Pedagogik metodika №5 Yanvar 31, 2024 da chop etilgan InfoMaster tomonidan Pedagogik metodika №5 ga fikr bildirilmagan. 0% 6 Savol haqida xabar bering Bu savolda nima xato? Siz bo'sh hisobot yubora olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 1234567891011121314151617181920 Tomonidan yaratilgan InfoMaster Pedagogik metodika №5 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. Kuzatish, tajriba natijasida olingan ma'lumotlarni tushunish, baholash, tahlil qilish va sintez qilishga intizomiy yondashuv A) metakognitsiya. B) axloqiy hukmlar. C) tadqiqot suhbati. D) tanqidiy fikrlash. 2 / 20 2. Formativ baholash оценивание A) belgilar qo'yish uchun o'quv natijalarini o'tkazishga imkon beradi. B) O’quvchilarni sertifikatlash va sertifikatlash uchun zarurdirобучающихся. C) ta'limni takomillashtirish imkoniyatlarini aniqlashga imkon beradi. D) belgilash va hisobot berish uchun zarur. 3 / 20 3. O'rganishga satsial-situatsion yondashuv quyidagilarni o'z ichiga oladi A) atrof-muhit bilan bog'liq xatti-harakatlarni o'rganish. B) shaxsning aqliy jarayonlarini o'rganish. C) laboratoriya psixologik eksperimentidan foydalanish. D) turli xil amaliy faoliyatda ishtirok etish. 4 / 20 4. Darsni o'rganadigan o'qituvchilar A) yangi yondashuvni o'qitishni modellashtirish. B) ota-onalarning ta'lim natijalariga ta'sirini o'rganish. C) "O’quvchi ovozi" loyihasini amalga oshiring. D) maktabda mavjud bo'lgan tajribani umumlashtiring. 5 / 20 5. Bir qator tadqiqotchilarning fikriga ko'ra, aksariyat hollarda o'qituvchilar ikki turdagi savollardan foydalanadilar A) kundalik va falsafiy. B) ko'p ma'noli va bir ma'noli. C) asosiy va qo'shimcha. D) past va yuqori tartib. 6 / 20 6. Одна из основных характеристик Hamkorlikdagi ta'limning asosiy xususiyatlaridan biri обучения A) trening murakkab dasturlarga muvofiq amalga oshirilishi kerak. B) matn doirasida individual o'qitish amalga oshiriladi. C) ta'lim ijtimoiy muhitda takomillashtirilmoqda. D) yodlash va takrorlash rag'batlantiriladi. 7 / 20 7. Summativ baholash baholash deb ataladi A) o'qitish uchun. B) o'qitish. C) monitoring uchun. D) sifatlar. 8 / 20 8. O’quvchi bilan xatolar haqida suhbat baholash maqsadiga mos keladi A) prognozlash va tanlash. B) fikr-mulohazalarni taqdim etish. C) ta'limning murakkabliklarini aniqlash. D) standartlarni nazorat qilish va bajarish. 9 / 20 9. AKTni qo'llashda "modellashtirish" o'qitish aspektidan foydalanishga misol A) O’quvchilarga haqiqiy hayotiy voqealar modellarini taqdim etish. B) O’quvchilarni o'rganish va muhokama qilish uchun ish bilan bo'lishish. C) sxema yoki ketma-ketlikni ishlab chiqish. D) test topshiriqlarini ishlab chiqish va ekspertizadan o'tkazish. 10 / 20 10. Tanqidiy fikrlashni rivojlantirishning keyingi bosqichida O’quvchilar quyidagilarni amalga oshiradilar A) baholash, tushuntirish, metakognitatsiya. B) dalillarni to'plash va guruhlash, bahslashish. C) kuzatish, taqqoslash, muhokama qilish. D) manbalarni tahlil qilish, gipotezalarni shakllantirish. 11 / 20 11. Kuzatish, talqin qilish va xulosa qilishni o'z ichiga oladi A) baholash. B) tadqiqot. C) fikrlash. D) rejalashtirish. 12 / 20 12. Odamlar qulay o'rganish uchun fikr-mulohaza va rag'batlantirishga muhtoj, shuning uchun baholash bo'lishi kerak A) insonparvar. B) o'z vaqtida. C) demokratik. D) sodiqlarga. 13 / 20 13. Tadqiqot darsini muhokama qilishning oxirgi bosqichi quyidagilardan iborat A) tadqiqotning asosiy g'oyasini aniqlash. B) keyingi dars yoki tsiklni rejalashtirish. C) bir nechta sinf o'quvchilari bilan suhbatlashish. D) mavzu bo'yicha tadqiqot adabiyotlarini o'rganish. 14 / 20 14. O’quvchilarning "muammolarni hal qilish" qobiliyatini aniqlash mezoni bolalar A) ular tezda mohiyatini tushunadilar. B) rejalashtirish uchun ko'p vaqt talab etiladi. C) muqobil qarorlar qabul qilishi mumkin. D) ma'lumotlardan foydalanishi mumkin. 15 / 20 15. O'qitish va o'qitish amaliyotini rejalashtirishning so'nggi bosqichi A) qisqa muddatli rejalashtirish. B) uzoq muddatli rejalashtirish. C) uzoq muddatli rejalashtirish. D) kalendar rejalashtirish. 16 / 20 16. Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilar bilan ishlashning "tashqi" usulini amalga oshirishga misol A) onlayn rejimda o'quv dasturini kengaytirishлайн. B) guruhlarda ishlashni tashkil qilishda maslahatchilarni tayinlash. C) imtihonlarni o'quv rejasida belgilangan muddatdan oldin topshirish. D) har bir sinf o'quvchisida qobiliyat va iste'dodlarni aniqlash. 17 / 20 17. Maktab o'qituvchilarining professional hamjamiyatining asosiy printsipi-asoslangan amaliyot A) maslahat. B) tadqiqotlar. C) kuzatishlar. D) modellashtirish. 18 / 20 18. Посредством Wiki orqali O’quvchilar mumkin A) создавать video intervyu yozuvlarini yarating. B) bir-birining sahifalarini tahrirlash. C) maktab yangiliklarini translyatsiya qiling. D) raqamli tasvirlarni qayta ishlash. 19 / 20 19. Kontekstda" o'rganishni o'rganish " bilim va tushunish A) kollektiv ta'lim bilan paydo bo'ladi. B) ular ong osti darajasida o'z-o'zidan paydo bo'ladi. C) o'qituvchi tomonidan uzatiladi. D) O’quvchi tomonidan shakllantiriladi. 20 / 20 20. O'quv jarayoni va O’quvchilar natijalariga eng katta ta'sir ko'rsatadi A) normaga muvofiq baholash. B) nazariyani amaliyotga integratsiya qilish. C) o'qituvchining sinfdagi kundalik ishi. D) ta'lim siyosati. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring tomonidan Wordpress Quiz plugin Pedagogik metodika