Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik metodika » Pedagogik metodika №2 Pedagogik metodika Pedagogik metodika №2 InfoMaster Yanvar 25, 2024 10 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0% 0 1234567891011121314151617181920 Pedagogik metodika №2 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. Mas'uliyat siyosati kuchli bo'lgan maktab tizimida etakchilik hisoblanadi. A) maktab muvaffaqiyatining mezoni. B) maktab direktorining vakolati. C) amaliyotni takomillashtirish vositasi. D) amaliyotni tashqi baholash vositasi. 2 / 20 2. Bir qator ketma-ket darslar o'qituvchilarga imkoniyat yaratadi A) tegishli vaziyatlarni hal qilish. B) o'qitish va o'qitish amaliyotini takomillashtirish. C) O’quvchilarning xulq-atvori, munosabatidagi xususiyatlarni aniqlang. D) initzva hamkasblarning amaliyotidagi o'zgarishlar. 3 / 20 3. Metasognition deganda odamlar qanday harakat qilishlari haqida o'ylash qobiliyati tushuniladi A) muloqot qiling va nima uchun ular buni qilishadi. B) ular tahlil qiladilar va qanday xulosalar chiqaradilar. C) ular ma'lumot olishadi va qaerdan olishadi. D) ular nima deb o'ylashadi va bilishadi. 4 / 20 4. Formativ baholash A) ta'limni takomillashtirish imkoniyatlarini aniqlashga imkon beradi. B) belgilash va hisobot berish uchun zarur. C) O’quvchilarni sertifikatlash va sertifikatlash uchun zarurdirобучающихся. D) belgilarni belgilash uchun mashg'ulotlarni umumlashtirishga imkon beradi. 5 / 20 5. Masalan, AKTni qo'llashda "sinov va tasdiqlash" o'qitish aspektidan foydalanish A) tekshirish, taxminlarni tasdiqlash uchun yig'ish. B) O’quvchilarni o'rganish va muhokama qilish uchun ish bilan bo'lishish. C) O’quvchilarga haqiqiy hayotiy voqealar modellarini taqdim etish. D) sxema yoki ketma-ketlikni ishlab chiqish. 6 / 20 6. Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilar bilan ishlashning "aralashuv strategiyasi" usulini amalga oshirishga misol A) O’quvchilarning qobiliyatlari va iste'dodlarini aniqlash. B) umumiy o'qish muddatini bir o'quv yiliga qisqartirish. C) onlayn rejimda o'quv dasturini kengaytirishлайн. D) imtihonlarni o'quv rejasida belgilangan muddatdan oldin topshirish. 7 / 20 7. Amaliyotchilarning tadqiqotlari quyidagilarga qaratilgan A) pedagogika qonuniyatlarini aniqlash. B) tegishli fanlarning integratsiyasi. C) universal diagnostika vositalarini ishlab chiqarish. D) muayyan amaliy muammoni hal qilish. 8 / 20 8. Baholashning barcha turlariga xos bo'lgan bosqichni aniqlang ,uning davomida "O’quvchilar nimani bilishini va bilishini, qanday qiyinchiliklarga duch kelishini aniqlash kerak" A) talqin. B) kuzatish. C) xulosa. D) boshqaruv. 9 / 20 9. Suhbat-munozaralarning xususiyatlarini aniqlang A) suhbat bilim almashish uchun o'tkaziladi, ammo suhbat ishtirokchilari boshqalarning g'oyalariga toqat qiladilar. B) ishtirokchilar bir-birlariga savollar berishadi. C) muloqot ko'pincha " Ha, shunday! - Yo'q, unday emas!». D) fikrlar takrorlanadi va ishlab chiqiladi, lekin har doim ham diqqat bilan baholanmaydi. 10 / 20 10. Trening uchun baholash quyidagilarga qaratilgan A) O’quvchilar qo'shimcha ta'lim olish imkoniyatiga ega bo'ladimi. B) O’quvchilarga sertifikatlar beriladimi? C) keyinchalik rivojlanish uchun nima qilish kerak. D) ta'lim sifatini aniqlash uchun qanday o'lchovdan foydalanish kerak. 11 / 20 11. O'rganish qobiliyati, diqqat, nutq qobiliyatlari, fikrlash, bahslashish va ijodkorlikni rivojlantirishdan iborat bo'lgan o'rganish yondashuvi A) tabiiy. B) gumanitar. C) kognitiv. D) psixologik. 12 / 20 12. Baholash va hisobot berish uchun baholash qo'llaniladi A) diagnostika. B) muqobil. C) jami. D) tanqidiy. 13 / 20 13. Rejalarni puxta rejalashtirish va tezkor amalga oshirish iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni o'qitishda muvaffaqiyat mezonining namoyon bo'lishiga misoldir A) konsentratsiya. B) xotira va bilim. C) fikrlashning moslashuvchanligi. D) fikrlash tezligi 14 / 20 14. Ta'limni baholash quyidagilar uchun zarur A) motivatsiyani oshirish. B) rivojlanish zonalarining ta'riflari. C) belgilash. D) muvaffaqiyat sabablarini aniqlash. 15 / 20 15. Yaponiyada Lesson Study natijalari A) barcha o'qituvchilar uchun muntazam ravishda nashr etiladi. B) faqat tadqiqot guruhi a'zolari foydalanishi mumkin. C) faqat guruhning professional kuratori o'rganishi mumkin. D) ular faqat darsni o'tkazgan o'qituvchi uchun muhimdir. 16 / 20 16. Tanqidiy fikrlash qobiliyatlari A) rejalashtirish, o'qitish, o'qitish, baholash. B) idrok, aks ettirish, ko'paytirish, taqqoslash. C) tushunish, qo'llash, tahlil qilish, sintez qilish. D) kuzatish, tahlil qilish, xulosa qilish, talqin qilish. 17 / 20 17. O’quvchilar tomonidan olingan ma'lumotlarni yodlash kontekstida keltirilgan eng kam samarali usul A) amaliyot. B) o'qish. C) bilimlarni uzatish. D) namoyish. 18 / 20 18. Istiqbolli g'oyalarga ega va innovatsion yondashuvlarga ega bo'lgan etakchi o'qituvchilar o'zlariga savol berishadi A) O’quvchilarga qanday uy vazifasi berish kerak. B) o'zgarish nima uchun kerak. C) O’quvchilarning ota-onalari bilan qanday ishlash kerak. D) akademik ko'rsatkichlarni qanday kuzatish kerak. 19 / 20 19. Muqobil qarorlar qabul qilish qobiliyati iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni o'qitishda muvaffaqiyat mezonining namoyon bo'lishiga misoldir A) fikrlashning moslashuvchanligi. B) fikrlash tezligi. C) xotira va bilim. D) konsentratsiya. 20 / 20 20. O'rganish darajasi va rivojlanish yo'nalishini aniqlash uchun foydalaniladigan ma'lumotlarni topish va talqin qilish jarayoni A) tanqidiy fikrlash. B) trening uchun baholash. C) harakatdagi aks ettirish. D) ta'limni baholash. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz