Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik metodika » Pedagogik metodika №1 Pedagogik metodika Pedagogik metodika №1 InfoMaster Yanvar 24, 2024 32 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 1 0% 0 1234567891011121314151617181920 Pedagogik metodika №1 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. Asosiy masalalar bo'yicha mulohaza yuritish va o'zingizning amaliy tajribangiz haqida fikr yuritish qobiliyati fikrlash uchun xosdir. A) assotsiativ B) mantiqsiz. C) tanqidiy. D) mantiqiy. 2 / 20 2. Darslarda axborot-kommunikatsiya texnologiyalaridan foydalanishda o'qituvchilarning asosiy roli O’quvchilarni o'qitishdir. A) mavzu bo'yicha ma'lumot toping. B) ijtimoiy tarmoqlardan foydalaning. C) internetdan foydalanish xavfsiz. D) olimpiadalarni qidirib toping va ularda ishtirok eting. 3 / 20 3. PISA xalqaro tadqiqotidan olingan ma'lumotlarni tahlil PISAqilish baholash maqsadiga mos keladi. A) fikr-mulohaza. B) standartlarni nazorat qilish va bajarish. C) o'rganishdagi qiyinchiliklarni aniqlash. D) motivatsiyani oshirish. 4 / 20 4. Tanqidiy fikrlashning asosiy darajasida yosh o'quvchilarda allaqachon rivojlanishi mumkin. Buning uchun eng maqbul yo'l O’quvchilarni rag'batlantirishdir A) guruhda o'quv ma'lumotlarini muhokama qilish. B) taqdim etilgan algoritm bo'yicha o'quv muammosini halqiling. C) tayyor manbalardan olingan ma'lumotlardan foydalaning. D) o'z tajribangizga asoslanib dalillarni toping. 5 / 20 5. O’quvchilar raqobatlashadigan va boshqa odamning nuqtai nazarini qabul qilishni istamaydigan suhbat. A) tadqiqot. B) ko'rsatma. C) inklyuziv. D) bahsli. 6 / 20 6. Trening og'zaki vositalardan foydalanish natijasida yuzaga keladi. A) vizualizatsiya, taqdimotlar. B) yuz ifodalari, imo-ishoralar, pantomimalar. C) gapirish, muhokama qilish va bahslashish. D) aloqa sahnasidagi o'zgarishlar. 7 / 20 7. Darsdagi eng kam samarali faoliyat. A) muhokama. B) namoyish. C) bilimlarni uzatish. D) ma'ruza. 8 / 20 8. O’quvchilarning o'zlari vaqt o'tishi bilan o'z bilimlari darajasini baholaydilar, so'ngra o'qituvchilar bilan birgalikda o'zlarini takomillashtirish yo'lidagi keyingi qadamlarni belgilaydilar. A) mezonlarni baholash. B) o'zaro baholash. C) trening uchun baholash. D) ta'limni baholash. 9 / 20 9. Ishlaydigan xotiraning asosiy xususiyati. A) ma'lumotni qisqa muddatli saqlash. B) tasvirlar, omillar va hodisalarni suratga olish. C) harakatlarni qanday bajarish haqida ma'lumot. D) bilinçaltında voqealarni aks ettiring. 10 / 20 10. Barcha iqtidor va iste'dod tushunchalarining umumiy komponenti. A) ijtimoiy himoya. B) uzluksiz o'rganish. C) doimiy o'zini o'zi boshqarish. D) madaniy qadriyatlar. 11 / 20 11. Barcha O’quvchilarning ehtiyojlarini qondirishga yordam beradigan inklyuziv yondashuv g'oyasi doirada ko'rib chiqiladi. A) Ta'limni o'qitishda yangi yondashuvlar. B) Tanqidiy fikrlashni o'rgatish. C) Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni o'qitish. D) O'rganish uchun baholash va o'rganishni baholash. 12 / 20 12. Baholash maqsadlari, ular orqalio'qituvchilaro'quvchilarning xatti-harakatlari va rivojlanishini aniqlashga harakat qilishadi. A) o'rganishdagi qiyinchiliklarni aniqlash. B) standartlarni nazorat qilish va bajarish. C) fikr-mulohaza. D) motivatsiya. 13 / 20 13. Baholashning barcha turlarining umumiy xususiyatlari quyidagilardan iborat. A) kuzatish, interpretaCiya, xulosa. B) so'rov, sinov, modellashtirish. C) rejalashtirish, muhokama qilish, tavsiyalar. D) qo'llash, tahlil qilish, sintez qilish. 14 / 20 14. "Yodlash" dialogining mazmunini aniqlang A) doimiy takrorlash orqali faktlar, g'oyalar va kundalik harakatlarni yodlash. B) sinov uchun mo'ljallangan savollar orqali bilim va tushunishni to'plash. C) tuzilgan kümülatif so'rov orqali o'zaro tushunishga erishish. D) muammolarni hal qilish bo'yicha ma'lumotlarni tarqatish uchun fikr almashish. 15 / 20 15. O’quvchi natijani yaxshilash uchun nima qilish kerakligini tushunishi mumkin, agar A) faoliyatni tashkil etishga jalb qilish. B) sinf reytingi bilan tanishish. C) baholash mezonlarini tushuntiring. D) axborot texnologiyalaridan foydalaning. 16 / 20 16. O'z kognetiv jarayonlari va strategiyalarini ko'rib chiqish. O'z-o'zini aks ettirish uchun noyob qobiliyat. A) yolg'on ishontirish vazifasi. B) metasognitsiya. C) analogiya bo'yicha mulohazayuritish. D) ijodkorlik. 17 / 20 17. Darsni o'rganishni amalga oshirishning dastlabki bosqichi. A) birgalikda rejalashtirish. B) ishni kuzatish. C) umuman sinfni o'qitish. D) natijalarni tahlil qilish. 18 / 20 18. Formativ baholash orqali o'rganishni yaxshilashga bog'liq bo'lgan asosiy omillar ro'yxatidagi ortiqcha narsalarni chiqarib tashlangформативное. A) belgilangan standartlarni bajarish va nazoratqilish. B) natijalarning ta'siri baholash o'quvchilarningo'zini o'zi qadrlashiga. C) baholash natijalarini hisobga olgan holda o'qitishni o'zgartirish. D) O’quvchilarning o'z ta'limlarida faol ishtiroki. 19 / 20 19. Asosiy masalalar bo'yicha fikr yuritish va amaliy tajriba haqida fikr yuritish qobiliyati. A) kümülatif suhbat. B) hamkorlikdagi trening. C) normativ baholash. D) tanqidiy fikrlash. 20 / 20 20. O’quvchilar tarixiy faktlarni jarayonda takrorlash orqali yodlaydilar A) ko'rsatmalar, taqdimotlar. B) yodlash.. C) qiroat. D) muloqot. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz