Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik metodika » Pedagogik metodika №1 Pedagogik metodika Pedagogik metodika №1 InfoMaster Yanvar 24, 2024 22 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 1 0% 0 1234567891011121314151617181920 Pedagogik metodika №1 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. Baholashning barcha turlarining umumiy xususiyatlari quyidagilardan iborat. A) rejalashtirish, muhokama qilish, tavsiyalar. B) qo'llash, tahlil qilish, sintez qilish. C) kuzatish, interpretaCiya, xulosa. D) so'rov, sinov, modellashtirish. 2 / 20 2. Formativ baholash orqali o'rganishni yaxshilashga bog'liq bo'lgan asosiy omillar ro'yxatidagi ortiqcha narsalarni chiqarib tashlangформативное. A) belgilangan standartlarni bajarish va nazoratqilish. B) O’quvchilarning o'z ta'limlarida faol ishtiroki. C) baholash natijalarini hisobga olgan holda o'qitishni o'zgartirish. D) natijalarning ta'siri baholash o'quvchilarningo'zini o'zi qadrlashiga. 3 / 20 3. O’quvchi natijani yaxshilash uchun nima qilish kerakligini tushunishi mumkin, agar A) faoliyatni tashkil etishga jalb qilish. B) axborot texnologiyalaridan foydalaning. C) baholash mezonlarini tushuntiring. D) sinf reytingi bilan tanishish. 4 / 20 4. Barcha iqtidor va iste'dod tushunchalarining umumiy komponenti. A) ijtimoiy himoya. B) uzluksiz o'rganish. C) madaniy qadriyatlar. D) doimiy o'zini o'zi boshqarish. 5 / 20 5. O'z kognetiv jarayonlari va strategiyalarini ko'rib chiqish. O'z-o'zini aks ettirish uchun noyob qobiliyat. A) ijodkorlik. B) analogiya bo'yicha mulohazayuritish. C) metasognitsiya. D) yolg'on ishontirish vazifasi. 6 / 20 6. O’quvchilar tarixiy faktlarni jarayonda takrorlash orqali yodlaydilar A) ko'rsatmalar, taqdimotlar. B) muloqot. C) yodlash.. D) qiroat. 7 / 20 7. Darslarda axborot-kommunikatsiya texnologiyalaridan foydalanishda o'qituvchilarning asosiy roli O’quvchilarni o'qitishdir. A) mavzu bo'yicha ma'lumot toping. B) olimpiadalarni qidirib toping va ularda ishtirok eting. C) internetdan foydalanish xavfsiz. D) ijtimoiy tarmoqlardan foydalaning. 8 / 20 8. Asosiy masalalar bo'yicha mulohaza yuritish va o'zingizning amaliy tajribangiz haqida fikr yuritish qobiliyati fikrlash uchun xosdir. A) assotsiativ B) tanqidiy. C) mantiqiy. D) mantiqsiz. 9 / 20 9. Asosiy masalalar bo'yicha fikr yuritish va amaliy tajriba haqida fikr yuritish qobiliyati. A) normativ baholash. B) tanqidiy fikrlash. C) hamkorlikdagi trening. D) kümülatif suhbat. 10 / 20 10. Ishlaydigan xotiraning asosiy xususiyati. A) bilinçaltında voqealarni aks ettiring. B) tasvirlar, omillar va hodisalarni suratga olish. C) harakatlarni qanday bajarish haqida ma'lumot. D) ma'lumotni qisqa muddatli saqlash. 11 / 20 11. Trening og'zaki vositalardan foydalanish natijasida yuzaga keladi. A) yuz ifodalari, imo-ishoralar, pantomimalar. B) vizualizatsiya, taqdimotlar. C) gapirish, muhokama qilish va bahslashish. D) aloqa sahnasidagi o'zgarishlar. 12 / 20 12. Barcha O’quvchilarning ehtiyojlarini qondirishga yordam beradigan inklyuziv yondashuv g'oyasi doirada ko'rib chiqiladi. A) Ta'limni o'qitishda yangi yondashuvlar. B) Tanqidiy fikrlashni o'rgatish. C) O'rganish uchun baholash va o'rganishni baholash. D) Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni o'qitish. 13 / 20 13. PISA xalqaro tadqiqotidan olingan ma'lumotlarni tahlil PISAqilish baholash maqsadiga mos keladi. A) o'rganishdagi qiyinchiliklarni aniqlash. B) motivatsiyani oshirish. C) fikr-mulohaza. D) standartlarni nazorat qilish va bajarish. 14 / 20 14. "Yodlash" dialogining mazmunini aniqlang A) tuzilgan kümülatif so'rov orqali o'zaro tushunishga erishish. B) doimiy takrorlash orqali faktlar, g'oyalar va kundalik harakatlarni yodlash. C) sinov uchun mo'ljallangan savollar orqali bilim va tushunishni to'plash. D) muammolarni hal qilish bo'yicha ma'lumotlarni tarqatish uchun fikr almashish. 15 / 20 15. Darsdagi eng kam samarali faoliyat. A) bilimlarni uzatish. B) namoyish. C) ma'ruza. D) muhokama. 16 / 20 16. Tanqidiy fikrlashning asosiy darajasida yosh o'quvchilarda allaqachon rivojlanishi mumkin. Buning uchun eng maqbul yo'l O’quvchilarni rag'batlantirishdir A) taqdim etilgan algoritm bo'yicha o'quv muammosini halqiling. B) o'z tajribangizga asoslanib dalillarni toping. C) tayyor manbalardan olingan ma'lumotlardan foydalaning. D) guruhda o'quv ma'lumotlarini muhokama qilish. 17 / 20 17. Darsni o'rganishni amalga oshirishning dastlabki bosqichi. A) birgalikda rejalashtirish. B) natijalarni tahlil qilish. C) ishni kuzatish. D) umuman sinfni o'qitish. 18 / 20 18. Baholash maqsadlari, ular orqalio'qituvchilaro'quvchilarning xatti-harakatlari va rivojlanishini aniqlashga harakat qilishadi. A) fikr-mulohaza. B) motivatsiya. C) o'rganishdagi qiyinchiliklarni aniqlash. D) standartlarni nazorat qilish va bajarish. 19 / 20 19. O’quvchilarning o'zlari vaqt o'tishi bilan o'z bilimlari darajasini baholaydilar, so'ngra o'qituvchilar bilan birgalikda o'zlarini takomillashtirish yo'lidagi keyingi qadamlarni belgilaydilar. A) mezonlarni baholash. B) trening uchun baholash. C) o'zaro baholash. D) ta'limni baholash. 20 / 20 20. O’quvchilar raqobatlashadigan va boshqa odamning nuqtai nazarini qabul qilishni istamaydigan suhbat. A) ko'rsatma. B) bahsli. C) inklyuziv. D) tadqiqot. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz