Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik metodika » Pedagogik metodika №4 Pedagogik metodika Pedagogik metodika №4 InfoMaster Yanvar 30, 2024 5 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0% 0 Savol haqida xabar bering Bu savolda nima bo'ldi? Siz bo'sh hisobotni taqdim eta olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 1234567891011121314151617181920 Pedagogik metodika №4 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. Ta'lim taktikasining birinchi komponenti A) ma'lumotni o'rganish. B) bilimlarni qo'llash. C) harakatlar algoritmini tushunish. D) natijalarni baholash. 2 / 20 2. O’quvchilarning qobiliyatlarini aniqlash mezoni "moslashuvchanlik" bolalar ekanligini anglatadi A) ular tezda rejalarni amalga oshirishga kelishadi. B) ma'lumotlardan foydalanishi mumkin. C) muqobil qarorlar qabul qilishi mumkin. D) ma'lumotni to'ldiring, mohiyatini tezda anglang. 3 / 20 3. O'rta muddatli rejalashtirish bilan bog'liq asosiy fikrlarni aniqlang A) muhokama, контроль заta'limni nazorat qilish. B) rejalashtirish, o'qitish, aks ettirish. C) kuzatish, natijalarni baholash. D) standartlarni talqin qilish, bajarish. 4 / 20 4. Tizimli muhokama orqali o'zaro tushunishga erishiladigan jarayon A) taqdimot. B) muloqot. C) yodlash. D) qiroat. 5 / 20 5. Ta'limni baholashning asosiy maqsadlaridan biri A) o'qitish uslubini aniqlash. B) standartlarni nazorat qilish va bajarish. C) O’quvchilarning xatti-harakatlarini tahlil qilish. D) o'qituvchining malakasini aniqlash. 6 / 20 6. Maktab ma'muriyati tomonidan nazorat ishlarini o'tkazish baholash maqsadiga mos keladi A) ta'limning murakkabliklarini aniqlash. B) fikr-mulohazalarni taqdim etish. C) prognozlash va tanlash. D) standartlarni nazorat qilish va bajarish. 7 / 20 7. Metakognitsiyaning tarkibiy qismlaridan biri является A) bilim sifatini monitoring qilish. B) o'zingizni O’quvchi sifatida bilish. C) asosiy tushunchalarni tushunish. D) ta'lim standartlarini tasdiqlash. 8 / 20 8. Summativ baholashga misol A) imtihon arafasida O’quvchilarga maslahat berish. B) O’quvchi loyihasini takomillashtirish bo'yicha o'qituvchining tavsiyalari. C) nazorat ishi uchun o'qituvchi tomonidan baho berish. D) juftlikda ishlashda o'zaro baholash. 9 / 20 9. Yansıtıcı o'qitish, bu haqda tanqidiy fikr yuritishni o'z ichiga oladi A) qanday strategiyalar ma'lum. B) O’quvchilar nimani o'rganishdi. C) O’quvchilar nima qila olishlari kerak. D) qanday bilimlar dolzarbdir. 10 / 20 10. Bir guruh o'qituvchilar tomonidan o'quv dasturiga asoslangan ketma-ket darslarni rejalashtirish A) qisqa muddatli. B) direktiv. C) o'rta muddatli. D) uzoq muddatli. 11 / 20 11. O'rta maktablarda o'qitishning murakkabligini aniqlash uchun quyidagilar tavsiya etiladi A) loyiha. B) xulosa. C) hisobot. D) sinov. 12 / 20 12. Ma'lumotni to'ldirish, nomuvofiqlikni aniqlash va mohiyatini tezroq anglash qobiliyatini belgilaydigan muvaffaqiyatli O’quvchilarni aniqlash mezoni A) moslashuvchanlik. B) muammolarni hal qilish. C) konsentratsiya. D) mas'uliyat. 13 / 20 13. O'qituvchi-bu modeldagi suhbatni boshlaydigan va boshqaradigan kishi A) "tashabbus-javob-keyingi harakat." B) "aqliy hujum-munozara-xulosalar". C) "past darajadagi savollar - yuqori darajadagi savollar". D) "suhbat-munozara-kümülatif suhbat". 14 / 20 14. Darsni o'rganishni amalga oshiruvchi guruh, tadqiqot darsi tugagandan so'ng, uni belgilangan tuzilish bo'yicha muhokama qiladi. Avval muhokama qilinadi A) umuman sinfni o'qitish. B) "o'rganilayotgan" O’quvchilarni o'qitish. C) o'qitish jarayoni. D) darsni rejalashtirish jarayoni. 15 / 20 15. Baholash natijalariga ko'ra kelajakdagi rivojlanish haqidagi taxmin baholash maqsadiga mos keladi A) ta'limning murakkabliklarini aniqlash. B) prognozlash va tanlash. C) standartlarni nazorat qilish va bajarish. D) fikr-mulohazalarni taqdim etish. 16 / 20 16. Mustaqil o'rganish va uning natijalarini ongli ravishda qo'llash jarayoni A) o'zaro baholash. B) rejalashtirish. C) tadqiqot. D) metakognitsiya. 17 / 20 17. O’quvchilarga javob haqida o'ylash uchun maslahatlar berish orqali bilim va tushunishni oshirish A) ko'rsatma / taqdimot. B) qiroat. C) yodlash. D) muloqot. 18 / 20 18. Texnologik bilimlar sohasi egalik qilishni o'z ichiga oladi A) o'qitish usullari haqida bilim. B) O’quvchilar bilan muloqot qilish usullari. C) raqamli qurilmalar bilan ishlash qobiliyatlari. D) o'quv jarayonini mukammal bilish. 19 / 20 19. Metotanqidchilik kontekstida метопознанияo'qituvchi o'quvchiga yordam beradi A) guruhda ishlash uchun sheriklarni tanlang. B) eng qiyin vazifalarni bajaring. C) muammoni hal qilish strategiyasini ko'rib chiqing. D) yozma ishni to'g'ri bajarish. 20 / 20 20. Summativ baholash-bu baholash A) yaxshilash mumkin bo'lgan narsalarni kuzatishni o'z ichiga oladi. B) "proksimal rivojlanish zonasi"ni belgilaydi. C) O’quvchi qaysi bosqichda ekanligini aniqlaydi. D) miqdoriy hisobotlarni tayyorlashga xizmat qiladi. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz