Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik metodika » Pedagogik metodika №1 Pedagogik metodika Pedagogik metodika №1 InfoMaster Yanvar 24, 2024 37 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 1 0% 0 1234567891011121314151617181920 Pedagogik metodika №1 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. O’quvchi natijani yaxshilash uchun nima qilish kerakligini tushunishi mumkin, agar A) axborot texnologiyalaridan foydalaning. B) faoliyatni tashkil etishga jalb qilish. C) sinf reytingi bilan tanishish. D) baholash mezonlarini tushuntiring. 2 / 20 2. Baholashning barcha turlarining umumiy xususiyatlari quyidagilardan iborat. A) kuzatish, interpretaCiya, xulosa. B) so'rov, sinov, modellashtirish. C) rejalashtirish, muhokama qilish, tavsiyalar. D) qo'llash, tahlil qilish, sintez qilish. 3 / 20 3. Darslarda axborot-kommunikatsiya texnologiyalaridan foydalanishda o'qituvchilarning asosiy roli O’quvchilarni o'qitishdir. A) olimpiadalarni qidirib toping va ularda ishtirok eting. B) internetdan foydalanish xavfsiz. C) ijtimoiy tarmoqlardan foydalaning. D) mavzu bo'yicha ma'lumot toping. 4 / 20 4. O’quvchilar tarixiy faktlarni jarayonda takrorlash orqali yodlaydilar A) ko'rsatmalar, taqdimotlar. B) muloqot. C) yodlash.. D) qiroat. 5 / 20 5. Ishlaydigan xotiraning asosiy xususiyati. A) harakatlarni qanday bajarish haqida ma'lumot. B) bilinçaltında voqealarni aks ettiring. C) tasvirlar, omillar va hodisalarni suratga olish. D) ma'lumotni qisqa muddatli saqlash. 6 / 20 6. Asosiy masalalar bo'yicha mulohaza yuritish va o'zingizning amaliy tajribangiz haqida fikr yuritish qobiliyati fikrlash uchun xosdir. A) tanqidiy. B) assotsiativ C) mantiqiy. D) mantiqsiz. 7 / 20 7. O’quvchilarning o'zlari vaqt o'tishi bilan o'z bilimlari darajasini baholaydilar, so'ngra o'qituvchilar bilan birgalikda o'zlarini takomillashtirish yo'lidagi keyingi qadamlarni belgilaydilar. A) trening uchun baholash. B) mezonlarni baholash. C) o'zaro baholash. D) ta'limni baholash. 8 / 20 8. Baholash maqsadlari, ular orqalio'qituvchilaro'quvchilarning xatti-harakatlari va rivojlanishini aniqlashga harakat qilishadi. A) o'rganishdagi qiyinchiliklarni aniqlash. B) fikr-mulohaza. C) motivatsiya. D) standartlarni nazorat qilish va bajarish. 9 / 20 9. O'z kognetiv jarayonlari va strategiyalarini ko'rib chiqish. O'z-o'zini aks ettirish uchun noyob qobiliyat. A) yolg'on ishontirish vazifasi. B) ijodkorlik. C) metasognitsiya. D) analogiya bo'yicha mulohazayuritish. 10 / 20 10. Darsni o'rganishni amalga oshirishning dastlabki bosqichi. A) ishni kuzatish. B) natijalarni tahlil qilish. C) umuman sinfni o'qitish. D) birgalikda rejalashtirish. 11 / 20 11. Tanqidiy fikrlashning asosiy darajasida yosh o'quvchilarda allaqachon rivojlanishi mumkin. Buning uchun eng maqbul yo'l O’quvchilarni rag'batlantirishdir A) taqdim etilgan algoritm bo'yicha o'quv muammosini halqiling. B) o'z tajribangizga asoslanib dalillarni toping. C) tayyor manbalardan olingan ma'lumotlardan foydalaning. D) guruhda o'quv ma'lumotlarini muhokama qilish. 12 / 20 12. PISA xalqaro tadqiqotidan olingan ma'lumotlarni tahlil PISAqilish baholash maqsadiga mos keladi. A) motivatsiyani oshirish. B) o'rganishdagi qiyinchiliklarni aniqlash. C) fikr-mulohaza. D) standartlarni nazorat qilish va bajarish. 13 / 20 13. "Yodlash" dialogining mazmunini aniqlang A) muammolarni hal qilish bo'yicha ma'lumotlarni tarqatish uchun fikr almashish. B) sinov uchun mo'ljallangan savollar orqali bilim va tushunishni to'plash. C) doimiy takrorlash orqali faktlar, g'oyalar va kundalik harakatlarni yodlash. D) tuzilgan kümülatif so'rov orqali o'zaro tushunishga erishish. 14 / 20 14. Asosiy masalalar bo'yicha fikr yuritish va amaliy tajriba haqida fikr yuritish qobiliyati. A) kümülatif suhbat. B) normativ baholash. C) tanqidiy fikrlash. D) hamkorlikdagi trening. 15 / 20 15. Darsdagi eng kam samarali faoliyat. A) namoyish. B) muhokama. C) ma'ruza. D) bilimlarni uzatish. 16 / 20 16. Barcha iqtidor va iste'dod tushunchalarining umumiy komponenti. A) madaniy qadriyatlar. B) doimiy o'zini o'zi boshqarish. C) uzluksiz o'rganish. D) ijtimoiy himoya. 17 / 20 17. Formativ baholash orqali o'rganishni yaxshilashga bog'liq bo'lgan asosiy omillar ro'yxatidagi ortiqcha narsalarni chiqarib tashlangформативное. A) O’quvchilarning o'z ta'limlarida faol ishtiroki. B) natijalarning ta'siri baholash o'quvchilarningo'zini o'zi qadrlashiga. C) belgilangan standartlarni bajarish va nazoratqilish. D) baholash natijalarini hisobga olgan holda o'qitishni o'zgartirish. 18 / 20 18. Barcha O’quvchilarning ehtiyojlarini qondirishga yordam beradigan inklyuziv yondashuv g'oyasi doirada ko'rib chiqiladi. A) Tanqidiy fikrlashni o'rgatish. B) O'rganish uchun baholash va o'rganishni baholash. C) Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni o'qitish. D) Ta'limni o'qitishda yangi yondashuvlar. 19 / 20 19. O’quvchilar raqobatlashadigan va boshqa odamning nuqtai nazarini qabul qilishni istamaydigan suhbat. A) tadqiqot. B) inklyuziv. C) ko'rsatma. D) bahsli. 20 / 20 20. Trening og'zaki vositalardan foydalanish natijasida yuzaga keladi. A) gapirish, muhokama qilish va bahslashish. B) vizualizatsiya, taqdimotlar. C) yuz ifodalari, imo-ishoralar, pantomimalar. D) aloqa sahnasidagi o'zgarishlar. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz