Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik mahoratni aniqlash » Pedagogik mahorat №5 Pedagogik mahoratni aniqlash Pedagogik mahorat №5 InfoMaster Yanvar 19, 2024 37 Ko'rishlar 2 izohlar SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0% 0 123456789101112131415161718 Tomonidan yaratilgan InfoMaster Pedagogik mahorat №5 Attsetatsiya 2024 Pedagogik mahoratni aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 18 1. Pedagogik muammolar muvofaqiyatini ta’minlovchi asosiy omillar. A) O’qituvchining talabchanligi prensipialligi B) So’z boyligi notiqligi C) Pedagogik qobilyatning mavjudligi va pedagogik nazokat D) O’qituvchining notiqlik sa’nati 2 / 18 2. O’quvchining o’quv-bilim faoliyati tuzilmasi. A) Muloqotmandlik va tashkilotchilik B) Mo’ljalli, boshqaruvchi, tekshiruvchi, kuzatuvchi harakatlar bosqichidan iborat C) Boshqarishning ob’ekt va sub’ektlaridan tashkil topgan. D) To’g’ri va teskari aloqadan iborat 3 / 18 3. O’qituvchinng o’quvchilar bilan muloqot jarayonida paydo bo’ladigan turli ziddiyatli vaziyatlarni bartaraf etish uchun…..? A) O’zi ishlayotgan o;quv muassasi rahbariyatiga yordam so’rab murojat qilish kerak B) Avvalo o’z iqtidoriga, pedogogik va psixologik mahoratiga tayanish lozim C) Darhol tartibsiz o’quvchining to’lib o’tta nisbatan tarbiyaviy jazo metodini qo’last shart . D) Ota –onasini o’quv muasasasiga chaqirtirishi va suxbat o’tqazish ogoxlantirish kerak. 4 / 18 4. O’quv faoliyatini boshqarish haqidagi sohalar quyidagi javoblarning qaysi birida to’g’ri ko’rsatilgan? A) O’qitish texnologiyasi B) O’qitish nazariyasi C) Barcha javoblar to’g’ri D) O’qitish texnikasi 5 / 18 5. Pedagogik mahorat bu- A) Tarbiyalanuvchilarda dunyoqarash, qobilyatni shakllantirish. B) Barcha javoblar to`g`ri C) Pedagogik jarayonning barcha shakllarini eng qulay va samarali holatda tashkil etish, ularni shaxs kamolati maqsadlari tomon yo`naltirish. D) Tarbiyalanuvchilarda jamiyat uchun zarur bo`lgan faoliyatga moyillik uyg`otish 6 / 18 6. Pedagogik texnologiyaning didaktik maqsadlari bu - ... A) Talaba, o’qituvchi, o’quv materiallari B) Kommunikativ vositalar C) Rivojlantiruvchi maqsad D) Talaba, ta’lim, tarbiya, maqsadi, ta’lim, tarbiya mazmuni. 7 / 18 7. Pt ta’lim maqsadini aniqlang. A) Mavzu bo’yicha umumiy belgilashda taqozo etadi B) Mikro maqsadlarga aylantirish C) Rivojlantiruvchi va shakllantiruvchi D) Mavzu bo’yicha tashhislanuvchan tarzda o’rnatishni 8 / 18 8. O’qitishning jarayonini tashkil etishda bir muncha keng tarqalgan yondashuvlarni belgilang. A) Individual, guruhli, frontal B) Stapionar, erkin-eksternat C) Izohli-tasvirli, texnologik, ijodiy D) Nazariy va amaliy 9 / 18 9. “ Til shirinligi- ko’pincha yoqimli, muloyimligi esa foydali. Shirin so’z ko’ngillar uchun asal kabi totlidir “ xush muomalalikning ahamiyati haqida nurxikmat fikr mualifi. A) Ibn sino B) Yusuf xos xojib C) .M. Qoshg’ariy D) A.navoiy 10 / 18 10. Test-bu A) Sinov B) Topshiriq va etalon C) Nazorat D) Topshiriq 11 / 18 11. Pedagogik tasir ko’rsatishning asosiy usullari. A) Ishontirish va maqulash B) Pedagogik tajriba C) Rag’batlantirish, jazolash D) Talab istiqbol rag’batlantirish va jazolash, jamoatchilik fikri. 12 / 18 12. O’quvchilarning kasbiy mahoratini takomillashtirish tog’risida fikr bildirgan evropa olimlari qaysi qatorda to’g’ri ko’rsatilgan. A) Lokk, ushiniskiy B) Ya.komenskiy, demosfen C) Platon, sitseron D) Ykomenskiy, d.lokk, d. Pestalotsi, destverg, d.ushinskiy 13 / 18 13. «Shaxsga yo’naltirilgan ta’lim» texnologiyasi muallifi? A) Nazarova t.s B) Saidaxmedov n.s. C) Bespalg’ko p D) Lerner i.ya 14 / 18 14. ,,Tarbiyachi o`zini shunday tutish kerakki, uning har bir harakati tarbiyalasin va har doim o`zining nimani xoxlaganligini va nimani xoxlamasligini bilishi zarur. Agar tarbiyachi buni bilmasa, u kimni tarbiyalay oladi”, degan fikr muallifi. A) Sh.a amanashveli B) A avloniy C) K.d ushinskiy D) S.makarenko 15 / 18 15. Muloqotning interaktiv jihati- A) Muloqotga kirishuvchilarning o’zaro bir birlarini idrok qilish jarayoni B) Shaxslar’aro munosabatlarning mehanizmlari. C) Muloqotga kirishuvchilarning axborot ayriboshlash jarayoni D) Muloqotga kirishuvchilarning hatti harakatlari orqali ta’sir o’tkazish jarayoni 16 / 18 16. Didaktik jarayon strukturasi ... A) O’quvchi va o’qituvchining, birgalikdagi faoliyatidan iborat B) Ta’lim va tarbiya berish C) O’quvchining xususiy-o’rganuvchanlik faoliyatidan iborat D) Motiv bosqich, o’quv-bilim faoliyati va boshqaruvdan iborat 17 / 18 17. “Ilm insonlarning madori, hayoti, porloq kelajagi, rahbari, najotiga aylangan. Ilm inson uchun g’oyat oily va muqaddas fazilat.” Ilmga berilgan ushbu ta’rif muallifi: A) A. Navoiy B) Avloniy C) Yusuf xos hojib D) M.qoshq’ariy 18 / 18 18. Pеdagogik tеxnologiyaning eng asosiy xususiyati nimadan iborat? A) .Intеrfaol usullardan foydalanishni nazarda tutadi. B) .O’quv maqsadlarini bеlgilaydi. C) .Ta'lim samaradorlini oshiradi. D) .O’quv maqsadlariga erishishni kafolatlaydigan o’quv jarayonini loyihalashni nazarda tutadi. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz