Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik metodika » Pedagogik metodika №3 Pedagogik metodika Pedagogik metodika №3 InfoMaster Yanvar 27, 2024 11 Ko'rishlar 0 SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0% 0 Savol haqida xabar bering Bu savolda nima bo'ldi? Siz bo'sh hisobotni taqdim eta olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 1234567891011121314151617181920 Pedagogik metodika №3 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. O'quv jarayoni samaradorligini belgilovchi asosiy omillarga quyidagilar kiradi A) O’quvchilarning o'quv jarayonini tushunishi. B) tashqi motivatsiyaning ustunligi. C) katta hajmdagi ma'lumotlar bilan ishlash. D) o'yin shakllaridan foydalanish. 2 / 20 2. Trening uchun baholashning maqsadiется A) O’quvchilarni o'qitishga ko'maklashish. B) belgilash. C) ishlash reytingining ta'riflari. D) sifat monitoringi. 3 / 20 3. AKT texnologiyalari va amaliy misollar orqali "sinov va tasdiqlash" o'qitish jihatlari o'rtasidagi muvofiqlik A) mumkin bo'lgan harakatlarni taqlid qilish. B) обмен O’quvchilar ishini almashish. C) o'lchovlarni qanday bajarish kerakligini ko'rsating. D) gipotezani sinash uchun ma'lumotlarni yig'ish. 4 / 20 4. O’quvchilarning tanqidiy fikrlash jarayonining yakuniy bosqichi A) оценивание dalillarning haqiqiyligi va ishonchliligini baholash. B) ma'lumotlarni sintez qilish. C) ma'lumot bilan tanishish. D) xulosalarning dolzarbligi va ahamiyatini asoslash. 5 / 20 5. To'liq javoblarni rag'batlantiradigan savollar texnikaga tegishli A) muvofiqlashtirish. B) qayta yo'naltirish. C) rag'batlantirish. D) kombinatsiya. 6 / 20 6. Подход к осмыслению, оценке, анализа Kuzatish, tajriba, mulohaza yuritish yoki mulohaza yuritish natijasida olingan ma'lumotlarni tushunish, baholash, tahlil qilish va sintez qilish yondashuvi A) tanqidiy fikrlash. B) muqobil ta'lim. C) standart fikrlash. D) inklyuziv ta'lim. 7 / 20 7. Tanqidiy fikrlash asoslari (dasturga muvofiq) A) o'rta maktab o'quvchilari. B) universitet O’quvchilari. C) kichik maktab o'quvchilari. D) maktabgacha yoshdagi bolalar. 8 / 20 8. O’quvchilarning qobiliyatlarini aniqlash uchun mezon "fikrlash tezligi" bolalar degan ma'noni anglatadi A) ular tezda rejalarni amalga oshirishga kelishadi. B) muqobil qarorlar qabul qilishi mumkin. C) ular yanada murakkab o'yinlar va vazifalarga intilishadi. D) ular yoshligidan turli xil belgilarni qabul qilishlari mumkin. 9 / 20 9. Bir guruh o'qituvchilar tomonidan o'quv dasturiga asoslangan ketma-ket darslarni rejalashtirish A) direktiv. B) qisqa muddatli. C) o'rta muddatli. D) uzoq muddatli. 10 / 20 10. O'qituvchini o'qitish va o'qitish jarayoni, amaliyoti, usullari to'g'risida bilimga ega bo'lgan bilim sohasi A) kommunikativ bilimlar. B) sotsiologik bilimlar. C) pedagogik bilimlar. D) mavzu bilimlari. 11 / 20 11. Kuzatish, talqin qilish va xulosa qilishni o'z ichiga oladi A) tadqiqot. B) baholash. C) fikrlash. D) rejalashtirish. 12 / 20 12. Tadqiqotni amalga oshirish tsiklining oxirgi bosqichi A) biz tajribani tushunamiz. B) amaliyotni takomillashtirish. C) biz yangidan boshlaymiz. D) biz majburiyatlarni olamiz. 13 / 20 13. Trening uchun baholash olingan ma'lumotlarga e'tiborni qaratadi A) o'qitish va o'qitish uslubini qanday boshqarish kerak. B) tegishli hujjatni kim olish huquqiga ega. C) o'quvchilar ta'limning qaysi bosqichida. D) standartlarning bajarilishini qanday nazorat qilish kerak. 14 / 20 14. Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni" fikrlash tezligi " ni muvaffaqiyatli o'qitish mezonining namoyon bo'lishiga misol A) ma'lumotni eslab qolish va undan foydalanish qobiliyati. B) muqobil qarorlar qabul qilish qobiliyati. C) hozirgiva uzoq vaqt davomida vazifaga e'tibor qaratish. D) rejalarni puxta rejalashtirish va amalga oshirish tezligi. 15 / 20 15. Trening natijalari A) uch darajali tuzilish shaklida taqdim eting. B) O’quvchilarning ishlash natijalariga mos kelish. C) bilimlarni uzatish usullariga e'tibor qarating. D) o'qituvchining e'tiqodini o'zgartirishga e'tibor qarating. 16 / 20 16. Ko'proq bilimdon odamlar bilan ijtimoiy munosabatlar natijasida bola o'zi uchun ichki manbaga ega bo'ladi собственного A) harakatlar. B) bilim. C) xotira. D) fikrlash. 17 / 20 17. Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni "o'z-o'zini tarbiyalash" ni aniqlash mezonining namoyon bo'lishiga misol A) ular uzoq vaqt rejalashtirishadi, lekin eng tez amalga oshiradilar. B) ular o'qishni tartibga soladilar. C) muqobil qarorlar qabul qiling. D) guruh faoliyatini tashkil etish. 18 / 20 18. Darsni o'rganishda Markaziy o'rinni jarayon egallaydi A) O’quvchilarni kuzatish. B) hamkasblarning fikr-mulohazalari. C) darsni rejalashtirish. D) ta'lim strategiyasini tanlash. 19 / 20 19. O'quvchilar sinfda muhokama qilishda raqobatlashadigan va boshqa odamning nuqtai nazarini qabul qilishni istamaydigan tortishuv shaklini aniqlang A) kognitiv suhbat. B) tadqiqot suhbati. C) munozarali suhbat. D) kümülatif suhbat. 20 / 20 20. Potentsial istiqbolli g'oyalarga ega va innovatsion yondashuvlarga ega bo'lgan etakchi o'qituvchilar o'zlariga savol berishadi A) akademik ko'rsatkichlarni qanday kuzatish kerak. B) O’quvchilarning ota-onalari bilan qanday ishlash kerak. C) O'zgarish nima uchun kerak. D) O’quvchilarga qanday uy vazifasi berish kerak. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz