Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik metodika » Pedagogik metodika №5 Pedagogik metodika Pedagogik metodika №5 InfoMaster Yanvar 31, 2024 66 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0% 2 Savol haqida xabar bering Bu savolda nima bo'ldi? Siz bo'sh hisobotni taqdim eta olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 1234567891011121314151617181920 Pedagogik metodika №5 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. O’quvchilarning "muammolarni hal qilish" qobiliyatini aniqlash mezoni bolalar A) ular tezda mohiyatini tushunadilar. B) rejalashtirish uchun ko'p vaqt talab etiladi. C) muqobil qarorlar qabul qilishi mumkin. D) ma'lumotlardan foydalanishi mumkin. 2 / 20 2. Formativ baholash оценивание A) belgilash va hisobot berish uchun zarur. B) O’quvchilarni sertifikatlash va sertifikatlash uchun zarurdirобучающихся. C) belgilar qo'yish uchun o'quv natijalarini o'tkazishga imkon beradi. D) ta'limni takomillashtirish imkoniyatlarini aniqlashga imkon beradi. 3 / 20 3. Summativ baholash baholash deb ataladi A) sifatlar. B) monitoring uchun. C) o'qitish uchun. D) o'qitish. 4 / 20 4. Одна из основных характеристик Hamkorlikdagi ta'limning asosiy xususiyatlaridan biri обучения A) matn doirasida individual o'qitish amalga oshiriladi. B) ta'lim ijtimoiy muhitda takomillashtirilmoqda. C) trening murakkab dasturlarga muvofiq amalga oshirilishi kerak. D) yodlash va takrorlash rag'batlantiriladi. 5 / 20 5. Kuzatish, tajriba natijasida olingan ma'lumotlarni tushunish, baholash, tahlil qilish va sintez qilishga intizomiy yondashuv A) tanqidiy fikrlash. B) axloqiy hukmlar. C) metakognitsiya. D) tadqiqot suhbati. 6 / 20 6. Tanqidiy fikrlashni rivojlantirishning keyingi bosqichida O’quvchilar quyidagilarni amalga oshiradilar A) dalillarni to'plash va guruhlash, bahslashish. B) kuzatish, taqqoslash, muhokama qilish. C) baholash, tushuntirish, metakognitatsiya. D) manbalarni tahlil qilish, gipotezalarni shakllantirish. 7 / 20 7. Kuzatish, talqin qilish va xulosa qilishni o'z ichiga oladi A) baholash. B) rejalashtirish. C) tadqiqot. D) fikrlash. 8 / 20 8. Kontekstda" o'rganishni o'rganish " bilim va tushunish A) o'qituvchi tomonidan uzatiladi. B) ular ong osti darajasida o'z-o'zidan paydo bo'ladi. C) O’quvchi tomonidan shakllantiriladi. D) kollektiv ta'lim bilan paydo bo'ladi. 9 / 20 9. Darsni o'rganadigan o'qituvchilar A) maktabda mavjud bo'lgan tajribani umumlashtiring. B) yangi yondashuvni o'qitishni modellashtirish. C) ota-onalarning ta'lim natijalariga ta'sirini o'rganish. D) "O’quvchi ovozi" loyihasini amalga oshiring. 10 / 20 10. O'qitish va o'qitish amaliyotini rejalashtirishning so'nggi bosqichi A) uzoq muddatli rejalashtirish. B) qisqa muddatli rejalashtirish. C) kalendar rejalashtirish. D) uzoq muddatli rejalashtirish. 11 / 20 11. AKTni qo'llashda "modellashtirish" o'qitish aspektidan foydalanishga misol A) O’quvchilarga haqiqiy hayotiy voqealar modellarini taqdim etish. B) test topshiriqlarini ishlab chiqish va ekspertizadan o'tkazish. C) sxema yoki ketma-ketlikni ishlab chiqish. D) O’quvchilarni o'rganish va muhokama qilish uchun ish bilan bo'lishish. 12 / 20 12. Maktab o'qituvchilarining professional hamjamiyatining asosiy printsipi-asoslangan amaliyot A) tadqiqotlar. B) maslahat. C) kuzatishlar. D) modellashtirish. 13 / 20 13. Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilar bilan ishlashning "tashqi" usulini amalga oshirishga misol A) onlayn rejimda o'quv dasturini kengaytirishлайн. B) guruhlarda ishlashni tashkil qilishda maslahatchilarni tayinlash. C) har bir sinf o'quvchisida qobiliyat va iste'dodlarni aniqlash. D) imtihonlarni o'quv rejasida belgilangan muddatdan oldin topshirish. 14 / 20 14. O'rganishga satsial-situatsion yondashuv quyidagilarni o'z ichiga oladi A) shaxsning aqliy jarayonlarini o'rganish. B) turli xil amaliy faoliyatda ishtirok etish. C) atrof-muhit bilan bog'liq xatti-harakatlarni o'rganish. D) laboratoriya psixologik eksperimentidan foydalanish. 15 / 20 15. Tadqiqot darsini muhokama qilishning oxirgi bosqichi quyidagilardan iborat A) bir nechta sinf o'quvchilari bilan suhbatlashish. B) keyingi dars yoki tsiklni rejalashtirish. C) mavzu bo'yicha tadqiqot adabiyotlarini o'rganish. D) tadqiqotning asosiy g'oyasini aniqlash. 16 / 20 16. Посредством Wiki orqali O’quvchilar mumkin A) maktab yangiliklarini translyatsiya qiling. B) создавать video intervyu yozuvlarini yarating. C) raqamli tasvirlarni qayta ishlash. D) bir-birining sahifalarini tahrirlash. 17 / 20 17. Odamlar qulay o'rganish uchun fikr-mulohaza va rag'batlantirishga muhtoj, shuning uchun baholash bo'lishi kerak A) sodiqlarga. B) insonparvar. C) demokratik. D) o'z vaqtida. 18 / 20 18. O’quvchi bilan xatolar haqida suhbat baholash maqsadiga mos keladi A) prognozlash va tanlash. B) fikr-mulohazalarni taqdim etish. C) standartlarni nazorat qilish va bajarish. D) ta'limning murakkabliklarini aniqlash. 19 / 20 19. O'quv jarayoni va O’quvchilar natijalariga eng katta ta'sir ko'rsatadi A) o'qituvchining sinfdagi kundalik ishi. B) normaga muvofiq baholash. C) ta'lim siyosati. D) nazariyani amaliyotga integratsiya qilish. 20 / 20 20. Bir qator tadqiqotchilarning fikriga ko'ra, aksariyat hollarda o'qituvchilar ikki turdagi savollardan foydalanadilar A) asosiy va qo'shimcha. B) ko'p ma'noli va bir ma'noli. C) past va yuqori tartib. D) kundalik va falsafiy. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz