Uy » Diagnostika testlari » Fizika fanidan diagnostika savollari Diagnostika testlari Fizika fanidan diagnostika savollari InfoMaster Dekabr 4, 2023 109 Ko'rishlar 0 SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0% 0 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 OMAD YOR BO'LSIN! Fizika fanidan diagnostika savollari Tayyorgarlik uchun test savollari! 1 / 50 1. Qisqa to‘lqinli elеktrоmagnit nurlanishlarni qattiq jismlarda sоchilishida to‘lqin uzunligining o‘zgarishi hоdisasiga deyiladi. A) Kоmptоn effеkti B) Zееman effеkti C) Shtark effеkti D) Fоtоeffеkt 2 / 50 2. O‘tkazgich materialdan yasalgan halqaga magnitning shimoliy qutbi yaqinlashtirilsa qanday ta’sir kuzatiladi? A) Magnitning tezligiga bog‘liq B) Tortiladi C) Itariladi D) Halqaning diametriga bog‘liq 3 / 50 3. Yulduzli osmon nechta Yulduz turkumiga ajratilgan? A) 88 B) 12 C) 30 D) 60 4 / 50 4. Quyida keltirilgan moddalardan qaysilari yadro yoqilg‘isi sifatida ishlatiladi? 1) uran; 2) grafit; 3) kadmiy; 4) og‘ir suv; 5) bor; 6) plutoniy A) 2 va 5 B) 3 va 4 C) 1 va 6 D) 1 va 5 5 / 50 5. Zaryadlari +q va 4q bo‘lgan ikkita sharcha bir – biridan d masofada turibdi. Bu zaryadlar oralig‘iga uchinchi +q zaryadni qo‘yilganda sistema muvozanatda qoladi. Birinchi zaryaddan uchinchi kiritilgan zaryadgacha bo‘lgan masofa x1 ni toping? A) 1/3(- B) 3/2( C) 2/3( D) 1,2( 6 / 50 6. Qora daraxt so‘zidan olingan. Ko‘p miqdorda oltingugurt aralashtirilgan kauchuk boshqa moddalardan elektr saqlash xususiyati bilan farq qiladi? A) Ebonit B) Ishqalanuvchi jismlar C) Magnit D) Elektr 7 / 50 7. 12·1025 ta molekulaga ega bo‘lgan suvning massasini toping. A) 3.6 kg B) 3 kg C) 2.6 kg D) 2 kg. 8 / 50 8. Massasi 1 tonna bo‘lgan lift tekis tezlanuvchan harakat qilib, 10 s da 20 m masofaga tushdi. Lift kabinasini ko‘taruvchi arqonning taranglik kuchini toping. (kN) A) 10 B) 9 C) 8.8 D) 9.6 9 / 50 9. Avtomatdan bir sekundda 10 ta o‘q otiladi. Har bir o‘qning massasi 4g, boshlang‘ich tezligi 500 m/s. Avtomatning orqaga bergan o‘rtacha kuchini toping. A) 20N B) 10N C) 5N D) 25N 10 / 50 10. «FSMU» ning yoyilmasi to‘g‘ri ko‘rsatilgan qatorni toping? A) Ffikringizni bayon eting, S fikringizni bayoniga sabab ko‘rsating, M ko‘rsatgan sababingizni isbotlab misol keltiring B) Ffikringizni bayon eting, S fikringizni so‘zlab bering, M ko‘rsatgan sababingizni isbotlab misol keltiring, U fikringizni umumlashtiring C) F-fikringizni bayon eting, S-fikringizni bayoniga sabab ko‘rsating, M- ko‘rsatgan sababingizni isbotlab misol keltiring, U- fikringizni umumlashtiring D) Ffikringizni yozing, Sfikringizni bayoniga sabab ko‘rsating, M ko‘rsatgan sababingizni isbotlab misol keltiring, U fikringizni umumlashtiring 11 / 50 11. “................ metodida ochiq axborotlardan aniq voqea-hodisadan vaziyat sifatida tahlil uchun foydalanish mumkin”. Nuqtalar o‘rniga mos so‘zni toping. A) “Muammoli vaziyat” B) “Aqliy xujum” C) “SWOTtahlil” D) “Keys-stadi” 12 / 50 12. Yozda quyosh qaysi yulduz turkumlaridan o‘tadi? A) Egizaklar, qisqichbaqa, arslon B) O‘q otar, tog‘ echkisi, qovg‘a. C) Chayon, o‘qotar, tog‘ echkisi. D) Baliq, qo‘y, buzoq. 13 / 50 13. “SWOT” so‘zi qaysi so‘zlarning qisqartmasidan olingan? A) strength, works, opportunity, threat B) strength, weakness, opportunity C) strength, weakness, opportunity, there D) Strength, weakness, opportunity, threat 14 / 50 14. ”Muammoli vaziyat” metodining tuzilmasi qanday? A) Guruhlarga bo‘lish, Guruhlarning muammoli vaziyatning kelib chiqish sabablarini aniqlashi, Guruhlarning muammoli vaziyatning oqibatlari to‘g‘risida fikr yuritishi, Guruhlarning muammoli vaziyatning yechimini ishlab chiqishi, To‘g‘ri yechimlarni tanlash B) Guruhlarning muammoli vaziyatning oqibatlari to‘g‘risida fikr yuritishi, Guruhlarning muammoli vaziyatning yechimini ishlab chiqishi C) Muammoli vaziyat tavsifini keltirish, Guruhlarga bo‘lish, Guruhlarning muammoli vaziyatning kelib chiqish sabablarini aniqlashi, Guruhlarning muammoli vaziyatning oqibatlari to‘g‘risida fikr yuritishi, Guruhlarning muammoli vaziyatning yechimini ishlab chiqishi, To‘g‘ri yechimlarni tanlash D) Muammoli vaziyat tavsifini keltirish, Guruhlarga bo‘lish, Guruhlarning muammoli vaziyatning oqibatlari to‘g‘risida fikr yuritishi, Guruhlarning muammoli vaziyatning yechimini ishlab chiqishi 15 / 50 15. O‘zbekiston Respublikasi umumiy o‘rta va o‘rta maxsus, kasb-hunar ta’limi tizimida davlat ta’lim standartlariga asoslangan holda umumta’lim fanlarini o‘rganish A2 standart darajasi qanday nomlanadi? A) Umumta’lim fanlarini o‘rganishning kuchaytirilgan tayanch darajasi B) Umumta’lim fanlarini o‘rganishning tayanch darajasi C) Umumta’lim fanlarini o‘rganishning kuchaytirilgan boshlang‘ich darajasi D) Umumta’lim fanlarini o‘rganishning boshlang‘ich darajasi 16 / 50 16. “Bahs-munozara” metodi tuzilmasi qanday? A) Muammoli savol tashlanadi, Turli fikrlar tinglanadi, Fikrg‘oyalar to‘planadi, Tahlil qilinadi B) Muammoli savol tashlanadi, Turli fikrlar tinglanadi, Fikr-g‘oyalar to‘planadi, Tahlil qilinadi, Aniq va maqbul yechimni topish C) Aniq va maqbul yechimni topish, Muammoli savol tashlanadi, Turli fikrlar tinglanadi, Fikrg‘oyalar to‘planadi, Tahlil qilinadi D) Turli fikrlar tinglanadi, Muammoli savol tashlanadi, Fikrg‘oyalar to‘planadi, Tahlil qilinadi, Aniq va maqbul yechimni topish 17 / 50 17. “Bahs-munozara” metodini o‘tkazishda qanday qoidalarga amal qilish kerak? 1) barcha ta’lim oluvchilar ishtirok etishi uchun imkoniyat yaratish; 2) “o‘ng qo‘l” qoidasi (qo‘lini ko‘tarib, ruhsat olgandan so‘ng so‘zlash)ga rioya qilish; 3) fikr-g‘oyalarni tinglash madaniyati; 4) bildirilgan fikr-g‘oyalarning takrorlanmasligi; 5) bir-birlariga o‘zaro hurmat A) 1.2 B) 1,2,3,4,5 C) 1,2,3,4 D) 3.4 18 / 50 18. “Rolli o‘yin” metodining bosqichlari to‘g‘ri keltirilgan qator? 1) Ta’lim beruvchi mavzu bo‘yicha o‘yinning maqsad va natijalarini belgilaydi hamda rolli o‘yin ssenariysini ishlab chiqadi. 2)O‘yinning maqsad va vazifalari tushuntiriladi. 3)O‘yinning maqsadidan kelib chiqib, rollarni taqsimlaydi. 4) Ta’lim oluvchilar o‘z rollarini ijro etadilar. Boshqa ta’lim oluvchilar ularni kuzatib turadilar. 5) O‘yin yakunida ta’lim oluvchilardan ular ijro etgan rolni yana qanday ijro etish mumkinligini izohlashga imkoniyat beriladi. Kuzatuvchi bo‘lgan ta’lim oluvchilar o‘z yakuniy mulohazalarini bildiradilar va o‘yinga xulosa qilinadi. A) 3.4 B) 1.2 C) 1,2,3,4 D) 1,2,3,4,5 19 / 50 19. Rolli o‘yin bu-… A) ta’lim oluvchilarda muammoli vaziyatlarning sabab va oqibatlarini tahlil qilish hamda ularning yechimini topish bo‘yicha ko‘nikmalarini shakllantirishga qaratilgan metod B) biror muammo bo‘yicha ta’lim oluvchilar tomonidan bildirilgan erkin fikr va mulohazalarni to‘plab, ular orqali ma’lum bir yechimga kelinadigan metod C) ta’lim oluvchilar tomonidan hayotiy vaziyatning har xil shart-sharoitlarini sahnalashtirish orqali ko‘rsatib beruvchi metod D) biror mavzu bo‘yicha ta’lim oluvchilar bilan o‘zaro bahs, fikr almashinuv tarzida o‘tkaziladigan o‘qitish metodi 20 / 50 20. Umumiy o‘rta ta’limning tayanch o‘quv rejasida fizika astronomiya faniga 8-sinflar uchun haftalik umumiy soat qancha? A) 1 B) 4 C) 3 D) 2 21 / 50 21. Rolli o‘yin bu-… A) ta’lim oluvchilarda muammoli vaziyatlarning sabab va oqibatlarini tahlil qilish hamda ularning yechimini topish bo‘yicha ko‘nikmalarini shakllantirishga qaratilgan metod B) biror muammo bo‘yicha ta’lim oluvchilar tomonidan bildirilgan erkin fikr va mulohazalarni to‘plab, ular orqali ma’lum bir yechimga kelinadigan metod C) ta’lim oluvchilar tomonidan hayotiy vaziyatning har xil shart-sharoitlarini sahnalashtirish orqali ko‘rsatib beruvchi metod D) biror mavzu bo‘yicha ta’lim oluvchilar bilan o‘zaro bahs, fikr almashinuv tarzida o‘tkaziladigan o‘qitish metodi 22 / 50 22. Umumiy o‘rta ta’limning tayanch o‘quv rejasida fizika, astronomiya faniga 6-sinflar uchun haftalik umumiy soat qancha? A) 3 B) 2 C) 4 D) 1 23 / 50 23. “Aqliy xujum” metodining qanday shakllari mavjud? A) og‘zaki, yozma, test B) Og‘zaki, yozma C) yozma, test D) og‘zaki 24 / 50 24. Aqliy hujum metodi qo‘llanilganda qanday qoidalar inobatga olinadi?1. Bildirilgan fikr-g‘oyalar muhokama qilinmaydi va baholanmaydi 2. Bildirilgan xar qanday fikr-g‘oyalar, ular xatto to‘g‘ri bo‘lmasa ham inobatga olinadi 3. Har bir ta’lim oluvchi qatnashishi shart. 4. Har bir ta’lim oluvchi baholanishi shart A) 3.4 B) 1,2,3,4 C) 1,2,3 D) 1.2 25 / 50 25. Umumiy o‘rta ta’limning tayanch o‘quv rejasida fizika astronomiya faniga 7-sinflar uchun haftalik umumiy soat qancha? A) 4 B) 1 C) 3 D) 2 26 / 50 26. “Keys-stadi” metodining muammoli ta’lim metodidan farqi? A) taqdimot qilinmaydi B) real vaziyatlarni o‘rganish asosida aniq qarorlar qabul qilishga asoslanadi C) o‘quvchilar bilan yakka tartibda ish olib boriladi D) “Keysstadi”da guruhlarda ishlanmaydi 27 / 50 27. «Keys-stadi» - qaysi so‘zdan olingan va lug‘aviy ma’nosi? A) Lotincha so‘z bo‘lib, «case» – aniq vaziyat, hodisa, «study» – o‘rganmoq, tahlil qilmoq ma’nolarini beradi B) Inglizcha so‘z bo‘lib, «case» – o‘rganmoq, tahlil qilmoq, «study» – aniq vaziyat, hodisa ma’nolarini beradi C) Inglizcha so‘z bo‘lib, «case» – real voqea, «study» –studiya ma’nolarini beradi D) Inglizcha so‘z bo‘lib, «case» – aniq vaziyat, hodisa, «study» – o‘rganmoq, tahlil qilmoq ma’nolarini beradi 28 / 50 28. “SWOT” so‘zi qaysi so‘zlarning qisqartmasidan olingan? A) strength, weakness, opportunity, threat B) strength, weakness, opportunity C) strength, works, opportunity, threat D) strength, weakness, opportunity, there 29 / 50 29. “Muammoli vaziyat” metodi -… A) ta’lim oluvchilarda muammoli vaziyatlarning sabab va oqibatlarini tahlil qilish hamda ularning yechimini topish bo‘yicha ko‘nikmalarini shakllantirishga qaratilgan metod B) ta’lim oluvchilar tomonidan ha?tiy vaziyatning har xil shartsharoitlarini sahnalashtirish orqali ko‘rsatib beruvchi metod C) biror muammo bo‘yicha ta’lim oluvchilar tomonidan bildirilgan erkin fikr va mulohazalarni to‘plab, ular orqali ma’lum bir yechimga kelinadigan metod D) biror mavzu bo‘yicha ta’lim oluvchilar bilan o‘zaro bahs, fikr almashinuv tarzida o‘tkaziladigan o‘qitish metodi 30 / 50 30. Raqamli diktant texnologiyasidan qaysi holatlarda foydalanish mumkin? A) Barcha holatlarda B) Guruhlarda C) Individual D) Jamoada 31 / 50 31. Nur havodan suvga tushmoqda. Bunda to‘la ichki qaytish hodisasini kuzatish mumkinmi? A) Suv qatlamining qalinligiga bog‘liq B) Ha C) Nurning tushish burchagiga bog‘liq D) Yo‘q 32 / 50 32. Tovush balandligi nimaga bogliq? A) tovush to‘lqin uzunligiga B) tovush chastotasiga C) tovush tarqalish tezligiga D) tovush ampilitudasiga 33 / 50 33. Agar matematik mayatnikning uzunligi 4 marta ortsa, uning chastotasi qanday o‘zgaradi? A) 4 marta ortadi B) 2 marta ortadi C) 2 marta kamayadi D) o‘zgarmaydi 34 / 50 34. Muammoli ta’lim mashg‘ulotlari davomida o‘quvchilar bilan qanday ishlash mumkin? A) Faqat juftlikda B) Yakka, guruh, jamoa bo‘lib C) Faqat guruh bo‘lib D) Faqat yakka tartibda 35 / 50 35. Didaktik o‘yinli texnologiyalar nimaga asoslangan? A) Guruhlarda ishlashga B) Individual ishlashga C) O‘quvchi faoliyatini faollashtirishga D) Mulohaza yuritishga 36 / 50 36. Xatoliklar necha turga bo‘linadi? A) Ikki turga: absolyut va tasodifiy xatolik B) kki turg: absolyut va sistematik xatolik C) Ikki turga: tasodifiy va sistematik xatolik D) Ikki turga: absolyut va nisbiy xatolik 37 / 50 37. O‘lchashlar necha turga bo‘linadi? A) Ikki turga: absolyut va nisbiy o‘lchash B) Ikki turga: bevosita va bilvosita o‘lchash C) Ikki turga: sistematik va nisbiy D) Ikki turga: absolyut va tasodifiy 38 / 50 38. Interfaol mashg‘ulotlarni samarali bo‘lishi nimaga bog‘liq? A) O‘qituvchining ilmiy salohiyatiga B) O‘quvchilarni mashg‘ulotdan oldin yangi mavzu bo‘yicha asosiy tushuncha va dastlabki ma’lumotlarni bilishlariga C) O‘quvchining tinglash darajasiga D) O‘quvchilarni ilmiy salohiyatiga 39 / 50 39. An’anaviy darsning maqsadi nima? A) Mavzu bo‘yicha statistik ma’lumot berish B) Dars mavzusi bo‘yicha bilim, ko‘nikma va malakalarni shakllantirish va mustahkamlash C) Dars mavzusi bo‘yich amustaqil fikrlash, xulosaga kelish, bayon qilish va himoyalashga o‘rgatish D) Mavzu bo‘yicha ilmiy ma’lumot berish 40 / 50 40. Fizikadan o‘quv eksperimentiga qo‘yiladigan asosiy metodik talablarni ko‘rsating A) Sodda bayon qilinishi B) Ilmiy aniqligi, tog‘ri bayon qilinishi, ko‘rgazmalilik C) Ilmiy aniqligi, to‘g‘ri bayon qilinishi D) odda bayon qilinishi, ko‘rgazmalilik 41 / 50 41. Demonstratsion eksperiment yordamida yechiladigan masalalar…… deyiladi. A) Grafik masalalar B) Sifatga oid masalalar C) Eksperimental masalalar D) Hisoblash masalalari 42 / 50 42. Hisoblash ishlari o‘tkazilmasdan bajariladigan masalalar …… deyiladi. A) Hisoblash masalalari B) Sifatga oid masalalar C) Grafik masalalar D) Eksperimental masalalar 43 / 50 43. Qaysi turdagi masalalarga sifatga oid masalalar deyiladi? A) Fizik qonunlar, formulalarga tayangan holda mantiqiy fikrlash orqali yechiladigan masalalar B) Mexanik masalalar, elektrodinamik masalalar, rigo masalalar, magnitizmga oid masalalar C) Hisoblashlar bajarish orqali yechiladigan masalalar D) Ikkita fizik kattalikning bog‘lanish grafigidan iborat bo‘lgan masalalar 44 / 50 44. Fizik masalalar yechish usuliga ko‘ra shartli ravishda necha turga bo‘linadi? A) Mexanik masalalar, elektrodinamik masalalar, rigo masalalar, magnitizmga oid masalalar B) Sifatga oid masalalar, eksperimental masalalar, hisoblash masalalari, grafik masalalar C) Hisoblash masalalari, arifmetik masalalr, D) Arifmetik masalalar, rigonome masalalar, rigonome masalalar 45 / 50 45. Fizik masala deb nimaga aytiladi? A) Faqatgina fizik hodisalar B) Fizik qonunlar, formulalar, qoidalarga tayangan holda matematik amallar yordamida hal qilinadigan muammo C) Fizika darslarida foydalaniladigan masalalar D) Matematik amallar yordamida yechiladigan masalalar 46 / 50 46. Angliya, AQSH, Fransiya davlatlarida fizika darslarida qaysi turdagi masalalalarga ko‘proq e’tibor qaratiladi? A) Sifatga doir masalalarga B) Grafik masalalarga C) Hisoblash masalalariga D) Turli eksperimental holatlar asos qilib olingan masalalarga 47 / 50 47. 6-sinfda Fizika fanini o‘rganishda A1 bosqichda qanday boshlang‘ich ma’lumotlar beriladi? A) “Elektr” kursi haqida B) “Molekulyar fizika asoslari”, “Optika”, “Atom va yadro fizikasi asoslari” va “Koinot haqida tasavvurlar” kurslari haqida C) ”Mexanika” kursi haqida D) Mexanika, issiqlik, elektr, yorug‘lik, tovush hodisalar hamda modda tuzilishi haqida 48 / 50 48. Fizika o‘quv fani chuqur o‘qitiladigan sinflar va ixtisoslashtirilgan umumiy o‘rta ta’lim maktablarining 6-sinf o‘quvchilari fizika-Astronomiya o‘quv fanini o‘rganishning standart darajasi...? A) B2+ B) A1 C) B2 D) A1 49 / 50 49. Umumiy o‘rta ta’lim maktablarining Fizika o‘quv fani chuqur o‘qitiladigan sinflar va ixtisoslashtirilgan umumiy o‘rta ta’lim maktablarining 6-sinf o‘quvchilari fizika-Astronomiya o‘quv fanini o‘rganishning standart darajasi nomlanishi? A) Fizika fanini o‘rganishning kuchaytirilgan tayanch darajasi B) Informatika va axborot texnologiyalari fanini o‘rganishning boshlang‘ich darajasi C) Fizika fanini o‘rganishning kuchaytirilgan boshlang‘ich darajasi D) Fizika fanini o‘rganishning boshlang‘ich darajasi 50 / 50 50. Umumiy o‘rta ta’lim maktablarining 6-sinf o‘quvchilari fizika-Astronomiya o‘quv fanini o‘rganishning standart darajasi nomlanishi? A) Fizika fanini o‘rganishning boshlang‘ich darajasi B) Informatika va axborot texnologiya fanini o‘rganishning kuchaytirilgan tayanch darajasi C) Informatika va axborot texnologiyalari fanini o‘rganishning boshlang‘ich darajasi D) Fizika fanini o‘rganishning kuchaytirilgan boshlang‘ich darajasi 0% Testni qayta ishga tushiring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 0 Informatika fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 0 Tasviriy san’at fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 1 Musiqa fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 3 Texnologiya fanidan diagnostika savollari