Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik metodika » Pedagogik metodika №5 Pedagogik metodika Pedagogik metodika №5 InfoMaster Yanvar 31, 2024 38 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0% 0 Savol haqida xabar bering Bu savolda nima bo'ldi? Siz bo'sh hisobotni taqdim eta olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 1234567891011121314151617181920 Tomonidan yaratilgan InfoMaster Pedagogik metodika №5 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. Bir qator tadqiqotchilarning fikriga ko'ra, aksariyat hollarda o'qituvchilar ikki turdagi savollardan foydalanadilar A) ko'p ma'noli va bir ma'noli. B) asosiy va qo'shimcha. C) kundalik va falsafiy. D) past va yuqori tartib. 2 / 20 2. Одна из основных характеристик Hamkorlikdagi ta'limning asosiy xususiyatlaridan biri обучения A) yodlash va takrorlash rag'batlantiriladi. B) ta'lim ijtimoiy muhitda takomillashtirilmoqda. C) trening murakkab dasturlarga muvofiq amalga oshirilishi kerak. D) matn doirasida individual o'qitish amalga oshiriladi. 3 / 20 3. O'qitish va o'qitish amaliyotini rejalashtirishning so'nggi bosqichi A) uzoq muddatli rejalashtirish. B) kalendar rejalashtirish. C) qisqa muddatli rejalashtirish. D) uzoq muddatli rejalashtirish. 4 / 20 4. Summativ baholash baholash deb ataladi A) sifatlar. B) o'qitish uchun. C) o'qitish. D) monitoring uchun. 5 / 20 5. Darsni o'rganadigan o'qituvchilar A) yangi yondashuvni o'qitishni modellashtirish. B) ota-onalarning ta'lim natijalariga ta'sirini o'rganish. C) maktabda mavjud bo'lgan tajribani umumlashtiring. D) "O’quvchi ovozi" loyihasini amalga oshiring. 6 / 20 6. Odamlar qulay o'rganish uchun fikr-mulohaza va rag'batlantirishga muhtoj, shuning uchun baholash bo'lishi kerak A) demokratik. B) o'z vaqtida. C) sodiqlarga. D) insonparvar. 7 / 20 7. Kuzatish, tajriba natijasida olingan ma'lumotlarni tushunish, baholash, tahlil qilish va sintez qilishga intizomiy yondashuv A) tanqidiy fikrlash. B) axloqiy hukmlar. C) tadqiqot suhbati. D) metakognitsiya. 8 / 20 8. O’quvchi bilan xatolar haqida suhbat baholash maqsadiga mos keladi A) standartlarni nazorat qilish va bajarish. B) fikr-mulohazalarni taqdim etish. C) prognozlash va tanlash. D) ta'limning murakkabliklarini aniqlash. 9 / 20 9. Kontekstda" o'rganishni o'rganish " bilim va tushunish A) O’quvchi tomonidan shakllantiriladi. B) ular ong osti darajasida o'z-o'zidan paydo bo'ladi. C) kollektiv ta'lim bilan paydo bo'ladi. D) o'qituvchi tomonidan uzatiladi. 10 / 20 10. Tadqiqot darsini muhokama qilishning oxirgi bosqichi quyidagilardan iborat A) bir nechta sinf o'quvchilari bilan suhbatlashish. B) tadqiqotning asosiy g'oyasini aniqlash. C) mavzu bo'yicha tadqiqot adabiyotlarini o'rganish. D) keyingi dars yoki tsiklni rejalashtirish. 11 / 20 11. Formativ baholash оценивание A) O’quvchilarni sertifikatlash va sertifikatlash uchun zarurdirобучающихся. B) belgilash va hisobot berish uchun zarur. C) belgilar qo'yish uchun o'quv natijalarini o'tkazishga imkon beradi. D) ta'limni takomillashtirish imkoniyatlarini aniqlashga imkon beradi. 12 / 20 12. Посредством Wiki orqali O’quvchilar mumkin A) maktab yangiliklarini translyatsiya qiling. B) raqamli tasvirlarni qayta ishlash. C) создавать video intervyu yozuvlarini yarating. D) bir-birining sahifalarini tahrirlash. 13 / 20 13. Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilar bilan ishlashning "tashqi" usulini amalga oshirishga misol A) imtihonlarni o'quv rejasida belgilangan muddatdan oldin topshirish. B) har bir sinf o'quvchisida qobiliyat va iste'dodlarni aniqlash. C) guruhlarda ishlashni tashkil qilishda maslahatchilarni tayinlash. D) onlayn rejimda o'quv dasturini kengaytirishлайн. 14 / 20 14. Maktab o'qituvchilarining professional hamjamiyatining asosiy printsipi-asoslangan amaliyot A) modellashtirish. B) tadqiqotlar. C) maslahat. D) kuzatishlar. 15 / 20 15. O'quv jarayoni va O’quvchilar natijalariga eng katta ta'sir ko'rsatadi A) normaga muvofiq baholash. B) nazariyani amaliyotga integratsiya qilish. C) ta'lim siyosati. D) o'qituvchining sinfdagi kundalik ishi. 16 / 20 16. O'rganishga satsial-situatsion yondashuv quyidagilarni o'z ichiga oladi A) laboratoriya psixologik eksperimentidan foydalanish. B) turli xil amaliy faoliyatda ishtirok etish. C) shaxsning aqliy jarayonlarini o'rganish. D) atrof-muhit bilan bog'liq xatti-harakatlarni o'rganish. 17 / 20 17. AKTni qo'llashda "modellashtirish" o'qitish aspektidan foydalanishga misol A) sxema yoki ketma-ketlikni ishlab chiqish. B) O’quvchilarga haqiqiy hayotiy voqealar modellarini taqdim etish. C) O’quvchilarni o'rganish va muhokama qilish uchun ish bilan bo'lishish. D) test topshiriqlarini ishlab chiqish va ekspertizadan o'tkazish. 18 / 20 18. Tanqidiy fikrlashni rivojlantirishning keyingi bosqichida O’quvchilar quyidagilarni amalga oshiradilar A) kuzatish, taqqoslash, muhokama qilish. B) baholash, tushuntirish, metakognitatsiya. C) dalillarni to'plash va guruhlash, bahslashish. D) manbalarni tahlil qilish, gipotezalarni shakllantirish. 19 / 20 19. O’quvchilarning "muammolarni hal qilish" qobiliyatini aniqlash mezoni bolalar A) ular tezda mohiyatini tushunadilar. B) rejalashtirish uchun ko'p vaqt talab etiladi. C) muqobil qarorlar qabul qilishi mumkin. D) ma'lumotlardan foydalanishi mumkin. 20 / 20 20. Kuzatish, talqin qilish va xulosa qilishni o'z ichiga oladi A) fikrlash. B) tadqiqot. C) rejalashtirish. D) baholash. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz