Uy » Diagnostika testlari » Fizika fanidan diagnostika savollari Diagnostika testlari Fizika fanidan diagnostika savollari InfoMaster Dekabr 4, 2023 78 Ko'rishlar 0 SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0% 0 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 OMAD YOR BO'LSIN! Fizika fanidan diagnostika savollari Tayyorgarlik uchun test savollari! 1 / 50 1. Qisqa to‘lqinli elеktrоmagnit nurlanishlarni qattiq jismlarda sоchilishida to‘lqin uzunligining o‘zgarishi hоdisasiga deyiladi. A) Fоtоeffеkt B) Shtark effеkti C) Kоmptоn effеkti D) Zееman effеkti 2 / 50 2. Vоdоrоd atоmi tarkibida qanday zaryadli zarralar mavjud? A) 1ta nеytrоn 2ta prоtоn B) 1 ta elеktrоn C) 1ta elеktrоn 2ta prоtоn D) 1ta prоtоn, 1ta elеktrоn 3 / 50 3. Quyida keltirilgan moddalardan qaysilari yadro yoqilg‘isi sifatida ishlatiladi? 1) uran; 2) grafit; 3) kadmiy; 4) og‘ir suv; 5) bor; 6) plutoniy A) 1 va 5 B) 1 va 6 C) 2 va 5 D) 3 va 4 4 / 50 4. Zaryadlari +q va 4q bo‘lgan ikkita sharcha bir – biridan d masofada turibdi. Bu zaryadlar oralig‘iga uchinchi +q zaryadni qo‘yilganda sistema muvozanatda qoladi. Birinchi zaryaddan uchinchi kiritilgan zaryadgacha bo‘lgan masofa x1 ni toping? A) 3/2( B) 2/3( C) 1/3(- D) 1,2( 5 / 50 5. 12·1025 ta molekulaga ega bo‘lgan suvning massasini toping. A) 2.6 kg B) 3.6 kg C) 2 kg. D) 3 kg 6 / 50 6. Sig‘imi 250 sm3 bo‘lgan stakan 200 g massaga ega. U suvda cho‘kishi uchun unga kamida qanday massali yuk solish kerak? Shishaning zichligi 2,5g/sm3. A) 50g B) 130g C) 200g D) 250g 7 / 50 7. O‘zgarmas tok zanjirining iste’molchilari ideallashtirilgan holatda qanday turlarga bo‘linadi? A) Aktiv va sig‘im iste’molchilar B) Aktiv, induktiv va sig‘im iste’molchilar C) Induktiv va sig‘im iste’molchilar D) Aktiv va induktiv iste’molchilar 8 / 50 8. Tok yo‘nalishi qilib shartli ravishda qanday yo‘nalish qabul qilingan? A) O‘tkazgich ichida erkin elektronlarning tartibli harakati qabul qilingan B) Manbaning musbat qutbidan manfiy qutbi tomon zaryadlangan zarralar yo‘nalishi qabul qilingan C) Manbaning musbat qutbidan manfiy qutbi tomon zarralar yo‘nalishi qabul qilingan D) Manbaning manfiy qutbidan musbat qutbi tomon zaryadlangan zarralar yo‘nalishi qabul qilingan 9 / 50 9. «FSMU» ning maqsadi? A) O‘quvchilarni tarqatilgan oddiy qog‘ozga o‘z fikrlarni aniq va qisqa holatda ifoda etib, tasdiqlovchi dalillar yoki inkor etuvchi fikrlarni bayon etishga o‘rgatish B) muqobil yechimlarni tanlash C) Guruhlarning muammoli vaziyatning YEchimini ishlab chiqishi har bir yechimning imkoniyatlari va to‘siqlarni tahlil qilish D) Guruhlarning muammoli vaziyatning oqibatlari to‘g‘risida fikr yuritishi, 10 / 50 10. «FSMU» ning yoyilmasi to‘g‘ri ko‘rsatilgan qatorni toping? A) Ffikringizni bayon eting, S fikringizni bayoniga sabab ko‘rsating, M ko‘rsatgan sababingizni isbotlab misol keltiring B) Ffikringizni bayon eting, S fikringizni so‘zlab bering, M ko‘rsatgan sababingizni isbotlab misol keltiring, U fikringizni umumlashtiring C) Ffikringizni yozing, Sfikringizni bayoniga sabab ko‘rsating, M ko‘rsatgan sababingizni isbotlab misol keltiring, U fikringizni umumlashtiring D) F-fikringizni bayon eting, S-fikringizni bayoniga sabab ko‘rsating, M- ko‘rsatgan sababingizni isbotlab misol keltiring, U- fikringizni umumlashtiring 11 / 50 11. “................ metodida ochiq axborotlardan aniq voqea-hodisadan vaziyat sifatida tahlil uchun foydalanish mumkin”. Nuqtalar o‘rniga mos so‘zni toping. A) “Aqliy xujum” B) “Keys-stadi” C) “Muammoli vaziyat” D) “SWOTtahlil” 12 / 50 12. “SWOT” so‘zi qaysi so‘zlarning qisqartmasidan olingan? A) strength, works, opportunity, threat B) Strength, weakness, opportunity, threat C) strength, weakness, opportunity D) strength, weakness, opportunity, there 13 / 50 13. O‘zbekiston Respublikasi umumiy o‘rta va o‘rta maxsus, kasb-hunar ta’limi tizimida davlat ta’lim standartlariga asoslangan holda umumta’lim fanlarini o‘rganish A2 standart darajasi qanday nomlanadi? A) Umumta’lim fanlarini o‘rganishning kuchaytirilgan boshlang‘ich darajasi B) Umumta’lim fanlarini o‘rganishning tayanch darajasi C) Umumta’lim fanlarini o‘rganishning boshlang‘ich darajasi D) Umumta’lim fanlarini o‘rganishning kuchaytirilgan tayanch darajasi 14 / 50 14. “Bahs-munozara” metodini o‘tkazishda qanday qoidalarga amal qilish kerak? 1) barcha ta’lim oluvchilar ishtirok etishi uchun imkoniyat yaratish; 2) “o‘ng qo‘l” qoidasi (qo‘lini ko‘tarib, ruhsat olgandan so‘ng so‘zlash)ga rioya qilish; 3) fikr-g‘oyalarni tinglash madaniyati; 4) bildirilgan fikr-g‘oyalarning takrorlanmasligi; 5) bir-birlariga o‘zaro hurmat A) 1.2 B) 1,2,3,4,5 C) 1,2,3,4 D) 3.4 15 / 50 15. “Bahs-munozara” metodi - … A) ta’lim oluvchilar tomonidan ha?tiy vaziyatning har xil shartsharoitlarini sahnalashtirish orqali ko‘rsatib beruvchi metod B) biror muammo bo‘yicha ta’lim oluvchilar tomonidan bildirilgan erkin fikr va mulohazalarni to‘plab, ular orqali ma’lum bir yechimga kelinadigan metod C) ta’lim oluvchilarda muammoli vaziyatlarning sabab va oqibatlarini tahlil qilish hamda ularning yechimini topish bo‘yicha ko‘nikmalarini shakllantirishga qaratilgan metod D) biror mavzu bo‘yicha ta’lim oluvchilar bilan o‘zaro bahs, fikr almashinuv tarzida o‘tkaziladigan o‘qitish metodi 16 / 50 16. Umumiy o‘rta ta’limning tayanch o‘quv rejasida fizika astronomiya faniga 8-sinflar uchun haftalik umumiy soat qancha? A) 4 B) 3 C) 1 D) 2 17 / 50 17. “Aqliy xujum” metodining qanday shakllari mavjud? A) og‘zaki B) Og‘zaki, yozma C) yozma, test D) og‘zaki, yozma, test 18 / 50 18. Rolli o‘yin bu-… A) ta’lim oluvchilar tomonidan hayotiy vaziyatning har xil shart-sharoitlarini sahnalashtirish orqali ko‘rsatib beruvchi metod B) ta’lim oluvchilarda muammoli vaziyatlarning sabab va oqibatlarini tahlil qilish hamda ularning yechimini topish bo‘yicha ko‘nikmalarini shakllantirishga qaratilgan metod C) biror mavzu bo‘yicha ta’lim oluvchilar bilan o‘zaro bahs, fikr almashinuv tarzida o‘tkaziladigan o‘qitish metodi D) biror muammo bo‘yicha ta’lim oluvchilar tomonidan bildirilgan erkin fikr va mulohazalarni to‘plab, ular orqali ma’lum bir yechimga kelinadigan metod 19 / 50 19. Umumiy o‘rta ta’limning tayanch o‘quv rejasida fizika, astronomiya faniga 6-sinflar uchun haftalik umumiy soat qancha? A) 3 B) 4 C) 2 D) 1 20 / 50 20. “Aqliy xujum” metodining qanday shakllari mavjud? A) Og‘zaki, yozma B) yozma, test C) og‘zaki D) og‘zaki, yozma, test 21 / 50 21. Aqliy hujum metodi qo‘llanilganda qanday qoidalar inobatga olinadi?1. Bildirilgan fikr-g‘oyalar muhokama qilinmaydi va baholanmaydi 2. Bildirilgan xar qanday fikr-g‘oyalar, ular xatto to‘g‘ri bo‘lmasa ham inobatga olinadi 3. Har bir ta’lim oluvchi qatnashishi shart. 4. Har bir ta’lim oluvchi baholanishi shart A) 1,2,3 B) 3.4 C) 1,2,3,4 D) 1.2 22 / 50 22. Umumiy o‘rta ta’limning tayanch o‘quv rejasida fizika astronomiya faniga 7-sinflar uchun haftalik umumiy soat qancha? A) 3 B) 1 C) 2 D) 4 23 / 50 23. O‘zbekiston Respublikasi umumiy o‘rta va o‘rta maxsus, kasb-hunar ta’limi tizimida davlat ta’lim standartlariga asoslangan holda umumta’lim fanlarini o‘rganish A1 standart darajasi qanday nomlanadi? A) Umumta’lim fanlarini o‘rganishning boshlang‘ich darajasi B) Umumta’lim fanlarini o‘rganishning kuchaytirilgan boshlang‘ich darajasi C) Umumta’lim fanlarini o‘rganishning kuchaytirilgan tayanch darajasi D) Umumta’lim fanlarini o‘rganishning tayanch darajasi 24 / 50 24. “Muammoli vaziyat” metodi -… A) ta’lim oluvchilarda muammoli vaziyatlarning sabab va oqibatlarini tahlil qilish hamda ularning yechimini topish bo‘yicha ko‘nikmalarini shakllantirishga qaratilgan metod B) biror muammo bo‘yicha ta’lim oluvchilar tomonidan bildirilgan erkin fikr va mulohazalarni to‘plab, ular orqali ma’lum bir yechimga kelinadigan metod C) ta’lim oluvchilar tomonidan ha?tiy vaziyatning har xil shartsharoitlarini sahnalashtirish orqali ko‘rsatib beruvchi metod D) biror mavzu bo‘yicha ta’lim oluvchilar bilan o‘zaro bahs, fikr almashinuv tarzida o‘tkaziladigan o‘qitish metodi 25 / 50 25. “Bahs-munozara” metodi tuzilmasi qanday? A) Aniq va maqbul yechimni topish, Muammoli savol tashlanadi, Turli fikrlar tinglanadi, Fikrg‘oyalar to‘planadi, Tahlil qilinadi B) Muammoli savol tashlanadi, Turli fikrlar tinglanadi, Fikr-g‘oyalar to‘planadi, Tahlil qilinadi, Aniq va maqbul yechimni topish C) Muammoli savol tashlanadi, Turli fikrlar tinglanadi, Fikrg‘oyalar to‘planadi, Tahlil qilinadi D) Turli fikrlar tinglanadi, Muammoli savol tashlanadi, Fikrg‘oyalar to‘planadi, Tahlil qilinadi, Aniq va maqbul yechimni topish 26 / 50 26. “Blits- so‘rov” texnologiyasidan qaysi holatlarda foydalanish mumkin? A) Faqat guruhlarda B) Faqat individual C) Jamoada D) Individual, guruh va jamoada 27 / 50 27. “Blits -so‘rov” texnologiyasining afzalligi A) Javoblarning og‘zaki ekanligi B) Javoblarning qisqa ekanligi C) Savol va javoblarning qisqaligi D) Qisqa vaqtda amalga oshirilishi 28 / 50 28. Nur havodan suvga tushmoqda. Bunda to‘la ichki qaytish hodisasini kuzatish mumkinmi? A) Nurning tushish burchagiga bog‘liq B) Suv qatlamining qalinligiga bog‘liq C) Yo‘q D) Ha 29 / 50 29. Rolli didaktik o‘yinlarni qaysi dars tipiga qo‘llash mumkin? A) Barcha tip darslarda B) Umumlashtiruvchi darslarda C) Yangi mavzu bayoni darslarida D) Kirish darslarida 30 / 50 30. Qaysi jarayonda sistemaning ichki energiyasining o‘zgarishi uzatilgan issiqlik miqdoriga teng? A) izotermik B) izoxorik C) izobarik D) adiabatik 31 / 50 31. Massasi 2 kg blgan jism 4N kuch ta’sirida qanday harakat qiladi? A) 0,5 m/s2 tezlik bilan tekis B) 0,5 m/s2 tezlanish bilan tekis o‘zgaruvchan C) 2 m/s2 tezlanish bilan tekis tezlanuvchan D) 2 m/s tezlik bilan tekis 32 / 50 32. Quyosh energiyasining boshqa turdagi energiyasidan afzalligi nimada? A) zararsizligida B) FIK kattaligida C) ekologik jihatdan D) xoxlagan xududda qurish mumkinligida 33 / 50 33. Agar ideal gazning bosimi va absolyut temperaturasi 2 marta ortsa, uning ichki energiyasi qanday o‘zgaradi? A) o‘zgarmaydi B) 2 marta kamayadi C) 4 marta ortadi D) 2 marta ortadi 34 / 50 34. Muammoli ta’lim mashg‘ulotlari davomida o‘quvchilar bilan qanday ishlash mumkin? A) Faqat juftlikda B) Faqat guruh bo‘lib C) Faqat yakka tartibda D) Yakka, guruh, jamoa bo‘lib 35 / 50 35. “Har kim har kimga o‘rgatadi” texnalogiyasi o‘quvchiga qanday imkoniyatlar yaratadi? A) Bilimlarini mustahkamlash imkoniyati yaratiladi B) O‘quvchilar guruhlarda ishlash ko‘nikmasini hosil qiladilar C) Yangi ma’lumotlar olish imkoniyatining yaratilishi D) Taqdimot qilishni o‘rganadi 36 / 50 36. Xatoliklar necha turga bo‘linadi? A) Ikki turga: absolyut va tasodifiy xatolik B) Ikki turga: absolyut va nisbiy xatolik C) Ikki turga: tasodifiy va sistematik xatolik D) kki turg: absolyut va sistematik xatolik 37 / 50 37. O‘lchashlar necha turga bo‘linadi? A) Ikki turga: absolyut va tasodifiy B) Ikki turga: sistematik va nisbiy C) Ikki turga: bevosita va bilvosita o‘lchash D) Ikki turga: absolyut va nisbiy o‘lchash 38 / 50 38. Laboratoriya ishlarini bajarishda o‘lchash deganda nima tushuniladi? A) Aniqlanayotgan kattalikni birlik deb qabul qilingan kattalik bilan taqqoslashga, ya’ni birlikdan necha marta farq qilishini aniqlashga aytiladi B) Laboratoriya o‘tkazishda olingan natijalarni tahlil qilishga aytiladi C) Absolyut va nisbiy xatolikni aniqlashga aytiladi D) Natijalarni olish va absolyut xatolikni aniqlashga aytiladi 39 / 50 39. Interfaol mashg‘ulotlarni samarali bo‘lishi nimaga bog‘liq? A) O‘quvchining tinglash darajasiga B) O‘qituvchining ilmiy salohiyatiga C) O‘quvchilarni ilmiy salohiyatiga D) O‘quvchilarni mashg‘ulotdan oldin yangi mavzu bo‘yicha asosiy tushuncha va dastlabki ma’lumotlarni bilishlariga 40 / 50 40. An’anaviy darsning maqsadi nima? A) Mavzu bo‘yicha statistik ma’lumot berish B) Mavzu bo‘yicha ilmiy ma’lumot berish C) Dars mavzusi bo‘yich amustaqil fikrlash, xulosaga kelish, bayon qilish va himoyalashga o‘rgatish D) Dars mavzusi bo‘yicha bilim, ko‘nikma va malakalarni shakllantirish va mustahkamlash 41 / 50 41. Fizika kabinetini mehnat xavfsizligi bo‘yicha jihozlash prinsipi laboratoriya stollarini elektr bilan ta’minlashni tarmoq kuchlanishidan o‘zgaruvchan tok bo‘yicha va o‘zgarmas tok bo‘yicha necha Voltga mo‘ljallangan? A) 220 V; 42 V B) 36 (42)V; 110 V C) 110 V; 220 V D) 220 V; 110V 42 / 50 42. Fizikadan o‘quv eksperimentiga qo‘yiladigan asosiy metodik talablarni ko‘rsating A) Ilmiy aniqligi, tog‘ri bayon qilinishi, ko‘rgazmalilik B) Ilmiy aniqligi, to‘g‘ri bayon qilinishi C) odda bayon qilinishi, ko‘rgazmalilik D) Sodda bayon qilinishi 43 / 50 43. Chana qorda sirpanib borayotganda chanaga uni tortib borayotgan itlar qo‘shilgan arqon 0,5 Kn maksimal kuch bilan ta’sir qiladi. Agar ishqalanish koeffitsiyenti 0,1 ga teng bo‘lsa, shu arqon massasi (kg) qancha keladigan yukli chanani siljita oladi? A) 500 B) 300 C) 200 D) 400 44 / 50 44. Ikkita fizik kattalikning bog‘lanish grafigidan iborat bo‘lgan masalalar…deyiladi. A) Sifatga oid masalalar B) Grafik masalalar C) Hisoblash masalalari D) Eksperimental masalalar 45 / 50 45. Fizik masalalar yechish usuliga ko‘ra shartli ravishda necha turga bo‘linadi? A) Mexanik masalalar, elektrodinamik masalalar, rigo masalalar, magnitizmga oid masalalar B) Arifmetik masalalar, rigonome masalalar, rigonome masalalar C) Hisoblash masalalari, arifmetik masalalr, D) Sifatga oid masalalar, eksperimental masalalar, hisoblash masalalari, grafik masalalar 46 / 50 46. 6-sinfda Fizika fanini o‘rganishda A1 bosqichda qanday boshlang‘ich ma’lumotlar beriladi? A) “Elektr” kursi haqida B) Mexanika, issiqlik, elektr, yorug‘lik, tovush hodisalar hamda modda tuzilishi haqida C) “Molekulyar fizika asoslari”, “Optika”, “Atom va yadro fizikasi asoslari” va “Koinot haqida tasavvurlar” kurslari haqida D) ”Mexanika” kursi haqida 47 / 50 47. Fizika o‘quv fani chuqur o‘qitiladigan sinflar va ixtisoslashtirilgan umumiy o‘rta ta’lim maktablarining 6-sinf o‘quvchilari fizika-Astronomiya o‘quv fanini o‘rganishning standart darajasi...? A) A1 B) B2+ C) A1 D) B2 48 / 50 48. Umumiy o‘rta ta’lim maktablarining 9-sinf bitiruvchilari Fizika-Astronomiya o‘quv fanini o‘rganishning standart darajasi nomlanishi? A) Fizika fanini o‘rganishning boshlang‘ich darajasi B) Fizika fanini o‘rganishning kuchaytirilgan tayanch darajasi C) Fizika fanini o‘rganishning tayanch darajasi D) Fizika fanini o‘rganishning kuchaytirilgan boshlang‘ich darajasi 49 / 50 49. Umumiy o‘rta ta’lim maktablarining Fizika o‘quv fani chuqur o‘qitiladigan sinflar va ixtisoslashtirilgan umumiy o‘rta ta’lim maktablarining 6-sinf o‘quvchilari fizika-Astronomiya o‘quv fanini o‘rganishning standart darajasi nomlanishi? A) Fizika fanini o‘rganishning boshlang‘ich darajasi B) Fizika fanini o‘rganishning kuchaytirilgan boshlang‘ich darajasi C) Fizika fanini o‘rganishning kuchaytirilgan tayanch darajasi D) Informatika va axborot texnologiyalari fanini o‘rganishning boshlang‘ich darajasi 50 / 50 50. Umumiy o‘rta ta’lim maktablarining 6-sinf o‘quvchilari fizika-Astronomiya o‘quv fanini o‘rganishning standart darajasi nomlanishi? A) Informatika va axborot texnologiya fanini o‘rganishning kuchaytirilgan tayanch darajasi B) Informatika va axborot texnologiyalari fanini o‘rganishning boshlang‘ich darajasi C) Fizika fanini o‘rganishning boshlang‘ich darajasi D) Fizika fanini o‘rganishning kuchaytirilgan boshlang‘ich darajasi 0% Testni qayta ishga tushiring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 0 Informatika fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 0 Tasviriy san’at fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 1 Musiqa fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 3 Texnologiya fanidan diagnostika savollari