Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik metodika » Pedagogik metodika №1 Pedagogik metodika Pedagogik metodika №1 InfoMaster Yanvar 24, 2024 20 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 1 0% 0 1234567891011121314151617181920 Pedagogik metodika №1 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. Asosiy masalalar bo'yicha mulohaza yuritish va o'zingizning amaliy tajribangiz haqida fikr yuritish qobiliyati fikrlash uchun xosdir. A) tanqidiy. B) mantiqsiz. C) assotsiativ D) mantiqiy. 2 / 20 2. "Yodlash" dialogining mazmunini aniqlang A) tuzilgan kümülatif so'rov orqali o'zaro tushunishga erishish. B) sinov uchun mo'ljallangan savollar orqali bilim va tushunishni to'plash. C) muammolarni hal qilish bo'yicha ma'lumotlarni tarqatish uchun fikr almashish. D) doimiy takrorlash orqali faktlar, g'oyalar va kundalik harakatlarni yodlash. 3 / 20 3. O’quvchi natijani yaxshilash uchun nima qilish kerakligini tushunishi mumkin, agar A) baholash mezonlarini tushuntiring. B) faoliyatni tashkil etishga jalb qilish. C) sinf reytingi bilan tanishish. D) axborot texnologiyalaridan foydalaning. 4 / 20 4. O’quvchilarning o'zlari vaqt o'tishi bilan o'z bilimlari darajasini baholaydilar, so'ngra o'qituvchilar bilan birgalikda o'zlarini takomillashtirish yo'lidagi keyingi qadamlarni belgilaydilar. A) o'zaro baholash. B) mezonlarni baholash. C) trening uchun baholash. D) ta'limni baholash. 5 / 20 5. O'z kognetiv jarayonlari va strategiyalarini ko'rib chiqish. O'z-o'zini aks ettirish uchun noyob qobiliyat. A) ijodkorlik. B) metasognitsiya. C) yolg'on ishontirish vazifasi. D) analogiya bo'yicha mulohazayuritish. 6 / 20 6. O’quvchilar raqobatlashadigan va boshqa odamning nuqtai nazarini qabul qilishni istamaydigan suhbat. A) ko'rsatma. B) bahsli. C) inklyuziv. D) tadqiqot. 7 / 20 7. Baholashning barcha turlarining umumiy xususiyatlari quyidagilardan iborat. A) qo'llash, tahlil qilish, sintez qilish. B) rejalashtirish, muhokama qilish, tavsiyalar. C) kuzatish, interpretaCiya, xulosa. D) so'rov, sinov, modellashtirish. 8 / 20 8. O’quvchilar tarixiy faktlarni jarayonda takrorlash orqali yodlaydilar A) qiroat. B) muloqot. C) ko'rsatmalar, taqdimotlar. D) yodlash.. 9 / 20 9. Ishlaydigan xotiraning asosiy xususiyati. A) ma'lumotni qisqa muddatli saqlash. B) tasvirlar, omillar va hodisalarni suratga olish. C) bilinçaltında voqealarni aks ettiring. D) harakatlarni qanday bajarish haqida ma'lumot. 10 / 20 10. Formativ baholash orqali o'rganishni yaxshilashga bog'liq bo'lgan asosiy omillar ro'yxatidagi ortiqcha narsalarni chiqarib tashlangформативное. A) O’quvchilarning o'z ta'limlarida faol ishtiroki. B) belgilangan standartlarni bajarish va nazoratqilish. C) baholash natijalarini hisobga olgan holda o'qitishni o'zgartirish. D) natijalarning ta'siri baholash o'quvchilarningo'zini o'zi qadrlashiga. 11 / 20 11. Baholash maqsadlari, ular orqalio'qituvchilaro'quvchilarning xatti-harakatlari va rivojlanishini aniqlashga harakat qilishadi. A) o'rganishdagi qiyinchiliklarni aniqlash. B) motivatsiya. C) standartlarni nazorat qilish va bajarish. D) fikr-mulohaza. 12 / 20 12. PISA xalqaro tadqiqotidan olingan ma'lumotlarni tahlil PISAqilish baholash maqsadiga mos keladi. A) standartlarni nazorat qilish va bajarish. B) motivatsiyani oshirish. C) fikr-mulohaza. D) o'rganishdagi qiyinchiliklarni aniqlash. 13 / 20 13. Darsdagi eng kam samarali faoliyat. A) bilimlarni uzatish. B) muhokama. C) ma'ruza. D) namoyish. 14 / 20 14. Asosiy masalalar bo'yicha fikr yuritish va amaliy tajriba haqida fikr yuritish qobiliyati. A) normativ baholash. B) kümülatif suhbat. C) tanqidiy fikrlash. D) hamkorlikdagi trening. 15 / 20 15. Barcha iqtidor va iste'dod tushunchalarining umumiy komponenti. A) ijtimoiy himoya. B) doimiy o'zini o'zi boshqarish. C) madaniy qadriyatlar. D) uzluksiz o'rganish. 16 / 20 16. Tanqidiy fikrlashning asosiy darajasida yosh o'quvchilarda allaqachon rivojlanishi mumkin. Buning uchun eng maqbul yo'l O’quvchilarni rag'batlantirishdir A) o'z tajribangizga asoslanib dalillarni toping. B) guruhda o'quv ma'lumotlarini muhokama qilish. C) taqdim etilgan algoritm bo'yicha o'quv muammosini halqiling. D) tayyor manbalardan olingan ma'lumotlardan foydalaning. 17 / 20 17. Darslarda axborot-kommunikatsiya texnologiyalaridan foydalanishda o'qituvchilarning asosiy roli O’quvchilarni o'qitishdir. A) mavzu bo'yicha ma'lumot toping. B) olimpiadalarni qidirib toping va ularda ishtirok eting. C) ijtimoiy tarmoqlardan foydalaning. D) internetdan foydalanish xavfsiz. 18 / 20 18. Darsni o'rganishni amalga oshirishning dastlabki bosqichi. A) ishni kuzatish. B) natijalarni tahlil qilish. C) umuman sinfni o'qitish. D) birgalikda rejalashtirish. 19 / 20 19. Barcha O’quvchilarning ehtiyojlarini qondirishga yordam beradigan inklyuziv yondashuv g'oyasi doirada ko'rib chiqiladi. A) Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni o'qitish. B) Tanqidiy fikrlashni o'rgatish. C) Ta'limni o'qitishda yangi yondashuvlar. D) O'rganish uchun baholash va o'rganishni baholash. 20 / 20 20. Trening og'zaki vositalardan foydalanish natijasida yuzaga keladi. A) vizualizatsiya, taqdimotlar. B) aloqa sahnasidagi o'zgarishlar. C) gapirish, muhokama qilish va bahslashish. D) yuz ifodalari, imo-ishoralar, pantomimalar. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz