Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik metodika » Pedagogik metodika №1 Pedagogik metodika Pedagogik metodika №1 InfoMaster Yanvar 24, 2024 33 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 1 0% 0 1234567891011121314151617181920 Pedagogik metodika №1 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. Tanqidiy fikrlashning asosiy darajasida yosh o'quvchilarda allaqachon rivojlanishi mumkin. Buning uchun eng maqbul yo'l O’quvchilarni rag'batlantirishdir A) o'z tajribangizga asoslanib dalillarni toping. B) guruhda o'quv ma'lumotlarini muhokama qilish. C) tayyor manbalardan olingan ma'lumotlardan foydalaning. D) taqdim etilgan algoritm bo'yicha o'quv muammosini halqiling. 2 / 20 2. O’quvchi natijani yaxshilash uchun nima qilish kerakligini tushunishi mumkin, agar A) sinf reytingi bilan tanishish. B) baholash mezonlarini tushuntiring. C) faoliyatni tashkil etishga jalb qilish. D) axborot texnologiyalaridan foydalaning. 3 / 20 3. Darslarda axborot-kommunikatsiya texnologiyalaridan foydalanishda o'qituvchilarning asosiy roli O’quvchilarni o'qitishdir. A) olimpiadalarni qidirib toping va ularda ishtirok eting. B) ijtimoiy tarmoqlardan foydalaning. C) mavzu bo'yicha ma'lumot toping. D) internetdan foydalanish xavfsiz. 4 / 20 4. O'z kognetiv jarayonlari va strategiyalarini ko'rib chiqish. O'z-o'zini aks ettirish uchun noyob qobiliyat. A) ijodkorlik. B) yolg'on ishontirish vazifasi. C) metasognitsiya. D) analogiya bo'yicha mulohazayuritish. 5 / 20 5. Baholashning barcha turlarining umumiy xususiyatlari quyidagilardan iborat. A) kuzatish, interpretaCiya, xulosa. B) rejalashtirish, muhokama qilish, tavsiyalar. C) so'rov, sinov, modellashtirish. D) qo'llash, tahlil qilish, sintez qilish. 6 / 20 6. Darsni o'rganishni amalga oshirishning dastlabki bosqichi. A) natijalarni tahlil qilish. B) birgalikda rejalashtirish. C) umuman sinfni o'qitish. D) ishni kuzatish. 7 / 20 7. "Yodlash" dialogining mazmunini aniqlang A) tuzilgan kümülatif so'rov orqali o'zaro tushunishga erishish. B) doimiy takrorlash orqali faktlar, g'oyalar va kundalik harakatlarni yodlash. C) sinov uchun mo'ljallangan savollar orqali bilim va tushunishni to'plash. D) muammolarni hal qilish bo'yicha ma'lumotlarni tarqatish uchun fikr almashish. 8 / 20 8. Asosiy masalalar bo'yicha mulohaza yuritish va o'zingizning amaliy tajribangiz haqida fikr yuritish qobiliyati fikrlash uchun xosdir. A) mantiqiy. B) assotsiativ C) tanqidiy. D) mantiqsiz. 9 / 20 9. O’quvchilar raqobatlashadigan va boshqa odamning nuqtai nazarini qabul qilishni istamaydigan suhbat. A) tadqiqot. B) bahsli. C) inklyuziv. D) ko'rsatma. 10 / 20 10. Trening og'zaki vositalardan foydalanish natijasida yuzaga keladi. A) yuz ifodalari, imo-ishoralar, pantomimalar. B) aloqa sahnasidagi o'zgarishlar. C) gapirish, muhokama qilish va bahslashish. D) vizualizatsiya, taqdimotlar. 11 / 20 11. O’quvchilarning o'zlari vaqt o'tishi bilan o'z bilimlari darajasini baholaydilar, so'ngra o'qituvchilar bilan birgalikda o'zlarini takomillashtirish yo'lidagi keyingi qadamlarni belgilaydilar. A) ta'limni baholash. B) mezonlarni baholash. C) o'zaro baholash. D) trening uchun baholash. 12 / 20 12. Ishlaydigan xotiraning asosiy xususiyati. A) harakatlarni qanday bajarish haqida ma'lumot. B) ma'lumotni qisqa muddatli saqlash. C) tasvirlar, omillar va hodisalarni suratga olish. D) bilinçaltında voqealarni aks ettiring. 13 / 20 13. Barcha O’quvchilarning ehtiyojlarini qondirishga yordam beradigan inklyuziv yondashuv g'oyasi doirada ko'rib chiqiladi. A) Tanqidiy fikrlashni o'rgatish. B) Ta'limni o'qitishda yangi yondashuvlar. C) Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni o'qitish. D) O'rganish uchun baholash va o'rganishni baholash. 14 / 20 14. Darsdagi eng kam samarali faoliyat. A) bilimlarni uzatish. B) namoyish. C) muhokama. D) ma'ruza. 15 / 20 15. Asosiy masalalar bo'yicha fikr yuritish va amaliy tajriba haqida fikr yuritish qobiliyati. A) hamkorlikdagi trening. B) tanqidiy fikrlash. C) normativ baholash. D) kümülatif suhbat. 16 / 20 16. Formativ baholash orqali o'rganishni yaxshilashga bog'liq bo'lgan asosiy omillar ro'yxatidagi ortiqcha narsalarni chiqarib tashlangформативное. A) natijalarning ta'siri baholash o'quvchilarningo'zini o'zi qadrlashiga. B) baholash natijalarini hisobga olgan holda o'qitishni o'zgartirish. C) belgilangan standartlarni bajarish va nazoratqilish. D) O’quvchilarning o'z ta'limlarida faol ishtiroki. 17 / 20 17. Baholash maqsadlari, ular orqalio'qituvchilaro'quvchilarning xatti-harakatlari va rivojlanishini aniqlashga harakat qilishadi. A) motivatsiya. B) standartlarni nazorat qilish va bajarish. C) fikr-mulohaza. D) o'rganishdagi qiyinchiliklarni aniqlash. 18 / 20 18. PISA xalqaro tadqiqotidan olingan ma'lumotlarni tahlil PISAqilish baholash maqsadiga mos keladi. A) o'rganishdagi qiyinchiliklarni aniqlash. B) fikr-mulohaza. C) motivatsiyani oshirish. D) standartlarni nazorat qilish va bajarish. 19 / 20 19. O’quvchilar tarixiy faktlarni jarayonda takrorlash orqali yodlaydilar A) qiroat. B) muloqot. C) yodlash.. D) ko'rsatmalar, taqdimotlar. 20 / 20 20. Barcha iqtidor va iste'dod tushunchalarining umumiy komponenti. A) doimiy o'zini o'zi boshqarish. B) madaniy qadriyatlar. C) ijtimoiy himoya. D) uzluksiz o'rganish. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz