Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik metodika » Pedagogik metodika №3 Pedagogik metodika Pedagogik metodika №3 InfoMaster Yanvar 27, 2024 4 Ko'rishlar 0 SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0% 0 Savol haqida xabar bering Bu savolda nima bo'ldi? Siz bo'sh hisobotni taqdim eta olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 1234567891011121314151617181920 Pedagogik metodika №3 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. Darsni o'rganishda Markaziy o'rinni jarayon egallaydi A) darsni rejalashtirish. B) hamkasblarning fikr-mulohazalari. C) ta'lim strategiyasini tanlash. D) O’quvchilarni kuzatish. 2 / 20 2. Trening natijalari A) o'qituvchining e'tiqodini o'zgartirishga e'tibor qarating. B) bilimlarni uzatish usullariga e'tibor qarating. C) uch darajali tuzilish shaklida taqdim eting. D) O’quvchilarning ishlash natijalariga mos kelish. 3 / 20 3. Tanqidiy fikrlash asoslari (dasturga muvofiq) A) o'rta maktab o'quvchilari. B) maktabgacha yoshdagi bolalar. C) universitet O’quvchilari. D) kichik maktab o'quvchilari. 4 / 20 4. O’quvchilarning qobiliyatlarini aniqlash uchun mezon "fikrlash tezligi" bolalar degan ma'noni anglatadi A) ular yanada murakkab o'yinlar va vazifalarga intilishadi. B) muqobil qarorlar qabul qilishi mumkin. C) ular tezda rejalarni amalga oshirishga kelishadi. D) ular yoshligidan turli xil belgilarni qabul qilishlari mumkin. 5 / 20 5. O’quvchilarning tanqidiy fikrlash jarayonining yakuniy bosqichi A) xulosalarning dolzarbligi va ahamiyatini asoslash. B) ma'lumot bilan tanishish. C) ma'lumotlarni sintez qilish. D) оценивание dalillarning haqiqiyligi va ishonchliligini baholash. 6 / 20 6. Ko'proq bilimdon odamlar bilan ijtimoiy munosabatlar natijasida bola o'zi uchun ichki manbaga ega bo'ladi собственного A) fikrlash. B) bilim. C) xotira. D) harakatlar. 7 / 20 7. Potentsial istiqbolli g'oyalarga ega va innovatsion yondashuvlarga ega bo'lgan etakchi o'qituvchilar o'zlariga savol berishadi A) O'zgarish nima uchun kerak. B) O’quvchilarning ota-onalari bilan qanday ishlash kerak. C) akademik ko'rsatkichlarni qanday kuzatish kerak. D) O’quvchilarga qanday uy vazifasi berish kerak. 8 / 20 8. Kuzatish, talqin qilish va xulosa qilishni o'z ichiga oladi A) fikrlash. B) tadqiqot. C) rejalashtirish. D) baholash. 9 / 20 9. O'quv jarayoni samaradorligini belgilovchi asosiy omillarga quyidagilar kiradi A) o'yin shakllaridan foydalanish. B) katta hajmdagi ma'lumotlar bilan ishlash. C) O’quvchilarning o'quv jarayonini tushunishi. D) tashqi motivatsiyaning ustunligi. 10 / 20 10. Подход к осмыслению, оценке, анализа Kuzatish, tajriba, mulohaza yuritish yoki mulohaza yuritish natijasida olingan ma'lumotlarni tushunish, baholash, tahlil qilish va sintez qilish yondashuvi A) tanqidiy fikrlash. B) standart fikrlash. C) inklyuziv ta'lim. D) muqobil ta'lim. 11 / 20 11. AKT texnologiyalari va amaliy misollar orqali "sinov va tasdiqlash" o'qitish jihatlari o'rtasidagi muvofiqlik A) gipotezani sinash uchun ma'lumotlarni yig'ish. B) обмен O’quvchilar ishini almashish. C) mumkin bo'lgan harakatlarni taqlid qilish. D) o'lchovlarni qanday bajarish kerakligini ko'rsating. 12 / 20 12. Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni" fikrlash tezligi " ni muvaffaqiyatli o'qitish mezonining namoyon bo'lishiga misol A) hozirgiva uzoq vaqt davomida vazifaga e'tibor qaratish. B) ma'lumotni eslab qolish va undan foydalanish qobiliyati. C) rejalarni puxta rejalashtirish va amalga oshirish tezligi. D) muqobil qarorlar qabul qilish qobiliyati. 13 / 20 13. Trening uchun baholashning maqsadiется A) ishlash reytingining ta'riflari. B) O’quvchilarni o'qitishga ko'maklashish. C) sifat monitoringi. D) belgilash. 14 / 20 14. Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni "o'z-o'zini tarbiyalash" ni aniqlash mezonining namoyon bo'lishiga misol A) ular o'qishni tartibga soladilar. B) muqobil qarorlar qabul qiling. C) ular uzoq vaqt rejalashtirishadi, lekin eng tez amalga oshiradilar. D) guruh faoliyatini tashkil etish. 15 / 20 15. O'quvchilar sinfda muhokama qilishda raqobatlashadigan va boshqa odamning nuqtai nazarini qabul qilishni istamaydigan tortishuv shaklini aniqlang A) munozarali suhbat. B) kognitiv suhbat. C) kümülatif suhbat. D) tadqiqot suhbati. 16 / 20 16. O'qituvchini o'qitish va o'qitish jarayoni, amaliyoti, usullari to'g'risida bilimga ega bo'lgan bilim sohasi A) mavzu bilimlari. B) sotsiologik bilimlar. C) pedagogik bilimlar. D) kommunikativ bilimlar. 17 / 20 17. Bir guruh o'qituvchilar tomonidan o'quv dasturiga asoslangan ketma-ket darslarni rejalashtirish A) qisqa muddatli. B) uzoq muddatli. C) o'rta muddatli. D) direktiv. 18 / 20 18. To'liq javoblarni rag'batlantiradigan savollar texnikaga tegishli A) rag'batlantirish. B) qayta yo'naltirish. C) muvofiqlashtirish. D) kombinatsiya. 19 / 20 19. Tadqiqotni amalga oshirish tsiklining oxirgi bosqichi A) biz yangidan boshlaymiz. B) amaliyotni takomillashtirish. C) biz majburiyatlarni olamiz. D) biz tajribani tushunamiz. 20 / 20 20. Trening uchun baholash olingan ma'lumotlarga e'tiborni qaratadi A) o'qitish va o'qitish uslubini qanday boshqarish kerak. B) tegishli hujjatni kim olish huquqiga ega. C) standartlarning bajarilishini qanday nazorat qilish kerak. D) o'quvchilar ta'limning qaysi bosqichida. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz