Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik metodika » Pedagogik metodika №5 Pedagogik metodika Pedagogik metodika №5 InfoMaster Yanvar 31, 2024 91 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0% 0 Savol haqida xabar bering Bu savolda nima bo'ldi? Siz bo'sh hisobotni taqdim eta olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 1234567891011121314151617181920 Pedagogik metodika №5 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. Formativ baholash оценивание A) belgilar qo'yish uchun o'quv natijalarini o'tkazishga imkon beradi. B) O’quvchilarni sertifikatlash va sertifikatlash uchun zarurdirобучающихся. C) belgilash va hisobot berish uchun zarur. D) ta'limni takomillashtirish imkoniyatlarini aniqlashga imkon beradi. 2 / 20 2. O’quvchilarning "muammolarni hal qilish" qobiliyatini aniqlash mezoni bolalar A) ma'lumotlardan foydalanishi mumkin. B) ular tezda mohiyatini tushunadilar. C) rejalashtirish uchun ko'p vaqt talab etiladi. D) muqobil qarorlar qabul qilishi mumkin. 3 / 20 3. Darsni o'rganadigan o'qituvchilar A) "O’quvchi ovozi" loyihasini amalga oshiring. B) ota-onalarning ta'lim natijalariga ta'sirini o'rganish. C) maktabda mavjud bo'lgan tajribani umumlashtiring. D) yangi yondashuvni o'qitishni modellashtirish. 4 / 20 4. AKTni qo'llashda "modellashtirish" o'qitish aspektidan foydalanishga misol A) test topshiriqlarini ishlab chiqish va ekspertizadan o'tkazish. B) sxema yoki ketma-ketlikni ishlab chiqish. C) O’quvchilarni o'rganish va muhokama qilish uchun ish bilan bo'lishish. D) O’quvchilarga haqiqiy hayotiy voqealar modellarini taqdim etish. 5 / 20 5. O'quv jarayoni va O’quvchilar natijalariga eng katta ta'sir ko'rsatadi A) nazariyani amaliyotga integratsiya qilish. B) normaga muvofiq baholash. C) o'qituvchining sinfdagi kundalik ishi. D) ta'lim siyosati. 6 / 20 6. Одна из основных характеристик Hamkorlikdagi ta'limning asosiy xususiyatlaridan biri обучения A) trening murakkab dasturlarga muvofiq amalga oshirilishi kerak. B) yodlash va takrorlash rag'batlantiriladi. C) matn doirasida individual o'qitish amalga oshiriladi. D) ta'lim ijtimoiy muhitda takomillashtirilmoqda. 7 / 20 7. Tanqidiy fikrlashni rivojlantirishning keyingi bosqichida O’quvchilar quyidagilarni amalga oshiradilar A) dalillarni to'plash va guruhlash, bahslashish. B) manbalarni tahlil qilish, gipotezalarni shakllantirish. C) kuzatish, taqqoslash, muhokama qilish. D) baholash, tushuntirish, metakognitatsiya. 8 / 20 8. Kuzatish, tajriba natijasida olingan ma'lumotlarni tushunish, baholash, tahlil qilish va sintez qilishga intizomiy yondashuv A) tadqiqot suhbati. B) tanqidiy fikrlash. C) metakognitsiya. D) axloqiy hukmlar. 9 / 20 9. O’quvchi bilan xatolar haqida suhbat baholash maqsadiga mos keladi A) standartlarni nazorat qilish va bajarish. B) fikr-mulohazalarni taqdim etish. C) ta'limning murakkabliklarini aniqlash. D) prognozlash va tanlash. 10 / 20 10. Посредством Wiki orqali O’quvchilar mumkin A) raqamli tasvirlarni qayta ishlash. B) maktab yangiliklarini translyatsiya qiling. C) создавать video intervyu yozuvlarini yarating. D) bir-birining sahifalarini tahrirlash. 11 / 20 11. Kontekstda" o'rganishni o'rganish " bilim va tushunish A) ular ong osti darajasida o'z-o'zidan paydo bo'ladi. B) o'qituvchi tomonidan uzatiladi. C) kollektiv ta'lim bilan paydo bo'ladi. D) O’quvchi tomonidan shakllantiriladi. 12 / 20 12. Summativ baholash baholash deb ataladi A) monitoring uchun. B) o'qitish. C) sifatlar. D) o'qitish uchun. 13 / 20 13. Tadqiqot darsini muhokama qilishning oxirgi bosqichi quyidagilardan iborat A) mavzu bo'yicha tadqiqot adabiyotlarini o'rganish. B) tadqiqotning asosiy g'oyasini aniqlash. C) keyingi dars yoki tsiklni rejalashtirish. D) bir nechta sinf o'quvchilari bilan suhbatlashish. 14 / 20 14. O'rganishga satsial-situatsion yondashuv quyidagilarni o'z ichiga oladi A) atrof-muhit bilan bog'liq xatti-harakatlarni o'rganish. B) shaxsning aqliy jarayonlarini o'rganish. C) laboratoriya psixologik eksperimentidan foydalanish. D) turli xil amaliy faoliyatda ishtirok etish. 15 / 20 15. Bir qator tadqiqotchilarning fikriga ko'ra, aksariyat hollarda o'qituvchilar ikki turdagi savollardan foydalanadilar A) ko'p ma'noli va bir ma'noli. B) asosiy va qo'shimcha. C) past va yuqori tartib. D) kundalik va falsafiy. 16 / 20 16. Maktab o'qituvchilarining professional hamjamiyatining asosiy printsipi-asoslangan amaliyot A) maslahat. B) kuzatishlar. C) tadqiqotlar. D) modellashtirish. 17 / 20 17. Kuzatish, talqin qilish va xulosa qilishni o'z ichiga oladi A) rejalashtirish. B) baholash. C) fikrlash. D) tadqiqot. 18 / 20 18. Odamlar qulay o'rganish uchun fikr-mulohaza va rag'batlantirishga muhtoj, shuning uchun baholash bo'lishi kerak A) sodiqlarga. B) o'z vaqtida. C) insonparvar. D) demokratik. 19 / 20 19. Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilar bilan ishlashning "tashqi" usulini amalga oshirishga misol A) guruhlarda ishlashni tashkil qilishda maslahatchilarni tayinlash. B) har bir sinf o'quvchisida qobiliyat va iste'dodlarni aniqlash. C) imtihonlarni o'quv rejasida belgilangan muddatdan oldin topshirish. D) onlayn rejimda o'quv dasturini kengaytirishлайн. 20 / 20 20. O'qitish va o'qitish amaliyotini rejalashtirishning so'nggi bosqichi A) qisqa muddatli rejalashtirish. B) uzoq muddatli rejalashtirish. C) kalendar rejalashtirish. D) uzoq muddatli rejalashtirish. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz