Boshlang’ich attestatsiya №13

0%
0

OMAD YOR BO'LSIN!


Boshlang'ich sinf attestatsiya №13

Metodikadan savollar qo'shildi.

DIQQAT! Endi siz o'z bilmingizni sinab ko'rish bilan birga  sertifikatga ham ega bo'lishingiz mumkin.

Sertifikat olish uchun barcha ma'lumotlarni to'g'ri kiriting! 

Testda 76% va undan yuqori natija oling va sertifikatni yuklab oling.

1 / 40

1. Kubning qirrasi 20 cm bo‘lib, uning 10 cm3 joyiga 23ta gulcha rasmi yopishtirildi. Kubga hammasi bo‘lib qancha gulcha rasmi yopishtirilgan?

2 / 40

2. Oʻqituvchi mahoratining tarkibiy qismlarini ayting.

3 / 40

3. Marsning harorati ... , ... ⁰C gacha bo'ladi.

4 / 40

4. Agar ustunlar orasi 100 m dan bo'lsa, birinchi va 11ustunlar orasi necha metrni tashkil etadi?

5 / 40

5. 4<5,  17>16 shu matematik ifodalar nima deyiladi?

6 / 40

6.  

"Ona tilim" she'rida qaysi buyuk siymolar tilga olinadi?

7 / 40

7. Ham undalma, ham uyushiq bo'lak qatnashgan gapni aniqlang.

8 / 40

8. Yerga eng yaqin sayyora?

9 / 40

9. Sifat so‘z turkumiga oid so‘zlar berilgan qatorni aniqlang.

10 / 40

10. Kelishiklar qanday kategoriya sanaladi?

11 / 40

11. Og‘zaki nutq ko‘pincha qay tarzda ifodalanadi?

12 / 40

12. STO'ga rahbarlikning asosiy shaklini ko'rsating.

13 / 40

13. O'quvchi savod o'rgatish jarayonida o'qish va yozishni o'zlashtirish uchun qanday qoidalarni o'zlashtirishi lozim?

14 / 40

14. Boshlang'ich sinf ona tili dasturiga muvofiq so'zning morfemik tarkibi necha bosqichda o'rganiladi?

15 / 40

15. Nutq (gap)dan so'zni ajratish; so'zni aniq talaffuz qilish; bo '­g'inlarga bo'lish va bo'g'inlarni aniq talaffuz qilish, so'zdan, bo‘g'indan tovushni kuchli talaffuz qilib o'qish, muayyan tovushni ajratgan holda so'zni bo'g'inlab o'qish qanday mashq ?

16 / 40

16. Boshlang'ich sinflar uchun otlarda egalik qo'shimchalari mavzusining murakkab hisoblanishining sababi nimada?

17 / 40

17. Boshlang'ich sinflarda bayon qilish metodi o'quvchilarning yoshi va eslab qolish holatidan kelib chiqqan holda necha daqiqaga mo'ljallangan?

18 / 40

18. Nutq faoliyatining turlari va ularning shakllanishini ko'rsating

19 / 40

19. Ta'limiy diktantning bu turida o'qituvchi avval matnni bir marta ifodali o'qib beradi, so'ngra matn mazmuni yuzasidan suhbat o'tkazadi. Ayrim qoidalarni eslatadi. Keyin matnning bir qismi qayta o'qib beriladi, o'quvchilar uning mazmunini yozadilar.

20 / 40

20. Boshlang'ich sinflarda ona tili o'qitishning yetakchi tamoyilini toping

21 / 40

21. Yangi metod, yangi darslikning muvofiqligini tekshirishda ona tili o'qitish metodikasining qaysi tekshirish metodidan foydalaniladi?

22 / 40

22. Boshlang'ich sinflarda so'zlarni guruhlash mashqlarini bajarganda o'qituvchi o'quvchilarni nechanchi sinfda tire va ikki nuqtaning ishlatilishi bilan amaliy tanishtiradi?

23 / 40

23. Boshlang'ich sinf o'qish darslarida savol va topshiriqlar qaysi maqsadga yo'naltirilganiga ko'ra quyidagicha tasnif qilinadi: 1. Asar mazmunini o'zlashtirish va qayta hikoyalashga doir savol-topshiriqlar. 2. Asar tilini o'rganish va o'zlashtirishga doir savol-topshiriqlar.3.Asar qahramonlarining xususiyatlariga doir savol-topshiriqlar

24 / 40

24. O'quvchilar nechanchi sinfdan boshlab qo'shma fe’llar va ularning doim alohida yozilishi haqidagi tushunchani va dastlabki ko'nikmani hosil qiladilar ?

25 / 40

25. O'zbek grafikasining yetakchi tamoyili

26 / 40

26. O'quvchilar gap haqida amaliy tushunchalarni nechanchi sinfda oladilar?

27 / 40

27. Boshlang'ich sinflarda ijodiy qayta hikoyalashning qaysi turlaridan foydalaniladi? 1. Shaxsini o ‘zgartirib qayta hikoyalash va bayon 2. Hikoyada ishtirok etuvchi biror personaj tilidan qayta hikoya qilish 3. Matnni ijodiy to'ldirib qayta hikoyalash. 4. So‘z bilan tasvirlash yoki sahnalashtirish

28 / 40

28. Metodikada imloga oid mashqlarga nimalarkiradi? 1) grammatik-orfografik tahlil; 2) ko'chirib yozuv: 3) diktantlar; 4) leksik-grammatik tahlil; 5) bayonlar

29 / 40

29. Tilga oid tushunchalarni shakllantirish jarayonining 1-bosqichi nimani nazarda tutadi?

30 / 40

30. Ona tili oʻqitish tamoyillari toʻgʻri va toʻliq berilgan qatorni aniqlang.1. Til materiyasiga, nutq organlarining oʻsishiga, nutq malakalarining toʻgʻri rivojlanishiga eʼtibor berish tamoyili.2. Til maʼnolarini (leksik, grammatik, morfemik, sintaktik maʼnolarini) tushunish tamoyili.3. Tilga sezgirlikni oʻstirish tamoyili.4. Nutqning ifodaliligiga baho berish tamoyili.5. Ogʻzaki nutqni yozma nutqdan oldin oʻzlashtirish tamoyili.

31 / 40

31. Berilgan mashqlardan mantiqiy mashq turlari berilgan qatorni toping 1) Narsalarning mavzuga tegishli guruhini tuzish 2) Namuna asoosidagi mashqlar 3) Berilgan narsalardan bir guruhga kirmaydiganlarini ajratish 4) Qarama-qarshi qo‘yish bilan umumlashtirish

32 / 40

32. Oz komplektli maktablarda dars jadvali qanday tuziladi?

33 / 40

33. Agar o'quvchilar faoliyatining xarakteri, ya’ni m ashq jarayo￾nida o'quvchilar bajaradigan aqliy omillar xarakteri asos qilib olinsa mashqlar qanday mashqlarga bo'linadi?

34 / 40

34. Ta'limiy diktantning qaysi turida o'qituvchining topshirig'iga mos qisminigina yozadilar?

35 / 40

35. O'qitishda suhbatning qanday turlaridan foydalaniladi?

36 / 40

36. Boshlang'ich sinflarda nechta tinish belgisining ishlatilishi haqidagi qoidalar o'rgatiladi?

37 / 40

37. Boshlang'ich sinflar ona tili dasturiga muvofiq nechanchi sinfda so'z turkumlarini o'rganish bilan bog'liq holda so'zning tarkibi haqidagi bilimlarni takomillashtirish ko'zda tutiladi?

38 / 40

38. O'quv dasturi davlat hujjati bo'lib, unda.... belgilangan bo'ladi.

39 / 40

39. Boshlang'ich sinflarda o'quvchilar bilimini yetarli darajaga keltirish maqsadida sonlar ishtirok etgan gapiar asosida kuzatish, aniqlash, guruhlash va umumlashtirish faoliyati sonni o'rganishning nechanchi bosqichida bosqichida ishga solinadi?

40 / 40

40. Ertak matni bilan ishlash jarayonida unda qo'llangan qanday badiiy vositalar ustida ishlash muhim ahamiyat kasb etadi? 1) jonlantirsh 2) metafora 3) mubolag'a

0%

InfoMaster
Author: InfoMaster

Foydali bo'lsa mamnunmiz

1 Izoh

Javob qoldiring

Info-Master.uz
Logo
Elementlarni Solishtiring
  • Jami (0)
Solishtiring
0