Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik metodika » Pedagogik metodika №3 Pedagogik metodika Pedagogik metodika №3 InfoMaster Yanvar 27, 2024 14 Ko'rishlar 0 SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0% 0 Savol haqida xabar bering Bu savolda nima bo'ldi? Siz bo'sh hisobotni taqdim eta olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 1234567891011121314151617181920 Pedagogik metodika №3 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. Trening natijalari A) bilimlarni uzatish usullariga e'tibor qarating. B) O’quvchilarning ishlash natijalariga mos kelish. C) uch darajali tuzilish shaklida taqdim eting. D) o'qituvchining e'tiqodini o'zgartirishga e'tibor qarating. 2 / 20 2. Trening uchun baholash olingan ma'lumotlarga e'tiborni qaratadi A) tegishli hujjatni kim olish huquqiga ega. B) o'quvchilar ta'limning qaysi bosqichida. C) o'qitish va o'qitish uslubini qanday boshqarish kerak. D) standartlarning bajarilishini qanday nazorat qilish kerak. 3 / 20 3. AKT texnologiyalari va amaliy misollar orqali "sinov va tasdiqlash" o'qitish jihatlari o'rtasidagi muvofiqlik A) mumkin bo'lgan harakatlarni taqlid qilish. B) gipotezani sinash uchun ma'lumotlarni yig'ish. C) o'lchovlarni qanday bajarish kerakligini ko'rsating. D) обмен O’quvchilar ishini almashish. 4 / 20 4. Kuzatish, talqin qilish va xulosa qilishni o'z ichiga oladi A) fikrlash. B) tadqiqot. C) baholash. D) rejalashtirish. 5 / 20 5. O’quvchilarning tanqidiy fikrlash jarayonining yakuniy bosqichi A) оценивание dalillarning haqiqiyligi va ishonchliligini baholash. B) ma'lumot bilan tanishish. C) ma'lumotlarni sintez qilish. D) xulosalarning dolzarbligi va ahamiyatini asoslash. 6 / 20 6. Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni "o'z-o'zini tarbiyalash" ni aniqlash mezonining namoyon bo'lishiga misol A) muqobil qarorlar qabul qiling. B) ular uzoq vaqt rejalashtirishadi, lekin eng tez amalga oshiradilar. C) ular o'qishni tartibga soladilar. D) guruh faoliyatini tashkil etish. 7 / 20 7. Potentsial istiqbolli g'oyalarga ega va innovatsion yondashuvlarga ega bo'lgan etakchi o'qituvchilar o'zlariga savol berishadi A) O’quvchilarga qanday uy vazifasi berish kerak. B) O’quvchilarning ota-onalari bilan qanday ishlash kerak. C) akademik ko'rsatkichlarni qanday kuzatish kerak. D) O'zgarish nima uchun kerak. 8 / 20 8. Bir guruh o'qituvchilar tomonidan o'quv dasturiga asoslangan ketma-ket darslarni rejalashtirish A) qisqa muddatli. B) direktiv. C) o'rta muddatli. D) uzoq muddatli. 9 / 20 9. O'qituvchini o'qitish va o'qitish jarayoni, amaliyoti, usullari to'g'risida bilimga ega bo'lgan bilim sohasi A) mavzu bilimlari. B) pedagogik bilimlar. C) kommunikativ bilimlar. D) sotsiologik bilimlar. 10 / 20 10. Trening uchun baholashning maqsadiется A) O’quvchilarni o'qitishga ko'maklashish. B) belgilash. C) ishlash reytingining ta'riflari. D) sifat monitoringi. 11 / 20 11. To'liq javoblarni rag'batlantiradigan savollar texnikaga tegishli A) muvofiqlashtirish. B) qayta yo'naltirish. C) rag'batlantirish. D) kombinatsiya. 12 / 20 12. Tanqidiy fikrlash asoslari (dasturga muvofiq) A) universitet O’quvchilari. B) kichik maktab o'quvchilari. C) maktabgacha yoshdagi bolalar. D) o'rta maktab o'quvchilari. 13 / 20 13. O’quvchilarning qobiliyatlarini aniqlash uchun mezon "fikrlash tezligi" bolalar degan ma'noni anglatadi A) ular yanada murakkab o'yinlar va vazifalarga intilishadi. B) ular yoshligidan turli xil belgilarni qabul qilishlari mumkin. C) ular tezda rejalarni amalga oshirishga kelishadi. D) muqobil qarorlar qabul qilishi mumkin. 14 / 20 14. O'quvchilar sinfda muhokama qilishda raqobatlashadigan va boshqa odamning nuqtai nazarini qabul qilishni istamaydigan tortishuv shaklini aniqlang A) kümülatif suhbat. B) tadqiqot suhbati. C) munozarali suhbat. D) kognitiv suhbat. 15 / 20 15. O'quv jarayoni samaradorligini belgilovchi asosiy omillarga quyidagilar kiradi A) o'yin shakllaridan foydalanish. B) katta hajmdagi ma'lumotlar bilan ishlash. C) O’quvchilarning o'quv jarayonini tushunishi. D) tashqi motivatsiyaning ustunligi. 16 / 20 16. Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni" fikrlash tezligi " ni muvaffaqiyatli o'qitish mezonining namoyon bo'lishiga misol A) hozirgiva uzoq vaqt davomida vazifaga e'tibor qaratish. B) muqobil qarorlar qabul qilish qobiliyati. C) rejalarni puxta rejalashtirish va amalga oshirish tezligi. D) ma'lumotni eslab qolish va undan foydalanish qobiliyati. 17 / 20 17. Подход к осмыслению, оценке, анализа Kuzatish, tajriba, mulohaza yuritish yoki mulohaza yuritish natijasida olingan ma'lumotlarni tushunish, baholash, tahlil qilish va sintez qilish yondashuvi A) inklyuziv ta'lim. B) tanqidiy fikrlash. C) muqobil ta'lim. D) standart fikrlash. 18 / 20 18. Tadqiqotni amalga oshirish tsiklining oxirgi bosqichi A) biz tajribani tushunamiz. B) biz yangidan boshlaymiz. C) biz majburiyatlarni olamiz. D) amaliyotni takomillashtirish. 19 / 20 19. Darsni o'rganishda Markaziy o'rinni jarayon egallaydi A) darsni rejalashtirish. B) ta'lim strategiyasini tanlash. C) O’quvchilarni kuzatish. D) hamkasblarning fikr-mulohazalari. 20 / 20 20. Ko'proq bilimdon odamlar bilan ijtimoiy munosabatlar natijasida bola o'zi uchun ichki manbaga ega bo'ladi собственного A) bilim. B) harakatlar. C) xotira. D) fikrlash. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz