Pedagogik mahorat №1 Yanvar 15, 2024 da chop etilgan InfoMaster tomonidan Pedagogik mahorat №1 ga fikr bildirilmagan. 0% 201 123456789101112131415 Pedagogik mahorat №1 Attsetatsiya 2024 Pedagogik mahoratni aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 15 1. “Ta'lim tеxnologiyasi” nazariyasining shakllanish bosqichlari necha bosqichdan iborat A) 3-bosqich B) 5-bosqich C) 4-bosqich D) 2-bosqich 2 / 15 2. Axborotli texnologiyalari bu...? A) Pedagogikada monitoring B) O’zaro ta’sirlar C) Pedagogik texnologiyaning tarkibiy qismi D) Nazorat turlari (joriy, oraliq, yakuniy) 3 / 15 3. Kеys-stadi ilk marta qayеrda va qachon qo’llanilgan edi? A) Manchеstеr univеrsitеtining huquq maktabida 1870 yilda B) Garvard univеrsitеtining huquq maktabida 1870 yilda C) Oksford univеrsitеtining huquq maktabida 1880 yilda D) Garvard univеrsitеtining huquq maktabida 1830 yilda 4 / 15 4. Obro’ orttira olish qobiliyati ko’rsatilgan qatorni toping? A) O’quvchilar jamoasini uyushtirish muhim vazifalarni hal etishga ruhlantirish. B) To’g’ri muomala qila bilish qobiliyati. C) O’z harakatlarining oqibatlarini oldindan ko’rish. D) O’quvchilarga bevosita emotsional irodaviy ta’sir ko’rsatish va obro’ orttira olishidir. 5 / 15 5. Muloqot texnologiyasi necha bosqichda olib boriladi. A) 5 B) 6 C) 7 D) 8 6 / 15 6. Muomalada verbal ta’sir? A) Nutqsiz ta’sir etish. B) Ko’z qarashlari va xissiy ifoda. C) So’z orqali ta’sir etish. D) Xatti-harakatlar orqali ta’sir etish. 7 / 15 7. Talim tarbiya berishning suhbat metodiga asos solgan faylasuf. A) Platon B) Suqrot C) Demosfen D) Sitseron 8 / 15 8. Hamkorlikdagi o’qishni tashkil etish usullariga qaysi biri kirmaydi? A) «Arra» B) «O’ylang-juftlikda ishlang-fikr almashing» C) «Birgalikda o’qiymiz» D) «Aqliy hujum» 9 / 15 9. Muloqot bu – A) Odamning birgalikdagi faoliyatlari extiyojlaridan kelib chiqadigan turli faolliklari mobaynida bir-birlari bilan o’zaro munosabatga kirishish jarayoni B) Shaxslararo munasobatlar tizimi. C) Muloqot o’zaro axbort ayri boshlash jarayoni D) Hamkorlikdagi faoliyat samarasini belgilovchi munosabat jarayoni 10 / 15 10. Fikrlash jarayonining mustaqilligini yuqori darajada talab etuvchi vaziyat turi. A) Baholash uchun vaziyat B) Ko’rsatmali vaziyat C) Muammoli vaziyat D) Tasvirlovchi vaziyat 11 / 15 11. O`qituvchining tashkilotchilik qobilyati- A) Guruhiy faoliyatni shakllantirish qobilyati. B) Hamkorlikdagi faoliyatni tashkil etish qobilyati. C) O`quvchilar jamoasini uyushtirsh, jipslashtirish, muhum vaifalarni hal etishga ruhlantirish qobilyati. D) Bolalarga yaqinlasha olish qobilyati. 12 / 15 12. O`qituvchi nutq qobilyati – A) To`g`ri muloqot maromlarini egallash qobiliyati B) Nutq yordamida o`z fikr va tuyg`ularini aniq ifodalash qobilyati. C) Paralingvistik ta’sir o`tkazish qobilyati D) Verbal qobiliyati 13 / 15 13. Zig-zak metodiga to’gri ta’rif berilgan qatorni ko’rsating. A) Tushuncha, tikish, chiziq. B) Siniq chiziq, ilonizi, egri-bugri. C) Ilonizi, uzun chiziq, solishtirish. D) Solishtirish, taqqoslash, mustahkamlash. 14 / 15 14. Noverbal nutq turlari to’g’ri keltirilgan qatorni toping? A) Mimika, pantomimika nutq, signifikatsiya, daktilogik nutq, morze alifbosi B) Mimika, fantomimika, og’zaki nutq. C) Og’zaki va yozma nutq. D) So’z mimika aks sado axborot. 15 / 15 15. Texnologiya» so’zining lug’aviy ma’nosi? A) «Texne» - mahorat, san’at, «logos» - tushuncha ta’limot B) «Texne» - qobiliyat, san’at, «logos» - tushuncha ta’lim C) «Texne» - san’at, «logos» – tushuncha o’qitish D) «Texne» - mehnat, san’at, «logos» - tushuncha bilim 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Author: InfoMaster Pedagogik mahoratni aniqlash