Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik metodika » Pedagogik metodika №3 Pedagogik metodika Pedagogik metodika №3 InfoMaster Yanvar 27, 2024 17 Ko'rishlar 0 SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0% 0 Savol haqida xabar bering Bu savolda nima bo'ldi? Siz bo'sh hisobotni taqdim eta olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 1234567891011121314151617181920 Pedagogik metodika №3 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. Potentsial istiqbolli g'oyalarga ega va innovatsion yondashuvlarga ega bo'lgan etakchi o'qituvchilar o'zlariga savol berishadi A) O’quvchilarning ota-onalari bilan qanday ishlash kerak. B) akademik ko'rsatkichlarni qanday kuzatish kerak. C) O’quvchilarga qanday uy vazifasi berish kerak. D) O'zgarish nima uchun kerak. 2 / 20 2. O’quvchilarning tanqidiy fikrlash jarayonining yakuniy bosqichi A) xulosalarning dolzarbligi va ahamiyatini asoslash. B) оценивание dalillarning haqiqiyligi va ishonchliligini baholash. C) ma'lumotlarni sintez qilish. D) ma'lumot bilan tanishish. 3 / 20 3. Darsni o'rganishda Markaziy o'rinni jarayon egallaydi A) O’quvchilarni kuzatish. B) ta'lim strategiyasini tanlash. C) hamkasblarning fikr-mulohazalari. D) darsni rejalashtirish. 4 / 20 4. Kuzatish, talqin qilish va xulosa qilishni o'z ichiga oladi A) rejalashtirish. B) fikrlash. C) tadqiqot. D) baholash. 5 / 20 5. Trening natijalari A) O’quvchilarning ishlash natijalariga mos kelish. B) bilimlarni uzatish usullariga e'tibor qarating. C) uch darajali tuzilish shaklida taqdim eting. D) o'qituvchining e'tiqodini o'zgartirishga e'tibor qarating. 6 / 20 6. O'qituvchini o'qitish va o'qitish jarayoni, amaliyoti, usullari to'g'risida bilimga ega bo'lgan bilim sohasi A) kommunikativ bilimlar. B) mavzu bilimlari. C) sotsiologik bilimlar. D) pedagogik bilimlar. 7 / 20 7. To'liq javoblarni rag'batlantiradigan savollar texnikaga tegishli A) qayta yo'naltirish. B) muvofiqlashtirish. C) rag'batlantirish. D) kombinatsiya. 8 / 20 8. Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni" fikrlash tezligi " ni muvaffaqiyatli o'qitish mezonining namoyon bo'lishiga misol A) ma'lumotni eslab qolish va undan foydalanish qobiliyati. B) hozirgiva uzoq vaqt davomida vazifaga e'tibor qaratish. C) rejalarni puxta rejalashtirish va amalga oshirish tezligi. D) muqobil qarorlar qabul qilish qobiliyati. 9 / 20 9. O’quvchilarning qobiliyatlarini aniqlash uchun mezon "fikrlash tezligi" bolalar degan ma'noni anglatadi A) ular tezda rejalarni amalga oshirishga kelishadi. B) ular yoshligidan turli xil belgilarni qabul qilishlari mumkin. C) ular yanada murakkab o'yinlar va vazifalarga intilishadi. D) muqobil qarorlar qabul qilishi mumkin. 10 / 20 10. Trening uchun baholashning maqsadiется A) sifat monitoringi. B) belgilash. C) O’quvchilarni o'qitishga ko'maklashish. D) ishlash reytingining ta'riflari. 11 / 20 11. Tanqidiy fikrlash asoslari (dasturga muvofiq) A) maktabgacha yoshdagi bolalar. B) o'rta maktab o'quvchilari. C) universitet O’quvchilari. D) kichik maktab o'quvchilari. 12 / 20 12. O'quv jarayoni samaradorligini belgilovchi asosiy omillarga quyidagilar kiradi A) o'yin shakllaridan foydalanish. B) katta hajmdagi ma'lumotlar bilan ishlash. C) tashqi motivatsiyaning ustunligi. D) O’quvchilarning o'quv jarayonini tushunishi. 13 / 20 13. Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni "o'z-o'zini tarbiyalash" ni aniqlash mezonining namoyon bo'lishiga misol A) ular uzoq vaqt rejalashtirishadi, lekin eng tez amalga oshiradilar. B) guruh faoliyatini tashkil etish. C) ular o'qishni tartibga soladilar. D) muqobil qarorlar qabul qiling. 14 / 20 14. Trening uchun baholash olingan ma'lumotlarga e'tiborni qaratadi A) o'quvchilar ta'limning qaysi bosqichida. B) standartlarning bajarilishini qanday nazorat qilish kerak. C) o'qitish va o'qitish uslubini qanday boshqarish kerak. D) tegishli hujjatni kim olish huquqiga ega. 15 / 20 15. Ko'proq bilimdon odamlar bilan ijtimoiy munosabatlar natijasida bola o'zi uchun ichki manbaga ega bo'ladi собственного A) fikrlash. B) harakatlar. C) bilim. D) xotira. 16 / 20 16. O'quvchilar sinfda muhokama qilishda raqobatlashadigan va boshqa odamning nuqtai nazarini qabul qilishni istamaydigan tortishuv shaklini aniqlang A) tadqiqot suhbati. B) munozarali suhbat. C) kognitiv suhbat. D) kümülatif suhbat. 17 / 20 17. Tadqiqotni amalga oshirish tsiklining oxirgi bosqichi A) biz tajribani tushunamiz. B) amaliyotni takomillashtirish. C) biz yangidan boshlaymiz. D) biz majburiyatlarni olamiz. 18 / 20 18. AKT texnologiyalari va amaliy misollar orqali "sinov va tasdiqlash" o'qitish jihatlari o'rtasidagi muvofiqlik A) mumkin bo'lgan harakatlarni taqlid qilish. B) o'lchovlarni qanday bajarish kerakligini ko'rsating. C) обмен O’quvchilar ishini almashish. D) gipotezani sinash uchun ma'lumotlarni yig'ish. 19 / 20 19. Bir guruh o'qituvchilar tomonidan o'quv dasturiga asoslangan ketma-ket darslarni rejalashtirish A) qisqa muddatli. B) o'rta muddatli. C) direktiv. D) uzoq muddatli. 20 / 20 20. Подход к осмыслению, оценке, анализа Kuzatish, tajriba, mulohaza yuritish yoki mulohaza yuritish natijasida olingan ma'lumotlarni tushunish, baholash, tahlil qilish va sintez qilish yondashuvi A) standart fikrlash. B) inklyuziv ta'lim. C) tanqidiy fikrlash. D) muqobil ta'lim. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz