Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik metodika » Pedagogik metodika №5 Pedagogik metodika Pedagogik metodika №5 InfoMaster Yanvar 31, 2024 67 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0% 0 Savol haqida xabar bering Bu savolda nima bo'ldi? Siz bo'sh hisobotni taqdim eta olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 1234567891011121314151617181920 Pedagogik metodika №5 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. O'quv jarayoni va O’quvchilar natijalariga eng katta ta'sir ko'rsatadi A) normaga muvofiq baholash. B) nazariyani amaliyotga integratsiya qilish. C) o'qituvchining sinfdagi kundalik ishi. D) ta'lim siyosati. 2 / 20 2. Kuzatish, talqin qilish va xulosa qilishni o'z ichiga oladi A) baholash. B) rejalashtirish. C) tadqiqot. D) fikrlash. 3 / 20 3. O'qitish va o'qitish amaliyotini rejalashtirishning so'nggi bosqichi A) kalendar rejalashtirish. B) uzoq muddatli rejalashtirish. C) uzoq muddatli rejalashtirish. D) qisqa muddatli rejalashtirish. 4 / 20 4. Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilar bilan ishlashning "tashqi" usulini amalga oshirishga misol A) har bir sinf o'quvchisida qobiliyat va iste'dodlarni aniqlash. B) onlayn rejimda o'quv dasturini kengaytirishлайн. C) imtihonlarni o'quv rejasida belgilangan muddatdan oldin topshirish. D) guruhlarda ishlashni tashkil qilishda maslahatchilarni tayinlash. 5 / 20 5. Maktab o'qituvchilarining professional hamjamiyatining asosiy printsipi-asoslangan amaliyot A) modellashtirish. B) kuzatishlar. C) tadqiqotlar. D) maslahat. 6 / 20 6. Kontekstda" o'rganishni o'rganish " bilim va tushunish A) ular ong osti darajasida o'z-o'zidan paydo bo'ladi. B) o'qituvchi tomonidan uzatiladi. C) kollektiv ta'lim bilan paydo bo'ladi. D) O’quvchi tomonidan shakllantiriladi. 7 / 20 7. O’quvchi bilan xatolar haqida suhbat baholash maqsadiga mos keladi A) ta'limning murakkabliklarini aniqlash. B) fikr-mulohazalarni taqdim etish. C) prognozlash va tanlash. D) standartlarni nazorat qilish va bajarish. 8 / 20 8. O’quvchilarning "muammolarni hal qilish" qobiliyatini aniqlash mezoni bolalar A) rejalashtirish uchun ko'p vaqt talab etiladi. B) ma'lumotlardan foydalanishi mumkin. C) ular tezda mohiyatini tushunadilar. D) muqobil qarorlar qabul qilishi mumkin. 9 / 20 9. Formativ baholash оценивание A) belgilash va hisobot berish uchun zarur. B) O’quvchilarni sertifikatlash va sertifikatlash uchun zarurdirобучающихся. C) belgilar qo'yish uchun o'quv natijalarini o'tkazishga imkon beradi. D) ta'limni takomillashtirish imkoniyatlarini aniqlashga imkon beradi. 10 / 20 10. Summativ baholash baholash deb ataladi A) o'qitish. B) sifatlar. C) monitoring uchun. D) o'qitish uchun. 11 / 20 11. Darsni o'rganadigan o'qituvchilar A) ota-onalarning ta'lim natijalariga ta'sirini o'rganish. B) "O’quvchi ovozi" loyihasini amalga oshiring. C) maktabda mavjud bo'lgan tajribani umumlashtiring. D) yangi yondashuvni o'qitishni modellashtirish. 12 / 20 12. Bir qator tadqiqotchilarning fikriga ko'ra, aksariyat hollarda o'qituvchilar ikki turdagi savollardan foydalanadilar A) past va yuqori tartib. B) asosiy va qo'shimcha. C) kundalik va falsafiy. D) ko'p ma'noli va bir ma'noli. 13 / 20 13. Tadqiqot darsini muhokama qilishning oxirgi bosqichi quyidagilardan iborat A) bir nechta sinf o'quvchilari bilan suhbatlashish. B) tadqiqotning asosiy g'oyasini aniqlash. C) mavzu bo'yicha tadqiqot adabiyotlarini o'rganish. D) keyingi dars yoki tsiklni rejalashtirish. 14 / 20 14. Odamlar qulay o'rganish uchun fikr-mulohaza va rag'batlantirishga muhtoj, shuning uchun baholash bo'lishi kerak A) demokratik. B) sodiqlarga. C) insonparvar. D) o'z vaqtida. 15 / 20 15. AKTni qo'llashda "modellashtirish" o'qitish aspektidan foydalanishga misol A) O’quvchilarga haqiqiy hayotiy voqealar modellarini taqdim etish. B) test topshiriqlarini ishlab chiqish va ekspertizadan o'tkazish. C) O’quvchilarni o'rganish va muhokama qilish uchun ish bilan bo'lishish. D) sxema yoki ketma-ketlikni ishlab chiqish. 16 / 20 16. Tanqidiy fikrlashni rivojlantirishning keyingi bosqichida O’quvchilar quyidagilarni amalga oshiradilar A) kuzatish, taqqoslash, muhokama qilish. B) baholash, tushuntirish, metakognitatsiya. C) dalillarni to'plash va guruhlash, bahslashish. D) manbalarni tahlil qilish, gipotezalarni shakllantirish. 17 / 20 17. O'rganishga satsial-situatsion yondashuv quyidagilarni o'z ichiga oladi A) shaxsning aqliy jarayonlarini o'rganish. B) laboratoriya psixologik eksperimentidan foydalanish. C) turli xil amaliy faoliyatda ishtirok etish. D) atrof-muhit bilan bog'liq xatti-harakatlarni o'rganish. 18 / 20 18. Kuzatish, tajriba natijasida olingan ma'lumotlarni tushunish, baholash, tahlil qilish va sintez qilishga intizomiy yondashuv A) tadqiqot suhbati. B) axloqiy hukmlar. C) tanqidiy fikrlash. D) metakognitsiya. 19 / 20 19. Одна из основных характеристик Hamkorlikdagi ta'limning asosiy xususiyatlaridan biri обучения A) yodlash va takrorlash rag'batlantiriladi. B) trening murakkab dasturlarga muvofiq amalga oshirilishi kerak. C) ta'lim ijtimoiy muhitda takomillashtirilmoqda. D) matn doirasida individual o'qitish amalga oshiriladi. 20 / 20 20. Посредством Wiki orqali O’quvchilar mumkin A) bir-birining sahifalarini tahrirlash. B) maktab yangiliklarini translyatsiya qiling. C) raqamli tasvirlarni qayta ishlash. D) создавать video intervyu yozuvlarini yarating. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz