Pedagogik metodika №1 Yanvar 24, 2024 da chop etilgan InfoMaster tomonidan Pedagogik metodika №1 ga 1 fikr bildirilgan 0% 2 1234567891011121314151617181920 Tomonidan yaratilgan InfoMaster Pedagogik metodika №1 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. Formativ baholash orqali o'rganishni yaxshilashga bog'liq bo'lgan asosiy omillar ro'yxatidagi ortiqcha narsalarni chiqarib tashlangформативное. A) O’quvchilarning o'z ta'limlarida faol ishtiroki. B) baholash natijalarini hisobga olgan holda o'qitishni o'zgartirish. C) belgilangan standartlarni bajarish va nazoratqilish. D) natijalarning ta'siri baholash o'quvchilarningo'zini o'zi qadrlashiga. 2 / 20 2. Darsdagi eng kam samarali faoliyat. A) muhokama. B) bilimlarni uzatish. C) ma'ruza. D) namoyish. 3 / 20 3. O’quvchilarning o'zlari vaqt o'tishi bilan o'z bilimlari darajasini baholaydilar, so'ngra o'qituvchilar bilan birgalikda o'zlarini takomillashtirish yo'lidagi keyingi qadamlarni belgilaydilar. A) trening uchun baholash. B) mezonlarni baholash. C) ta'limni baholash. D) o'zaro baholash. 4 / 20 4. "Yodlash" dialogining mazmunini aniqlang A) muammolarni hal qilish bo'yicha ma'lumotlarni tarqatish uchun fikr almashish. B) tuzilgan kümülatif so'rov orqali o'zaro tushunishga erishish. C) sinov uchun mo'ljallangan savollar orqali bilim va tushunishni to'plash. D) doimiy takrorlash orqali faktlar, g'oyalar va kundalik harakatlarni yodlash. 5 / 20 5. PISA xalqaro tadqiqotidan olingan ma'lumotlarni tahlil PISAqilish baholash maqsadiga mos keladi. A) motivatsiyani oshirish. B) fikr-mulohaza. C) o'rganishdagi qiyinchiliklarni aniqlash. D) standartlarni nazorat qilish va bajarish. 6 / 20 6. Baholashning barcha turlarining umumiy xususiyatlari quyidagilardan iborat. A) kuzatish, interpretaCiya, xulosa. B) so'rov, sinov, modellashtirish. C) rejalashtirish, muhokama qilish, tavsiyalar. D) qo'llash, tahlil qilish, sintez qilish. 7 / 20 7. Asosiy masalalar bo'yicha fikr yuritish va amaliy tajriba haqida fikr yuritish qobiliyati. A) tanqidiy fikrlash. B) normativ baholash. C) hamkorlikdagi trening. D) kümülatif suhbat. 8 / 20 8. O’quvchilar raqobatlashadigan va boshqa odamning nuqtai nazarini qabul qilishni istamaydigan suhbat. A) ko'rsatma. B) inklyuziv. C) bahsli. D) tadqiqot. 9 / 20 9. Barcha iqtidor va iste'dod tushunchalarining umumiy komponenti. A) uzluksiz o'rganish. B) madaniy qadriyatlar. C) ijtimoiy himoya. D) doimiy o'zini o'zi boshqarish. 10 / 20 10. Tanqidiy fikrlashning asosiy darajasida yosh o'quvchilarda allaqachon rivojlanishi mumkin. Buning uchun eng maqbul yo'l O’quvchilarni rag'batlantirishdir A) o'z tajribangizga asoslanib dalillarni toping. B) guruhda o'quv ma'lumotlarini muhokama qilish. C) taqdim etilgan algoritm bo'yicha o'quv muammosini halqiling. D) tayyor manbalardan olingan ma'lumotlardan foydalaning. 11 / 20 11. O’quvchilar tarixiy faktlarni jarayonda takrorlash orqali yodlaydilar A) ko'rsatmalar, taqdimotlar. B) qiroat. C) yodlash.. D) muloqot. 12 / 20 12. Barcha O’quvchilarning ehtiyojlarini qondirishga yordam beradigan inklyuziv yondashuv g'oyasi doirada ko'rib chiqiladi. A) Ta'limni o'qitishda yangi yondashuvlar. B) O'rganish uchun baholash va o'rganishni baholash. C) Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni o'qitish. D) Tanqidiy fikrlashni o'rgatish. 13 / 20 13. Baholash maqsadlari, ular orqalio'qituvchilaro'quvchilarning xatti-harakatlari va rivojlanishini aniqlashga harakat qilishadi. A) standartlarni nazorat qilish va bajarish. B) motivatsiya. C) o'rganishdagi qiyinchiliklarni aniqlash. D) fikr-mulohaza. 14 / 20 14. Trening og'zaki vositalardan foydalanish natijasida yuzaga keladi. A) vizualizatsiya, taqdimotlar. B) yuz ifodalari, imo-ishoralar, pantomimalar. C) gapirish, muhokama qilish va bahslashish. D) aloqa sahnasidagi o'zgarishlar. 15 / 20 15. Ishlaydigan xotiraning asosiy xususiyati. A) harakatlarni qanday bajarish haqida ma'lumot. B) tasvirlar, omillar va hodisalarni suratga olish. C) bilinçaltında voqealarni aks ettiring. D) ma'lumotni qisqa muddatli saqlash. 16 / 20 16. O’quvchi natijani yaxshilash uchun nima qilish kerakligini tushunishi mumkin, agar A) sinf reytingi bilan tanishish. B) faoliyatni tashkil etishga jalb qilish. C) baholash mezonlarini tushuntiring. D) axborot texnologiyalaridan foydalaning. 17 / 20 17. O'z kognetiv jarayonlari va strategiyalarini ko'rib chiqish. O'z-o'zini aks ettirish uchun noyob qobiliyat. A) yolg'on ishontirish vazifasi. B) metasognitsiya. C) ijodkorlik. D) analogiya bo'yicha mulohazayuritish. 18 / 20 18. Asosiy masalalar bo'yicha mulohaza yuritish va o'zingizning amaliy tajribangiz haqida fikr yuritish qobiliyati fikrlash uchun xosdir. A) assotsiativ B) mantiqiy. C) mantiqsiz. D) tanqidiy. 19 / 20 19. Darsni o'rganishni amalga oshirishning dastlabki bosqichi. A) ishni kuzatish. B) umuman sinfni o'qitish. C) birgalikda rejalashtirish. D) natijalarni tahlil qilish. 20 / 20 20. Darslarda axborot-kommunikatsiya texnologiyalaridan foydalanishda o'qituvchilarning asosiy roli O’quvchilarni o'qitishdir. A) mavzu bo'yicha ma'lumot toping. B) olimpiadalarni qidirib toping va ularda ishtirok eting. C) internetdan foydalanish xavfsiz. D) ijtimoiy tarmoqlardan foydalaning. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring tomonidan Wordpress Quiz plugin Pedagogik metodika