Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik metodika » Pedagogik metodika №5 Pedagogik metodika Pedagogik metodika №5 InfoMaster Yanvar 31, 2024 50 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0% 1 Savol haqida xabar bering Bu savolda nima bo'ldi? Siz bo'sh hisobotni taqdim eta olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 1234567891011121314151617181920 Pedagogik metodika №5 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. Formativ baholash оценивание A) belgilar qo'yish uchun o'quv natijalarini o'tkazishga imkon beradi. B) belgilash va hisobot berish uchun zarur. C) ta'limni takomillashtirish imkoniyatlarini aniqlashga imkon beradi. D) O’quvchilarni sertifikatlash va sertifikatlash uchun zarurdirобучающихся. 2 / 20 2. Tadqiqot darsini muhokama qilishning oxirgi bosqichi quyidagilardan iborat A) keyingi dars yoki tsiklni rejalashtirish. B) mavzu bo'yicha tadqiqot adabiyotlarini o'rganish. C) bir nechta sinf o'quvchilari bilan suhbatlashish. D) tadqiqotning asosiy g'oyasini aniqlash. 3 / 20 3. O'qitish va o'qitish amaliyotini rejalashtirishning so'nggi bosqichi A) qisqa muddatli rejalashtirish. B) kalendar rejalashtirish. C) uzoq muddatli rejalashtirish. D) uzoq muddatli rejalashtirish. 4 / 20 4. AKTni qo'llashda "modellashtirish" o'qitish aspektidan foydalanishga misol A) sxema yoki ketma-ketlikni ishlab chiqish. B) O’quvchilarga haqiqiy hayotiy voqealar modellarini taqdim etish. C) test topshiriqlarini ishlab chiqish va ekspertizadan o'tkazish. D) O’quvchilarni o'rganish va muhokama qilish uchun ish bilan bo'lishish. 5 / 20 5. Maktab o'qituvchilarining professional hamjamiyatining asosiy printsipi-asoslangan amaliyot A) maslahat. B) kuzatishlar. C) modellashtirish. D) tadqiqotlar. 6 / 20 6. Kontekstda" o'rganishni o'rganish " bilim va tushunish A) O’quvchi tomonidan shakllantiriladi. B) o'qituvchi tomonidan uzatiladi. C) ular ong osti darajasida o'z-o'zidan paydo bo'ladi. D) kollektiv ta'lim bilan paydo bo'ladi. 7 / 20 7. Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilar bilan ishlashning "tashqi" usulini amalga oshirishga misol A) onlayn rejimda o'quv dasturini kengaytirishлайн. B) har bir sinf o'quvchisida qobiliyat va iste'dodlarni aniqlash. C) imtihonlarni o'quv rejasida belgilangan muddatdan oldin topshirish. D) guruhlarda ishlashni tashkil qilishda maslahatchilarni tayinlash. 8 / 20 8. Odamlar qulay o'rganish uchun fikr-mulohaza va rag'batlantirishga muhtoj, shuning uchun baholash bo'lishi kerak A) sodiqlarga. B) demokratik. C) insonparvar. D) o'z vaqtida. 9 / 20 9. Summativ baholash baholash deb ataladi A) o'qitish uchun. B) monitoring uchun. C) sifatlar. D) o'qitish. 10 / 20 10. O’quvchilarning "muammolarni hal qilish" qobiliyatini aniqlash mezoni bolalar A) ular tezda mohiyatini tushunadilar. B) muqobil qarorlar qabul qilishi mumkin. C) rejalashtirish uchun ko'p vaqt talab etiladi. D) ma'lumotlardan foydalanishi mumkin. 11 / 20 11. Bir qator tadqiqotchilarning fikriga ko'ra, aksariyat hollarda o'qituvchilar ikki turdagi savollardan foydalanadilar A) asosiy va qo'shimcha. B) ko'p ma'noli va bir ma'noli. C) kundalik va falsafiy. D) past va yuqori tartib. 12 / 20 12. Kuzatish, tajriba natijasida olingan ma'lumotlarni tushunish, baholash, tahlil qilish va sintez qilishga intizomiy yondashuv A) metakognitsiya. B) tadqiqot suhbati. C) tanqidiy fikrlash. D) axloqiy hukmlar. 13 / 20 13. Kuzatish, talqin qilish va xulosa qilishni o'z ichiga oladi A) rejalashtirish. B) tadqiqot. C) fikrlash. D) baholash. 14 / 20 14. Darsni o'rganadigan o'qituvchilar A) "O’quvchi ovozi" loyihasini amalga oshiring. B) maktabda mavjud bo'lgan tajribani umumlashtiring. C) ota-onalarning ta'lim natijalariga ta'sirini o'rganish. D) yangi yondashuvni o'qitishni modellashtirish. 15 / 20 15. Посредством Wiki orqali O’quvchilar mumkin A) maktab yangiliklarini translyatsiya qiling. B) создавать video intervyu yozuvlarini yarating. C) raqamli tasvirlarni qayta ishlash. D) bir-birining sahifalarini tahrirlash. 16 / 20 16. Tanqidiy fikrlashni rivojlantirishning keyingi bosqichida O’quvchilar quyidagilarni amalga oshiradilar A) kuzatish, taqqoslash, muhokama qilish. B) manbalarni tahlil qilish, gipotezalarni shakllantirish. C) baholash, tushuntirish, metakognitatsiya. D) dalillarni to'plash va guruhlash, bahslashish. 17 / 20 17. Одна из основных характеристик Hamkorlikdagi ta'limning asosiy xususiyatlaridan biri обучения A) trening murakkab dasturlarga muvofiq amalga oshirilishi kerak. B) ta'lim ijtimoiy muhitda takomillashtirilmoqda. C) matn doirasida individual o'qitish amalga oshiriladi. D) yodlash va takrorlash rag'batlantiriladi. 18 / 20 18. O'rganishga satsial-situatsion yondashuv quyidagilarni o'z ichiga oladi A) shaxsning aqliy jarayonlarini o'rganish. B) turli xil amaliy faoliyatda ishtirok etish. C) laboratoriya psixologik eksperimentidan foydalanish. D) atrof-muhit bilan bog'liq xatti-harakatlarni o'rganish. 19 / 20 19. O'quv jarayoni va O’quvchilar natijalariga eng katta ta'sir ko'rsatadi A) nazariyani amaliyotga integratsiya qilish. B) normaga muvofiq baholash. C) o'qituvchining sinfdagi kundalik ishi. D) ta'lim siyosati. 20 / 20 20. O’quvchi bilan xatolar haqida suhbat baholash maqsadiga mos keladi A) ta'limning murakkabliklarini aniqlash. B) fikr-mulohazalarni taqdim etish. C) standartlarni nazorat qilish va bajarish. D) prognozlash va tanlash. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz