Pedagogik metodika №4 Yanvar 30, 2024 da chop etilgan InfoMaster tomonidan Pedagogik metodika №4 ga fikr bildirilmagan. Savol haqida xabar bering Bu savolda nima xato? Siz bo'sh hisobot yubora olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 0% 43 1234567891011121314151617181920 Pedagogik metodika №4 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. Metotanqidchilik kontekstida метопознанияo'qituvchi o'quvchiga yordam beradi A) yozma ishni to'g'ri bajarish. B) eng qiyin vazifalarni bajaring. C) muammoni hal qilish strategiyasini ko'rib chiqing. D) guruhda ishlash uchun sheriklarni tanlang. 2 / 20 2. Summativ baholashga misol A) imtihon arafasida O’quvchilarga maslahat berish. B) O’quvchi loyihasini takomillashtirish bo'yicha o'qituvchining tavsiyalari. C) juftlikda ishlashda o'zaro baholash. D) nazorat ishi uchun o'qituvchi tomonidan baho berish. 3 / 20 3. Summativ baholash-bu baholash A) O’quvchi qaysi bosqichda ekanligini aniqlaydi. B) "proksimal rivojlanish zonasi"ni belgilaydi. C) miqdoriy hisobotlarni tayyorlashga xizmat qiladi. D) yaxshilash mumkin bo'lgan narsalarni kuzatishni o'z ichiga oladi. 4 / 20 4. O'rta muddatli rejalashtirish bilan bog'liq asosiy fikrlarni aniqlang A) kuzatish, natijalarni baholash. B) muhokama, контроль заta'limni nazorat qilish. C) rejalashtirish, o'qitish, aks ettirish. D) standartlarni talqin qilish, bajarish. 5 / 20 5. Darsni o'rganishni amalga oshiruvchi guruh, tadqiqot darsi tugagandan so'ng, uni belgilangan tuzilish bo'yicha muhokama qiladi. Avval muhokama qilinadi A) "o'rganilayotgan" O’quvchilarni o'qitish. B) o'qitish jarayoni. C) umuman sinfni o'qitish. D) darsni rejalashtirish jarayoni. 6 / 20 6. O'rta maktablarda o'qitishning murakkabligini aniqlash uchun quyidagilar tavsiya etiladi A) sinov. B) hisobot. C) loyiha. D) xulosa. 7 / 20 7. Bir guruh o'qituvchilar tomonidan o'quv dasturiga asoslangan ketma-ket darslarni rejalashtirish A) o'rta muddatli. B) uzoq muddatli. C) qisqa muddatli. D) direktiv. 8 / 20 8. O’quvchilarga javob haqida o'ylash uchun maslahatlar berish orqali bilim va tushunishni oshirish A) yodlash. B) qiroat. C) ko'rsatma / taqdimot. D) muloqot. 9 / 20 9. Mustaqil o'rganish va uning natijalarini ongli ravishda qo'llash jarayoni A) o'zaro baholash. B) tadqiqot. C) metakognitsiya. D) rejalashtirish. 10 / 20 10. Metakognitsiyaning tarkibiy qismlaridan biri является A) ta'lim standartlarini tasdiqlash. B) o'zingizni O’quvchi sifatida bilish. C) bilim sifatini monitoring qilish. D) asosiy tushunchalarni tushunish. 11 / 20 11. Ma'lumotni to'ldirish, nomuvofiqlikni aniqlash va mohiyatini tezroq anglash qobiliyatini belgilaydigan muvaffaqiyatli O’quvchilarni aniqlash mezoni A) moslashuvchanlik. B) konsentratsiya. C) muammolarni hal qilish. D) mas'uliyat. 12 / 20 12. Yansıtıcı o'qitish, bu haqda tanqidiy fikr yuritishni o'z ichiga oladi A) qanday strategiyalar ma'lum. B) qanday bilimlar dolzarbdir. C) O’quvchilar nima qila olishlari kerak. D) O’quvchilar nimani o'rganishdi. 13 / 20 13. Texnologik bilimlar sohasi egalik qilishni o'z ichiga oladi A) O’quvchilar bilan muloqot qilish usullari. B) o'qitish usullari haqida bilim. C) o'quv jarayonini mukammal bilish. D) raqamli qurilmalar bilan ishlash qobiliyatlari. 14 / 20 14. Baholash natijalariga ko'ra kelajakdagi rivojlanish haqidagi taxmin baholash maqsadiga mos keladi A) ta'limning murakkabliklarini aniqlash. B) fikr-mulohazalarni taqdim etish. C) standartlarni nazorat qilish va bajarish. D) prognozlash va tanlash. 15 / 20 15. Tizimli muhokama orqali o'zaro tushunishga erishiladigan jarayon A) muloqot. B) yodlash. C) taqdimot. D) qiroat. 16 / 20 16. O'qituvchi-bu modeldagi suhbatni boshlaydigan va boshqaradigan kishi A) "past darajadagi savollar - yuqori darajadagi savollar". B) "tashabbus-javob-keyingi harakat." C) "suhbat-munozara-kümülatif suhbat". D) "aqliy hujum-munozara-xulosalar". 17 / 20 17. Ta'limni baholashning asosiy maqsadlaridan biri A) standartlarni nazorat qilish va bajarish. B) o'qitish uslubini aniqlash. C) O’quvchilarning xatti-harakatlarini tahlil qilish. D) o'qituvchining malakasini aniqlash. 18 / 20 18. O’quvchilarning qobiliyatlarini aniqlash mezoni "moslashuvchanlik" bolalar ekanligini anglatadi A) ma'lumotlardan foydalanishi mumkin. B) muqobil qarorlar qabul qilishi mumkin. C) ma'lumotni to'ldiring, mohiyatini tezda anglang. D) ular tezda rejalarni amalga oshirishga kelishadi. 19 / 20 19. Maktab ma'muriyati tomonidan nazorat ishlarini o'tkazish baholash maqsadiga mos keladi A) standartlarni nazorat qilish va bajarish. B) prognozlash va tanlash. C) ta'limning murakkabliklarini aniqlash. D) fikr-mulohazalarni taqdim etish. 20 / 20 20. Ta'lim taktikasining birinchi komponenti A) harakatlar algoritmini tushunish. B) natijalarni baholash. C) bilimlarni qo'llash. D) ma'lumotni o'rganish. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Author: InfoMaster Pedagogik metodika