Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik metodika » Pedagogik metodika №2 Pedagogik metodika Pedagogik metodika №2 InfoMaster Yanvar 25, 2024 6 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0% 0 1234567891011121314151617181920 Pedagogik metodika №2 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. Rejalarni puxta rejalashtirish va tezkor amalga oshirish iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni o'qitishda muvaffaqiyat mezonining namoyon bo'lishiga misoldir A) xotira va bilim. B) fikrlash tezligi C) konsentratsiya. D) fikrlashning moslashuvchanligi. 2 / 20 2. Suhbat-munozaralarning xususiyatlarini aniqlang A) muloqot ko'pincha " Ha, shunday! - Yo'q, unday emas!». B) suhbat bilim almashish uchun o'tkaziladi, ammo suhbat ishtirokchilari boshqalarning g'oyalariga toqat qiladilar. C) fikrlar takrorlanadi va ishlab chiqiladi, lekin har doim ham diqqat bilan baholanmaydi. D) ishtirokchilar bir-birlariga savollar berishadi. 3 / 20 3. Yaponiyada Lesson Study natijalari A) faqat tadqiqot guruhi a'zolari foydalanishi mumkin. B) ular faqat darsni o'tkazgan o'qituvchi uchun muhimdir. C) faqat guruhning professional kuratori o'rganishi mumkin. D) barcha o'qituvchilar uchun muntazam ravishda nashr etiladi. 4 / 20 4. Trening uchun baholash quyidagilarga qaratilgan A) keyinchalik rivojlanish uchun nima qilish kerak. B) O’quvchilarga sertifikatlar beriladimi? C) ta'lim sifatini aniqlash uchun qanday o'lchovdan foydalanish kerak. D) O’quvchilar qo'shimcha ta'lim olish imkoniyatiga ega bo'ladimi. 5 / 20 5. Metasognition deganda odamlar qanday harakat qilishlari haqida o'ylash qobiliyati tushuniladi A) ular tahlil qiladilar va qanday xulosalar chiqaradilar. B) ular ma'lumot olishadi va qaerdan olishadi. C) ular nima deb o'ylashadi va bilishadi. D) muloqot qiling va nima uchun ular buni qilishadi. 6 / 20 6. Istiqbolli g'oyalarga ega va innovatsion yondashuvlarga ega bo'lgan etakchi o'qituvchilar o'zlariga savol berishadi A) O’quvchilarga qanday uy vazifasi berish kerak. B) O’quvchilarning ota-onalari bilan qanday ishlash kerak. C) o'zgarish nima uchun kerak. D) akademik ko'rsatkichlarni qanday kuzatish kerak. 7 / 20 7. O'rganish qobiliyati, diqqat, nutq qobiliyatlari, fikrlash, bahslashish va ijodkorlikni rivojlantirishdan iborat bo'lgan o'rganish yondashuvi A) kognitiv. B) tabiiy. C) gumanitar. D) psixologik. 8 / 20 8. Mas'uliyat siyosati kuchli bo'lgan maktab tizimida etakchilik hisoblanadi. A) amaliyotni tashqi baholash vositasi. B) maktab muvaffaqiyatining mezoni. C) maktab direktorining vakolati. D) amaliyotni takomillashtirish vositasi. 9 / 20 9. Muqobil qarorlar qabul qilish qobiliyati iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni o'qitishda muvaffaqiyat mezonining namoyon bo'lishiga misoldir A) fikrlashning moslashuvchanligi. B) xotira va bilim. C) konsentratsiya. D) fikrlash tezligi. 10 / 20 10. Amaliyotchilarning tadqiqotlari quyidagilarga qaratilgan A) tegishli fanlarning integratsiyasi. B) universal diagnostika vositalarini ishlab chiqarish. C) pedagogika qonuniyatlarini aniqlash. D) muayyan amaliy muammoni hal qilish. 11 / 20 11. Baholashning barcha turlariga xos bo'lgan bosqichni aniqlang ,uning davomida "O’quvchilar nimani bilishini va bilishini, qanday qiyinchiliklarga duch kelishini aniqlash kerak" A) kuzatish. B) talqin. C) xulosa. D) boshqaruv. 12 / 20 12. Tanqidiy fikrlash qobiliyatlari A) tushunish, qo'llash, tahlil qilish, sintez qilish. B) rejalashtirish, o'qitish, o'qitish, baholash. C) idrok, aks ettirish, ko'paytirish, taqqoslash. D) kuzatish, tahlil qilish, xulosa qilish, talqin qilish. 13 / 20 13. Masalan, AKTni qo'llashda "sinov va tasdiqlash" o'qitish aspektidan foydalanish A) tekshirish, taxminlarni tasdiqlash uchun yig'ish. B) O’quvchilarga haqiqiy hayotiy voqealar modellarini taqdim etish. C) O’quvchilarni o'rganish va muhokama qilish uchun ish bilan bo'lishish. D) sxema yoki ketma-ketlikni ishlab chiqish. 14 / 20 14. Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilar bilan ishlashning "aralashuv strategiyasi" usulini amalga oshirishga misol A) imtihonlarni o'quv rejasida belgilangan muddatdan oldin topshirish. B) O’quvchilarning qobiliyatlari va iste'dodlarini aniqlash. C) umumiy o'qish muddatini bir o'quv yiliga qisqartirish. D) onlayn rejimda o'quv dasturini kengaytirishлайн. 15 / 20 15. Ta'limni baholash quyidagilar uchun zarur A) motivatsiyani oshirish. B) muvaffaqiyat sabablarini aniqlash. C) rivojlanish zonalarining ta'riflari. D) belgilash. 16 / 20 16. Bir qator ketma-ket darslar o'qituvchilarga imkoniyat yaratadi A) tegishli vaziyatlarni hal qilish. B) o'qitish va o'qitish amaliyotini takomillashtirish. C) initzva hamkasblarning amaliyotidagi o'zgarishlar. D) O’quvchilarning xulq-atvori, munosabatidagi xususiyatlarni aniqlang. 17 / 20 17. Formativ baholash A) O’quvchilarni sertifikatlash va sertifikatlash uchun zarurdirобучающихся. B) ta'limni takomillashtirish imkoniyatlarini aniqlashga imkon beradi. C) belgilarni belgilash uchun mashg'ulotlarni umumlashtirishga imkon beradi. D) belgilash va hisobot berish uchun zarur. 18 / 20 18. O'rganish darajasi va rivojlanish yo'nalishini aniqlash uchun foydalaniladigan ma'lumotlarni topish va talqin qilish jarayoni A) tanqidiy fikrlash. B) harakatdagi aks ettirish. C) trening uchun baholash. D) ta'limni baholash. 19 / 20 19. O’quvchilar tomonidan olingan ma'lumotlarni yodlash kontekstida keltirilgan eng kam samarali usul A) amaliyot. B) bilimlarni uzatish. C) namoyish. D) o'qish. 20 / 20 20. Baholash va hisobot berish uchun baholash qo'llaniladi A) jami. B) diagnostika. C) tanqidiy. D) muqobil. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz