Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik metodika » Pedagogik metodika №5 Pedagogik metodika Pedagogik metodika №5 InfoMaster Yanvar 31, 2024 88 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0% 0 Savol haqida xabar bering Bu savolda nima bo'ldi? Siz bo'sh hisobotni taqdim eta olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 1234567891011121314151617181920 Pedagogik metodika №5 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. Одна из основных характеристик Hamkorlikdagi ta'limning asosiy xususiyatlaridan biri обучения A) matn doirasida individual o'qitish amalga oshiriladi. B) ta'lim ijtimoiy muhitda takomillashtirilmoqda. C) trening murakkab dasturlarga muvofiq amalga oshirilishi kerak. D) yodlash va takrorlash rag'batlantiriladi. 2 / 20 2. Summativ baholash baholash deb ataladi A) sifatlar. B) monitoring uchun. C) o'qitish. D) o'qitish uchun. 3 / 20 3. O'rganishga satsial-situatsion yondashuv quyidagilarni o'z ichiga oladi A) shaxsning aqliy jarayonlarini o'rganish. B) laboratoriya psixologik eksperimentidan foydalanish. C) turli xil amaliy faoliyatda ishtirok etish. D) atrof-muhit bilan bog'liq xatti-harakatlarni o'rganish. 4 / 20 4. Darsni o'rganadigan o'qituvchilar A) maktabda mavjud bo'lgan tajribani umumlashtiring. B) "O’quvchi ovozi" loyihasini amalga oshiring. C) yangi yondashuvni o'qitishni modellashtirish. D) ota-onalarning ta'lim natijalariga ta'sirini o'rganish. 5 / 20 5. Kuzatish, tajriba natijasida olingan ma'lumotlarni tushunish, baholash, tahlil qilish va sintez qilishga intizomiy yondashuv A) axloqiy hukmlar. B) metakognitsiya. C) tadqiqot suhbati. D) tanqidiy fikrlash. 6 / 20 6. O’quvchi bilan xatolar haqida suhbat baholash maqsadiga mos keladi A) ta'limning murakkabliklarini aniqlash. B) prognozlash va tanlash. C) standartlarni nazorat qilish va bajarish. D) fikr-mulohazalarni taqdim etish. 7 / 20 7. O'quv jarayoni va O’quvchilar natijalariga eng katta ta'sir ko'rsatadi A) ta'lim siyosati. B) o'qituvchining sinfdagi kundalik ishi. C) nazariyani amaliyotga integratsiya qilish. D) normaga muvofiq baholash. 8 / 20 8. O’quvchilarning "muammolarni hal qilish" qobiliyatini aniqlash mezoni bolalar A) ma'lumotlardan foydalanishi mumkin. B) ular tezda mohiyatini tushunadilar. C) muqobil qarorlar qabul qilishi mumkin. D) rejalashtirish uchun ko'p vaqt talab etiladi. 9 / 20 9. Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilar bilan ishlashning "tashqi" usulini amalga oshirishga misol A) imtihonlarni o'quv rejasida belgilangan muddatdan oldin topshirish. B) onlayn rejimda o'quv dasturini kengaytirishлайн. C) guruhlarda ishlashni tashkil qilishda maslahatchilarni tayinlash. D) har bir sinf o'quvchisida qobiliyat va iste'dodlarni aniqlash. 10 / 20 10. Посредством Wiki orqali O’quvchilar mumkin A) создавать video intervyu yozuvlarini yarating. B) maktab yangiliklarini translyatsiya qiling. C) bir-birining sahifalarini tahrirlash. D) raqamli tasvirlarni qayta ishlash. 11 / 20 11. Tanqidiy fikrlashni rivojlantirishning keyingi bosqichida O’quvchilar quyidagilarni amalga oshiradilar A) baholash, tushuntirish, metakognitatsiya. B) dalillarni to'plash va guruhlash, bahslashish. C) kuzatish, taqqoslash, muhokama qilish. D) manbalarni tahlil qilish, gipotezalarni shakllantirish. 12 / 20 12. Bir qator tadqiqotchilarning fikriga ko'ra, aksariyat hollarda o'qituvchilar ikki turdagi savollardan foydalanadilar A) past va yuqori tartib. B) ko'p ma'noli va bir ma'noli. C) asosiy va qo'shimcha. D) kundalik va falsafiy. 13 / 20 13. Kontekstda" o'rganishni o'rganish " bilim va tushunish A) o'qituvchi tomonidan uzatiladi. B) kollektiv ta'lim bilan paydo bo'ladi. C) O’quvchi tomonidan shakllantiriladi. D) ular ong osti darajasida o'z-o'zidan paydo bo'ladi. 14 / 20 14. Tadqiqot darsini muhokama qilishning oxirgi bosqichi quyidagilardan iborat A) keyingi dars yoki tsiklni rejalashtirish. B) mavzu bo'yicha tadqiqot adabiyotlarini o'rganish. C) tadqiqotning asosiy g'oyasini aniqlash. D) bir nechta sinf o'quvchilari bilan suhbatlashish. 15 / 20 15. Formativ baholash оценивание A) ta'limni takomillashtirish imkoniyatlarini aniqlashga imkon beradi. B) belgilash va hisobot berish uchun zarur. C) belgilar qo'yish uchun o'quv natijalarini o'tkazishga imkon beradi. D) O’quvchilarni sertifikatlash va sertifikatlash uchun zarurdirобучающихся. 16 / 20 16. O'qitish va o'qitish amaliyotini rejalashtirishning so'nggi bosqichi A) uzoq muddatli rejalashtirish. B) uzoq muddatli rejalashtirish. C) qisqa muddatli rejalashtirish. D) kalendar rejalashtirish. 17 / 20 17. Maktab o'qituvchilarining professional hamjamiyatining asosiy printsipi-asoslangan amaliyot A) maslahat. B) kuzatishlar. C) modellashtirish. D) tadqiqotlar. 18 / 20 18. Odamlar qulay o'rganish uchun fikr-mulohaza va rag'batlantirishga muhtoj, shuning uchun baholash bo'lishi kerak A) demokratik. B) insonparvar. C) sodiqlarga. D) o'z vaqtida. 19 / 20 19. Kuzatish, talqin qilish va xulosa qilishni o'z ichiga oladi A) rejalashtirish. B) tadqiqot. C) baholash. D) fikrlash. 20 / 20 20. AKTni qo'llashda "modellashtirish" o'qitish aspektidan foydalanishga misol A) sxema yoki ketma-ketlikni ishlab chiqish. B) O’quvchilarga haqiqiy hayotiy voqealar modellarini taqdim etish. C) test topshiriqlarini ishlab chiqish va ekspertizadan o'tkazish. D) O’quvchilarni o'rganish va muhokama qilish uchun ish bilan bo'lishish. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz