Uy » Choraklik online testlar » Matematika choraklik » 5-sinf Matematika 2-chorak yuzasidan TEST Matematika choraklik 5-sinf Matematika 2-chorak yuzasidan TEST InfoMaster Mart 2, 2022 154 Ko'rishlar 233 izohlar SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0 5-sinf Matematika 2-chorak 1 / 25 ≤textarea≥ elementining readonly atributi vazifasini toping. A) matn yozish uchun ajratilgan joy uzunligi belgilar soni bilan ifodalanadi B) foydalanuvchi tomonidan kiritilishi mumkin bo‘lgan maksimal belgilar soni. C) matn yozish uchun ajratilgan joy balandligi shu sondan so‘ng pastga tushish uchun aylantirgich hosil bo‘ladi D) element ichidagi yozuvni o‘zgartirib bo‘lmaydi, faqat o‘qish mumkin bo‘lgan holga keltiradi. 2 / 25 form elementida har doim qaysi atributi ishtirok etishi lozim? A) aling B) 1 m2=1000dm2 C) 1 m2=100000 dm2 D) 1 m2=100 dm2 E) height F) 1 m2=10 dm2 G) valign H) action 3 / 25 ≤input≥…≤/input≥ – juft teglarining vazifasi qanday? A) 3365 B) veb-sahifaga forma joylashtirish uchun qo‘llaniladi C) 303065 D) 3398 E) jadvalga sarlavha qo‘shish F) tegi turli xil forma elementlarini yaratish uchun ishlatiladi, ya’ni formaning asosi hisoblanadi. G) 33065 H) jadval qatoriga katakcha qo‘shish 4 / 25 ≤input type="image" /≥ ushbu element qanday hollarda ishlatiladi. A) forma qiymatlarini dastlabki holatga qaytaradi; B) 20 kg 38 g C) rasmli tugmacha hosil qiladi; D) serverga jo‘natiladigan fayl adresini kiritadi; E) 21 kg 250g F) 22 kg 50g G) 21kg 150 g H) tugmacha (knopka) hosil qiladi; 5 / 25 ≤form≥ tegining action atributi qiymatining vazifasini toping. A) qarama qarshi tomonlari teng bo`lgan figura B) hamma tomonlari teng bo`lgan to`g`ri to`rtburchak C) forma orqali jo‘natilayotgan ma’lumotlar qaysi sahifada qayta ishlanishi kerakligi beriladi. D) hamma qirralari teng bo`lgan to`g`ri burchakli parallelepipedga aytiladi E) formada har xil ko‘rinishdagi elementlarni hosil qiladi. F) Tomonlarining har biri 10 sm bo`lgan to`rtburchk G) forma ma’lumotlarini jo‘natish usuli. H) formaga nom berish (bu nom skriptlar yozishda ishlatiladi) 6 / 25 ≤input type="text" /≥ ushbu element qanday hollarda ishlatiladi. A) ha mumkin B) yo`q C) bir necha tanlovni amalga oshiruvchi bayroqchani hosil qiladi; D) har doim emas E) oddiy matnli element, asosan, parol yozish uchun ishlatiladi; F) bir qatorli matn kiritish uchun ishlatiladi G) bilmadim H) bir necha tanlovdan faqat bittasini tanlash imkonini beradi; 7 / 25 ≤form≥ tegining name atributi qiymatining vazifasini toping. A) forma ma’lumotlarini jo‘natish usuli. B) formaga nom berish (bu nom skriptlar yozishda ishlatiladi) C) forma orqali jo‘natilayotgan ma’lumotlar qaysi sahifada qayta ishlanishi kerakligi beriladi. D) formada har xil ko‘rinishdagi elementlarni hosil qiladi. E) Tog`ri chiziqning ikkala tomoni chegaralangan F) Ikki to`g`ri chiziqning kesishishidan hosil bo`lgan shakl G) Ikki tomoni cheksiz davom etadigan chiziq H) Tog`ri chiziqning bir tomoni chegaralangan 8 / 25 ≤input type="password" /≥ ushbu element qanday hollarda ishlatiladi. A) bir qatorli matn kiritish uchun ishlatiladi B) 62,61, 67,66 C) 65,6676,78 D) oddiy matnli element, asosan, parol yozish uchun ishlatiladi; E) 63,64 , 66,67 F) bir necha tanlovni amalga oshiruvchi bayroqchani hosil qiladi; G) bir necha tanlovdan faqat bittasini tanlash imkonini beradi; H) 64,65, 66,68 9 / 25 ≤form≥…≤/form≥– juft teglarining vazifasi qanday? A) 27 B) 29 C) veb-sahifaga forma joylashtirish uchun qo‘llaniladi D) 33 E) jadvalga sarlavha qo‘shish F) 30 G) jadval qatoriga katakcha qo‘shish H) tegi turli xil forma elementlarini yaratish uchun ishlatiladi, ya’ni formaning asosi hisoblanadi. 10 / 25 ≤label≥…≤/label≥– juft teglarining vazifasi qanday? A) orqali forma elementlarini guruhlash mumkin. B) veb-sahifaga forma joylashtirish uchun qo‘llaniladi C) bir necha variantlarga ega bo‘lgan ro‘yxat hosil qilish uchun ishlatiladi D) formadagi elementlarning nomlarini kiritish uchun foydalaniladi. 11 / 25 ≤table≥ tegining width atributi qiymatining vazifasini toping. A) jadvalning ramka qalinligi o‘rnatilgan bo‘lsa (border), jadval katagi bilan tashqi chegara ramkasi orasidagi masofani o‘rnatish. B) jadval balandligini o‘rnatish. Qiymat piksel yoki foizlarda berilishi mumkin. 12 / 25 ≤table≥…≤/table≥ – juft teglarining vazifasi qanday? A) jadval qatorini qo‘shish B) jadval yaratish teglari 13 / 25 ≤table≥ tegining bgcolor atributi qiymatining vazifasini toping. A) jadval ramkasiga rang berish. B) jadval foniga rang berish. C) jadval ramkasi qalinligini belgilash. Qiymat piksellarda beriladi. D) jadval foniga rasm qo‘yish, qiymat sifatida rasm manzili yoziladi. 14 / 25 ≤table≥ tegining cellspacing atributi qiymatining vazifasini toping. A) jadval balandligini o‘rnatish. Qiymat piksel yoki foizlarda berilishi mumkin. B) jadval kengligini o‘rnatish. Qiymat piksel yoki foizlarda berilishi mumkin. C) jadval chegarasidan yozuvgacha bo‘lgan masofani o‘rnatish (agar masofa o‘rnatilmasa, yozuv jadval chegarasiga yopishtirib yoziladi). D) jadvalning ramka qalinligi o‘rnatilgan bo‘lsa (border), jadval katagi bilan tashqi chegara ramkasi orasidagi masofani o‘rnatish. 15 / 25 ≤th≥ …≤th≥– juft teglarining vazifasi qanday? A) jadval qatoriga katakcha qo‘shish B) jadval qatorini qo‘shish C) jadvalga sarlavha qo‘shish D) jadval yaratish teglari 16 / 25 Sonlarni yig’indisi toping. 112, 85, 2333; A) 3446 B) 2530 C) 2624 D) 4940 17 / 25 441 559 soni 109 sonidan necha marta katta? A) 4051 B) 1642 C) 4050 D) 3261 18 / 25 Tenglamani yeching: 21 * x = 903 A) 43 B) 54 C) 28 D) 36 19 / 25 Amallarni bajaring: (232 + 8) : 10 + 124 ; A) 129 B) 602 C) 148 D) 308 20 / 25 Amudaryoning uzunligi 2540 km . Sirdaryo unga qaraganda 479 km uzun. Sirdaryoning uzunligini toping. A) 3019 km B) 2061 km C) 4765 km D) 18128 km 21 / 25 Bo’lishni bajaring: 1980 : 36 A) 55 B) 45 C) 65 D) 35 22 / 25 To`g`ri to`rtburchak shaklidagi maktab hovlisining bo`yi 216 m, eni esa bo`yidan 45 m qisqa. Maktab hovlisining perimetrini hisoblang. A) 774 m B) 487 m C) 770 m D) 670 m 23 / 25 Tushirib qoldirilgan sonni ayting; … : 3 = 13 A) 59 B) 39 C) 48 D) 56 24 / 25 Kesma bir uchi tomonga cheksiz davom ettirilsa, qanday shakl hosil bo’ladi? A) Tekislik B) To’g’ri chiziq C) Kesma D) Nur 25 / 25 Hisoblang: 15*(128:4)+12 A) 677 B) 492 C) 470 D) 577 0% Testni qayta ishga tushiring Baholash mezoni 86%-100% 5 baho 71%-85% 4 baho 56%-70% 3 baho 55% va kamiga 2 baho Fikr-mulohaza yuboring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz