Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik metodika » Pedagogik metodika №4 Pedagogik metodika Pedagogik metodika №4 InfoMaster Yanvar 30, 2024 11 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0% 0 Savol haqida xabar bering Bu savolda nima bo'ldi? Siz bo'sh hisobotni taqdim eta olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 1234567891011121314151617181920 Pedagogik metodika №4 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. O'rta muddatli rejalashtirish bilan bog'liq asosiy fikrlarni aniqlang A) rejalashtirish, o'qitish, aks ettirish. B) kuzatish, natijalarni baholash. C) standartlarni talqin qilish, bajarish. D) muhokama, контроль заta'limni nazorat qilish. 2 / 20 2. Yansıtıcı o'qitish, bu haqda tanqidiy fikr yuritishni o'z ichiga oladi A) O’quvchilar nima qila olishlari kerak. B) qanday bilimlar dolzarbdir. C) qanday strategiyalar ma'lum. D) O’quvchilar nimani o'rganishdi. 3 / 20 3. Metotanqidchilik kontekstida метопознанияo'qituvchi o'quvchiga yordam beradi A) guruhda ishlash uchun sheriklarni tanlang. B) eng qiyin vazifalarni bajaring. C) yozma ishni to'g'ri bajarish. D) muammoni hal qilish strategiyasini ko'rib chiqing. 4 / 20 4. Tizimli muhokama orqali o'zaro tushunishga erishiladigan jarayon A) qiroat. B) yodlash. C) taqdimot. D) muloqot. 5 / 20 5. Ta'lim taktikasining birinchi komponenti A) bilimlarni qo'llash. B) ma'lumotni o'rganish. C) natijalarni baholash. D) harakatlar algoritmini tushunish. 6 / 20 6. Metakognitsiyaning tarkibiy qismlaridan biri является A) ta'lim standartlarini tasdiqlash. B) o'zingizni O’quvchi sifatida bilish. C) bilim sifatini monitoring qilish. D) asosiy tushunchalarni tushunish. 7 / 20 7. Texnologik bilimlar sohasi egalik qilishni o'z ichiga oladi A) raqamli qurilmalar bilan ishlash qobiliyatlari. B) O’quvchilar bilan muloqot qilish usullari. C) o'qitish usullari haqida bilim. D) o'quv jarayonini mukammal bilish. 8 / 20 8. Bir guruh o'qituvchilar tomonidan o'quv dasturiga asoslangan ketma-ket darslarni rejalashtirish A) uzoq muddatli. B) o'rta muddatli. C) direktiv. D) qisqa muddatli. 9 / 20 9. Ta'limni baholashning asosiy maqsadlaridan biri A) standartlarni nazorat qilish va bajarish. B) o'qituvchining malakasini aniqlash. C) O’quvchilarning xatti-harakatlarini tahlil qilish. D) o'qitish uslubini aniqlash. 10 / 20 10. O’quvchilarning qobiliyatlarini aniqlash mezoni "moslashuvchanlik" bolalar ekanligini anglatadi A) ma'lumotlardan foydalanishi mumkin. B) ular tezda rejalarni amalga oshirishga kelishadi. C) ma'lumotni to'ldiring, mohiyatini tezda anglang. D) muqobil qarorlar qabul qilishi mumkin. 11 / 20 11. Ma'lumotni to'ldirish, nomuvofiqlikni aniqlash va mohiyatini tezroq anglash qobiliyatini belgilaydigan muvaffaqiyatli O’quvchilarni aniqlash mezoni A) konsentratsiya. B) mas'uliyat. C) muammolarni hal qilish. D) moslashuvchanlik. 12 / 20 12. Maktab ma'muriyati tomonidan nazorat ishlarini o'tkazish baholash maqsadiga mos keladi A) standartlarni nazorat qilish va bajarish. B) prognozlash va tanlash. C) fikr-mulohazalarni taqdim etish. D) ta'limning murakkabliklarini aniqlash. 13 / 20 13. O'qituvchi-bu modeldagi suhbatni boshlaydigan va boshqaradigan kishi A) "suhbat-munozara-kümülatif suhbat". B) "tashabbus-javob-keyingi harakat." C) "past darajadagi savollar - yuqori darajadagi savollar". D) "aqliy hujum-munozara-xulosalar". 14 / 20 14. O'rta maktablarda o'qitishning murakkabligini aniqlash uchun quyidagilar tavsiya etiladi A) hisobot. B) xulosa. C) loyiha. D) sinov. 15 / 20 15. Summativ baholash-bu baholash A) miqdoriy hisobotlarni tayyorlashga xizmat qiladi. B) yaxshilash mumkin bo'lgan narsalarni kuzatishni o'z ichiga oladi. C) "proksimal rivojlanish zonasi"ni belgilaydi. D) O’quvchi qaysi bosqichda ekanligini aniqlaydi. 16 / 20 16. Mustaqil o'rganish va uning natijalarini ongli ravishda qo'llash jarayoni A) metakognitsiya. B) o'zaro baholash. C) tadqiqot. D) rejalashtirish. 17 / 20 17. O’quvchilarga javob haqida o'ylash uchun maslahatlar berish orqali bilim va tushunishni oshirish A) yodlash. B) muloqot. C) ko'rsatma / taqdimot. D) qiroat. 18 / 20 18. Darsni o'rganishni amalga oshiruvchi guruh, tadqiqot darsi tugagandan so'ng, uni belgilangan tuzilish bo'yicha muhokama qiladi. Avval muhokama qilinadi A) darsni rejalashtirish jarayoni. B) "o'rganilayotgan" O’quvchilarni o'qitish. C) umuman sinfni o'qitish. D) o'qitish jarayoni. 19 / 20 19. Summativ baholashga misol A) juftlikda ishlashda o'zaro baholash. B) O’quvchi loyihasini takomillashtirish bo'yicha o'qituvchining tavsiyalari. C) nazorat ishi uchun o'qituvchi tomonidan baho berish. D) imtihon arafasida O’quvchilarga maslahat berish. 20 / 20 20. Baholash natijalariga ko'ra kelajakdagi rivojlanish haqidagi taxmin baholash maqsadiga mos keladi A) fikr-mulohazalarni taqdim etish. B) standartlarni nazorat qilish va bajarish. C) prognozlash va tanlash. D) ta'limning murakkabliklarini aniqlash. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz