Pedagogik mahorat №5 Yanvar 19, 2024 da chop etilgan InfoMaster tomonidan Pedagogik mahorat №5 ga fikr bildirilmagan. 0% 187 123456789101112131415161718 Pedagogik mahorat №5 Attsetatsiya 2024 Pedagogik mahoratni aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 18 1. Pt ta’lim maqsadini aniqlang. A) Mikro maqsadlarga aylantirish B) Mavzu bo’yicha tashhislanuvchan tarzda o’rnatishni C) Rivojlantiruvchi va shakllantiruvchi D) Mavzu bo’yicha umumiy belgilashda taqozo etadi 2 / 18 2. O’quvchilarning kasbiy mahoratini takomillashtirish tog’risida fikr bildirgan evropa olimlari qaysi qatorda to’g’ri ko’rsatilgan. A) Platon, sitseron B) Ya.komenskiy, demosfen C) Ykomenskiy, d.lokk, d. Pestalotsi, destverg, d.ushinskiy D) Lokk, ushiniskiy 3 / 18 3. O’qitishning jarayonini tashkil etishda bir muncha keng tarqalgan yondashuvlarni belgilang. A) Individual, guruhli, frontal B) Stapionar, erkin-eksternat C) Nazariy va amaliy D) Izohli-tasvirli, texnologik, ijodiy 4 / 18 4. ,,Tarbiyachi o`zini shunday tutish kerakki, uning har bir harakati tarbiyalasin va har doim o`zining nimani xoxlaganligini va nimani xoxlamasligini bilishi zarur. Agar tarbiyachi buni bilmasa, u kimni tarbiyalay oladi”, degan fikr muallifi. A) S.makarenko B) A avloniy C) K.d ushinskiy D) Sh.a amanashveli 5 / 18 5. Pedagogik texnologiyaning didaktik maqsadlari bu - ... A) Rivojlantiruvchi maqsad B) Talaba, ta’lim, tarbiya, maqsadi, ta’lim, tarbiya mazmuni. C) Talaba, o’qituvchi, o’quv materiallari D) Kommunikativ vositalar 6 / 18 6. Pеdagogik tеxnologiyaning eng asosiy xususiyati nimadan iborat? A) .Ta'lim samaradorlini oshiradi. B) .O’quv maqsadlarini bеlgilaydi. C) .O’quv maqsadlariga erishishni kafolatlaydigan o’quv jarayonini loyihalashni nazarda tutadi. D) .Intеrfaol usullardan foydalanishni nazarda tutadi. 7 / 18 7. Muloqotning interaktiv jihati- A) Muloqotga kirishuvchilarning o’zaro bir birlarini idrok qilish jarayoni B) Shaxslar’aro munosabatlarning mehanizmlari. C) Muloqotga kirishuvchilarning hatti harakatlari orqali ta’sir o’tkazish jarayoni D) Muloqotga kirishuvchilarning axborot ayriboshlash jarayoni 8 / 18 8. O’quv faoliyatini boshqarish haqidagi sohalar quyidagi javoblarning qaysi birida to’g’ri ko’rsatilgan? A) O’qitish texnikasi B) O’qitish nazariyasi C) Barcha javoblar to’g’ri D) O’qitish texnologiyasi 9 / 18 9. Test-bu A) Nazorat B) Topshiriq va etalon C) Sinov D) Topshiriq 10 / 18 10. “Ilm insonlarning madori, hayoti, porloq kelajagi, rahbari, najotiga aylangan. Ilm inson uchun g’oyat oily va muqaddas fazilat.” Ilmga berilgan ushbu ta’rif muallifi: A) A. Navoiy B) M.qoshq’ariy C) Yusuf xos hojib D) Avloniy 11 / 18 11. Didaktik jarayon strukturasi ... A) O’quvchi va o’qituvchining, birgalikdagi faoliyatidan iborat B) Ta’lim va tarbiya berish C) Motiv bosqich, o’quv-bilim faoliyati va boshqaruvdan iborat D) O’quvchining xususiy-o’rganuvchanlik faoliyatidan iborat 12 / 18 12. Pedagogik muammolar muvofaqiyatini ta’minlovchi asosiy omillar. A) Pedagogik qobilyatning mavjudligi va pedagogik nazokat B) O’qituvchining talabchanligi prensipialligi C) O’qituvchining notiqlik sa’nati D) So’z boyligi notiqligi 13 / 18 13. O’qituvchinng o’quvchilar bilan muloqot jarayonida paydo bo’ladigan turli ziddiyatli vaziyatlarni bartaraf etish uchun…..? A) O’zi ishlayotgan o;quv muassasi rahbariyatiga yordam so’rab murojat qilish kerak B) Darhol tartibsiz o’quvchining to’lib o’tta nisbatan tarbiyaviy jazo metodini qo’last shart . C) Avvalo o’z iqtidoriga, pedogogik va psixologik mahoratiga tayanish lozim D) Ota –onasini o’quv muasasasiga chaqirtirishi va suxbat o’tqazish ogoxlantirish kerak. 14 / 18 14. “ Til shirinligi- ko’pincha yoqimli, muloyimligi esa foydali. Shirin so’z ko’ngillar uchun asal kabi totlidir “ xush muomalalikning ahamiyati haqida nurxikmat fikr mualifi. A) Yusuf xos xojib B) Ibn sino C) A.navoiy D) .M. Qoshg’ariy 15 / 18 15. «Shaxsga yo’naltirilgan ta’lim» texnologiyasi muallifi? A) Lerner i.ya B) Nazarova t.s C) Bespalg’ko p D) Saidaxmedov n.s. 16 / 18 16. Pedagogik mahorat bu- A) Tarbiyalanuvchilarda jamiyat uchun zarur bo`lgan faoliyatga moyillik uyg`otish B) Barcha javoblar to`g`ri C) Pedagogik jarayonning barcha shakllarini eng qulay va samarali holatda tashkil etish, ularni shaxs kamolati maqsadlari tomon yo`naltirish. D) Tarbiyalanuvchilarda dunyoqarash, qobilyatni shakllantirish. 17 / 18 17. O’quvchining o’quv-bilim faoliyati tuzilmasi. A) Mo’ljalli, boshqaruvchi, tekshiruvchi, kuzatuvchi harakatlar bosqichidan iborat B) To’g’ri va teskari aloqadan iborat C) Boshqarishning ob’ekt va sub’ektlaridan tashkil topgan. D) Muloqotmandlik va tashkilotchilik 18 / 18 18. Pedagogik tasir ko’rsatishning asosiy usullari. A) Pedagogik tajriba B) Ishontirish va maqulash C) Talab istiqbol rag’batlantirish va jazolash, jamoatchilik fikri. D) Rag’batlantirish, jazolash 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Author: InfoMaster Pedagogik mahoratni aniqlash