Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik metodika » Pedagogik metodika №1 Pedagogik metodika Pedagogik metodika №1 InfoMaster Yanvar 24, 2024 18 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 1 0% 3 1234567891011121314151617181920 Pedagogik metodika №1 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. Trening og'zaki vositalardan foydalanish natijasida yuzaga keladi. A) aloqa sahnasidagi o'zgarishlar. B) gapirish, muhokama qilish va bahslashish. C) vizualizatsiya, taqdimotlar. D) yuz ifodalari, imo-ishoralar, pantomimalar. 2 / 20 2. O’quvchi natijani yaxshilash uchun nima qilish kerakligini tushunishi mumkin, agar A) baholash mezonlarini tushuntiring. B) faoliyatni tashkil etishga jalb qilish. C) axborot texnologiyalaridan foydalaning. D) sinf reytingi bilan tanishish. 3 / 20 3. Baholash maqsadlari, ular orqalio'qituvchilaro'quvchilarning xatti-harakatlari va rivojlanishini aniqlashga harakat qilishadi. A) o'rganishdagi qiyinchiliklarni aniqlash. B) fikr-mulohaza. C) standartlarni nazorat qilish va bajarish. D) motivatsiya. 4 / 20 4. O’quvchilarning o'zlari vaqt o'tishi bilan o'z bilimlari darajasini baholaydilar, so'ngra o'qituvchilar bilan birgalikda o'zlarini takomillashtirish yo'lidagi keyingi qadamlarni belgilaydilar. A) mezonlarni baholash. B) ta'limni baholash. C) o'zaro baholash. D) trening uchun baholash. 5 / 20 5. O'z kognetiv jarayonlari va strategiyalarini ko'rib chiqish. O'z-o'zini aks ettirish uchun noyob qobiliyat. A) yolg'on ishontirish vazifasi. B) analogiya bo'yicha mulohazayuritish. C) metasognitsiya. D) ijodkorlik. 6 / 20 6. Barcha O’quvchilarning ehtiyojlarini qondirishga yordam beradigan inklyuziv yondashuv g'oyasi doirada ko'rib chiqiladi. A) Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni o'qitish. B) O'rganish uchun baholash va o'rganishni baholash. C) Tanqidiy fikrlashni o'rgatish. D) Ta'limni o'qitishda yangi yondashuvlar. 7 / 20 7. "Yodlash" dialogining mazmunini aniqlang A) sinov uchun mo'ljallangan savollar orqali bilim va tushunishni to'plash. B) tuzilgan kümülatif so'rov orqali o'zaro tushunishga erishish. C) doimiy takrorlash orqali faktlar, g'oyalar va kundalik harakatlarni yodlash. D) muammolarni hal qilish bo'yicha ma'lumotlarni tarqatish uchun fikr almashish. 8 / 20 8. Formativ baholash orqali o'rganishni yaxshilashga bog'liq bo'lgan asosiy omillar ro'yxatidagi ortiqcha narsalarni chiqarib tashlangформативное. A) O’quvchilarning o'z ta'limlarida faol ishtiroki. B) baholash natijalarini hisobga olgan holda o'qitishni o'zgartirish. C) natijalarning ta'siri baholash o'quvchilarningo'zini o'zi qadrlashiga. D) belgilangan standartlarni bajarish va nazoratqilish. 9 / 20 9. PISA xalqaro tadqiqotidan olingan ma'lumotlarni tahlil PISAqilish baholash maqsadiga mos keladi. A) o'rganishdagi qiyinchiliklarni aniqlash. B) standartlarni nazorat qilish va bajarish. C) motivatsiyani oshirish. D) fikr-mulohaza. 10 / 20 10. Tanqidiy fikrlashning asosiy darajasida yosh o'quvchilarda allaqachon rivojlanishi mumkin. Buning uchun eng maqbul yo'l O’quvchilarni rag'batlantirishdir A) tayyor manbalardan olingan ma'lumotlardan foydalaning. B) taqdim etilgan algoritm bo'yicha o'quv muammosini halqiling. C) guruhda o'quv ma'lumotlarini muhokama qilish. D) o'z tajribangizga asoslanib dalillarni toping. 11 / 20 11. Darsdagi eng kam samarali faoliyat. A) ma'ruza. B) muhokama. C) namoyish. D) bilimlarni uzatish. 12 / 20 12. Baholashning barcha turlarining umumiy xususiyatlari quyidagilardan iborat. A) kuzatish, interpretaCiya, xulosa. B) so'rov, sinov, modellashtirish. C) qo'llash, tahlil qilish, sintez qilish. D) rejalashtirish, muhokama qilish, tavsiyalar. 13 / 20 13. Darsni o'rganishni amalga oshirishning dastlabki bosqichi. A) umuman sinfni o'qitish. B) ishni kuzatish. C) birgalikda rejalashtirish. D) natijalarni tahlil qilish. 14 / 20 14. Asosiy masalalar bo'yicha mulohaza yuritish va o'zingizning amaliy tajribangiz haqida fikr yuritish qobiliyati fikrlash uchun xosdir. A) mantiqsiz. B) assotsiativ C) mantiqiy. D) tanqidiy. 15 / 20 15. Darslarda axborot-kommunikatsiya texnologiyalaridan foydalanishda o'qituvchilarning asosiy roli O’quvchilarni o'qitishdir. A) mavzu bo'yicha ma'lumot toping. B) ijtimoiy tarmoqlardan foydalaning. C) internetdan foydalanish xavfsiz. D) olimpiadalarni qidirib toping va ularda ishtirok eting. 16 / 20 16. Ishlaydigan xotiraning asosiy xususiyati. A) tasvirlar, omillar va hodisalarni suratga olish. B) harakatlarni qanday bajarish haqida ma'lumot. C) ma'lumotni qisqa muddatli saqlash. D) bilinçaltında voqealarni aks ettiring. 17 / 20 17. Barcha iqtidor va iste'dod tushunchalarining umumiy komponenti. A) uzluksiz o'rganish. B) ijtimoiy himoya. C) doimiy o'zini o'zi boshqarish. D) madaniy qadriyatlar. 18 / 20 18. O’quvchilar tarixiy faktlarni jarayonda takrorlash orqali yodlaydilar A) ko'rsatmalar, taqdimotlar. B) muloqot. C) qiroat. D) yodlash.. 19 / 20 19. O’quvchilar raqobatlashadigan va boshqa odamning nuqtai nazarini qabul qilishni istamaydigan suhbat. A) bahsli. B) tadqiqot. C) ko'rsatma. D) inklyuziv. 20 / 20 20. Asosiy masalalar bo'yicha fikr yuritish va amaliy tajriba haqida fikr yuritish qobiliyati. A) tanqidiy fikrlash. B) normativ baholash. C) hamkorlikdagi trening. D) kümülatif suhbat. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz