Pedagogik metodika №1

0%
0

Pedagogik metodika №1

Attsetatsiya 2024

Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari

1 / 20

1. O’quvchi natijani yaxshilash uchun nima qilish kerakligini tushunishi mumkin, agar

2 / 20

2. Barcha O’quvchilarning ehtiyojlarini qondirishga yordam beradigan inklyuziv yondashuv g'oyasi doirada ko'rib chiqiladi.

3 / 20

3. O’quvchilarning o'zlari vaqt o'tishi bilan o'z bilimlari darajasini baholaydilar, so'ngra o'qituvchilar bilan birgalikda o'zlarini takomillashtirish yo'lidagi keyingi qadamlarni belgilaydilar.

4 / 20

4. Ishlaydigan xotiraning asosiy xususiyati.

5 / 20

5. O’quvchilar tarixiy faktlarni jarayonda takrorlash orqali yodlaydilar

6 / 20

6. "Yodlash" dialogining mazmunini aniqlang

7 / 20

7. Darsni o'rganishni amalga oshirishning dastlabki bosqichi.

8 / 20

8. Trening og'zaki vositalardan foydalanish natijasida yuzaga keladi.

9 / 20

9. Tanqidiy fikrlashning asosiy darajasida yosh o'quvchilarda allaqachon rivojlanishi mumkin. Buning uchun eng maqbul yo'l O’quvchilarni rag'batlantirishdir

10 / 20

10. Asosiy masalalar bo'yicha mulohaza yuritish va o'zingizning amaliy tajribangiz haqida fikr yuritish qobiliyati fikrlash uchun xosdir.

11 / 20

11. Darslarda axborot-kommunikatsiya texnologiyalaridan foydalanishda o'qituvchilarning asosiy roli O’quvchilarni o'qitishdir.

12 / 20

12. O’quvchilar raqobatlashadigan va boshqa odamning nuqtai nazarini qabul qilishni istamaydigan suhbat.

13 / 20

13. Baholash maqsadlari, ular orqalio'qituvchilaro'quvchilarning xatti-harakatlari va rivojlanishini aniqlashga harakat qilishadi.

14 / 20

14. O'z kognetiv jarayonlari va strategiyalarini ko'rib chiqish. O'z-o'zini aks ettirish uchun noyob qobiliyat.

15 / 20

15. Formativ baholash orqali o'rganishni yaxshilashga bog'liq bo'lgan asosiy omillar ro'yxatidagi ortiqcha narsalarni chiqarib tashlangформативное.

16 / 20

16. Baholashning barcha turlarining umumiy xususiyatlari quyidagilardan iborat.

17 / 20

17. Asosiy masalalar bo'yicha fikr yuritish va amaliy tajriba haqida fikr yuritish qobiliyati.

18 / 20

18. Darsdagi eng kam samarali faoliyat.

19 / 20

19. Barcha iqtidor va iste'dod tushunchalarining umumiy komponenti.

20 / 20

20. PISA xalqaro tadqiqotidan olingan ma'lumotlarni tahlil PISAqilish baholash maqsadiga mos keladi.

0%

InfoMaster
Author: InfoMaster

Foydali bo'lsa mamnunmiz

1 Izoh

Javob qoldiring

Iltimos, reklama blokeringizni o’chiring!

Info-Master.uz
Logo
Elementlarni Solishtiring
  • Jami (0)
Solishtiring
0