Pedagogik metodika №5 Yanvar 31, 2024 da chop etilgan InfoMaster tomonidan Pedagogik metodika №5 ga 1 fikr bildirilgan 0% 0 Savol haqida xabar bering Bu savolda nima xato? Siz bo'sh hisobot yubora olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 1234567891011121314151617181920 Tomonidan yaratilgan InfoMaster Pedagogik metodika №5 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. O’quvchi bilan xatolar haqida suhbat baholash maqsadiga mos keladi A) fikr-mulohazalarni taqdim etish. B) ta'limning murakkabliklarini aniqlash. C) prognozlash va tanlash. D) standartlarni nazorat qilish va bajarish. 2 / 20 2. Посредством Wiki orqali O’quvchilar mumkin A) создавать video intervyu yozuvlarini yarating. B) maktab yangiliklarini translyatsiya qiling. C) bir-birining sahifalarini tahrirlash. D) raqamli tasvirlarni qayta ishlash. 3 / 20 3. Kuzatish, talqin qilish va xulosa qilishni o'z ichiga oladi A) fikrlash. B) baholash. C) tadqiqot. D) rejalashtirish. 4 / 20 4. Summativ baholash baholash deb ataladi A) sifatlar. B) monitoring uchun. C) o'qitish uchun. D) o'qitish. 5 / 20 5. Bir qator tadqiqotchilarning fikriga ko'ra, aksariyat hollarda o'qituvchilar ikki turdagi savollardan foydalanadilar A) kundalik va falsafiy. B) ko'p ma'noli va bir ma'noli. C) asosiy va qo'shimcha. D) past va yuqori tartib. 6 / 20 6. Одна из основных характеристик Hamkorlikdagi ta'limning asosiy xususiyatlaridan biri обучения A) yodlash va takrorlash rag'batlantiriladi. B) trening murakkab dasturlarga muvofiq amalga oshirilishi kerak. C) ta'lim ijtimoiy muhitda takomillashtirilmoqda. D) matn doirasida individual o'qitish amalga oshiriladi. 7 / 20 7. O'rganishga satsial-situatsion yondashuv quyidagilarni o'z ichiga oladi A) turli xil amaliy faoliyatda ishtirok etish. B) shaxsning aqliy jarayonlarini o'rganish. C) atrof-muhit bilan bog'liq xatti-harakatlarni o'rganish. D) laboratoriya psixologik eksperimentidan foydalanish. 8 / 20 8. Odamlar qulay o'rganish uchun fikr-mulohaza va rag'batlantirishga muhtoj, shuning uchun baholash bo'lishi kerak A) insonparvar. B) demokratik. C) sodiqlarga. D) o'z vaqtida. 9 / 20 9. Kuzatish, tajriba natijasida olingan ma'lumotlarni tushunish, baholash, tahlil qilish va sintez qilishga intizomiy yondashuv A) tanqidiy fikrlash. B) metakognitsiya. C) axloqiy hukmlar. D) tadqiqot suhbati. 10 / 20 10. O’quvchilarning "muammolarni hal qilish" qobiliyatini aniqlash mezoni bolalar A) ma'lumotlardan foydalanishi mumkin. B) muqobil qarorlar qabul qilishi mumkin. C) ular tezda mohiyatini tushunadilar. D) rejalashtirish uchun ko'p vaqt talab etiladi. 11 / 20 11. Tadqiqot darsini muhokama qilishning oxirgi bosqichi quyidagilardan iborat A) bir nechta sinf o'quvchilari bilan suhbatlashish. B) tadqiqotning asosiy g'oyasini aniqlash. C) keyingi dars yoki tsiklni rejalashtirish. D) mavzu bo'yicha tadqiqot adabiyotlarini o'rganish. 12 / 20 12. O'quv jarayoni va O’quvchilar natijalariga eng katta ta'sir ko'rsatadi A) nazariyani amaliyotga integratsiya qilish. B) ta'lim siyosati. C) normaga muvofiq baholash. D) o'qituvchining sinfdagi kundalik ishi. 13 / 20 13. Tanqidiy fikrlashni rivojlantirishning keyingi bosqichida O’quvchilar quyidagilarni amalga oshiradilar A) dalillarni to'plash va guruhlash, bahslashish. B) manbalarni tahlil qilish, gipotezalarni shakllantirish. C) baholash, tushuntirish, metakognitatsiya. D) kuzatish, taqqoslash, muhokama qilish. 14 / 20 14. Kontekstda" o'rganishni o'rganish " bilim va tushunish A) ular ong osti darajasida o'z-o'zidan paydo bo'ladi. B) O’quvchi tomonidan shakllantiriladi. C) kollektiv ta'lim bilan paydo bo'ladi. D) o'qituvchi tomonidan uzatiladi. 15 / 20 15. Darsni o'rganadigan o'qituvchilar A) yangi yondashuvni o'qitishni modellashtirish. B) maktabda mavjud bo'lgan tajribani umumlashtiring. C) ota-onalarning ta'lim natijalariga ta'sirini o'rganish. D) "O’quvchi ovozi" loyihasini amalga oshiring. 16 / 20 16. AKTni qo'llashda "modellashtirish" o'qitish aspektidan foydalanishga misol A) O’quvchilarni o'rganish va muhokama qilish uchun ish bilan bo'lishish. B) sxema yoki ketma-ketlikni ishlab chiqish. C) O’quvchilarga haqiqiy hayotiy voqealar modellarini taqdim etish. D) test topshiriqlarini ishlab chiqish va ekspertizadan o'tkazish. 17 / 20 17. Maktab o'qituvchilarining professional hamjamiyatining asosiy printsipi-asoslangan amaliyot A) kuzatishlar. B) maslahat. C) modellashtirish. D) tadqiqotlar. 18 / 20 18. O'qitish va o'qitish amaliyotini rejalashtirishning so'nggi bosqichi A) kalendar rejalashtirish. B) uzoq muddatli rejalashtirish. C) uzoq muddatli rejalashtirish. D) qisqa muddatli rejalashtirish. 19 / 20 19. Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilar bilan ishlashning "tashqi" usulini amalga oshirishga misol A) guruhlarda ishlashni tashkil qilishda maslahatchilarni tayinlash. B) onlayn rejimda o'quv dasturini kengaytirishлайн. C) har bir sinf o'quvchisida qobiliyat va iste'dodlarni aniqlash. D) imtihonlarni o'quv rejasida belgilangan muddatdan oldin topshirish. 20 / 20 20. Formativ baholash оценивание A) O’quvchilarni sertifikatlash va sertifikatlash uchun zarurdirобучающихся. B) ta'limni takomillashtirish imkoniyatlarini aniqlashga imkon beradi. C) belgilar qo'yish uchun o'quv natijalarini o'tkazishga imkon beradi. D) belgilash va hisobot berish uchun zarur. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring tomonidan Wordpress Quiz plugin Pedagogik metodika