Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik metodika » Pedagogik metodika №1 Pedagogik metodika Pedagogik metodika №1 InfoMaster Yanvar 24, 2024 32 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 1 0% 0 1234567891011121314151617181920 Pedagogik metodika №1 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. Asosiy masalalar bo'yicha fikr yuritish va amaliy tajriba haqida fikr yuritish qobiliyati. A) kümülatif suhbat. B) tanqidiy fikrlash. C) hamkorlikdagi trening. D) normativ baholash. 2 / 20 2. O’quvchilarning o'zlari vaqt o'tishi bilan o'z bilimlari darajasini baholaydilar, so'ngra o'qituvchilar bilan birgalikda o'zlarini takomillashtirish yo'lidagi keyingi qadamlarni belgilaydilar. A) trening uchun baholash. B) ta'limni baholash. C) o'zaro baholash. D) mezonlarni baholash. 3 / 20 3. PISA xalqaro tadqiqotidan olingan ma'lumotlarni tahlil PISAqilish baholash maqsadiga mos keladi. A) fikr-mulohaza. B) o'rganishdagi qiyinchiliklarni aniqlash. C) standartlarni nazorat qilish va bajarish. D) motivatsiyani oshirish. 4 / 20 4. O’quvchilar tarixiy faktlarni jarayonda takrorlash orqali yodlaydilar A) muloqot. B) yodlash.. C) qiroat. D) ko'rsatmalar, taqdimotlar. 5 / 20 5. Baholashning barcha turlarining umumiy xususiyatlari quyidagilardan iborat. A) rejalashtirish, muhokama qilish, tavsiyalar. B) so'rov, sinov, modellashtirish. C) qo'llash, tahlil qilish, sintez qilish. D) kuzatish, interpretaCiya, xulosa. 6 / 20 6. "Yodlash" dialogining mazmunini aniqlang A) doimiy takrorlash orqali faktlar, g'oyalar va kundalik harakatlarni yodlash. B) muammolarni hal qilish bo'yicha ma'lumotlarni tarqatish uchun fikr almashish. C) tuzilgan kümülatif so'rov orqali o'zaro tushunishga erishish. D) sinov uchun mo'ljallangan savollar orqali bilim va tushunishni to'plash. 7 / 20 7. Tanqidiy fikrlashning asosiy darajasida yosh o'quvchilarda allaqachon rivojlanishi mumkin. Buning uchun eng maqbul yo'l O’quvchilarni rag'batlantirishdir A) tayyor manbalardan olingan ma'lumotlardan foydalaning. B) taqdim etilgan algoritm bo'yicha o'quv muammosini halqiling. C) o'z tajribangizga asoslanib dalillarni toping. D) guruhda o'quv ma'lumotlarini muhokama qilish. 8 / 20 8. O'z kognetiv jarayonlari va strategiyalarini ko'rib chiqish. O'z-o'zini aks ettirish uchun noyob qobiliyat. A) ijodkorlik. B) yolg'on ishontirish vazifasi. C) metasognitsiya. D) analogiya bo'yicha mulohazayuritish. 9 / 20 9. Formativ baholash orqali o'rganishni yaxshilashga bog'liq bo'lgan asosiy omillar ro'yxatidagi ortiqcha narsalarni chiqarib tashlangформативное. A) O’quvchilarning o'z ta'limlarida faol ishtiroki. B) belgilangan standartlarni bajarish va nazoratqilish. C) baholash natijalarini hisobga olgan holda o'qitishni o'zgartirish. D) natijalarning ta'siri baholash o'quvchilarningo'zini o'zi qadrlashiga. 10 / 20 10. Darslarda axborot-kommunikatsiya texnologiyalaridan foydalanishda o'qituvchilarning asosiy roli O’quvchilarni o'qitishdir. A) olimpiadalarni qidirib toping va ularda ishtirok eting. B) ijtimoiy tarmoqlardan foydalaning. C) mavzu bo'yicha ma'lumot toping. D) internetdan foydalanish xavfsiz. 11 / 20 11. Ishlaydigan xotiraning asosiy xususiyati. A) ma'lumotni qisqa muddatli saqlash. B) tasvirlar, omillar va hodisalarni suratga olish. C) harakatlarni qanday bajarish haqida ma'lumot. D) bilinçaltında voqealarni aks ettiring. 12 / 20 12. Baholash maqsadlari, ular orqalio'qituvchilaro'quvchilarning xatti-harakatlari va rivojlanishini aniqlashga harakat qilishadi. A) motivatsiya. B) o'rganishdagi qiyinchiliklarni aniqlash. C) fikr-mulohaza. D) standartlarni nazorat qilish va bajarish. 13 / 20 13. Darsni o'rganishni amalga oshirishning dastlabki bosqichi. A) umuman sinfni o'qitish. B) natijalarni tahlil qilish. C) ishni kuzatish. D) birgalikda rejalashtirish. 14 / 20 14. Barcha O’quvchilarning ehtiyojlarini qondirishga yordam beradigan inklyuziv yondashuv g'oyasi doirada ko'rib chiqiladi. A) Tanqidiy fikrlashni o'rgatish. B) O'rganish uchun baholash va o'rganishni baholash. C) Ta'limni o'qitishda yangi yondashuvlar. D) Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni o'qitish. 15 / 20 15. Asosiy masalalar bo'yicha mulohaza yuritish va o'zingizning amaliy tajribangiz haqida fikr yuritish qobiliyati fikrlash uchun xosdir. A) assotsiativ B) mantiqsiz. C) tanqidiy. D) mantiqiy. 16 / 20 16. Darsdagi eng kam samarali faoliyat. A) bilimlarni uzatish. B) ma'ruza. C) namoyish. D) muhokama. 17 / 20 17. O’quvchi natijani yaxshilash uchun nima qilish kerakligini tushunishi mumkin, agar A) axborot texnologiyalaridan foydalaning. B) faoliyatni tashkil etishga jalb qilish. C) baholash mezonlarini tushuntiring. D) sinf reytingi bilan tanishish. 18 / 20 18. Trening og'zaki vositalardan foydalanish natijasida yuzaga keladi. A) yuz ifodalari, imo-ishoralar, pantomimalar. B) gapirish, muhokama qilish va bahslashish. C) aloqa sahnasidagi o'zgarishlar. D) vizualizatsiya, taqdimotlar. 19 / 20 19. O’quvchilar raqobatlashadigan va boshqa odamning nuqtai nazarini qabul qilishni istamaydigan suhbat. A) inklyuziv. B) bahsli. C) tadqiqot. D) ko'rsatma. 20 / 20 20. Barcha iqtidor va iste'dod tushunchalarining umumiy komponenti. A) doimiy o'zini o'zi boshqarish. B) ijtimoiy himoya. C) uzluksiz o'rganish. D) madaniy qadriyatlar. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz