Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik metodika » Pedagogik metodika №5 Pedagogik metodika Pedagogik metodika №5 InfoMaster Yanvar 31, 2024 76 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0% 0 Savol haqida xabar bering Bu savolda nima bo'ldi? Siz bo'sh hisobotni taqdim eta olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 1234567891011121314151617181920 Pedagogik metodika №5 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. O’quvchi bilan xatolar haqida suhbat baholash maqsadiga mos keladi A) fikr-mulohazalarni taqdim etish. B) standartlarni nazorat qilish va bajarish. C) ta'limning murakkabliklarini aniqlash. D) prognozlash va tanlash. 2 / 20 2. Kuzatish, talqin qilish va xulosa qilishni o'z ichiga oladi A) rejalashtirish. B) tadqiqot. C) fikrlash. D) baholash. 3 / 20 3. Odamlar qulay o'rganish uchun fikr-mulohaza va rag'batlantirishga muhtoj, shuning uchun baholash bo'lishi kerak A) insonparvar. B) o'z vaqtida. C) demokratik. D) sodiqlarga. 4 / 20 4. Summativ baholash baholash deb ataladi A) sifatlar. B) o'qitish. C) monitoring uchun. D) o'qitish uchun. 5 / 20 5. Darsni o'rganadigan o'qituvchilar A) maktabda mavjud bo'lgan tajribani umumlashtiring. B) ota-onalarning ta'lim natijalariga ta'sirini o'rganish. C) "O’quvchi ovozi" loyihasini amalga oshiring. D) yangi yondashuvni o'qitishni modellashtirish. 6 / 20 6. O'rganishga satsial-situatsion yondashuv quyidagilarni o'z ichiga oladi A) laboratoriya psixologik eksperimentidan foydalanish. B) turli xil amaliy faoliyatda ishtirok etish. C) shaxsning aqliy jarayonlarini o'rganish. D) atrof-muhit bilan bog'liq xatti-harakatlarni o'rganish. 7 / 20 7. O'quv jarayoni va O’quvchilar natijalariga eng katta ta'sir ko'rsatadi A) o'qituvchining sinfdagi kundalik ishi. B) nazariyani amaliyotga integratsiya qilish. C) ta'lim siyosati. D) normaga muvofiq baholash. 8 / 20 8. Formativ baholash оценивание A) belgilash va hisobot berish uchun zarur. B) belgilar qo'yish uchun o'quv natijalarini o'tkazishga imkon beradi. C) O’quvchilarni sertifikatlash va sertifikatlash uchun zarurdirобучающихся. D) ta'limni takomillashtirish imkoniyatlarini aniqlashga imkon beradi. 9 / 20 9. Одна из основных характеристик Hamkorlikdagi ta'limning asosiy xususiyatlaridan biri обучения A) ta'lim ijtimoiy muhitda takomillashtirilmoqda. B) matn doirasida individual o'qitish amalga oshiriladi. C) trening murakkab dasturlarga muvofiq amalga oshirilishi kerak. D) yodlash va takrorlash rag'batlantiriladi. 10 / 20 10. O’quvchilarning "muammolarni hal qilish" qobiliyatini aniqlash mezoni bolalar A) rejalashtirish uchun ko'p vaqt talab etiladi. B) ma'lumotlardan foydalanishi mumkin. C) muqobil qarorlar qabul qilishi mumkin. D) ular tezda mohiyatini tushunadilar. 11 / 20 11. Bir qator tadqiqotchilarning fikriga ko'ra, aksariyat hollarda o'qituvchilar ikki turdagi savollardan foydalanadilar A) past va yuqori tartib. B) asosiy va qo'shimcha. C) ko'p ma'noli va bir ma'noli. D) kundalik va falsafiy. 12 / 20 12. Посредством Wiki orqali O’quvchilar mumkin A) raqamli tasvirlarni qayta ishlash. B) bir-birining sahifalarini tahrirlash. C) создавать video intervyu yozuvlarini yarating. D) maktab yangiliklarini translyatsiya qiling. 13 / 20 13. Tadqiqot darsini muhokama qilishning oxirgi bosqichi quyidagilardan iborat A) tadqiqotning asosiy g'oyasini aniqlash. B) bir nechta sinf o'quvchilari bilan suhbatlashish. C) mavzu bo'yicha tadqiqot adabiyotlarini o'rganish. D) keyingi dars yoki tsiklni rejalashtirish. 14 / 20 14. Maktab o'qituvchilarining professional hamjamiyatining asosiy printsipi-asoslangan amaliyot A) maslahat. B) kuzatishlar. C) tadqiqotlar. D) modellashtirish. 15 / 20 15. Kontekstda" o'rganishni o'rganish " bilim va tushunish A) ular ong osti darajasida o'z-o'zidan paydo bo'ladi. B) kollektiv ta'lim bilan paydo bo'ladi. C) o'qituvchi tomonidan uzatiladi. D) O’quvchi tomonidan shakllantiriladi. 16 / 20 16. Kuzatish, tajriba natijasida olingan ma'lumotlarni tushunish, baholash, tahlil qilish va sintez qilishga intizomiy yondashuv A) tadqiqot suhbati. B) tanqidiy fikrlash. C) metakognitsiya. D) axloqiy hukmlar. 17 / 20 17. Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilar bilan ishlashning "tashqi" usulini amalga oshirishga misol A) guruhlarda ishlashni tashkil qilishda maslahatchilarni tayinlash. B) har bir sinf o'quvchisida qobiliyat va iste'dodlarni aniqlash. C) imtihonlarni o'quv rejasida belgilangan muddatdan oldin topshirish. D) onlayn rejimda o'quv dasturini kengaytirishлайн. 18 / 20 18. AKTni qo'llashda "modellashtirish" o'qitish aspektidan foydalanishga misol A) O’quvchilarga haqiqiy hayotiy voqealar modellarini taqdim etish. B) O’quvchilarni o'rganish va muhokama qilish uchun ish bilan bo'lishish. C) sxema yoki ketma-ketlikni ishlab chiqish. D) test topshiriqlarini ishlab chiqish va ekspertizadan o'tkazish. 19 / 20 19. Tanqidiy fikrlashni rivojlantirishning keyingi bosqichida O’quvchilar quyidagilarni amalga oshiradilar A) baholash, tushuntirish, metakognitatsiya. B) dalillarni to'plash va guruhlash, bahslashish. C) manbalarni tahlil qilish, gipotezalarni shakllantirish. D) kuzatish, taqqoslash, muhokama qilish. 20 / 20 20. O'qitish va o'qitish amaliyotini rejalashtirishning so'nggi bosqichi A) qisqa muddatli rejalashtirish. B) uzoq muddatli rejalashtirish. C) kalendar rejalashtirish. D) uzoq muddatli rejalashtirish. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz