Pedagogik metodika №2 Yanvar 25, 2024 da chop etilgan InfoMaster tomonidan Pedagogik metodika №2 ga fikr bildirilmagan. 0% 0 1234567891011121314151617181920 Tomonidan yaratilgan InfoMaster Pedagogik metodika №2 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. Baholashning barcha turlariga xos bo'lgan bosqichni aniqlang ,uning davomida "O’quvchilar nimani bilishini va bilishini, qanday qiyinchiliklarga duch kelishini aniqlash kerak" A) kuzatish. B) talqin. C) boshqaruv. D) xulosa. 2 / 20 2. Mas'uliyat siyosati kuchli bo'lgan maktab tizimida etakchilik hisoblanadi. A) maktab direktorining vakolati. B) amaliyotni takomillashtirish vositasi. C) amaliyotni tashqi baholash vositasi. D) maktab muvaffaqiyatining mezoni. 3 / 20 3. O’quvchilar tomonidan olingan ma'lumotlarni yodlash kontekstida keltirilgan eng kam samarali usul A) amaliyot. B) bilimlarni uzatish. C) namoyish. D) o'qish. 4 / 20 4. Ta'limni baholash quyidagilar uchun zarur A) muvaffaqiyat sabablarini aniqlash. B) motivatsiyani oshirish. C) rivojlanish zonalarining ta'riflari. D) belgilash. 5 / 20 5. Tanqidiy fikrlash qobiliyatlari A) idrok, aks ettirish, ko'paytirish, taqqoslash. B) kuzatish, tahlil qilish, xulosa qilish, talqin qilish. C) rejalashtirish, o'qitish, o'qitish, baholash. D) tushunish, qo'llash, tahlil qilish, sintez qilish. 6 / 20 6. Muqobil qarorlar qabul qilish qobiliyati iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni o'qitishda muvaffaqiyat mezonining namoyon bo'lishiga misoldir A) xotira va bilim. B) fikrlashning moslashuvchanligi. C) fikrlash tezligi. D) konsentratsiya. 7 / 20 7. Formativ baholash A) O’quvchilarni sertifikatlash va sertifikatlash uchun zarurdirобучающихся. B) belgilarni belgilash uchun mashg'ulotlarni umumlashtirishga imkon beradi. C) belgilash va hisobot berish uchun zarur. D) ta'limni takomillashtirish imkoniyatlarini aniqlashga imkon beradi. 8 / 20 8. Baholash va hisobot berish uchun baholash qo'llaniladi A) jami. B) muqobil. C) diagnostika. D) tanqidiy. 9 / 20 9. Rejalarni puxta rejalashtirish va tezkor amalga oshirish iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni o'qitishda muvaffaqiyat mezonining namoyon bo'lishiga misoldir A) xotira va bilim. B) fikrlash tezligi C) fikrlashning moslashuvchanligi. D) konsentratsiya. 10 / 20 10. Metasognition deganda odamlar qanday harakat qilishlari haqida o'ylash qobiliyati tushuniladi A) ular tahlil qiladilar va qanday xulosalar chiqaradilar. B) ular ma'lumot olishadi va qaerdan olishadi. C) ular nima deb o'ylashadi va bilishadi. D) muloqot qiling va nima uchun ular buni qilishadi. 11 / 20 11. Istiqbolli g'oyalarga ega va innovatsion yondashuvlarga ega bo'lgan etakchi o'qituvchilar o'zlariga savol berishadi A) akademik ko'rsatkichlarni qanday kuzatish kerak. B) O’quvchilarning ota-onalari bilan qanday ishlash kerak. C) O’quvchilarga qanday uy vazifasi berish kerak. D) o'zgarish nima uchun kerak. 12 / 20 12. Suhbat-munozaralarning xususiyatlarini aniqlang A) ishtirokchilar bir-birlariga savollar berishadi. B) fikrlar takrorlanadi va ishlab chiqiladi, lekin har doim ham diqqat bilan baholanmaydi. C) muloqot ko'pincha " Ha, shunday! - Yo'q, unday emas!». D) suhbat bilim almashish uchun o'tkaziladi, ammo suhbat ishtirokchilari boshqalarning g'oyalariga toqat qiladilar. 13 / 20 13. O'rganish qobiliyati, diqqat, nutq qobiliyatlari, fikrlash, bahslashish va ijodkorlikni rivojlantirishdan iborat bo'lgan o'rganish yondashuvi A) psixologik. B) gumanitar. C) tabiiy. D) kognitiv. 14 / 20 14. Masalan, AKTni qo'llashda "sinov va tasdiqlash" o'qitish aspektidan foydalanish A) tekshirish, taxminlarni tasdiqlash uchun yig'ish. B) O’quvchilarga haqiqiy hayotiy voqealar modellarini taqdim etish. C) O’quvchilarni o'rganish va muhokama qilish uchun ish bilan bo'lishish. D) sxema yoki ketma-ketlikni ishlab chiqish. 15 / 20 15. Amaliyotchilarning tadqiqotlari quyidagilarga qaratilgan A) universal diagnostika vositalarini ishlab chiqarish. B) tegishli fanlarning integratsiyasi. C) muayyan amaliy muammoni hal qilish. D) pedagogika qonuniyatlarini aniqlash. 16 / 20 16. Yaponiyada Lesson Study natijalari A) barcha o'qituvchilar uchun muntazam ravishda nashr etiladi. B) ular faqat darsni o'tkazgan o'qituvchi uchun muhimdir. C) faqat tadqiqot guruhi a'zolari foydalanishi mumkin. D) faqat guruhning professional kuratori o'rganishi mumkin. 17 / 20 17. Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilar bilan ishlashning "aralashuv strategiyasi" usulini amalga oshirishga misol A) onlayn rejimda o'quv dasturini kengaytirishлайн. B) imtihonlarni o'quv rejasida belgilangan muddatdan oldin topshirish. C) O’quvchilarning qobiliyatlari va iste'dodlarini aniqlash. D) umumiy o'qish muddatini bir o'quv yiliga qisqartirish. 18 / 20 18. Bir qator ketma-ket darslar o'qituvchilarga imkoniyat yaratadi A) o'qitish va o'qitish amaliyotini takomillashtirish. B) O’quvchilarning xulq-atvori, munosabatidagi xususiyatlarni aniqlang. C) initzva hamkasblarning amaliyotidagi o'zgarishlar. D) tegishli vaziyatlarni hal qilish. 19 / 20 19. Trening uchun baholash quyidagilarga qaratilgan A) keyinchalik rivojlanish uchun nima qilish kerak. B) O’quvchilarga sertifikatlar beriladimi? C) O’quvchilar qo'shimcha ta'lim olish imkoniyatiga ega bo'ladimi. D) ta'lim sifatini aniqlash uchun qanday o'lchovdan foydalanish kerak. 20 / 20 20. O'rganish darajasi va rivojlanish yo'nalishini aniqlash uchun foydalaniladigan ma'lumotlarni topish va talqin qilish jarayoni A) trening uchun baholash. B) harakatdagi aks ettirish. C) tanqidiy fikrlash. D) ta'limni baholash. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring tomonidan Wordpress Quiz plugin Pedagogik metodika