Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik metodika » Pedagogik metodika №1 Pedagogik metodika Pedagogik metodika №1 InfoMaster Yanvar 24, 2024 47 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 1 0% 0 1234567891011121314151617181920 Pedagogik metodika №1 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. Barcha iqtidor va iste'dod tushunchalarining umumiy komponenti. A) uzluksiz o'rganish. B) doimiy o'zini o'zi boshqarish. C) ijtimoiy himoya. D) madaniy qadriyatlar. 2 / 20 2. Asosiy masalalar bo'yicha mulohaza yuritish va o'zingizning amaliy tajribangiz haqida fikr yuritish qobiliyati fikrlash uchun xosdir. A) tanqidiy. B) assotsiativ C) mantiqiy. D) mantiqsiz. 3 / 20 3. Ishlaydigan xotiraning asosiy xususiyati. A) bilinçaltında voqealarni aks ettiring. B) tasvirlar, omillar va hodisalarni suratga olish. C) harakatlarni qanday bajarish haqida ma'lumot. D) ma'lumotni qisqa muddatli saqlash. 4 / 20 4. "Yodlash" dialogining mazmunini aniqlang A) sinov uchun mo'ljallangan savollar orqali bilim va tushunishni to'plash. B) doimiy takrorlash orqali faktlar, g'oyalar va kundalik harakatlarni yodlash. C) muammolarni hal qilish bo'yicha ma'lumotlarni tarqatish uchun fikr almashish. D) tuzilgan kümülatif so'rov orqali o'zaro tushunishga erishish. 5 / 20 5. O'z kognetiv jarayonlari va strategiyalarini ko'rib chiqish. O'z-o'zini aks ettirish uchun noyob qobiliyat. A) analogiya bo'yicha mulohazayuritish. B) yolg'on ishontirish vazifasi. C) ijodkorlik. D) metasognitsiya. 6 / 20 6. Trening og'zaki vositalardan foydalanish natijasida yuzaga keladi. A) aloqa sahnasidagi o'zgarishlar. B) vizualizatsiya, taqdimotlar. C) yuz ifodalari, imo-ishoralar, pantomimalar. D) gapirish, muhokama qilish va bahslashish. 7 / 20 7. Barcha O’quvchilarning ehtiyojlarini qondirishga yordam beradigan inklyuziv yondashuv g'oyasi doirada ko'rib chiqiladi. A) Ta'limni o'qitishda yangi yondashuvlar. B) Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni o'qitish. C) O'rganish uchun baholash va o'rganishni baholash. D) Tanqidiy fikrlashni o'rgatish. 8 / 20 8. Formativ baholash orqali o'rganishni yaxshilashga bog'liq bo'lgan asosiy omillar ro'yxatidagi ortiqcha narsalarni chiqarib tashlangформативное. A) O’quvchilarning o'z ta'limlarida faol ishtiroki. B) baholash natijalarini hisobga olgan holda o'qitishni o'zgartirish. C) natijalarning ta'siri baholash o'quvchilarningo'zini o'zi qadrlashiga. D) belgilangan standartlarni bajarish va nazoratqilish. 9 / 20 9. PISA xalqaro tadqiqotidan olingan ma'lumotlarni tahlil PISAqilish baholash maqsadiga mos keladi. A) standartlarni nazorat qilish va bajarish. B) fikr-mulohaza. C) o'rganishdagi qiyinchiliklarni aniqlash. D) motivatsiyani oshirish. 10 / 20 10. Baholash maqsadlari, ular orqalio'qituvchilaro'quvchilarning xatti-harakatlari va rivojlanishini aniqlashga harakat qilishadi. A) o'rganishdagi qiyinchiliklarni aniqlash. B) standartlarni nazorat qilish va bajarish. C) fikr-mulohaza. D) motivatsiya. 11 / 20 11. Darslarda axborot-kommunikatsiya texnologiyalaridan foydalanishda o'qituvchilarning asosiy roli O’quvchilarni o'qitishdir. A) olimpiadalarni qidirib toping va ularda ishtirok eting. B) ijtimoiy tarmoqlardan foydalaning. C) mavzu bo'yicha ma'lumot toping. D) internetdan foydalanish xavfsiz. 12 / 20 12. O’quvchi natijani yaxshilash uchun nima qilish kerakligini tushunishi mumkin, agar A) axborot texnologiyalaridan foydalaning. B) baholash mezonlarini tushuntiring. C) sinf reytingi bilan tanishish. D) faoliyatni tashkil etishga jalb qilish. 13 / 20 13. Darsdagi eng kam samarali faoliyat. A) ma'ruza. B) namoyish. C) muhokama. D) bilimlarni uzatish. 14 / 20 14. O’quvchilar raqobatlashadigan va boshqa odamning nuqtai nazarini qabul qilishni istamaydigan suhbat. A) tadqiqot. B) inklyuziv. C) ko'rsatma. D) bahsli. 15 / 20 15. Darsni o'rganishni amalga oshirishning dastlabki bosqichi. A) birgalikda rejalashtirish. B) ishni kuzatish. C) umuman sinfni o'qitish. D) natijalarni tahlil qilish. 16 / 20 16. O’quvchilar tarixiy faktlarni jarayonda takrorlash orqali yodlaydilar A) qiroat. B) ko'rsatmalar, taqdimotlar. C) muloqot. D) yodlash.. 17 / 20 17. Tanqidiy fikrlashning asosiy darajasida yosh o'quvchilarda allaqachon rivojlanishi mumkin. Buning uchun eng maqbul yo'l O’quvchilarni rag'batlantirishdir A) guruhda o'quv ma'lumotlarini muhokama qilish. B) tayyor manbalardan olingan ma'lumotlardan foydalaning. C) taqdim etilgan algoritm bo'yicha o'quv muammosini halqiling. D) o'z tajribangizga asoslanib dalillarni toping. 18 / 20 18. Asosiy masalalar bo'yicha fikr yuritish va amaliy tajriba haqida fikr yuritish qobiliyati. A) kümülatif suhbat. B) normativ baholash. C) tanqidiy fikrlash. D) hamkorlikdagi trening. 19 / 20 19. Baholashning barcha turlarining umumiy xususiyatlari quyidagilardan iborat. A) kuzatish, interpretaCiya, xulosa. B) rejalashtirish, muhokama qilish, tavsiyalar. C) so'rov, sinov, modellashtirish. D) qo'llash, tahlil qilish, sintez qilish. 20 / 20 20. O’quvchilarning o'zlari vaqt o'tishi bilan o'z bilimlari darajasini baholaydilar, so'ngra o'qituvchilar bilan birgalikda o'zlarini takomillashtirish yo'lidagi keyingi qadamlarni belgilaydilar. A) ta'limni baholash. B) o'zaro baholash. C) mezonlarni baholash. D) trening uchun baholash. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz