Boshlang’ich attestatsiya №13

0%
0

OMAD YOR BO'LSIN!


Boshlang'ich sinf attestatsiya №13

Metodikadan savollar qo'shildi.

DIQQAT! Endi siz o'z bilmingizni sinab ko'rish bilan birga  sertifikatga ham ega bo'lishingiz mumkin.

Sertifikat olish uchun barcha ma'lumotlarni to'g'ri kiriting! 

Testda 76% va undan yuqori natija oling va sertifikatni yuklab oling.

1 / 40

1. Tarozidagi mevalar massasi teng bo‘lishi uchun qancha nok kerak?

2 / 40

2. 3-sinf oʻqish darsligidagi "Kuz saxovati" matni qahramonlarini toping.

3 / 40

3. Tunlari ba'zida xira yulduz ning boshqa yulduzlar orasida siljiyotganini, ya'ni sayr qilib yurganini payqash mumkin. Bunday osmon Miami aslida yulduz emas, balki ... .

4 / 40

4. Ushbu so'zlardan nechtasida nuqtalar o'rniga h undoshi qo'yiladi ?

asla..a,  alo...ida, vo...a, ta...ir, ba...t, ba...s, va...ima, gav...ar,  giyo..., gul..an

5 / 40

5. Agar 65030 soni 4 ta oʻnlikka ortirilsa qiydagi son hosil boʻladi.

6 / 40

6. Bolalar Jepettoni nima uchun " Zog'ora non" deb atashardi ?

7 / 40

7. 5 ta ishchi 5 soatda  5 metr chuqur kovladi. 100metrlik chuqurni 100soatda kovlash uchun nechta ishchi jerak bo‘ladi?

8 / 40

8. Bog’bon 0,35 g yerga 0,021 t urug’ sepdi. 0,3 t urug’ni qancha joyga ekiladi?

9 / 40

9. 2 q 48 kg + 9 q 92 kg = ?

10 / 40

10. Kelishiklar qanday kategoriya sanaladi?

11 / 40

11. Sintaktik-uslubiy xatolarga nimalar kiradi?

12 / 40

12. Tilga oid tushunchalarni shakllantirish jarayonining 1-bosqichi nimani nazarda tutadi?

13 / 40

13. Kelishiklar haqidagi malakani shakllantirish ustida ishlashning samaraliligini ta’minlaydigan shartlarni ko'rsating: 1.maqsadga muvofiq mashq tanlash 2.mashq materialini astmurakkablashtirib borish bilan o'quvchilaming mustaqqlligini oshirish 3.imloni grammatik bilimni takomillashtirib borish 4. o'quvchilaming nutqini o'stirish bilan bog'lab o'rgatish

14 / 40

14. Boshlang'ich sinf ona tili dasturiga muvofiq so'zning morfemik tarkibi necha bosqichda o'rganiladi?

15 / 40

15. Boshlang'ich sinflarda nechta tinish belgisining ishlatilishi haqidagi qoidalar o'rgatiladi?

16 / 40

16. Nutq faoliyatining turlari va ularning shakllanishini ko'rsating

17 / 40

17. Yangi metod, yangi darslikning muvofiqligini tekshirishda ona tili o'qitish metodikasining qaysi tekshirish metodidan foydalaniladi?

18 / 40

18. Oz komplektli maktablarda dars jadvali qanday tuziladi?

19 / 40

19. Boshlang'ich sinflarda she'rni o'rganishda ko'rgazmali ta’limning asosiy shakli nima hisoblanadi?

20 / 40

20. Boshlang'ich sinflar ona tili dasturiga muvofiq nechanchi sinfda so'z turkumlarini o'rganish bilan bog'liq holda so'zning tarkibi haqidagi bilimlarni takomillashtirish ko'zda tutiladi?

21 / 40

21. Boshlang'ich sinf o'qish darslarida savol va topshiriqlar qaysi maqsadga yo'naltirilganiga ko'ra quyidagicha tasnif qilinadi: 1. Asar mazmunini o'zlashtirish va qayta hikoyalashga doir savol-topshiriqlar. 2. Asar tilini o'rganish va o'zlashtirishga doir savol-topshiriqlar.3.Asar qahramonlarining xususiyatlariga doir savol-topshiriqlar

22 / 40

22. O'quvchilar nechanchi sinfdan boshlab qo'shma fe’llar va ularning doim alohida yozilishi haqidagi tushunchani va dastlabki ko'nikmani hosil qiladilar ?

23 / 40

23. Quyidagilarning qaysilari diksiya ustida ishlash mashqlariga kiradi?

24 / 40

24. Metodikada imloga oid mashqlarga nimalarkiradi? 1) grammatik-orfografik tahlil; 2) ko'chirib yozuv: 3) diktantlar; 4) leksik-grammatik tahlil; 5) bayonlar

25 / 40

25. Boshlang'ich sinflarda so'zlarni guruhlash mashqlarini bajarganda o'qituvchi o'quvchilarni nechanchi sinfda tire va ikki nuqtaning ishlatilishi bilan amaliy tanishtiradi?

26 / 40

26. Boshlang'ich sinflarda ona tili o'qitishning yetakchi tamoyilini toping

27 / 40

27. O'quv dasturi davlat hujjati bo'lib, unda.... belgilangan bo'ladi.

28 / 40

28. Nutq (gap)dan so'zni ajratish; so'zni aniq talaffuz qilish; bo '­g'inlarga bo'lish va bo'g'inlarni aniq talaffuz qilish, so'zdan, bo‘g'indan tovushni kuchli talaffuz qilib o'qish, muayyan tovushni ajratgan holda so'zni bo'g'inlab o'qish qanday mashq ?

29 / 40

29. Boshlang'ich sinflarda ijodiy qayta hikoyalashning qaysi turlaridan foydalaniladi? 1. Shaxsini o ‘zgartirib qayta hikoyalash va bayon 2. Hikoyada ishtirok etuvchi biror personaj tilidan qayta hikoya qilish 3. Matnni ijodiy to'ldirib qayta hikoyalash. 4. So‘z bilan tasvirlash yoki sahnalashtirish

30 / 40

30. Ta'limiy diktantning bu turida o'qituvchi avval matnni bir marta ifodali o'qib beradi, so'ngra matn mazmuni yuzasidan suhbat o'tkazadi. Ayrim qoidalarni eslatadi. Keyin matnning bir qismi qayta o'qib beriladi, o'quvchilar uning mazmunini yozadilar.

31 / 40

31. Tovush ustida ishlash mashqlarini turlarga ajrating: 1. Nutq (gap)dan so'zni ajratish 2.So'zdan tovushni cho'zib talaffuz qilish bilan ajratish 3.Bo'g'in jadvalini tuzish 4.Bo'g'inlarni almashtirib yangi so'z hosil qilish va o'qish

32 / 40

32. Fonetik tamoyil yangi o'zbek imlosining yetakchi tamoyili bo'lib, bunga binoan so'zlar va ularning tarkibiy qismi (o'zak va qo'shimchalar) ko'proq talaffuziga muvofiq yoziladi.

33 / 40

33. Sinfdan tashqari o ‘qish uchun kitob tanlashda qanday tamoyillarga amal qilinadi? 1. tarbiyaviy maqsad ko‘zda tutiladi. 2. asarlar janri va mavzusining xilma-xilligie ’tiborga olinadi. 3. o‘quvchilar yoshi va saviyasiga mosligi hisobga olinadi. 4. o ‘quvchilarning shaxsiy qiziqishi va mustaqil o‘qishi hisobga olinadi. 5. mavsumiy tamoyilga amal qilinadi

34 / 40

34. O'zbek grafikasining yetakchi tamoyili

35 / 40

35. Ertak matni bilan ishlash jarayonida unda qo'llangan qanday badiiy vositalar ustida ishlash muhim ahamiyat kasb etadi? 1) jonlantirsh 2) metafora 3) mubolag'a

36 / 40

36. Agar o'quvchilar faoliyatining xarakteri, ya’ni m ashq jarayo￾nida o'quvchilar bajaradigan aqliy omillar xarakteri asos qilib olinsa mashqlar qanday mashqlarga bo'linadi?

37 / 40

37. STO'ga rahbarlikning asosiy shaklini ko'rsating.

38 / 40

38. O'quvchi savod o'rgatish jarayonida o'qish va yozishni o'zlashtirish uchun qanday qoidalarni o'zlashtirishi lozim?

39 / 40

39. O'qitishda suhbatning qanday turlaridan foydalaniladi?

40 / 40

40. O'quvchilar gap haqida amaliy tushunchalarni nechanchi sinfda oladilar?

0%

InfoMaster
Author: InfoMaster

Foydali bo'lsa mamnunmiz

1 Izoh

Javob qoldiring

Info-Master.uz
Logo
Elementlarni Solishtiring
  • Jami (0)
Solishtiring
0