Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik metodika » Pedagogik metodika №1 Pedagogik metodika Pedagogik metodika №1 InfoMaster Yanvar 24, 2024 10 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 1 0% 0 1234567891011121314151617181920 Tomonidan yaratilgan InfoMaster Pedagogik metodika №1 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. Trening og'zaki vositalardan foydalanish natijasida yuzaga keladi. A) gapirish, muhokama qilish va bahslashish. B) yuz ifodalari, imo-ishoralar, pantomimalar. C) vizualizatsiya, taqdimotlar. D) aloqa sahnasidagi o'zgarishlar. 2 / 20 2. O’quvchilar raqobatlashadigan va boshqa odamning nuqtai nazarini qabul qilishni istamaydigan suhbat. A) ko'rsatma. B) inklyuziv. C) bahsli. D) tadqiqot. 3 / 20 3. Asosiy masalalar bo'yicha fikr yuritish va amaliy tajriba haqida fikr yuritish qobiliyati. A) tanqidiy fikrlash. B) normativ baholash. C) kümülatif suhbat. D) hamkorlikdagi trening. 4 / 20 4. Tanqidiy fikrlashning asosiy darajasida yosh o'quvchilarda allaqachon rivojlanishi mumkin. Buning uchun eng maqbul yo'l O’quvchilarni rag'batlantirishdir A) tayyor manbalardan olingan ma'lumotlardan foydalaning. B) o'z tajribangizga asoslanib dalillarni toping. C) taqdim etilgan algoritm bo'yicha o'quv muammosini halqiling. D) guruhda o'quv ma'lumotlarini muhokama qilish. 5 / 20 5. Darslarda axborot-kommunikatsiya texnologiyalaridan foydalanishda o'qituvchilarning asosiy roli O’quvchilarni o'qitishdir. A) ijtimoiy tarmoqlardan foydalaning. B) mavzu bo'yicha ma'lumot toping. C) internetdan foydalanish xavfsiz. D) olimpiadalarni qidirib toping va ularda ishtirok eting. 6 / 20 6. O’quvchi natijani yaxshilash uchun nima qilish kerakligini tushunishi mumkin, agar A) axborot texnologiyalaridan foydalaning. B) baholash mezonlarini tushuntiring. C) sinf reytingi bilan tanishish. D) faoliyatni tashkil etishga jalb qilish. 7 / 20 7. Darsdagi eng kam samarali faoliyat. A) muhokama. B) bilimlarni uzatish. C) ma'ruza. D) namoyish. 8 / 20 8. PISA xalqaro tadqiqotidan olingan ma'lumotlarni tahlil PISAqilish baholash maqsadiga mos keladi. A) fikr-mulohaza. B) motivatsiyani oshirish. C) o'rganishdagi qiyinchiliklarni aniqlash. D) standartlarni nazorat qilish va bajarish. 9 / 20 9. Baholashning barcha turlarining umumiy xususiyatlari quyidagilardan iborat. A) qo'llash, tahlil qilish, sintez qilish. B) rejalashtirish, muhokama qilish, tavsiyalar. C) so'rov, sinov, modellashtirish. D) kuzatish, interpretaCiya, xulosa. 10 / 20 10. Darsni o'rganishni amalga oshirishning dastlabki bosqichi. A) natijalarni tahlil qilish. B) ishni kuzatish. C) umuman sinfni o'qitish. D) birgalikda rejalashtirish. 11 / 20 11. O’quvchilarning o'zlari vaqt o'tishi bilan o'z bilimlari darajasini baholaydilar, so'ngra o'qituvchilar bilan birgalikda o'zlarini takomillashtirish yo'lidagi keyingi qadamlarni belgilaydilar. A) trening uchun baholash. B) o'zaro baholash. C) mezonlarni baholash. D) ta'limni baholash. 12 / 20 12. Barcha iqtidor va iste'dod tushunchalarining umumiy komponenti. A) doimiy o'zini o'zi boshqarish. B) ijtimoiy himoya. C) madaniy qadriyatlar. D) uzluksiz o'rganish. 13 / 20 13. "Yodlash" dialogining mazmunini aniqlang A) sinov uchun mo'ljallangan savollar orqali bilim va tushunishni to'plash. B) doimiy takrorlash orqali faktlar, g'oyalar va kundalik harakatlarni yodlash. C) tuzilgan kümülatif so'rov orqali o'zaro tushunishga erishish. D) muammolarni hal qilish bo'yicha ma'lumotlarni tarqatish uchun fikr almashish. 14 / 20 14. O’quvchilar tarixiy faktlarni jarayonda takrorlash orqali yodlaydilar A) muloqot. B) qiroat. C) yodlash.. D) ko'rsatmalar, taqdimotlar. 15 / 20 15. Formativ baholash orqali o'rganishni yaxshilashga bog'liq bo'lgan asosiy omillar ro'yxatidagi ortiqcha narsalarni chiqarib tashlangформативное. A) belgilangan standartlarni bajarish va nazoratqilish. B) baholash natijalarini hisobga olgan holda o'qitishni o'zgartirish. C) natijalarning ta'siri baholash o'quvchilarningo'zini o'zi qadrlashiga. D) O’quvchilarning o'z ta'limlarida faol ishtiroki. 16 / 20 16. O'z kognetiv jarayonlari va strategiyalarini ko'rib chiqish. O'z-o'zini aks ettirish uchun noyob qobiliyat. A) ijodkorlik. B) metasognitsiya. C) analogiya bo'yicha mulohazayuritish. D) yolg'on ishontirish vazifasi. 17 / 20 17. Ishlaydigan xotiraning asosiy xususiyati. A) tasvirlar, omillar va hodisalarni suratga olish. B) bilinçaltında voqealarni aks ettiring. C) harakatlarni qanday bajarish haqida ma'lumot. D) ma'lumotni qisqa muddatli saqlash. 18 / 20 18. Barcha O’quvchilarning ehtiyojlarini qondirishga yordam beradigan inklyuziv yondashuv g'oyasi doirada ko'rib chiqiladi. A) Tanqidiy fikrlashni o'rgatish. B) Ta'limni o'qitishda yangi yondashuvlar. C) O'rganish uchun baholash va o'rganishni baholash. D) Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni o'qitish. 19 / 20 19. Baholash maqsadlari, ular orqalio'qituvchilaro'quvchilarning xatti-harakatlari va rivojlanishini aniqlashga harakat qilishadi. A) o'rganishdagi qiyinchiliklarni aniqlash. B) motivatsiya. C) standartlarni nazorat qilish va bajarish. D) fikr-mulohaza. 20 / 20 20. Asosiy masalalar bo'yicha mulohaza yuritish va o'zingizning amaliy tajribangiz haqida fikr yuritish qobiliyati fikrlash uchun xosdir. A) tanqidiy. B) mantiqsiz. C) mantiqiy. D) assotsiativ 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz