Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik metodika » Pedagogik metodika №5 Pedagogik metodika Pedagogik metodika №5 InfoMaster Yanvar 31, 2024 58 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0% 1 Savol haqida xabar bering Bu savolda nima bo'ldi? Siz bo'sh hisobotni taqdim eta olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 1234567891011121314151617181920 Pedagogik metodika №5 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. Kuzatish, talqin qilish va xulosa qilishni o'z ichiga oladi A) baholash. B) rejalashtirish. C) fikrlash. D) tadqiqot. 2 / 20 2. O’quvchi bilan xatolar haqida suhbat baholash maqsadiga mos keladi A) standartlarni nazorat qilish va bajarish. B) fikr-mulohazalarni taqdim etish. C) prognozlash va tanlash. D) ta'limning murakkabliklarini aniqlash. 3 / 20 3. Bir qator tadqiqotchilarning fikriga ko'ra, aksariyat hollarda o'qituvchilar ikki turdagi savollardan foydalanadilar A) asosiy va qo'shimcha. B) ko'p ma'noli va bir ma'noli. C) past va yuqori tartib. D) kundalik va falsafiy. 4 / 20 4. Summativ baholash baholash deb ataladi A) sifatlar. B) o'qitish uchun. C) o'qitish. D) monitoring uchun. 5 / 20 5. Посредством Wiki orqali O’quvchilar mumkin A) создавать video intervyu yozuvlarini yarating. B) raqamli tasvirlarni qayta ishlash. C) maktab yangiliklarini translyatsiya qiling. D) bir-birining sahifalarini tahrirlash. 6 / 20 6. AKTni qo'llashda "modellashtirish" o'qitish aspektidan foydalanishga misol A) test topshiriqlarini ishlab chiqish va ekspertizadan o'tkazish. B) O’quvchilarni o'rganish va muhokama qilish uchun ish bilan bo'lishish. C) sxema yoki ketma-ketlikni ishlab chiqish. D) O’quvchilarga haqiqiy hayotiy voqealar modellarini taqdim etish. 7 / 20 7. Formativ baholash оценивание A) belgilar qo'yish uchun o'quv natijalarini o'tkazishga imkon beradi. B) belgilash va hisobot berish uchun zarur. C) ta'limni takomillashtirish imkoniyatlarini aniqlashga imkon beradi. D) O’quvchilarni sertifikatlash va sertifikatlash uchun zarurdirобучающихся. 8 / 20 8. Tadqiqot darsini muhokama qilishning oxirgi bosqichi quyidagilardan iborat A) bir nechta sinf o'quvchilari bilan suhbatlashish. B) tadqiqotning asosiy g'oyasini aniqlash. C) keyingi dars yoki tsiklni rejalashtirish. D) mavzu bo'yicha tadqiqot adabiyotlarini o'rganish. 9 / 20 9. Kuzatish, tajriba natijasida olingan ma'lumotlarni tushunish, baholash, tahlil qilish va sintez qilishga intizomiy yondashuv A) axloqiy hukmlar. B) tanqidiy fikrlash. C) tadqiqot suhbati. D) metakognitsiya. 10 / 20 10. Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilar bilan ishlashning "tashqi" usulini amalga oshirishga misol A) imtihonlarni o'quv rejasida belgilangan muddatdan oldin topshirish. B) har bir sinf o'quvchisida qobiliyat va iste'dodlarni aniqlash. C) onlayn rejimda o'quv dasturini kengaytirishлайн. D) guruhlarda ishlashni tashkil qilishda maslahatchilarni tayinlash. 11 / 20 11. Kontekstda" o'rganishni o'rganish " bilim va tushunish A) kollektiv ta'lim bilan paydo bo'ladi. B) o'qituvchi tomonidan uzatiladi. C) O’quvchi tomonidan shakllantiriladi. D) ular ong osti darajasida o'z-o'zidan paydo bo'ladi. 12 / 20 12. Tanqidiy fikrlashni rivojlantirishning keyingi bosqichida O’quvchilar quyidagilarni amalga oshiradilar A) manbalarni tahlil qilish, gipotezalarni shakllantirish. B) kuzatish, taqqoslash, muhokama qilish. C) dalillarni to'plash va guruhlash, bahslashish. D) baholash, tushuntirish, metakognitatsiya. 13 / 20 13. Maktab o'qituvchilarining professional hamjamiyatining asosiy printsipi-asoslangan amaliyot A) modellashtirish. B) maslahat. C) tadqiqotlar. D) kuzatishlar. 14 / 20 14. O'quv jarayoni va O’quvchilar natijalariga eng katta ta'sir ko'rsatadi A) nazariyani amaliyotga integratsiya qilish. B) ta'lim siyosati. C) normaga muvofiq baholash. D) o'qituvchining sinfdagi kundalik ishi. 15 / 20 15. O'rganishga satsial-situatsion yondashuv quyidagilarni o'z ichiga oladi A) laboratoriya psixologik eksperimentidan foydalanish. B) atrof-muhit bilan bog'liq xatti-harakatlarni o'rganish. C) turli xil amaliy faoliyatda ishtirok etish. D) shaxsning aqliy jarayonlarini o'rganish. 16 / 20 16. O'qitish va o'qitish amaliyotini rejalashtirishning so'nggi bosqichi A) kalendar rejalashtirish. B) qisqa muddatli rejalashtirish. C) uzoq muddatli rejalashtirish. D) uzoq muddatli rejalashtirish. 17 / 20 17. O’quvchilarning "muammolarni hal qilish" qobiliyatini aniqlash mezoni bolalar A) ma'lumotlardan foydalanishi mumkin. B) ular tezda mohiyatini tushunadilar. C) rejalashtirish uchun ko'p vaqt talab etiladi. D) muqobil qarorlar qabul qilishi mumkin. 18 / 20 18. Одна из основных характеристик Hamkorlikdagi ta'limning asosiy xususiyatlaridan biri обучения A) yodlash va takrorlash rag'batlantiriladi. B) trening murakkab dasturlarga muvofiq amalga oshirilishi kerak. C) matn doirasida individual o'qitish amalga oshiriladi. D) ta'lim ijtimoiy muhitda takomillashtirilmoqda. 19 / 20 19. Odamlar qulay o'rganish uchun fikr-mulohaza va rag'batlantirishga muhtoj, shuning uchun baholash bo'lishi kerak A) demokratik. B) sodiqlarga. C) o'z vaqtida. D) insonparvar. 20 / 20 20. Darsni o'rganadigan o'qituvchilar A) yangi yondashuvni o'qitishni modellashtirish. B) maktabda mavjud bo'lgan tajribani umumlashtiring. C) "O’quvchi ovozi" loyihasini amalga oshiring. D) ota-onalarning ta'lim natijalariga ta'sirini o'rganish. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz