Uy » Diagnostika testlari » Fizika fanidan diagnostika savollari Diagnostika testlari Fizika fanidan diagnostika savollari InfoMaster Dekabr 4, 2023 118 Ko'rishlar 0 SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0% 0 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 OMAD YOR BO'LSIN! Fizika fanidan diagnostika savollari Tayyorgarlik uchun test savollari! 1 / 50 1. O‘tkazgich materialdan yasalgan halqaga magnitning shimoliy qutbi yaqinlashtirilsa qanday ta’sir kuzatiladi? A) Itariladi B) Halqaning diametriga bog‘liq C) Tortiladi D) Magnitning tezligiga bog‘liq 2 / 50 2. Buyum focus masofasi 10 sm bo‘lgan yig‘uvchi linzadan 20 sm masofada joylashgan. Uning tasviri linzadan necha santimetr masofada bo‘ladi? A) 40 sm B) 10 sm C) 30 sm D) 20 sm 3 / 50 3. Yig‘uvchi linzadan buyumgacha bo‘lgan masofa 1 m, tasvirdan linzagacha 25 sm. Linzaning fokus masofasi qanchaga teng? A) 25 sm B) 20 sm C) 35 sm D) 30 sm 4 / 50 4. Zaryadlari +q va 4q bo‘lgan ikkita sharcha bir – biridan d masofada turibdi. Bu zaryadlar oralig‘iga uchinchi +q zaryadni qo‘yilganda sistema muvozanatda qoladi. Birinchi zaryaddan uchinchi kiritilgan zaryadgacha bo‘lgan masofa x1 ni toping? A) 1/3(- B) 1,2( C) 3/2( D) 2/3( 5 / 50 5. Qora daraxt so‘zidan olingan. Ko‘p miqdorda oltingugurt aralashtirilgan kauchuk boshqa moddalardan elektr saqlash xususiyati bilan farq qiladi? A) Magnit B) Ebonit C) Ishqalanuvchi jismlar D) Elektr 6 / 50 6. 12·1025 ta molekulaga ega bo‘lgan suvning massasini toping. A) 2 kg. B) 2.6 kg C) 3.6 kg D) 3 kg 7 / 50 7. Gaz molekulalarining o‘rtacha kvadratik tezligi 800 m/s, bosimi 4.8·105 Pa bo‘lsa, uning zichligi nimaga teng? A) 4/9 kg/ m3 B) 3/2 kg/ m3 C) 9/4 kg/ m3 D) 2/3 kg/ m3 8 / 50 8. Avtomatdan bir sekundda 10 ta o‘q otiladi. Har bir o‘qning massasi 4g, boshlang‘ich tezligi 500 m/s. Avtomatning orqaga bergan o‘rtacha kuchini toping. A) 5N B) 25N C) 20N D) 10N 9 / 50 9. O‘zgarmas tok zanjirining iste’molchilari ideallashtirilgan holatda qanday turlarga bo‘linadi? A) Aktiv va induktiv iste’molchilar B) Induktiv va sig‘im iste’molchilar C) Aktiv va sig‘im iste’molchilar D) Aktiv, induktiv va sig‘im iste’molchilar 10 / 50 10. Tok yo‘nalishi qilib shartli ravishda qanday yo‘nalish qabul qilingan? A) Manbaning musbat qutbidan manfiy qutbi tomon zaryadlangan zarralar yo‘nalishi qabul qilingan B) Manbaning manfiy qutbidan musbat qutbi tomon zaryadlangan zarralar yo‘nalishi qabul qilingan C) Manbaning musbat qutbidan manfiy qutbi tomon zarralar yo‘nalishi qabul qilingan D) O‘tkazgich ichida erkin elektronlarning tartibli harakati qabul qilingan 11 / 50 11. «FSMU» ning maqsadi? A) muqobil yechimlarni tanlash B) O‘quvchilarni tarqatilgan oddiy qog‘ozga o‘z fikrlarni aniq va qisqa holatda ifoda etib, tasdiqlovchi dalillar yoki inkor etuvchi fikrlarni bayon etishga o‘rgatish C) Guruhlarning muammoli vaziyatning oqibatlari to‘g‘risida fikr yuritishi, D) Guruhlarning muammoli vaziyatning YEchimini ishlab chiqishi har bir yechimning imkoniyatlari va to‘siqlarni tahlil qilish 12 / 50 12. «FSMU» ning yoyilmasi to‘g‘ri ko‘rsatilgan qatorni toping? A) Ffikringizni bayon eting, S fikringizni so‘zlab bering, M ko‘rsatgan sababingizni isbotlab misol keltiring, U fikringizni umumlashtiring B) Ffikringizni yozing, Sfikringizni bayoniga sabab ko‘rsating, M ko‘rsatgan sababingizni isbotlab misol keltiring, U fikringizni umumlashtiring C) Ffikringizni bayon eting, S fikringizni bayoniga sabab ko‘rsating, M ko‘rsatgan sababingizni isbotlab misol keltiring D) F-fikringizni bayon eting, S-fikringizni bayoniga sabab ko‘rsating, M- ko‘rsatgan sababingizni isbotlab misol keltiring, U- fikringizni umumlashtiring 13 / 50 13. Kompetensiya yo‘nalishlarini ko‘rsating? A) Kommunikativ va Axborot bilan ishlash kompetensiyalari B) Kommunikativ va xususiy kompetensiyalari C) Tayanch va xususiy kompetensiyalari D) Tayanch va kommunikativ kompetensiyalari 14 / 50 14. “................ metodida ochiq axborotlardan aniq voqea-hodisadan vaziyat sifatida tahlil uchun foydalanish mumkin”. Nuqtalar o‘rniga mos so‘zni toping. A) “Keys-stadi” B) “Muammoli vaziyat” C) “Aqliy xujum” D) “SWOTtahlil” 15 / 50 15. “SWOT” so‘zi qaysi so‘zlarning qisqartmasidan olingan? A) strength, weakness, opportunity B) strength, weakness, opportunity, there C) Strength, weakness, opportunity, threat D) strength, works, opportunity, threat 16 / 50 16. “Bahs-munozara” metodi tuzilmasi qanday? A) Muammoli savol tashlanadi, Turli fikrlar tinglanadi, Fikr-g‘oyalar to‘planadi, Tahlil qilinadi, Aniq va maqbul yechimni topish B) Turli fikrlar tinglanadi, Muammoli savol tashlanadi, Fikrg‘oyalar to‘planadi, Tahlil qilinadi, Aniq va maqbul yechimni topish C) Aniq va maqbul yechimni topish, Muammoli savol tashlanadi, Turli fikrlar tinglanadi, Fikrg‘oyalar to‘planadi, Tahlil qilinadi D) Muammoli savol tashlanadi, Turli fikrlar tinglanadi, Fikrg‘oyalar to‘planadi, Tahlil qilinadi 17 / 50 17. Yorug‘lik ta’sirida moddadan elektronlar ajralishi ..... deyiladi. A) Termoelektron emissiya B) Elektrlanish C) Fotoeffekt D) Magnitlanish 18 / 50 18. Umumiy o‘rta ta’limning tayanch o‘quv rejasida fizika astronomiya faniga 9-sinflar uchun haftalik umumiy soat qancha? A) 4 B) 3 C) 2 D) 1 19 / 50 19. Rolli o‘yin bu-… A) biror muammo bo‘yicha ta’lim oluvchilar tomonidan bildirilgan erkin fikr va mulohazalarni to‘plab, ular orqali ma’lum bir yechimga kelinadigan metod B) ta’lim oluvchilar tomonidan hayotiy vaziyatning har xil shart-sharoitlarini sahnalashtirish orqali ko‘rsatib beruvchi metod C) ta’lim oluvchilarda muammoli vaziyatlarning sabab va oqibatlarini tahlil qilish hamda ularning yechimini topish bo‘yicha ko‘nikmalarini shakllantirishga qaratilgan metod D) biror mavzu bo‘yicha ta’lim oluvchilar bilan o‘zaro bahs, fikr almashinuv tarzida o‘tkaziladigan o‘qitish metodi 20 / 50 20. “Aqliy xujum” metodining qanday shakllari mavjud? A) og‘zaki B) yozma, test C) Og‘zaki, yozma D) og‘zaki, yozma, test 21 / 50 21. Aqliy hujum metodi qo‘llanilganda qanday qoidalar inobatga olinadi?1. Bildirilgan fikr-g‘oyalar muhokama qilinmaydi va baholanmaydi 2. Bildirilgan xar qanday fikr-g‘oyalar, ular xatto to‘g‘ri bo‘lmasa ham inobatga olinadi 3. Har bir ta’lim oluvchi qatnashishi shart. 4. Har bir ta’lim oluvchi baholanishi shart A) 3.4 B) 1,2,3,4 C) 1.2 D) 1,2,3 22 / 50 22. Umumiy o‘rta ta’limning tayanch o‘quv rejasida fizika astronomiya faniga 7-sinflar uchun haftalik umumiy soat qancha? A) 2 B) 1 C) 4 D) 3 23 / 50 23. O‘zbekiston Respublikasi umumiy o‘rta va o‘rta maxsus, kasb-hunar ta’limi tizimida davlat ta’lim standartlariga asoslangan holda umumta’lim fanlarini o‘rganish A1+ standart darajasi qanday nomlanadi? A) Umumta’lim fanlarini o‘rganishning kuchaytirilgan tayanch darajasi B) Umumta’lim fanlarini o‘rganishning kuchaytirilgan boshlang‘ich darajasi C) Umumta’lim fanlarini o‘rganishning boshlang‘ich darajasi D) Umumta’lim fanlarini o‘rganishning tayanch darajasi 24 / 50 24. O‘zbekiston Respublikasi umumiy o‘rta va o‘rta maxsus, kasb-hunar ta’limi tizimida davlat ta’lim standartlariga asoslangan holda umumta’lim fanlarini o‘rganish A1 standart darajasi qanday nomlanadi? A) Umumta’lim fanlarini o‘rganishning kuchaytirilgan boshlang‘ich darajasi B) Umumta’lim fanlarini o‘rganishning boshlang‘ich darajasi C) Umumta’lim fanlarini o‘rganishning tayanch darajasi D) Umumta’lim fanlarini o‘rganishning kuchaytirilgan tayanch darajasi 25 / 50 25. “Keys-stadi” metodining muammoli ta’lim metodidan farqi? A) real vaziyatlarni o‘rganish asosida aniq qarorlar qabul qilishga asoslanadi B) taqdimot qilinmaydi C) o‘quvchilar bilan yakka tartibda ish olib boriladi D) “Keysstadi”da guruhlarda ishlanmaydi 26 / 50 26. “SWOT-tahlil” yoyilmasi to‘g‘ri keltirilgan javobni toping. A) S-kuchli tomonlari, W-zaif, kuchsiz tomonlari, O-imkoniyatlari, T-to‘siqlar B) Skuchli tomonlari, Wzaif, kuchsiz tomonlari, Oyutuqlari, Tto‘siqlar C) S imkoniyatlari, Wzaif, kuchsiz tomonlari, O kuchli tomonlari, Tto‘siqlar D) S sabablari, Wzaif, kuchsiz tomonlari, O kuchli tomonlari, Tto‘siqlar 27 / 50 27. “SWOT” so‘zi qaysi so‘zlarning qisqartmasidan olingan? A) strength, works, opportunity, threat B) strength, weakness, opportunity, threat C) strength, weakness, opportunity D) strength, weakness, opportunity, there 28 / 50 28. “Muammoli vaziyat” metodi -… A) ta’lim oluvchilarda muammoli vaziyatlarning sabab va oqibatlarini tahlil qilish hamda ularning yechimini topish bo‘yicha ko‘nikmalarini shakllantirishga qaratilgan metod B) biror muammo bo‘yicha ta’lim oluvchilar tomonidan bildirilgan erkin fikr va mulohazalarni to‘plab, ular orqali ma’lum bir yechimga kelinadigan metod C) ta’lim oluvchilar tomonidan ha?tiy vaziyatning har xil shartsharoitlarini sahnalashtirish orqali ko‘rsatib beruvchi metod D) biror mavzu bo‘yicha ta’lim oluvchilar bilan o‘zaro bahs, fikr almashinuv tarzida o‘tkaziladigan o‘qitish metodi 29 / 50 29. “Blits- so‘rov” texnologiyasidan qaysi holatlarda foydalanish mumkin? A) Faqat guruhlarda B) Individual, guruh va jamoada C) Jamoada D) Faqat individual 30 / 50 30. “BBB” texnologiyasida nechta yo‘nalishda o‘quvchidan ma’lumot olinadi? A) Ikki yo‘nalishda B) Bir yo‘nalishda C) To‘rt yo‘nalishda D) Uchta yo‘nalishda 31 / 50 31. Nur havodan suvga tushmoqda. Bunda to‘la ichki qaytish hodisasini kuzatish mumkinmi? A) Suv qatlamining qalinligiga bog‘liq B) Nurning tushish burchagiga bog‘liq C) Yo‘q D) Ha 32 / 50 32. Tovush balandligi nimaga bogliq? A) tovush tarqalish tezligiga B) tovush to‘lqin uzunligiga C) tovush ampilitudasiga D) tovush chastotasiga 33 / 50 33. Agar matematik mayatnikning uzunligi 4 marta ortsa, uning chastotasi qanday o‘zgaradi? A) 2 marta ortadi B) o‘zgarmaydi C) 4 marta ortadi D) 2 marta kamayadi 34 / 50 34. Qaysi jarayonda sistemaning ichki energiyasining o‘zgarishi uzatilgan issiqlik miqdoriga teng? A) izoxorik B) izobarik C) adiabatik D) izotermik 35 / 50 35. Interfaol metodlardan foydalanishdan maqsad nima? A) Nazariy bilimlarni amaliyotga bog‘lash B) O‘quvchilarni hayotga tayyorlash C) O‘quvchilar bilimlarini o‘zlashtirishni faollashtirish va shaxsiy sifatlarini rivojlantirish D) O‘quvchilarni o‘zlashtirish darajasini oshirish 36 / 50 36. Agar ideal gazning bosimi va absolyut temperaturasi 2 marta ortsa, uning ichki energiyasi qanday o‘zgaradi? A) 4 marta ortadi B) 2 marta kamayadi C) 2 marta ortadi D) o‘zgarmaydi 37 / 50 37. Qanday makrofizik kattalik issiqlik muvozanati holatidagi barcha jismlar uchun, jumladan, gazlar uchun ham bir xil qiymatga ega bo‘ladi? A) hajim B) bosim C) temperatura D) massa 38 / 50 38. Fizik diktantning o‘ziga xos xususiyatlari- A) Javoblarning qisqaligi B) Savollar sonining ko‘pligi C) Javoblarning ko‘p variantli bo‘lishi D) Savolning juda qisqaligi 39 / 50 39. Namoyish eksperimenti – bu. A) Ta’lim turlari samaradorligi va uni belgilovchi qonun va qoidalarning darsda qanchalik to‘g‘ri hamda mukammal bajarilganligini tahlil qilish B) Dars jarayonida fizik hodisani maxsus asboblar yordamida o‘rganish qulay bo‘lgan sharoitda bayon qilish C) Berilayotgan bilimlarning ilmiynazariy jihati, o‘quvchi bajarayotgan mustaqil ishning maqsadga muvofiq bo‘lishi jihatdan to‘g‘riligini aniqlash D) Darsdagi hamma jihatlarning qisqa va o‘zaro bog‘liqligi 40 / 50 40. Xatoliklar necha turga bo‘linadi? A) Ikki turga: absolyut va nisbiy xatolik B) Ikki turga: absolyut va tasodifiy xatolik C) kki turg: absolyut va sistematik xatolik D) Ikki turga: tasodifiy va sistematik xatolik 41 / 50 41. Laboratoriya ishlarini bajarishda o‘lchash deganda nima tushuniladi? A) Absolyut va nisbiy xatolikni aniqlashga aytiladi B) Aniqlanayotgan kattalikni birlik deb qabul qilingan kattalik bilan taqqoslashga, ya’ni birlikdan necha marta farq qilishini aniqlashga aytiladi C) Natijalarni olish va absolyut xatolikni aniqlashga aytiladi D) Laboratoriya o‘tkazishda olingan natijalarni tahlil qilishga aytiladi 42 / 50 42. Interfaol mashg‘ulotlarni samarali bo‘lishi nimaga bog‘liq? A) O‘quvchining tinglash darajasiga B) O‘quvchilarni ilmiy salohiyatiga C) O‘quvchilarni mashg‘ulotdan oldin yangi mavzu bo‘yicha asosiy tushuncha va dastlabki ma’lumotlarni bilishlariga D) O‘qituvchining ilmiy salohiyatiga 43 / 50 43. Interfaol ta’limda o‘quvchilarga beriladigan vazifalar an’anaviy ta’limdan nimasi bilan farq qiladi? A) O‘quvchini topshiriqlarni bajarishda mustaqil fikrlash, o‘z fikr mulohazalarini boshqalarga solishtirish va yakuniy xulosaga kelish B) Uzluksizligi bilan C) Topshiriqlar amaliyotga bog‘langan bo‘ladi D) Ilmiyligi va hayotiyligi bilan 44 / 50 44. Qaysi turdagi masalalarga sifatga oid masalalar deyiladi? A) Ikkita fizik kattalikning bog‘lanish grafigidan iborat bo‘lgan masalalar B) Mexanik masalalar, elektrodinamik masalalar, rigo masalalar, magnitizmga oid masalalar C) Hisoblashlar bajarish orqali yechiladigan masalalar D) Fizik qonunlar, formulalarga tayangan holda mantiqiy fikrlash orqali yechiladigan masalalar 45 / 50 45. Fizik masalalar yechish usuliga ko‘ra shartli ravishda necha turga bo‘linadi? A) Arifmetik masalalar, rigonome masalalar, rigonome masalalar B) Mexanik masalalar, elektrodinamik masalalar, rigo masalalar, magnitizmga oid masalalar C) Hisoblash masalalari, arifmetik masalalr, D) Sifatga oid masalalar, eksperimental masalalar, hisoblash masalalari, grafik masalalar 46 / 50 46. 6-sinfda Fizika fanini o‘rganishda A1 bosqichda qanday boshlang‘ich ma’lumotlar beriladi? A) ”Mexanika” kursi haqida B) Mexanika, issiqlik, elektr, yorug‘lik, tovush hodisalar hamda modda tuzilishi haqida C) “Elektr” kursi haqida D) “Molekulyar fizika asoslari”, “Optika”, “Atom va yadro fizikasi asoslari” va “Koinot haqida tasavvurlar” kurslari haqida 47 / 50 47. Umumiy o‘rta ta’lim maktablarining 9-sinf o‘quvchilari fizika-Astronomiya o‘quv fanini o‘rganishning standart darajasi bu… A) A1+ B) A1 C) A2 D) A2+ 48 / 50 48. Fizika o‘quv fani chuqur o‘qitiladigan sinflar va ixtisoslashtirilgan umumiy o‘rta ta’lim maktablarining 9-sinf bitiruvchilari Fizika-Astronomiya o‘quv fanini o‘rganishning standart darajasi nomlanishi? A) Fizika fanini o‘rganishning boshlang‘ich darajasi B) Fizika fanini o‘rganishning kuchaytirilgan tayanch darajasi C) Fizika fanini o‘rganishning kuchaytirilgan boshlang‘ich darajasi D) Fizika fanini o‘rganishning tayanch darajasi 49 / 50 49. Umumiy o‘rta ta’lim maktablarining Fizika o‘quv fani chuqur o‘qitiladigan sinflar va ixtisoslashtirilgan umumiy o‘rta ta’lim maktablarining 6-sinf o‘quvchilari fizika-Astronomiya o‘quv fanini o‘rganishning standart darajasi nomlanishi? A) Fizika fanini o‘rganishning kuchaytirilgan boshlang‘ich darajasi B) Fizika fanini o‘rganishning boshlang‘ich darajasi C) Informatika va axborot texnologiyalari fanini o‘rganishning boshlang‘ich darajasi D) Fizika fanini o‘rganishning kuchaytirilgan tayanch darajasi 50 / 50 50. Umumiy o‘rta ta’lim maktablarining 6-sinf o‘quvchilari fizika-Astronomiya o‘quv fanini o‘rganishning standart darajasi nomlanishi? A) Informatika va axborot texnologiya fanini o‘rganishning kuchaytirilgan tayanch darajasi B) Fizika fanini o‘rganishning kuchaytirilgan boshlang‘ich darajasi C) Informatika va axborot texnologiyalari fanini o‘rganishning boshlang‘ich darajasi D) Fizika fanini o‘rganishning boshlang‘ich darajasi 0% Testni qayta ishga tushiring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 0 Informatika fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 1 Tasviriy san’at fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 1 Musiqa fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 3 Texnologiya fanidan diagnostika savollari