Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik metodika » Pedagogik metodika №1 Pedagogik metodika Pedagogik metodika №1 InfoMaster Yanvar 24, 2024 15 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 1 0% 2 1234567891011121314151617181920 Pedagogik metodika №1 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. Asosiy masalalar bo'yicha fikr yuritish va amaliy tajriba haqida fikr yuritish qobiliyati. A) normativ baholash. B) kümülatif suhbat. C) hamkorlikdagi trening. D) tanqidiy fikrlash. 2 / 20 2. Barcha O’quvchilarning ehtiyojlarini qondirishga yordam beradigan inklyuziv yondashuv g'oyasi doirada ko'rib chiqiladi. A) Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni o'qitish. B) O'rganish uchun baholash va o'rganishni baholash. C) Ta'limni o'qitishda yangi yondashuvlar. D) Tanqidiy fikrlashni o'rgatish. 3 / 20 3. "Yodlash" dialogining mazmunini aniqlang A) doimiy takrorlash orqali faktlar, g'oyalar va kundalik harakatlarni yodlash. B) tuzilgan kümülatif so'rov orqali o'zaro tushunishga erishish. C) muammolarni hal qilish bo'yicha ma'lumotlarni tarqatish uchun fikr almashish. D) sinov uchun mo'ljallangan savollar orqali bilim va tushunishni to'plash. 4 / 20 4. Baholash maqsadlari, ular orqalio'qituvchilaro'quvchilarning xatti-harakatlari va rivojlanishini aniqlashga harakat qilishadi. A) standartlarni nazorat qilish va bajarish. B) o'rganishdagi qiyinchiliklarni aniqlash. C) motivatsiya. D) fikr-mulohaza. 5 / 20 5. O’quvchilar raqobatlashadigan va boshqa odamning nuqtai nazarini qabul qilishni istamaydigan suhbat. A) tadqiqot. B) bahsli. C) inklyuziv. D) ko'rsatma. 6 / 20 6. Baholashning barcha turlarining umumiy xususiyatlari quyidagilardan iborat. A) rejalashtirish, muhokama qilish, tavsiyalar. B) qo'llash, tahlil qilish, sintez qilish. C) kuzatish, interpretaCiya, xulosa. D) so'rov, sinov, modellashtirish. 7 / 20 7. Ishlaydigan xotiraning asosiy xususiyati. A) tasvirlar, omillar va hodisalarni suratga olish. B) ma'lumotni qisqa muddatli saqlash. C) bilinçaltında voqealarni aks ettiring. D) harakatlarni qanday bajarish haqida ma'lumot. 8 / 20 8. Tanqidiy fikrlashning asosiy darajasida yosh o'quvchilarda allaqachon rivojlanishi mumkin. Buning uchun eng maqbul yo'l O’quvchilarni rag'batlantirishdir A) tayyor manbalardan olingan ma'lumotlardan foydalaning. B) guruhda o'quv ma'lumotlarini muhokama qilish. C) o'z tajribangizga asoslanib dalillarni toping. D) taqdim etilgan algoritm bo'yicha o'quv muammosini halqiling. 9 / 20 9. PISA xalqaro tadqiqotidan olingan ma'lumotlarni tahlil PISAqilish baholash maqsadiga mos keladi. A) o'rganishdagi qiyinchiliklarni aniqlash. B) standartlarni nazorat qilish va bajarish. C) motivatsiyani oshirish. D) fikr-mulohaza. 10 / 20 10. Trening og'zaki vositalardan foydalanish natijasida yuzaga keladi. A) vizualizatsiya, taqdimotlar. B) aloqa sahnasidagi o'zgarishlar. C) yuz ifodalari, imo-ishoralar, pantomimalar. D) gapirish, muhokama qilish va bahslashish. 11 / 20 11. Asosiy masalalar bo'yicha mulohaza yuritish va o'zingizning amaliy tajribangiz haqida fikr yuritish qobiliyati fikrlash uchun xosdir. A) tanqidiy. B) mantiqsiz. C) mantiqiy. D) assotsiativ 12 / 20 12. Barcha iqtidor va iste'dod tushunchalarining umumiy komponenti. A) uzluksiz o'rganish. B) madaniy qadriyatlar. C) ijtimoiy himoya. D) doimiy o'zini o'zi boshqarish. 13 / 20 13. O’quvchilarning o'zlari vaqt o'tishi bilan o'z bilimlari darajasini baholaydilar, so'ngra o'qituvchilar bilan birgalikda o'zlarini takomillashtirish yo'lidagi keyingi qadamlarni belgilaydilar. A) mezonlarni baholash. B) o'zaro baholash. C) trening uchun baholash. D) ta'limni baholash. 14 / 20 14. Darsni o'rganishni amalga oshirishning dastlabki bosqichi. A) ishni kuzatish. B) birgalikda rejalashtirish. C) umuman sinfni o'qitish. D) natijalarni tahlil qilish. 15 / 20 15. O’quvchi natijani yaxshilash uchun nima qilish kerakligini tushunishi mumkin, agar A) sinf reytingi bilan tanishish. B) faoliyatni tashkil etishga jalb qilish. C) baholash mezonlarini tushuntiring. D) axborot texnologiyalaridan foydalaning. 16 / 20 16. Darslarda axborot-kommunikatsiya texnologiyalaridan foydalanishda o'qituvchilarning asosiy roli O’quvchilarni o'qitishdir. A) internetdan foydalanish xavfsiz. B) olimpiadalarni qidirib toping va ularda ishtirok eting. C) ijtimoiy tarmoqlardan foydalaning. D) mavzu bo'yicha ma'lumot toping. 17 / 20 17. Darsdagi eng kam samarali faoliyat. A) muhokama. B) namoyish. C) ma'ruza. D) bilimlarni uzatish. 18 / 20 18. O’quvchilar tarixiy faktlarni jarayonda takrorlash orqali yodlaydilar A) muloqot. B) ko'rsatmalar, taqdimotlar. C) yodlash.. D) qiroat. 19 / 20 19. Formativ baholash orqali o'rganishni yaxshilashga bog'liq bo'lgan asosiy omillar ro'yxatidagi ortiqcha narsalarni chiqarib tashlangформативное. A) baholash natijalarini hisobga olgan holda o'qitishni o'zgartirish. B) natijalarning ta'siri baholash o'quvchilarningo'zini o'zi qadrlashiga. C) O’quvchilarning o'z ta'limlarida faol ishtiroki. D) belgilangan standartlarni bajarish va nazoratqilish. 20 / 20 20. O'z kognetiv jarayonlari va strategiyalarini ko'rib chiqish. O'z-o'zini aks ettirish uchun noyob qobiliyat. A) yolg'on ishontirish vazifasi. B) analogiya bo'yicha mulohazayuritish. C) ijodkorlik. D) metasognitsiya. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz