Boshlang’ich attestatsiya №13

0%
0

OMAD YOR BO'LSIN!


Boshlang'ich sinf attestatsiya №13

Metodikadan savollar qo'shildi.

DIQQAT! Endi siz o'z bilmingizni sinab ko'rish bilan birga  sertifikatga ham ega bo'lishingiz mumkin.

Sertifikat olish uchun barcha ma'lumotlarni to'g'ri kiriting! 

Testda 76% va undan yuqori natija oling va sertifikatni yuklab oling.

1 / 40

1. Surati maxrajiga teng yoki maxrajidan katta bo‘lgan kasr nima deyiladi?

2 / 40

2. "Riyoziyot" so‘zining lug‘aviy ma’nosi nima?

3 / 40

3. Quyosh sistemasidagi mavjud 8 ta sayyoradan faqat qaysi sayyorada hayot bor?

4 / 40

4. Bo'lish amalini bajaring:

91485:285

5 / 40

5. 1-soatda 40 ta 2-soatda birinchisiga qaraganda 4 ta kam 3 soatda 2 soatga qaraganda 4 marta kam chipta sotilgan, hammasi boʻlib nechta chipta sotilgan.

6 / 40

6. Bir oylik yo'l chiptasi uchun 60 000 so'm to'langan .Bilet bahosi 1400 so'm. Yo'lovchi bir oyda 60 marta transportga mingan .Agar shu bir oylik chipta bo'lmaganda necha so'm ko'p pul to'lagan bo'lar edi?

7 / 40

7. Kub to’la sirtining yuzi 96 sm2 ga teng.Kubning hajmini toping

8 / 40

8. "Ko'k arg'umchoq" hikoyasidagi " ko'k  arg'umchoq" deb nimaga aytilgan?

9 / 40

9. -ning, -ni, -da kabi qo‘shimchalar qanday gap bo‘laklarini hosil qiladi?

10 / 40

10. Boshlang‘ich sinf ona tili o‘qitishning metodikasining vazifalari nimalardan iborat?

11 / 40

11. Rasmlar seriyasi asosida birinchi marta yozdiriladigan insho uchun o‘qituvchining birinchi vazifasini aniqlang.

12 / 40

12. Sinfdan tashqari o ‘qish uchun kitob tanlashda qanday tamoyillarga amal qilinadi? 1. tarbiyaviy maqsad ko‘zda tutiladi. 2. asarlar janri va mavzusining xilma-xilligie ’tiborga olinadi. 3. o‘quvchilar yoshi va saviyasiga mosligi hisobga olinadi. 4. o ‘quvchilarning shaxsiy qiziqishi va mustaqil o‘qishi hisobga olinadi. 5. mavsumiy tamoyilga amal qilinadi

13 / 40

13. Metodikada imloga oid mashqlarga nimalarkiradi? 1) grammatik-orfografik tahlil; 2) ko'chirib yozuv: 3) diktantlar; 4) leksik-grammatik tahlil; 5) bayonlar

14 / 40

14. Berilgan mashqlardan mantiqiy mashq turlari berilgan qatorni toping 1) Narsalarning mavzuga tegishli guruhini tuzish 2) Namuna asoosidagi mashqlar 3) Berilgan narsalardan bir guruhga kirmaydiganlarini ajratish 4) Qarama-qarshi qo‘yish bilan umumlashtirish

15 / 40

15. Nutq faoliyatining turlari va ularning shakllanishini ko'rsating

16 / 40

16. Ertak matni bilan ishlash jarayonida unda qo'llangan qanday badiiy vositalar ustida ishlash muhim ahamiyat kasb etadi? 1) jonlantirsh 2) metafora 3) mubolag'a

17 / 40

17. Boshlang'ich sinflarda nechta tinish belgisining ishlatilishi haqidagi qoidalar o'rgatiladi?

18 / 40

18. O'quvchi savod o'rgatish jarayonida o'qish va yozishni o'zlashtirish uchun qanday qoidalarni o'zlashtirishi lozim?

19 / 40

19. Oz komplektli maktablarda dars jadvali qanday tuziladi?

20 / 40

20. Ona tili oʻqitish tamoyillari toʻgʻri va toʻliq berilgan qatorni aniqlang.1. Til materiyasiga, nutq organlarining oʻsishiga, nutq malakalarining toʻgʻri rivojlanishiga eʼtibor berish tamoyili.2. Til maʼnolarini (leksik, grammatik, morfemik, sintaktik maʼnolarini) tushunish tamoyili.3. Tilga sezgirlikni oʻstirish tamoyili.4. Nutqning ifodaliligiga baho berish tamoyili.5. Ogʻzaki nutqni yozma nutqdan oldin oʻzlashtirish tamoyili.

21 / 40

21. Boshlang'ich sinflar ona tili dasturiga muvofiq nechanchi sinfda so'z turkumlarini o'rganish bilan bog'liq holda so'zning tarkibi haqidagi bilimlarni takomillashtirish ko'zda tutiladi?

22 / 40

22. Boshlang'ich sinflar uchun otlarda egalik qo'shimchalari mavzusining murakkab hisoblanishining sababi nimada?

23 / 40

23. Agar o'quvchilar faoliyatining xarakteri, ya’ni m ashq jarayo￾nida o'quvchilar bajaradigan aqliy omillar xarakteri asos qilib olinsa mashqlar qanday mashqlarga bo'linadi?

24 / 40

24. Quyidagilarning qaysilari diksiya ustida ishlash mashqlariga kiradi?

25 / 40

25. Boshlang'ich sinflarda ijodiy qayta hikoyalashning qaysi turlaridan foydalaniladi? 1. Shaxsini o ‘zgartirib qayta hikoyalash va bayon 2. Hikoyada ishtirok etuvchi biror personaj tilidan qayta hikoya qilish 3. Matnni ijodiy to'ldirib qayta hikoyalash. 4. So‘z bilan tasvirlash yoki sahnalashtirish

26 / 40

26. Nutq (gap)dan so'zni ajratish; so'zni aniq talaffuz qilish; bo '­g'inlarga bo'lish va bo'g'inlarni aniq talaffuz qilish, so'zdan, bo‘g'indan tovushni kuchli talaffuz qilib o'qish, muayyan tovushni ajratgan holda so'zni bo'g'inlab o'qish qanday mashq ?

27 / 40

27. Boshlang'ich sinf o'qish darslarida savol va topshiriqlar qaysi maqsadga yo'naltirilganiga ko'ra quyidagicha tasnif qilinadi: 1. Asar mazmunini o'zlashtirish va qayta hikoyalashga doir savol-topshiriqlar. 2. Asar tilini o'rganish va o'zlashtirishga doir savol-topshiriqlar.3.Asar qahramonlarining xususiyatlariga doir savol-topshiriqlar

28 / 40

28. O'zbek grafikasining yetakchi tamoyili

29 / 40

29. Yangi metod, yangi darslikning muvofiqligini tekshirishda ona tili o'qitish metodikasining qaysi tekshirish metodidan foydalaniladi?

30 / 40

30. Fonetik tamoyil yangi o'zbek imlosining yetakchi tamoyili bo'lib, bunga binoan so'zlar va ularning tarkibiy qismi (o'zak va qo'shimchalar) ko'proq talaffuziga muvofiq yoziladi.

31 / 40

31. STO'ga rahbarlikning asosiy shaklini ko'rsating.

32 / 40

32. Tovush ustida ishlash mashqlarini turlarga ajrating: 1. Nutq (gap)dan so'zni ajratish 2.So'zdan tovushni cho'zib talaffuz qilish bilan ajratish 3.Bo'g'in jadvalini tuzish 4.Bo'g'inlarni almashtirib yangi so'z hosil qilish va o'qish

33 / 40

33. Tilga oid tushunchalarni shakllantirish jarayonining 1-bosqichi nimani nazarda tutadi?

34 / 40

34. Boshlang'ich sinflarda so'zlarni guruhlash mashqlarini bajarganda o'qituvchi o'quvchilarni nechanchi sinfda tire va ikki nuqtaning ishlatilishi bilan amaliy tanishtiradi?

35 / 40

35. O'quvchilar nechanchi sinfdan boshlab qo'shma fe’llar va ularning doim alohida yozilishi haqidagi tushunchani va dastlabki ko'nikmani hosil qiladilar ?

36 / 40

36. O'quv dasturi davlat hujjati bo'lib, unda.... belgilangan bo'ladi.

37 / 40

37. O'quvchilar gap haqida amaliy tushunchalarni nechanchi sinfda oladilar?

38 / 40

38. Kelishiklar haqidagi malakani shakllantirish ustida ishlashning samaraliligini ta’minlaydigan shartlarni ko'rsating: 1.maqsadga muvofiq mashq tanlash 2.mashq materialini astmurakkablashtirib borish bilan o'quvchilaming mustaqqlligini oshirish 3.imloni grammatik bilimni takomillashtirib borish 4. o'quvchilaming nutqini o'stirish bilan bog'lab o'rgatish

39 / 40

39. Ta'limiy diktantning qaysi turida o'qituvchining topshirig'iga mos qisminigina yozadilar?

40 / 40

40. O'qitishda suhbatning qanday turlaridan foydalaniladi?

0%

InfoMaster
Author: InfoMaster

Foydali bo'lsa mamnunmiz

1 Izoh

Javob qoldiring

Info-Master.uz
Logo
Elementlarni Solishtiring
  • Jami (0)
Solishtiring
0