Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik metodika » Pedagogik metodika №3 Pedagogik metodika Pedagogik metodika №3 InfoMaster Yanvar 27, 2024 2 Ko'rishlar 0 SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0% 0 Savol haqida xabar bering Bu savolda nima bo'ldi? Siz bo'sh hisobotni taqdim eta olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 1234567891011121314151617181920 Pedagogik metodika №3 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. AKT texnologiyalari va amaliy misollar orqali "sinov va tasdiqlash" o'qitish jihatlari o'rtasidagi muvofiqlik A) o'lchovlarni qanday bajarish kerakligini ko'rsating. B) gipotezani sinash uchun ma'lumotlarni yig'ish. C) mumkin bo'lgan harakatlarni taqlid qilish. D) обмен O’quvchilar ishini almashish. 2 / 20 2. O’quvchilarning tanqidiy fikrlash jarayonining yakuniy bosqichi A) ma'lumot bilan tanishish. B) оценивание dalillarning haqiqiyligi va ishonchliligini baholash. C) xulosalarning dolzarbligi va ahamiyatini asoslash. D) ma'lumotlarni sintez qilish. 3 / 20 3. O'quvchilar sinfda muhokama qilishda raqobatlashadigan va boshqa odamning nuqtai nazarini qabul qilishni istamaydigan tortishuv shaklini aniqlang A) tadqiqot suhbati. B) kümülatif suhbat. C) kognitiv suhbat. D) munozarali suhbat. 4 / 20 4. O’quvchilarning qobiliyatlarini aniqlash uchun mezon "fikrlash tezligi" bolalar degan ma'noni anglatadi A) muqobil qarorlar qabul qilishi mumkin. B) ular yanada murakkab o'yinlar va vazifalarga intilishadi. C) ular yoshligidan turli xil belgilarni qabul qilishlari mumkin. D) ular tezda rejalarni amalga oshirishga kelishadi. 5 / 20 5. Trening uchun baholash olingan ma'lumotlarga e'tiborni qaratadi A) o'qitish va o'qitish uslubini qanday boshqarish kerak. B) o'quvchilar ta'limning qaysi bosqichida. C) tegishli hujjatni kim olish huquqiga ega. D) standartlarning bajarilishini qanday nazorat qilish kerak. 6 / 20 6. Tadqiqotni amalga oshirish tsiklining oxirgi bosqichi A) biz yangidan boshlaymiz. B) biz tajribani tushunamiz. C) biz majburiyatlarni olamiz. D) amaliyotni takomillashtirish. 7 / 20 7. To'liq javoblarni rag'batlantiradigan savollar texnikaga tegishli A) rag'batlantirish. B) qayta yo'naltirish. C) muvofiqlashtirish. D) kombinatsiya. 8 / 20 8. Подход к осмыслению, оценке, анализа Kuzatish, tajriba, mulohaza yuritish yoki mulohaza yuritish natijasida olingan ma'lumotlarni tushunish, baholash, tahlil qilish va sintez qilish yondashuvi A) tanqidiy fikrlash. B) standart fikrlash. C) muqobil ta'lim. D) inklyuziv ta'lim. 9 / 20 9. Kuzatish, talqin qilish va xulosa qilishni o'z ichiga oladi A) rejalashtirish. B) tadqiqot. C) baholash. D) fikrlash. 10 / 20 10. Ko'proq bilimdon odamlar bilan ijtimoiy munosabatlar natijasida bola o'zi uchun ichki manbaga ega bo'ladi собственного A) bilim. B) harakatlar. C) fikrlash. D) xotira. 11 / 20 11. Trening uchun baholashning maqsadiется A) ishlash reytingining ta'riflari. B) O’quvchilarni o'qitishga ko'maklashish. C) belgilash. D) sifat monitoringi. 12 / 20 12. Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni "o'z-o'zini tarbiyalash" ni aniqlash mezonining namoyon bo'lishiga misol A) muqobil qarorlar qabul qiling. B) ular uzoq vaqt rejalashtirishadi, lekin eng tez amalga oshiradilar. C) guruh faoliyatini tashkil etish. D) ular o'qishni tartibga soladilar. 13 / 20 13. Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni" fikrlash tezligi " ni muvaffaqiyatli o'qitish mezonining namoyon bo'lishiga misol A) rejalarni puxta rejalashtirish va amalga oshirish tezligi. B) ma'lumotni eslab qolish va undan foydalanish qobiliyati. C) muqobil qarorlar qabul qilish qobiliyati. D) hozirgiva uzoq vaqt davomida vazifaga e'tibor qaratish. 14 / 20 14. Darsni o'rganishda Markaziy o'rinni jarayon egallaydi A) darsni rejalashtirish. B) hamkasblarning fikr-mulohazalari. C) O’quvchilarni kuzatish. D) ta'lim strategiyasini tanlash. 15 / 20 15. Tanqidiy fikrlash asoslari (dasturga muvofiq) A) kichik maktab o'quvchilari. B) universitet O’quvchilari. C) maktabgacha yoshdagi bolalar. D) o'rta maktab o'quvchilari. 16 / 20 16. O'quv jarayoni samaradorligini belgilovchi asosiy omillarga quyidagilar kiradi A) katta hajmdagi ma'lumotlar bilan ishlash. B) tashqi motivatsiyaning ustunligi. C) O’quvchilarning o'quv jarayonini tushunishi. D) o'yin shakllaridan foydalanish. 17 / 20 17. Bir guruh o'qituvchilar tomonidan o'quv dasturiga asoslangan ketma-ket darslarni rejalashtirish A) uzoq muddatli. B) direktiv. C) qisqa muddatli. D) o'rta muddatli. 18 / 20 18. Trening natijalari A) bilimlarni uzatish usullariga e'tibor qarating. B) uch darajali tuzilish shaklida taqdim eting. C) o'qituvchining e'tiqodini o'zgartirishga e'tibor qarating. D) O’quvchilarning ishlash natijalariga mos kelish. 19 / 20 19. O'qituvchini o'qitish va o'qitish jarayoni, amaliyoti, usullari to'g'risida bilimga ega bo'lgan bilim sohasi A) mavzu bilimlari. B) sotsiologik bilimlar. C) pedagogik bilimlar. D) kommunikativ bilimlar. 20 / 20 20. Potentsial istiqbolli g'oyalarga ega va innovatsion yondashuvlarga ega bo'lgan etakchi o'qituvchilar o'zlariga savol berishadi A) O’quvchilarning ota-onalari bilan qanday ishlash kerak. B) O’quvchilarga qanday uy vazifasi berish kerak. C) akademik ko'rsatkichlarni qanday kuzatish kerak. D) O'zgarish nima uchun kerak. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz