Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik metodika » Pedagogik metodika №2 Pedagogik metodika Pedagogik metodika №2 InfoMaster Yanvar 25, 2024 9 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0% 0 1234567891011121314151617181920 Pedagogik metodika №2 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. Baholashning barcha turlariga xos bo'lgan bosqichni aniqlang ,uning davomida "O’quvchilar nimani bilishini va bilishini, qanday qiyinchiliklarga duch kelishini aniqlash kerak" A) kuzatish. B) boshqaruv. C) talqin. D) xulosa. 2 / 20 2. Ta'limni baholash quyidagilar uchun zarur A) belgilash. B) rivojlanish zonalarining ta'riflari. C) muvaffaqiyat sabablarini aniqlash. D) motivatsiyani oshirish. 3 / 20 3. Rejalarni puxta rejalashtirish va tezkor amalga oshirish iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni o'qitishda muvaffaqiyat mezonining namoyon bo'lishiga misoldir A) konsentratsiya. B) fikrlashning moslashuvchanligi. C) fikrlash tezligi D) xotira va bilim. 4 / 20 4. Trening uchun baholash quyidagilarga qaratilgan A) keyinchalik rivojlanish uchun nima qilish kerak. B) ta'lim sifatini aniqlash uchun qanday o'lchovdan foydalanish kerak. C) O’quvchilarga sertifikatlar beriladimi? D) O’quvchilar qo'shimcha ta'lim olish imkoniyatiga ega bo'ladimi. 5 / 20 5. O’quvchilar tomonidan olingan ma'lumotlarni yodlash kontekstida keltirilgan eng kam samarali usul A) o'qish. B) namoyish. C) amaliyot. D) bilimlarni uzatish. 6 / 20 6. O'rganish darajasi va rivojlanish yo'nalishini aniqlash uchun foydalaniladigan ma'lumotlarni topish va talqin qilish jarayoni A) tanqidiy fikrlash. B) harakatdagi aks ettirish. C) trening uchun baholash. D) ta'limni baholash. 7 / 20 7. Amaliyotchilarning tadqiqotlari quyidagilarga qaratilgan A) universal diagnostika vositalarini ishlab chiqarish. B) muayyan amaliy muammoni hal qilish. C) pedagogika qonuniyatlarini aniqlash. D) tegishli fanlarning integratsiyasi. 8 / 20 8. Formativ baholash A) belgilarni belgilash uchun mashg'ulotlarni umumlashtirishga imkon beradi. B) O’quvchilarni sertifikatlash va sertifikatlash uchun zarurdirобучающихся. C) ta'limni takomillashtirish imkoniyatlarini aniqlashga imkon beradi. D) belgilash va hisobot berish uchun zarur. 9 / 20 9. Suhbat-munozaralarning xususiyatlarini aniqlang A) fikrlar takrorlanadi va ishlab chiqiladi, lekin har doim ham diqqat bilan baholanmaydi. B) suhbat bilim almashish uchun o'tkaziladi, ammo suhbat ishtirokchilari boshqalarning g'oyalariga toqat qiladilar. C) muloqot ko'pincha " Ha, shunday! - Yo'q, unday emas!». D) ishtirokchilar bir-birlariga savollar berishadi. 10 / 20 10. Yaponiyada Lesson Study natijalari A) barcha o'qituvchilar uchun muntazam ravishda nashr etiladi. B) faqat tadqiqot guruhi a'zolari foydalanishi mumkin. C) faqat guruhning professional kuratori o'rganishi mumkin. D) ular faqat darsni o'tkazgan o'qituvchi uchun muhimdir. 11 / 20 11. Masalan, AKTni qo'llashda "sinov va tasdiqlash" o'qitish aspektidan foydalanish A) tekshirish, taxminlarni tasdiqlash uchun yig'ish. B) O’quvchilarni o'rganish va muhokama qilish uchun ish bilan bo'lishish. C) O’quvchilarga haqiqiy hayotiy voqealar modellarini taqdim etish. D) sxema yoki ketma-ketlikni ishlab chiqish. 12 / 20 12. Muqobil qarorlar qabul qilish qobiliyati iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni o'qitishda muvaffaqiyat mezonining namoyon bo'lishiga misoldir A) fikrlashning moslashuvchanligi. B) xotira va bilim. C) konsentratsiya. D) fikrlash tezligi. 13 / 20 13. Bir qator ketma-ket darslar o'qituvchilarga imkoniyat yaratadi A) initzva hamkasblarning amaliyotidagi o'zgarishlar. B) o'qitish va o'qitish amaliyotini takomillashtirish. C) tegishli vaziyatlarni hal qilish. D) O’quvchilarning xulq-atvori, munosabatidagi xususiyatlarni aniqlang. 14 / 20 14. Metasognition deganda odamlar qanday harakat qilishlari haqida o'ylash qobiliyati tushuniladi A) ular nima deb o'ylashadi va bilishadi. B) ular tahlil qiladilar va qanday xulosalar chiqaradilar. C) ular ma'lumot olishadi va qaerdan olishadi. D) muloqot qiling va nima uchun ular buni qilishadi. 15 / 20 15. Tanqidiy fikrlash qobiliyatlari A) kuzatish, tahlil qilish, xulosa qilish, talqin qilish. B) rejalashtirish, o'qitish, o'qitish, baholash. C) idrok, aks ettirish, ko'paytirish, taqqoslash. D) tushunish, qo'llash, tahlil qilish, sintez qilish. 16 / 20 16. Mas'uliyat siyosati kuchli bo'lgan maktab tizimida etakchilik hisoblanadi. A) maktab muvaffaqiyatining mezoni. B) amaliyotni tashqi baholash vositasi. C) maktab direktorining vakolati. D) amaliyotni takomillashtirish vositasi. 17 / 20 17. Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilar bilan ishlashning "aralashuv strategiyasi" usulini amalga oshirishga misol A) umumiy o'qish muddatini bir o'quv yiliga qisqartirish. B) O’quvchilarning qobiliyatlari va iste'dodlarini aniqlash. C) imtihonlarni o'quv rejasida belgilangan muddatdan oldin topshirish. D) onlayn rejimda o'quv dasturini kengaytirishлайн. 18 / 20 18. Istiqbolli g'oyalarga ega va innovatsion yondashuvlarga ega bo'lgan etakchi o'qituvchilar o'zlariga savol berishadi A) O’quvchilarga qanday uy vazifasi berish kerak. B) o'zgarish nima uchun kerak. C) akademik ko'rsatkichlarni qanday kuzatish kerak. D) O’quvchilarning ota-onalari bilan qanday ishlash kerak. 19 / 20 19. O'rganish qobiliyati, diqqat, nutq qobiliyatlari, fikrlash, bahslashish va ijodkorlikni rivojlantirishdan iborat bo'lgan o'rganish yondashuvi A) psixologik. B) kognitiv. C) gumanitar. D) tabiiy. 20 / 20 20. Baholash va hisobot berish uchun baholash qo'llaniladi A) diagnostika. B) muqobil. C) tanqidiy. D) jami. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz