Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik metodika » Pedagogik metodika №2 Pedagogik metodika Pedagogik metodika №2 InfoMaster Yanvar 25, 2024 6 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0% 0 1234567891011121314151617181920 Pedagogik metodika №2 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. O’quvchilar tomonidan olingan ma'lumotlarni yodlash kontekstida keltirilgan eng kam samarali usul A) o'qish. B) bilimlarni uzatish. C) namoyish. D) amaliyot. 2 / 20 2. Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilar bilan ishlashning "aralashuv strategiyasi" usulini amalga oshirishga misol A) onlayn rejimda o'quv dasturini kengaytirishлайн. B) umumiy o'qish muddatini bir o'quv yiliga qisqartirish. C) imtihonlarni o'quv rejasida belgilangan muddatdan oldin topshirish. D) O’quvchilarning qobiliyatlari va iste'dodlarini aniqlash. 3 / 20 3. O'rganish darajasi va rivojlanish yo'nalishini aniqlash uchun foydalaniladigan ma'lumotlarni topish va talqin qilish jarayoni A) tanqidiy fikrlash. B) trening uchun baholash. C) harakatdagi aks ettirish. D) ta'limni baholash. 4 / 20 4. Rejalarni puxta rejalashtirish va tezkor amalga oshirish iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni o'qitishda muvaffaqiyat mezonining namoyon bo'lishiga misoldir A) konsentratsiya. B) fikrlashning moslashuvchanligi. C) xotira va bilim. D) fikrlash tezligi 5 / 20 5. Bir qator ketma-ket darslar o'qituvchilarga imkoniyat yaratadi A) o'qitish va o'qitish amaliyotini takomillashtirish. B) tegishli vaziyatlarni hal qilish. C) initzva hamkasblarning amaliyotidagi o'zgarishlar. D) O’quvchilarning xulq-atvori, munosabatidagi xususiyatlarni aniqlang. 6 / 20 6. Baholash va hisobot berish uchun baholash qo'llaniladi A) tanqidiy. B) jami. C) muqobil. D) diagnostika. 7 / 20 7. Muqobil qarorlar qabul qilish qobiliyati iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni o'qitishda muvaffaqiyat mezonining namoyon bo'lishiga misoldir A) fikrlash tezligi. B) xotira va bilim. C) fikrlashning moslashuvchanligi. D) konsentratsiya. 8 / 20 8. Baholashning barcha turlariga xos bo'lgan bosqichni aniqlang ,uning davomida "O’quvchilar nimani bilishini va bilishini, qanday qiyinchiliklarga duch kelishini aniqlash kerak" A) xulosa. B) talqin. C) boshqaruv. D) kuzatish. 9 / 20 9. Amaliyotchilarning tadqiqotlari quyidagilarga qaratilgan A) pedagogika qonuniyatlarini aniqlash. B) tegishli fanlarning integratsiyasi. C) muayyan amaliy muammoni hal qilish. D) universal diagnostika vositalarini ishlab chiqarish. 10 / 20 10. Ta'limni baholash quyidagilar uchun zarur A) belgilash. B) motivatsiyani oshirish. C) muvaffaqiyat sabablarini aniqlash. D) rivojlanish zonalarining ta'riflari. 11 / 20 11. Trening uchun baholash quyidagilarga qaratilgan A) keyinchalik rivojlanish uchun nima qilish kerak. B) O’quvchilarga sertifikatlar beriladimi? C) ta'lim sifatini aniqlash uchun qanday o'lchovdan foydalanish kerak. D) O’quvchilar qo'shimcha ta'lim olish imkoniyatiga ega bo'ladimi. 12 / 20 12. Istiqbolli g'oyalarga ega va innovatsion yondashuvlarga ega bo'lgan etakchi o'qituvchilar o'zlariga savol berishadi A) o'zgarish nima uchun kerak. B) O’quvchilarning ota-onalari bilan qanday ishlash kerak. C) O’quvchilarga qanday uy vazifasi berish kerak. D) akademik ko'rsatkichlarni qanday kuzatish kerak. 13 / 20 13. Tanqidiy fikrlash qobiliyatlari A) tushunish, qo'llash, tahlil qilish, sintez qilish. B) idrok, aks ettirish, ko'paytirish, taqqoslash. C) kuzatish, tahlil qilish, xulosa qilish, talqin qilish. D) rejalashtirish, o'qitish, o'qitish, baholash. 14 / 20 14. Suhbat-munozaralarning xususiyatlarini aniqlang A) ishtirokchilar bir-birlariga savollar berishadi. B) fikrlar takrorlanadi va ishlab chiqiladi, lekin har doim ham diqqat bilan baholanmaydi. C) suhbat bilim almashish uchun o'tkaziladi, ammo suhbat ishtirokchilari boshqalarning g'oyalariga toqat qiladilar. D) muloqot ko'pincha " Ha, shunday! - Yo'q, unday emas!». 15 / 20 15. Metasognition deganda odamlar qanday harakat qilishlari haqida o'ylash qobiliyati tushuniladi A) ular ma'lumot olishadi va qaerdan olishadi. B) ular nima deb o'ylashadi va bilishadi. C) ular tahlil qiladilar va qanday xulosalar chiqaradilar. D) muloqot qiling va nima uchun ular buni qilishadi. 16 / 20 16. O'rganish qobiliyati, diqqat, nutq qobiliyatlari, fikrlash, bahslashish va ijodkorlikni rivojlantirishdan iborat bo'lgan o'rganish yondashuvi A) kognitiv. B) tabiiy. C) psixologik. D) gumanitar. 17 / 20 17. Yaponiyada Lesson Study natijalari A) faqat tadqiqot guruhi a'zolari foydalanishi mumkin. B) barcha o'qituvchilar uchun muntazam ravishda nashr etiladi. C) faqat guruhning professional kuratori o'rganishi mumkin. D) ular faqat darsni o'tkazgan o'qituvchi uchun muhimdir. 18 / 20 18. Formativ baholash A) O’quvchilarni sertifikatlash va sertifikatlash uchun zarurdirобучающихся. B) belgilash va hisobot berish uchun zarur. C) belgilarni belgilash uchun mashg'ulotlarni umumlashtirishga imkon beradi. D) ta'limni takomillashtirish imkoniyatlarini aniqlashga imkon beradi. 19 / 20 19. Masalan, AKTni qo'llashda "sinov va tasdiqlash" o'qitish aspektidan foydalanish A) O’quvchilarni o'rganish va muhokama qilish uchun ish bilan bo'lishish. B) tekshirish, taxminlarni tasdiqlash uchun yig'ish. C) sxema yoki ketma-ketlikni ishlab chiqish. D) O’quvchilarga haqiqiy hayotiy voqealar modellarini taqdim etish. 20 / 20 20. Mas'uliyat siyosati kuchli bo'lgan maktab tizimida etakchilik hisoblanadi. A) amaliyotni tashqi baholash vositasi. B) amaliyotni takomillashtirish vositasi. C) maktab direktorining vakolati. D) maktab muvaffaqiyatining mezoni. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz