Pedagogik mahorat №3 Yanvar 17, 2024 da chop etilgan InfoMaster tomonidan Pedagogik mahorat №3 ga fikr bildirilmagan. 0% 252 1234567891011121314151617181920 Pedagogik mahorat №3 Attsetatsiya 2024 Pedagogik mahoratni aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. Isbotlamoq, o’lchamoq, asoslash, mahqullash, baho berish, tekshirmoq, nazorat etmoq, solishtirmoq, taqqoslash qaysi tushunchaga kiradi? A) Analiz B) Sintez C) Baholash D) Bilish 2 / 20 2. Joriy etmoq, hisoblab chiqmoq, namoyish etmoq, foydalanmoq, o’rgatmok, belgilash, joriy etish, aniqlamoq, ruyobga chiqarish, yechmoq qaysi tushunchaga kiradi? A) Tushunish B) Qo’llash C) Bilish D) Baholash 3 / 20 3. Masofadan o’qitishning tashkiliy-iqtisodiy afzalligi nimadan iborat? A) Elektron kutubxona, testlar, mulg’timediya o’qitish B) Moliyaviy xarajatlar asosan o’quv-uslubiy materiallar tayyorlash uchun maxsus auditoriyalar uchun sarflanadi C) Innovatsion ukitish, lektor o’qitish, testlar D) Talabalar uchun auditoriyalar, yotoqxonalar zarur emas. 4 / 20 4. Chiqarmoq, ajratish, tabaqalashtirish, tasniflash, oldindan aytish, bo’lib chiqmoq, taqsimlash tekshirmoq. A) Sintez B) Baholash C) Bilish D) Analiz 5 / 20 5. Pedagog uchun eng zarur nutq madaniyatini belgilang? A) Keng fikrlilik, tinglovchini zeriktirmaydigan muloqot o’rnatish B) Tanqidiy nuqtai nazar, o’z fikrini himoya qilish C) Nutqning grammatik to’g’riligi, uning leksik boyligi, aniq va ravshan ifodalanganligi D) Tinglay olish, qo’llab-quvvatlash 6 / 20 6. Masofadan o’qitish uslubiy materiallari? A) Masofadan o’qitish, lektor o’qitish, innovatsion o’qitish B) Mulg’timediya o’qitish, innovatsion o’qitish, testlar C) Darslik, audio va video darsliklar, on-layn darslar (internet saxifa), elektron kutubxona, testlar, mulg’timedia- elektron darslik va albatta axborot texnologiya vositalari D) Innovatsion o’qitish, lektor o’qkitish, elektron kutubxona 7 / 20 7. Bilish jarayoniga alohida ahamiyat berib, insonlarning bilishga bo’lgan intilishlarini keng yoritgan alloma asari bilan ko’rsating? A) Abu rayxon beruniy “mashud qonuniy” B) Alisher navoiyning”maxbub-ul qulub» C) Abdurahmon jomiyning ”musiqa” risolasi D) Forobiyning ”baxt saodatga erishuv” to’g’risida 8 / 20 8. Oliy ta’lim nechta bosqichdan iborat? A) 5 B) 4 C) 3 D) 2 9 / 20 9. Informatsiyalar almashuvini tahminlovchi magistraldir uning yordamida dunyo bilimlar manbaiga kirish, qisqa vaqt ichida mahlumotlar yig’ish, ishlab chiqish va uning texnik vositalarini masofadan turib nima orqali boshqarish mumkin? A) Masofadan o’qitish B) Lektor o’qitish C) Innovatsion o’qitish D) Internet tarmoqlararo 10 / 20 10. Masofadan o’qitishning tarkibiy belgilari? A) O’quvchi-o’qituvchi-kommunikatsiya B) O’qituvchi-o’quvchi-kommunikatsiya C) O’qituvchi-kommunikatsiya-o’quvchi D) Kommunikatsiya- o’qituvchi-o’quvchi 11 / 20 11. «Lektor» qanday tizim? A) O’quv jarayonini uzluksiz, uzoq vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi. B) Baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari. C) Bu dasturlar yig’indisi, u auditoriyali o’qitishda zamonaviy komp’yuter texnologiyasidan foydalanishga imkoniyat beradi. D) O’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish. 12 / 20 12. Pedagogikaga oid adabiyotlarda mustaqil ishlarning qaysi turlari qayd qilingan? A) Namunalar bo’yicha mustaqil ishlar: rekonstruktiv-variantiv, evristik, ijodiy tadqiqot B) Shaxsiy va kasbiy C) G’oyaviy, nazariy saviyasini oshirish, kasbiy mahorati va madaniyatini shakllantirish D) Ilmiylik va ijodiy tadqiqot 13 / 20 13. Qaysi amerikalik olim oliy o’quv yurtlari uchun pedagogik texnologiya usulining individuallashtirilgan tizimini ishlab chiqqan? A) F.s.keller B) R.gang’e C) A.romishevskiy D) C.guzeev 14 / 20 14. Pedagogning umumiy madaniyati nimalardan iborat? A) Bilimi, ishonchi, qobiliyati va xulqi B) Kasbiy faoliyatda yetukligi C) Kasbiy ahamiyatli madaniyat D) Ijtimoiy madaniyat 15 / 20 15. Alil keltirmoq, almashtirmoq, oydinlashtirmoq, belgilamoq, tushuntirmoq, o’tkazmoq, aylantirmoq, ko’rsatmoq, sharxlamoq, ochmoq qaysi tushunchaga kiradi? A) Bilish B) Sintez C) Tushunish D) Analiz 16 / 20 16. O’quv-bilish faoliyatini tashkil etish va amalga oshirish metodlarini ko’rsating? A) Induktiv va deduktiv B) Reproduktiv va muammoli-ijodiy C) Ifodali, ko’rgazmali, amaliy D) (O’qituvchi rahbarligida mustaqil ish metodlari) hammasi 17 / 20 17. Ixtiro qilmoq, umumlashtirish, birlashtirish, rejalashtirish, ishlab chiqmoq, tizimlashtirmok, birlashtirmoq, tuzmoq, yaratmoq, loyihalashtirmoq qaysi tushunchaga kiradi? A) Baholash B) Sintez C) Tushunish D) Qo’llash 18 / 20 18. Masofadan o’qitishning afzallik tomonlari? A) Testlar, elektron kutubxona, lektor o’qitish B) O’qish muddatini o’quvchi o’zi belgilaydi, qisqa muddat ichida ko’p hajmdagi axborotni uzatish va qabul qilish sharoiti mavju C) Masofadan o’qitish, mulg’timediya o’qitish D) Elektron kutubxona, innovatsion o’qitish 19 / 20 19. Internet, yoki biror bir kommunikativ moslama (masalan lakal) tarmoq orqali sizga qulay bo’lgan vaqtda o’qitishga nima deb ataladi? A) Masofadan o’qitish B) Lektor o’qitish C) Innovatsion o’qitish D) Internet tarmoqlararo 20 / 20 20. Didaktikaga oid adabiyotlarda o’qitish metodlarining qaysi bog’liqliklari qayd qilinadi? A) O’quv jarayonida o’rganilayotgan fan asoslarining muayyan davrdagi metodlariga bog’liq B) O’quv mashg’ulotlarining didaktik maqsadlari va vazifalariga bog’liq C) Ta’lim oluvchilarning bilimi va rivojlanish darajasiga bog’liq D) Bayon kilinadigan materialning xarakteriga bog’liq 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Author: InfoMaster Pedagogik mahoratni aniqlash