Pedagogik metodika №3 Yanvar 27, 2024 da chop etilgan InfoMaster tomonidan Pedagogik metodika №3 ga fikr bildirilmagan. 0% 0 Savol haqida xabar bering Bu savolda nima xato? Siz bo'sh hisobot yubora olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 1234567891011121314151617181920 Tomonidan yaratilgan InfoMaster Pedagogik metodika №3 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. Tanqidiy fikrlash asoslari (dasturga muvofiq) A) o'rta maktab o'quvchilari. B) universitet O’quvchilari. C) kichik maktab o'quvchilari. D) maktabgacha yoshdagi bolalar. 2 / 20 2. Potentsial istiqbolli g'oyalarga ega va innovatsion yondashuvlarga ega bo'lgan etakchi o'qituvchilar o'zlariga savol berishadi A) O'zgarish nima uchun kerak. B) O’quvchilarning ota-onalari bilan qanday ishlash kerak. C) O’quvchilarga qanday uy vazifasi berish kerak. D) akademik ko'rsatkichlarni qanday kuzatish kerak. 3 / 20 3. Ko'proq bilimdon odamlar bilan ijtimoiy munosabatlar natijasida bola o'zi uchun ichki manbaga ega bo'ladi собственного A) bilim. B) fikrlash. C) harakatlar. D) xotira. 4 / 20 4. Bir guruh o'qituvchilar tomonidan o'quv dasturiga asoslangan ketma-ket darslarni rejalashtirish A) uzoq muddatli. B) qisqa muddatli. C) direktiv. D) o'rta muddatli. 5 / 20 5. Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni "o'z-o'zini tarbiyalash" ni aniqlash mezonining namoyon bo'lishiga misol A) muqobil qarorlar qabul qiling. B) guruh faoliyatini tashkil etish. C) ular o'qishni tartibga soladilar. D) ular uzoq vaqt rejalashtirishadi, lekin eng tez amalga oshiradilar. 6 / 20 6. AKT texnologiyalari va amaliy misollar orqali "sinov va tasdiqlash" o'qitish jihatlari o'rtasidagi muvofiqlik A) обмен O’quvchilar ishini almashish. B) o'lchovlarni qanday bajarish kerakligini ko'rsating. C) mumkin bo'lgan harakatlarni taqlid qilish. D) gipotezani sinash uchun ma'lumotlarni yig'ish. 7 / 20 7. To'liq javoblarni rag'batlantiradigan savollar texnikaga tegishli A) qayta yo'naltirish. B) rag'batlantirish. C) kombinatsiya. D) muvofiqlashtirish. 8 / 20 8. O’quvchilarning tanqidiy fikrlash jarayonining yakuniy bosqichi A) оценивание dalillarning haqiqiyligi va ishonchliligini baholash. B) ma'lumot bilan tanishish. C) xulosalarning dolzarbligi va ahamiyatini asoslash. D) ma'lumotlarni sintez qilish. 9 / 20 9. Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni" fikrlash tezligi " ni muvaffaqiyatli o'qitish mezonining namoyon bo'lishiga misol A) muqobil qarorlar qabul qilish qobiliyati. B) rejalarni puxta rejalashtirish va amalga oshirish tezligi. C) hozirgiva uzoq vaqt davomida vazifaga e'tibor qaratish. D) ma'lumotni eslab qolish va undan foydalanish qobiliyati. 10 / 20 10. O’quvchilarning qobiliyatlarini aniqlash uchun mezon "fikrlash tezligi" bolalar degan ma'noni anglatadi A) ular yoshligidan turli xil belgilarni qabul qilishlari mumkin. B) muqobil qarorlar qabul qilishi mumkin. C) ular tezda rejalarni amalga oshirishga kelishadi. D) ular yanada murakkab o'yinlar va vazifalarga intilishadi. 11 / 20 11. Darsni o'rganishda Markaziy o'rinni jarayon egallaydi A) O’quvchilarni kuzatish. B) darsni rejalashtirish. C) hamkasblarning fikr-mulohazalari. D) ta'lim strategiyasini tanlash. 12 / 20 12. O'quv jarayoni samaradorligini belgilovchi asosiy omillarga quyidagilar kiradi A) o'yin shakllaridan foydalanish. B) O’quvchilarning o'quv jarayonini tushunishi. C) katta hajmdagi ma'lumotlar bilan ishlash. D) tashqi motivatsiyaning ustunligi. 13 / 20 13. Trening natijalari A) O’quvchilarning ishlash natijalariga mos kelish. B) bilimlarni uzatish usullariga e'tibor qarating. C) uch darajali tuzilish shaklida taqdim eting. D) o'qituvchining e'tiqodini o'zgartirishga e'tibor qarating. 14 / 20 14. Trening uchun baholash olingan ma'lumotlarga e'tiborni qaratadi A) tegishli hujjatni kim olish huquqiga ega. B) standartlarning bajarilishini qanday nazorat qilish kerak. C) o'qitish va o'qitish uslubini qanday boshqarish kerak. D) o'quvchilar ta'limning qaysi bosqichida. 15 / 20 15. Trening uchun baholashning maqsadiется A) sifat monitoringi. B) O’quvchilarni o'qitishga ko'maklashish. C) ishlash reytingining ta'riflari. D) belgilash. 16 / 20 16. Tadqiqotni amalga oshirish tsiklining oxirgi bosqichi A) biz tajribani tushunamiz. B) amaliyotni takomillashtirish. C) biz majburiyatlarni olamiz. D) biz yangidan boshlaymiz. 17 / 20 17. Подход к осмыслению, оценке, анализа Kuzatish, tajriba, mulohaza yuritish yoki mulohaza yuritish natijasida olingan ma'lumotlarni tushunish, baholash, tahlil qilish va sintez qilish yondashuvi A) tanqidiy fikrlash. B) muqobil ta'lim. C) standart fikrlash. D) inklyuziv ta'lim. 18 / 20 18. Kuzatish, talqin qilish va xulosa qilishni o'z ichiga oladi A) tadqiqot. B) fikrlash. C) rejalashtirish. D) baholash. 19 / 20 19. O'qituvchini o'qitish va o'qitish jarayoni, amaliyoti, usullari to'g'risida bilimga ega bo'lgan bilim sohasi A) pedagogik bilimlar. B) kommunikativ bilimlar. C) sotsiologik bilimlar. D) mavzu bilimlari. 20 / 20 20. O'quvchilar sinfda muhokama qilishda raqobatlashadigan va boshqa odamning nuqtai nazarini qabul qilishni istamaydigan tortishuv shaklini aniqlang A) kognitiv suhbat. B) tadqiqot suhbati. C) munozarali suhbat. D) kümülatif suhbat. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring tomonidan Wordpress Quiz plugin Pedagogik metodika