Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik metodika » Pedagogik metodika №2 Pedagogik metodika Pedagogik metodika №2 InfoMaster Yanvar 25, 2024 11 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0% 0 1234567891011121314151617181920 Pedagogik metodika №2 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. Mas'uliyat siyosati kuchli bo'lgan maktab tizimida etakchilik hisoblanadi. A) maktab muvaffaqiyatining mezoni. B) amaliyotni takomillashtirish vositasi. C) amaliyotni tashqi baholash vositasi. D) maktab direktorining vakolati. 2 / 20 2. Formativ baholash A) O’quvchilarni sertifikatlash va sertifikatlash uchun zarurdirобучающихся. B) belgilash va hisobot berish uchun zarur. C) ta'limni takomillashtirish imkoniyatlarini aniqlashga imkon beradi. D) belgilarni belgilash uchun mashg'ulotlarni umumlashtirishga imkon beradi. 3 / 20 3. Ta'limni baholash quyidagilar uchun zarur A) rivojlanish zonalarining ta'riflari. B) belgilash. C) muvaffaqiyat sabablarini aniqlash. D) motivatsiyani oshirish. 4 / 20 4. O'rganish qobiliyati, diqqat, nutq qobiliyatlari, fikrlash, bahslashish va ijodkorlikni rivojlantirishdan iborat bo'lgan o'rganish yondashuvi A) gumanitar. B) kognitiv. C) psixologik. D) tabiiy. 5 / 20 5. Trening uchun baholash quyidagilarga qaratilgan A) O’quvchilar qo'shimcha ta'lim olish imkoniyatiga ega bo'ladimi. B) O’quvchilarga sertifikatlar beriladimi? C) keyinchalik rivojlanish uchun nima qilish kerak. D) ta'lim sifatini aniqlash uchun qanday o'lchovdan foydalanish kerak. 6 / 20 6. O’quvchilar tomonidan olingan ma'lumotlarni yodlash kontekstida keltirilgan eng kam samarali usul A) amaliyot. B) bilimlarni uzatish. C) namoyish. D) o'qish. 7 / 20 7. Tanqidiy fikrlash qobiliyatlari A) tushunish, qo'llash, tahlil qilish, sintez qilish. B) idrok, aks ettirish, ko'paytirish, taqqoslash. C) rejalashtirish, o'qitish, o'qitish, baholash. D) kuzatish, tahlil qilish, xulosa qilish, talqin qilish. 8 / 20 8. Istiqbolli g'oyalarga ega va innovatsion yondashuvlarga ega bo'lgan etakchi o'qituvchilar o'zlariga savol berishadi A) akademik ko'rsatkichlarni qanday kuzatish kerak. B) o'zgarish nima uchun kerak. C) O’quvchilarga qanday uy vazifasi berish kerak. D) O’quvchilarning ota-onalari bilan qanday ishlash kerak. 9 / 20 9. Baholashning barcha turlariga xos bo'lgan bosqichni aniqlang ,uning davomida "O’quvchilar nimani bilishini va bilishini, qanday qiyinchiliklarga duch kelishini aniqlash kerak" A) boshqaruv. B) talqin. C) kuzatish. D) xulosa. 10 / 20 10. Masalan, AKTni qo'llashda "sinov va tasdiqlash" o'qitish aspektidan foydalanish A) sxema yoki ketma-ketlikni ishlab chiqish. B) O’quvchilarga haqiqiy hayotiy voqealar modellarini taqdim etish. C) O’quvchilarni o'rganish va muhokama qilish uchun ish bilan bo'lishish. D) tekshirish, taxminlarni tasdiqlash uchun yig'ish. 11 / 20 11. Rejalarni puxta rejalashtirish va tezkor amalga oshirish iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni o'qitishda muvaffaqiyat mezonining namoyon bo'lishiga misoldir A) fikrlash tezligi B) konsentratsiya. C) xotira va bilim. D) fikrlashning moslashuvchanligi. 12 / 20 12. Suhbat-munozaralarning xususiyatlarini aniqlang A) ishtirokchilar bir-birlariga savollar berishadi. B) suhbat bilim almashish uchun o'tkaziladi, ammo suhbat ishtirokchilari boshqalarning g'oyalariga toqat qiladilar. C) fikrlar takrorlanadi va ishlab chiqiladi, lekin har doim ham diqqat bilan baholanmaydi. D) muloqot ko'pincha " Ha, shunday! - Yo'q, unday emas!». 13 / 20 13. Metasognition deganda odamlar qanday harakat qilishlari haqida o'ylash qobiliyati tushuniladi A) ular ma'lumot olishadi va qaerdan olishadi. B) muloqot qiling va nima uchun ular buni qilishadi. C) ular tahlil qiladilar va qanday xulosalar chiqaradilar. D) ular nima deb o'ylashadi va bilishadi. 14 / 20 14. Muqobil qarorlar qabul qilish qobiliyati iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni o'qitishda muvaffaqiyat mezonining namoyon bo'lishiga misoldir A) konsentratsiya. B) fikrlash tezligi. C) fikrlashning moslashuvchanligi. D) xotira va bilim. 15 / 20 15. Bir qator ketma-ket darslar o'qituvchilarga imkoniyat yaratadi A) initzva hamkasblarning amaliyotidagi o'zgarishlar. B) O’quvchilarning xulq-atvori, munosabatidagi xususiyatlarni aniqlang. C) tegishli vaziyatlarni hal qilish. D) o'qitish va o'qitish amaliyotini takomillashtirish. 16 / 20 16. Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilar bilan ishlashning "aralashuv strategiyasi" usulini amalga oshirishga misol A) onlayn rejimda o'quv dasturini kengaytirishлайн. B) imtihonlarni o'quv rejasida belgilangan muddatdan oldin topshirish. C) O’quvchilarning qobiliyatlari va iste'dodlarini aniqlash. D) umumiy o'qish muddatini bir o'quv yiliga qisqartirish. 17 / 20 17. Yaponiyada Lesson Study natijalari A) ular faqat darsni o'tkazgan o'qituvchi uchun muhimdir. B) faqat guruhning professional kuratori o'rganishi mumkin. C) barcha o'qituvchilar uchun muntazam ravishda nashr etiladi. D) faqat tadqiqot guruhi a'zolari foydalanishi mumkin. 18 / 20 18. Amaliyotchilarning tadqiqotlari quyidagilarga qaratilgan A) muayyan amaliy muammoni hal qilish. B) tegishli fanlarning integratsiyasi. C) pedagogika qonuniyatlarini aniqlash. D) universal diagnostika vositalarini ishlab chiqarish. 19 / 20 19. O'rganish darajasi va rivojlanish yo'nalishini aniqlash uchun foydalaniladigan ma'lumotlarni topish va talqin qilish jarayoni A) tanqidiy fikrlash. B) harakatdagi aks ettirish. C) ta'limni baholash. D) trening uchun baholash. 20 / 20 20. Baholash va hisobot berish uchun baholash qo'llaniladi A) diagnostika. B) jami. C) muqobil. D) tanqidiy. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz