Pedagogik metodika №5 Yanvar 31, 2024 da chop etilgan InfoMaster tomonidan Pedagogik metodika №5 ga fikr bildirilmagan. 0% 0 Savol haqida xabar bering Bu savolda nima xato? Siz bo'sh hisobot yubora olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 1234567891011121314151617181920 Tomonidan yaratilgan InfoMaster Pedagogik metodika №5 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. O'rganishga satsial-situatsion yondashuv quyidagilarni o'z ichiga oladi A) atrof-muhit bilan bog'liq xatti-harakatlarni o'rganish. B) laboratoriya psixologik eksperimentidan foydalanish. C) turli xil amaliy faoliyatda ishtirok etish. D) shaxsning aqliy jarayonlarini o'rganish. 2 / 20 2. O'quv jarayoni va O’quvchilar natijalariga eng katta ta'sir ko'rsatadi A) normaga muvofiq baholash. B) nazariyani amaliyotga integratsiya qilish. C) ta'lim siyosati. D) o'qituvchining sinfdagi kundalik ishi. 3 / 20 3. O’quvchi bilan xatolar haqida suhbat baholash maqsadiga mos keladi A) standartlarni nazorat qilish va bajarish. B) prognozlash va tanlash. C) fikr-mulohazalarni taqdim etish. D) ta'limning murakkabliklarini aniqlash. 4 / 20 4. Kuzatish, talqin qilish va xulosa qilishni o'z ichiga oladi A) tadqiqot. B) fikrlash. C) rejalashtirish. D) baholash. 5 / 20 5. O'qitish va o'qitish amaliyotini rejalashtirishning so'nggi bosqichi A) uzoq muddatli rejalashtirish. B) kalendar rejalashtirish. C) qisqa muddatli rejalashtirish. D) uzoq muddatli rejalashtirish. 6 / 20 6. Darsni o'rganadigan o'qituvchilar A) yangi yondashuvni o'qitishni modellashtirish. B) maktabda mavjud bo'lgan tajribani umumlashtiring. C) "O’quvchi ovozi" loyihasini amalga oshiring. D) ota-onalarning ta'lim natijalariga ta'sirini o'rganish. 7 / 20 7. Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilar bilan ishlashning "tashqi" usulini amalga oshirishga misol A) guruhlarda ishlashni tashkil qilishda maslahatchilarni tayinlash. B) onlayn rejimda o'quv dasturini kengaytirishлайн. C) har bir sinf o'quvchisida qobiliyat va iste'dodlarni aniqlash. D) imtihonlarni o'quv rejasida belgilangan muddatdan oldin topshirish. 8 / 20 8. O’quvchilarning "muammolarni hal qilish" qobiliyatini aniqlash mezoni bolalar A) ular tezda mohiyatini tushunadilar. B) ma'lumotlardan foydalanishi mumkin. C) muqobil qarorlar qabul qilishi mumkin. D) rejalashtirish uchun ko'p vaqt talab etiladi. 9 / 20 9. Formativ baholash оценивание A) belgilar qo'yish uchun o'quv natijalarini o'tkazishga imkon beradi. B) O’quvchilarni sertifikatlash va sertifikatlash uchun zarurdirобучающихся. C) ta'limni takomillashtirish imkoniyatlarini aniqlashga imkon beradi. D) belgilash va hisobot berish uchun zarur. 10 / 20 10. Bir qator tadqiqotchilarning fikriga ko'ra, aksariyat hollarda o'qituvchilar ikki turdagi savollardan foydalanadilar A) past va yuqori tartib. B) ko'p ma'noli va bir ma'noli. C) asosiy va qo'shimcha. D) kundalik va falsafiy. 11 / 20 11. Maktab o'qituvchilarining professional hamjamiyatining asosiy printsipi-asoslangan amaliyot A) tadqiqotlar. B) modellashtirish. C) maslahat. D) kuzatishlar. 12 / 20 12. Посредством Wiki orqali O’quvchilar mumkin A) bir-birining sahifalarini tahrirlash. B) maktab yangiliklarini translyatsiya qiling. C) создавать video intervyu yozuvlarini yarating. D) raqamli tasvirlarni qayta ishlash. 13 / 20 13. Odamlar qulay o'rganish uchun fikr-mulohaza va rag'batlantirishga muhtoj, shuning uchun baholash bo'lishi kerak A) insonparvar. B) sodiqlarga. C) demokratik. D) o'z vaqtida. 14 / 20 14. Одна из основных характеристик Hamkorlikdagi ta'limning asosiy xususiyatlaridan biri обучения A) trening murakkab dasturlarga muvofiq amalga oshirilishi kerak. B) matn doirasida individual o'qitish amalga oshiriladi. C) ta'lim ijtimoiy muhitda takomillashtirilmoqda. D) yodlash va takrorlash rag'batlantiriladi. 15 / 20 15. Tanqidiy fikrlashni rivojlantirishning keyingi bosqichida O’quvchilar quyidagilarni amalga oshiradilar A) dalillarni to'plash va guruhlash, bahslashish. B) baholash, tushuntirish, metakognitatsiya. C) kuzatish, taqqoslash, muhokama qilish. D) manbalarni tahlil qilish, gipotezalarni shakllantirish. 16 / 20 16. Summativ baholash baholash deb ataladi A) o'qitish uchun. B) monitoring uchun. C) sifatlar. D) o'qitish. 17 / 20 17. Kontekstda" o'rganishni o'rganish " bilim va tushunish A) o'qituvchi tomonidan uzatiladi. B) O’quvchi tomonidan shakllantiriladi. C) kollektiv ta'lim bilan paydo bo'ladi. D) ular ong osti darajasida o'z-o'zidan paydo bo'ladi. 18 / 20 18. Tadqiqot darsini muhokama qilishning oxirgi bosqichi quyidagilardan iborat A) mavzu bo'yicha tadqiqot adabiyotlarini o'rganish. B) tadqiqotning asosiy g'oyasini aniqlash. C) keyingi dars yoki tsiklni rejalashtirish. D) bir nechta sinf o'quvchilari bilan suhbatlashish. 19 / 20 19. Kuzatish, tajriba natijasida olingan ma'lumotlarni tushunish, baholash, tahlil qilish va sintez qilishga intizomiy yondashuv A) axloqiy hukmlar. B) metakognitsiya. C) tadqiqot suhbati. D) tanqidiy fikrlash. 20 / 20 20. AKTni qo'llashda "modellashtirish" o'qitish aspektidan foydalanishga misol A) sxema yoki ketma-ketlikni ishlab chiqish. B) test topshiriqlarini ishlab chiqish va ekspertizadan o'tkazish. C) O’quvchilarni o'rganish va muhokama qilish uchun ish bilan bo'lishish. D) O’quvchilarga haqiqiy hayotiy voqealar modellarini taqdim etish. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring tomonidan Wordpress Quiz plugin Pedagogik metodika