Iqtisodiy bilim asoslari fanidan diagnostika savollari

0%
0

OMAD YOR BO'LSIN!


Iqtisodiy bilim asoslari fanidan diagnostika savollari

Tayyorgarlik uchun test savollari!

1 / 50

1. Elkonin chaqolaqlik davri deb necha yoshlarni ajratgan etakchi faoliyat tipini xam ko’rsating.

2 / 50

2. O’smirlik davrida shaxsda egosentrizm qanaqa ko’rinishda bo’ladi?

3 / 50

3. Tasavvurning tafakkurdan farqi nimada? *

4 / 50

4. D.B. Elkonin ilk o’spirinlik davrideb necha yoshlarni ajratgan.

5 / 50

5. E.Erikson o’zining psixosotsial davrlashtirishda maktab yoshidagi bolalarda qaysi faoliyat turi yetakchilik qiladi deb ko’rsatgan?

6 / 50

6. Qaysi javobda idrokka to‘g‘ri ta'rif berilgan?

7 / 50

7. Inson shaxsining shakllanishiga ta'sir qiluvchi omillar?

8 / 50

8. Shaxs aktivligining manbai nima?

9 / 50

9. Shaxsning shakllanishiga ta'sir etuvchi omillarni sanang?

10 / 50

10. Verbal ta'sir deb nimaga aytiladi?

11 / 50

11. O‘quvchining fikrlash va harakat strategiyasini inobatga olgan holda uning shaxsi, o‘ziga xos xususiyatlari, qobiliyatini rivojlantirishga yo‘naltirilgan ta’lim qanday nomlanadi?

12 / 50

12. Kasbiy-pedagogik BKMni boyitadigan ilg’or texnologiyalarni o‘zlashtirish, zamonaviy vosita, texnika va texnologiyalardan foydalana olish pedagogga xos kompetentlikning qaysi sifatini ifodalaydi?

13 / 50

13. Ko‘rgazmali qurol tanlashda o‘qituvchi eng avval nimani hisobga olish lozim?

14 / 50

14. Amortizatsiya qanday jarayonni aks ettiradi?

15 / 50

15. pulning qanday vazifalari bor?

16 / 50

16. Bozor iqtisodiyoti asosiy belgisini aniqlang?

17 / 50

17. Tovar qiymati va mehnat unumdorligi o‘rtasida qanday bog’liqlik bor?

18 / 50

18. Mustaqil ishlar nimani hosil qilishga qaratilgan?

19 / 50

19. “Metodika” fanining maqsadiga qaysi tegishli emas?

20 / 50

20. Onglilik tamoyilida o‘qituvchi –o‘quvchi munosabati qanday bo‘lmog’i lozim?

21 / 50

21. “Metod” atamasi nimani anglatadi?

22 / 50

22. “Modellashtirish” metodining afzalligi?

23 / 50

23. Ta’limda IPT qo‘llanilganda o‘qituvchi qanday vazifani bajaradi?

24 / 50

24. Agar bozorda talab taklifdan ancha oshiq bo‘lsa, u holatda?

25 / 50

25. Er solig’i necha marotaba to‘lanadi?

26 / 50

26. Mustaqil ishlar nimani hosil qilishga qaratilgan

27 / 50

27. Mamlakatning iqtisodiy rivojlanganlik darajasini qaysi ko‘rsatkich yaqqolroq ko‘rsatadi?

28 / 50

28. .“Keys” metodining boshqalardan farqi?

29 / 50

29. Oquvchilar o‘z fikrini qat’iy himoya qilishga undaydigan metod?

30 / 50

30. Dars o‘tishda turli metodlarni qo‘llashda eng muhim jihat qaysi ?

31 / 50

31. DTS ga o‘zgartirish vakolati qaysi boshqaruv muassasasiga berilgan ?

32 / 50

32. Iqtisodiy isloxotlarni amalga oshirishning asosiy yo‘nalishlaridan qaysi biri bozor iqtisodiyotiga o‘tishning shart-sharoitlarini vujudga keltiradi?

33 / 50

33. .Iqtisodiy resurslarning barcha turi uchun umumiy bo‘lgan hususiyat nimadan iborat?

34 / 50

34. Ta’lim ilmiyligi tamoyilining mazmuni qaysinda to‘g‘ri?

35 / 50

35. O‘zbekistonda iqtisodiy faoliyat erkinligining asosi bo‘lgan qonun qaysi?

36 / 50

36. “Masala, mashq” metodi afzalliklari nimada ?

37 / 50

37. Umumta’lim maktablaridagi iqtisodiy bilimlar minimumi qaysi hujjat bilan belgilangan?

38 / 50

38. Modellashtiruvchi o‘yin necha bosqichdan iborat ?

39 / 50

39. Bozor iqtisodiyoti sharoitida bank tizimi asosan qanday tarkibiy tuzilishga ega?

40 / 50

40. O‘rtacha xarajat qanday aniqlanadi?

41 / 50

41. Ma’ruza induktuv uslub asosida ukilsa, kuyidagi ketma-ketlikda bayon kilinadi ?

42 / 50

42. Kredit tushunchasini to‘liq ifoda etuvchi javobni aniqlang?

43 / 50

43. Didaktika qanday masalalar bilan shug‘ullanadi?

44 / 50

44. Talab va taklif egri chiziqlarining kesishish nuqtasi nimani kursatadi?

45 / 50

45. Iqtisodiy moxiyati buyicha byudjet xarajatlari qanday turkumlarga bo‘linadi?

46 / 50

46. Soliqlar iqtisodiy mohiyatiga ko‘ra qanday turlarga bo‘linadi?

47 / 50

47. Dars o‘tishda turli metodlarni qo‘llashda eng muhim jihat qaysi ?

48 / 50

48. O‘quvchilar o‘zlashtirish darajasini oshirish usullari afzalligini aniqlash tizimi nima deyiladi?

49 / 50

49. DТSni qo‘llashdan maqsad nima?

50 / 50

50. Testlar talabalar bilimini baholash usuli sifatida murakkabligi nimada?

0%

InfoMaster
Author: InfoMaster

Foydali bo'lsa mamnunmiz

4 Izohlar
Hammasini ko'rsatish Eng Foydali Eng Yuqori Reyting Eng Past Reyting Sharhingizni qo'shing

Javob qoldiring

Info-Master.uz
Logo
Elementlarni Solishtiring
  • Jami (0)
Solishtiring
0