Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik metodika » Pedagogik metodika №1 Pedagogik metodika Pedagogik metodika №1 InfoMaster Yanvar 24, 2024 29 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 1 0% 0 1234567891011121314151617181920 Pedagogik metodika №1 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. O’quvchilarning o'zlari vaqt o'tishi bilan o'z bilimlari darajasini baholaydilar, so'ngra o'qituvchilar bilan birgalikda o'zlarini takomillashtirish yo'lidagi keyingi qadamlarni belgilaydilar. A) o'zaro baholash. B) ta'limni baholash. C) mezonlarni baholash. D) trening uchun baholash. 2 / 20 2. O’quvchilar raqobatlashadigan va boshqa odamning nuqtai nazarini qabul qilishni istamaydigan suhbat. A) ko'rsatma. B) inklyuziv. C) tadqiqot. D) bahsli. 3 / 20 3. Formativ baholash orqali o'rganishni yaxshilashga bog'liq bo'lgan asosiy omillar ro'yxatidagi ortiqcha narsalarni chiqarib tashlangформативное. A) natijalarning ta'siri baholash o'quvchilarningo'zini o'zi qadrlashiga. B) belgilangan standartlarni bajarish va nazoratqilish. C) O’quvchilarning o'z ta'limlarida faol ishtiroki. D) baholash natijalarini hisobga olgan holda o'qitishni o'zgartirish. 4 / 20 4. O’quvchi natijani yaxshilash uchun nima qilish kerakligini tushunishi mumkin, agar A) sinf reytingi bilan tanishish. B) faoliyatni tashkil etishga jalb qilish. C) baholash mezonlarini tushuntiring. D) axborot texnologiyalaridan foydalaning. 5 / 20 5. Asosiy masalalar bo'yicha mulohaza yuritish va o'zingizning amaliy tajribangiz haqida fikr yuritish qobiliyati fikrlash uchun xosdir. A) mantiqsiz. B) assotsiativ C) mantiqiy. D) tanqidiy. 6 / 20 6. Barcha O’quvchilarning ehtiyojlarini qondirishga yordam beradigan inklyuziv yondashuv g'oyasi doirada ko'rib chiqiladi. A) Ta'limni o'qitishda yangi yondashuvlar. B) O'rganish uchun baholash va o'rganishni baholash. C) Tanqidiy fikrlashni o'rgatish. D) Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni o'qitish. 7 / 20 7. O'z kognetiv jarayonlari va strategiyalarini ko'rib chiqish. O'z-o'zini aks ettirish uchun noyob qobiliyat. A) metasognitsiya. B) analogiya bo'yicha mulohazayuritish. C) yolg'on ishontirish vazifasi. D) ijodkorlik. 8 / 20 8. PISA xalqaro tadqiqotidan olingan ma'lumotlarni tahlil PISAqilish baholash maqsadiga mos keladi. A) motivatsiyani oshirish. B) fikr-mulohaza. C) standartlarni nazorat qilish va bajarish. D) o'rganishdagi qiyinchiliklarni aniqlash. 9 / 20 9. "Yodlash" dialogining mazmunini aniqlang A) sinov uchun mo'ljallangan savollar orqali bilim va tushunishni to'plash. B) tuzilgan kümülatif so'rov orqali o'zaro tushunishga erishish. C) muammolarni hal qilish bo'yicha ma'lumotlarni tarqatish uchun fikr almashish. D) doimiy takrorlash orqali faktlar, g'oyalar va kundalik harakatlarni yodlash. 10 / 20 10. Ishlaydigan xotiraning asosiy xususiyati. A) ma'lumotni qisqa muddatli saqlash. B) harakatlarni qanday bajarish haqida ma'lumot. C) bilinçaltında voqealarni aks ettiring. D) tasvirlar, omillar va hodisalarni suratga olish. 11 / 20 11. Darsdagi eng kam samarali faoliyat. A) muhokama. B) bilimlarni uzatish. C) namoyish. D) ma'ruza. 12 / 20 12. Baholash maqsadlari, ular orqalio'qituvchilaro'quvchilarning xatti-harakatlari va rivojlanishini aniqlashga harakat qilishadi. A) o'rganishdagi qiyinchiliklarni aniqlash. B) fikr-mulohaza. C) motivatsiya. D) standartlarni nazorat qilish va bajarish. 13 / 20 13. Darsni o'rganishni amalga oshirishning dastlabki bosqichi. A) umuman sinfni o'qitish. B) ishni kuzatish. C) natijalarni tahlil qilish. D) birgalikda rejalashtirish. 14 / 20 14. Barcha iqtidor va iste'dod tushunchalarining umumiy komponenti. A) madaniy qadriyatlar. B) ijtimoiy himoya. C) doimiy o'zini o'zi boshqarish. D) uzluksiz o'rganish. 15 / 20 15. Darslarda axborot-kommunikatsiya texnologiyalaridan foydalanishda o'qituvchilarning asosiy roli O’quvchilarni o'qitishdir. A) internetdan foydalanish xavfsiz. B) mavzu bo'yicha ma'lumot toping. C) ijtimoiy tarmoqlardan foydalaning. D) olimpiadalarni qidirib toping va ularda ishtirok eting. 16 / 20 16. Trening og'zaki vositalardan foydalanish natijasida yuzaga keladi. A) aloqa sahnasidagi o'zgarishlar. B) yuz ifodalari, imo-ishoralar, pantomimalar. C) vizualizatsiya, taqdimotlar. D) gapirish, muhokama qilish va bahslashish. 17 / 20 17. O’quvchilar tarixiy faktlarni jarayonda takrorlash orqali yodlaydilar A) qiroat. B) yodlash.. C) ko'rsatmalar, taqdimotlar. D) muloqot. 18 / 20 18. Tanqidiy fikrlashning asosiy darajasida yosh o'quvchilarda allaqachon rivojlanishi mumkin. Buning uchun eng maqbul yo'l O’quvchilarni rag'batlantirishdir A) o'z tajribangizga asoslanib dalillarni toping. B) taqdim etilgan algoritm bo'yicha o'quv muammosini halqiling. C) guruhda o'quv ma'lumotlarini muhokama qilish. D) tayyor manbalardan olingan ma'lumotlardan foydalaning. 19 / 20 19. Asosiy masalalar bo'yicha fikr yuritish va amaliy tajriba haqida fikr yuritish qobiliyati. A) normativ baholash. B) kümülatif suhbat. C) tanqidiy fikrlash. D) hamkorlikdagi trening. 20 / 20 20. Baholashning barcha turlarining umumiy xususiyatlari quyidagilardan iborat. A) rejalashtirish, muhokama qilish, tavsiyalar. B) kuzatish, interpretaCiya, xulosa. C) qo'llash, tahlil qilish, sintez qilish. D) so'rov, sinov, modellashtirish. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz