Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik metodika » Pedagogik metodika №5 Pedagogik metodika Pedagogik metodika №5 InfoMaster Yanvar 31, 2024 63 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0% 2 Savol haqida xabar bering Bu savolda nima bo'ldi? Siz bo'sh hisobotni taqdim eta olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 1234567891011121314151617181920 Pedagogik metodika №5 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. Bir qator tadqiqotchilarning fikriga ko'ra, aksariyat hollarda o'qituvchilar ikki turdagi savollardan foydalanadilar A) past va yuqori tartib. B) kundalik va falsafiy. C) ko'p ma'noli va bir ma'noli. D) asosiy va qo'shimcha. 2 / 20 2. O'quv jarayoni va O’quvchilar natijalariga eng katta ta'sir ko'rsatadi A) nazariyani amaliyotga integratsiya qilish. B) normaga muvofiq baholash. C) ta'lim siyosati. D) o'qituvchining sinfdagi kundalik ishi. 3 / 20 3. Kuzatish, talqin qilish va xulosa qilishni o'z ichiga oladi A) tadqiqot. B) fikrlash. C) baholash. D) rejalashtirish. 4 / 20 4. AKTni qo'llashda "modellashtirish" o'qitish aspektidan foydalanishga misol A) sxema yoki ketma-ketlikni ishlab chiqish. B) O’quvchilarga haqiqiy hayotiy voqealar modellarini taqdim etish. C) O’quvchilarni o'rganish va muhokama qilish uchun ish bilan bo'lishish. D) test topshiriqlarini ishlab chiqish va ekspertizadan o'tkazish. 5 / 20 5. Odamlar qulay o'rganish uchun fikr-mulohaza va rag'batlantirishga muhtoj, shuning uchun baholash bo'lishi kerak A) o'z vaqtida. B) insonparvar. C) demokratik. D) sodiqlarga. 6 / 20 6. O'rganishga satsial-situatsion yondashuv quyidagilarni o'z ichiga oladi A) turli xil amaliy faoliyatda ishtirok etish. B) atrof-muhit bilan bog'liq xatti-harakatlarni o'rganish. C) shaxsning aqliy jarayonlarini o'rganish. D) laboratoriya psixologik eksperimentidan foydalanish. 7 / 20 7. Tadqiqot darsini muhokama qilishning oxirgi bosqichi quyidagilardan iborat A) tadqiqotning asosiy g'oyasini aniqlash. B) mavzu bo'yicha tadqiqot adabiyotlarini o'rganish. C) keyingi dars yoki tsiklni rejalashtirish. D) bir nechta sinf o'quvchilari bilan suhbatlashish. 8 / 20 8. Посредством Wiki orqali O’quvchilar mumkin A) maktab yangiliklarini translyatsiya qiling. B) bir-birining sahifalarini tahrirlash. C) raqamli tasvirlarni qayta ishlash. D) создавать video intervyu yozuvlarini yarating. 9 / 20 9. Summativ baholash baholash deb ataladi A) o'qitish uchun. B) monitoring uchun. C) o'qitish. D) sifatlar. 10 / 20 10. Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilar bilan ishlashning "tashqi" usulini amalga oshirishga misol A) guruhlarda ishlashni tashkil qilishda maslahatchilarni tayinlash. B) imtihonlarni o'quv rejasida belgilangan muddatdan oldin topshirish. C) har bir sinf o'quvchisida qobiliyat va iste'dodlarni aniqlash. D) onlayn rejimda o'quv dasturini kengaytirishлайн. 11 / 20 11. Maktab o'qituvchilarining professional hamjamiyatining asosiy printsipi-asoslangan amaliyot A) maslahat. B) tadqiqotlar. C) modellashtirish. D) kuzatishlar. 12 / 20 12. Kontekstda" o'rganishni o'rganish " bilim va tushunish A) o'qituvchi tomonidan uzatiladi. B) kollektiv ta'lim bilan paydo bo'ladi. C) O’quvchi tomonidan shakllantiriladi. D) ular ong osti darajasida o'z-o'zidan paydo bo'ladi. 13 / 20 13. O'qitish va o'qitish amaliyotini rejalashtirishning so'nggi bosqichi A) uzoq muddatli rejalashtirish. B) uzoq muddatli rejalashtirish. C) qisqa muddatli rejalashtirish. D) kalendar rejalashtirish. 14 / 20 14. Tanqidiy fikrlashni rivojlantirishning keyingi bosqichida O’quvchilar quyidagilarni amalga oshiradilar A) dalillarni to'plash va guruhlash, bahslashish. B) kuzatish, taqqoslash, muhokama qilish. C) manbalarni tahlil qilish, gipotezalarni shakllantirish. D) baholash, tushuntirish, metakognitatsiya. 15 / 20 15. Kuzatish, tajriba natijasida olingan ma'lumotlarni tushunish, baholash, tahlil qilish va sintez qilishga intizomiy yondashuv A) tadqiqot suhbati. B) axloqiy hukmlar. C) metakognitsiya. D) tanqidiy fikrlash. 16 / 20 16. Darsni o'rganadigan o'qituvchilar A) "O’quvchi ovozi" loyihasini amalga oshiring. B) yangi yondashuvni o'qitishni modellashtirish. C) maktabda mavjud bo'lgan tajribani umumlashtiring. D) ota-onalarning ta'lim natijalariga ta'sirini o'rganish. 17 / 20 17. Formativ baholash оценивание A) O’quvchilarni sertifikatlash va sertifikatlash uchun zarurdirобучающихся. B) ta'limni takomillashtirish imkoniyatlarini aniqlashga imkon beradi. C) belgilash va hisobot berish uchun zarur. D) belgilar qo'yish uchun o'quv natijalarini o'tkazishga imkon beradi. 18 / 20 18. Одна из основных характеристик Hamkorlikdagi ta'limning asosiy xususiyatlaridan biri обучения A) matn doirasida individual o'qitish amalga oshiriladi. B) ta'lim ijtimoiy muhitda takomillashtirilmoqda. C) trening murakkab dasturlarga muvofiq amalga oshirilishi kerak. D) yodlash va takrorlash rag'batlantiriladi. 19 / 20 19. O’quvchilarning "muammolarni hal qilish" qobiliyatini aniqlash mezoni bolalar A) rejalashtirish uchun ko'p vaqt talab etiladi. B) ma'lumotlardan foydalanishi mumkin. C) muqobil qarorlar qabul qilishi mumkin. D) ular tezda mohiyatini tushunadilar. 20 / 20 20. O’quvchi bilan xatolar haqida suhbat baholash maqsadiga mos keladi A) standartlarni nazorat qilish va bajarish. B) prognozlash va tanlash. C) ta'limning murakkabliklarini aniqlash. D) fikr-mulohazalarni taqdim etish. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz