Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik metodika » Pedagogik metodika №1 Pedagogik metodika Pedagogik metodika №1 InfoMaster Yanvar 24, 2024 59 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 1 0% 0 1234567891011121314151617181920 Pedagogik metodika №1 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. PISA xalqaro tadqiqotidan olingan ma'lumotlarni tahlil PISAqilish baholash maqsadiga mos keladi. A) o'rganishdagi qiyinchiliklarni aniqlash. B) motivatsiyani oshirish. C) standartlarni nazorat qilish va bajarish. D) fikr-mulohaza. 2 / 20 2. Darsni o'rganishni amalga oshirishning dastlabki bosqichi. A) umuman sinfni o'qitish. B) ishni kuzatish. C) birgalikda rejalashtirish. D) natijalarni tahlil qilish. 3 / 20 3. Asosiy masalalar bo'yicha mulohaza yuritish va o'zingizning amaliy tajribangiz haqida fikr yuritish qobiliyati fikrlash uchun xosdir. A) assotsiativ B) mantiqsiz. C) tanqidiy. D) mantiqiy. 4 / 20 4. O’quvchilar raqobatlashadigan va boshqa odamning nuqtai nazarini qabul qilishni istamaydigan suhbat. A) tadqiqot. B) bahsli. C) inklyuziv. D) ko'rsatma. 5 / 20 5. Darslarda axborot-kommunikatsiya texnologiyalaridan foydalanishda o'qituvchilarning asosiy roli O’quvchilarni o'qitishdir. A) olimpiadalarni qidirib toping va ularda ishtirok eting. B) internetdan foydalanish xavfsiz. C) ijtimoiy tarmoqlardan foydalaning. D) mavzu bo'yicha ma'lumot toping. 6 / 20 6. Trening og'zaki vositalardan foydalanish natijasida yuzaga keladi. A) vizualizatsiya, taqdimotlar. B) gapirish, muhokama qilish va bahslashish. C) aloqa sahnasidagi o'zgarishlar. D) yuz ifodalari, imo-ishoralar, pantomimalar. 7 / 20 7. O'z kognetiv jarayonlari va strategiyalarini ko'rib chiqish. O'z-o'zini aks ettirish uchun noyob qobiliyat. A) analogiya bo'yicha mulohazayuritish. B) ijodkorlik. C) metasognitsiya. D) yolg'on ishontirish vazifasi. 8 / 20 8. "Yodlash" dialogining mazmunini aniqlang A) muammolarni hal qilish bo'yicha ma'lumotlarni tarqatish uchun fikr almashish. B) sinov uchun mo'ljallangan savollar orqali bilim va tushunishni to'plash. C) tuzilgan kümülatif so'rov orqali o'zaro tushunishga erishish. D) doimiy takrorlash orqali faktlar, g'oyalar va kundalik harakatlarni yodlash. 9 / 20 9. Barcha O’quvchilarning ehtiyojlarini qondirishga yordam beradigan inklyuziv yondashuv g'oyasi doirada ko'rib chiqiladi. A) Tanqidiy fikrlashni o'rgatish. B) O'rganish uchun baholash va o'rganishni baholash. C) Ta'limni o'qitishda yangi yondashuvlar. D) Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni o'qitish. 10 / 20 10. Tanqidiy fikrlashning asosiy darajasida yosh o'quvchilarda allaqachon rivojlanishi mumkin. Buning uchun eng maqbul yo'l O’quvchilarni rag'batlantirishdir A) o'z tajribangizga asoslanib dalillarni toping. B) guruhda o'quv ma'lumotlarini muhokama qilish. C) taqdim etilgan algoritm bo'yicha o'quv muammosini halqiling. D) tayyor manbalardan olingan ma'lumotlardan foydalaning. 11 / 20 11. O’quvchi natijani yaxshilash uchun nima qilish kerakligini tushunishi mumkin, agar A) axborot texnologiyalaridan foydalaning. B) faoliyatni tashkil etishga jalb qilish. C) baholash mezonlarini tushuntiring. D) sinf reytingi bilan tanishish. 12 / 20 12. Baholash maqsadlari, ular orqalio'qituvchilaro'quvchilarning xatti-harakatlari va rivojlanishini aniqlashga harakat qilishadi. A) o'rganishdagi qiyinchiliklarni aniqlash. B) standartlarni nazorat qilish va bajarish. C) motivatsiya. D) fikr-mulohaza. 13 / 20 13. O’quvchilarning o'zlari vaqt o'tishi bilan o'z bilimlari darajasini baholaydilar, so'ngra o'qituvchilar bilan birgalikda o'zlarini takomillashtirish yo'lidagi keyingi qadamlarni belgilaydilar. A) o'zaro baholash. B) trening uchun baholash. C) mezonlarni baholash. D) ta'limni baholash. 14 / 20 14. Ishlaydigan xotiraning asosiy xususiyati. A) bilinçaltında voqealarni aks ettiring. B) ma'lumotni qisqa muddatli saqlash. C) tasvirlar, omillar va hodisalarni suratga olish. D) harakatlarni qanday bajarish haqida ma'lumot. 15 / 20 15. Formativ baholash orqali o'rganishni yaxshilashga bog'liq bo'lgan asosiy omillar ro'yxatidagi ortiqcha narsalarni chiqarib tashlangформативное. A) baholash natijalarini hisobga olgan holda o'qitishni o'zgartirish. B) natijalarning ta'siri baholash o'quvchilarningo'zini o'zi qadrlashiga. C) O’quvchilarning o'z ta'limlarida faol ishtiroki. D) belgilangan standartlarni bajarish va nazoratqilish. 16 / 20 16. Darsdagi eng kam samarali faoliyat. A) muhokama. B) ma'ruza. C) bilimlarni uzatish. D) namoyish. 17 / 20 17. O’quvchilar tarixiy faktlarni jarayonda takrorlash orqali yodlaydilar A) muloqot. B) yodlash.. C) qiroat. D) ko'rsatmalar, taqdimotlar. 18 / 20 18. Asosiy masalalar bo'yicha fikr yuritish va amaliy tajriba haqida fikr yuritish qobiliyati. A) tanqidiy fikrlash. B) hamkorlikdagi trening. C) kümülatif suhbat. D) normativ baholash. 19 / 20 19. Baholashning barcha turlarining umumiy xususiyatlari quyidagilardan iborat. A) kuzatish, interpretaCiya, xulosa. B) qo'llash, tahlil qilish, sintez qilish. C) rejalashtirish, muhokama qilish, tavsiyalar. D) so'rov, sinov, modellashtirish. 20 / 20 20. Barcha iqtidor va iste'dod tushunchalarining umumiy komponenti. A) doimiy o'zini o'zi boshqarish. B) madaniy qadriyatlar. C) uzluksiz o'rganish. D) ijtimoiy himoya. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz