Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik metodika » Pedagogik metodika №5 Pedagogik metodika Pedagogik metodika №5 InfoMaster Yanvar 31, 2024 44 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0% 0 Savol haqida xabar bering Bu savolda nima bo'ldi? Siz bo'sh hisobotni taqdim eta olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 1234567891011121314151617181920 Pedagogik metodika №5 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. Maktab o'qituvchilarining professional hamjamiyatining asosiy printsipi-asoslangan amaliyot A) modellashtirish. B) tadqiqotlar. C) maslahat. D) kuzatishlar. 2 / 20 2. Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilar bilan ishlashning "tashqi" usulini amalga oshirishga misol A) guruhlarda ishlashni tashkil qilishda maslahatchilarni tayinlash. B) onlayn rejimda o'quv dasturini kengaytirishлайн. C) har bir sinf o'quvchisida qobiliyat va iste'dodlarni aniqlash. D) imtihonlarni o'quv rejasida belgilangan muddatdan oldin topshirish. 3 / 20 3. Kuzatish, talqin qilish va xulosa qilishni o'z ichiga oladi A) fikrlash. B) baholash. C) rejalashtirish. D) tadqiqot. 4 / 20 4. AKTni qo'llashda "modellashtirish" o'qitish aspektidan foydalanishga misol A) sxema yoki ketma-ketlikni ishlab chiqish. B) O’quvchilarni o'rganish va muhokama qilish uchun ish bilan bo'lishish. C) O’quvchilarga haqiqiy hayotiy voqealar modellarini taqdim etish. D) test topshiriqlarini ishlab chiqish va ekspertizadan o'tkazish. 5 / 20 5. Kontekstda" o'rganishni o'rganish " bilim va tushunish A) o'qituvchi tomonidan uzatiladi. B) kollektiv ta'lim bilan paydo bo'ladi. C) O’quvchi tomonidan shakllantiriladi. D) ular ong osti darajasida o'z-o'zidan paydo bo'ladi. 6 / 20 6. Formativ baholash оценивание A) ta'limni takomillashtirish imkoniyatlarini aniqlashga imkon beradi. B) O’quvchilarni sertifikatlash va sertifikatlash uchun zarurdirобучающихся. C) belgilar qo'yish uchun o'quv natijalarini o'tkazishga imkon beradi. D) belgilash va hisobot berish uchun zarur. 7 / 20 7. Kuzatish, tajriba natijasida olingan ma'lumotlarni tushunish, baholash, tahlil qilish va sintez qilishga intizomiy yondashuv A) axloqiy hukmlar. B) metakognitsiya. C) tadqiqot suhbati. D) tanqidiy fikrlash. 8 / 20 8. Tadqiqot darsini muhokama qilishning oxirgi bosqichi quyidagilardan iborat A) bir nechta sinf o'quvchilari bilan suhbatlashish. B) mavzu bo'yicha tadqiqot adabiyotlarini o'rganish. C) keyingi dars yoki tsiklni rejalashtirish. D) tadqiqotning asosiy g'oyasini aniqlash. 9 / 20 9. O’quvchi bilan xatolar haqida suhbat baholash maqsadiga mos keladi A) prognozlash va tanlash. B) ta'limning murakkabliklarini aniqlash. C) fikr-mulohazalarni taqdim etish. D) standartlarni nazorat qilish va bajarish. 10 / 20 10. O’quvchilarning "muammolarni hal qilish" qobiliyatini aniqlash mezoni bolalar A) ma'lumotlardan foydalanishi mumkin. B) muqobil qarorlar qabul qilishi mumkin. C) rejalashtirish uchun ko'p vaqt talab etiladi. D) ular tezda mohiyatini tushunadilar. 11 / 20 11. Darsni o'rganadigan o'qituvchilar A) "O’quvchi ovozi" loyihasini amalga oshiring. B) yangi yondashuvni o'qitishni modellashtirish. C) ota-onalarning ta'lim natijalariga ta'sirini o'rganish. D) maktabda mavjud bo'lgan tajribani umumlashtiring. 12 / 20 12. Tanqidiy fikrlashni rivojlantirishning keyingi bosqichida O’quvchilar quyidagilarni amalga oshiradilar A) kuzatish, taqqoslash, muhokama qilish. B) dalillarni to'plash va guruhlash, bahslashish. C) manbalarni tahlil qilish, gipotezalarni shakllantirish. D) baholash, tushuntirish, metakognitatsiya. 13 / 20 13. O'quv jarayoni va O’quvchilar natijalariga eng katta ta'sir ko'rsatadi A) normaga muvofiq baholash. B) ta'lim siyosati. C) o'qituvchining sinfdagi kundalik ishi. D) nazariyani amaliyotga integratsiya qilish. 14 / 20 14. Одна из основных характеристик Hamkorlikdagi ta'limning asosiy xususiyatlaridan biri обучения A) trening murakkab dasturlarga muvofiq amalga oshirilishi kerak. B) yodlash va takrorlash rag'batlantiriladi. C) ta'lim ijtimoiy muhitda takomillashtirilmoqda. D) matn doirasida individual o'qitish amalga oshiriladi. 15 / 20 15. O'qitish va o'qitish amaliyotini rejalashtirishning so'nggi bosqichi A) kalendar rejalashtirish. B) qisqa muddatli rejalashtirish. C) uzoq muddatli rejalashtirish. D) uzoq muddatli rejalashtirish. 16 / 20 16. Odamlar qulay o'rganish uchun fikr-mulohaza va rag'batlantirishga muhtoj, shuning uchun baholash bo'lishi kerak A) demokratik. B) o'z vaqtida. C) insonparvar. D) sodiqlarga. 17 / 20 17. Summativ baholash baholash deb ataladi A) monitoring uchun. B) o'qitish. C) o'qitish uchun. D) sifatlar. 18 / 20 18. Посредством Wiki orqali O’quvchilar mumkin A) bir-birining sahifalarini tahrirlash. B) raqamli tasvirlarni qayta ishlash. C) создавать video intervyu yozuvlarini yarating. D) maktab yangiliklarini translyatsiya qiling. 19 / 20 19. Bir qator tadqiqotchilarning fikriga ko'ra, aksariyat hollarda o'qituvchilar ikki turdagi savollardan foydalanadilar A) ko'p ma'noli va bir ma'noli. B) kundalik va falsafiy. C) past va yuqori tartib. D) asosiy va qo'shimcha. 20 / 20 20. O'rganishga satsial-situatsion yondashuv quyidagilarni o'z ichiga oladi A) laboratoriya psixologik eksperimentidan foydalanish. B) turli xil amaliy faoliyatda ishtirok etish. C) shaxsning aqliy jarayonlarini o'rganish. D) atrof-muhit bilan bog'liq xatti-harakatlarni o'rganish. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz