Tarbiya attestatsiya №6 Mart 27, 2022Mart 27, 2022 da chop etilgan InfoMaster tomonidan Tarbiya attestatsiya №6 ga fikr bildirilmagan. 0% 0 12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637383940 OMAD YOR BO'LSIN! Tarbiya fanidan attestatsiya savollari №6 DIQQAT! Endi siz o'z bilmingizni sinab ko'rish bilan birga sertifikatga ham ega bo'lishingiz mumkin. Sertifikat olish uchun barcha ma'lumotlarni to'g'ri kiriting! e-mail manzilini to'g'ri kriting, barcha ma'lumotlar sizga yuboriladi. Testda 76% va undan yuqori natija oling va sertifikatni yuklab oling. 1 / 40 Uzluksiz maʼnaviy tarbiya Konsepsiyasi umumiy oʻrta taʼlim tizimida maʼnaviy tarbiya jarayoni oʻz ichiga ikki bosqichni qamrab olgan boʻlib, ular qaysilar? A) birinchi bosqich — 7 (6) -10 yosh, boshlangʻich sinflarda; ikkinchi bosqich — 11 — 17(18) yosh B) birinchi bosqich — 7 (6) — 10 yosh, boshlangʻich sinflarda; ikkinchi bosqich — 11 — 16 yosh. C) birinchi bosqich — 7 (6) -9 yosh, boshlangʻich sinflarda; ikkinchi bosqich — 11 — 17 yosh. D) birinchi bosqich — 7 (6) — 11 yosh, boshlangʻich sinflarda; ikkinchi bosqich — 12 — 17 yosh. 2 / 40 4-sinf tarbiya darsi o‘quv dasturi...... A) mavzular:20 ta nazariy va 7 ta amaliy,5 ta takrorlash,2 ta nazorat B) mavzular:24 ta nazariy va 5 ta amaliy,3 ta takrorlash,2 ta nazorat C) mavzular:25 ta nazariy va 6 ta amaliy,3 ta takrorlash ,2 ta nazorat D) mavzular:19 ta nazariy va 8 ta amaliy,5 ta takrorlash,2 ta nazorat 3 / 40 ’’Uzluksiz ma’naviy tarbiya konsepsiyasi’’ IV bobi..... A) Maktabgacha ta’lim tizimida uzluksiz ma’naviy tarbiyani amalga oshirish B) To’g’ri javob yo’q C) Konsepsiyada belgilangan vazifalarni oila va uzluksiz ta’lim tizimida amalga oshirish D) Oilalarda uzluksiz ma’naviy tarbiyani amalga oshirish 4 / 40 O‘qituvchining pedagogik munosabatlarini o‘rnatish jarayonida namoyon bo‘ladigan qobiliyatini ko‘rsating. A) Ijodiy B) Kommunikativlik C) Suggestiv D) Tashkilotchilik 5 / 40 Pavel Durovning fikricha boylikka, mol-dunyoga o'chlik nimaga sabab bo'ladi? A) Qo’rqoqlikka B) Behalovatlikka C) Mansabparastlikka D) Isrofgarchilikka 6 / 40 Zamonaviy axborot texnologiyalari va qurilmalar,ular orqali taqdim qilingan turli xizmatlar qanday nomlanadi? A) Mobil aloqa B) Raqamli olam C) Raqamli media D) Media 7 / 40 5-sinf tarbiya darsi o‘quv dasturi...... A) mavzular:22 ta nazariy va 8 ta amaliy,5 ta takrorlash B) mavzular:20 ta nazariy va 10 ta amaliy,6 ta takrorlash C) mavzular:18 ta nazariy va 12 ta amaliy,4 ta takrorlash D) mavzular:16 ta nazariy va 14 ta amaliy,4 ta takrorlash 8 / 40 Murakkab mavzuni o‘zlashtirishda........ ning ahamiyati katta. A) nazariyani amaliyot bilan bog‘lash B) kamchiliklarni aniqlash C) ma'lumotni takrorlash D) mashg‘ulot turini o‘zgartirish 9 / 40 Diniy iymonda ko’proq nimaga urg‘u berilishini aniqlang. A) Ezgulikka B) Mehr-shafqatga C) Ollohga D) Odamiylikka 10 / 40 Konsepsiyaning qaysi bobi ’’O‘rta maxsus kasb-hunar va oliy ta’lim tizimi ,ishlab chiqarishda faoliyat ko‘rsatuvchi va band bo‘lmagan yoshlar o‘rtasida uzluksiz ma’naviy tarbiyani amalga oshirish ’’ deb ataladi? A) VII bobi B) VI bobi C) V bobi D) VIII bobi 11 / 40 ’’Uzluksiz ma’naviy tarbiya konsepsiyasi’’ V bobi..... A) Umumiy o‘rta ta’lim tizimida ma’naviy tarbiyani amalga oshirish B) Maktabgacha ta’lim tizimida uzluksiz ma’naviy tarbiyani amalga oshirish C) Oilalarda ma’naviy tarbiyani amalga oshirish D) To’g’ri javob yo’q 12 / 40 Hech kimga yomonlik evaziga yomonlik qaytarmanglar. Barcha odamlarning ko‘zi oldida yaxshilik qilishga intilinglar. Agar iloji bo‘lsa, qo‘lingizdan kelganicha barcha odamlar bilan tinch-totuv hayot kechiringlar. A) Yangi Ahd. Rimliklarga maktub, 12-bob. B) Yangi Ahd. Rimliklarga maktub, 18-bob. C) Yangi Ahd. Rimliklarga maktub, 11-bob. D) Yangi Ahd. Rimliklarga maktub, 10--bob. 13 / 40 Tarbiya fani darsliklariga qo‘yiladigan ilmiy-metodik talablar.... A) Davlat siyosatining asosiy prinsiplari asosida yaratilganligi B) Qiziqarli,lo‘nda va hamma uchun qulay tabaqalashtirilgan bo‘lishi C) Ijtimoiy-ma’rifiy institutlar bilan hamkorlikni kuchaytirish D) O‘quvchilarni muvaffaqiyatli ijtimoiy hayotga yo‘naltirishga oid matnlar,rasmlar,izohli lug‘at ,texnik ijodkorlik,mantiqiy innovatsion tafakkurni o‘stirishga qaratilgan loyihalash va modellashtirish topshiriqlarini qamrab olgan bo‘lishi 14 / 40 Quyidagi atamalarga mos kelgan ta’riflarni birlashtirib ,to‘g‘ri javobni toping. 1.Yaxshi natija,erishilgan yutuq,omad 2.Uzil-kesillik,dadillik,sabot.O‘z fikrida qattiq turish 3.Itoatkorlik,hafsala.Sabr-toqat bilan bajarish ishtiyoqi 3.Mustahkam iroda,sabot,chidam,bardoshli bo‘lish A.Muvaffaqiyat B.Qat’iyat C.Qunt D.Matonat A) 1-C,2-D,3-A,4-B B) 1-A,2-B,3-C,4-D C) 1-D,2-C,3-B,4-A D) 1-B,2-A,3-D,4-C 15 / 40 A.Avloniy fikricha,har vaqt insonni xor qiluvchi illat qaysi? A) Dangasalik B) Fazilatsizlik C) Umidsizlik D) Baxillik 16 / 40 Tarixchi olim Narshaxiyning qaysi asarida bundan 1100 yil ilgari mahalla xalqning boshqaruv uslubi ekanligi yozilgan edi? A) ’’Buxoro tarixi‘‘ B) ’’Xazoin ul-ulum‘‘ C) ’’Qadimgi xalqlardan qolgan yodgorliklar‘‘ D) ’’Kitob ul-ansob‘‘ 17 / 40 ’’Uzluksiz ma’naviy tarbiya konsepsiyasi‘‘ III bobi..... A) Konsepsiyada belgilangan vazifalarni oila va uzluksiz ta’lim tizimida amalga oshirish B) Umumiy o‘rta ta’lim tizimida ma’naviy tarbiyani amalga oshirish C) Konsepsiyaning maqsad va vazifalari D) Maktabgacha ta’lim tizimida uzluksiz ma’naviy tarbiyani amalga oshirish 18 / 40 Insonning tafakkuri ,turmush tarzi,ma’naviy qarashlari o‘z-o‘zidan boshqa joyda shakllanib qolmaydi.Ularning vujudga kelishi va rivojlanishiga nimalar asos bo‘ladi? A) Yuksak mahorat,salohiyat va tajriba B) Ob‘yektiv va sub’yektiv omillar C) Bilim olish,foydali kasb egallash va munosib turmush tarzi D) Aniq tarixiy ,tabiiy va ijtimoiy omillar 19 / 40 Tarbiya fani konsepsiyasi qaysi o‘quv kurslar dasturlarini o‘z ichiga oladi? 1.Yo‘l qoidalari,salomatlik; 2.Ekologik tarbiya,media madaniyat; 3.Sog‘lom avlod asoslari,huquqiy tarbiya; 4.Iqtisod va soliq saboqlari. A) 1,2,3,4 B) 3.4 C) 1,3,4 D) 1,2,3 20 / 40 Kreativlik deganda nimani tushunasiz? A) ilmiy izlanishlar olib borish B) insonparvarlik C) ijodkorlik qobiliyati D) tashkilotchilik 21 / 40 ’’Uzluksiz ma’naviy tarbiya konsepsiyasi’’ VI bobi..... A) To’g’ri javob yo’q B) Maktabgacha ta’lim tizimida uzluksiz ma’naviy tarbiyani amalga oshirish C) Oilalarda uzluksiz ma’naviy tarbiyani amalga oshirish D) Umumiy o‘rta ta’lim tizimida ma’naviy tarbiyani amalga oshirish 22 / 40 ’’Case-stuty’’ texnologiyasining mohiyati nimadan iborat? A) (ing.’’case’’-chemodan,’’study‘‘-metod) O‘quvchi-talabalarda aniq va sun‘iy tasvirlangan muammoli vaziyatni tahlil qilish orqali eng maqbul variantlarini topish ko‘nikmalarini yo‘naltirishga xizmat qiladigan texnologiya B) (ing.’’case‘‘-chemodan,’’study‘‘-metod) O‘quvchi-talabalarda aniq,real yoki sun‘iy yaratilgan muammoli vaziyatni o‘rganish orqali eng murakkab variantlarini shakllantirishga xizmat qiluvchi texnologiya C) (ing.’’case’’-chemodan,’’study‘‘-yo‘nalish)O‘qituvchi-tinglovchilarda real yoki sun’iy yaratilgan muammoli vaziyatni o‘rganish orqali eng murakkab variantlarini topish ko‘nikmalarini shakllantirishga xizmat qiladi. D) (ing.‘‘case‘‘-idish,’’study‘‘-yo‘nalish) O‘quvchi-talabalardo‘ aniq,real yoki sun‘iy yaratilgo‘n muammoli vaziyatni tahlil qilish orqali eng maqbul variantlarini topish ko‘nikmalarini shakllantirishga xizmat qiladigan texnologiya 23 / 40 Finlyandiyada maktab bolani eng asosiysi -qanday hayotga o'rgatishi kerak deb hisoblashadi? A) mustaqil muvaffaqiyatli hayotga B) farovon muvaffaqiyatli hayotga C) intellektual muvaffaqiyatli hayotga D) mustaqil hayotga 24 / 40 Sabr-toqat va mehnat natijasi ko’rsatilgan qatorni toping? A) Inson o’z oldiga qo’ygan maqsadiga albatta yetadi B) Uchragan to’siq va qiyinchiliklardan qo’rqmaydi, aksincha ulardan to’g’ri xulosa chiqaradi C) Barchasi tógri D) Maqsadga yetish yo’lidagi ilk omadsizliklarga taslim bo’ladi, kurashishdan tezda charchab qoladi 25 / 40 Qaysi mutafakkir ijodida dunyodagi eng katta boylik hazrati inson deyilgan? A) Ibn Sino B) Beruniy C) A.Navoiy D) Farobiy 26 / 40 Fikrlashga undash va fikrlarni jamlash uchun qaysi uslub eng qulay? A) ’’Aqliy hujum‘‘ metodi B) ’’BBB‘‘ metodi C) ’’Yangi fikriy hujum’’ metodi D) ’’Arra’’ metodi 27 / 40 Ijodiy fikrlashning besh asosini aniqlang. A) O’zini anglash, o’ziga ishonch, o’zini baholash, to’g’ri tanqid, samarali natija B) O’zini anglash, o’zini boshqarish, o’zini rag’batlantirish, xayrixohlik, ijtimoiy ko’nikmalar C) O’zini tushunish, o’zini safarbar etish, rag’batlantirish, harakatga undash, samara berish D) O’zini tushunish, qat'iy fe'l-atvor, tanqidiy yondashuv, tahlil qilish, samara olish 28 / 40 Mahallaning huquqiy maqomi O‘z.Res.Konstitutsiyasining nechanchi moddasida berilgan? A) 135-modda B) 105-modda C) 106-modda D) 115-modda 29 / 40 Qanday holatda fuqarolarda daxldorlik va faol fuqarolik pozitsiyasi kuchli bo‘ladi? A) Fuqarolarning ta’lim -tarbiyasiga katta e’tibor qaratilganda B) Fuqarolar shaxs sifatida kamol topishi uchun zarur bo‘lgan shart-sharoitda C) Davlat va jamiyat hayotida o‘sish-o‘zgarish jarayonlari sodir bo‘lganda D) Fuqarolar jamiyat oldidagi mas’uliyat va burchni his qilib yashaganda 30 / 40 6-sinf tarbiya darsi o‘quv dasturi...... A) mavzular:19 ta nazariy va 12 ta amaliy ,3 ta takrorlash B) mavzular:20 ta nazariy va 11 ta amaliy,3 ta takrorlash C) mavzular:17 ta nazariy va 14 ta amaliy ,3 ta takrorlash D) mavzular:14 ta nazariy va 17 ta amaliy ,3 ta takrorlash 31 / 40 Tarbiya fani konsepsiyasida belgilangan vazifalar ijrosini ta’minlashdagi asosiy prinsiplarni belgilang. A) Barcha javoblar to‘g‘ri B) Sohadagi zamonaviy ,ilmiy tadqiqotlarga asoslanish C) Milliy va umuminsoniy qadriyatlarning ustunligi D) Ongli vatanparvarlik ruhini rivojlantirish,ochiqlik va shaffoflik 32 / 40 ’’Uzluksiz ma’naviy tarbiya konsepsiyasi II bobi..... A) To’g’ri javob yo’q B) Oilalarda uzluksiz ma’naviy tarbiyani amalga oshirish C) Konsepsiyada belgilangan vazifalarni oila va uzluksiz ta’lim tizimida amalga oshirish D) Konsepsiyaning maqsad va vazifalari 33 / 40 9-sinf tarbiya darsi o‘quv dasturi...... A) mavzular:21 ta nazariy va 11 ta amaliy B) mavzular:25 ta nazariy va 7 ta amaliy C) mavzular:26 ta nazariy va 9 ta amaliy D) mavzular :24 ta nazariy va 8 ta amaliy mashg‘ulot 34 / 40 Quyidagi atamalarni o‘z ma’nosi bilan bog‘lab,to‘g‘ri javoblar berilgan qatorni toping. 1.....- bu quvvat,ich-ichimizda yuzaga keladigan kuch. 2......-ato etilgan hayotni munosib ,baxtli yashab o‘tishga ahd qilmoq. 3.....-hayot yuklaydigan vazifani zimmaga olmoq va uni sharaf bilan ado etmoq. 4....-hayotda o‘z o‘rnini topish uchun harakat qilmoq. A.Hissiyot B.Umid C.Mas’uliyat D.Riyozat A) 1-A,2-B,3-C,4-D B) 1-B,2-A,3-D,4-C C) 1-D,2-C,3-A,4-B D) 1-C,2-D,3-B,4-A 35 / 40 Mashhur faylasuf Sitseronning fikriga koʻra inson nimaga itoat qilishni oʻrganmogʻi lozim? A) Oʻz qalbiga B) Ota — onaga C) Oʻz qarorlariga D) Qonunlarga 36 / 40 7-sinf tarbiya darsi o‘quv dasturi..... A) mavzular:26 ta nazariy va 6 ta amaliy,2 ta takrorlash B) mavzular:20 ta nazariy va 9 ta amaliy,5 ta takrorlash C) mavzular:25 ta nazariy va 6 ta amaliy,3 ta takrorlash D) mavzular:27 ta nazariy va 5 ta amaliy,2 ta takrorlash 37 / 40 8-sinf tarbiya darsi o‘quv dasturi.... A) mavzular:18 ta nazariy va 12 ta amaliy,4 ta takrorlash B) mavzular:20 ta nazariy va 10 ta amaliy,4 ta takrorlash C) mavzular:16 ta nazariy va 14 ta amaliy,4 ta takrorlash D) mavzular:176 ta nazariy va 13 ta amaliy,4 ta takrorlash 38 / 40 Tarbiya fanini joriy qilishda qaysi xorijiy davlatlar tajribalari o'rganildi va tahlil qilindi? 1.Yaponiya,Koreya,Buyuk Britaniya 2.Fransiya,Rossiya 3.Xitoy,Germaniya 4.Singapur A) 1,2,3,4 B) 1.2 C) 1.4 D) 3.4 39 / 40 Ibn Sino vafotidan oldin shogirdlariga :’’Sizlarni 5 ta buyuk tabiblarga qoldirib ketyapman ’’ degan .Bular qanday tabiblar? A) Ozodalik,badantarbiya,dam olish,mijoz,kayfiyat B) Ozodalik,badantarbiya,parhez,dori-darmon,kayfiyat C) Ozodalik,badantarbiya,parhez,mijoz,kayfiyat D) Ozodalik,badantarbiya,parhez,mijoz,ovqat 40 / 40 Inson va tabiat munosabatlaridagi muammolar to'grisidagi ma'lumot nechanchi sinf darsligida berilgan? A) 8 sinf B) 6 sinf C) 7 sinf D) 5 sinf 0% Testni qayta ishga tushiring Baholash mezoni - 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) saqlansin”; - 75 foizdan past ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin”; - 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) berilsin”; - 74 foizdan 65 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi) saqlansin”; - 65 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin” - 64 foizdan 60 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi) saqlansin”; - 60 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, mutaxassis (oliy yoki o’rta maxsus, kasb-hunar ma'lumotli o’qituvchi) lavozimiga tushirilsin” Fikr-mulohaza yuboring Author: InfoMaster Tarbiya attestatsiya