Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik metodika » Pedagogik metodika №3 Pedagogik metodika Pedagogik metodika №3 InfoMaster Yanvar 27, 2024 10 Ko'rishlar 0 SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0% 0 Savol haqida xabar bering Bu savolda nima bo'ldi? Siz bo'sh hisobotni taqdim eta olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 1234567891011121314151617181920 Pedagogik metodika №3 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. O'quvchilar sinfda muhokama qilishda raqobatlashadigan va boshqa odamning nuqtai nazarini qabul qilishni istamaydigan tortishuv shaklini aniqlang A) kümülatif suhbat. B) munozarali suhbat. C) tadqiqot suhbati. D) kognitiv suhbat. 2 / 20 2. Kuzatish, talqin qilish va xulosa qilishni o'z ichiga oladi A) baholash. B) rejalashtirish. C) fikrlash. D) tadqiqot. 3 / 20 3. O’quvchilarning qobiliyatlarini aniqlash uchun mezon "fikrlash tezligi" bolalar degan ma'noni anglatadi A) ular yoshligidan turli xil belgilarni qabul qilishlari mumkin. B) muqobil qarorlar qabul qilishi mumkin. C) ular tezda rejalarni amalga oshirishga kelishadi. D) ular yanada murakkab o'yinlar va vazifalarga intilishadi. 4 / 20 4. Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni "o'z-o'zini tarbiyalash" ni aniqlash mezonining namoyon bo'lishiga misol A) guruh faoliyatini tashkil etish. B) ular o'qishni tartibga soladilar. C) ular uzoq vaqt rejalashtirishadi, lekin eng tez amalga oshiradilar. D) muqobil qarorlar qabul qiling. 5 / 20 5. Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni" fikrlash tezligi " ni muvaffaqiyatli o'qitish mezonining namoyon bo'lishiga misol A) hozirgiva uzoq vaqt davomida vazifaga e'tibor qaratish. B) muqobil qarorlar qabul qilish qobiliyati. C) ma'lumotni eslab qolish va undan foydalanish qobiliyati. D) rejalarni puxta rejalashtirish va amalga oshirish tezligi. 6 / 20 6. AKT texnologiyalari va amaliy misollar orqali "sinov va tasdiqlash" o'qitish jihatlari o'rtasidagi muvofiqlik A) gipotezani sinash uchun ma'lumotlarni yig'ish. B) o'lchovlarni qanday bajarish kerakligini ko'rsating. C) обмен O’quvchilar ishini almashish. D) mumkin bo'lgan harakatlarni taqlid qilish. 7 / 20 7. Trening uchun baholash olingan ma'lumotlarga e'tiborni qaratadi A) o'qitish va o'qitish uslubini qanday boshqarish kerak. B) tegishli hujjatni kim olish huquqiga ega. C) o'quvchilar ta'limning qaysi bosqichida. D) standartlarning bajarilishini qanday nazorat qilish kerak. 8 / 20 8. Darsni o'rganishda Markaziy o'rinni jarayon egallaydi A) hamkasblarning fikr-mulohazalari. B) darsni rejalashtirish. C) O’quvchilarni kuzatish. D) ta'lim strategiyasini tanlash. 9 / 20 9. Bir guruh o'qituvchilar tomonidan o'quv dasturiga asoslangan ketma-ket darslarni rejalashtirish A) qisqa muddatli. B) uzoq muddatli. C) o'rta muddatli. D) direktiv. 10 / 20 10. Ko'proq bilimdon odamlar bilan ijtimoiy munosabatlar natijasida bola o'zi uchun ichki manbaga ega bo'ladi собственного A) xotira. B) harakatlar. C) bilim. D) fikrlash. 11 / 20 11. Подход к осмыслению, оценке, анализа Kuzatish, tajriba, mulohaza yuritish yoki mulohaza yuritish natijasida olingan ma'lumotlarni tushunish, baholash, tahlil qilish va sintez qilish yondashuvi A) inklyuziv ta'lim. B) muqobil ta'lim. C) standart fikrlash. D) tanqidiy fikrlash. 12 / 20 12. Tanqidiy fikrlash asoslari (dasturga muvofiq) A) o'rta maktab o'quvchilari. B) kichik maktab o'quvchilari. C) maktabgacha yoshdagi bolalar. D) universitet O’quvchilari. 13 / 20 13. Trening natijalari A) O’quvchilarning ishlash natijalariga mos kelish. B) bilimlarni uzatish usullariga e'tibor qarating. C) uch darajali tuzilish shaklida taqdim eting. D) o'qituvchining e'tiqodini o'zgartirishga e'tibor qarating. 14 / 20 14. O'quv jarayoni samaradorligini belgilovchi asosiy omillarga quyidagilar kiradi A) katta hajmdagi ma'lumotlar bilan ishlash. B) o'yin shakllaridan foydalanish. C) tashqi motivatsiyaning ustunligi. D) O’quvchilarning o'quv jarayonini tushunishi. 15 / 20 15. Trening uchun baholashning maqsadiется A) O’quvchilarni o'qitishga ko'maklashish. B) sifat monitoringi. C) ishlash reytingining ta'riflari. D) belgilash. 16 / 20 16. Potentsial istiqbolli g'oyalarga ega va innovatsion yondashuvlarga ega bo'lgan etakchi o'qituvchilar o'zlariga savol berishadi A) O'zgarish nima uchun kerak. B) O’quvchilarga qanday uy vazifasi berish kerak. C) O’quvchilarning ota-onalari bilan qanday ishlash kerak. D) akademik ko'rsatkichlarni qanday kuzatish kerak. 17 / 20 17. To'liq javoblarni rag'batlantiradigan savollar texnikaga tegishli A) rag'batlantirish. B) muvofiqlashtirish. C) kombinatsiya. D) qayta yo'naltirish. 18 / 20 18. O’quvchilarning tanqidiy fikrlash jarayonining yakuniy bosqichi A) оценивание dalillarning haqiqiyligi va ishonchliligini baholash. B) ma'lumotlarni sintez qilish. C) xulosalarning dolzarbligi va ahamiyatini asoslash. D) ma'lumot bilan tanishish. 19 / 20 19. Tadqiqotni amalga oshirish tsiklining oxirgi bosqichi A) biz majburiyatlarni olamiz. B) amaliyotni takomillashtirish. C) biz yangidan boshlaymiz. D) biz tajribani tushunamiz. 20 / 20 20. O'qituvchini o'qitish va o'qitish jarayoni, amaliyoti, usullari to'g'risida bilimga ega bo'lgan bilim sohasi A) mavzu bilimlari. B) sotsiologik bilimlar. C) kommunikativ bilimlar. D) pedagogik bilimlar. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz