Uy » Choraklik online testlar » Matematika choraklik » 5-sinf Matematika 2-chorak yuzasidan TEST Matematika choraklik 5-sinf Matematika 2-chorak yuzasidan TEST InfoMaster Mart 2, 2022 188 Ko'rishlar 233 izohlar SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0 5-sinf Matematika 2-chorak 1 / 25 input elementining type atributi vazifasini toping. A) forma elementiga takrorlanmas nom beradi. B) A=B C) B katta A dan D) A katta B dan E) forma elementi turi F) To'g'ri javob yo'q G) foydalanuvchi tomonidan kiritilishi mumkin bo‘lgan axborotning maksimal o‘lchami. H) matnli elementlarda yozuv yozish mumkin bo‘lgan joy uzunligini o‘rnatadi. 2 / 25 ≤form≥…≤/form≥– juft teglarining vazifasi qanday? A) 27 B) tegi turli xil forma elementlarini yaratish uchun ishlatiladi, ya’ni formaning asosi hisoblanadi. C) jadvalga sarlavha qo‘shish D) jadval qatoriga katakcha qo‘shish E) 33 F) 30 G) veb-sahifaga forma joylashtirish uchun qo‘llaniladi H) 29 3 / 25 ≤form≥ tegining name atributi qiymatining vazifasini toping. A) Ikki tomoni cheksiz davom etadigan chiziq B) forma orqali jo‘natilayotgan ma’lumotlar qaysi sahifada qayta ishlanishi kerakligi beriladi. C) Tog`ri chiziqning ikkala tomoni chegaralangan D) formaga nom berish (bu nom skriptlar yozishda ishlatiladi) E) forma ma’lumotlarini jo‘natish usuli. F) Ikki to`g`ri chiziqning kesishishidan hosil bo`lgan shakl G) Tog`ri chiziqning bir tomoni chegaralangan H) formada har xil ko‘rinishdagi elementlarni hosil qiladi. 4 / 25 ≤input type="password" /≥ ushbu element qanday hollarda ishlatiladi. A) bir necha tanlovdan faqat bittasini tanlash imkonini beradi; B) bir necha tanlovni amalga oshiruvchi bayroqchani hosil qiladi; C) oddiy matnli element, asosan, parol yozish uchun ishlatiladi; D) 65,6676,78 E) bir qatorli matn kiritish uchun ishlatiladi F) 63,64 , 66,67 G) 64,65, 66,68 H) 62,61, 67,66 5 / 25 ≤input type="image" /≥ ushbu element qanday hollarda ishlatiladi. A) forma qiymatlarini dastlabki holatga qaytaradi; B) 21 kg 250g C) tugmacha (knopka) hosil qiladi; D) serverga jo‘natiladigan fayl adresini kiritadi; E) rasmli tugmacha hosil qiladi; F) 20 kg 38 g G) 21kg 150 g H) 22 kg 50g 6 / 25 form elementida har doim qaysi atributi ishtirok etishi lozim? A) 1 m2=10 dm2 B) 1 m2=1000dm2 C) 1 m2=100000 dm2 D) action E) valign F) 1 m2=100 dm2 G) height H) aling 7 / 25 ≤textarea≥ elementining readonly atributi vazifasini toping. A) matn yozish uchun ajratilgan joy uzunligi belgilar soni bilan ifodalanadi B) element ichidagi yozuvni o‘zgartirib bo‘lmaydi, faqat o‘qish mumkin bo‘lgan holga keltiradi. C) matn yozish uchun ajratilgan joy balandligi shu sondan so‘ng pastga tushish uchun aylantirgich hosil bo‘ladi D) foydalanuvchi tomonidan kiritilishi mumkin bo‘lgan maksimal belgilar soni. 8 / 25 ≤form≥ tegining method atributi qiymatining vazifasini toping. A) formada har xil ko‘rinishdagi elementlarni hosil qiladi. B) harfiy ifoda C) qavsli misol D) a va b javoblar E) sonli ifoda F) formaga nom berish (bu nom skriptlar yozishda ishlatiladi) G) forma ma’lumotlarini jo‘natish usuli. H) forma orqali jo‘natilayotgan ma’lumotlar qaysi sahifada qayta ishlanishi kerakligi beriladi. 9 / 25 Birinchi qalamdonda 12 ta, ikkinchisida esa birinchisidan m dona kam qalam bor. Ikkita qalamdonda nechta qalam bor? m = 6;7; bo’lganda maslani yeching. A) 16; B) 18; 16; C) 6; 5; D) 6; 8 10 / 25 Tenglama tuzib yeching. Avtobusda 78 yo`lovchi bor edi. Avtobusdan bekatda qanchadir yo`lovchi tushdi va natijada avtobusda 9 yo`lovchi qoldi. Avtobusdan qancha yo`lovchi tushgan? A) 70 B) 69 C) 78 D) 96 11 / 25 To`g`ri to`rtburchak shaklidagi maktab hovlisining bo`yi 216 m, eni esa bo`yidan 45 m qisqa. Maktab hovlisining perimetrini hisoblang. A) 770 m B) 670 m C) 487 m D) 774 m 12 / 25 Qo’sh tengsizlik ko’rinishida ifodalang. 44 soni 55 sonidan kichik, lekin 33 sonida katta; A) 44<55<33 B) 55<44<33 C) 3344 D) 33<44<55 13 / 25 Shunday son yozingki unda quyidagi xona birliklari bo’lsin. 8 ta ming, 3 ta yuz, 2 ta o’n, 7 ta bir A) 8327 B) 83207 C) 83007 D) 80032 14 / 25 Bo’lishni bajaring: 1980 : 36 A) 65 B) 55 C) 35 D) 45 15 / 25 Millimetrda ifodalang:4 dm 6 sm 7 mm A) 4,67 mm B) 4670 mm C) 467 mm D) 46 mm 16 / 25 Qoldiqli bo’lishni bajaring ; 54 102 : 44; A) 1631 (8q) B) 136(2q) C) 1229 (26q) D) 123 (5q) 17 / 25 Amudaryoning uzunligi 2540 km . Sirdaryo unga qaraganda 479 km uzun. Sirdaryoning uzunligini toping. A) 3019 km B) 4765 km C) 18128 km D) 2061 km 18 / 25 Hisoblang: 2570 +7534 A) 52340 B) 50104 C) 50500 D) 56302 19 / 25 Kesma bir uchi tomonga cheksiz davom ettirilsa, qanday shakl hosil bo’ladi? A) Nur B) Kesma C) Tekislik D) To’g’ri chiziq 20 / 25 Harfiy ifodaning qiymatini toping. D – 109, bunda D = 139; A) 42 B) 30 C) 40 D) 34 21 / 25 Amallarni bajaring: (232 + 8) : 10 + 124 ; A) 129 B) 148 C) 602 D) 308 22 / 25 Amallarni bajaring. 665247 – 8296 A) 632856 B) 626261 C) 602425 D) 656651 23 / 25 AB kesmani C nuqta AC va CB qismlarga ajratadi. Agar AC kesma uzunligi 56 sm bo’lib, u BC kesmadan 23 sm qisqa bo’lsa, AB kesma uzunligini toping. A) 233 sm B) 135 sm C) 129 sm D) 125 sm 24 / 25 Tushirib qoldirilgan sonni ayting; … : 3 = 13 A) 56 B) 59 C) 48 D) 39 25 / 25 ≤table≥ tegining width atributi qiymatining vazifasini toping. A) jadval balandligini o‘rnatish. Qiymat piksel yoki foizlarda berilishi mumkin. B) jadvalning ramka qalinligi o‘rnatilgan bo‘lsa (border), jadval katagi bilan tashqi chegara ramkasi orasidagi masofani o‘rnatish. 0% Testni qayta ishga tushiring Baholash mezoni 86%-100% 5 baho 71%-85% 4 baho 56%-70% 3 baho 55% va kamiga 2 baho Fikr-mulohaza yuboring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz