5-sinf Matematika 2-chorak yuzasidan TEST Mart 24, 2021Mart 2, 2022 da chop etilgan InfoMaster tomonidan 5-sinf Matematika 2-chorak yuzasidan TEST ga 233 fikr bildirilgan 5 Tomonidan yaratilgan InfoMaster 5-sinf Matematika 2-chorak 1 / 25 ≤input type="text" /≥ ushbu element qanday hollarda ishlatiladi. A) har doim emas B) ha mumkin C) oddiy matnli element, asosan, parol yozish uchun ishlatiladi; D) bilmadim E) bir qatorli matn kiritish uchun ishlatiladi F) yo`q G) bir necha tanlovni amalga oshiruvchi bayroqchani hosil qiladi; H) bir necha tanlovdan faqat bittasini tanlash imkonini beradi; 2 / 25 ≤form≥ tegining method atributi qiymatining vazifasini toping. A) a va b javoblar B) forma ma’lumotlarini jo‘natish usuli. C) harfiy ifoda D) formaga nom berish (bu nom skriptlar yozishda ishlatiladi) E) formada har xil ko‘rinishdagi elementlarni hosil qiladi. F) forma orqali jo‘natilayotgan ma’lumotlar qaysi sahifada qayta ishlanishi kerakligi beriladi. G) qavsli misol H) sonli ifoda 3 / 25 form elementida har doim qaysi atributi ishtirok etishi lozim? A) 1 m2=1000dm2 B) 1 m2=10 dm2 C) 1 m2=100000 dm2 D) valign E) aling F) height G) action H) 1 m2=100 dm2 4 / 25 ≤input type="password" /≥ ushbu element qanday hollarda ishlatiladi. A) oddiy matnli element, asosan, parol yozish uchun ishlatiladi; B) bir necha tanlovni amalga oshiruvchi bayroqchani hosil qiladi; C) bir necha tanlovdan faqat bittasini tanlash imkonini beradi; D) 65,6676,78 E) 62,61, 67,66 F) 63,64 , 66,67 G) bir qatorli matn kiritish uchun ishlatiladi H) 64,65, 66,68 5 / 25 ≤label≥…≤/label≥– juft teglarining vazifasi qanday? A) veb-sahifaga forma joylashtirish uchun qo‘llaniladi B) orqali forma elementlarini guruhlash mumkin. C) bir necha variantlarga ega bo‘lgan ro‘yxat hosil qilish uchun ishlatiladi D) formadagi elementlarning nomlarini kiritish uchun foydalaniladi. 6 / 25 ≤input type="image" /≥ ushbu element qanday hollarda ishlatiladi. A) 21 kg 250g B) 22 kg 50g C) serverga jo‘natiladigan fayl adresini kiritadi; D) 21kg 150 g E) tugmacha (knopka) hosil qiladi; F) forma qiymatlarini dastlabki holatga qaytaradi; G) rasmli tugmacha hosil qiladi; H) 20 kg 38 g 7 / 25 ≤table≥ tegining bgcolor atributi qiymatining vazifasini toping. A) jadval ramkasi qalinligini belgilash. Qiymat piksellarda beriladi. B) jadval foniga rasm qo‘yish, qiymat sifatida rasm manzili yoziladi. C) jadval ramkasiga rang berish. D) jadval foniga rang berish. 8 / 25 ≤table≥…≤/table≥ – juft teglarining vazifasi qanday? A) jadval qatorini qo‘shish B) jadval yaratish teglari 9 / 25 ≤table≥ tegining cellspacing atributi qiymatining vazifasini toping. A) jadval balandligini o‘rnatish. Qiymat piksel yoki foizlarda berilishi mumkin. B) jadval kengligini o‘rnatish. Qiymat piksel yoki foizlarda berilishi mumkin. C) jadvalning ramka qalinligi o‘rnatilgan bo‘lsa (border), jadval katagi bilan tashqi chegara ramkasi orasidagi masofani o‘rnatish. D) jadval chegarasidan yozuvgacha bo‘lgan masofani o‘rnatish (agar masofa o‘rnatilmasa, yozuv jadval chegarasiga yopishtirib yoziladi). 10 / 25 ≤table≥ tegining width atributi qiymatining vazifasini toping. A) jadvalning ramka qalinligi o‘rnatilgan bo‘lsa (border), jadval katagi bilan tashqi chegara ramkasi orasidagi masofani o‘rnatish. B) jadval balandligini o‘rnatish. Qiymat piksel yoki foizlarda berilishi mumkin. 11 / 25 ≤th≥ …≤th≥– juft teglarining vazifasi qanday? A) jadval yaratish teglari B) jadval qatorini qo‘shish C) jadval qatoriga katakcha qo‘shish D) jadvalga sarlavha qo‘shish 12 / 25 Hisoblang: 2570 +7534 A) 50104 B) 56302 C) 52340 D) 50500 13 / 25 Tushirib qoldirilgan sonni ayting; … : 3 = 13 A) 39 B) 59 C) 48 D) 56 14 / 25 Amudaryoning uzunligi 2540 km . Sirdaryo unga qaraganda 479 km uzun. Sirdaryoning uzunligini toping. A) 18128 km B) 4765 km C) 2061 km D) 3019 km 15 / 25 Qoldiqli bo’lishni bajaring ; 54 102 : 44; A) 123 (5q) B) 1631 (8q) C) 136(2q) D) 1229 (26q) 16 / 25 Amallarni bajaring: (232 + 8) : 10 + 124 ; A) 129 B) 308 C) 602 D) 148 17 / 25 Shunday son yozingki unda quyidagi xona birliklari bo’lsin. 8 ta ming, 3 ta yuz, 2 ta o’n, 7 ta bir A) 8327 B) 80032 C) 83207 D) 83007 18 / 25 Tenglama tuzib yeching. Avtobusda 78 yo`lovchi bor edi. Avtobusdan bekatda qanchadir yo`lovchi tushdi va natijada avtobusda 9 yo`lovchi qoldi. Avtobusdan qancha yo`lovchi tushgan? A) 78 B) 70 C) 69 D) 96 19 / 25 To`g`ri to`rtburchak shaklidagi maktab hovlisining bo`yi 216 m, eni esa bo`yidan 45 m qisqa. Maktab hovlisining perimetrini hisoblang. A) 487 m B) 774 m C) 670 m D) 770 m 20 / 25 Raqamlar bilan yozing: 102 mlrd; A) 102 000 B) 102 000 000 000 C) 102 000 000 D) 102 21 / 25 Harfli ifodaning qiymatini toping. 128 – b; b=59 A) 79 B) 69 C) 75 D) 53 22 / 25 Amallarni bajaring. 665247 – 8296 A) 632856 B) 626261 C) 602425 D) 656651 23 / 25 Sonlarni yig’indisi toping. 112, 85, 2333; A) 2530 B) 2624 C) 3446 D) 4940 24 / 25 Kesma bir uchi tomonga cheksiz davom ettirilsa, qanday shakl hosil bo’ladi? A) To’g’ri chiziq B) Kesma C) Nur D) Tekislik 25 / 25 Tenglamani yeching: 21 * x = 903 A) 43 B) 28 C) 36 D) 54 0% Testni qayta ishga tushiring Baholash mezoni 86%-100% 5 baho 71%-85% 4 baho 56%-70% 3 baho 55% va kamiga 2 baho Fikr-mulohaza yuboring tomonidan Wordpress Quiz plugin Matematika choraklik Teglar:5-sinf, matematika, online test