Pedagogik mahorat №1 Yanvar 15, 2024 da chop etilgan InfoMaster tomonidan Pedagogik mahorat №1 ga fikr bildirilmagan. 0% 191 123456789101112131415 Pedagogik mahorat №1 Attsetatsiya 2024 Pedagogik mahoratni aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 15 1. Talim tarbiya berishning suhbat metodiga asos solgan faylasuf. A) Demosfen B) Platon C) Sitseron D) Suqrot 2 / 15 2. Pedagogik muloqot uslublari to’g’ri keltirilgan qatorni toping A) Liberal, demokratik, trening. B) Demokratik, intelektual. C) Avtoritar, liberal, demokratik. D) Avtoritar ,demokratik. 3 / 15 3. Texnologiya» so’zining lug’aviy ma’nosi? A) «Texne» - mehnat, san’at, «logos» - tushuncha bilim B) «Texne» - san’at, «logos» – tushuncha o’qitish C) «Texne» - qobiliyat, san’at, «logos» - tushuncha ta’lim D) «Texne» - mahorat, san’at, «logos» - tushuncha ta’limot 4 / 15 4. Mahorat bu – A) Yuqori darajadagi va doimo yuksalib boruvchi tarbiya va o`qitish san’atidan iborat. B) Pedagogik mehnat samarasi. C) S. O`qituvchilar uchun standart ish usuli. D) Tug`ma talant yoki nasldan naslga o`tuvchi xususiyat. 5 / 15 5. Interaktiv metodning lug‘aviy ma'nosi? A) «Inter» - metod, «act» - harakat. B) «Inter» - hamkor, «act» - harakat. C) Inter- nofaol, faol-harakat D) «Inter» - hamkor, «act» - texnologiya. 6 / 15 6. Kеys-stadi ilk marta qayеrda va qachon qo’llanilgan edi? A) Oksford univеrsitеtining huquq maktabida 1880 yilda B) Garvard univеrsitеtining huquq maktabida 1870 yilda C) Manchеstеr univеrsitеtining huquq maktabida 1870 yilda D) Garvard univеrsitеtining huquq maktabida 1830 yilda 7 / 15 7. O`qituvchining tashkilotchilik qobilyati- A) Bolalarga yaqinlasha olish qobilyati. B) Hamkorlikdagi faoliyatni tashkil etish qobilyati. C) Guruhiy faoliyatni shakllantirish qobilyati. D) O`quvchilar jamoasini uyushtirsh, jipslashtirish, muhum vaifalarni hal etishga ruhlantirish qobilyati. 8 / 15 8. Muloqot bu – A) Odamning birgalikdagi faoliyatlari extiyojlaridan kelib chiqadigan turli faolliklari mobaynida bir-birlari bilan o’zaro munosabatga kirishish jarayoni B) Muloqot o’zaro axbort ayri boshlash jarayoni C) Hamkorlikdagi faoliyat samarasini belgilovchi munosabat jarayoni D) Shaxslararo munasobatlar tizimi. 9 / 15 9. Muloqot texnologiyasi necha bosqichda olib boriladi. A) 7 B) 6 C) 8 D) 5 10 / 15 10. Muomalada verbal ta’sir? A) Nutqsiz ta’sir etish. B) Ko’z qarashlari va xissiy ifoda. C) Xatti-harakatlar orqali ta’sir etish. D) So’z orqali ta’sir etish. 11 / 15 11. “Ta'lim tеxnologiyasi” nazariyasining shakllanish bosqichlari necha bosqichdan iborat A) 3-bosqich B) 5-bosqich C) 2-bosqich D) 4-bosqich 12 / 15 12. Zig-zak metodiga to’gri ta’rif berilgan qatorni ko’rsating. A) Tushuncha, tikish, chiziq. B) Ilonizi, uzun chiziq, solishtirish. C) Solishtirish, taqqoslash, mustahkamlash. D) Siniq chiziq, ilonizi, egri-bugri. 13 / 15 13. Metodika bilan pedagogik tehnologiya tushunchalarini izohi qaysi javobda ko`rsatilgan? A) Metodika - bu o`quv jarayonini tashkil etish va o`tkazish bo`yicha tavsiyalar majmuasi; pedagogik tehnologiya – pedagogik muvaffaqiyatni kafolatlay oladigan o`quvchi shahsini shakllantirish jarayonining loyihalash tashkiliy-pedagogik hatti-harakatlar majmuasi; B) Pedagogik tehnologiya metodikaning tarkibiy qismiga kiradi C) Metodika – bu hususiy pedagogika, tehnologiya esa usullar majmuidir. D) Metodika – metod va usullar majmui, tehnologiya esa ta’lim tamoyillari va qonuniyatlaridir. 14 / 15 14. O`qituvchi nutq qobilyati – A) Nutq yordamida o`z fikr va tuyg`ularini aniq ifodalash qobilyati. B) Verbal qobiliyati C) Paralingvistik ta’sir o`tkazish qobilyati D) To`g`ri muloqot maromlarini egallash qobiliyati 15 / 15 15. Fikrlash jarayonining mustaqilligini yuqori darajada talab etuvchi vaziyat turi. A) Ko’rsatmali vaziyat B) Muammoli vaziyat C) Tasvirlovchi vaziyat D) Baholash uchun vaziyat 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Author: InfoMaster Pedagogik mahoratni aniqlash