Tarbiya attestatsiya №6

0%
0

OMAD YOR BO'LSIN!


Tarbiya fanidan attestatsiya savollari №6

DIQQAT! Endi siz o'z bilmingizni sinab ko'rish bilan birga  sertifikatga ham ega bo'lishingiz mumkin.

Sertifikat olish uchun barcha ma'lumotlarni to'g'ri kiriting! 

e-mail manzilini to'g'ri kriting, barcha ma'lumotlar sizga yuboriladi.
Testda 76% va undan yuqori natija oling va sertifikatni yuklab oling.

1 / 40

Pavel Durovning fikricha boylikka, mol-dunyoga o'chlik nimaga sabab bo'ladi?

2 / 40

Muvaffaqiyatli odamlarga quyidagi odatlardan qaysi biri yordam bermaydi.

3 / 40

Abu Ali ibn Sino qanday kishini odamlarning eng qo’rqog’i deb hisoblagan?

4 / 40

Quyidagi allomalar fikrlarini aniqlang. 1. Abdurauf Fitrat 2. Lev Tolstoy 3. Benjamin Franklin 4. Alisher Navoiy a). Yaxshilik qilganlargina bu hayotda yashay oladilar. b). Hayot yo’lidagi birinchi masala - maktab masalasidir. c). Bu dunyoda abadiy qolmoq mumkin emas, biroq yaxshi nom qoldirmoq katta saodatdir. d). Hurmatga erishish uchun ko’plab yaxshi ishlar qilish kerak. Lekin birgina yomon ish undan mahrum qiladi.

5 / 40

Missionerlik faoliyatining bir konfessiyaga eʼtiqod qiluvchilarni boshqa konfessiyalarga oʻtkazishga qaratilgan shakli nima deb ataladi?

6 / 40

Taniqli muallif Robert Kiyosakining fikriga koʻra, hayotni goʻzal qilayotgan omil nima?

7 / 40

. Har qaysi yo’nalishda muvaffaqiyat qozonish uchun qanday ko’nikmalarni rivojlantirish zarur? 1. Muammoga keng qamrovli yechim topish; 2. Tanqidiy fikrlash; 3. Keng qamrovli ijodiy fiklash; 4. Odamlarni boshqarish ko’nikmasi; 5. Odamlar bilan o’zaro munosabat; 6. Liderlarga taqlid qilish; 7. Qaror qabul qilish va xulosa yasash...

8 / 40

Kim baxt kelganda undan foydalanishni bilmasa, u o‘tib ketganda shikoyat qilmasligi kerak.

9 / 40

Insonning tafakkuri ,turmush tarzi,ma’naviy qarashlari o‘z-o‘zidan boshqa joyda shakllanib qolmaydi.Ularning vujudga kelishi va rivojlanishiga nimalar asos bo‘ladi?

10 / 40

4-sinf tarbiya darsi o‘quv dasturi......

11 / 40

Fikrlashga undash va fikrlarni jamlash uchun qaysi uslub eng qulay?

12 / 40

’’Uzluksiz ma’naviy tarbiya konsepsiyasi’’ VI bobi.....

13 / 40

Ibn Sino vafotidan oldin shogirdlariga :’’Sizlarni 5 ta buyuk tabiblarga qoldirib ketyapman ’’ degan .Bular qanday tabiblar?

14 / 40

9-sinf tarbiya darsi o‘quv dasturi......

15 / 40

Tarbiya fani darsliklariga qo‘yiladigan ilmiy-metodik talablar....

16 / 40

Qaysi mutafakkir ijodida dunyodagi eng katta boylik hazrati inson deyilgan?

17 / 40

Tarbiya fani konsepsiyasida belgilangan vazifalar ijrosini ta’minlashdagi asosiy prinsiplarni belgilang.

18 / 40

Zamonaviy axborot texnologiyalari va qurilmalar,ular orqali taqdim qilingan turli xizmatlar qanday nomlanadi?

19 / 40

5-sinf tarbiya darsi o‘quv dasturi......

20 / 40

’’Uzluksiz ma’naviy tarbiya konsepsiyasi’’ IV bobi.....

21 / 40

Quyidagi atamalarni o‘z ma’nosi bilan bog‘lab,to‘g‘ri javoblar berilgan qatorni toping. 1.....- bu quvvat,ich-ichimizda yuzaga keladigan kuch. 2......-ato etilgan hayotni munosib ,baxtli yashab o‘tishga ahd qilmoq. 3.....-hayot yuklaydigan vazifani zimmaga olmoq va uni sharaf bilan ado etmoq. 4....-hayotda o‘z o‘rnini topish uchun harakat qilmoq. A.Hissiyot B.Umid C.Mas’uliyat D.Riyozat

22 / 40

O‘qituvchining pedagogik munosabatlarini o‘rnatish jarayonida namoyon bo‘ladigan qobiliyatini ko‘rsating.

23 / 40

Tarbiya fani konsepsiyasi qaysi o‘quv kurslar dasturlarini o‘z ichiga oladi? 1.Yo‘l qoidalari,salomatlik; 2.Ekologik tarbiya,media madaniyat; 3.Sog‘lom avlod asoslari,huquqiy tarbiya; 4.Iqtisod va soliq saboqlari.

24 / 40

Quyidagi atamalarga mos kelgan ta’riflarni birlashtirib ,to‘g‘ri javobni toping. 1.Yaxshi natija,erishilgan yutuq,omad 2.Uzil-kesillik,dadillik,sabot.O‘z fikrida qattiq turish 3.Itoatkorlik,hafsala.Sabr-toqat bilan bajarish ishtiyoqi 3.Mustahkam iroda,sabot,chidam,bardoshli bo‘lish A.Muvaffaqiyat B.Qat’iyat C.Qunt D.Matonat

25 / 40

’’Case-stuty’’ texnologiyasining mohiyati nimadan iborat?

26 / 40

’’Uzluksiz ma’naviy tarbiya konsepsiyasi’’ V bobi.....

27 / 40

7-sinf tarbiya darsi o‘quv dasturi.....

28 / 40

Diniy iymonda ko’proq nimaga urg‘u berilishini aniqlang.

29 / 40

Mahallaning huquqiy maqomi O‘z.Res.Konstitutsiyasining nechanchi moddasida berilgan?

30 / 40

Kreativlik deganda nimani tushunasiz?

31 / 40

’’Uzluksiz ma’naviy tarbiya konsepsiyasi II bobi.....

32 / 40

8-sinf tarbiya darsi o‘quv dasturi....

33 / 40

’’Uzluksiz ma’naviy tarbiya konsepsiyasi‘‘ III bobi.....

34 / 40

6-sinf tarbiya darsi o‘quv dasturi......

35 / 40

A.Avloniy fikricha,har vaqt insonni xor qiluvchi illat qaysi?

36 / 40

Tarixchi olim Narshaxiyning qaysi asarida bundan 1100 yil ilgari mahalla xalqning boshqaruv uslubi ekanligi yozilgan edi?

37 / 40

Finlyandiyada maktab bolani eng asosiysi -qanday hayotga o'rgatishi kerak deb hisoblashadi?

38 / 40

Qanday holatda fuqarolarda daxldorlik va faol fuqarolik pozitsiyasi kuchli bo‘ladi?

39 / 40

Tarbiya fanini joriy qilishda qaysi xorijiy davlatlar tajribalari o'rganildi va tahlil qilindi? 1.Yaponiya,Koreya,Buyuk Britaniya 2.Fransiya,Rossiya 3.Xitoy,Germaniya 4.Singapur

40 / 40

Konsepsiyaning qaysi bobi ’’O‘rta maxsus kasb-hunar va oliy ta’lim tizimi ,ishlab chiqarishda faoliyat ko‘rsatuvchi va band bo‘lmagan yoshlar o‘rtasida uzluksiz ma’naviy tarbiyani amalga oshirish ’’ deb ataladi?

0%

Baholash mezoni

- 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) saqlansin”;

- 75 foizdan past ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin”;

- 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) berilsin”;

- 74 foizdan 65 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi) saqlansin”;

- 65 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin”

- 64 foizdan 60 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi) saqlansin”;

- 60 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, mutaxassis (oliy yoki o’rta maxsus, kasb-hunar ma'lumotli o’qituvchi) lavozimiga tushirilsin”

InfoMaster
Author: InfoMaster

Foydali bo'lsa mamnunmiz

Sizning fikrlaringizni eshitishdan xursand bo'lamiz

Javob qoldiring

Info-Master.uz
Logo
Elementlarni Solishtiring
  • Jami (0)
Solishtiring
0