Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik metodika » Pedagogik metodika №5 Pedagogik metodika Pedagogik metodika №5 InfoMaster Yanvar 31, 2024 58 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0% 1 Savol haqida xabar bering Bu savolda nima bo'ldi? Siz bo'sh hisobotni taqdim eta olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 1234567891011121314151617181920 Pedagogik metodika №5 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. Darsni o'rganadigan o'qituvchilar A) yangi yondashuvni o'qitishni modellashtirish. B) "O’quvchi ovozi" loyihasini amalga oshiring. C) ota-onalarning ta'lim natijalariga ta'sirini o'rganish. D) maktabda mavjud bo'lgan tajribani umumlashtiring. 2 / 20 2. O'quv jarayoni va O’quvchilar natijalariga eng katta ta'sir ko'rsatadi A) nazariyani amaliyotga integratsiya qilish. B) normaga muvofiq baholash. C) o'qituvchining sinfdagi kundalik ishi. D) ta'lim siyosati. 3 / 20 3. Kuzatish, talqin qilish va xulosa qilishni o'z ichiga oladi A) rejalashtirish. B) tadqiqot. C) baholash. D) fikrlash. 4 / 20 4. Одна из основных характеристик Hamkorlikdagi ta'limning asosiy xususiyatlaridan biri обучения A) matn doirasida individual o'qitish amalga oshiriladi. B) trening murakkab dasturlarga muvofiq amalga oshirilishi kerak. C) ta'lim ijtimoiy muhitda takomillashtirilmoqda. D) yodlash va takrorlash rag'batlantiriladi. 5 / 20 5. Kuzatish, tajriba natijasida olingan ma'lumotlarni tushunish, baholash, tahlil qilish va sintez qilishga intizomiy yondashuv A) tadqiqot suhbati. B) tanqidiy fikrlash. C) axloqiy hukmlar. D) metakognitsiya. 6 / 20 6. AKTni qo'llashda "modellashtirish" o'qitish aspektidan foydalanishga misol A) O’quvchilarga haqiqiy hayotiy voqealar modellarini taqdim etish. B) sxema yoki ketma-ketlikni ishlab chiqish. C) test topshiriqlarini ishlab chiqish va ekspertizadan o'tkazish. D) O’quvchilarni o'rganish va muhokama qilish uchun ish bilan bo'lishish. 7 / 20 7. Посредством Wiki orqali O’quvchilar mumkin A) bir-birining sahifalarini tahrirlash. B) создавать video intervyu yozuvlarini yarating. C) raqamli tasvirlarni qayta ishlash. D) maktab yangiliklarini translyatsiya qiling. 8 / 20 8. Kontekstda" o'rganishni o'rganish " bilim va tushunish A) O’quvchi tomonidan shakllantiriladi. B) o'qituvchi tomonidan uzatiladi. C) ular ong osti darajasida o'z-o'zidan paydo bo'ladi. D) kollektiv ta'lim bilan paydo bo'ladi. 9 / 20 9. Summativ baholash baholash deb ataladi A) monitoring uchun. B) sifatlar. C) o'qitish uchun. D) o'qitish. 10 / 20 10. Tadqiqot darsini muhokama qilishning oxirgi bosqichi quyidagilardan iborat A) keyingi dars yoki tsiklni rejalashtirish. B) tadqiqotning asosiy g'oyasini aniqlash. C) bir nechta sinf o'quvchilari bilan suhbatlashish. D) mavzu bo'yicha tadqiqot adabiyotlarini o'rganish. 11 / 20 11. Odamlar qulay o'rganish uchun fikr-mulohaza va rag'batlantirishga muhtoj, shuning uchun baholash bo'lishi kerak A) sodiqlarga. B) o'z vaqtida. C) insonparvar. D) demokratik. 12 / 20 12. Maktab o'qituvchilarining professional hamjamiyatining asosiy printsipi-asoslangan amaliyot A) kuzatishlar. B) maslahat. C) tadqiqotlar. D) modellashtirish. 13 / 20 13. O’quvchilarning "muammolarni hal qilish" qobiliyatini aniqlash mezoni bolalar A) muqobil qarorlar qabul qilishi mumkin. B) rejalashtirish uchun ko'p vaqt talab etiladi. C) ma'lumotlardan foydalanishi mumkin. D) ular tezda mohiyatini tushunadilar. 14 / 20 14. Bir qator tadqiqotchilarning fikriga ko'ra, aksariyat hollarda o'qituvchilar ikki turdagi savollardan foydalanadilar A) ko'p ma'noli va bir ma'noli. B) asosiy va qo'shimcha. C) past va yuqori tartib. D) kundalik va falsafiy. 15 / 20 15. O'qitish va o'qitish amaliyotini rejalashtirishning so'nggi bosqichi A) uzoq muddatli rejalashtirish. B) kalendar rejalashtirish. C) uzoq muddatli rejalashtirish. D) qisqa muddatli rejalashtirish. 16 / 20 16. Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilar bilan ishlashning "tashqi" usulini amalga oshirishga misol A) har bir sinf o'quvchisida qobiliyat va iste'dodlarni aniqlash. B) onlayn rejimda o'quv dasturini kengaytirishлайн. C) imtihonlarni o'quv rejasida belgilangan muddatdan oldin topshirish. D) guruhlarda ishlashni tashkil qilishda maslahatchilarni tayinlash. 17 / 20 17. Tanqidiy fikrlashni rivojlantirishning keyingi bosqichida O’quvchilar quyidagilarni amalga oshiradilar A) manbalarni tahlil qilish, gipotezalarni shakllantirish. B) baholash, tushuntirish, metakognitatsiya. C) kuzatish, taqqoslash, muhokama qilish. D) dalillarni to'plash va guruhlash, bahslashish. 18 / 20 18. O'rganishga satsial-situatsion yondashuv quyidagilarni o'z ichiga oladi A) shaxsning aqliy jarayonlarini o'rganish. B) atrof-muhit bilan bog'liq xatti-harakatlarni o'rganish. C) turli xil amaliy faoliyatda ishtirok etish. D) laboratoriya psixologik eksperimentidan foydalanish. 19 / 20 19. Formativ baholash оценивание A) belgilar qo'yish uchun o'quv natijalarini o'tkazishga imkon beradi. B) ta'limni takomillashtirish imkoniyatlarini aniqlashga imkon beradi. C) belgilash va hisobot berish uchun zarur. D) O’quvchilarni sertifikatlash va sertifikatlash uchun zarurdirобучающихся. 20 / 20 20. O’quvchi bilan xatolar haqida suhbat baholash maqsadiga mos keladi A) prognozlash va tanlash. B) fikr-mulohazalarni taqdim etish. C) ta'limning murakkabliklarini aniqlash. D) standartlarni nazorat qilish va bajarish. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz