Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik metodika » Pedagogik metodika №4 Pedagogik metodika Pedagogik metodika №4 InfoMaster Yanvar 30, 2024 5 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0% 0 Savol haqida xabar bering Bu savolda nima bo'ldi? Siz bo'sh hisobotni taqdim eta olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 1234567891011121314151617181920 Pedagogik metodika №4 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. Maktab ma'muriyati tomonidan nazorat ishlarini o'tkazish baholash maqsadiga mos keladi A) ta'limning murakkabliklarini aniqlash. B) prognozlash va tanlash. C) fikr-mulohazalarni taqdim etish. D) standartlarni nazorat qilish va bajarish. 2 / 20 2. O’quvchilarning qobiliyatlarini aniqlash mezoni "moslashuvchanlik" bolalar ekanligini anglatadi A) muqobil qarorlar qabul qilishi mumkin. B) ular tezda rejalarni amalga oshirishga kelishadi. C) ma'lumotlardan foydalanishi mumkin. D) ma'lumotni to'ldiring, mohiyatini tezda anglang. 3 / 20 3. Tizimli muhokama orqali o'zaro tushunishga erishiladigan jarayon A) taqdimot. B) qiroat. C) yodlash. D) muloqot. 4 / 20 4. Ta'lim taktikasining birinchi komponenti A) natijalarni baholash. B) bilimlarni qo'llash. C) ma'lumotni o'rganish. D) harakatlar algoritmini tushunish. 5 / 20 5. Baholash natijalariga ko'ra kelajakdagi rivojlanish haqidagi taxmin baholash maqsadiga mos keladi A) standartlarni nazorat qilish va bajarish. B) ta'limning murakkabliklarini aniqlash. C) fikr-mulohazalarni taqdim etish. D) prognozlash va tanlash. 6 / 20 6. O'rta maktablarda o'qitishning murakkabligini aniqlash uchun quyidagilar tavsiya etiladi A) loyiha. B) hisobot. C) xulosa. D) sinov. 7 / 20 7. Metotanqidchilik kontekstida метопознанияo'qituvchi o'quvchiga yordam beradi A) guruhda ishlash uchun sheriklarni tanlang. B) eng qiyin vazifalarni bajaring. C) muammoni hal qilish strategiyasini ko'rib chiqing. D) yozma ishni to'g'ri bajarish. 8 / 20 8. Yansıtıcı o'qitish, bu haqda tanqidiy fikr yuritishni o'z ichiga oladi A) qanday bilimlar dolzarbdir. B) O’quvchilar nima qila olishlari kerak. C) qanday strategiyalar ma'lum. D) O’quvchilar nimani o'rganishdi. 9 / 20 9. O'qituvchi-bu modeldagi suhbatni boshlaydigan va boshqaradigan kishi A) "suhbat-munozara-kümülatif suhbat". B) "tashabbus-javob-keyingi harakat." C) "aqliy hujum-munozara-xulosalar". D) "past darajadagi savollar - yuqori darajadagi savollar". 10 / 20 10. Texnologik bilimlar sohasi egalik qilishni o'z ichiga oladi A) o'qitish usullari haqida bilim. B) raqamli qurilmalar bilan ishlash qobiliyatlari. C) O’quvchilar bilan muloqot qilish usullari. D) o'quv jarayonini mukammal bilish. 11 / 20 11. Ma'lumotni to'ldirish, nomuvofiqlikni aniqlash va mohiyatini tezroq anglash qobiliyatini belgilaydigan muvaffaqiyatli O’quvchilarni aniqlash mezoni A) konsentratsiya. B) muammolarni hal qilish. C) mas'uliyat. D) moslashuvchanlik. 12 / 20 12. Darsni o'rganishni amalga oshiruvchi guruh, tadqiqot darsi tugagandan so'ng, uni belgilangan tuzilish bo'yicha muhokama qiladi. Avval muhokama qilinadi A) darsni rejalashtirish jarayoni. B) "o'rganilayotgan" O’quvchilarni o'qitish. C) o'qitish jarayoni. D) umuman sinfni o'qitish. 13 / 20 13. Summativ baholashga misol A) nazorat ishi uchun o'qituvchi tomonidan baho berish. B) imtihon arafasida O’quvchilarga maslahat berish. C) juftlikda ishlashda o'zaro baholash. D) O’quvchi loyihasini takomillashtirish bo'yicha o'qituvchining tavsiyalari. 14 / 20 14. Ta'limni baholashning asosiy maqsadlaridan biri A) o'qitish uslubini aniqlash. B) standartlarni nazorat qilish va bajarish. C) O’quvchilarning xatti-harakatlarini tahlil qilish. D) o'qituvchining malakasini aniqlash. 15 / 20 15. Summativ baholash-bu baholash A) "proksimal rivojlanish zonasi"ni belgilaydi. B) yaxshilash mumkin bo'lgan narsalarni kuzatishni o'z ichiga oladi. C) O’quvchi qaysi bosqichda ekanligini aniqlaydi. D) miqdoriy hisobotlarni tayyorlashga xizmat qiladi. 16 / 20 16. Metakognitsiyaning tarkibiy qismlaridan biri является A) o'zingizni O’quvchi sifatida bilish. B) asosiy tushunchalarni tushunish. C) bilim sifatini monitoring qilish. D) ta'lim standartlarini tasdiqlash. 17 / 20 17. Bir guruh o'qituvchilar tomonidan o'quv dasturiga asoslangan ketma-ket darslarni rejalashtirish A) qisqa muddatli. B) uzoq muddatli. C) direktiv. D) o'rta muddatli. 18 / 20 18. Mustaqil o'rganish va uning natijalarini ongli ravishda qo'llash jarayoni A) tadqiqot. B) metakognitsiya. C) o'zaro baholash. D) rejalashtirish. 19 / 20 19. O'rta muddatli rejalashtirish bilan bog'liq asosiy fikrlarni aniqlang A) muhokama, контроль заta'limni nazorat qilish. B) standartlarni talqin qilish, bajarish. C) rejalashtirish, o'qitish, aks ettirish. D) kuzatish, natijalarni baholash. 20 / 20 20. O’quvchilarga javob haqida o'ylash uchun maslahatlar berish orqali bilim va tushunishni oshirish A) ko'rsatma / taqdimot. B) qiroat. C) yodlash. D) muloqot. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz