Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik metodika » Pedagogik metodika №4 Pedagogik metodika Pedagogik metodika №4 InfoMaster Yanvar 30, 2024 10 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0% 0 Savol haqida xabar bering Bu savolda nima bo'ldi? Siz bo'sh hisobotni taqdim eta olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 1234567891011121314151617181920 Pedagogik metodika №4 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. Ta'limni baholashning asosiy maqsadlaridan biri A) o'qitish uslubini aniqlash. B) o'qituvchining malakasini aniqlash. C) standartlarni nazorat qilish va bajarish. D) O’quvchilarning xatti-harakatlarini tahlil qilish. 2 / 20 2. O'rta maktablarda o'qitishning murakkabligini aniqlash uchun quyidagilar tavsiya etiladi A) xulosa. B) loyiha. C) hisobot. D) sinov. 3 / 20 3. Metakognitsiyaning tarkibiy qismlaridan biri является A) ta'lim standartlarini tasdiqlash. B) bilim sifatini monitoring qilish. C) asosiy tushunchalarni tushunish. D) o'zingizni O’quvchi sifatida bilish. 4 / 20 4. Tizimli muhokama orqali o'zaro tushunishga erishiladigan jarayon A) yodlash. B) qiroat. C) muloqot. D) taqdimot. 5 / 20 5. O’quvchilarga javob haqida o'ylash uchun maslahatlar berish orqali bilim va tushunishni oshirish A) yodlash. B) ko'rsatma / taqdimot. C) muloqot. D) qiroat. 6 / 20 6. Metotanqidchilik kontekstida метопознанияo'qituvchi o'quvchiga yordam beradi A) yozma ishni to'g'ri bajarish. B) eng qiyin vazifalarni bajaring. C) muammoni hal qilish strategiyasini ko'rib chiqing. D) guruhda ishlash uchun sheriklarni tanlang. 7 / 20 7. O'qituvchi-bu modeldagi suhbatni boshlaydigan va boshqaradigan kishi A) "past darajadagi savollar - yuqori darajadagi savollar". B) "aqliy hujum-munozara-xulosalar". C) "suhbat-munozara-kümülatif suhbat". D) "tashabbus-javob-keyingi harakat." 8 / 20 8. Ma'lumotni to'ldirish, nomuvofiqlikni aniqlash va mohiyatini tezroq anglash qobiliyatini belgilaydigan muvaffaqiyatli O’quvchilarni aniqlash mezoni A) moslashuvchanlik. B) muammolarni hal qilish. C) mas'uliyat. D) konsentratsiya. 9 / 20 9. Ta'lim taktikasining birinchi komponenti A) ma'lumotni o'rganish. B) bilimlarni qo'llash. C) natijalarni baholash. D) harakatlar algoritmini tushunish. 10 / 20 10. O’quvchilarning qobiliyatlarini aniqlash mezoni "moslashuvchanlik" bolalar ekanligini anglatadi A) muqobil qarorlar qabul qilishi mumkin. B) ma'lumotlardan foydalanishi mumkin. C) ular tezda rejalarni amalga oshirishga kelishadi. D) ma'lumotni to'ldiring, mohiyatini tezda anglang. 11 / 20 11. Summativ baholash-bu baholash A) "proksimal rivojlanish zonasi"ni belgilaydi. B) O’quvchi qaysi bosqichda ekanligini aniqlaydi. C) miqdoriy hisobotlarni tayyorlashga xizmat qiladi. D) yaxshilash mumkin bo'lgan narsalarni kuzatishni o'z ichiga oladi. 12 / 20 12. Baholash natijalariga ko'ra kelajakdagi rivojlanish haqidagi taxmin baholash maqsadiga mos keladi A) standartlarni nazorat qilish va bajarish. B) fikr-mulohazalarni taqdim etish. C) ta'limning murakkabliklarini aniqlash. D) prognozlash va tanlash. 13 / 20 13. Summativ baholashga misol A) nazorat ishi uchun o'qituvchi tomonidan baho berish. B) imtihon arafasida O’quvchilarga maslahat berish. C) juftlikda ishlashda o'zaro baholash. D) O’quvchi loyihasini takomillashtirish bo'yicha o'qituvchining tavsiyalari. 14 / 20 14. Texnologik bilimlar sohasi egalik qilishni o'z ichiga oladi A) O’quvchilar bilan muloqot qilish usullari. B) o'quv jarayonini mukammal bilish. C) raqamli qurilmalar bilan ishlash qobiliyatlari. D) o'qitish usullari haqida bilim. 15 / 20 15. O'rta muddatli rejalashtirish bilan bog'liq asosiy fikrlarni aniqlang A) standartlarni talqin qilish, bajarish. B) rejalashtirish, o'qitish, aks ettirish. C) kuzatish, natijalarni baholash. D) muhokama, контроль заta'limni nazorat qilish. 16 / 20 16. Darsni o'rganishni amalga oshiruvchi guruh, tadqiqot darsi tugagandan so'ng, uni belgilangan tuzilish bo'yicha muhokama qiladi. Avval muhokama qilinadi A) darsni rejalashtirish jarayoni. B) o'qitish jarayoni. C) umuman sinfni o'qitish. D) "o'rganilayotgan" O’quvchilarni o'qitish. 17 / 20 17. Mustaqil o'rganish va uning natijalarini ongli ravishda qo'llash jarayoni A) tadqiqot. B) o'zaro baholash. C) metakognitsiya. D) rejalashtirish. 18 / 20 18. Yansıtıcı o'qitish, bu haqda tanqidiy fikr yuritishni o'z ichiga oladi A) qanday strategiyalar ma'lum. B) qanday bilimlar dolzarbdir. C) O’quvchilar nimani o'rganishdi. D) O’quvchilar nima qila olishlari kerak. 19 / 20 19. Bir guruh o'qituvchilar tomonidan o'quv dasturiga asoslangan ketma-ket darslarni rejalashtirish A) direktiv. B) uzoq muddatli. C) o'rta muddatli. D) qisqa muddatli. 20 / 20 20. Maktab ma'muriyati tomonidan nazorat ishlarini o'tkazish baholash maqsadiga mos keladi A) ta'limning murakkabliklarini aniqlash. B) prognozlash va tanlash. C) fikr-mulohazalarni taqdim etish. D) standartlarni nazorat qilish va bajarish. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz