Pedagogik mahorat №1 Yanvar 15, 2024 da chop etilgan InfoMaster tomonidan Pedagogik mahorat №1 ga fikr bildirilmagan. 0% 5 123456789101112131415 Tomonidan yaratilgan InfoMaster Pedagogik mahorat №1 Attsetatsiya 2024 Pedagogik mahoratni aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 15 1. O`qituvchining tashkilotchilik qobilyati- A) O`quvchilar jamoasini uyushtirsh, jipslashtirish, muhum vaifalarni hal etishga ruhlantirish qobilyati. B) Hamkorlikdagi faoliyatni tashkil etish qobilyati. C) Bolalarga yaqinlasha olish qobilyati. D) Guruhiy faoliyatni shakllantirish qobilyati. 2 / 15 2. Muomalada verbal ta’sir? A) Ko’z qarashlari va xissiy ifoda. B) Xatti-harakatlar orqali ta’sir etish. C) So’z orqali ta’sir etish. D) Nutqsiz ta’sir etish. 3 / 15 3. Metodika bilan pedagogik tehnologiya tushunchalarini izohi qaysi javobda ko`rsatilgan? A) Metodika - bu o`quv jarayonini tashkil etish va o`tkazish bo`yicha tavsiyalar majmuasi; pedagogik tehnologiya – pedagogik muvaffaqiyatni kafolatlay oladigan o`quvchi shahsini shakllantirish jarayonining loyihalash tashkiliy-pedagogik hatti-harakatlar majmuasi; B) Pedagogik tehnologiya metodikaning tarkibiy qismiga kiradi C) Metodika – bu hususiy pedagogika, tehnologiya esa usullar majmuidir. D) Metodika – metod va usullar majmui, tehnologiya esa ta’lim tamoyillari va qonuniyatlaridir. 4 / 15 4. “Ta'lim tеxnologiyasi” nazariyasining shakllanish bosqichlari necha bosqichdan iborat A) 5-bosqich B) 2-bosqich C) 3-bosqich D) 4-bosqich 5 / 15 5. O`qituvchi nutq qobilyati – A) Verbal qobiliyati B) Paralingvistik ta’sir o`tkazish qobilyati C) To`g`ri muloqot maromlarini egallash qobiliyati D) Nutq yordamida o`z fikr va tuyg`ularini aniq ifodalash qobilyati. 6 / 15 6. Interaktiv metodning lug‘aviy ma'nosi? A) «Inter» - hamkor, «act» - texnologiya. B) Inter- nofaol, faol-harakat C) «Inter» - hamkor, «act» - harakat. D) «Inter» - metod, «act» - harakat. 7 / 15 7. Talim tarbiya berishning suhbat metodiga asos solgan faylasuf. A) Platon B) Sitseron C) Suqrot D) Demosfen 8 / 15 8. Muloqot texnologiyasi necha bosqichda olib boriladi. A) 8 B) 5 C) 7 D) 6 9 / 15 9. Hamkorlikdagi o’qishni tashkil etish usullariga qaysi biri kirmaydi? A) «Birgalikda o’qiymiz» B) «Arra» C) «Aqliy hujum» D) «O’ylang-juftlikda ishlang-fikr almashing» 10 / 15 10. Obro’ orttira olish qobiliyati ko’rsatilgan qatorni toping? A) O’quvchilar jamoasini uyushtirish muhim vazifalarni hal etishga ruhlantirish. B) O’quvchilarga bevosita emotsional irodaviy ta’sir ko’rsatish va obro’ orttira olishidir. C) To’g’ri muomala qila bilish qobiliyati. D) O’z harakatlarining oqibatlarini oldindan ko’rish. 11 / 15 11. Muloqot bu – A) Hamkorlikdagi faoliyat samarasini belgilovchi munosabat jarayoni B) Shaxslararo munasobatlar tizimi. C) Odamning birgalikdagi faoliyatlari extiyojlaridan kelib chiqadigan turli faolliklari mobaynida bir-birlari bilan o’zaro munosabatga kirishish jarayoni D) Muloqot o’zaro axbort ayri boshlash jarayoni 12 / 15 12. Pedagogik muloqot uslublari to’g’ri keltirilgan qatorni toping A) Liberal, demokratik, trening. B) Avtoritar, liberal, demokratik. C) Demokratik, intelektual. D) Avtoritar ,demokratik. 13 / 15 13. O`qituvchining kuzatuvchanlik qobilyati- A) Guruhiy faoliyatni shakllantirish qobilyati. B) O`quvchining ichki dunyosiga kira bilish, o`quvchi shaxsini va uning ruhiy holatini tushuna bilish bilan bog`liq bo`lgan psixologik kuzatuvchanlik qobilyati. C) Hamkorlikdagi faoliyatni tashkil etish qobilyati D) Bolalarga yaqinlasha olish qobilyati. 14 / 15 14. Fikrlash jarayonining mustaqilligini yuqori darajada talab etuvchi vaziyat turi. A) Tasvirlovchi vaziyat B) Ko’rsatmali vaziyat C) Baholash uchun vaziyat D) Muammoli vaziyat 15 / 15 15. Mahorat bu – A) Yuqori darajadagi va doimo yuksalib boruvchi tarbiya va o`qitish san’atidan iborat. B) S. O`qituvchilar uchun standart ish usuli. C) Pedagogik mehnat samarasi. D) Tug`ma talant yoki nasldan naslga o`tuvchi xususiyat. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring tomonidan Wordpress Quiz plugin Pedagogik mahoratni aniqlash