Pedagogik metodika №1 Yanvar 24, 2024 da chop etilgan InfoMaster tomonidan Pedagogik metodika №1 ga 1 fikr bildirilgan 0% 0 1234567891011121314151617181920 Tomonidan yaratilgan InfoMaster Pedagogik metodika №1 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. O’quvchi natijani yaxshilash uchun nima qilish kerakligini tushunishi mumkin, agar A) baholash mezonlarini tushuntiring. B) sinf reytingi bilan tanishish. C) axborot texnologiyalaridan foydalaning. D) faoliyatni tashkil etishga jalb qilish. 2 / 20 2. O'z kognetiv jarayonlari va strategiyalarini ko'rib chiqish. O'z-o'zini aks ettirish uchun noyob qobiliyat. A) yolg'on ishontirish vazifasi. B) analogiya bo'yicha mulohazayuritish. C) ijodkorlik. D) metasognitsiya. 3 / 20 3. Darslarda axborot-kommunikatsiya texnologiyalaridan foydalanishda o'qituvchilarning asosiy roli O’quvchilarni o'qitishdir. A) olimpiadalarni qidirib toping va ularda ishtirok eting. B) ijtimoiy tarmoqlardan foydalaning. C) internetdan foydalanish xavfsiz. D) mavzu bo'yicha ma'lumot toping. 4 / 20 4. Darsni o'rganishni amalga oshirishning dastlabki bosqichi. A) natijalarni tahlil qilish. B) umuman sinfni o'qitish. C) ishni kuzatish. D) birgalikda rejalashtirish. 5 / 20 5. Ishlaydigan xotiraning asosiy xususiyati. A) ma'lumotni qisqa muddatli saqlash. B) harakatlarni qanday bajarish haqida ma'lumot. C) tasvirlar, omillar va hodisalarni suratga olish. D) bilinçaltında voqealarni aks ettiring. 6 / 20 6. Tanqidiy fikrlashning asosiy darajasida yosh o'quvchilarda allaqachon rivojlanishi mumkin. Buning uchun eng maqbul yo'l O’quvchilarni rag'batlantirishdir A) guruhda o'quv ma'lumotlarini muhokama qilish. B) o'z tajribangizga asoslanib dalillarni toping. C) taqdim etilgan algoritm bo'yicha o'quv muammosini halqiling. D) tayyor manbalardan olingan ma'lumotlardan foydalaning. 7 / 20 7. Barcha iqtidor va iste'dod tushunchalarining umumiy komponenti. A) madaniy qadriyatlar. B) uzluksiz o'rganish. C) ijtimoiy himoya. D) doimiy o'zini o'zi boshqarish. 8 / 20 8. O’quvchilar raqobatlashadigan va boshqa odamning nuqtai nazarini qabul qilishni istamaydigan suhbat. A) inklyuziv. B) tadqiqot. C) bahsli. D) ko'rsatma. 9 / 20 9. Darsdagi eng kam samarali faoliyat. A) namoyish. B) bilimlarni uzatish. C) muhokama. D) ma'ruza. 10 / 20 10. Baholashning barcha turlarining umumiy xususiyatlari quyidagilardan iborat. A) so'rov, sinov, modellashtirish. B) qo'llash, tahlil qilish, sintez qilish. C) kuzatish, interpretaCiya, xulosa. D) rejalashtirish, muhokama qilish, tavsiyalar. 11 / 20 11. Barcha O’quvchilarning ehtiyojlarini qondirishga yordam beradigan inklyuziv yondashuv g'oyasi doirada ko'rib chiqiladi. A) Tanqidiy fikrlashni o'rgatish. B) O'rganish uchun baholash va o'rganishni baholash. C) Ta'limni o'qitishda yangi yondashuvlar. D) Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni o'qitish. 12 / 20 12. Trening og'zaki vositalardan foydalanish natijasida yuzaga keladi. A) yuz ifodalari, imo-ishoralar, pantomimalar. B) aloqa sahnasidagi o'zgarishlar. C) vizualizatsiya, taqdimotlar. D) gapirish, muhokama qilish va bahslashish. 13 / 20 13. Asosiy masalalar bo'yicha mulohaza yuritish va o'zingizning amaliy tajribangiz haqida fikr yuritish qobiliyati fikrlash uchun xosdir. A) assotsiativ B) mantiqsiz. C) mantiqiy. D) tanqidiy. 14 / 20 14. Asosiy masalalar bo'yicha fikr yuritish va amaliy tajriba haqida fikr yuritish qobiliyati. A) tanqidiy fikrlash. B) normativ baholash. C) kümülatif suhbat. D) hamkorlikdagi trening. 15 / 20 15. PISA xalqaro tadqiqotidan olingan ma'lumotlarni tahlil PISAqilish baholash maqsadiga mos keladi. A) fikr-mulohaza. B) o'rganishdagi qiyinchiliklarni aniqlash. C) standartlarni nazorat qilish va bajarish. D) motivatsiyani oshirish. 16 / 20 16. O’quvchilarning o'zlari vaqt o'tishi bilan o'z bilimlari darajasini baholaydilar, so'ngra o'qituvchilar bilan birgalikda o'zlarini takomillashtirish yo'lidagi keyingi qadamlarni belgilaydilar. A) trening uchun baholash. B) ta'limni baholash. C) o'zaro baholash. D) mezonlarni baholash. 17 / 20 17. O’quvchilar tarixiy faktlarni jarayonda takrorlash orqali yodlaydilar A) qiroat. B) yodlash.. C) muloqot. D) ko'rsatmalar, taqdimotlar. 18 / 20 18. "Yodlash" dialogining mazmunini aniqlang A) tuzilgan kümülatif so'rov orqali o'zaro tushunishga erishish. B) doimiy takrorlash orqali faktlar, g'oyalar va kundalik harakatlarni yodlash. C) sinov uchun mo'ljallangan savollar orqali bilim va tushunishni to'plash. D) muammolarni hal qilish bo'yicha ma'lumotlarni tarqatish uchun fikr almashish. 19 / 20 19. Baholash maqsadlari, ular orqalio'qituvchilaro'quvchilarning xatti-harakatlari va rivojlanishini aniqlashga harakat qilishadi. A) fikr-mulohaza. B) motivatsiya. C) standartlarni nazorat qilish va bajarish. D) o'rganishdagi qiyinchiliklarni aniqlash. 20 / 20 20. Formativ baholash orqali o'rganishni yaxshilashga bog'liq bo'lgan asosiy omillar ro'yxatidagi ortiqcha narsalarni chiqarib tashlangформативное. A) baholash natijalarini hisobga olgan holda o'qitishni o'zgartirish. B) O’quvchilarning o'z ta'limlarida faol ishtiroki. C) belgilangan standartlarni bajarish va nazoratqilish. D) natijalarning ta'siri baholash o'quvchilarningo'zini o'zi qadrlashiga. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring tomonidan Wordpress Quiz plugin Pedagogik metodika
I like what you guys tend to be up too. Such clever work and exposure! Keep up the terrific works guys I’ve included you guys to my own blogroll.
I like what you guys tend to be up too. Such clever work and exposure! Keep up the terrific works guys I’ve included you guys to my own blogroll.