4 InfoMaster Yanvar 30, 2024 7 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0% 0 Savol haqida xabar bering Bu savolda nima bo'ldi? Siz bo'sh hisobotni taqdim eta olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 1234567891011121314151617181920 Pedagogik metodika №4 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. Metotanqidchilik kontekstida метопознанияo'qituvchi o'quvchiga yordam beradi A) muammoni hal qilish strategiyasini ko'rib chiqing. B) guruhda ishlash uchun sheriklarni tanlang. C) eng qiyin vazifalarni bajaring. D) yozma ishni to'g'ri bajarish. 2 / 20 2. Yansıtıcı o'qitish, bu haqda tanqidiy fikr yuritishni o'z ichiga oladi A) O’quvchilar nima qila olishlari kerak. B) qanday bilimlar dolzarbdir. C) qanday strategiyalar ma'lum. D) O’quvchilar nimani o'rganishdi. 3 / 20 3. Mustaqil o'rganish va uning natijalarini ongli ravishda qo'llash jarayoni A) tadqiqot. B) o'zaro baholash. C) metakognitsiya. D) rejalashtirish. 4 / 20 4. Ma'lumotni to'ldirish, nomuvofiqlikni aniqlash va mohiyatini tezroq anglash qobiliyatini belgilaydigan muvaffaqiyatli O’quvchilarni aniqlash mezoni A) konsentratsiya. B) mas'uliyat. C) muammolarni hal qilish. D) moslashuvchanlik. 5 / 20 5. Bir guruh o'qituvchilar tomonidan o'quv dasturiga asoslangan ketma-ket darslarni rejalashtirish A) qisqa muddatli. B) uzoq muddatli. C) direktiv. D) o'rta muddatli. 6 / 20 6. O'rta muddatli rejalashtirish bilan bog'liq asosiy fikrlarni aniqlang A) kuzatish, natijalarni baholash. B) rejalashtirish, o'qitish, aks ettirish. C) muhokama, контроль заta'limni nazorat qilish. D) standartlarni talqin qilish, bajarish. 7 / 20 7. O’quvchilarning qobiliyatlarini aniqlash mezoni "moslashuvchanlik" bolalar ekanligini anglatadi A) muqobil qarorlar qabul qilishi mumkin. B) ular tezda rejalarni amalga oshirishga kelishadi. C) ma'lumotlardan foydalanishi mumkin. D) ma'lumotni to'ldiring, mohiyatini tezda anglang. 8 / 20 8. Ta'lim taktikasining birinchi komponenti A) natijalarni baholash. B) harakatlar algoritmini tushunish. C) bilimlarni qo'llash. D) ma'lumotni o'rganish. 9 / 20 9. Texnologik bilimlar sohasi egalik qilishni o'z ichiga oladi A) o'qitish usullari haqida bilim. B) O’quvchilar bilan muloqot qilish usullari. C) raqamli qurilmalar bilan ishlash qobiliyatlari. D) o'quv jarayonini mukammal bilish. 10 / 20 10. Summativ baholash-bu baholash A) yaxshilash mumkin bo'lgan narsalarni kuzatishni o'z ichiga oladi. B) O’quvchi qaysi bosqichda ekanligini aniqlaydi. C) miqdoriy hisobotlarni tayyorlashga xizmat qiladi. D) "proksimal rivojlanish zonasi"ni belgilaydi. 11 / 20 11. Metakognitsiyaning tarkibiy qismlaridan biri является A) ta'lim standartlarini tasdiqlash. B) o'zingizni O’quvchi sifatida bilish. C) bilim sifatini monitoring qilish. D) asosiy tushunchalarni tushunish. 12 / 20 12. Maktab ma'muriyati tomonidan nazorat ishlarini o'tkazish baholash maqsadiga mos keladi A) prognozlash va tanlash. B) fikr-mulohazalarni taqdim etish. C) ta'limning murakkabliklarini aniqlash. D) standartlarni nazorat qilish va bajarish. 13 / 20 13. Darsni o'rganishni amalga oshiruvchi guruh, tadqiqot darsi tugagandan so'ng, uni belgilangan tuzilish bo'yicha muhokama qiladi. Avval muhokama qilinadi A) umuman sinfni o'qitish. B) "o'rganilayotgan" O’quvchilarni o'qitish. C) darsni rejalashtirish jarayoni. D) o'qitish jarayoni. 14 / 20 14. O’quvchilarga javob haqida o'ylash uchun maslahatlar berish orqali bilim va tushunishni oshirish A) qiroat. B) muloqot. C) ko'rsatma / taqdimot. D) yodlash. 15 / 20 15. Baholash natijalariga ko'ra kelajakdagi rivojlanish haqidagi taxmin baholash maqsadiga mos keladi A) standartlarni nazorat qilish va bajarish. B) prognozlash va tanlash. C) ta'limning murakkabliklarini aniqlash. D) fikr-mulohazalarni taqdim etish. 16 / 20 16. O'qituvchi-bu modeldagi suhbatni boshlaydigan va boshqaradigan kishi A) "tashabbus-javob-keyingi harakat." B) "suhbat-munozara-kümülatif suhbat". C) "past darajadagi savollar - yuqori darajadagi savollar". D) "aqliy hujum-munozara-xulosalar". 17 / 20 17. Ta'limni baholashning asosiy maqsadlaridan biri A) standartlarni nazorat qilish va bajarish. B) o'qituvchining malakasini aniqlash. C) o'qitish uslubini aniqlash. D) O’quvchilarning xatti-harakatlarini tahlil qilish. 18 / 20 18. Summativ baholashga misol A) O’quvchi loyihasini takomillashtirish bo'yicha o'qituvchining tavsiyalari. B) juftlikda ishlashda o'zaro baholash. C) nazorat ishi uchun o'qituvchi tomonidan baho berish. D) imtihon arafasida O’quvchilarga maslahat berish. 19 / 20 19. Tizimli muhokama orqali o'zaro tushunishga erishiladigan jarayon A) taqdimot. B) qiroat. C) yodlash. D) muloqot. 20 / 20 20. O'rta maktablarda o'qitishning murakkabligini aniqlash uchun quyidagilar tavsiya etiladi A) xulosa. B) sinov. C) loyiha. D) hisobot. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz