Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik metodika » Pedagogik metodika №2 Pedagogik metodika Pedagogik metodika №2 InfoMaster Yanvar 25, 2024 1 Ko'rish 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0% 0 1234567891011121314151617181920 Tomonidan yaratilgan InfoMaster Pedagogik metodika №2 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. Baholashning barcha turlariga xos bo'lgan bosqichni aniqlang ,uning davomida "O’quvchilar nimani bilishini va bilishini, qanday qiyinchiliklarga duch kelishini aniqlash kerak" A) boshqaruv. B) xulosa. C) talqin. D) kuzatish. 2 / 20 2. Ta'limni baholash quyidagilar uchun zarur A) muvaffaqiyat sabablarini aniqlash. B) belgilash. C) rivojlanish zonalarining ta'riflari. D) motivatsiyani oshirish. 3 / 20 3. Masalan, AKTni qo'llashda "sinov va tasdiqlash" o'qitish aspektidan foydalanish A) O’quvchilarga haqiqiy hayotiy voqealar modellarini taqdim etish. B) sxema yoki ketma-ketlikni ishlab chiqish. C) tekshirish, taxminlarni tasdiqlash uchun yig'ish. D) O’quvchilarni o'rganish va muhokama qilish uchun ish bilan bo'lishish. 4 / 20 4. Muqobil qarorlar qabul qilish qobiliyati iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni o'qitishda muvaffaqiyat mezonining namoyon bo'lishiga misoldir A) fikrlash tezligi. B) konsentratsiya. C) xotira va bilim. D) fikrlashning moslashuvchanligi. 5 / 20 5. Bir qator ketma-ket darslar o'qituvchilarga imkoniyat yaratadi A) o'qitish va o'qitish amaliyotini takomillashtirish. B) tegishli vaziyatlarni hal qilish. C) initzva hamkasblarning amaliyotidagi o'zgarishlar. D) O’quvchilarning xulq-atvori, munosabatidagi xususiyatlarni aniqlang. 6 / 20 6. Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilar bilan ishlashning "aralashuv strategiyasi" usulini amalga oshirishga misol A) O’quvchilarning qobiliyatlari va iste'dodlarini aniqlash. B) imtihonlarni o'quv rejasida belgilangan muddatdan oldin topshirish. C) onlayn rejimda o'quv dasturini kengaytirishлайн. D) umumiy o'qish muddatini bir o'quv yiliga qisqartirish. 7 / 20 7. Mas'uliyat siyosati kuchli bo'lgan maktab tizimida etakchilik hisoblanadi. A) maktab muvaffaqiyatining mezoni. B) amaliyotni tashqi baholash vositasi. C) maktab direktorining vakolati. D) amaliyotni takomillashtirish vositasi. 8 / 20 8. O'rganish qobiliyati, diqqat, nutq qobiliyatlari, fikrlash, bahslashish va ijodkorlikni rivojlantirishdan iborat bo'lgan o'rganish yondashuvi A) kognitiv. B) psixologik. C) tabiiy. D) gumanitar. 9 / 20 9. Trening uchun baholash quyidagilarga qaratilgan A) O’quvchilarga sertifikatlar beriladimi? B) keyinchalik rivojlanish uchun nima qilish kerak. C) ta'lim sifatini aniqlash uchun qanday o'lchovdan foydalanish kerak. D) O’quvchilar qo'shimcha ta'lim olish imkoniyatiga ega bo'ladimi. 10 / 20 10. Amaliyotchilarning tadqiqotlari quyidagilarga qaratilgan A) muayyan amaliy muammoni hal qilish. B) tegishli fanlarning integratsiyasi. C) universal diagnostika vositalarini ishlab chiqarish. D) pedagogika qonuniyatlarini aniqlash. 11 / 20 11. Formativ baholash A) ta'limni takomillashtirish imkoniyatlarini aniqlashga imkon beradi. B) O’quvchilarni sertifikatlash va sertifikatlash uchun zarurdirобучающихся. C) belgilash va hisobot berish uchun zarur. D) belgilarni belgilash uchun mashg'ulotlarni umumlashtirishga imkon beradi. 12 / 20 12. Metasognition deganda odamlar qanday harakat qilishlari haqida o'ylash qobiliyati tushuniladi A) ular tahlil qiladilar va qanday xulosalar chiqaradilar. B) ular ma'lumot olishadi va qaerdan olishadi. C) ular nima deb o'ylashadi va bilishadi. D) muloqot qiling va nima uchun ular buni qilishadi. 13 / 20 13. Rejalarni puxta rejalashtirish va tezkor amalga oshirish iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni o'qitishda muvaffaqiyat mezonining namoyon bo'lishiga misoldir A) xotira va bilim. B) fikrlashning moslashuvchanligi. C) konsentratsiya. D) fikrlash tezligi 14 / 20 14. O’quvchilar tomonidan olingan ma'lumotlarni yodlash kontekstida keltirilgan eng kam samarali usul A) namoyish. B) bilimlarni uzatish. C) amaliyot. D) o'qish. 15 / 20 15. Yaponiyada Lesson Study natijalari A) barcha o'qituvchilar uchun muntazam ravishda nashr etiladi. B) faqat guruhning professional kuratori o'rganishi mumkin. C) faqat tadqiqot guruhi a'zolari foydalanishi mumkin. D) ular faqat darsni o'tkazgan o'qituvchi uchun muhimdir. 16 / 20 16. O'rganish darajasi va rivojlanish yo'nalishini aniqlash uchun foydalaniladigan ma'lumotlarni topish va talqin qilish jarayoni A) harakatdagi aks ettirish. B) ta'limni baholash. C) tanqidiy fikrlash. D) trening uchun baholash. 17 / 20 17. Tanqidiy fikrlash qobiliyatlari A) kuzatish, tahlil qilish, xulosa qilish, talqin qilish. B) idrok, aks ettirish, ko'paytirish, taqqoslash. C) tushunish, qo'llash, tahlil qilish, sintez qilish. D) rejalashtirish, o'qitish, o'qitish, baholash. 18 / 20 18. Baholash va hisobot berish uchun baholash qo'llaniladi A) tanqidiy. B) diagnostika. C) muqobil. D) jami. 19 / 20 19. Istiqbolli g'oyalarga ega va innovatsion yondashuvlarga ega bo'lgan etakchi o'qituvchilar o'zlariga savol berishadi A) o'zgarish nima uchun kerak. B) O’quvchilarga qanday uy vazifasi berish kerak. C) O’quvchilarning ota-onalari bilan qanday ishlash kerak. D) akademik ko'rsatkichlarni qanday kuzatish kerak. 20 / 20 20. Suhbat-munozaralarning xususiyatlarini aniqlang A) muloqot ko'pincha " Ha, shunday! - Yo'q, unday emas!». B) fikrlar takrorlanadi va ishlab chiqiladi, lekin har doim ham diqqat bilan baholanmaydi. C) suhbat bilim almashish uchun o'tkaziladi, ammo suhbat ishtirokchilari boshqalarning g'oyalariga toqat qiladilar. D) ishtirokchilar bir-birlariga savollar berishadi. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster