Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik metodika » Pedagogik metodika №4 Pedagogik metodika Pedagogik metodika №4 InfoMaster Yanvar 30, 2024 9 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0% 0 Savol haqida xabar bering Bu savolda nima bo'ldi? Siz bo'sh hisobotni taqdim eta olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 1234567891011121314151617181920 Pedagogik metodika №4 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. Yansıtıcı o'qitish, bu haqda tanqidiy fikr yuritishni o'z ichiga oladi A) qanday strategiyalar ma'lum. B) O’quvchilar nima qila olishlari kerak. C) qanday bilimlar dolzarbdir. D) O’quvchilar nimani o'rganishdi. 2 / 20 2. Ma'lumotni to'ldirish, nomuvofiqlikni aniqlash va mohiyatini tezroq anglash qobiliyatini belgilaydigan muvaffaqiyatli O’quvchilarni aniqlash mezoni A) konsentratsiya. B) mas'uliyat. C) moslashuvchanlik. D) muammolarni hal qilish. 3 / 20 3. O’quvchilarning qobiliyatlarini aniqlash mezoni "moslashuvchanlik" bolalar ekanligini anglatadi A) ma'lumotlardan foydalanishi mumkin. B) muqobil qarorlar qabul qilishi mumkin. C) ular tezda rejalarni amalga oshirishga kelishadi. D) ma'lumotni to'ldiring, mohiyatini tezda anglang. 4 / 20 4. Texnologik bilimlar sohasi egalik qilishni o'z ichiga oladi A) o'quv jarayonini mukammal bilish. B) O’quvchilar bilan muloqot qilish usullari. C) o'qitish usullari haqida bilim. D) raqamli qurilmalar bilan ishlash qobiliyatlari. 5 / 20 5. Maktab ma'muriyati tomonidan nazorat ishlarini o'tkazish baholash maqsadiga mos keladi A) prognozlash va tanlash. B) ta'limning murakkabliklarini aniqlash. C) fikr-mulohazalarni taqdim etish. D) standartlarni nazorat qilish va bajarish. 6 / 20 6. Tizimli muhokama orqali o'zaro tushunishga erishiladigan jarayon A) yodlash. B) muloqot. C) qiroat. D) taqdimot. 7 / 20 7. Ta'limni baholashning asosiy maqsadlaridan biri A) o'qituvchining malakasini aniqlash. B) O’quvchilarning xatti-harakatlarini tahlil qilish. C) o'qitish uslubini aniqlash. D) standartlarni nazorat qilish va bajarish. 8 / 20 8. O’quvchilarga javob haqida o'ylash uchun maslahatlar berish orqali bilim va tushunishni oshirish A) qiroat. B) ko'rsatma / taqdimot. C) muloqot. D) yodlash. 9 / 20 9. Summativ baholashga misol A) nazorat ishi uchun o'qituvchi tomonidan baho berish. B) imtihon arafasida O’quvchilarga maslahat berish. C) juftlikda ishlashda o'zaro baholash. D) O’quvchi loyihasini takomillashtirish bo'yicha o'qituvchining tavsiyalari. 10 / 20 10. Bir guruh o'qituvchilar tomonidan o'quv dasturiga asoslangan ketma-ket darslarni rejalashtirish A) uzoq muddatli. B) direktiv. C) o'rta muddatli. D) qisqa muddatli. 11 / 20 11. Darsni o'rganishni amalga oshiruvchi guruh, tadqiqot darsi tugagandan so'ng, uni belgilangan tuzilish bo'yicha muhokama qiladi. Avval muhokama qilinadi A) umuman sinfni o'qitish. B) "o'rganilayotgan" O’quvchilarni o'qitish. C) darsni rejalashtirish jarayoni. D) o'qitish jarayoni. 12 / 20 12. Metotanqidchilik kontekstida метопознанияo'qituvchi o'quvchiga yordam beradi A) muammoni hal qilish strategiyasini ko'rib chiqing. B) yozma ishni to'g'ri bajarish. C) eng qiyin vazifalarni bajaring. D) guruhda ishlash uchun sheriklarni tanlang. 13 / 20 13. Mustaqil o'rganish va uning natijalarini ongli ravishda qo'llash jarayoni A) o'zaro baholash. B) rejalashtirish. C) metakognitsiya. D) tadqiqot. 14 / 20 14. O'qituvchi-bu modeldagi suhbatni boshlaydigan va boshqaradigan kishi A) "tashabbus-javob-keyingi harakat." B) "suhbat-munozara-kümülatif suhbat". C) "past darajadagi savollar - yuqori darajadagi savollar". D) "aqliy hujum-munozara-xulosalar". 15 / 20 15. Metakognitsiyaning tarkibiy qismlaridan biri является A) o'zingizni O’quvchi sifatida bilish. B) bilim sifatini monitoring qilish. C) asosiy tushunchalarni tushunish. D) ta'lim standartlarini tasdiqlash. 16 / 20 16. Summativ baholash-bu baholash A) miqdoriy hisobotlarni tayyorlashga xizmat qiladi. B) O’quvchi qaysi bosqichda ekanligini aniqlaydi. C) yaxshilash mumkin bo'lgan narsalarni kuzatishni o'z ichiga oladi. D) "proksimal rivojlanish zonasi"ni belgilaydi. 17 / 20 17. Ta'lim taktikasining birinchi komponenti A) natijalarni baholash. B) harakatlar algoritmini tushunish. C) ma'lumotni o'rganish. D) bilimlarni qo'llash. 18 / 20 18. O'rta muddatli rejalashtirish bilan bog'liq asosiy fikrlarni aniqlang A) standartlarni talqin qilish, bajarish. B) rejalashtirish, o'qitish, aks ettirish. C) kuzatish, natijalarni baholash. D) muhokama, контроль заta'limni nazorat qilish. 19 / 20 19. O'rta maktablarda o'qitishning murakkabligini aniqlash uchun quyidagilar tavsiya etiladi A) loyiha. B) hisobot. C) xulosa. D) sinov. 20 / 20 20. Baholash natijalariga ko'ra kelajakdagi rivojlanish haqidagi taxmin baholash maqsadiga mos keladi A) prognozlash va tanlash. B) fikr-mulohazalarni taqdim etish. C) ta'limning murakkabliklarini aniqlash. D) standartlarni nazorat qilish va bajarish. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz