Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik metodika » Pedagogik metodika №5 Pedagogik metodika Pedagogik metodika №5 InfoMaster Yanvar 31, 2024 53 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0% 0 Savol haqida xabar bering Bu savolda nima bo'ldi? Siz bo'sh hisobotni taqdim eta olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 1234567891011121314151617181920 Pedagogik metodika №5 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. Одна из основных характеристик Hamkorlikdagi ta'limning asosiy xususiyatlaridan biri обучения A) matn doirasida individual o'qitish amalga oshiriladi. B) ta'lim ijtimoiy muhitda takomillashtirilmoqda. C) trening murakkab dasturlarga muvofiq amalga oshirilishi kerak. D) yodlash va takrorlash rag'batlantiriladi. 2 / 20 2. Formativ baholash оценивание A) belgilar qo'yish uchun o'quv natijalarini o'tkazishga imkon beradi. B) O’quvchilarni sertifikatlash va sertifikatlash uchun zarurdirобучающихся. C) ta'limni takomillashtirish imkoniyatlarini aniqlashga imkon beradi. D) belgilash va hisobot berish uchun zarur. 3 / 20 3. Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilar bilan ishlashning "tashqi" usulini amalga oshirishga misol A) imtihonlarni o'quv rejasida belgilangan muddatdan oldin topshirish. B) har bir sinf o'quvchisida qobiliyat va iste'dodlarni aniqlash. C) guruhlarda ishlashni tashkil qilishda maslahatchilarni tayinlash. D) onlayn rejimda o'quv dasturini kengaytirishлайн. 4 / 20 4. AKTni qo'llashda "modellashtirish" o'qitish aspektidan foydalanishga misol A) O’quvchilarni o'rganish va muhokama qilish uchun ish bilan bo'lishish. B) O’quvchilarga haqiqiy hayotiy voqealar modellarini taqdim etish. C) test topshiriqlarini ishlab chiqish va ekspertizadan o'tkazish. D) sxema yoki ketma-ketlikni ishlab chiqish. 5 / 20 5. Tanqidiy fikrlashni rivojlantirishning keyingi bosqichida O’quvchilar quyidagilarni amalga oshiradilar A) manbalarni tahlil qilish, gipotezalarni shakllantirish. B) dalillarni to'plash va guruhlash, bahslashish. C) kuzatish, taqqoslash, muhokama qilish. D) baholash, tushuntirish, metakognitatsiya. 6 / 20 6. Посредством Wiki orqali O’quvchilar mumkin A) maktab yangiliklarini translyatsiya qiling. B) создавать video intervyu yozuvlarini yarating. C) bir-birining sahifalarini tahrirlash. D) raqamli tasvirlarni qayta ishlash. 7 / 20 7. Kontekstda" o'rganishni o'rganish " bilim va tushunish A) O’quvchi tomonidan shakllantiriladi. B) o'qituvchi tomonidan uzatiladi. C) kollektiv ta'lim bilan paydo bo'ladi. D) ular ong osti darajasida o'z-o'zidan paydo bo'ladi. 8 / 20 8. Tadqiqot darsini muhokama qilishning oxirgi bosqichi quyidagilardan iborat A) tadqiqotning asosiy g'oyasini aniqlash. B) keyingi dars yoki tsiklni rejalashtirish. C) mavzu bo'yicha tadqiqot adabiyotlarini o'rganish. D) bir nechta sinf o'quvchilari bilan suhbatlashish. 9 / 20 9. O'qitish va o'qitish amaliyotini rejalashtirishning so'nggi bosqichi A) uzoq muddatli rejalashtirish. B) qisqa muddatli rejalashtirish. C) kalendar rejalashtirish. D) uzoq muddatli rejalashtirish. 10 / 20 10. Bir qator tadqiqotchilarning fikriga ko'ra, aksariyat hollarda o'qituvchilar ikki turdagi savollardan foydalanadilar A) kundalik va falsafiy. B) past va yuqori tartib. C) ko'p ma'noli va bir ma'noli. D) asosiy va qo'shimcha. 11 / 20 11. Kuzatish, tajriba natijasida olingan ma'lumotlarni tushunish, baholash, tahlil qilish va sintez qilishga intizomiy yondashuv A) tanqidiy fikrlash. B) axloqiy hukmlar. C) tadqiqot suhbati. D) metakognitsiya. 12 / 20 12. Summativ baholash baholash deb ataladi A) o'qitish uchun. B) monitoring uchun. C) sifatlar. D) o'qitish. 13 / 20 13. Darsni o'rganadigan o'qituvchilar A) maktabda mavjud bo'lgan tajribani umumlashtiring. B) ota-onalarning ta'lim natijalariga ta'sirini o'rganish. C) yangi yondashuvni o'qitishni modellashtirish. D) "O’quvchi ovozi" loyihasini amalga oshiring. 14 / 20 14. Maktab o'qituvchilarining professional hamjamiyatining asosiy printsipi-asoslangan amaliyot A) kuzatishlar. B) maslahat. C) tadqiqotlar. D) modellashtirish. 15 / 20 15. Odamlar qulay o'rganish uchun fikr-mulohaza va rag'batlantirishga muhtoj, shuning uchun baholash bo'lishi kerak A) insonparvar. B) demokratik. C) sodiqlarga. D) o'z vaqtida. 16 / 20 16. O'quv jarayoni va O’quvchilar natijalariga eng katta ta'sir ko'rsatadi A) o'qituvchining sinfdagi kundalik ishi. B) ta'lim siyosati. C) normaga muvofiq baholash. D) nazariyani amaliyotga integratsiya qilish. 17 / 20 17. Kuzatish, talqin qilish va xulosa qilishni o'z ichiga oladi A) fikrlash. B) rejalashtirish. C) baholash. D) tadqiqot. 18 / 20 18. O’quvchilarning "muammolarni hal qilish" qobiliyatini aniqlash mezoni bolalar A) ular tezda mohiyatini tushunadilar. B) muqobil qarorlar qabul qilishi mumkin. C) rejalashtirish uchun ko'p vaqt talab etiladi. D) ma'lumotlardan foydalanishi mumkin. 19 / 20 19. O’quvchi bilan xatolar haqida suhbat baholash maqsadiga mos keladi A) standartlarni nazorat qilish va bajarish. B) fikr-mulohazalarni taqdim etish. C) ta'limning murakkabliklarini aniqlash. D) prognozlash va tanlash. 20 / 20 20. O'rganishga satsial-situatsion yondashuv quyidagilarni o'z ichiga oladi A) shaxsning aqliy jarayonlarini o'rganish. B) turli xil amaliy faoliyatda ishtirok etish. C) laboratoriya psixologik eksperimentidan foydalanish. D) atrof-muhit bilan bog'liq xatti-harakatlarni o'rganish. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz