Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik metodika » Pedagogik metodika №4 Pedagogik metodika Pedagogik metodika №4 InfoMaster Yanvar 30, 2024 10 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0% 0 Savol haqida xabar bering Bu savolda nima bo'ldi? Siz bo'sh hisobotni taqdim eta olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 1234567891011121314151617181920 Pedagogik metodika №4 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. Summativ baholash-bu baholash A) O’quvchi qaysi bosqichda ekanligini aniqlaydi. B) miqdoriy hisobotlarni tayyorlashga xizmat qiladi. C) "proksimal rivojlanish zonasi"ni belgilaydi. D) yaxshilash mumkin bo'lgan narsalarni kuzatishni o'z ichiga oladi. 2 / 20 2. Summativ baholashga misol A) imtihon arafasida O’quvchilarga maslahat berish. B) nazorat ishi uchun o'qituvchi tomonidan baho berish. C) O’quvchi loyihasini takomillashtirish bo'yicha o'qituvchining tavsiyalari. D) juftlikda ishlashda o'zaro baholash. 3 / 20 3. O'rta maktablarda o'qitishning murakkabligini aniqlash uchun quyidagilar tavsiya etiladi A) hisobot. B) sinov. C) xulosa. D) loyiha. 4 / 20 4. Mustaqil o'rganish va uning natijalarini ongli ravishda qo'llash jarayoni A) rejalashtirish. B) tadqiqot. C) o'zaro baholash. D) metakognitsiya. 5 / 20 5. Texnologik bilimlar sohasi egalik qilishni o'z ichiga oladi A) o'quv jarayonini mukammal bilish. B) raqamli qurilmalar bilan ishlash qobiliyatlari. C) o'qitish usullari haqida bilim. D) O’quvchilar bilan muloqot qilish usullari. 6 / 20 6. Metotanqidchilik kontekstida метопознанияo'qituvchi o'quvchiga yordam beradi A) yozma ishni to'g'ri bajarish. B) guruhda ishlash uchun sheriklarni tanlang. C) muammoni hal qilish strategiyasini ko'rib chiqing. D) eng qiyin vazifalarni bajaring. 7 / 20 7. Bir guruh o'qituvchilar tomonidan o'quv dasturiga asoslangan ketma-ket darslarni rejalashtirish A) direktiv. B) o'rta muddatli. C) qisqa muddatli. D) uzoq muddatli. 8 / 20 8. Tizimli muhokama orqali o'zaro tushunishga erishiladigan jarayon A) qiroat. B) muloqot. C) taqdimot. D) yodlash. 9 / 20 9. O’quvchilarning qobiliyatlarini aniqlash mezoni "moslashuvchanlik" bolalar ekanligini anglatadi A) ular tezda rejalarni amalga oshirishga kelishadi. B) muqobil qarorlar qabul qilishi mumkin. C) ma'lumotni to'ldiring, mohiyatini tezda anglang. D) ma'lumotlardan foydalanishi mumkin. 10 / 20 10. O'qituvchi-bu modeldagi suhbatni boshlaydigan va boshqaradigan kishi A) "aqliy hujum-munozara-xulosalar". B) "past darajadagi savollar - yuqori darajadagi savollar". C) "suhbat-munozara-kümülatif suhbat". D) "tashabbus-javob-keyingi harakat." 11 / 20 11. Baholash natijalariga ko'ra kelajakdagi rivojlanish haqidagi taxmin baholash maqsadiga mos keladi A) fikr-mulohazalarni taqdim etish. B) standartlarni nazorat qilish va bajarish. C) prognozlash va tanlash. D) ta'limning murakkabliklarini aniqlash. 12 / 20 12. Ta'lim taktikasining birinchi komponenti A) harakatlar algoritmini tushunish. B) bilimlarni qo'llash. C) natijalarni baholash. D) ma'lumotni o'rganish. 13 / 20 13. Darsni o'rganishni amalga oshiruvchi guruh, tadqiqot darsi tugagandan so'ng, uni belgilangan tuzilish bo'yicha muhokama qiladi. Avval muhokama qilinadi A) "o'rganilayotgan" O’quvchilarni o'qitish. B) darsni rejalashtirish jarayoni. C) o'qitish jarayoni. D) umuman sinfni o'qitish. 14 / 20 14. Maktab ma'muriyati tomonidan nazorat ishlarini o'tkazish baholash maqsadiga mos keladi A) prognozlash va tanlash. B) ta'limning murakkabliklarini aniqlash. C) fikr-mulohazalarni taqdim etish. D) standartlarni nazorat qilish va bajarish. 15 / 20 15. O'rta muddatli rejalashtirish bilan bog'liq asosiy fikrlarni aniqlang A) rejalashtirish, o'qitish, aks ettirish. B) muhokama, контроль заta'limni nazorat qilish. C) standartlarni talqin qilish, bajarish. D) kuzatish, natijalarni baholash. 16 / 20 16. O’quvchilarga javob haqida o'ylash uchun maslahatlar berish orqali bilim va tushunishni oshirish A) muloqot. B) ko'rsatma / taqdimot. C) qiroat. D) yodlash. 17 / 20 17. Metakognitsiyaning tarkibiy qismlaridan biri является A) asosiy tushunchalarni tushunish. B) bilim sifatini monitoring qilish. C) o'zingizni O’quvchi sifatida bilish. D) ta'lim standartlarini tasdiqlash. 18 / 20 18. Ta'limni baholashning asosiy maqsadlaridan biri A) O’quvchilarning xatti-harakatlarini tahlil qilish. B) o'qituvchining malakasini aniqlash. C) standartlarni nazorat qilish va bajarish. D) o'qitish uslubini aniqlash. 19 / 20 19. Ma'lumotni to'ldirish, nomuvofiqlikni aniqlash va mohiyatini tezroq anglash qobiliyatini belgilaydigan muvaffaqiyatli O’quvchilarni aniqlash mezoni A) konsentratsiya. B) muammolarni hal qilish. C) mas'uliyat. D) moslashuvchanlik. 20 / 20 20. Yansıtıcı o'qitish, bu haqda tanqidiy fikr yuritishni o'z ichiga oladi A) O’quvchilar nimani o'rganishdi. B) O’quvchilar nima qila olishlari kerak. C) qanday strategiyalar ma'lum. D) qanday bilimlar dolzarbdir. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz