Uy » Diagnostika testlari » Boshlangi’ch sinf diagnostika savollari Diagnostika testlari Boshlangi’ch sinf diagnostika savollari InfoMaster Dekabr 4, 2023 1125 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 8 0% 0 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 OMAD YOR BO'LSIN! Boshlangi'ch sinf diagnostika savollari Tayyorgarlik uchun test savollari! 1 / 50 1. J. Piajening fikricha Ijtimoiy hayot uch narsaning ta’siri.... A) Barchasi to’g’ri B) Qoidlar C) Til D) Mazmun 2 / 50 2. Shaxsning bilish jarayonlari to’g’ri ko’rsatilgan qatorni toping? A) emotsiya, temperament B) sezgi, idrok, xotira, tasavvur, tafakkur C) emotsiya, iroda D) temperament, xarakter, qobiliyat 3 / 50 3. Individual psixologik xususiyatlarni ko’rsating? A) nutq, xotira B) emotsiya, iroda C) sezgi, idrok, xotira D) temperament, xarakter, qobiliyat 4 / 50 4. L.S.Vigotskiy inson umrini davrlashtirishda tug’ilganda inqroz deb necha yoshlarni ko’rsatgan. A) 0dan 1 yoshgacha B) 6-7 yosh C) 2-4 yosh D) 1-3 yosh 5 / 50 5. Individ so’ziga to’g’ri ta’rif berilgan qatorni toping? A) nerv tizimining bazi genetik nazariyalari va xususiyati. B) alohida mustaqil holda mavjud bo’lgan organism. C) tashqi muhit va nutqga suyangan holda idrokning ichki rejalari. D) insondagi yangi harakat obraz va tushunchalarning paydo bo’lishi. 6 / 50 6. Temperamentning ta'rifi qaysi javobda to‘g‘ri ko‘rsatilgan? A) Shaxs faoliyati va xulqining dinamik (o‘zguruvchan) va emotsional hissiyot tomonlarini xarakterlovchi xususiyatlar majmuasi. B) Kishining biror bir ijtimoiy ob'ekt bilan bog‘liq oliy madaniy-shartli ichki his-tuyg‘usi C) b)Insonni turli vaziyatga munosabati. D) Ijtimoiy munosabatlar ta'sirida orttirilgan sifatlar. 7 / 50 7. O‘smir hulk atvorini o‘rganishda qaysi metoddan foydalaniladi? A) Suhbat. B) Kuzatish. C) Test. D) a,b,c javob to‘g‘ri. 8 / 50 8. Eng jo‘shqin hissiyotlarga boy davr qaysi davr? A) O‘spirinlik B) O‘smirlik.. C) yetuklik. D) Keksalik. 9 / 50 9. Inson faoliyatining asosiy turlari… A) O‘yin, mehnat va o‘qish. B) O‘yin va ehtiyoj C) O‘yin, mehnat D) O‘yin, o‘qish 10 / 50 10. Shaxsning shakllanishiga ta'sir etuvchi omillarni sanang? A) Ijtimoiy muhit, insoning mustaqil faoliyati B) Irsiyat, ota-ona, bobo-buvi C) Sog‘lom va qobilyatli shaxsning aqliy faoliyati D) Irsiyat, ijtimoiy muhit, ta'lim-tarbiya hamda shaxs faoliyati 11 / 50 11. Geometrik jismlar to‘gʻri ko‘rsatilgan qatorni ko‘rsating? A) kub, konus, silindr, piramida B) to‘rtburchak, kub, kvadrat C) uchburchak, kub, silindr D) kvadrat, to‘rtburchak, doira 12 / 50 12. Texnologiya so'zining lug'aviy manosi nima? A) "texnologiya" yunoncha ikki so'zdan olingan bo'lib) – "texnos" (techne) – mahorat, sanat va "logos" (logos) – fan, ta'imot so'zlaridan tashkil topgan B) "texnologiya" lotincha so'zdan olingan bo'lib – mahorat, sanat va istedod degan manoni anglatadi C) "texnologiya" grekcha ikki so'zdan olingan bo'lib – "texnos" qobiliyat ta'imot so'zlaridan tashkil topgan D) "texnologiya" inglizcha ikki so'zdan olingan bo'lib – sanat va fan, ta'imot so'zlaridan tashkil topgan 13 / 50 13. Uy vaifasini tekshirish darsning qanday bosqichi hisoblanadi? A) umumiy B) maqsadli C) majburiy D) ixtiyoriy 14 / 50 14. Pedagogik jarayonlarga nimalar kiradi? A) motiv, jarayon, natija B) jarayon, boshqaruv, metod C) natija, metod D) motiv, metod, jarayon 15 / 50 15. Butunning bitta yoki bir nechta teng ulushlaridan tuzilgan son qanday son deyiladi? A) bir xil maxrajli son deyiladi B) kasr son deyiladi C) ulush deyiladi D) bir xil suratli son deyiladi 16 / 50 16. Interfaol so'zining ma'nosi? A) grek.tilidan olingan bo'lib "inter" - harakat, "Akt" - qilmoq B) lotin tilidan olingan bo'lib "inter" - to'rt, "akt" – qator C) ingliz tilidan olingan "Inter" - bu o'zaro, "act" - harakat qilmoq D) ans. tilidan olingan bo'lib "intir" - yetti, "act" - qator 17 / 50 17. O‘qish fani bo‘yicha kompetensiyaviy yondashuvga asoslangan DTS talablari to‘g‘ri belgilangan qatorni toping? A) adabiy-nutqiy kompetensiyalar, badiiy asarni tahlil qilish kompetensiyasi B) nutqiy kompetensiya, adabiy-nutqiy va lingivistik kompetensiya C) nutqiy kompetensiya, badiiy asarni tahlil qilish kompetensiyasi, badiiy asarni tahlil qilish kompetensiyasi D) adabiy-nutqiy kompetensiyalar, nutqiy kompetensiyalar 18 / 50 18. O‘qish fani bo‘yicha kompetensiyaviy yondashuvga asoslangan nechta yo‘nalishda DTS talablari belgilangan? A) 2 ta B) 5 ta C) 3 ta D) 4 ta 19 / 50 19. Kompetensiyalar qanday turlarga bo‘linadi? A) tayanch va xususiy kompetensiyalar B) tayanch va umumiy kompetensiyalar C) tayanch va fanga oid umumiy kompetensiyalar D) boshlang‘ich va umumiy kompetensiyalar 20 / 50 20. Qaysi paradigma diqqat markazida ta’lim mazmuni emas, balki o‘quvchilar tomonidan turli bilimlarni o‘zlashtirilishini ta’minlovchi samarali usullari yotadi? A) psixologik paradigm B) pedagogik paradigma C) ratsionalistik paradigma D) bilim paradigma 21 / 50 21. Paradigma so‘zining ma'nosi? A) “paradeigma” – inglizcha misol keltirish B) yunoncha “paradeigma” – misol, namuna C) grekcha " paradeigma" - masala D) “paradeigma” – italyancha namunalar ko‘rsatish 22 / 50 22. Ota-onalar e’tiborini tarbiyaning biror muammosiga jalb etish maqsadida o‘tkaziladigan tarbiyaviy tadbir nomi? A) yigʻilishlar B) majlis-munozaralar C) treninglar D) uchrashuvlar 23 / 50 23. Sinf rahbari maktab ma’muriyati bilan birgalikda kimlar bilan hamkorlikda tarbiyaviy ishlarni olib boradi? A) yoshlar ittifoqi B) mahalla C) mahalla jamoasi, ota-onalar D) ota-onalar 24 / 50 24. Tabiatshunoslik fani bo‘yicha kompetensiyaviy yondashuvga asoslangan DTS talablarining uchinchi yo‘nalishi qanday nomlandi? A) globus, geografik atlas va xaritalardan amaliyotda foydalana olish kompetensiyasi B) geografik obyektlar, joy nomlarini to‘g‘ri qo‘llay olish kompetensiyasi C) tabiatni muhofaza qilish va ekologik madaniyat kompetensiyasi D) tabiiy, ijtimoiy-iqtisodiy jarayon hamda hodisalarni kuzatish, aniqlash, tushunish va tushuntirish 25 / 50 25. Matematika o‘qitish metodikasining tadqiqot metodlari? A) induksiya, deduksiya, anologiya B) interfaol C) amaliy metodlar D) og‘zaki,amaliy, interfaol 26 / 50 26. Qisqa shart tuzishdan maqsad? A) masala yechimini topish tezlashad B) o‘quvchi masalani aniq mohiyatini tushunadi C) qisqa yozuv shart emas D) vaqt kam sarflanadi 27 / 50 27. Matematika fani bo‘yicha kompetensiyaviy yondashuvga asoslangan DTS talablari to‘g‘ri belgilangan qatorni toping? A) matematika mazmuniga oid umumiy kompetensiya, mustaqil ijodiy fikrlash B) matematika mazmuniga oid umumiy va xususiy kompetensiya C) matematika mazmuniga oid umumiy kompetensiya va kognitiv kompetensiya D) matematikaga oid umumiy kompetensiya, kognitiv va mustaqil ijodiy fikrlash 28 / 50 28. Matematika fani bo‘yicha kompetensiyaviy yondashuvga asoslangan nechta yo‘nalishda DTS talablari belgilangan? A) 5 ta B) 3 ta C) 4 ta D) 2 ta 29 / 50 29. Dasturda tez yozish ko‘nikmalari nechanchi sinflarda shakllantiriladi? A) 2-3 sinflar B) 3-4-sinflarda C) 1-2 sinflar D) 2-3 sinflar 30 / 50 30. A1 Q standarst darajada adabiy-nutqiy kompetensiya bo‘yicha boshlangʻ`ich ta'lim yakunida kichik hajmdagi nechta she'rni aytib bera oladi? A) 8-10 ta she'r B) 100 dan ortiq C) 20 ta she'r D) 10-12 ta she'r 31 / 50 31. A1Qstandart darajada adabiy-nutqiy kompetensiya bo‘yicha boshlangʻ`ich ta'lim yakunida bir daqiqada nechta so‘zni o‘qiy oladi? A) 55-60 so‘z B) 80-90 so‘z C) 50-55 so‘z D) 100 so‘z 32 / 50 32. A1 standarst darajada adabiy-nutqiy kompetensiya bo‘yicha boshlangʻ`ich ta'lim yakunida kichik hajmdagi nechta she'rni aytib bera oladi? A) 20-25 ta she'r B) 10-12 ta she'r C) 8-10 ta she'r D) 20 ta she'r 33 / 50 33. A1 standart darajada adabiy-nutqiy kompetensiya bo‘yicha boshlangʻ`ich ta'lim yakunida bir daqiqada nechta so‘zni o‘qiy oladi? A) 50-55 so‘z B) 80-90 so‘z C) 70-80 so‘z D) 55-60 so‘z 34 / 50 34. Adabiy-nutqiy va badiiy asarni tahlil qilish kompetensiyalari qaysi fan yo‘nalishini belgilaydi? A) ona tili B) ingliz tili C) o‘qish D) rus tili 35 / 50 35. 4-sinf uchun yaratilgan multimedia ilovali metodik qo‘llanmalar qachon ishlab chiqilgan? A) 2017-yil B) 2014-yil C) 2015-yil D) 2016-yil 36 / 50 36. inglab tushunish, so‘zlash, o‘qish, yozish kabilar qaysi kompetensiyani amalga oshiradi? A) adabiy-nutqiy B) badiiy asarni tahlil qilish C) nutqiy D) Lingivistik 37 / 50 37. A1 standart darajasiga ko‘ra ona tili o‘quv dasturida necha soatni tashkil etadi? A) 618 B) 688 C) 608 D) 680 38 / 50 38. Malaka nima? A) o‘rganilgan bilim va shakllangan ko‘nikmalarni notanish vaziyatlarda qo‘llay olish va yangi bilimlar hosil qilish B) nazariy bilimlarni amalda qo‘llash C) o‘rganilgan bilim va shakllangan amalda qo‘llash D) nazariy va amaliy bilim, ko‘nikmalarni amalda qo‘llash va yangi bilimlar hosil qilish 39 / 50 39. Alifbe davrida tovush va harflar qanday o‘rgatiladi? A) alfavit tartibida B) osondan qiyinga C) avval unlillar, so‘ngra undoshlar D) tovush va harflarni o‘rganishdagi izchillik asosida 40 / 50 40. Bilim nima? A) mavzuga oid nazariy ma’lumotlar, atama va tushunchalar B) mavzuga oid DTS talablari C) o‘rganilgan ma’lumotlarni eslab qolish va qayta tushuntirib berish D) o‘quv fani bo‘yicha materiallarni utushntirib berish 41 / 50 41. 1-2 sinflarda tekshirish diktantlaridagi so‘zlar soni? A) 1-sinfda 20-25 so‘z, 2-sinf o‘quv yili 1-yarimida 25-30 so‘z B) 1-sinfda 20-25 so‘z, 2-sinfda 30-35 so‘z C) 1-sinfda 15-20 so‘z, 2-sinf 1-yarimida 20-25 so‘z, 2-yarimida 30-35 so‘z D) 1-sinfda 10-15 so‘z, 2-sinfda 20-25 so‘z 42 / 50 42. Diktantning maqsadga ko‘ra turi A) tekshirish va lug‘at B) ta’limiy va izohli C) saylanma va yod yozuv D) tekshirish va ta’limiy 43 / 50 43. Diktant so‘zining ma’nosi qaysi variantda to‘g‘ri ko‘rsatilgan? A) aytib turmoq, gapirmoq, so‘zlamoq B) bo‘lim tugaganda o‘quvchilar bilimini tekshirish C) aytib ko‘riladigan yozma ish D) olingan bilimlarni sinovchi yozma ish 44 / 50 44. Lotin yozuviga asoslangan o‘zbek alifboda nechta harf va harf birikmasi mavjud? A) 32 ta harf 2 ta belgi B) 28 ta harf va 3 ta birikma C) 30 ta harf va 1 ta belgi D) 26 ta harf va 3 ta birikma, 1ta belgi 45 / 50 45. So‘zlarda tutuq belgisi noto‘g‘ri qo‘yilgan qatorni aniqlang? A) ma’shal, mas’ul, she’r B) ma’shal, mas’ul, bid’at C) e’tiroz, she’r, e’tirof D) al’o, taz’im, tas’ir 46 / 50 46. oshlang‘ich sinflarda savod o‘rgatsih jarayonida qaysi metoddan foydalaniladi? A) suhbat metodidan B) tahlil va tarkib metodidan C) ko‘rgazmalilik metodidan D) tushuntirish metodidan 47 / 50 47. UO‘Tning o‘quv dasturi qanday hujjat hisoblanadi? A) tayanch o‘quv rejaga muvofiq o‘quv fanlarining sinflar va mavzular bo‘yicha hajmi, mazmuni, o‘rganish ketma-ketligi va shakllantiriladigan kompetensiyalari belgilangan hujjat hisoblanadi. B) o‘quv fanlarining sinflar va mavzular bo‘yicha hajmi, mazmuni, o‘rganish ketma-ketligi va shakllantiriladigan kompetensiyalari belgilangan hujjat hisoblanadi C) tayanch o‘quv rejaga muvofiq o‘quv fanlarining sinflar va mavzular bo‘yicha hajmi, mazmuni, o‘rganish ketma-ketligi belgilangan hujjat hisoblanadi D) o‘quv fanlarining sinflar va mavzular bo‘yicha hajmi, mazmuni, o‘rganish ketma-ketligi va shakllantiriladigan kompetensiyalari belgilangan hujjat hisoblanad 48 / 50 48. Umumiy o‘rta ta’limning (UO‘T) tayanch o‘quv rejasi qanday hujjat hisoblanadi? A) umumiy o‘rta ta’lim muassasalarida o‘qitiladigan o‘quv fanlari nomi, o‘quv yuklamasining hajmi hamda ularning sinflar bo‘yicha taqsimoti belgilangan hujjat hisoblanadi B) umumiy o‘rta ta’lim muassasalarida o‘qitiladigan o‘quv fanlari nomi, o‘quv yuklamasining maksimal hajmi hamda ularning sinflar bo‘yicha taqsimoti belgilangan dastur hisoblanadi C) umumiy o‘rta ta’lim muassasalarida o‘qitiladigan o‘quv fanlari nomi, o‘quv yuklamasining minimal hajmi hamda ularning sinflar bo‘yicha taqsimoti belgilangan hujjat hisoblanadi D) umumiy o‘rta ta’lim muassasalarida o‘qitiladigan o‘quv fanlarining sinflar bo‘yicha taqsimoti belgilangan hujjat hisoblanadi 49 / 50 49. Darsga berilgan ta’rifni toping? A) dars o‘quvchilarga DTS talabini bajarishlariga yo‘naltirilgan mashg‘ulot B) dars 6 bosqichdan iborat mashg‘ulot C) dars tag‘limiy maqsadni o‘zida jamlagan o‘quv soati D) dars sinfda aniq maqsad,berilgan vaqt oralig‘ida o‘qituvchi rahbarligida o‘quvchilar uchun o‘quv-tarbiya jarayonining tashkil etilish 50 / 50 50. Modulli texnologiyalarga tarif bering ? A) modulli texnologiyalar-modul bloklaridan tashkil topgan axborotni tizimli ravishda qayta ishlash va tahlil qilishga, o‘quvchining mustaqil faoliyatiga asoslangan, shakllaridan foydalangan holda tashkil etiladi B) B.K.M. diagnostikasida turli shakllaridan foydalangan holda tashkil etiluvchi yaxlit jarayon C) modulli texnologiyalar-eng zamonaviy texnologiya eng zamonaviy texnologiya bo‘lib, modul bloklaridan tashkil topgan axborotli tizim D) еng zamonaviy texnologiya bo‘lib, modul bloklaridan tashkil topgan axborotni tizimli ravishda qayta ishlash va tahlil qilishga, o‘quvchining mustaqil faoliyatiga asoslangan 0% Testni qayta ishga tushiring Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 0 Informatika fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 1 Tasviriy san’at fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 2 Musiqa fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 3 Texnologiya fanidan diagnostika savollari