Boshlang’ich attestatsiya №13

0%
0

OMAD YOR BO'LSIN!


Boshlang'ich sinf attestatsiya №13

Metodikadan savollar qo'shildi.

DIQQAT! Endi siz o'z bilmingizni sinab ko'rish bilan birga  sertifikatga ham ega bo'lishingiz mumkin.

Sertifikat olish uchun barcha ma'lumotlarni to'g'ri kiriting! 

Testda 76% va undan yuqori natija oling va sertifikatni yuklab oling.

1 / 40

1. 17 m simni teng 3 bo‘lakka bo‘lingach, 2 m ortib qoldi. Har bir bo‘lak necha metr bo‘lgan?

2 / 40

2. Bayrog‘imiz haqida konstitutsiyamizning nechanchi moddasida berilgan?

3 / 40

3. Quyosh sistemasidagi mavjud 8 ta sayyoradan faqat qaysi sayyorada hayot bor?

4 / 40

4. O'z ma'nosida berilgan jumlani toping

5 / 40

5. O'simlik turlarini belgilang

6 / 40

6. 1-raqam ostida nima ko'rsatilgan ?

7 / 40

7. Tustovuq va quyonlarning boshi 35ta. Oyoqlari 94 ta bo'lsa. Tustovuqning sonini toping.

8 / 40

8. Oymomo pilla,

Qanoti tilla.  Qaysi matnda berilgan ushbu she'r?

9 / 40

9. 2 q 48 kg + 9 q 92 kg = ?

10 / 40

10. Kvadrat cm - bu

11 / 40

11. Rasmlar seriyasi asosida birinchi marta yozdiriladigan insho uchun o‘qituvchining birinchi vazifasini aniqlang.

12 / 40

12. O'quvchi savod o'rgatish jarayonida o'qish va yozishni o'zlashtirish uchun qanday qoidalarni o'zlashtirishi lozim?

13 / 40

13. Ta'limiy diktantning bu turida o'qituvchi avval matnni bir marta ifodali o'qib beradi, so'ngra matn mazmuni yuzasidan suhbat o'tkazadi. Ayrim qoidalarni eslatadi. Keyin matnning bir qismi qayta o'qib beriladi, o'quvchilar uning mazmunini yozadilar.

14 / 40

14. Boshlang'ich sinflar uchun otlarda egalik qo'shimchalari mavzusining murakkab hisoblanishining sababi nimada?

15 / 40

15. Quyidagilarning qaysilari diksiya ustida ishlash mashqlariga kiradi?

16 / 40

16. Boshlang'ich sinf o'qish darslarida savol va topshiriqlar qaysi maqsadga yo'naltirilganiga ko'ra quyidagicha tasnif qilinadi: 1. Asar mazmunini o'zlashtirish va qayta hikoyalashga doir savol-topshiriqlar. 2. Asar tilini o'rganish va o'zlashtirishga doir savol-topshiriqlar.3.Asar qahramonlarining xususiyatlariga doir savol-topshiriqlar

17 / 40

17. Ertak matni bilan ishlash jarayonida unda qo'llangan qanday badiiy vositalar ustida ishlash muhim ahamiyat kasb etadi? 1) jonlantirsh 2) metafora 3) mubolag'a

18 / 40

18. O'quvchilar gap haqida amaliy tushunchalarni nechanchi sinfda oladilar?

19 / 40

19. Kelishiklar haqidagi malakani shakllantirish ustida ishlashning samaraliligini ta’minlaydigan shartlarni ko'rsating: 1.maqsadga muvofiq mashq tanlash 2.mashq materialini astmurakkablashtirib borish bilan o'quvchilaming mustaqqlligini oshirish 3.imloni grammatik bilimni takomillashtirib borish 4. o'quvchilaming nutqini o'stirish bilan bog'lab o'rgatish

20 / 40

20. Oz komplektli maktablarda dars jadvali qanday tuziladi?

21 / 40

21. Sinfdan tashqari o ‘qish uchun kitob tanlashda qanday tamoyillarga amal qilinadi? 1. tarbiyaviy maqsad ko‘zda tutiladi. 2. asarlar janri va mavzusining xilma-xilligie ’tiborga olinadi. 3. o‘quvchilar yoshi va saviyasiga mosligi hisobga olinadi. 4. o ‘quvchilarning shaxsiy qiziqishi va mustaqil o‘qishi hisobga olinadi. 5. mavsumiy tamoyilga amal qilinadi

22 / 40

22. Ta'limiy diktantning qaysi turida o'qituvchining topshirig'iga mos qisminigina yozadilar?

23 / 40

23. Berilgan mashqlardan mantiqiy mashq turlari berilgan qatorni toping 1) Narsalarning mavzuga tegishli guruhini tuzish 2) Namuna asoosidagi mashqlar 3) Berilgan narsalardan bir guruhga kirmaydiganlarini ajratish 4) Qarama-qarshi qo‘yish bilan umumlashtirish

24 / 40

24. O'zbek grafikasining yetakchi tamoyili

25 / 40

25. Tovush ustida ishlash mashqlarini turlarga ajrating: 1. Nutq (gap)dan so'zni ajratish 2.So'zdan tovushni cho'zib talaffuz qilish bilan ajratish 3.Bo'g'in jadvalini tuzish 4.Bo'g'inlarni almashtirib yangi so'z hosil qilish va o'qish

26 / 40

26. Metodikada imloga oid mashqlarga nimalarkiradi? 1) grammatik-orfografik tahlil; 2) ko'chirib yozuv: 3) diktantlar; 4) leksik-grammatik tahlil; 5) bayonlar

27 / 40

27. Nutq faoliyatining turlari va ularning shakllanishini ko'rsating

28 / 40

28. Boshlang'ich sinflarda so'zlarni guruhlash mashqlarini bajarganda o'qituvchi o'quvchilarni nechanchi sinfda tire va ikki nuqtaning ishlatilishi bilan amaliy tanishtiradi?

29 / 40

29. Boshlang'ich sinf ona tili dasturiga muvofiq so'zning morfemik tarkibi necha bosqichda o'rganiladi?

30 / 40

30. O'quv dasturi davlat hujjati bo'lib, unda.... belgilangan bo'ladi.

31 / 40

31. STO'ga rahbarlikning asosiy shaklini ko'rsating.

32 / 40

32. Boshlang'ich sinflarda she'rni o'rganishda ko'rgazmali ta’limning asosiy shakli nima hisoblanadi?

33 / 40

33. Boshlang'ich sinflarda bayon qilish metodi o'quvchilarning yoshi va eslab qolish holatidan kelib chiqqan holda necha daqiqaga mo'ljallangan?

34 / 40

34. Agar o'quvchilar faoliyatining xarakteri, ya’ni m ashq jarayo￾nida o'quvchilar bajaradigan aqliy omillar xarakteri asos qilib olinsa mashqlar qanday mashqlarga bo'linadi?

35 / 40

35. Fonetik tamoyil yangi o'zbek imlosining yetakchi tamoyili bo'lib, bunga binoan so'zlar va ularning tarkibiy qismi (o'zak va qo'shimchalar) ko'proq talaffuziga muvofiq yoziladi.

36 / 40

36. Ona tili oʻqitish tamoyillari toʻgʻri va toʻliq berilgan qatorni aniqlang.1. Til materiyasiga, nutq organlarining oʻsishiga, nutq malakalarining toʻgʻri rivojlanishiga eʼtibor berish tamoyili.2. Til maʼnolarini (leksik, grammatik, morfemik, sintaktik maʼnolarini) tushunish tamoyili.3. Tilga sezgirlikni oʻstirish tamoyili.4. Nutqning ifodaliligiga baho berish tamoyili.5. Ogʻzaki nutqni yozma nutqdan oldin oʻzlashtirish tamoyili.

37 / 40

37. Yangi metod, yangi darslikning muvofiqligini tekshirishda ona tili o'qitish metodikasining qaysi tekshirish metodidan foydalaniladi?

38 / 40

38. Tilga oid tushunchalarni shakllantirish jarayonining 1-bosqichi nimani nazarda tutadi?

39 / 40

39. O'quvchilar nechanchi sinfdan boshlab qo'shma fe’llar va ularning doim alohida yozilishi haqidagi tushunchani va dastlabki ko'nikmani hosil qiladilar ?

40 / 40

40. Nutq (gap)dan so'zni ajratish; so'zni aniq talaffuz qilish; bo '­g'inlarga bo'lish va bo'g'inlarni aniq talaffuz qilish, so'zdan, bo‘g'indan tovushni kuchli talaffuz qilib o'qish, muayyan tovushni ajratgan holda so'zni bo'g'inlab o'qish qanday mashq ?

0%

InfoMaster
Author: InfoMaster

Foydali bo'lsa mamnunmiz

1 Izoh

Javob qoldiring

Info-Master.uz
Logo
Elementlarni Solishtiring
  • Jami (0)
Solishtiring
0