Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik metodika » Pedagogik metodika №3 Pedagogik metodika Pedagogik metodika №3 InfoMaster Yanvar 27, 2024 11 Ko'rishlar 0 SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0% 0 Savol haqida xabar bering Bu savolda nima bo'ldi? Siz bo'sh hisobotni taqdim eta olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 1234567891011121314151617181920 Pedagogik metodika №3 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. O’quvchilarning qobiliyatlarini aniqlash uchun mezon "fikrlash tezligi" bolalar degan ma'noni anglatadi A) ular tezda rejalarni amalga oshirishga kelishadi. B) ular yoshligidan turli xil belgilarni qabul qilishlari mumkin. C) muqobil qarorlar qabul qilishi mumkin. D) ular yanada murakkab o'yinlar va vazifalarga intilishadi. 2 / 20 2. Potentsial istiqbolli g'oyalarga ega va innovatsion yondashuvlarga ega bo'lgan etakchi o'qituvchilar o'zlariga savol berishadi A) akademik ko'rsatkichlarni qanday kuzatish kerak. B) O’quvchilarning ota-onalari bilan qanday ishlash kerak. C) O’quvchilarga qanday uy vazifasi berish kerak. D) O'zgarish nima uchun kerak. 3 / 20 3. O’quvchilarning tanqidiy fikrlash jarayonining yakuniy bosqichi A) ma'lumotlarni sintez qilish. B) ma'lumot bilan tanishish. C) оценивание dalillarning haqiqiyligi va ishonchliligini baholash. D) xulosalarning dolzarbligi va ahamiyatini asoslash. 4 / 20 4. Подход к осмыслению, оценке, анализа Kuzatish, tajriba, mulohaza yuritish yoki mulohaza yuritish natijasida olingan ma'lumotlarni tushunish, baholash, tahlil qilish va sintez qilish yondashuvi A) standart fikrlash. B) muqobil ta'lim. C) tanqidiy fikrlash. D) inklyuziv ta'lim. 5 / 20 5. Tanqidiy fikrlash asoslari (dasturga muvofiq) A) universitet O’quvchilari. B) kichik maktab o'quvchilari. C) maktabgacha yoshdagi bolalar. D) o'rta maktab o'quvchilari. 6 / 20 6. O'qituvchini o'qitish va o'qitish jarayoni, amaliyoti, usullari to'g'risida bilimga ega bo'lgan bilim sohasi A) pedagogik bilimlar. B) kommunikativ bilimlar. C) mavzu bilimlari. D) sotsiologik bilimlar. 7 / 20 7. Trening uchun baholash olingan ma'lumotlarga e'tiborni qaratadi A) standartlarning bajarilishini qanday nazorat qilish kerak. B) tegishli hujjatni kim olish huquqiga ega. C) o'qitish va o'qitish uslubini qanday boshqarish kerak. D) o'quvchilar ta'limning qaysi bosqichida. 8 / 20 8. Ko'proq bilimdon odamlar bilan ijtimoiy munosabatlar natijasida bola o'zi uchun ichki manbaga ega bo'ladi собственного A) fikrlash. B) harakatlar. C) xotira. D) bilim. 9 / 20 9. To'liq javoblarni rag'batlantiradigan savollar texnikaga tegishli A) rag'batlantirish. B) muvofiqlashtirish. C) qayta yo'naltirish. D) kombinatsiya. 10 / 20 10. AKT texnologiyalari va amaliy misollar orqali "sinov va tasdiqlash" o'qitish jihatlari o'rtasidagi muvofiqlik A) обмен O’quvchilar ishini almashish. B) mumkin bo'lgan harakatlarni taqlid qilish. C) o'lchovlarni qanday bajarish kerakligini ko'rsating. D) gipotezani sinash uchun ma'lumotlarni yig'ish. 11 / 20 11. Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni "o'z-o'zini tarbiyalash" ni aniqlash mezonining namoyon bo'lishiga misol A) muqobil qarorlar qabul qiling. B) ular uzoq vaqt rejalashtirishadi, lekin eng tez amalga oshiradilar. C) ular o'qishni tartibga soladilar. D) guruh faoliyatini tashkil etish. 12 / 20 12. Tadqiqotni amalga oshirish tsiklining oxirgi bosqichi A) biz majburiyatlarni olamiz. B) biz tajribani tushunamiz. C) amaliyotni takomillashtirish. D) biz yangidan boshlaymiz. 13 / 20 13. Trening uchun baholashning maqsadiется A) O’quvchilarni o'qitishga ko'maklashish. B) ishlash reytingining ta'riflari. C) belgilash. D) sifat monitoringi. 14 / 20 14. Kuzatish, talqin qilish va xulosa qilishni o'z ichiga oladi A) baholash. B) fikrlash. C) rejalashtirish. D) tadqiqot. 15 / 20 15. O'quv jarayoni samaradorligini belgilovchi asosiy omillarga quyidagilar kiradi A) tashqi motivatsiyaning ustunligi. B) O’quvchilarning o'quv jarayonini tushunishi. C) katta hajmdagi ma'lumotlar bilan ishlash. D) o'yin shakllaridan foydalanish. 16 / 20 16. Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni" fikrlash tezligi " ni muvaffaqiyatli o'qitish mezonining namoyon bo'lishiga misol A) ma'lumotni eslab qolish va undan foydalanish qobiliyati. B) rejalarni puxta rejalashtirish va amalga oshirish tezligi. C) hozirgiva uzoq vaqt davomida vazifaga e'tibor qaratish. D) muqobil qarorlar qabul qilish qobiliyati. 17 / 20 17. Bir guruh o'qituvchilar tomonidan o'quv dasturiga asoslangan ketma-ket darslarni rejalashtirish A) o'rta muddatli. B) direktiv. C) uzoq muddatli. D) qisqa muddatli. 18 / 20 18. Trening natijalari A) O’quvchilarning ishlash natijalariga mos kelish. B) o'qituvchining e'tiqodini o'zgartirishga e'tibor qarating. C) uch darajali tuzilish shaklida taqdim eting. D) bilimlarni uzatish usullariga e'tibor qarating. 19 / 20 19. O'quvchilar sinfda muhokama qilishda raqobatlashadigan va boshqa odamning nuqtai nazarini qabul qilishni istamaydigan tortishuv shaklini aniqlang A) kümülatif suhbat. B) munozarali suhbat. C) kognitiv suhbat. D) tadqiqot suhbati. 20 / 20 20. Darsni o'rganishda Markaziy o'rinni jarayon egallaydi A) darsni rejalashtirish. B) hamkasblarning fikr-mulohazalari. C) ta'lim strategiyasini tanlash. D) O’quvchilarni kuzatish. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz