Uy » Diagnostika testlari » Iqtisodiy bilim asoslari fanidan diagnostika savollari Diagnostika testlari Iqtisodiy bilim asoslari fanidan diagnostika savollari InfoMaster Dekabr 4, 2023 43 Ko'rishlar 4 izohlar SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0% 0 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 OMAD YOR BO'LSIN! Iqtisodiy bilim asoslari fanidan diagnostika savollari Tayyorgarlik uchun test savollari! 1 / 50 1. Elkonin chaqolaqlik davri deb necha yoshlarni ajratgan etakchi faoliyat tipini xam ko’rsating. A) Ta’lim 4-6 yosh B) 0-1 bevosita emotsianal muloqat C) 2-4 yosh roli o’yin D) 2-3 yosh ishonch 2 / 50 2. O’smirlik davri nechanchi sinflarga to’g’ri keladi? A) 5-Jun B) 7-Aug C) 4-May D) 5-Aug 3 / 50 3. E. Erikson psixosotsio dinamik davralshtirishi bosqichlarida tug’ilgandan 1 yoshgacha davrni nima deb ataladi? A) Ilk bolalik B) Go’daklik C) Kichik maktab yoshi D) Chaqaloklik 4 / 50 4. Shaxsning bilish jarayonlari to’g’ri ko’rsatilgan qatorni toping? A) temperament, xarakter, qobiliyat B) emotsiya, temperament C) sezgi, idrok, xotira, tasavvur, tafakkur D) emotsiya, iroda 5 / 50 5. O’smirlik davrining etakchi faoliyati turi bu..... A) Ta’lim B) Tengdoshlar bilan intim shaxsiy muloqat C) Rolli o’yin D) Predmetli faoliyat 6 / 50 6. Katta maktab yosh davri o‘smirlik yosh davridan nimasi bilan farqlanadi? A) Ilmiy dunyoqarash shakllanganligi. B) Kasb tanlash. C) Muhabbat, sevgi hissining vujudga kelishi. D) Kishining biror bir ijtimoiy ob'ekt bilan bog‘liq oliy madaniy-shartli ichki his-tuyg‘usi. 7 / 50 7. Qaysi javobda idrokka to‘g‘ri ta'rif berilgan? A) Narsa va hodisalarni bir butun va (yaxlit) holda aks ettirilishi. B) Narsa va hodisalar haqida to‘g‘ri tushunchaning hosil bo‘lishi. C) Ko‘rgan narsalar haqida tushuncha hosil bo‘lishi. D) Tashqi muhitdagi ta'sirga javob reaksiyasi. 8 / 50 8. O‘smir hulk atvorini o‘rganishda qaysi metoddan foydalaniladi? A) Test. B) a,b,c javob to‘g‘ri. C) Kuzatish. D) Suhbat. 9 / 50 9. Ilk bolalik davri necha yosh hisoblanadi? A) 5-7 yosh. B) 1-3 yosh. C) 2-6 yosh. D) 3-7 yosh. 10 / 50 10. O‘quv faoliyatini boshqarish uslublari qaysilar? A) Monolog, diolog, polilog B) Demokratik, avtoritar, libiral C) Verbal, noverbal, porolingvistik D) Verbal, demokratik, monolog 11 / 50 11. O‘quvchining fikrlash va harakat strategiyasini inobatga olgan holda uning shaxsi, o‘ziga xos xususiyatlari, qobiliyatini rivojlantirishga yo‘naltirilgan ta’lim qanday nomlanadi? A) Shaxsni ijtimoiylashtiruvchi ta’lim B) Individual ta’lim C) Shaxsga yo‘naltirilgan ta’lim D) Shaxsni tarbiyalovchi ta’lim 12 / 50 12. Interfaol ta’lim bevosita qanday metodlar yordamida tashkil etiladi? A) Interfaol metodlar B) An’anaviy metodlar C) Didaktik o‘yinlar D) Noan’anaviy metodlar 13 / 50 13. “Kreativlik” tushunchasining lug’aviy ma’nosi – bu ...? A) Shaxs ijodkorligi B) Yangilik kirituvchi C) Yaratuvchi, ijodkor D) O‘zgartirish kirituvchi 14 / 50 14. Ko‘rgazmali qurol tanlashda o‘qituvchi eng avval nimani hisobga olish lozim? A) Ma’ruza yoki seminar darsini B) Sinf-xonasini C) Pul qarz berish D) O‘quvchilar sonini 15 / 50 15. Bozor iqtisodiyoti sharoitida bank tizimi asosan qanday tarkibiy tuzilishga ega? A) Bank tizimi bir bo‘g’indan iborat bo‘ladi B) Bank tizimi uch bo‘g’indan iborat bo‘ladi C) Bank tizimi ikki bo‘g’indan iborat bo‘ladi D) Aholining turmush darajasi 16 / 50 16. “Modellashtirish ” metodining afzalligi nimada? A) Eshitadi, ko‘radi B) Ko‘radi C) Ilmiy fikrlaydi D) Eshitadi, ko‘radi, ishtiroq etadi 17 / 50 17. Tovar qiymati va mehnat unumdorligi o‘rtasida qanday bog’liqlik bor? A) To‘g’ri bog’liqlik teskari bog’liqlik bor B) Rivojlanish davri C) Teskari bog’liqlik bor D) Ular o‘rtasida hech qanday bog’liqlik mavjud emas 18 / 50 18. Qaysinisi bilim olish faoliyatiga ko‘ra iqtisodiy ta’lim usullaridan emas? A) Izohli- ko‘rgazmali, reproduktiv B) Muammoli bayon, aqliy hujum C) Birlamchi manbalar bilan ishlash D) Kommunal to‘lov va to‘g’ri soliqlar 19 / 50 19. Tadqiqot metodining kamchiliklari nimada? A) Biznes uchun kurash B) Auditoriyaga moslashmagan C) Auditoriyada shovqin bo‘lishi D) O‘quvchi o‘zi fikrlay olishi 20 / 50 20. Byudjetning taqchilligi qachon vujudga keladi? A) Sof eksport ijobiy bo‘lganda B) Byudjetning daromadlari xarajatlar qismidan kam bo‘lganda C) Daromad va xarajat qismlari teng bo‘lganda D) Daromadlar harajatlar qismidan ortiq bo‘lganda 21 / 50 21. Iqtisodiy ta’limning hulosa chiqarish yo‘llariga ko‘ra usullari tarkibida qaysinisi yo‘q? A) Induktiv B) To‘g’ri javob to‘liq bor C) Ob’ektiv va sub’ektiv D) Nazariy bilimni mahalliy voqealar bilan bog’lash 22 / 50 22. “Metod” atamasi nimani anglatadi? A) Ta’lim B) Nazariya C) Bilim yo‘li D) Byudjet daromadlari xarajatlar qismidan ko‘proq bo‘lganida 23 / 50 23. O‘quvchilar o‘zlashtirish darajasini oshirish usullari afzalligini aniqlash tizimi nima deyiladi? A) Anglash piramidasi B) Amaliy bilim olish mumkin C) Aqliy hujum D) Usul va uslub 24 / 50 24. Tovar ho‘jaligining vujudga kelishi shart sharoitlari nimalardan iborat? A) Ijtimoiy mehnat taqsimoti va mulk egalarining alohidalashuvi B) Ijtimoiy mehnat taqsimoti C) Mulk egalarining alohidalashuvi D) Mahsulotni o‘z iste’moi uchun ishlab chiqari sh 25 / 50 25. Kichik guruhlarga bo‘lib dars o‘tishda o‘qituvchi dars jarayonini qanday rejalashtiradi? A) Axborot bilan ta’minlaydi B) a)Tayyorgarlik ko‘radi, axborot bilan ta’minlaydi, topshiriq tayyorlaydi, natijani muhokama qiladi C) Ketma-ketlik D) Maqsad qo‘yadi, material tanlaydi, topshiriqni tushuntiradi 26 / 50 26. Er solig’i necha marotaba to‘lanadi? A) Fikrlashga o‘rgatish B) 1 C) 3 D) 2 27 / 50 27. Bozor iqtisodiyotining asosiy belgisini aniqlang? A) a)Tarbiyachi va kuzatuvchi vazifasini bajarish B) Talab va taklifning mos kelishi C) Iqtisodiy faoliyat erkinligi D) Erkin raqobatning amal qilishi 28 / 50 28. Mustaqil ishlar nimani hosil qilishga qaratilgan A) Yaxshi ijodiy baho olishga B) Ijodiy ishlash ko‘nikmasini shakllantirishga C) Bilimni mustahkamlashga D) Nimani bilish kerak 29 / 50 29. “Aqliy hujum” va “Keyns” usulining asasiy kamchiligi? A) Katta gurug’larda qo‘llash qiyin B) Og’zaki bayon qilish C) Dars o‘tish o‘ta murakkablash D) ko‘p vaqt talab qiladi 30 / 50 30. Bozorning asosiy vazifasi…? A) qiymatga ega B) Ishsizlikni oldini olish C) Soliqlarni yig’ilsh va boylikni taqsimlash D) Ishlab chiqaruvchilar bilan iste’molchilarni bir biriga bog’lash uchun 31 / 50 31. Markazlashgan va bozor iqtisodiyotining eng yaxshi elementlaridan iborat iqtisodiy tizim qanday nomlanadi? A) An’anaviy iqtisodyot B) Aralash iqtisodiyot C) Hukmatning oltin – valyuta zaxiralarini saqlaydi D) Bozor iqtisodiyot 32 / 50 32. Dars o‘tishda turli metodlarni qo‘llashda eng muhim jihat qaysi ? A) Tahliliy fikrlash, mutaqil fikrlash B) Chuqur o‘zlashtirish imkoni kengayadi C) O‘quvchilar qobiliyati har xil D) Axborotni yig‘adi 33 / 50 33. Yangi ta’lim tizimining eskisidan farqi? A) ilmiy fikrlashga o‘rgatish B) Zamonaviy C) Jahon tajribasi bilan boyitilgan D) Uzluksiz 34 / 50 34. Dars utishning interaktiv usullarini kursating ? A) Sabr-toqat bilan bilim olishga B) faolligini oshirishga C) Kuproq tushuntirishga D) O‘quvchini taxlil qilish, baxolash xulosa chiqarishni o‘rgantishga 35 / 50 35. .Iqtisodiy resurslarning barcha turi uchun umumiy bo‘lgan hususiyat nimadan iborat? A) nisbatan cheklangan yoki kamyob; B) Davlat monopol korxonalari moliyasi va tijorat tashkilotlari moliyasi; C) inson mehnatining natijasi; D) mutloq cheklangan; 36 / 50 36. Ta’lim ilmiyligi tamoyilining mazmuni qaysinda to‘g‘ri? A) Zig zag B) Iqtisodiy qonun, tushuncha va munosabatlarning ilmiy asoslanishi C) Nazariy bilimni mahalliy voqyealar bilan bog‘lash D) Ilmiy tushunchalarning xayotiy misollar bilan bog‘lanishi 37 / 50 37. Soliqlar iqtisodiy mohiyatiga ko‘ra qanday turlarga bo‘linadi? A) To‘g‘ri va egri soliqlar B) Umumdavlat va mahalliy C) OAV materiallaridan foydalanadi. D) YUridik va jismoniy shaxslar to‘laydigan soliqlar 38 / 50 38. Darsda masala, mashqlardan foydalanish qoidalari? A) asosiy kapitalning moddiy eskirishinir B) Bilim olishga C) Foydalanish meyorini bilish va Raqamlarning asoslanganligi D) O‘quvchining o‘zi tashkil qiladi 39 / 50 39. Darsni suhbat asosida tashkil etish shaklini belgilang? A) Bahs-munozara B) So‘zlashuv C) Mustaqillik to‘g‘risidagi qonun D) Hikoya va bayon 40 / 50 40. Modellashtiruvchi o‘yin necha bosqichdan iborat ? A) 3 bosqich B) 4 boskich C) yangi adabiyotlarga taqrizlar yozish D) 2 boskich 41 / 50 41. Mustaqil ishni tashkil etishning muhim xususiyati? A) O‘quv rejasiga muvofiq bo‘ladi B) O‘quvchining o‘zi tashkil qiladi C) Ishni bajarish vaqti belgilanadi D) Fransuzchadan “tushum va chiqim” 42 / 50 42. Jahon xo‘jalik tizimida iqtisodiy munosabatlar nima? A) xalqaro savdo; B) aralash iqtisod modeli; C) xalqaro investitsiya; D) xalqaro mehnat taqsimoti; 43 / 50 43. “Aqliy hujum” usulining afzalligi? A) Talabalar tahlil qilish, xulosa chiqarish, qaror qabul qilishni B) O‘qituvchi faol, hal qiluvchi shaxs C) tezkorlikka amal qilinishi D) O‘quvchilar diqqat bilan tinglashadi 44 / 50 44. O‘rtacha xarajat qanday aniqlanadi? A) Ichki va tashqi xarajatlar qo‘shiladi B) Barcha xarajatlar jamlanib, ularning o‘rtachasi olinadi C) auditoriyaning mustaqil fikrlay olmasligi D) Doimiy va o‘zgaruvchi xarajatlar qo‘shiladi 45 / 50 45. 8– 9 sinflarda “IBA” qanday fan sifatida va qancha hajmida o‘qitiladi? A) Majburiy fan, 17 – 34 soat B) Majburiy fan - 34 soat C) Yakka tartibda D) Ixtiyoriy fan, - 34 soat 46 / 50 46. “Keys” metodini izohlang? A) Ta’limni texnologiyasini qo‘llash B) Qaror qilish, uni yechishga o‘rganish C) kommunistik D) Qaror qabul qilishni o‘rganish 47 / 50 47. Kichik guruhlarga bo‘lib dars o‘tishda o‘qituvchi dars jarayonini qanday rejalashtiradi? A) Axborot bilan ta’minlaydi B) Ketma -ketlik C) Tayyorgarlik ko‘radi, axborot bilan ta’minlaydi, topshiriq tayyorlaydi, natijani muhokamaqiladi D) Maqsad qo‘yadi, material tanlaydi, topshiriqni tushuntiradi 48 / 50 48. Testlar talabalar bilimini baholash usuli sifatida murakkabligi nimada? A) Ko‘rgazmali qurollardan foydalanish B) To‘g‘ri javobni ajratish C) Aynan shu javob to‘g‘riligini asoslash D) 20-25 ta 49 / 50 49. Yangi goyalar, tizim yoki faoliyat yunalishini uzgatirishga karatilgan anik maksadlar, noan’anaviy yondashuvlar, odatiy bulmagan tashabbuslar, ilgor ish uslublari. Ular ... kurinishlari. A) metodikaning; B) innovatsiyaning; C) texnologiyaning; D) loyixalashning. 50 / 50 50. “Innovatsion ta’lim” tushunchasi dastlab kaerda asoslangan? A) 1919 yilda Berlinda; B) 1920 yilda Vashingtonda C) 1995 yilda Moskvada D) 1979 yilda Rimda; 0% Testni qayta ishga tushiring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 0 Informatika fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 1 Tasviriy san’at fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 1 Musiqa fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 3 Texnologiya fanidan diagnostika savollari