Pedagogik metodika №1 Yanvar 24, 2024 da chop etilgan InfoMaster tomonidan Pedagogik metodika №1 ga fikr bildirilmagan. 0% 47 1234567891011121314151617181920 Pedagogik metodika №1 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. "Yodlash" dialogining mazmunini aniqlang A) doimiy takrorlash orqali faktlar, g'oyalar va kundalik harakatlarni yodlash. B) muammolarni hal qilish bo'yicha ma'lumotlarni tarqatish uchun fikr almashish. C) sinov uchun mo'ljallangan savollar orqali bilim va tushunishni to'plash. D) tuzilgan kümülatif so'rov orqali o'zaro tushunishga erishish. 2 / 20 2. Tanqidiy fikrlashning asosiy darajasida yosh o'quvchilarda allaqachon rivojlanishi mumkin. Buning uchun eng maqbul yo'l O’quvchilarni rag'batlantirishdir A) tayyor manbalardan olingan ma'lumotlardan foydalaning. B) taqdim etilgan algoritm bo'yicha o'quv muammosini halqiling. C) guruhda o'quv ma'lumotlarini muhokama qilish. D) o'z tajribangizga asoslanib dalillarni toping. 3 / 20 3. Barcha iqtidor va iste'dod tushunchalarining umumiy komponenti. A) madaniy qadriyatlar. B) ijtimoiy himoya. C) uzluksiz o'rganish. D) doimiy o'zini o'zi boshqarish. 4 / 20 4. O’quvchi natijani yaxshilash uchun nima qilish kerakligini tushunishi mumkin, agar A) sinf reytingi bilan tanishish. B) baholash mezonlarini tushuntiring. C) faoliyatni tashkil etishga jalb qilish. D) axborot texnologiyalaridan foydalaning. 5 / 20 5. Trening og'zaki vositalardan foydalanish natijasida yuzaga keladi. A) gapirish, muhokama qilish va bahslashish. B) yuz ifodalari, imo-ishoralar, pantomimalar. C) aloqa sahnasidagi o'zgarishlar. D) vizualizatsiya, taqdimotlar. 6 / 20 6. Asosiy masalalar bo'yicha mulohaza yuritish va o'zingizning amaliy tajribangiz haqida fikr yuritish qobiliyati fikrlash uchun xosdir. A) mantiqsiz. B) tanqidiy. C) assotsiativ D) mantiqiy. 7 / 20 7. Darsni o'rganishni amalga oshirishning dastlabki bosqichi. A) birgalikda rejalashtirish. B) ishni kuzatish. C) natijalarni tahlil qilish. D) umuman sinfni o'qitish. 8 / 20 8. PISA xalqaro tadqiqotidan olingan ma'lumotlarni tahlil PISAqilish baholash maqsadiga mos keladi. A) motivatsiyani oshirish. B) fikr-mulohaza. C) o'rganishdagi qiyinchiliklarni aniqlash. D) standartlarni nazorat qilish va bajarish. 9 / 20 9. Asosiy masalalar bo'yicha fikr yuritish va amaliy tajriba haqida fikr yuritish qobiliyati. A) normativ baholash. B) tanqidiy fikrlash. C) hamkorlikdagi trening. D) kümülatif suhbat. 10 / 20 10. O’quvchilarning o'zlari vaqt o'tishi bilan o'z bilimlari darajasini baholaydilar, so'ngra o'qituvchilar bilan birgalikda o'zlarini takomillashtirish yo'lidagi keyingi qadamlarni belgilaydilar. A) ta'limni baholash. B) mezonlarni baholash. C) o'zaro baholash. D) trening uchun baholash. 11 / 20 11. Baholash maqsadlari, ular orqalio'qituvchilaro'quvchilarning xatti-harakatlari va rivojlanishini aniqlashga harakat qilishadi. A) fikr-mulohaza. B) o'rganishdagi qiyinchiliklarni aniqlash. C) motivatsiya. D) standartlarni nazorat qilish va bajarish. 12 / 20 12. Darsdagi eng kam samarali faoliyat. A) namoyish. B) bilimlarni uzatish. C) ma'ruza. D) muhokama. 13 / 20 13. Darslarda axborot-kommunikatsiya texnologiyalaridan foydalanishda o'qituvchilarning asosiy roli O’quvchilarni o'qitishdir. A) mavzu bo'yicha ma'lumot toping. B) internetdan foydalanish xavfsiz. C) ijtimoiy tarmoqlardan foydalaning. D) olimpiadalarni qidirib toping va ularda ishtirok eting. 14 / 20 14. O'z kognetiv jarayonlari va strategiyalarini ko'rib chiqish. O'z-o'zini aks ettirish uchun noyob qobiliyat. A) analogiya bo'yicha mulohazayuritish. B) yolg'on ishontirish vazifasi. C) ijodkorlik. D) metasognitsiya. 15 / 20 15. Formativ baholash orqali o'rganishni yaxshilashga bog'liq bo'lgan asosiy omillar ro'yxatidagi ortiqcha narsalarni chiqarib tashlangформативное. A) baholash natijalarini hisobga olgan holda o'qitishni o'zgartirish. B) belgilangan standartlarni bajarish va nazoratqilish. C) natijalarning ta'siri baholash o'quvchilarningo'zini o'zi qadrlashiga. D) O’quvchilarning o'z ta'limlarida faol ishtiroki. 16 / 20 16. Ishlaydigan xotiraning asosiy xususiyati. A) harakatlarni qanday bajarish haqida ma'lumot. B) ma'lumotni qisqa muddatli saqlash. C) bilinçaltında voqealarni aks ettiring. D) tasvirlar, omillar va hodisalarni suratga olish. 17 / 20 17. Barcha O’quvchilarning ehtiyojlarini qondirishga yordam beradigan inklyuziv yondashuv g'oyasi doirada ko'rib chiqiladi. A) Ta'limni o'qitishda yangi yondashuvlar. B) O'rganish uchun baholash va o'rganishni baholash. C) Tanqidiy fikrlashni o'rgatish. D) Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni o'qitish. 18 / 20 18. Baholashning barcha turlarining umumiy xususiyatlari quyidagilardan iborat. A) kuzatish, interpretaCiya, xulosa. B) qo'llash, tahlil qilish, sintez qilish. C) rejalashtirish, muhokama qilish, tavsiyalar. D) so'rov, sinov, modellashtirish. 19 / 20 19. O’quvchilar raqobatlashadigan va boshqa odamning nuqtai nazarini qabul qilishni istamaydigan suhbat. A) tadqiqot. B) bahsli. C) inklyuziv. D) ko'rsatma. 20 / 20 20. O’quvchilar tarixiy faktlarni jarayonda takrorlash orqali yodlaydilar A) ko'rsatmalar, taqdimotlar. B) yodlash.. C) muloqot. D) qiroat. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Author: InfoMaster Pedagogik metodika