Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik metodika » Pedagogik metodika №1 Pedagogik metodika Pedagogik metodika №1 InfoMaster Yanvar 24, 2024 32 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 1 0% 0 1234567891011121314151617181920 Pedagogik metodika №1 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. O’quvchi natijani yaxshilash uchun nima qilish kerakligini tushunishi mumkin, agar A) baholash mezonlarini tushuntiring. B) sinf reytingi bilan tanishish. C) faoliyatni tashkil etishga jalb qilish. D) axborot texnologiyalaridan foydalaning. 2 / 20 2. Barcha O’quvchilarning ehtiyojlarini qondirishga yordam beradigan inklyuziv yondashuv g'oyasi doirada ko'rib chiqiladi. A) Tanqidiy fikrlashni o'rgatish. B) O'rganish uchun baholash va o'rganishni baholash. C) Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni o'qitish. D) Ta'limni o'qitishda yangi yondashuvlar. 3 / 20 3. O’quvchilarning o'zlari vaqt o'tishi bilan o'z bilimlari darajasini baholaydilar, so'ngra o'qituvchilar bilan birgalikda o'zlarini takomillashtirish yo'lidagi keyingi qadamlarni belgilaydilar. A) ta'limni baholash. B) o'zaro baholash. C) trening uchun baholash. D) mezonlarni baholash. 4 / 20 4. Ishlaydigan xotiraning asosiy xususiyati. A) tasvirlar, omillar va hodisalarni suratga olish. B) ma'lumotni qisqa muddatli saqlash. C) bilinçaltında voqealarni aks ettiring. D) harakatlarni qanday bajarish haqida ma'lumot. 5 / 20 5. O’quvchilar tarixiy faktlarni jarayonda takrorlash orqali yodlaydilar A) ko'rsatmalar, taqdimotlar. B) yodlash.. C) qiroat. D) muloqot. 6 / 20 6. "Yodlash" dialogining mazmunini aniqlang A) muammolarni hal qilish bo'yicha ma'lumotlarni tarqatish uchun fikr almashish. B) sinov uchun mo'ljallangan savollar orqali bilim va tushunishni to'plash. C) doimiy takrorlash orqali faktlar, g'oyalar va kundalik harakatlarni yodlash. D) tuzilgan kümülatif so'rov orqali o'zaro tushunishga erishish. 7 / 20 7. Darsni o'rganishni amalga oshirishning dastlabki bosqichi. A) birgalikda rejalashtirish. B) umuman sinfni o'qitish. C) natijalarni tahlil qilish. D) ishni kuzatish. 8 / 20 8. Trening og'zaki vositalardan foydalanish natijasida yuzaga keladi. A) yuz ifodalari, imo-ishoralar, pantomimalar. B) vizualizatsiya, taqdimotlar. C) gapirish, muhokama qilish va bahslashish. D) aloqa sahnasidagi o'zgarishlar. 9 / 20 9. Tanqidiy fikrlashning asosiy darajasida yosh o'quvchilarda allaqachon rivojlanishi mumkin. Buning uchun eng maqbul yo'l O’quvchilarni rag'batlantirishdir A) taqdim etilgan algoritm bo'yicha o'quv muammosini halqiling. B) tayyor manbalardan olingan ma'lumotlardan foydalaning. C) guruhda o'quv ma'lumotlarini muhokama qilish. D) o'z tajribangizga asoslanib dalillarni toping. 10 / 20 10. Asosiy masalalar bo'yicha mulohaza yuritish va o'zingizning amaliy tajribangiz haqida fikr yuritish qobiliyati fikrlash uchun xosdir. A) mantiqiy. B) mantiqsiz. C) tanqidiy. D) assotsiativ 11 / 20 11. Darslarda axborot-kommunikatsiya texnologiyalaridan foydalanishda o'qituvchilarning asosiy roli O’quvchilarni o'qitishdir. A) mavzu bo'yicha ma'lumot toping. B) ijtimoiy tarmoqlardan foydalaning. C) olimpiadalarni qidirib toping va ularda ishtirok eting. D) internetdan foydalanish xavfsiz. 12 / 20 12. O’quvchilar raqobatlashadigan va boshqa odamning nuqtai nazarini qabul qilishni istamaydigan suhbat. A) inklyuziv. B) bahsli. C) ko'rsatma. D) tadqiqot. 13 / 20 13. Baholash maqsadlari, ular orqalio'qituvchilaro'quvchilarning xatti-harakatlari va rivojlanishini aniqlashga harakat qilishadi. A) fikr-mulohaza. B) motivatsiya. C) standartlarni nazorat qilish va bajarish. D) o'rganishdagi qiyinchiliklarni aniqlash. 14 / 20 14. O'z kognetiv jarayonlari va strategiyalarini ko'rib chiqish. O'z-o'zini aks ettirish uchun noyob qobiliyat. A) yolg'on ishontirish vazifasi. B) metasognitsiya. C) analogiya bo'yicha mulohazayuritish. D) ijodkorlik. 15 / 20 15. Formativ baholash orqali o'rganishni yaxshilashga bog'liq bo'lgan asosiy omillar ro'yxatidagi ortiqcha narsalarni chiqarib tashlangформативное. A) belgilangan standartlarni bajarish va nazoratqilish. B) baholash natijalarini hisobga olgan holda o'qitishni o'zgartirish. C) O’quvchilarning o'z ta'limlarida faol ishtiroki. D) natijalarning ta'siri baholash o'quvchilarningo'zini o'zi qadrlashiga. 16 / 20 16. Baholashning barcha turlarining umumiy xususiyatlari quyidagilardan iborat. A) so'rov, sinov, modellashtirish. B) kuzatish, interpretaCiya, xulosa. C) qo'llash, tahlil qilish, sintez qilish. D) rejalashtirish, muhokama qilish, tavsiyalar. 17 / 20 17. Asosiy masalalar bo'yicha fikr yuritish va amaliy tajriba haqida fikr yuritish qobiliyati. A) kümülatif suhbat. B) tanqidiy fikrlash. C) hamkorlikdagi trening. D) normativ baholash. 18 / 20 18. Darsdagi eng kam samarali faoliyat. A) namoyish. B) muhokama. C) ma'ruza. D) bilimlarni uzatish. 19 / 20 19. Barcha iqtidor va iste'dod tushunchalarining umumiy komponenti. A) uzluksiz o'rganish. B) doimiy o'zini o'zi boshqarish. C) madaniy qadriyatlar. D) ijtimoiy himoya. 20 / 20 20. PISA xalqaro tadqiqotidan olingan ma'lumotlarni tahlil PISAqilish baholash maqsadiga mos keladi. A) o'rganishdagi qiyinchiliklarni aniqlash. B) standartlarni nazorat qilish va bajarish. C) motivatsiyani oshirish. D) fikr-mulohaza. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz