Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik metodika » Pedagogik metodika №5 Pedagogik metodika Pedagogik metodika №5 InfoMaster Yanvar 31, 2024 56 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0% 0 Savol haqida xabar bering Bu savolda nima bo'ldi? Siz bo'sh hisobotni taqdim eta olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 1234567891011121314151617181920 Pedagogik metodika №5 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. Darsni o'rganadigan o'qituvchilar A) "O’quvchi ovozi" loyihasini amalga oshiring. B) yangi yondashuvni o'qitishni modellashtirish. C) ota-onalarning ta'lim natijalariga ta'sirini o'rganish. D) maktabda mavjud bo'lgan tajribani umumlashtiring. 2 / 20 2. Formativ baholash оценивание A) ta'limni takomillashtirish imkoniyatlarini aniqlashga imkon beradi. B) belgilar qo'yish uchun o'quv natijalarini o'tkazishga imkon beradi. C) belgilash va hisobot berish uchun zarur. D) O’quvchilarni sertifikatlash va sertifikatlash uchun zarurdirобучающихся. 3 / 20 3. Maktab o'qituvchilarining professional hamjamiyatining asosiy printsipi-asoslangan amaliyot A) tadqiqotlar. B) maslahat. C) kuzatishlar. D) modellashtirish. 4 / 20 4. Одна из основных характеристик Hamkorlikdagi ta'limning asosiy xususiyatlaridan biri обучения A) matn doirasida individual o'qitish amalga oshiriladi. B) yodlash va takrorlash rag'batlantiriladi. C) trening murakkab dasturlarga muvofiq amalga oshirilishi kerak. D) ta'lim ijtimoiy muhitda takomillashtirilmoqda. 5 / 20 5. AKTni qo'llashda "modellashtirish" o'qitish aspektidan foydalanishga misol A) test topshiriqlarini ishlab chiqish va ekspertizadan o'tkazish. B) O’quvchilarga haqiqiy hayotiy voqealar modellarini taqdim etish. C) O’quvchilarni o'rganish va muhokama qilish uchun ish bilan bo'lishish. D) sxema yoki ketma-ketlikni ishlab chiqish. 6 / 20 6. Odamlar qulay o'rganish uchun fikr-mulohaza va rag'batlantirishga muhtoj, shuning uchun baholash bo'lishi kerak A) sodiqlarga. B) demokratik. C) o'z vaqtida. D) insonparvar. 7 / 20 7. O’quvchi bilan xatolar haqida suhbat baholash maqsadiga mos keladi A) prognozlash va tanlash. B) ta'limning murakkabliklarini aniqlash. C) standartlarni nazorat qilish va bajarish. D) fikr-mulohazalarni taqdim etish. 8 / 20 8. O'rganishga satsial-situatsion yondashuv quyidagilarni o'z ichiga oladi A) shaxsning aqliy jarayonlarini o'rganish. B) laboratoriya psixologik eksperimentidan foydalanish. C) turli xil amaliy faoliyatda ishtirok etish. D) atrof-muhit bilan bog'liq xatti-harakatlarni o'rganish. 9 / 20 9. O'qitish va o'qitish amaliyotini rejalashtirishning so'nggi bosqichi A) qisqa muddatli rejalashtirish. B) kalendar rejalashtirish. C) uzoq muddatli rejalashtirish. D) uzoq muddatli rejalashtirish. 10 / 20 10. O'quv jarayoni va O’quvchilar natijalariga eng katta ta'sir ko'rsatadi A) nazariyani amaliyotga integratsiya qilish. B) ta'lim siyosati. C) normaga muvofiq baholash. D) o'qituvchining sinfdagi kundalik ishi. 11 / 20 11. Kuzatish, talqin qilish va xulosa qilishni o'z ichiga oladi A) tadqiqot. B) fikrlash. C) baholash. D) rejalashtirish. 12 / 20 12. Kuzatish, tajriba natijasida olingan ma'lumotlarni tushunish, baholash, tahlil qilish va sintez qilishga intizomiy yondashuv A) axloqiy hukmlar. B) tanqidiy fikrlash. C) metakognitsiya. D) tadqiqot suhbati. 13 / 20 13. Tanqidiy fikrlashni rivojlantirishning keyingi bosqichida O’quvchilar quyidagilarni amalga oshiradilar A) manbalarni tahlil qilish, gipotezalarni shakllantirish. B) baholash, tushuntirish, metakognitatsiya. C) dalillarni to'plash va guruhlash, bahslashish. D) kuzatish, taqqoslash, muhokama qilish. 14 / 20 14. Tadqiqot darsini muhokama qilishning oxirgi bosqichi quyidagilardan iborat A) mavzu bo'yicha tadqiqot adabiyotlarini o'rganish. B) tadqiqotning asosiy g'oyasini aniqlash. C) bir nechta sinf o'quvchilari bilan suhbatlashish. D) keyingi dars yoki tsiklni rejalashtirish. 15 / 20 15. O’quvchilarning "muammolarni hal qilish" qobiliyatini aniqlash mezoni bolalar A) rejalashtirish uchun ko'p vaqt talab etiladi. B) muqobil qarorlar qabul qilishi mumkin. C) ular tezda mohiyatini tushunadilar. D) ma'lumotlardan foydalanishi mumkin. 16 / 20 16. Summativ baholash baholash deb ataladi A) monitoring uchun. B) o'qitish. C) o'qitish uchun. D) sifatlar. 17 / 20 17. Bir qator tadqiqotchilarning fikriga ko'ra, aksariyat hollarda o'qituvchilar ikki turdagi savollardan foydalanadilar A) kundalik va falsafiy. B) asosiy va qo'shimcha. C) past va yuqori tartib. D) ko'p ma'noli va bir ma'noli. 18 / 20 18. Посредством Wiki orqali O’quvchilar mumkin A) raqamli tasvirlarni qayta ishlash. B) создавать video intervyu yozuvlarini yarating. C) bir-birining sahifalarini tahrirlash. D) maktab yangiliklarini translyatsiya qiling. 19 / 20 19. Kontekstda" o'rganishni o'rganish " bilim va tushunish A) kollektiv ta'lim bilan paydo bo'ladi. B) o'qituvchi tomonidan uzatiladi. C) ular ong osti darajasida o'z-o'zidan paydo bo'ladi. D) O’quvchi tomonidan shakllantiriladi. 20 / 20 20. Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilar bilan ishlashning "tashqi" usulini amalga oshirishga misol A) imtihonlarni o'quv rejasida belgilangan muddatdan oldin topshirish. B) har bir sinf o'quvchisida qobiliyat va iste'dodlarni aniqlash. C) onlayn rejimda o'quv dasturini kengaytirishлайн. D) guruhlarda ishlashni tashkil qilishda maslahatchilarni tayinlash. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz