Pedagogik metodika №3 Yanvar 27, 2024 da chop etilgan InfoMaster tomonidan Pedagogik metodika №3 ga fikr bildirilmagan. 0% 0 Savol haqida xabar bering Bu savolda nima xato? Siz bo'sh hisobot yubora olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 1234567891011121314151617181920 Tomonidan yaratilgan InfoMaster Pedagogik metodika №3 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. O’quvchilarning qobiliyatlarini aniqlash uchun mezon "fikrlash tezligi" bolalar degan ma'noni anglatadi A) ular yoshligidan turli xil belgilarni qabul qilishlari mumkin. B) ular yanada murakkab o'yinlar va vazifalarga intilishadi. C) ular tezda rejalarni amalga oshirishga kelishadi. D) muqobil qarorlar qabul qilishi mumkin. 2 / 20 2. O'quvchilar sinfda muhokama qilishda raqobatlashadigan va boshqa odamning nuqtai nazarini qabul qilishni istamaydigan tortishuv shaklini aniqlang A) tadqiqot suhbati. B) munozarali suhbat. C) kümülatif suhbat. D) kognitiv suhbat. 3 / 20 3. Trening uchun baholash olingan ma'lumotlarga e'tiborni qaratadi A) o'qitish va o'qitish uslubini qanday boshqarish kerak. B) tegishli hujjatni kim olish huquqiga ega. C) o'quvchilar ta'limning qaysi bosqichida. D) standartlarning bajarilishini qanday nazorat qilish kerak. 4 / 20 4. O'quv jarayoni samaradorligini belgilovchi asosiy omillarga quyidagilar kiradi A) o'yin shakllaridan foydalanish. B) tashqi motivatsiyaning ustunligi. C) O’quvchilarning o'quv jarayonini tushunishi. D) katta hajmdagi ma'lumotlar bilan ishlash. 5 / 20 5. Tadqiqotni amalga oshirish tsiklining oxirgi bosqichi A) biz tajribani tushunamiz. B) amaliyotni takomillashtirish. C) biz majburiyatlarni olamiz. D) biz yangidan boshlaymiz. 6 / 20 6. Bir guruh o'qituvchilar tomonidan o'quv dasturiga asoslangan ketma-ket darslarni rejalashtirish A) o'rta muddatli. B) uzoq muddatli. C) qisqa muddatli. D) direktiv. 7 / 20 7. Trening natijalari A) O’quvchilarning ishlash natijalariga mos kelish. B) bilimlarni uzatish usullariga e'tibor qarating. C) uch darajali tuzilish shaklida taqdim eting. D) o'qituvchining e'tiqodini o'zgartirishga e'tibor qarating. 8 / 20 8. O’quvchilarning tanqidiy fikrlash jarayonining yakuniy bosqichi A) ma'lumotlarni sintez qilish. B) оценивание dalillarning haqiqiyligi va ishonchliligini baholash. C) ma'lumot bilan tanishish. D) xulosalarning dolzarbligi va ahamiyatini asoslash. 9 / 20 9. Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni" fikrlash tezligi " ni muvaffaqiyatli o'qitish mezonining namoyon bo'lishiga misol A) ma'lumotni eslab qolish va undan foydalanish qobiliyati. B) hozirgiva uzoq vaqt davomida vazifaga e'tibor qaratish. C) rejalarni puxta rejalashtirish va amalga oshirish tezligi. D) muqobil qarorlar qabul qilish qobiliyati. 10 / 20 10. Tanqidiy fikrlash asoslari (dasturga muvofiq) A) o'rta maktab o'quvchilari. B) maktabgacha yoshdagi bolalar. C) universitet O’quvchilari. D) kichik maktab o'quvchilari. 11 / 20 11. Подход к осмыслению, оценке, анализа Kuzatish, tajriba, mulohaza yuritish yoki mulohaza yuritish natijasida olingan ma'lumotlarni tushunish, baholash, tahlil qilish va sintez qilish yondashuvi A) tanqidiy fikrlash. B) standart fikrlash. C) muqobil ta'lim. D) inklyuziv ta'lim. 12 / 20 12. Kuzatish, talqin qilish va xulosa qilishni o'z ichiga oladi A) rejalashtirish. B) tadqiqot. C) baholash. D) fikrlash. 13 / 20 13. AKT texnologiyalari va amaliy misollar orqali "sinov va tasdiqlash" o'qitish jihatlari o'rtasidagi muvofiqlik A) mumkin bo'lgan harakatlarni taqlid qilish. B) обмен O’quvchilar ishini almashish. C) o'lchovlarni qanday bajarish kerakligini ko'rsating. D) gipotezani sinash uchun ma'lumotlarni yig'ish. 14 / 20 14. O'qituvchini o'qitish va o'qitish jarayoni, amaliyoti, usullari to'g'risida bilimga ega bo'lgan bilim sohasi A) mavzu bilimlari. B) pedagogik bilimlar. C) sotsiologik bilimlar. D) kommunikativ bilimlar. 15 / 20 15. Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni "o'z-o'zini tarbiyalash" ni aniqlash mezonining namoyon bo'lishiga misol A) guruh faoliyatini tashkil etish. B) ular o'qishni tartibga soladilar. C) ular uzoq vaqt rejalashtirishadi, lekin eng tez amalga oshiradilar. D) muqobil qarorlar qabul qiling. 16 / 20 16. To'liq javoblarni rag'batlantiradigan savollar texnikaga tegishli A) muvofiqlashtirish. B) rag'batlantirish. C) kombinatsiya. D) qayta yo'naltirish. 17 / 20 17. Potentsial istiqbolli g'oyalarga ega va innovatsion yondashuvlarga ega bo'lgan etakchi o'qituvchilar o'zlariga savol berishadi A) akademik ko'rsatkichlarni qanday kuzatish kerak. B) O’quvchilarning ota-onalari bilan qanday ishlash kerak. C) O'zgarish nima uchun kerak. D) O’quvchilarga qanday uy vazifasi berish kerak. 18 / 20 18. Darsni o'rganishda Markaziy o'rinni jarayon egallaydi A) O’quvchilarni kuzatish. B) darsni rejalashtirish. C) ta'lim strategiyasini tanlash. D) hamkasblarning fikr-mulohazalari. 19 / 20 19. Ko'proq bilimdon odamlar bilan ijtimoiy munosabatlar natijasida bola o'zi uchun ichki manbaga ega bo'ladi собственного A) harakatlar. B) bilim. C) xotira. D) fikrlash. 20 / 20 20. Trening uchun baholashning maqsadiется A) O’quvchilarni o'qitishga ko'maklashish. B) ishlash reytingining ta'riflari. C) belgilash. D) sifat monitoringi. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring tomonidan Wordpress Quiz plugin Pedagogik metodika