Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik metodika » Pedagogik metodika №4 Pedagogik metodika Pedagogik metodika №4 InfoMaster Yanvar 30, 2024 3 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0% 0 Savol haqida xabar bering Bu savolda nima bo'ldi? Siz bo'sh hisobotni taqdim eta olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 1234567891011121314151617181920 Pedagogik metodika №4 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. O’quvchilarning qobiliyatlarini aniqlash mezoni "moslashuvchanlik" bolalar ekanligini anglatadi A) ma'lumotlardan foydalanishi mumkin. B) muqobil qarorlar qabul qilishi mumkin. C) ular tezda rejalarni amalga oshirishga kelishadi. D) ma'lumotni to'ldiring, mohiyatini tezda anglang. 2 / 20 2. Yansıtıcı o'qitish, bu haqda tanqidiy fikr yuritishni o'z ichiga oladi A) O’quvchilar nimani o'rganishdi. B) O’quvchilar nima qila olishlari kerak. C) qanday strategiyalar ma'lum. D) qanday bilimlar dolzarbdir. 3 / 20 3. O'rta maktablarda o'qitishning murakkabligini aniqlash uchun quyidagilar tavsiya etiladi A) xulosa. B) sinov. C) hisobot. D) loyiha. 4 / 20 4. Darsni o'rganishni amalga oshiruvchi guruh, tadqiqot darsi tugagandan so'ng, uni belgilangan tuzilish bo'yicha muhokama qiladi. Avval muhokama qilinadi A) "o'rganilayotgan" O’quvchilarni o'qitish. B) umuman sinfni o'qitish. C) darsni rejalashtirish jarayoni. D) o'qitish jarayoni. 5 / 20 5. Metotanqidchilik kontekstida метопознанияo'qituvchi o'quvchiga yordam beradi A) guruhda ishlash uchun sheriklarni tanlang. B) eng qiyin vazifalarni bajaring. C) yozma ishni to'g'ri bajarish. D) muammoni hal qilish strategiyasini ko'rib chiqing. 6 / 20 6. Ta'limni baholashning asosiy maqsadlaridan biri A) o'qitish uslubini aniqlash. B) standartlarni nazorat qilish va bajarish. C) O’quvchilarning xatti-harakatlarini tahlil qilish. D) o'qituvchining malakasini aniqlash. 7 / 20 7. O'qituvchi-bu modeldagi suhbatni boshlaydigan va boshqaradigan kishi A) "past darajadagi savollar - yuqori darajadagi savollar". B) "tashabbus-javob-keyingi harakat." C) "suhbat-munozara-kümülatif suhbat". D) "aqliy hujum-munozara-xulosalar". 8 / 20 8. Tizimli muhokama orqali o'zaro tushunishga erishiladigan jarayon A) qiroat. B) taqdimot. C) yodlash. D) muloqot. 9 / 20 9. Summativ baholash-bu baholash A) yaxshilash mumkin bo'lgan narsalarni kuzatishni o'z ichiga oladi. B) miqdoriy hisobotlarni tayyorlashga xizmat qiladi. C) O’quvchi qaysi bosqichda ekanligini aniqlaydi. D) "proksimal rivojlanish zonasi"ni belgilaydi. 10 / 20 10. Metakognitsiyaning tarkibiy qismlaridan biri является A) ta'lim standartlarini tasdiqlash. B) o'zingizni O’quvchi sifatida bilish. C) asosiy tushunchalarni tushunish. D) bilim sifatini monitoring qilish. 11 / 20 11. Bir guruh o'qituvchilar tomonidan o'quv dasturiga asoslangan ketma-ket darslarni rejalashtirish A) qisqa muddatli. B) o'rta muddatli. C) direktiv. D) uzoq muddatli. 12 / 20 12. Ma'lumotni to'ldirish, nomuvofiqlikni aniqlash va mohiyatini tezroq anglash qobiliyatini belgilaydigan muvaffaqiyatli O’quvchilarni aniqlash mezoni A) mas'uliyat. B) muammolarni hal qilish. C) moslashuvchanlik. D) konsentratsiya. 13 / 20 13. Mustaqil o'rganish va uning natijalarini ongli ravishda qo'llash jarayoni A) o'zaro baholash. B) metakognitsiya. C) rejalashtirish. D) tadqiqot. 14 / 20 14. O’quvchilarga javob haqida o'ylash uchun maslahatlar berish orqali bilim va tushunishni oshirish A) yodlash. B) ko'rsatma / taqdimot. C) qiroat. D) muloqot. 15 / 20 15. Texnologik bilimlar sohasi egalik qilishni o'z ichiga oladi A) o'qitish usullari haqida bilim. B) raqamli qurilmalar bilan ishlash qobiliyatlari. C) o'quv jarayonini mukammal bilish. D) O’quvchilar bilan muloqot qilish usullari. 16 / 20 16. Maktab ma'muriyati tomonidan nazorat ishlarini o'tkazish baholash maqsadiga mos keladi A) prognozlash va tanlash. B) standartlarni nazorat qilish va bajarish. C) ta'limning murakkabliklarini aniqlash. D) fikr-mulohazalarni taqdim etish. 17 / 20 17. Summativ baholashga misol A) nazorat ishi uchun o'qituvchi tomonidan baho berish. B) O’quvchi loyihasini takomillashtirish bo'yicha o'qituvchining tavsiyalari. C) imtihon arafasida O’quvchilarga maslahat berish. D) juftlikda ishlashda o'zaro baholash. 18 / 20 18. Baholash natijalariga ko'ra kelajakdagi rivojlanish haqidagi taxmin baholash maqsadiga mos keladi A) fikr-mulohazalarni taqdim etish. B) prognozlash va tanlash. C) standartlarni nazorat qilish va bajarish. D) ta'limning murakkabliklarini aniqlash. 19 / 20 19. O'rta muddatli rejalashtirish bilan bog'liq asosiy fikrlarni aniqlang A) rejalashtirish, o'qitish, aks ettirish. B) kuzatish, natijalarni baholash. C) standartlarni talqin qilish, bajarish. D) muhokama, контроль заta'limni nazorat qilish. 20 / 20 20. Ta'lim taktikasining birinchi komponenti A) harakatlar algoritmini tushunish. B) natijalarni baholash. C) bilimlarni qo'llash. D) ma'lumotni o'rganish. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz