Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik metodika » Pedagogik metodika №3 Pedagogik metodika Pedagogik metodika №3 InfoMaster Yanvar 27, 2024 10 Ko'rishlar 0 SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0% 0 Savol haqida xabar bering Bu savolda nima bo'ldi? Siz bo'sh hisobotni taqdim eta olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 1234567891011121314151617181920 Pedagogik metodika №3 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. Potentsial istiqbolli g'oyalarga ega va innovatsion yondashuvlarga ega bo'lgan etakchi o'qituvchilar o'zlariga savol berishadi A) akademik ko'rsatkichlarni qanday kuzatish kerak. B) O'zgarish nima uchun kerak. C) O’quvchilarning ota-onalari bilan qanday ishlash kerak. D) O’quvchilarga qanday uy vazifasi berish kerak. 2 / 20 2. Trening uchun baholash olingan ma'lumotlarga e'tiborni qaratadi A) standartlarning bajarilishini qanday nazorat qilish kerak. B) o'qitish va o'qitish uslubini qanday boshqarish kerak. C) tegishli hujjatni kim olish huquqiga ega. D) o'quvchilar ta'limning qaysi bosqichida. 3 / 20 3. Подход к осмыслению, оценке, анализа Kuzatish, tajriba, mulohaza yuritish yoki mulohaza yuritish natijasida olingan ma'lumotlarni tushunish, baholash, tahlil qilish va sintez qilish yondashuvi A) muqobil ta'lim. B) standart fikrlash. C) tanqidiy fikrlash. D) inklyuziv ta'lim. 4 / 20 4. Tanqidiy fikrlash asoslari (dasturga muvofiq) A) kichik maktab o'quvchilari. B) maktabgacha yoshdagi bolalar. C) universitet O’quvchilari. D) o'rta maktab o'quvchilari. 5 / 20 5. Tadqiqotni amalga oshirish tsiklining oxirgi bosqichi A) biz tajribani tushunamiz. B) biz majburiyatlarni olamiz. C) amaliyotni takomillashtirish. D) biz yangidan boshlaymiz. 6 / 20 6. Trening natijalari A) uch darajali tuzilish shaklida taqdim eting. B) O’quvchilarning ishlash natijalariga mos kelish. C) bilimlarni uzatish usullariga e'tibor qarating. D) o'qituvchining e'tiqodini o'zgartirishga e'tibor qarating. 7 / 20 7. Darsni o'rganishda Markaziy o'rinni jarayon egallaydi A) O’quvchilarni kuzatish. B) hamkasblarning fikr-mulohazalari. C) darsni rejalashtirish. D) ta'lim strategiyasini tanlash. 8 / 20 8. To'liq javoblarni rag'batlantiradigan savollar texnikaga tegishli A) kombinatsiya. B) muvofiqlashtirish. C) rag'batlantirish. D) qayta yo'naltirish. 9 / 20 9. O’quvchilarning qobiliyatlarini aniqlash uchun mezon "fikrlash tezligi" bolalar degan ma'noni anglatadi A) ular tezda rejalarni amalga oshirishga kelishadi. B) ular yoshligidan turli xil belgilarni qabul qilishlari mumkin. C) ular yanada murakkab o'yinlar va vazifalarga intilishadi. D) muqobil qarorlar qabul qilishi mumkin. 10 / 20 10. Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni" fikrlash tezligi " ni muvaffaqiyatli o'qitish mezonining namoyon bo'lishiga misol A) rejalarni puxta rejalashtirish va amalga oshirish tezligi. B) muqobil qarorlar qabul qilish qobiliyati. C) hozirgiva uzoq vaqt davomida vazifaga e'tibor qaratish. D) ma'lumotni eslab qolish va undan foydalanish qobiliyati. 11 / 20 11. O'quvchilar sinfda muhokama qilishda raqobatlashadigan va boshqa odamning nuqtai nazarini qabul qilishni istamaydigan tortishuv shaklini aniqlang A) kognitiv suhbat. B) kümülatif suhbat. C) munozarali suhbat. D) tadqiqot suhbati. 12 / 20 12. Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni "o'z-o'zini tarbiyalash" ni aniqlash mezonining namoyon bo'lishiga misol A) guruh faoliyatini tashkil etish. B) ular o'qishni tartibga soladilar. C) muqobil qarorlar qabul qiling. D) ular uzoq vaqt rejalashtirishadi, lekin eng tez amalga oshiradilar. 13 / 20 13. O'qituvchini o'qitish va o'qitish jarayoni, amaliyoti, usullari to'g'risida bilimga ega bo'lgan bilim sohasi A) pedagogik bilimlar. B) mavzu bilimlari. C) kommunikativ bilimlar. D) sotsiologik bilimlar. 14 / 20 14. Trening uchun baholashning maqsadiется A) sifat monitoringi. B) O’quvchilarni o'qitishga ko'maklashish. C) ishlash reytingining ta'riflari. D) belgilash. 15 / 20 15. Ko'proq bilimdon odamlar bilan ijtimoiy munosabatlar natijasida bola o'zi uchun ichki manbaga ega bo'ladi собственного A) bilim. B) xotira. C) fikrlash. D) harakatlar. 16 / 20 16. O'quv jarayoni samaradorligini belgilovchi asosiy omillarga quyidagilar kiradi A) tashqi motivatsiyaning ustunligi. B) katta hajmdagi ma'lumotlar bilan ishlash. C) o'yin shakllaridan foydalanish. D) O’quvchilarning o'quv jarayonini tushunishi. 17 / 20 17. Bir guruh o'qituvchilar tomonidan o'quv dasturiga asoslangan ketma-ket darslarni rejalashtirish A) direktiv. B) qisqa muddatli. C) o'rta muddatli. D) uzoq muddatli. 18 / 20 18. AKT texnologiyalari va amaliy misollar orqali "sinov va tasdiqlash" o'qitish jihatlari o'rtasidagi muvofiqlik A) mumkin bo'lgan harakatlarni taqlid qilish. B) gipotezani sinash uchun ma'lumotlarni yig'ish. C) o'lchovlarni qanday bajarish kerakligini ko'rsating. D) обмен O’quvchilar ishini almashish. 19 / 20 19. Kuzatish, talqin qilish va xulosa qilishni o'z ichiga oladi A) rejalashtirish. B) baholash. C) tadqiqot. D) fikrlash. 20 / 20 20. O’quvchilarning tanqidiy fikrlash jarayonining yakuniy bosqichi A) оценивание dalillarning haqiqiyligi va ishonchliligini baholash. B) ma'lumot bilan tanishish. C) ma'lumotlarni sintez qilish. D) xulosalarning dolzarbligi va ahamiyatini asoslash. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz