Uy » Diagnostika testlari » Boshlangi’ch sinf diagnostika savollari Diagnostika testlari Boshlangi’ch sinf diagnostika savollari InfoMaster Dekabr 4, 2023 1046 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 8 0% 53 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 OMAD YOR BO'LSIN! Boshlangi'ch sinf diagnostika savollari Tayyorgarlik uchun test savollari! 1 / 50 1. Ota-onalar o’smir yoshdagi bolalar bilan qanday munosabatda bo’lganlari ma’qul? A) Ishlariga aralashmaslik B) Etibor bermaslik C) Do’stlashish D) Qattiq nazorat 2 / 50 2. E. Erikson psixosotsio dinamik davralshtirishi bosqichlarida tug’ilgandan 1 yoshgacha davrni nima deb ataladi? A) Ilk bolalik B) Go’daklik C) Chaqaloklik D) Kichik maktab yoshi 3 / 50 3. D.B. Elkonin ilk bolalik davrining etakchi faoliyati turi… A) Muloqat B) Ta’lim C) Predmetli faoliyat D) O’quv kasbiy faoliyat 4 / 50 4. O’smirlik davrining etakchi faoliyati turi bu..... A) Ta’lim B) Predmetli faoliyat C) Rolli o’yin D) Tengdoshlar bilan intim shaxsiy muloqat 5 / 50 5. Individual psixologik xususiyatlarni ko’rsating? A) nutq, xotira B) sezgi, idrok, xotira C) temperament, xarakter, qobiliyat D) emotsiya, iroda 6 / 50 6. Ijtimoiy psixologiyada psixologik ta'sirning necha vositasi bor? A) 9 vositasi. B) 3 vositasi. C) 2 vositasi. D) 4 vositasi. 7 / 50 7. Inson temperamentini qaysi yoshdan boshlab aniqlash mumkin? A) 15-17 yoshdan. B) 10 yoshdan. C) Chaqaloqlik davrida. D) 5yoshdan 8 / 50 8. Eng jo‘shqin hissiyotlarga boy davr qaysi davr? A) O‘spirinlik B) Keksalik. C) O‘smirlik.. D) yetuklik. 9 / 50 9. Shaxsning shakllanishiga ta'sir etuvchi omillarni sanang? A) Irsiyat, ijtimoiy muhit, ta'lim-tarbiya hamda shaxs faoliyati B) Sog‘lom va qobilyatli shaxsning aqliy faoliyati C) Ijtimoiy muhit, insoning mustaqil faoliyati D) Irsiyat, ota-ona, bobo-buvi 10 / 50 10. Oson yo‘l bilan murakkab mavzularni, bilimlarni tushuntirish uquvchanligi qanday pedagogik qobiliyat deb ataladi? A) Gnostik qobiliyat B) Perseptiv qobiliyat. C) Didaktik qobiliyat D) Akademik qobiliyat 11 / 50 11. O'z-o'zini baholashga yo'naltirilgan metod? A) bumerang B) analiz-sintez C) "assessment" D) tushunchalar tahlili 12 / 50 12. So'z turkumlariga oid tahlil qanday tahlil deb ataladi? A) morfologik tahlil B) sintaktik tahlil C) leksik tahlil D) fonetik tahlil 13 / 50 13. "Klaster" so'zining manosi? A) kesim B) bo'lak C) shingil D) bo'lim 14 / 50 14. O‘nli kasrlar va ular ustida amallarni kim kashf etgan? A) Nasriddin Tusiy B) Muhammad Taragʻay Ulugʻbek C) Umar Hayyom D) Gʻiyosiddin Jamshid 15 / 50 15. Butunning bitta yoki bir nechta teng ulushlaridan tuzilgan son qanday son deyiladi? A) ulush deyiladi B) bir xil suratli son deyiladi C) kasr son deyiladi D) bir xil maxrajli son deyiladi 16 / 50 16. arakatga doir masalalar deb qanday masalalar tushuniladi? A) jism, harakat yo'nalishini ifodalovchi masalalar B) masofa, vaqt, tezlik orasidagi bog'lanishni ifodalovchi masalalar C) biror jism harakatini ifodalovchi masalalar D) biror hodisaning vaqtini topish talab qilinadigan masalalar 17 / 50 17. Orfoepiya bo‘limida nimalar o‘rganiladi ? A) badiyat B) to‘g‘ri talaffuz C) husnixat D) publitsistika 18 / 50 18. O‘zbekiston Respublikasining davlat tili ekanligidagi Qonun qachon qabul qilindi? A) 1990 yil 21oktyabr B) 1991 yil 21oktyabr C) 1989 yil 21 oktabr D) 1989 yil 12oktyabr 19 / 50 19. O‘qish fani bo‘yicha kompetensiyaviy yondashuvga asoslangan DTS talablari to‘g‘ri belgilangan qatorni toping? A) adabiy-nutqiy kompetensiyalar, nutqiy kompetensiyalar B) adabiy-nutqiy kompetensiyalar, badiiy asarni tahlil qilish kompetensiyasi C) nutqiy kompetensiya, adabiy-nutqiy va lingivistik kompetensiya D) nutqiy kompetensiya, badiiy asarni tahlil qilish kompetensiyasi, badiiy asarni tahlil qilish kompetensiyasi 20 / 50 20. Qaysi paradigma diqqat markazida ta’lim mazmuni emas, balki o‘quvchilar tomonidan turli bilimlarni o‘zlashtirilishini ta’minlovchi samarali usullari yotadi? A) pedagogik paradigma B) psixologik paradigm C) ratsionalistik paradigma D) bilim paradigma 21 / 50 21. Ta’lim olish, taraqqiyot va madaniyatning eng muhim elementlarini avloddan-avlodga yetkazish qaysi paradigmaning maqsadiga kiradi? A) psixologik paradigma B) ratsionalistik (bixevioristik) paradigma C) bilim olish paradigmasi D) pedagogik paradigma 22 / 50 22. Tabiatshunoslik fani bo‘yicha kompetensiyaviy yondashuvga asoslangan DTS talablarining uchinchi yo‘nalishi qanday nomlandi? A) tabiiy, ijtimoiy-iqtisodiy jarayon hamda hodisalarni kuzatish, aniqlash, tushunish va tushuntirish B) geografik obyektlar, joy nomlarini to‘g‘ri qo‘llay olish kompetensiyasi C) globus, geografik atlas va xaritalardan amaliyotda foydalana olish kompetensiyasi D) tabiatni muhofaza qilish va ekologik madaniyat kompetensiyasi 23 / 50 23. Tabiatshunoslik fani bo‘yicha kompetensiyaviy yondashuvga asoslangan DTS talablarining birinchi yo‘nalishi qanday nomlandi? A) geografik obyektlar, joy nomlarini to‘g‘ri qo‘llay olish kompetensiyasi B) tabiatni muhofaza qilish va ekologik madaniyat kompetensiyasi C) tabiiy, ijtimoiy-iqtisodiy jarayon hamda hodisalarni kuzatish, aniqlash, tushunish va tushuntirish kompetensiyasi D) globus, geografik atlas va xaritalardan amaliyotda foydalana olish kompetensiyasi 24 / 50 24. Noma’lum sonni topish yo‘naltirilgan ifoda? A) harfiy ifoda B) sonli ifoda C) misol D) tenglama 25 / 50 25. Matematika o‘qitish metodikasining tadqiqot metodlari? A) og‘zaki,amaliy, interfaol B) interfaol C) amaliy metodlar D) induksiya, deduksiya, anologiya 26 / 50 26. “Berilgan sonlarni va eng sodda kasrlarni o‘qiydi, yozadi, taqqoslay oladi, tartibga solib, turli ko‘rinishlarda tasvirlay oladi” A1 darajasi qaysi kompetensiyani o‘z ichiga oladi? A) matematika mazmuniga oid umumiy kompetensiya B) kognitiv mustaqil fikrlash kompetensiyasi C) kognitiv , ijodiy fikrlash kompetensiyasi D) kognitiv kompetensiya 27 / 50 27. Qisqa shart tuzishdan maqsad? A) o‘quvchi masalani aniq mohiyatini tushunadi B) masala yechimini topish tezlashad C) qisqa yozuv shart emas D) vaqt kam sarflanadi 28 / 50 28. Matematika fani bo‘yicha kompetensiyaviy yondashuvga asoslangan nechta yo‘nalishda DTS talablari belgilangan? A) 5 ta B) 2 ta C) 3 ta D) 4 ta 29 / 50 29. Mazmuniga ko‘ra masala turlari? A) sodda va murakkab B) to‘g‘ri va teskari C) oddiy va sodda D) tarkibli 30 / 50 30. 2 va undan ortiq usul bilan yechiladigan masala turi? A) oddiy B) mantiqiy C) murakkab D) soda 31 / 50 31. Husnixat malakalari qachondan takomillashtirib boriladi? A) 2-sinfda o‘quv yilining 2-yarmidan boshlab B) 1-sinfda o‘quv yilining 1-yarmidan boshlab C) 1-sinfda o‘quv yilining 2-yarmidan boshlab D) 2-sinfda o‘quv yilining 1-yarmidan boshlab 32 / 50 32. Kompetensiya nima? A) o‘rganilgan bilim va shakllangan ko‘nikmalarni notanish vaziyatlarda qo‘llay olish va yangi bilimlarni hosil qilish B) mavjud bilimlarni tanish vaziyatlarda qo‘llay olish C) mavjud bilim, koʻnikma va malakalarni kundalik faoliyatda qoʻllay olish qobiliyati D) bilim o‘rganilgan materiallarni eslab qolish va qayta tushuntirib berish 33 / 50 33. A1 standart darajada adabiy-nutqiy kompetensiya bo‘yicha boshlangʻ`ich ta'lim yakunida bir daqiqada nechta so‘zni o‘qiy oladi? A) 55-60 so‘z B) 80-90 so‘z C) 50-55 so‘z D) 70-80 so‘z 34 / 50 34. Adabiy-nutqiy va badiiy asarni tahlil qilish kompetensiyalari qaysi fan yo‘nalishini belgilaydi? A) o‘qish B) ingliz tili C) rus tili D) ona tili 35 / 50 35. O‘qish fanidan necha yo‘nalishda kompetensiyaviy yondashuvni belgilaydi? A) 4 B) 3 C) 1 D) 2 36 / 50 36. 4-sinf uchun yaratilgan multimedia ilovali metodik qo‘llanmalar qachon ishlab chiqilgan? A) 2016-yil B) 2014-yil C) 2017-yil D) 2015-yil 37 / 50 37. inglab tushunish, so‘zlash, o‘qish, yozish kabilar qaysi kompetensiyani amalga oshiradi? A) adabiy-nutqiy B) Lingivistik C) nutqiy D) badiiy asarni tahlil qilish 38 / 50 38. A1 Qstandart darajasiga ko‘ra ona tili o‘quv dasturida necha soatni tashkil etadi? A) 680 B) 688 C) 608 D) 618 39 / 50 39. A1 standart darajasiga ko‘ra ona tili o‘quv dasturida necha soatni tashkil etadi? A) 608 B) 688 C) 680 D) 618 40 / 50 40. Malaka nima? A) nazariy va amaliy bilim, ko‘nikmalarni amalda qo‘llash va yangi bilimlar hosil qilish B) o‘rganilgan bilim va shakllangan ko‘nikmalarni notanish vaziyatlarda qo‘llay olish va yangi bilimlar hosil qilish C) nazariy bilimlarni amalda qo‘llash D) o‘rganilgan bilim va shakllangan amalda qo‘llash 41 / 50 41. Ko‘nikma nima? A) nazariy ma’lumotlarni amalda qo‘llay olish B) o‘rganilgan bilimlarni amalda qo‘llay olish C) o‘rganilgan bilimlarni tanish vaziyatlarda qo‘llay olish D) nazariy bilimlarni amalda qo‘llay olish 42 / 50 42. Gaplar nimalardan tuziladi? A) harflardan B) tovushlardan C) bo‘g‘inlardan D) so‘zlar 43 / 50 43. Alifbe davrida tovush va harflar qanday o‘rgatiladi? A) osondan qiyinga B) tovush va harflarni o‘rganishdagi izchillik asosida C) avval unlillar, so‘ngra undoshlar D) alfavit tartibida 44 / 50 44. 1-2 sinflarda tekshirish diktantlaridagi so‘zlar soni? A) 1-sinfda 20-25 so‘z, 2-sinf o‘quv yili 1-yarimida 25-30 so‘z B) 1-sinfda 15-20 so‘z, 2-sinf 1-yarimida 20-25 so‘z, 2-yarimida 30-35 so‘z C) 1-sinfda 10-15 so‘z, 2-sinfda 20-25 so‘z D) 1-sinfda 20-25 so‘z, 2-sinfda 30-35 so‘z 45 / 50 45. Ta’limiy diktant necha turga bo‘linadi? A) 2 B) 5 C) 4 D) 8 46 / 50 46. Diktant so‘zining ma’nosi qaysi variantda to‘g‘ri ko‘rsatilgan? A) aytib ko‘riladigan yozma ish B) olingan bilimlarni sinovchi yozma ish C) bo‘lim tugaganda o‘quvchilar bilimini tekshirish D) aytib turmoq, gapirmoq, so‘zlamoq 47 / 50 47. Unlilar qatorini belgilang. A) a, o, i, u, e, o‘ B) o, i, u, t, sh C) o, i, u, g, ch, t D) a, o, g, t. sh, e 48 / 50 48. oshlang‘ich sinflarda savod o‘rgatsih jarayonida qaysi metoddan foydalaniladi? A) suhbat metodidan B) ko‘rgazmalilik metodidan C) tushuntirish metodidan D) tahlil va tarkib metodidan 49 / 50 49. UO‘T muassasalarining dars jadvalini ishlab chiqish uchun qanday hujjat asos hisoblanadi? A) davlat ta’lim standarti B) tayanch o‘quv reja C) o‘quv yuklamasining sinflar bo‘yicha taqsimoti D) o‘quv yuklamasining minimal hajmi 50 / 50 50. UO‘Tning o‘quv dasturi qanday hujjat hisoblanadi? A) o‘quv fanlarining sinflar va mavzular bo‘yicha hajmi, mazmuni, o‘rganish ketma-ketligi va shakllantiriladigan kompetensiyalari belgilangan hujjat hisoblanadi B) o‘quv fanlarining sinflar va mavzular bo‘yicha hajmi, mazmuni, o‘rganish ketma-ketligi va shakllantiriladigan kompetensiyalari belgilangan hujjat hisoblanad C) tayanch o‘quv rejaga muvofiq o‘quv fanlarining sinflar va mavzular bo‘yicha hajmi, mazmuni, o‘rganish ketma-ketligi va shakllantiriladigan kompetensiyalari belgilangan hujjat hisoblanadi. D) tayanch o‘quv rejaga muvofiq o‘quv fanlarining sinflar va mavzular bo‘yicha hajmi, mazmuni, o‘rganish ketma-ketligi belgilangan hujjat hisoblanadi 0% Testni qayta ishga tushiring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 0 Informatika fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 1 Tasviriy san’at fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 2 Musiqa fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 3 Texnologiya fanidan diagnostika savollari