Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik metodika » Pedagogik metodika №3 Pedagogik metodika Pedagogik metodika №3 InfoMaster Yanvar 27, 2024 8 Ko'rishlar 0 SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0% 0 Savol haqida xabar bering Bu savolda nima bo'ldi? Siz bo'sh hisobotni taqdim eta olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 1234567891011121314151617181920 Pedagogik metodika №3 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. O’quvchilarning tanqidiy fikrlash jarayonining yakuniy bosqichi A) ma'lumotlarni sintez qilish. B) оценивание dalillarning haqiqiyligi va ishonchliligini baholash. C) xulosalarning dolzarbligi va ahamiyatini asoslash. D) ma'lumot bilan tanishish. 2 / 20 2. To'liq javoblarni rag'batlantiradigan savollar texnikaga tegishli A) muvofiqlashtirish. B) kombinatsiya. C) qayta yo'naltirish. D) rag'batlantirish. 3 / 20 3. Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni" fikrlash tezligi " ni muvaffaqiyatli o'qitish mezonining namoyon bo'lishiga misol A) rejalarni puxta rejalashtirish va amalga oshirish tezligi. B) hozirgiva uzoq vaqt davomida vazifaga e'tibor qaratish. C) ma'lumotni eslab qolish va undan foydalanish qobiliyati. D) muqobil qarorlar qabul qilish qobiliyati. 4 / 20 4. O’quvchilarning qobiliyatlarini aniqlash uchun mezon "fikrlash tezligi" bolalar degan ma'noni anglatadi A) muqobil qarorlar qabul qilishi mumkin. B) ular yoshligidan turli xil belgilarni qabul qilishlari mumkin. C) ular tezda rejalarni amalga oshirishga kelishadi. D) ular yanada murakkab o'yinlar va vazifalarga intilishadi. 5 / 20 5. AKT texnologiyalari va amaliy misollar orqali "sinov va tasdiqlash" o'qitish jihatlari o'rtasidagi muvofiqlik A) gipotezani sinash uchun ma'lumotlarni yig'ish. B) обмен O’quvchilar ishini almashish. C) o'lchovlarni qanday bajarish kerakligini ko'rsating. D) mumkin bo'lgan harakatlarni taqlid qilish. 6 / 20 6. O'qituvchini o'qitish va o'qitish jarayoni, amaliyoti, usullari to'g'risida bilimga ega bo'lgan bilim sohasi A) sotsiologik bilimlar. B) pedagogik bilimlar. C) kommunikativ bilimlar. D) mavzu bilimlari. 7 / 20 7. Trening natijalari A) o'qituvchining e'tiqodini o'zgartirishga e'tibor qarating. B) uch darajali tuzilish shaklida taqdim eting. C) O’quvchilarning ishlash natijalariga mos kelish. D) bilimlarni uzatish usullariga e'tibor qarating. 8 / 20 8. Potentsial istiqbolli g'oyalarga ega va innovatsion yondashuvlarga ega bo'lgan etakchi o'qituvchilar o'zlariga savol berishadi A) O'zgarish nima uchun kerak. B) O’quvchilarga qanday uy vazifasi berish kerak. C) O’quvchilarning ota-onalari bilan qanday ishlash kerak. D) akademik ko'rsatkichlarni qanday kuzatish kerak. 9 / 20 9. Kuzatish, talqin qilish va xulosa qilishni o'z ichiga oladi A) fikrlash. B) baholash. C) tadqiqot. D) rejalashtirish. 10 / 20 10. Tanqidiy fikrlash asoslari (dasturga muvofiq) A) o'rta maktab o'quvchilari. B) maktabgacha yoshdagi bolalar. C) universitet O’quvchilari. D) kichik maktab o'quvchilari. 11 / 20 11. Trening uchun baholashning maqsadiется A) O’quvchilarni o'qitishga ko'maklashish. B) ishlash reytingining ta'riflari. C) sifat monitoringi. D) belgilash. 12 / 20 12. Bir guruh o'qituvchilar tomonidan o'quv dasturiga asoslangan ketma-ket darslarni rejalashtirish A) direktiv. B) uzoq muddatli. C) qisqa muddatli. D) o'rta muddatli. 13 / 20 13. Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni "o'z-o'zini tarbiyalash" ni aniqlash mezonining namoyon bo'lishiga misol A) muqobil qarorlar qabul qiling. B) guruh faoliyatini tashkil etish. C) ular o'qishni tartibga soladilar. D) ular uzoq vaqt rejalashtirishadi, lekin eng tez amalga oshiradilar. 14 / 20 14. Ko'proq bilimdon odamlar bilan ijtimoiy munosabatlar natijasida bola o'zi uchun ichki manbaga ega bo'ladi собственного A) xotira. B) bilim. C) fikrlash. D) harakatlar. 15 / 20 15. O'quvchilar sinfda muhokama qilishda raqobatlashadigan va boshqa odamning nuqtai nazarini qabul qilishni istamaydigan tortishuv shaklini aniqlang A) tadqiqot suhbati. B) kognitiv suhbat. C) munozarali suhbat. D) kümülatif suhbat. 16 / 20 16. Подход к осмыслению, оценке, анализа Kuzatish, tajriba, mulohaza yuritish yoki mulohaza yuritish natijasida olingan ma'lumotlarni tushunish, baholash, tahlil qilish va sintez qilish yondashuvi A) standart fikrlash. B) inklyuziv ta'lim. C) muqobil ta'lim. D) tanqidiy fikrlash. 17 / 20 17. O'quv jarayoni samaradorligini belgilovchi asosiy omillarga quyidagilar kiradi A) O’quvchilarning o'quv jarayonini tushunishi. B) katta hajmdagi ma'lumotlar bilan ishlash. C) o'yin shakllaridan foydalanish. D) tashqi motivatsiyaning ustunligi. 18 / 20 18. Trening uchun baholash olingan ma'lumotlarga e'tiborni qaratadi A) o'quvchilar ta'limning qaysi bosqichida. B) tegishli hujjatni kim olish huquqiga ega. C) standartlarning bajarilishini qanday nazorat qilish kerak. D) o'qitish va o'qitish uslubini qanday boshqarish kerak. 19 / 20 19. Tadqiqotni amalga oshirish tsiklining oxirgi bosqichi A) biz yangidan boshlaymiz. B) biz majburiyatlarni olamiz. C) amaliyotni takomillashtirish. D) biz tajribani tushunamiz. 20 / 20 20. Darsni o'rganishda Markaziy o'rinni jarayon egallaydi A) darsni rejalashtirish. B) ta'lim strategiyasini tanlash. C) O’quvchilarni kuzatish. D) hamkasblarning fikr-mulohazalari. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz