Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik metodika » Pedagogik metodika №1 Pedagogik metodika Pedagogik metodika №1 InfoMaster Yanvar 24, 2024 74 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 1 0% 0 1234567891011121314151617181920 Pedagogik metodika №1 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. Formativ baholash orqali o'rganishni yaxshilashga bog'liq bo'lgan asosiy omillar ro'yxatidagi ortiqcha narsalarni chiqarib tashlangформативное. A) baholash natijalarini hisobga olgan holda o'qitishni o'zgartirish. B) O’quvchilarning o'z ta'limlarida faol ishtiroki. C) natijalarning ta'siri baholash o'quvchilarningo'zini o'zi qadrlashiga. D) belgilangan standartlarni bajarish va nazoratqilish. 2 / 20 2. "Yodlash" dialogining mazmunini aniqlang A) doimiy takrorlash orqali faktlar, g'oyalar va kundalik harakatlarni yodlash. B) muammolarni hal qilish bo'yicha ma'lumotlarni tarqatish uchun fikr almashish. C) sinov uchun mo'ljallangan savollar orqali bilim va tushunishni to'plash. D) tuzilgan kümülatif so'rov orqali o'zaro tushunishga erishish. 3 / 20 3. Baholashning barcha turlarining umumiy xususiyatlari quyidagilardan iborat. A) qo'llash, tahlil qilish, sintez qilish. B) rejalashtirish, muhokama qilish, tavsiyalar. C) so'rov, sinov, modellashtirish. D) kuzatish, interpretaCiya, xulosa. 4 / 20 4. O’quvchilarning o'zlari vaqt o'tishi bilan o'z bilimlari darajasini baholaydilar, so'ngra o'qituvchilar bilan birgalikda o'zlarini takomillashtirish yo'lidagi keyingi qadamlarni belgilaydilar. A) mezonlarni baholash. B) o'zaro baholash. C) trening uchun baholash. D) ta'limni baholash. 5 / 20 5. Asosiy masalalar bo'yicha fikr yuritish va amaliy tajriba haqida fikr yuritish qobiliyati. A) tanqidiy fikrlash. B) normativ baholash. C) kümülatif suhbat. D) hamkorlikdagi trening. 6 / 20 6. Tanqidiy fikrlashning asosiy darajasida yosh o'quvchilarda allaqachon rivojlanishi mumkin. Buning uchun eng maqbul yo'l O’quvchilarni rag'batlantirishdir A) taqdim etilgan algoritm bo'yicha o'quv muammosini halqiling. B) o'z tajribangizga asoslanib dalillarni toping. C) guruhda o'quv ma'lumotlarini muhokama qilish. D) tayyor manbalardan olingan ma'lumotlardan foydalaning. 7 / 20 7. PISA xalqaro tadqiqotidan olingan ma'lumotlarni tahlil PISAqilish baholash maqsadiga mos keladi. A) fikr-mulohaza. B) o'rganishdagi qiyinchiliklarni aniqlash. C) motivatsiyani oshirish. D) standartlarni nazorat qilish va bajarish. 8 / 20 8. Baholash maqsadlari, ular orqalio'qituvchilaro'quvchilarning xatti-harakatlari va rivojlanishini aniqlashga harakat qilishadi. A) motivatsiya. B) fikr-mulohaza. C) standartlarni nazorat qilish va bajarish. D) o'rganishdagi qiyinchiliklarni aniqlash. 9 / 20 9. Ishlaydigan xotiraning asosiy xususiyati. A) harakatlarni qanday bajarish haqida ma'lumot. B) tasvirlar, omillar va hodisalarni suratga olish. C) ma'lumotni qisqa muddatli saqlash. D) bilinçaltında voqealarni aks ettiring. 10 / 20 10. Darslarda axborot-kommunikatsiya texnologiyalaridan foydalanishda o'qituvchilarning asosiy roli O’quvchilarni o'qitishdir. A) mavzu bo'yicha ma'lumot toping. B) internetdan foydalanish xavfsiz. C) olimpiadalarni qidirib toping va ularda ishtirok eting. D) ijtimoiy tarmoqlardan foydalaning. 11 / 20 11. Darsni o'rganishni amalga oshirishning dastlabki bosqichi. A) birgalikda rejalashtirish. B) ishni kuzatish. C) natijalarni tahlil qilish. D) umuman sinfni o'qitish. 12 / 20 12. Asosiy masalalar bo'yicha mulohaza yuritish va o'zingizning amaliy tajribangiz haqida fikr yuritish qobiliyati fikrlash uchun xosdir. A) assotsiativ B) mantiqsiz. C) tanqidiy. D) mantiqiy. 13 / 20 13. O'z kognetiv jarayonlari va strategiyalarini ko'rib chiqish. O'z-o'zini aks ettirish uchun noyob qobiliyat. A) metasognitsiya. B) ijodkorlik. C) analogiya bo'yicha mulohazayuritish. D) yolg'on ishontirish vazifasi. 14 / 20 14. Barcha O’quvchilarning ehtiyojlarini qondirishga yordam beradigan inklyuziv yondashuv g'oyasi doirada ko'rib chiqiladi. A) O'rganish uchun baholash va o'rganishni baholash. B) Tanqidiy fikrlashni o'rgatish. C) Ta'limni o'qitishda yangi yondashuvlar. D) Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni o'qitish. 15 / 20 15. O’quvchi natijani yaxshilash uchun nima qilish kerakligini tushunishi mumkin, agar A) baholash mezonlarini tushuntiring. B) sinf reytingi bilan tanishish. C) faoliyatni tashkil etishga jalb qilish. D) axborot texnologiyalaridan foydalaning. 16 / 20 16. O’quvchilar raqobatlashadigan va boshqa odamning nuqtai nazarini qabul qilishni istamaydigan suhbat. A) inklyuziv. B) ko'rsatma. C) tadqiqot. D) bahsli. 17 / 20 17. Barcha iqtidor va iste'dod tushunchalarining umumiy komponenti. A) ijtimoiy himoya. B) doimiy o'zini o'zi boshqarish. C) madaniy qadriyatlar. D) uzluksiz o'rganish. 18 / 20 18. Trening og'zaki vositalardan foydalanish natijasida yuzaga keladi. A) aloqa sahnasidagi o'zgarishlar. B) gapirish, muhokama qilish va bahslashish. C) vizualizatsiya, taqdimotlar. D) yuz ifodalari, imo-ishoralar, pantomimalar. 19 / 20 19. Darsdagi eng kam samarali faoliyat. A) bilimlarni uzatish. B) muhokama. C) namoyish. D) ma'ruza. 20 / 20 20. O’quvchilar tarixiy faktlarni jarayonda takrorlash orqali yodlaydilar A) ko'rsatmalar, taqdimotlar. B) yodlash.. C) qiroat. D) muloqot. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz