Uy » Diagnostika testlari » Boshlangi’ch sinf diagnostika savollari Diagnostika testlari Boshlangi’ch sinf diagnostika savollari InfoMaster Dekabr 4, 2023 1314 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 8 0% 2 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 OMAD YOR BO'LSIN! Boshlangi'ch sinf diagnostika savollari Tayyorgarlik uchun test savollari! 1 / 50 1. Elkonin chaqolaqlik davri deb necha yoshlarni ajratgan etakchi faoliyat tipini xam ko’rsating. A) Ta’lim 4-6 yosh B) 2-3 yosh ishonch C) 2-4 yosh roli o’yin D) 0-1 bevosita emotsianal muloqat 2 / 50 2. O’smirlik davri insonni bolalikdan yoshlikka o’tuvchi o’z navbatida boshqa davrlardan qaysi tamonlari bilan farq qiladi? A) Ta’limga bo’lgan munosabati B) Intelekt C) Kasb-hunar D) Keskinroq-murakkabroq do’stlik tuyg’ulari ortadi 3 / 50 3. D.B. Elkonin ilk o’spirinlik davrideb necha yoshlarni ajratgan. A) 7-10 yosh B) 12-13 yosh C) 15-17 yosh D) 11-15 yosh 4 / 50 4. Insonning fikrlash jarayonlari orqali qaror qabul qilishi, hamda qabul qilingan qaror asosida o’z xarakterlarini yo’naltirish bu .... A) Xotira B) Tafakkur C) Iroda D) Idrok 5 / 50 5. Xarakterning ekstrovert va introvert tiplarini fanda kim ajratgan A) Gippokrat B) Sechenov C) Karl Yung D) Pavlov 6 / 50 6. Ijtimoiy psixologiyada psixologik ta'sirning necha vositasi bor? A) 2 vositasi. B) 3 vositasi. C) 9 vositasi. D) 4 vositasi. 7 / 50 7. Qaysi faoliyat turi bilish jarayonlarini rivojlantiradi? A) a,b,c javoblar to‘g‘ri. B) Mehnat. C) O‘yin. D) O‘qish. 8 / 50 8. Psixologiya fani nimani o‘rganadi? A) Psixologiya jon, ruh haqidagi fan. Psixologiya insonning psixik jarayonlarini, individual tipologik xususiyatlarini va Shaxslararo bo‘ladigan munosabatlarni o‘rganadi. B) Psixik faktlar, ularning qonuniyatlari va yuzaga kelish mexanizmlarini o‘rganadi. C) Psixologiya ong haqidagi fan, ongning kelib chiqish sabablarini o‘rganadi. D) Uyquni xususiyatlarini o‘rganadi. 9 / 50 9. Psixikaga to‘g‘ri ta'rif berilgan qatorni aniqlang? A) Insonlarning xarakterlari, xususiyatlari, ichki kechinmalari haqidagi fan. B) Diqqatning ko‘lami va tafakkurning rivojlanishiga psixika deb ataladi. C) Qobiliyat darajalari va psixolingvistikaga psixika deb ataladi. D) Oliy nerv faoliyatining ob'ektiv olamga real ko‘rsatadigan ta'sirlarning yo‘naltirilganligi, inson xulqining ob'ektida bo‘lgan reaksiyasiga psixika deb ataladi. 10 / 50 10. O‘quv faoliyatini boshqarish uslublari qaysilar? A) Monolog, diolog, polilog B) Demokratik, avtoritar, libiral C) Verbal, noverbal, porolingvistik D) Verbal, demokratik, monolog 11 / 50 11. Ulushlar deb nimaga aytiladi? A) butunning yarmi teng bo‘laklari ulushlardir B) butunning teng bo‘laklari ulushlar deyiladi C) ulush bu kasr D) bir butun ulush deyiladi 12 / 50 12. Texnologiya so'zining lug'aviy manosi nima? A) "texnologiya" grekcha ikki so'zdan olingan bo'lib – "texnos" qobiliyat ta'imot so'zlaridan tashkil topgan B) "texnologiya" yunoncha ikki so'zdan olingan bo'lib) – "texnos" (techne) – mahorat, sanat va "logos" (logos) – fan, ta'imot so'zlaridan tashkil topgan C) "texnologiya" inglizcha ikki so'zdan olingan bo'lib – sanat va fan, ta'imot so'zlaridan tashkil topgan D) "texnologiya" lotincha so'zdan olingan bo'lib – mahorat, sanat va istedod degan manoni anglatadi 13 / 50 13. "Klaster" so'zining manosi? A) kesim B) bo'lak C) shingil D) bo'lim 14 / 50 14. Tolerantlik so'zining ma'nosi nima? A) qobiliyat B) harakatchanlik C) bardosh,intilish D) chidam,sabr-toqat 15 / 50 15. arakatga doir masalalar deb qanday masalalar tushuniladi? A) masofa, vaqt, tezlik orasidagi bog'lanishni ifodalovchi masalalar B) biror jism harakatini ifodalovchi masalalar C) jism, harakat yo'nalishini ifodalovchi masalalar D) biror hodisaning vaqtini topish talab qilinadigan masalalar 16 / 50 16. O‘zbekiston Respublikasining davlat tili ekanligidagi Qonun qachon qabul qilindi? A) 1991 yil 21oktyabr B) 1989 yil 12oktyabr C) 1989 yil 21 oktabr D) 1990 yil 21oktyabr 17 / 50 17. O‘qish fani bo‘yicha kompetensiyaviy yondashuvga asoslangan DTS talablari to‘g‘ri belgilangan qatorni toping? A) nutqiy kompetensiya, adabiy-nutqiy va lingivistik kompetensiya B) adabiy-nutqiy kompetensiyalar, nutqiy kompetensiyalar C) adabiy-nutqiy kompetensiyalar, badiiy asarni tahlil qilish kompetensiyasi D) nutqiy kompetensiya, badiiy asarni tahlil qilish kompetensiyasi, badiiy asarni tahlil qilish kompetensiyasi 18 / 50 18. Qaysi paradigma diqqat markazida ta’lim mazmuni emas, balki o‘quvchilar tomonidan turli bilimlarni o‘zlashtirilishini ta’minlovchi samarali usullari yotadi? A) psixologik paradigm B) pedagogik paradigma C) bilim paradigma D) ratsionalistik paradigma 19 / 50 19. An’anaviy-konservativ paradigma nimani asoslaydi? A) psixologik paradigma B) ratsionalistik (bixevioristik) paradigma C) bilim paradigmasi D) pedagogik paradigma 20 / 50 20. Ota-onalar e’tiborini tarbiyaning biror muammosiga jalb etish maqsadida o‘tkaziladigan tarbiyaviy tadbir nomi? A) yigʻilishlar B) treninglar C) majlis-munozaralar D) uchrashuvlar 21 / 50 21. O‘quvchilarni bir xil saviyada, bir xil yoshda, bilimi jihatidan ham teng bo‘lgan jamoani boshqarib turuvchi pedagog? A) sinf rahbari B) trener C) pedagog D) o‘qituvchi 22 / 50 22. Tabiatshunoslik fani bo‘yicha kompetensiyaviy yondashuvga asoslangan DTS talablarining to‘rtinchi yo‘nalishi qanday nomlandi? A) tabiatni muhofaza qilish va ekologik madaniyat kompetensiyasi B) geografik obyektlar, joy nomlarini to‘g‘ri qo‘llay olish kompetensiyasi C) globus, geografik atlas va xaritalardan amaliyotda foydalana olish kompetensiyasi D) tabiiy, ijtimoiy-iqtisodiy jarayon hamda hodisalarni kuzatish, aniqlash, tushunish va tushuntirish kompetensiyasi 23 / 50 23. Tabiatshunoslik fani bo‘yicha kompetensiyaviy yondashuvga asoslangan DTS talablarining birinchi yo‘nalishi qanday nomlandi? A) globus, geografik atlas va xaritalardan amaliyotda foydalana olish kompetensiyasi B) tabiiy, ijtimoiy-iqtisodiy jarayon hamda hodisalarni kuzatish, aniqlash, tushunish va tushuntirish kompetensiyasi C) geografik obyektlar, joy nomlarini to‘g‘ri qo‘llay olish kompetensiyasi D) tabiatni muhofaza qilish va ekologik madaniyat kompetensiyasi 24 / 50 24. O‘quvchilar tafakkurini charxlashga yo‘naltirilgan masala turi? A) sodda B) ikki va undan ortiq usulli masala C) mantiqiy D) murakkab 25 / 50 25. Qisqa shart tuzishdan maqsad? A) masala yechimini topish tezlashad B) vaqt kam sarflanadi C) qisqa yozuv shart emas D) o‘quvchi masalani aniq mohiyatini tushunadi 26 / 50 26. Matematika fani bo‘yicha kompetensiyaviy yondashuvga asoslangan nechta yo‘nalishda DTS talablari belgilangan? A) 3 ta B) 5 ta C) 4 ta D) 2 ta 27 / 50 27. Mazmuniga ko‘ra masala turlari? A) tarkibli B) to‘g‘ri va teskari C) sodda va murakkab D) oddiy va sodda 28 / 50 28. Sinfdan tashqari o‘qish darslari qanday tashkil qilinadi? A) 1sinfda haftada 2-marta, 3-4 siflarda ikki haftada 1marta B) 1sinfda 1 2-4 siflarda ikki haftada 1marta C) 1-2 sinfda haftada 1-marta, 3-4 siflarda ikki haftada 1marta D) 1-sinfda o‘tkazilmaydi 2-4 siflarda haftada 1marta 29 / 50 29. Husnixat malakalari qachondan takomillashtirib boriladi? A) 1-sinfda o‘quv yilining 2-yarmidan boshlab B) 2-sinfda o‘quv yilining 1-yarmidan boshlab C) 1-sinfda o‘quv yilining 1-yarmidan boshlab D) 2-sinfda o‘quv yilining 2-yarmidan boshlab 30 / 50 30. Dasturda tez yozish ko‘nikmalari nechanchi sinflarda shakllantiriladi? A) 1-2 sinflar B) 3-4-sinflarda C) 2-3 sinflar D) 2-3 sinflar 31 / 50 31. Alifbo davri o‘rganiladigan tovush va harflar, szlarning va bo‘g‘inlarning tuzilishi, murakkablik darajasiga ko‘ra necha bosqichga bo‘linadi? A) 2 bosqich B) 3 bosqichga C) 5 bosqich D) 4 bosqich 32 / 50 32. Kompetensiya nima? A) bilim o‘rganilgan materiallarni eslab qolish va qayta tushuntirib berish B) o‘rganilgan bilim va shakllangan ko‘nikmalarni notanish vaziyatlarda qo‘llay olish va yangi bilimlarni hosil qilish C) mavjud bilim, koʻnikma va malakalarni kundalik faoliyatda qoʻllay olish qobiliyati D) mavjud bilimlarni tanish vaziyatlarda qo‘llay olish 33 / 50 33. Prezidentimizning "Kitob mahsulotlarini chop etish va tarqatish tizimini rivojlantirish kitob mutolaasi va kitobxonlik madaniyatini oshirish hamda targʻibot qilish bo‘yicha kommissiya tuzish to‘gʻrisida"gi farmoyishi qachon imzolangan? A) 2017- yil 12- yanvar B) 2017 yil 6 -aprel C) 2014-yil 19-fevral D) 2017-yil 15-mart 34 / 50 34. A1Qstandart darajada adabiy-nutqiy kompetensiya bo‘yicha boshlangʻ`ich ta'lim yakunida bir daqiqada nechta so‘zni o‘qiy oladi? A) 80-90 so‘z B) 55-60 so‘z C) 100 so‘z D) 50-55 so‘z 35 / 50 35. O‘qish fanidan necha yo‘nalishda kompetensiyaviy yondashuvni belgilaydi? A) 1 B) 3 C) 4 D) 2 36 / 50 36. 4-sinf uchun yaratilgan multimedia ilovali metodik qo‘llanmalar qachon ishlab chiqilgan? A) 2014-yil B) 2017-yil C) 2016-yil D) 2015-yil 37 / 50 37. Boshlang‘ich sinflarda insho mazmuniga ko‘ra necha turga bo‘linadi? A) 2 B) 5 C) 3 D) 4 38 / 50 38. Gaplar nimalardan tuziladi? A) tovushlardan B) so‘zlar C) bo‘g‘inlardan D) harflardan 39 / 50 39. Savod o‘rganish davrida sinfdan tashqari o‘qish qachon o‘tkaziladi? A) o‘tkazilmaydi B) oyda 1 marta C) haftada 1 marta D) chorakda bir marta 40 / 50 40. Bilim nima? A) o‘quv fani bo‘yicha materiallarni utushntirib berish B) mavzuga oid DTS talablari C) o‘rganilgan ma’lumotlarni eslab qolish va qayta tushuntirib berish D) mavzuga oid nazariy ma’lumotlar, atama va tushunchalar 41 / 50 41. A1 standart darajasi qanday nomlandi? A) boshlang‘ich ta’lim darajasi B) 1-4-sinf darajasi C) boshlang‘ich darajas D) umumta’lim fanlarini o‘rganishning boshlang‘ich darajasi 42 / 50 42. Ta’limiy diktant necha turga bo‘linadi? A) 2 B) 8 C) 4 D) 5 43 / 50 43. Diktant so‘zining ma’nosi qaysi variantda to‘g‘ri ko‘rsatilgan? A) aytib turmoq, gapirmoq, so‘zlamoq B) olingan bilimlarni sinovchi yozma ish C) aytib ko‘riladigan yozma ish D) bo‘lim tugaganda o‘quvchilar bilimini tekshirish 44 / 50 44. Lotin yozuviga asoslangan o‘zbek alifboda nechta harf va harf birikmasi mavjud? A) 30 ta harf va 1 ta belgi B) 32 ta harf 2 ta belgi C) 28 ta harf va 3 ta birikma D) 26 ta harf va 3 ta birikma, 1ta belgi 45 / 50 45. So‘zlarda tutuq belgisi noto‘g‘ri qo‘yilgan qatorni aniqlang? A) ma’shal, mas’ul, bid’at B) ma’shal, mas’ul, she’r C) e’tiroz, she’r, e’tirof D) al’o, taz’im, tas’ir 46 / 50 46. oshlang‘ich sinflarda savod o‘rgatsih jarayonida qaysi metoddan foydalaniladi? A) tahlil va tarkib metodidan B) ko‘rgazmalilik metodidan C) tushuntirish metodidan D) suhbat metodidan 47 / 50 47. UO‘T muassasalarining dars jadvalini ishlab chiqish uchun qanday hujjat asos hisoblanadi? A) o‘quv yuklamasining minimal hajmi B) tayanch o‘quv reja C) o‘quv yuklamasining sinflar bo‘yicha taqsimoti D) davlat ta’lim standarti 48 / 50 48. Dars jarayoni necha bosqichdan iborat? A) 6 B) o‘qituvchi mahoratiga bog‘liq C) 5 D) 4 49 / 50 49. O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining Umumiy o‘rta va o‘rta maxsus, kasb-hunar ta’limining davlat ta’lim standartlarini tasdiqlash to‘g‘risida”gi 187-sonli qarori qachon qabul qilingan? A) 2017 yil 6 aprel B) 2017 yil 17 aprel C) 2016 yil 16 aprel D) 2016 yil 7 aprel 50 / 50 50. Darsga berilgan ta’rifni toping? A) dars 6 bosqichdan iborat mashg‘ulot B) dars tag‘limiy maqsadni o‘zida jamlagan o‘quv soati C) dars sinfda aniq maqsad,berilgan vaqt oralig‘ida o‘qituvchi rahbarligida o‘quvchilar uchun o‘quv-tarbiya jarayonining tashkil etilish D) dars o‘quvchilarga DTS talabini bajarishlariga yo‘naltirilgan mashg‘ulot 0% Testni qayta ishga tushiring Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 0 Informatika fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 1 Tasviriy san’at fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 2 Musiqa fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 3 Texnologiya fanidan diagnostika savollari