Pedagogik metodika №2 Yanvar 25, 2024 da chop etilgan InfoMaster tomonidan Pedagogik metodika №2 ga fikr bildirilmagan. 0% 0 1234567891011121314151617181920 Tomonidan yaratilgan InfoMaster Pedagogik metodika №2 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. Rejalarni puxta rejalashtirish va tezkor amalga oshirish iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni o'qitishda muvaffaqiyat mezonining namoyon bo'lishiga misoldir A) xotira va bilim. B) fikrlashning moslashuvchanligi. C) fikrlash tezligi D) konsentratsiya. 2 / 20 2. Istiqbolli g'oyalarga ega va innovatsion yondashuvlarga ega bo'lgan etakchi o'qituvchilar o'zlariga savol berishadi A) o'zgarish nima uchun kerak. B) akademik ko'rsatkichlarni qanday kuzatish kerak. C) O’quvchilarning ota-onalari bilan qanday ishlash kerak. D) O’quvchilarga qanday uy vazifasi berish kerak. 3 / 20 3. Masalan, AKTni qo'llashda "sinov va tasdiqlash" o'qitish aspektidan foydalanish A) O’quvchilarni o'rganish va muhokama qilish uchun ish bilan bo'lishish. B) tekshirish, taxminlarni tasdiqlash uchun yig'ish. C) sxema yoki ketma-ketlikni ishlab chiqish. D) O’quvchilarga haqiqiy hayotiy voqealar modellarini taqdim etish. 4 / 20 4. Tanqidiy fikrlash qobiliyatlari A) idrok, aks ettirish, ko'paytirish, taqqoslash. B) rejalashtirish, o'qitish, o'qitish, baholash. C) tushunish, qo'llash, tahlil qilish, sintez qilish. D) kuzatish, tahlil qilish, xulosa qilish, talqin qilish. 5 / 20 5. Mas'uliyat siyosati kuchli bo'lgan maktab tizimida etakchilik hisoblanadi. A) maktab direktorining vakolati. B) amaliyotni tashqi baholash vositasi. C) maktab muvaffaqiyatining mezoni. D) amaliyotni takomillashtirish vositasi. 6 / 20 6. Metasognition deganda odamlar qanday harakat qilishlari haqida o'ylash qobiliyati tushuniladi A) muloqot qiling va nima uchun ular buni qilishadi. B) ular tahlil qiladilar va qanday xulosalar chiqaradilar. C) ular ma'lumot olishadi va qaerdan olishadi. D) ular nima deb o'ylashadi va bilishadi. 7 / 20 7. O’quvchilar tomonidan olingan ma'lumotlarni yodlash kontekstida keltirilgan eng kam samarali usul A) bilimlarni uzatish. B) amaliyot. C) o'qish. D) namoyish. 8 / 20 8. Yaponiyada Lesson Study natijalari A) barcha o'qituvchilar uchun muntazam ravishda nashr etiladi. B) ular faqat darsni o'tkazgan o'qituvchi uchun muhimdir. C) faqat tadqiqot guruhi a'zolari foydalanishi mumkin. D) faqat guruhning professional kuratori o'rganishi mumkin. 9 / 20 9. Suhbat-munozaralarning xususiyatlarini aniqlang A) ishtirokchilar bir-birlariga savollar berishadi. B) muloqot ko'pincha " Ha, shunday! - Yo'q, unday emas!». C) fikrlar takrorlanadi va ishlab chiqiladi, lekin har doim ham diqqat bilan baholanmaydi. D) suhbat bilim almashish uchun o'tkaziladi, ammo suhbat ishtirokchilari boshqalarning g'oyalariga toqat qiladilar. 10 / 20 10. Formativ baholash A) ta'limni takomillashtirish imkoniyatlarini aniqlashga imkon beradi. B) belgilash va hisobot berish uchun zarur. C) O’quvchilarni sertifikatlash va sertifikatlash uchun zarurdirобучающихся. D) belgilarni belgilash uchun mashg'ulotlarni umumlashtirishga imkon beradi. 11 / 20 11. Baholashning barcha turlariga xos bo'lgan bosqichni aniqlang ,uning davomida "O’quvchilar nimani bilishini va bilishini, qanday qiyinchiliklarga duch kelishini aniqlash kerak" A) boshqaruv. B) kuzatish. C) talqin. D) xulosa. 12 / 20 12. Bir qator ketma-ket darslar o'qituvchilarga imkoniyat yaratadi A) o'qitish va o'qitish amaliyotini takomillashtirish. B) O’quvchilarning xulq-atvori, munosabatidagi xususiyatlarni aniqlang. C) tegishli vaziyatlarni hal qilish. D) initzva hamkasblarning amaliyotidagi o'zgarishlar. 13 / 20 13. Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilar bilan ishlashning "aralashuv strategiyasi" usulini amalga oshirishga misol A) onlayn rejimda o'quv dasturini kengaytirishлайн. B) O’quvchilarning qobiliyatlari va iste'dodlarini aniqlash. C) umumiy o'qish muddatini bir o'quv yiliga qisqartirish. D) imtihonlarni o'quv rejasida belgilangan muddatdan oldin topshirish. 14 / 20 14. O'rganish qobiliyati, diqqat, nutq qobiliyatlari, fikrlash, bahslashish va ijodkorlikni rivojlantirishdan iborat bo'lgan o'rganish yondashuvi A) tabiiy. B) gumanitar. C) psixologik. D) kognitiv. 15 / 20 15. O'rganish darajasi va rivojlanish yo'nalishini aniqlash uchun foydalaniladigan ma'lumotlarni topish va talqin qilish jarayoni A) ta'limni baholash. B) tanqidiy fikrlash. C) trening uchun baholash. D) harakatdagi aks ettirish. 16 / 20 16. Trening uchun baholash quyidagilarga qaratilgan A) O’quvchilarga sertifikatlar beriladimi? B) O’quvchilar qo'shimcha ta'lim olish imkoniyatiga ega bo'ladimi. C) ta'lim sifatini aniqlash uchun qanday o'lchovdan foydalanish kerak. D) keyinchalik rivojlanish uchun nima qilish kerak. 17 / 20 17. Muqobil qarorlar qabul qilish qobiliyati iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni o'qitishda muvaffaqiyat mezonining namoyon bo'lishiga misoldir A) fikrlashning moslashuvchanligi. B) xotira va bilim. C) konsentratsiya. D) fikrlash tezligi. 18 / 20 18. Baholash va hisobot berish uchun baholash qo'llaniladi A) diagnostika. B) muqobil. C) jami. D) tanqidiy. 19 / 20 19. Amaliyotchilarning tadqiqotlari quyidagilarga qaratilgan A) universal diagnostika vositalarini ishlab chiqarish. B) muayyan amaliy muammoni hal qilish. C) pedagogika qonuniyatlarini aniqlash. D) tegishli fanlarning integratsiyasi. 20 / 20 20. Ta'limni baholash quyidagilar uchun zarur A) rivojlanish zonalarining ta'riflari. B) belgilash. C) muvaffaqiyat sabablarini aniqlash. D) motivatsiyani oshirish. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring tomonidan Wordpress Quiz plugin Pedagogik metodika