Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik metodika » Pedagogik metodika №2 Pedagogik metodika Pedagogik metodika №2 InfoMaster Yanvar 25, 2024 12 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0% 0 1234567891011121314151617181920 Pedagogik metodika №2 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. Formativ baholash A) O’quvchilarni sertifikatlash va sertifikatlash uchun zarurdirобучающихся. B) ta'limni takomillashtirish imkoniyatlarini aniqlashga imkon beradi. C) belgilarni belgilash uchun mashg'ulotlarni umumlashtirishga imkon beradi. D) belgilash va hisobot berish uchun zarur. 2 / 20 2. Tanqidiy fikrlash qobiliyatlari A) rejalashtirish, o'qitish, o'qitish, baholash. B) kuzatish, tahlil qilish, xulosa qilish, talqin qilish. C) idrok, aks ettirish, ko'paytirish, taqqoslash. D) tushunish, qo'llash, tahlil qilish, sintez qilish. 3 / 20 3. Ta'limni baholash quyidagilar uchun zarur A) belgilash. B) muvaffaqiyat sabablarini aniqlash. C) motivatsiyani oshirish. D) rivojlanish zonalarining ta'riflari. 4 / 20 4. Istiqbolli g'oyalarga ega va innovatsion yondashuvlarga ega bo'lgan etakchi o'qituvchilar o'zlariga savol berishadi A) O’quvchilarning ota-onalari bilan qanday ishlash kerak. B) o'zgarish nima uchun kerak. C) akademik ko'rsatkichlarni qanday kuzatish kerak. D) O’quvchilarga qanday uy vazifasi berish kerak. 5 / 20 5. Amaliyotchilarning tadqiqotlari quyidagilarga qaratilgan A) muayyan amaliy muammoni hal qilish. B) pedagogika qonuniyatlarini aniqlash. C) universal diagnostika vositalarini ishlab chiqarish. D) tegishli fanlarning integratsiyasi. 6 / 20 6. Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilar bilan ishlashning "aralashuv strategiyasi" usulini amalga oshirishga misol A) O’quvchilarning qobiliyatlari va iste'dodlarini aniqlash. B) umumiy o'qish muddatini bir o'quv yiliga qisqartirish. C) imtihonlarni o'quv rejasida belgilangan muddatdan oldin topshirish. D) onlayn rejimda o'quv dasturini kengaytirishлайн. 7 / 20 7. Masalan, AKTni qo'llashda "sinov va tasdiqlash" o'qitish aspektidan foydalanish A) tekshirish, taxminlarni tasdiqlash uchun yig'ish. B) sxema yoki ketma-ketlikni ishlab chiqish. C) O’quvchilarga haqiqiy hayotiy voqealar modellarini taqdim etish. D) O’quvchilarni o'rganish va muhokama qilish uchun ish bilan bo'lishish. 8 / 20 8. Suhbat-munozaralarning xususiyatlarini aniqlang A) ishtirokchilar bir-birlariga savollar berishadi. B) fikrlar takrorlanadi va ishlab chiqiladi, lekin har doim ham diqqat bilan baholanmaydi. C) suhbat bilim almashish uchun o'tkaziladi, ammo suhbat ishtirokchilari boshqalarning g'oyalariga toqat qiladilar. D) muloqot ko'pincha " Ha, shunday! - Yo'q, unday emas!». 9 / 20 9. Muqobil qarorlar qabul qilish qobiliyati iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni o'qitishda muvaffaqiyat mezonining namoyon bo'lishiga misoldir A) konsentratsiya. B) fikrlashning moslashuvchanligi. C) fikrlash tezligi. D) xotira va bilim. 10 / 20 10. O’quvchilar tomonidan olingan ma'lumotlarni yodlash kontekstida keltirilgan eng kam samarali usul A) o'qish. B) amaliyot. C) bilimlarni uzatish. D) namoyish. 11 / 20 11. Yaponiyada Lesson Study natijalari A) ular faqat darsni o'tkazgan o'qituvchi uchun muhimdir. B) faqat guruhning professional kuratori o'rganishi mumkin. C) barcha o'qituvchilar uchun muntazam ravishda nashr etiladi. D) faqat tadqiqot guruhi a'zolari foydalanishi mumkin. 12 / 20 12. Trening uchun baholash quyidagilarga qaratilgan A) O’quvchilar qo'shimcha ta'lim olish imkoniyatiga ega bo'ladimi. B) O’quvchilarga sertifikatlar beriladimi? C) keyinchalik rivojlanish uchun nima qilish kerak. D) ta'lim sifatini aniqlash uchun qanday o'lchovdan foydalanish kerak. 13 / 20 13. Rejalarni puxta rejalashtirish va tezkor amalga oshirish iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni o'qitishda muvaffaqiyat mezonining namoyon bo'lishiga misoldir A) fikrlashning moslashuvchanligi. B) fikrlash tezligi C) konsentratsiya. D) xotira va bilim. 14 / 20 14. Mas'uliyat siyosati kuchli bo'lgan maktab tizimida etakchilik hisoblanadi. A) maktab muvaffaqiyatining mezoni. B) amaliyotni takomillashtirish vositasi. C) amaliyotni tashqi baholash vositasi. D) maktab direktorining vakolati. 15 / 20 15. O'rganish qobiliyati, diqqat, nutq qobiliyatlari, fikrlash, bahslashish va ijodkorlikni rivojlantirishdan iborat bo'lgan o'rganish yondashuvi A) gumanitar. B) kognitiv. C) psixologik. D) tabiiy. 16 / 20 16. Bir qator ketma-ket darslar o'qituvchilarga imkoniyat yaratadi A) initzva hamkasblarning amaliyotidagi o'zgarishlar. B) O’quvchilarning xulq-atvori, munosabatidagi xususiyatlarni aniqlang. C) o'qitish va o'qitish amaliyotini takomillashtirish. D) tegishli vaziyatlarni hal qilish. 17 / 20 17. Baholashning barcha turlariga xos bo'lgan bosqichni aniqlang ,uning davomida "O’quvchilar nimani bilishini va bilishini, qanday qiyinchiliklarga duch kelishini aniqlash kerak" A) talqin. B) xulosa. C) boshqaruv. D) kuzatish. 18 / 20 18. Baholash va hisobot berish uchun baholash qo'llaniladi A) tanqidiy. B) jami. C) diagnostika. D) muqobil. 19 / 20 19. O'rganish darajasi va rivojlanish yo'nalishini aniqlash uchun foydalaniladigan ma'lumotlarni topish va talqin qilish jarayoni A) tanqidiy fikrlash. B) trening uchun baholash. C) ta'limni baholash. D) harakatdagi aks ettirish. 20 / 20 20. Metasognition deganda odamlar qanday harakat qilishlari haqida o'ylash qobiliyati tushuniladi A) ular tahlil qiladilar va qanday xulosalar chiqaradilar. B) muloqot qiling va nima uchun ular buni qilishadi. C) ular nima deb o'ylashadi va bilishadi. D) ular ma'lumot olishadi va qaerdan olishadi. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz