Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik mahoratni aniqlash » Pedagogik mahorat №5 Pedagogik mahoratni aniqlash Pedagogik mahorat №5 InfoMaster Yanvar 19, 2024 67 Ko'rishlar 2 izohlar SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0% 0 123456789101112131415161718 Pedagogik mahorat №5 Attsetatsiya 2024 Pedagogik mahoratni aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 18 1. O’quvchilarning kasbiy mahoratini takomillashtirish tog’risida fikr bildirgan evropa olimlari qaysi qatorda to’g’ri ko’rsatilgan. A) Platon, sitseron B) Lokk, ushiniskiy C) Ya.komenskiy, demosfen D) Ykomenskiy, d.lokk, d. Pestalotsi, destverg, d.ushinskiy 2 / 18 2. Muloqotning interaktiv jihati- A) Muloqotga kirishuvchilarning o’zaro bir birlarini idrok qilish jarayoni B) Muloqotga kirishuvchilarning hatti harakatlari orqali ta’sir o’tkazish jarayoni C) Muloqotga kirishuvchilarning axborot ayriboshlash jarayoni D) Shaxslar’aro munosabatlarning mehanizmlari. 3 / 18 3. «Shaxsga yo’naltirilgan ta’lim» texnologiyasi muallifi? A) Bespalg’ko p B) Lerner i.ya C) Saidaxmedov n.s. D) Nazarova t.s 4 / 18 4. Pt ta’lim maqsadini aniqlang. A) Mavzu bo’yicha umumiy belgilashda taqozo etadi B) Rivojlantiruvchi va shakllantiruvchi C) Mikro maqsadlarga aylantirish D) Mavzu bo’yicha tashhislanuvchan tarzda o’rnatishni 5 / 18 5. Didaktik jarayon strukturasi ... A) O’quvchi va o’qituvchining, birgalikdagi faoliyatidan iborat B) O’quvchining xususiy-o’rganuvchanlik faoliyatidan iborat C) Ta’lim va tarbiya berish D) Motiv bosqich, o’quv-bilim faoliyati va boshqaruvdan iborat 6 / 18 6. ,,Tarbiyachi o`zini shunday tutish kerakki, uning har bir harakati tarbiyalasin va har doim o`zining nimani xoxlaganligini va nimani xoxlamasligini bilishi zarur. Agar tarbiyachi buni bilmasa, u kimni tarbiyalay oladi”, degan fikr muallifi. A) A avloniy B) S.makarenko C) K.d ushinskiy D) Sh.a amanashveli 7 / 18 7. “Ilm insonlarning madori, hayoti, porloq kelajagi, rahbari, najotiga aylangan. Ilm inson uchun g’oyat oily va muqaddas fazilat.” Ilmga berilgan ushbu ta’rif muallifi: A) Avloniy B) A. Navoiy C) Yusuf xos hojib D) M.qoshq’ariy 8 / 18 8. O’quv faoliyatini boshqarish haqidagi sohalar quyidagi javoblarning qaysi birida to’g’ri ko’rsatilgan? A) O’qitish nazariyasi B) O’qitish texnologiyasi C) O’qitish texnikasi D) Barcha javoblar to’g’ri 9 / 18 9. Pedagogik texnologiyaning didaktik maqsadlari bu - ... A) Talaba, o’qituvchi, o’quv materiallari B) Rivojlantiruvchi maqsad C) Kommunikativ vositalar D) Talaba, ta’lim, tarbiya, maqsadi, ta’lim, tarbiya mazmuni. 10 / 18 10. O’qitishning jarayonini tashkil etishda bir muncha keng tarqalgan yondashuvlarni belgilang. A) Individual, guruhli, frontal B) Nazariy va amaliy C) Izohli-tasvirli, texnologik, ijodiy D) Stapionar, erkin-eksternat 11 / 18 11. O’quvchining o’quv-bilim faoliyati tuzilmasi. A) Mo’ljalli, boshqaruvchi, tekshiruvchi, kuzatuvchi harakatlar bosqichidan iborat B) To’g’ri va teskari aloqadan iborat C) Boshqarishning ob’ekt va sub’ektlaridan tashkil topgan. D) Muloqotmandlik va tashkilotchilik 12 / 18 12. Pedagogik muammolar muvofaqiyatini ta’minlovchi asosiy omillar. A) So’z boyligi notiqligi B) O’qituvchining talabchanligi prensipialligi C) O’qituvchining notiqlik sa’nati D) Pedagogik qobilyatning mavjudligi va pedagogik nazokat 13 / 18 13. Pedagogik mahorat bu- A) Tarbiyalanuvchilarda dunyoqarash, qobilyatni shakllantirish. B) Tarbiyalanuvchilarda jamiyat uchun zarur bo`lgan faoliyatga moyillik uyg`otish C) Barcha javoblar to`g`ri D) Pedagogik jarayonning barcha shakllarini eng qulay va samarali holatda tashkil etish, ularni shaxs kamolati maqsadlari tomon yo`naltirish. 14 / 18 14. Test-bu A) Sinov B) Topshiriq C) Topshiriq va etalon D) Nazorat 15 / 18 15. Pedagogik tasir ko’rsatishning asosiy usullari. A) Talab istiqbol rag’batlantirish va jazolash, jamoatchilik fikri. B) Ishontirish va maqulash C) Pedagogik tajriba D) Rag’batlantirish, jazolash 16 / 18 16. Pеdagogik tеxnologiyaning eng asosiy xususiyati nimadan iborat? A) .O’quv maqsadlarini bеlgilaydi. B) .O’quv maqsadlariga erishishni kafolatlaydigan o’quv jarayonini loyihalashni nazarda tutadi. C) .Intеrfaol usullardan foydalanishni nazarda tutadi. D) .Ta'lim samaradorlini oshiradi. 17 / 18 17. O’qituvchinng o’quvchilar bilan muloqot jarayonida paydo bo’ladigan turli ziddiyatli vaziyatlarni bartaraf etish uchun…..? A) Darhol tartibsiz o’quvchining to’lib o’tta nisbatan tarbiyaviy jazo metodini qo’last shart . B) O’zi ishlayotgan o;quv muassasi rahbariyatiga yordam so’rab murojat qilish kerak C) Avvalo o’z iqtidoriga, pedogogik va psixologik mahoratiga tayanish lozim D) Ota –onasini o’quv muasasasiga chaqirtirishi va suxbat o’tqazish ogoxlantirish kerak. 18 / 18 18. “ Til shirinligi- ko’pincha yoqimli, muloyimligi esa foydali. Shirin so’z ko’ngillar uchun asal kabi totlidir “ xush muomalalikning ahamiyati haqida nurxikmat fikr mualifi. A) .M. Qoshg’ariy B) A.navoiy C) Yusuf xos xojib D) Ibn sino 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 12 Pedagogik mahorat testlari-2025 №3
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 5 Pedagogik mahorat testlari-2025 №2
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 21 Pedagogik mahorat testlari-2025 №1