Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik metodika » Pedagogik metodika №3 Pedagogik metodika Pedagogik metodika №3 InfoMaster Yanvar 27, 2024 20 Ko'rishlar 0 SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0% 0 Savol haqida xabar bering Bu savolda nima bo'ldi? Siz bo'sh hisobotni taqdim eta olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 1234567891011121314151617181920 Pedagogik metodika №3 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. To'liq javoblarni rag'batlantiradigan savollar texnikaga tegishli A) qayta yo'naltirish. B) muvofiqlashtirish. C) rag'batlantirish. D) kombinatsiya. 2 / 20 2. O'quvchilar sinfda muhokama qilishda raqobatlashadigan va boshqa odamning nuqtai nazarini qabul qilishni istamaydigan tortishuv shaklini aniqlang A) kümülatif suhbat. B) munozarali suhbat. C) tadqiqot suhbati. D) kognitiv suhbat. 3 / 20 3. Bir guruh o'qituvchilar tomonidan o'quv dasturiga asoslangan ketma-ket darslarni rejalashtirish A) qisqa muddatli. B) uzoq muddatli. C) o'rta muddatli. D) direktiv. 4 / 20 4. Ko'proq bilimdon odamlar bilan ijtimoiy munosabatlar natijasida bola o'zi uchun ichki manbaga ega bo'ladi собственного A) xotira. B) fikrlash. C) bilim. D) harakatlar. 5 / 20 5. Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni "o'z-o'zini tarbiyalash" ni aniqlash mezonining namoyon bo'lishiga misol A) ular o'qishni tartibga soladilar. B) guruh faoliyatini tashkil etish. C) ular uzoq vaqt rejalashtirishadi, lekin eng tez amalga oshiradilar. D) muqobil qarorlar qabul qiling. 6 / 20 6. O’quvchilarning tanqidiy fikrlash jarayonining yakuniy bosqichi A) ma'lumotlarni sintez qilish. B) xulosalarning dolzarbligi va ahamiyatini asoslash. C) ma'lumot bilan tanishish. D) оценивание dalillarning haqiqiyligi va ishonchliligini baholash. 7 / 20 7. Trening uchun baholash olingan ma'lumotlarga e'tiborni qaratadi A) standartlarning bajarilishini qanday nazorat qilish kerak. B) o'qitish va o'qitish uslubini qanday boshqarish kerak. C) tegishli hujjatni kim olish huquqiga ega. D) o'quvchilar ta'limning qaysi bosqichida. 8 / 20 8. Kuzatish, talqin qilish va xulosa qilishni o'z ichiga oladi A) tadqiqot. B) fikrlash. C) baholash. D) rejalashtirish. 9 / 20 9. Potentsial istiqbolli g'oyalarga ega va innovatsion yondashuvlarga ega bo'lgan etakchi o'qituvchilar o'zlariga savol berishadi A) O’quvchilarga qanday uy vazifasi berish kerak. B) O’quvchilarning ota-onalari bilan qanday ishlash kerak. C) O'zgarish nima uchun kerak. D) akademik ko'rsatkichlarni qanday kuzatish kerak. 10 / 20 10. Tadqiqotni amalga oshirish tsiklining oxirgi bosqichi A) biz majburiyatlarni olamiz. B) amaliyotni takomillashtirish. C) biz tajribani tushunamiz. D) biz yangidan boshlaymiz. 11 / 20 11. Подход к осмыслению, оценке, анализа Kuzatish, tajriba, mulohaza yuritish yoki mulohaza yuritish natijasida olingan ma'lumotlarni tushunish, baholash, tahlil qilish va sintez qilish yondashuvi A) tanqidiy fikrlash. B) standart fikrlash. C) muqobil ta'lim. D) inklyuziv ta'lim. 12 / 20 12. Tanqidiy fikrlash asoslari (dasturga muvofiq) A) maktabgacha yoshdagi bolalar. B) universitet O’quvchilari. C) o'rta maktab o'quvchilari. D) kichik maktab o'quvchilari. 13 / 20 13. Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni" fikrlash tezligi " ni muvaffaqiyatli o'qitish mezonining namoyon bo'lishiga misol A) rejalarni puxta rejalashtirish va amalga oshirish tezligi. B) ma'lumotni eslab qolish va undan foydalanish qobiliyati. C) hozirgiva uzoq vaqt davomida vazifaga e'tibor qaratish. D) muqobil qarorlar qabul qilish qobiliyati. 14 / 20 14. Darsni o'rganishda Markaziy o'rinni jarayon egallaydi A) hamkasblarning fikr-mulohazalari. B) darsni rejalashtirish. C) ta'lim strategiyasini tanlash. D) O’quvchilarni kuzatish. 15 / 20 15. O'qituvchini o'qitish va o'qitish jarayoni, amaliyoti, usullari to'g'risida bilimga ega bo'lgan bilim sohasi A) sotsiologik bilimlar. B) kommunikativ bilimlar. C) mavzu bilimlari. D) pedagogik bilimlar. 16 / 20 16. O'quv jarayoni samaradorligini belgilovchi asosiy omillarga quyidagilar kiradi A) tashqi motivatsiyaning ustunligi. B) o'yin shakllaridan foydalanish. C) katta hajmdagi ma'lumotlar bilan ishlash. D) O’quvchilarning o'quv jarayonini tushunishi. 17 / 20 17. Trening natijalari A) bilimlarni uzatish usullariga e'tibor qarating. B) o'qituvchining e'tiqodini o'zgartirishga e'tibor qarating. C) uch darajali tuzilish shaklida taqdim eting. D) O’quvchilarning ishlash natijalariga mos kelish. 18 / 20 18. O’quvchilarning qobiliyatlarini aniqlash uchun mezon "fikrlash tezligi" bolalar degan ma'noni anglatadi A) muqobil qarorlar qabul qilishi mumkin. B) ular yanada murakkab o'yinlar va vazifalarga intilishadi. C) ular tezda rejalarni amalga oshirishga kelishadi. D) ular yoshligidan turli xil belgilarni qabul qilishlari mumkin. 19 / 20 19. Trening uchun baholashning maqsadiется A) ishlash reytingining ta'riflari. B) O’quvchilarni o'qitishga ko'maklashish. C) belgilash. D) sifat monitoringi. 20 / 20 20. AKT texnologiyalari va amaliy misollar orqali "sinov va tasdiqlash" o'qitish jihatlari o'rtasidagi muvofiqlik A) mumkin bo'lgan harakatlarni taqlid qilish. B) o'lchovlarni qanday bajarish kerakligini ko'rsating. C) gipotezani sinash uchun ma'lumotlarni yig'ish. D) обмен O’quvchilar ishini almashish. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz