Boshlang’ich attestatsiya №13

0%
0

OMAD YOR BO'LSIN!


Boshlang'ich sinf attestatsiya №13

Metodikadan savollar qo'shildi.

DIQQAT! Endi siz o'z bilmingizni sinab ko'rish bilan birga  sertifikatga ham ega bo'lishingiz mumkin.

Sertifikat olish uchun barcha ma'lumotlarni to'g'ri kiriting! 

Testda 76% va undan yuqori natija oling va sertifikatni yuklab oling.

1 / 40

1. Kecha Diyoraning tug‘ilgan kuni edi. Agar ertaga dushanba bo‘lsa, Diyoraning tug‘ilgan kuni haftaning qaysi kuniga to‘g‘ri kelgan?

2 / 40

2. Konstitutsiyamizning nechanchi moddasida o‘zbek tili Davlat tili ekanligi keltirilgan?

3 / 40

3. Marsning harorati ... , ... ⁰C gacha bo'ladi.

4 / 40

4. Uchburchakning perimetri 28 cm, to'g'ri to'rtburchakning perimetri esa 4 marta ko'p. Uchburchakning perimetri to'g'ri to'rtburchakning perimetridan necha satimetr kam?

5 / 40

5. " Yolg'onchining izza bo'lishi " hikoyasida qaysi ulug' alloma qatnashgan?

6 / 40

6. Qirrasi 25 dm bo'lgan kubni bo'yash kerak. Buning uchun qanday kattalikdagi yuzani bo'yash kerak ?

7 / 40

7. Noruda  foydali  qazilmalarga ...  .

8 / 40

8. Bozordan biror narsa ol: ham o'zing ye, ham tovug'ing yesin, ham moling yesin.

Topishmoqning javobini toping?

9 / 40

9. Husnixat va uni oʻqitish metodikasi?

10 / 40

10. Bittalab va guruhlab sanash ,100 ichida sonlarni yozish va o’qish ,bir xonali va ikki xonali son tushunchasi qaysi konsentrning vazifasi?

11 / 40

11. … xatoga insho, hikoya, bayonning tuzilgan rejaga mos kelmasligi, ya’ni voqea, kuzatishlarni bayon etishda izchillikning buzilishi kiradi.

12 / 40

12. Nutq (gap)dan so'zni ajratish; so'zni aniq talaffuz qilish; bo '­g'inlarga bo'lish va bo'g'inlarni aniq talaffuz qilish, so'zdan, bo‘g'indan tovushni kuchli talaffuz qilib o'qish, muayyan tovushni ajratgan holda so'zni bo'g'inlab o'qish qanday mashq ?

13 / 40

13. Boshlang'ich sinf ona tili dasturiga muvofiq so'zning morfemik tarkibi necha bosqichda o'rganiladi?

14 / 40

14. Boshlang'ich sinflarda o'quvchilar bilimini yetarli darajaga keltirish maqsadida sonlar ishtirok etgan gapiar asosida kuzatish, aniqlash, guruhlash va umumlashtirish faoliyati sonni o'rganishning nechanchi bosqichida bosqichida ishga solinadi?

15 / 40

15. Boshlang'ich sinf o'qish darslarida savol va topshiriqlar qaysi maqsadga yo'naltirilganiga ko'ra quyidagicha tasnif qilinadi: 1. Asar mazmunini o'zlashtirish va qayta hikoyalashga doir savol-topshiriqlar. 2. Asar tilini o'rganish va o'zlashtirishga doir savol-topshiriqlar.3.Asar qahramonlarining xususiyatlariga doir savol-topshiriqlar

16 / 40

16. Boshlang'ich sinflarda nechta tinish belgisining ishlatilishi haqidagi qoidalar o'rgatiladi?

17 / 40

17. O'qitishda suhbatning qanday turlaridan foydalaniladi?

18 / 40

18. Yangi metod, yangi darslikning muvofiqligini tekshirishda ona tili o'qitish metodikasining qaysi tekshirish metodidan foydalaniladi?

19 / 40

19. O'quv dasturi davlat hujjati bo'lib, unda.... belgilangan bo'ladi.

20 / 40

20. Boshlang'ich sinflarda bayon qilish metodi o'quvchilarning yoshi va eslab qolish holatidan kelib chiqqan holda necha daqiqaga mo'ljallangan?

21 / 40

21. STO'ga rahbarlikning asosiy shaklini ko'rsating.

22 / 40

22. Ta'limiy diktantning bu turida o'qituvchi avval matnni bir marta ifodali o'qib beradi, so'ngra matn mazmuni yuzasidan suhbat o'tkazadi. Ayrim qoidalarni eslatadi. Keyin matnning bir qismi qayta o'qib beriladi, o'quvchilar uning mazmunini yozadilar.

23 / 40

23. O'quvchilar nechanchi sinfdan boshlab qo'shma fe’llar va ularning doim alohida yozilishi haqidagi tushunchani va dastlabki ko'nikmani hosil qiladilar ?

24 / 40

24. Boshlang'ich sinflar uchun otlarda egalik qo'shimchalari mavzusining murakkab hisoblanishining sababi nimada?

25 / 40

25. O'quvchi savod o'rgatish jarayonida o'qish va yozishni o'zlashtirish uchun qanday qoidalarni o'zlashtirishi lozim?

26 / 40

26. Agar o'quvchilar faoliyatining xarakteri, ya’ni m ashq jarayo￾nida o'quvchilar bajaradigan aqliy omillar xarakteri asos qilib olinsa mashqlar qanday mashqlarga bo'linadi?

27 / 40

27. Berilgan mashqlardan mantiqiy mashq turlari berilgan qatorni toping 1) Narsalarning mavzuga tegishli guruhini tuzish 2) Namuna asoosidagi mashqlar 3) Berilgan narsalardan bir guruhga kirmaydiganlarini ajratish 4) Qarama-qarshi qo‘yish bilan umumlashtirish

28 / 40

28. Ertak matni bilan ishlash jarayonida unda qo'llangan qanday badiiy vositalar ustida ishlash muhim ahamiyat kasb etadi? 1) jonlantirsh 2) metafora 3) mubolag'a

29 / 40

29. Ta'limiy diktantning qaysi turida o'qituvchining topshirig'iga mos qisminigina yozadilar?

30 / 40

30. Sinfdan tashqari o ‘qish uchun kitob tanlashda qanday tamoyillarga amal qilinadi? 1. tarbiyaviy maqsad ko‘zda tutiladi. 2. asarlar janri va mavzusining xilma-xilligie ’tiborga olinadi. 3. o‘quvchilar yoshi va saviyasiga mosligi hisobga olinadi. 4. o ‘quvchilarning shaxsiy qiziqishi va mustaqil o‘qishi hisobga olinadi. 5. mavsumiy tamoyilga amal qilinadi

31 / 40

31. Boshlang'ich sinflarda ijodiy qayta hikoyalashning qaysi turlaridan foydalaniladi? 1. Shaxsini o ‘zgartirib qayta hikoyalash va bayon 2. Hikoyada ishtirok etuvchi biror personaj tilidan qayta hikoya qilish 3. Matnni ijodiy to'ldirib qayta hikoyalash. 4. So‘z bilan tasvirlash yoki sahnalashtirish

32 / 40

32. Boshlang'ich sinflarda she'rni o'rganishda ko'rgazmali ta’limning asosiy shakli nima hisoblanadi?

33 / 40

33. Boshlang'ich sinflarda ona tili o'qitishning yetakchi tamoyilini toping

34 / 40

34. O'quvchilar gap haqida amaliy tushunchalarni nechanchi sinfda oladilar?

35 / 40

35. O'zbek grafikasining yetakchi tamoyili

36 / 40

36. Oz komplektli maktablarda dars jadvali qanday tuziladi?

37 / 40

37. Metodikada imloga oid mashqlarga nimalarkiradi? 1) grammatik-orfografik tahlil; 2) ko'chirib yozuv: 3) diktantlar; 4) leksik-grammatik tahlil; 5) bayonlar

38 / 40

38. Kelishiklar haqidagi malakani shakllantirish ustida ishlashning samaraliligini ta’minlaydigan shartlarni ko'rsating: 1.maqsadga muvofiq mashq tanlash 2.mashq materialini astmurakkablashtirib borish bilan o'quvchilaming mustaqqlligini oshirish 3.imloni grammatik bilimni takomillashtirib borish 4. o'quvchilaming nutqini o'stirish bilan bog'lab o'rgatish

39 / 40

39. Boshlang'ich sinflarda so'zlarni guruhlash mashqlarini bajarganda o'qituvchi o'quvchilarni nechanchi sinfda tire va ikki nuqtaning ishlatilishi bilan amaliy tanishtiradi?

40 / 40

40. Nutq faoliyatining turlari va ularning shakllanishini ko'rsating

0%

InfoMaster
Author: InfoMaster

Foydali bo'lsa mamnunmiz

1 Izoh

Javob qoldiring

Info-Master.uz
Logo
Elementlarni Solishtiring
  • Jami (0)
Solishtiring
0