Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik metodika » Pedagogik metodika №2 Pedagogik metodika Pedagogik metodika №2 InfoMaster Yanvar 25, 2024 5 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0% 0 1234567891011121314151617181920 Pedagogik metodika №2 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. O'rganish qobiliyati, diqqat, nutq qobiliyatlari, fikrlash, bahslashish va ijodkorlikni rivojlantirishdan iborat bo'lgan o'rganish yondashuvi A) psixologik. B) tabiiy. C) gumanitar. D) kognitiv. 2 / 20 2. Istiqbolli g'oyalarga ega va innovatsion yondashuvlarga ega bo'lgan etakchi o'qituvchilar o'zlariga savol berishadi A) O’quvchilarga qanday uy vazifasi berish kerak. B) O’quvchilarning ota-onalari bilan qanday ishlash kerak. C) o'zgarish nima uchun kerak. D) akademik ko'rsatkichlarni qanday kuzatish kerak. 3 / 20 3. Rejalarni puxta rejalashtirish va tezkor amalga oshirish iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni o'qitishda muvaffaqiyat mezonining namoyon bo'lishiga misoldir A) konsentratsiya. B) xotira va bilim. C) fikrlashning moslashuvchanligi. D) fikrlash tezligi 4 / 20 4. Baholash va hisobot berish uchun baholash qo'llaniladi A) muqobil. B) jami. C) diagnostika. D) tanqidiy. 5 / 20 5. Amaliyotchilarning tadqiqotlari quyidagilarga qaratilgan A) pedagogika qonuniyatlarini aniqlash. B) universal diagnostika vositalarini ishlab chiqarish. C) tegishli fanlarning integratsiyasi. D) muayyan amaliy muammoni hal qilish. 6 / 20 6. Tanqidiy fikrlash qobiliyatlari A) idrok, aks ettirish, ko'paytirish, taqqoslash. B) kuzatish, tahlil qilish, xulosa qilish, talqin qilish. C) rejalashtirish, o'qitish, o'qitish, baholash. D) tushunish, qo'llash, tahlil qilish, sintez qilish. 7 / 20 7. Baholashning barcha turlariga xos bo'lgan bosqichni aniqlang ,uning davomida "O’quvchilar nimani bilishini va bilishini, qanday qiyinchiliklarga duch kelishini aniqlash kerak" A) kuzatish. B) xulosa. C) talqin. D) boshqaruv. 8 / 20 8. Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilar bilan ishlashning "aralashuv strategiyasi" usulini amalga oshirishga misol A) onlayn rejimda o'quv dasturini kengaytirishлайн. B) imtihonlarni o'quv rejasida belgilangan muddatdan oldin topshirish. C) O’quvchilarning qobiliyatlari va iste'dodlarini aniqlash. D) umumiy o'qish muddatini bir o'quv yiliga qisqartirish. 9 / 20 9. Muqobil qarorlar qabul qilish qobiliyati iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni o'qitishda muvaffaqiyat mezonining namoyon bo'lishiga misoldir A) konsentratsiya. B) fikrlash tezligi. C) xotira va bilim. D) fikrlashning moslashuvchanligi. 10 / 20 10. Trening uchun baholash quyidagilarga qaratilgan A) ta'lim sifatini aniqlash uchun qanday o'lchovdan foydalanish kerak. B) O’quvchilar qo'shimcha ta'lim olish imkoniyatiga ega bo'ladimi. C) keyinchalik rivojlanish uchun nima qilish kerak. D) O’quvchilarga sertifikatlar beriladimi? 11 / 20 11. O'rganish darajasi va rivojlanish yo'nalishini aniqlash uchun foydalaniladigan ma'lumotlarni topish va talqin qilish jarayoni A) harakatdagi aks ettirish. B) ta'limni baholash. C) trening uchun baholash. D) tanqidiy fikrlash. 12 / 20 12. Masalan, AKTni qo'llashda "sinov va tasdiqlash" o'qitish aspektidan foydalanish A) O’quvchilarni o'rganish va muhokama qilish uchun ish bilan bo'lishish. B) sxema yoki ketma-ketlikni ishlab chiqish. C) O’quvchilarga haqiqiy hayotiy voqealar modellarini taqdim etish. D) tekshirish, taxminlarni tasdiqlash uchun yig'ish. 13 / 20 13. Bir qator ketma-ket darslar o'qituvchilarga imkoniyat yaratadi A) O’quvchilarning xulq-atvori, munosabatidagi xususiyatlarni aniqlang. B) o'qitish va o'qitish amaliyotini takomillashtirish. C) tegishli vaziyatlarni hal qilish. D) initzva hamkasblarning amaliyotidagi o'zgarishlar. 14 / 20 14. O’quvchilar tomonidan olingan ma'lumotlarni yodlash kontekstida keltirilgan eng kam samarali usul A) bilimlarni uzatish. B) amaliyot. C) o'qish. D) namoyish. 15 / 20 15. Suhbat-munozaralarning xususiyatlarini aniqlang A) ishtirokchilar bir-birlariga savollar berishadi. B) muloqot ko'pincha " Ha, shunday! - Yo'q, unday emas!». C) suhbat bilim almashish uchun o'tkaziladi, ammo suhbat ishtirokchilari boshqalarning g'oyalariga toqat qiladilar. D) fikrlar takrorlanadi va ishlab chiqiladi, lekin har doim ham diqqat bilan baholanmaydi. 16 / 20 16. Yaponiyada Lesson Study natijalari A) faqat guruhning professional kuratori o'rganishi mumkin. B) ular faqat darsni o'tkazgan o'qituvchi uchun muhimdir. C) barcha o'qituvchilar uchun muntazam ravishda nashr etiladi. D) faqat tadqiqot guruhi a'zolari foydalanishi mumkin. 17 / 20 17. Mas'uliyat siyosati kuchli bo'lgan maktab tizimida etakchilik hisoblanadi. A) amaliyotni takomillashtirish vositasi. B) maktab muvaffaqiyatining mezoni. C) amaliyotni tashqi baholash vositasi. D) maktab direktorining vakolati. 18 / 20 18. Formativ baholash A) belgilarni belgilash uchun mashg'ulotlarni umumlashtirishga imkon beradi. B) ta'limni takomillashtirish imkoniyatlarini aniqlashga imkon beradi. C) belgilash va hisobot berish uchun zarur. D) O’quvchilarni sertifikatlash va sertifikatlash uchun zarurdirобучающихся. 19 / 20 19. Ta'limni baholash quyidagilar uchun zarur A) muvaffaqiyat sabablarini aniqlash. B) rivojlanish zonalarining ta'riflari. C) belgilash. D) motivatsiyani oshirish. 20 / 20 20. Metasognition deganda odamlar qanday harakat qilishlari haqida o'ylash qobiliyati tushuniladi A) ular ma'lumot olishadi va qaerdan olishadi. B) ular nima deb o'ylashadi va bilishadi. C) ular tahlil qiladilar va qanday xulosalar chiqaradilar. D) muloqot qiling va nima uchun ular buni qilishadi. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz