Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik metodika » Pedagogik metodika №3 Pedagogik metodika Pedagogik metodika №3 InfoMaster Yanvar 27, 2024 10 Ko'rishlar 0 SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0% 0 Savol haqida xabar bering Bu savolda nima bo'ldi? Siz bo'sh hisobotni taqdim eta olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 1234567891011121314151617181920 Pedagogik metodika №3 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. Подход к осмыслению, оценке, анализа Kuzatish, tajriba, mulohaza yuritish yoki mulohaza yuritish natijasida olingan ma'lumotlarni tushunish, baholash, tahlil qilish va sintez qilish yondashuvi A) muqobil ta'lim. B) tanqidiy fikrlash. C) inklyuziv ta'lim. D) standart fikrlash. 2 / 20 2. Potentsial istiqbolli g'oyalarga ega va innovatsion yondashuvlarga ega bo'lgan etakchi o'qituvchilar o'zlariga savol berishadi A) O’quvchilarning ota-onalari bilan qanday ishlash kerak. B) O’quvchilarga qanday uy vazifasi berish kerak. C) O'zgarish nima uchun kerak. D) akademik ko'rsatkichlarni qanday kuzatish kerak. 3 / 20 3. Trening uchun baholash olingan ma'lumotlarga e'tiborni qaratadi A) tegishli hujjatni kim olish huquqiga ega. B) standartlarning bajarilishini qanday nazorat qilish kerak. C) o'qitish va o'qitish uslubini qanday boshqarish kerak. D) o'quvchilar ta'limning qaysi bosqichida. 4 / 20 4. Trening uchun baholashning maqsadiется A) ishlash reytingining ta'riflari. B) O’quvchilarni o'qitishga ko'maklashish. C) belgilash. D) sifat monitoringi. 5 / 20 5. Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni" fikrlash tezligi " ni muvaffaqiyatli o'qitish mezonining namoyon bo'lishiga misol A) ma'lumotni eslab qolish va undan foydalanish qobiliyati. B) hozirgiva uzoq vaqt davomida vazifaga e'tibor qaratish. C) rejalarni puxta rejalashtirish va amalga oshirish tezligi. D) muqobil qarorlar qabul qilish qobiliyati. 6 / 20 6. Ko'proq bilimdon odamlar bilan ijtimoiy munosabatlar natijasida bola o'zi uchun ichki manbaga ega bo'ladi собственного A) xotira. B) harakatlar. C) bilim. D) fikrlash. 7 / 20 7. Bir guruh o'qituvchilar tomonidan o'quv dasturiga asoslangan ketma-ket darslarni rejalashtirish A) qisqa muddatli. B) direktiv. C) o'rta muddatli. D) uzoq muddatli. 8 / 20 8. Tanqidiy fikrlash asoslari (dasturga muvofiq) A) maktabgacha yoshdagi bolalar. B) kichik maktab o'quvchilari. C) o'rta maktab o'quvchilari. D) universitet O’quvchilari. 9 / 20 9. Trening natijalari A) bilimlarni uzatish usullariga e'tibor qarating. B) uch darajali tuzilish shaklida taqdim eting. C) o'qituvchining e'tiqodini o'zgartirishga e'tibor qarating. D) O’quvchilarning ishlash natijalariga mos kelish. 10 / 20 10. Tadqiqotni amalga oshirish tsiklining oxirgi bosqichi A) amaliyotni takomillashtirish. B) biz yangidan boshlaymiz. C) biz majburiyatlarni olamiz. D) biz tajribani tushunamiz. 11 / 20 11. AKT texnologiyalari va amaliy misollar orqali "sinov va tasdiqlash" o'qitish jihatlari o'rtasidagi muvofiqlik A) обмен O’quvchilar ishini almashish. B) gipotezani sinash uchun ma'lumotlarni yig'ish. C) mumkin bo'lgan harakatlarni taqlid qilish. D) o'lchovlarni qanday bajarish kerakligini ko'rsating. 12 / 20 12. O’quvchilarning qobiliyatlarini aniqlash uchun mezon "fikrlash tezligi" bolalar degan ma'noni anglatadi A) ular tezda rejalarni amalga oshirishga kelishadi. B) ular yanada murakkab o'yinlar va vazifalarga intilishadi. C) muqobil qarorlar qabul qilishi mumkin. D) ular yoshligidan turli xil belgilarni qabul qilishlari mumkin. 13 / 20 13. To'liq javoblarni rag'batlantiradigan savollar texnikaga tegishli A) kombinatsiya. B) qayta yo'naltirish. C) muvofiqlashtirish. D) rag'batlantirish. 14 / 20 14. O’quvchilarning tanqidiy fikrlash jarayonining yakuniy bosqichi A) ma'lumotlarni sintez qilish. B) оценивание dalillarning haqiqiyligi va ishonchliligini baholash. C) xulosalarning dolzarbligi va ahamiyatini asoslash. D) ma'lumot bilan tanishish. 15 / 20 15. Darsni o'rganishda Markaziy o'rinni jarayon egallaydi A) hamkasblarning fikr-mulohazalari. B) O’quvchilarni kuzatish. C) darsni rejalashtirish. D) ta'lim strategiyasini tanlash. 16 / 20 16. O'qituvchini o'qitish va o'qitish jarayoni, amaliyoti, usullari to'g'risida bilimga ega bo'lgan bilim sohasi A) mavzu bilimlari. B) kommunikativ bilimlar. C) pedagogik bilimlar. D) sotsiologik bilimlar. 17 / 20 17. O'quv jarayoni samaradorligini belgilovchi asosiy omillarga quyidagilar kiradi A) O’quvchilarning o'quv jarayonini tushunishi. B) o'yin shakllaridan foydalanish. C) katta hajmdagi ma'lumotlar bilan ishlash. D) tashqi motivatsiyaning ustunligi. 18 / 20 18. Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni "o'z-o'zini tarbiyalash" ni aniqlash mezonining namoyon bo'lishiga misol A) ular o'qishni tartibga soladilar. B) guruh faoliyatini tashkil etish. C) ular uzoq vaqt rejalashtirishadi, lekin eng tez amalga oshiradilar. D) muqobil qarorlar qabul qiling. 19 / 20 19. O'quvchilar sinfda muhokama qilishda raqobatlashadigan va boshqa odamning nuqtai nazarini qabul qilishni istamaydigan tortishuv shaklini aniqlang A) munozarali suhbat. B) kognitiv suhbat. C) kümülatif suhbat. D) tadqiqot suhbati. 20 / 20 20. Kuzatish, talqin qilish va xulosa qilishni o'z ichiga oladi A) rejalashtirish. B) baholash. C) fikrlash. D) tadqiqot. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz