Uy » Diagnostika testlari » Boshlangi’ch sinf diagnostika savollari Diagnostika testlari Boshlangi’ch sinf diagnostika savollari InfoMaster Dekabr 4, 2023 1398 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 8 0% 2 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 OMAD YOR BO'LSIN! Boshlangi'ch sinf diagnostika savollari Tayyorgarlik uchun test savollari! 1 / 50 1. E. Erikson psixosotsio dinamik davralshtirishi bosqichlarida tug’ilgandan 1 yoshgacha davrni nima deb ataladi? A) Ilk bolalik B) Go’daklik C) Kichik maktab yoshi D) Chaqaloklik 2 / 50 2. Individning o’z tajribasini esda olib qolishi, esda saqlashi va keyinchalik uni yana esga tushurishi nima deb ataladi? A) Xotira B) Tafakkur C) Sezgi D) Idrok 3 / 50 3. Xolerik temperamentiga xos psixologik xususiyatlarni ko’rsating? A) Kuchsiz qo’zg’aluvchan kam gap extiyotkor B) Qo’zg’alishi sust kam gap ikkilanuvchan C) Muloqatga kirishuvchan ikkilanuvchan qatiyatsiz D) Kuchli qo’zg’aluvchan besabr jo’shqin muloqatga kirishuvchan 4 / 50 4. Xarakterning ekstrovert va introvert tiplarini fanda kim ajratgan A) Gippokrat B) Pavlov C) Karl Yung D) Sechenov 5 / 50 5. Individ so’ziga to’g’ri ta’rif berilgan qatorni toping? A) alohida mustaqil holda mavjud bo’lgan organism. B) tashqi muhit va nutqga suyangan holda idrokning ichki rejalari. C) insondagi yangi harakat obraz va tushunchalarning paydo bo’lishi. D) nerv tizimining bazi genetik nazariyalari va xususiyati. 6 / 50 6. O‘smirlarning o‘zini katta bo‘lganini his qila olishi ularga nisbatan qanday munosabat o‘rnatishni taqozo qiladi? A) Tenglik munosabatlari. B) Cheklangan tenglik munosabatlari. C) Rahbarlik va bo‘ysunish munosabatlari D) O‘rtoqlik munosabatlari 7 / 50 7. Ijtimoiy psixologiyada psixologik ta'sirning necha vositasi bor? A) 9 vositasi. B) 4 vositasi. C) 3 vositasi. D) 2 vositasi. 8 / 50 8. Eng jo‘shqin hissiyotlarga boy davr qaysi davr? A) O‘smirlik.. B) O‘spirinlik C) yetuklik. D) Keksalik. 9 / 50 9. Verbal ta'sir deb nimaga aytiladi? A) “Nutqsiz” ta'sirga B) Fiziologik ta'sir ko‘rsatishga C) Bu nutqning atrofdagi nutqni bezovchi, uni kuchaytiruvchi yoki susaytiruvchi omillariga D) So‘z va nutqimiz orqali ko‘rsatadigan ta'sirimizga 10 / 50 10. Oson yo‘l bilan murakkab mavzularni, bilimlarni tushuntirish uquvchanligi qanday pedagogik qobiliyat deb ataladi? A) Akademik qobiliyat B) Perseptiv qobiliyat. C) Didaktik qobiliyat D) Gnostik qobiliyat 11 / 50 11. Innovasiya bu - …? A) innovasion (grekcha innovasion) – ijodiy fikrlash demakdir B) innovasion (inglizcha innovasion) - yangilik kiritish, yangilik yaratish demakdir C) innovasion (ispancha innovasion) - izlanish yangicha fikrlash demakdir D) innovasion (lotincha innovasion) – kashf qilmoq demakdir 12 / 50 12. O'z-o'zini baholashga yo'naltirilgan metod? A) analiz-sintez B) bumerang C) "assessment" D) tushunchalar tahlili 13 / 50 13. "Baliq skleti" texnologiyasi yakunida nima chiqariladi? A) xulosa B) baho C) natija D) yakun 14 / 50 14. Tolerantlik so'zining ma'nosi nima? A) qobiliyat B) harakatchanlik C) bardosh,intilish D) chidam,sabr-toqat 15 / 50 15. Butunning bitta yoki bir nechta teng ulushlaridan tuzilgan son qanday son deyiladi? A) bir xil maxrajli son deyiladi B) kasr son deyiladi C) bir xil suratli son deyiladi D) ulush deyiladi 16 / 50 16. O‘zbekiston Respublikasining davlat tili ekanligidagi Qonun qachon qabul qilindi? A) 1991 yil 21oktyabr B) 1989 yil 21 oktabr C) 1989 yil 12oktyabr D) 1990 yil 21oktyabr 17 / 50 17. O‘qish fani bo‘yicha kompetensiyaviy yondashuvga asoslangan nechta yo‘nalishda DTS talablari belgilangan? A) 5 ta B) 3 ta C) 4 ta D) 2 ta 18 / 50 18. Kompetensiyalar qanday turlarga bo‘linadi? A) tayanch va xususiy kompetensiyalar B) tayanch va umumiy kompetensiyalar C) tayanch va fanga oid umumiy kompetensiyalar D) boshlang‘ich va umumiy kompetensiyalar 19 / 50 19. Qaysi paradigma diqqat markazida ta’lim mazmuni emas, balki o‘quvchilar tomonidan turli bilimlarni o‘zlashtirilishini ta’minlovchi samarali usullari yotadi? A) pedagogik paradigma B) bilim paradigma C) psixologik paradigm D) ratsionalistik paradigma 20 / 50 20. Ta’lim olish, taraqqiyot va madaniyatning eng muhim elementlarini avloddan-avlodga yetkazish qaysi paradigmaning maqsadiga kiradi? A) psixologik paradigma B) pedagogik paradigma C) bilim olish paradigmasi D) ratsionalistik (bixevioristik) paradigma 21 / 50 21. Sinf rahbari maktab ma’muriyati bilan birgalikda kimlar bilan hamkorlikda tarbiyaviy ishlarni olib boradi? A) mahalla B) mahalla jamoasi, ota-onalar C) yoshlar ittifoqi D) ota-onalar 22 / 50 22. Tabiatshunoslik fani bo‘yicha kompetensiyaviy yondashuvga asoslangan DTS talablarining to‘rtinchi yo‘nalishi qanday nomlandi? A) globus, geografik atlas va xaritalardan amaliyotda foydalana olish kompetensiyasi B) geografik obyektlar, joy nomlarini to‘g‘ri qo‘llay olish kompetensiyasi C) tabiatni muhofaza qilish va ekologik madaniyat kompetensiyasi D) tabiiy, ijtimoiy-iqtisodiy jarayon hamda hodisalarni kuzatish, aniqlash, tushunish va tushuntirish kompetensiyasi 23 / 50 23. Tabiatshunoslik fani bo‘yicha kompetensiyaviy yondashuvga asoslangan DTS talablarining birinchi yo‘nalishi qanday nomlandi? A) geografik obyektlar, joy nomlarini to‘g‘ri qo‘llay olish kompetensiyasi B) globus, geografik atlas va xaritalardan amaliyotda foydalana olish kompetensiyasi C) tabiatni muhofaza qilish va ekologik madaniyat kompetensiyasi D) tabiiy, ijtimoiy-iqtisodiy jarayon hamda hodisalarni kuzatish, aniqlash, tushunish va tushuntirish kompetensiyasi 24 / 50 24. Matematika o‘qitish metodikasining tadqiqot metodlari? A) og‘zaki,amaliy, interfaol B) interfaol C) induksiya, deduksiya, anologiya D) amaliy metodlar 25 / 50 25. Matematika darsi haftasiga necha soatni tashkil etadi? A) 3 B) 4 C) 6 D) 5 26 / 50 26. “Berilgan sonlarni va eng sodda kasrlarni o‘qiydi, yozadi, taqqoslay oladi, tartibga solib, turli ko‘rinishlarda tasvirlay oladi” A1 darajasi qaysi kompetensiyani o‘z ichiga oladi? A) kognitiv kompetensiya B) kognitiv mustaqil fikrlash kompetensiyasi C) matematika mazmuniga oid umumiy kompetensiya D) kognitiv , ijodiy fikrlash kompetensiyasi 27 / 50 27. Qisqa shart tuzishdan maqsad? A) masala yechimini topish tezlashad B) o‘quvchi masalani aniq mohiyatini tushunadi C) vaqt kam sarflanadi D) qisqa yozuv shart emas 28 / 50 28. Matematika fani bo‘yicha kompetensiyaviy yondashuvga asoslangan nechta yo‘nalishda DTS talablari belgilangan? A) 5 ta B) 2 ta C) 4 ta D) 3 ta 29 / 50 29. Ijodiy mashqlar qanday o‘tkaziladi? A) gap tuzish uchun mavzu beriladi, o‘quvchilar shu mavzuga mos gap tuzadilar. Narsa rasmi yoki syujetli rasm beriladi, o‘quvchilar rasm asosida bir yoki bir necha gap tuzadilar B) gap tuzish uchun mavzu beriladi, o‘quvchilar shu mavzuga mos gap tuzadilar C) narsa rasmi yoki syujetli rasm beriladi, o‘quvchilar rasm asosida bir yoki bir necha gap tuzadilar D) ijodiy mashqlarda o‘quvchilar o‘zlari erkin ravishda gap tuzadilar 30 / 50 30. Kompetensiya nima? A) o‘rganilgan bilim va shakllangan ko‘nikmalarni notanish vaziyatlarda qo‘llay olish va yangi bilimlarni hosil qilish B) mavjud bilimlarni tanish vaziyatlarda qo‘llay olish C) mavjud bilim, koʻnikma va malakalarni kundalik faoliyatda qoʻllay olish qobiliyati D) bilim o‘rganilgan materiallarni eslab qolish va qayta tushuntirib berish 31 / 50 31. Prezidentimizning "Kitob mahsulotlarini chop etish va tarqatish tizimini rivojlantirish kitob mutolaasi va kitobxonlik madaniyatini oshirish hamda targʻibot qilish bo‘yicha kommissiya tuzish to‘gʻrisida"gi farmoyishi qachon imzolangan? A) 2017 yil 6 -aprel B) 2017- yil 12- yanvar C) 2017-yil 15-mart D) 2014-yil 19-fevral 32 / 50 32. A1Qstandart darajada adabiy-nutqiy kompetensiya bo‘yicha boshlangʻ`ich ta'lim yakunida bir daqiqada nechta so‘zni o‘qiy oladi? A) 100 so‘z B) 55-60 so‘z C) 80-90 so‘z D) 50-55 so‘z 33 / 50 33. A1 standart darajada adabiy-nutqiy kompetensiya bo‘yicha boshlangʻ`ich ta'lim yakunida bir daqiqada nechta so‘zni o‘qiy oladi? A) 70-80 so‘z B) 55-60 so‘z C) 80-90 so‘z D) 50-55 so‘z 34 / 50 34. 4-sinf uchun yaratilgan multimedia ilovali metodik qo‘llanmalar qachon ishlab chiqilgan? A) 2016-yil B) 2015-yil C) 2014-yil D) 2017-yil 35 / 50 35. 1-sinf uchun yaratilgan multimedia ilovali metodik qo‘llanmalar qachon ishlab chiqilgan? A) 2017-yil B) 2014-yil C) 2016 -yil D) 2015- yil 36 / 50 36. Fonetika, grafika, orfoepia, orgarafiya, leksika, grammatika va uslubiyatga oid kompetensiyaviya nomini toping? A) Badiiy asarni tahlil qilish B) *a ) lingivistik C) nutqiy D) adabiy-nutqiy 37 / 50 37. inglab tushunish, so‘zlash, o‘qish, yozish kabilar qaysi kompetensiyani amalga oshiradi? A) badiiy asarni tahlil qilish B) adabiy-nutqiy C) nutqiy D) Lingivistik 38 / 50 38. Ona tili bo‘yicha nechta kompetensiyaviy yondashuv belgilangan? A) 2 B) 4 C) 3 D) 1 39 / 50 39. Malaka nima? A) o‘rganilgan bilim va shakllangan amalda qo‘llash B) nazariy bilimlarni amalda qo‘llash C) nazariy va amaliy bilim, ko‘nikmalarni amalda qo‘llash va yangi bilimlar hosil qilish D) o‘rganilgan bilim va shakllangan ko‘nikmalarni notanish vaziyatlarda qo‘llay olish va yangi bilimlar hosil qilish 40 / 50 40. Gaplar nimalardan tuziladi? A) harflardan B) bo‘g‘inlardan C) tovushlardan D) so‘zlar 41 / 50 41. Savod o‘rganish davrida sinfdan tashqari o‘qish qachon o‘tkaziladi? A) o‘tkazilmaydi B) chorakda bir marta C) oyda 1 marta D) haftada 1 marta 42 / 50 42. Alifbe davrida tovush va harflar qanday o‘rgatiladi? A) alfavit tartibida B) osondan qiyinga C) tovush va harflarni o‘rganishdagi izchillik asosida D) avval unlillar, so‘ngra undoshlar 43 / 50 43. UO‘T muassasalarining pedagogik kengashlariga dars jadvalini tuzishda tayanch o‘quv rejadagi umumiy soatlar hajmidan oshmagan holda, ma’lum bir fanlarni chuqurlashtirib o‘qitish maqsadida necha foizgacha o‘zgartirish kiritish huquqi beriladi? A) 25 % gacha B) 10 % gacha C) 15 % gacha D) 20 % gacha 44 / 50 44. Lotin yozuviga asoslangan o‘zbek alifboda nechta harf va harf birikmasi mavjud? A) 26 ta harf va 3 ta birikma, 1ta belgi B) 30 ta harf va 1 ta belgi C) 28 ta harf va 3 ta birikma D) 32 ta harf 2 ta belgi 45 / 50 45. Boshlang‘ich sinflarda yozma nutq malakalarini rivojlantirish va husnixatga o‘rgatish maqsadini qaysi fan amalga oshiradi? A) tabiat B) ona tili C) o‘qish D) adabiyot 46 / 50 46. Unlilar qatorini belgilang. A) o, i, u, g, ch, t B) a, o, g, t. sh, e C) a, o, i, u, e, o‘ D) o, i, u, t, sh 47 / 50 47. Lingvistik kompetensiya o‘z ichiga nimalarni oladi? A) orfografiya, leksika, grammatika va uslubiyotiga oid B) fonetika, grafika, orfoepiya, orfografiya, leksika, grammatika va uslubiyotiga oid C) fonetika, grafika, orfoepiya, orfografiya, leksika D) fonetika, grafika, orfoepiya 48 / 50 48. oshlang‘ich sinflarda savod o‘rgatsih jarayonida qaysi metoddan foydalaniladi? A) tushuntirish metodidan B) suhbat metodidan C) tahlil va tarkib metodidan D) ko‘rgazmalilik metodidan 49 / 50 49. Dars jarayoni necha bosqichdan iborat? A) o‘qituvchi mahoratiga bog‘liq B) 4 C) 6 D) 5 50 / 50 50. Umumiy o‘rta ta’limning (UO‘T) tayanch o‘quv rejasi qanday hujjat hisoblanadi? A) umumiy o‘rta ta’lim muassasalarida o‘qitiladigan o‘quv fanlarining sinflar bo‘yicha taqsimoti belgilangan hujjat hisoblanadi B) umumiy o‘rta ta’lim muassasalarida o‘qitiladigan o‘quv fanlari nomi, o‘quv yuklamasining minimal hajmi hamda ularning sinflar bo‘yicha taqsimoti belgilangan hujjat hisoblanadi C) umumiy o‘rta ta’lim muassasalarida o‘qitiladigan o‘quv fanlari nomi, o‘quv yuklamasining hajmi hamda ularning sinflar bo‘yicha taqsimoti belgilangan hujjat hisoblanadi D) umumiy o‘rta ta’lim muassasalarida o‘qitiladigan o‘quv fanlari nomi, o‘quv yuklamasining maksimal hajmi hamda ularning sinflar bo‘yicha taqsimoti belgilangan dastur hisoblanadi 0% Testni qayta ishga tushiring Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 0 Informatika fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 1 Tasviriy san’at fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 2 Musiqa fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 3 Texnologiya fanidan diagnostika savollari