Uy » Diagnostika testlari » Fizika fanidan diagnostika savollari Diagnostika testlari Fizika fanidan diagnostika savollari InfoMaster Dekabr 4, 2023 155 Ko'rishlar 0 SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0% 1 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 OMAD YOR BO'LSIN! Fizika fanidan diagnostika savollari Tayyorgarlik uchun test savollari! 1 / 50 1. Vоdоrоd atоmi tarkibida qanday zaryadli zarralar mavjud? A) 1 ta elеktrоn B) 1ta prоtоn, 1ta elеktrоn C) 1ta nеytrоn 2ta prоtоn D) 1ta elеktrоn 2ta prоtоn 2 / 50 2. O‘tkazgich materialdan yasalgan halqaga magnitning shimoliy qutbi yaqinlashtirilsa qanday ta’sir kuzatiladi? A) Halqaning diametriga bog‘liq B) Tortiladi C) Itariladi D) Magnitning tezligiga bog‘liq 3 / 50 3. Suvli idish tubida zichligi suvdan yengil bo‘lgan materialdan yasalgan jism ip bilan bog‘lab qo‘yilgan. Ip uzib yuborilganda, jism suv yuziga qalqib chiqadi. Bunda suv – jism sistemasining potensial energiyasi qanday o‘zgaradi? A) o‘zgarmaydi B) Jismning o‘lchamlariga bog‘liq C) Kamayadi D) Jism massasiga bog‘liq 4 / 50 4. Yulduzli osmon nechta Yulduz turkumiga ajratilgan? A) 30 B) 12 C) 60 D) 88 5 / 50 5. Buyum focus masofasi 10 sm bo‘lgan yig‘uvchi linzadan 20 sm masofada joylashgan. Uning tasviri linzadan necha santimetr masofada bo‘ladi? A) 40 sm B) 30 sm C) 10 sm D) 20 sm 6 / 50 6. Yig‘uvchi linzadan buyumgacha bo‘lgan masofa 1 m, tasvirdan linzagacha 25 sm. Linzaning fokus masofasi qanchaga teng? A) 20 sm B) 30 sm C) 35 sm D) 25 sm 7 / 50 7. Qora daraxt so‘zidan olingan. Ko‘p miqdorda oltingugurt aralashtirilgan kauchuk boshqa moddalardan elektr saqlash xususiyati bilan farq qiladi? A) Magnit B) Ebonit C) Ishqalanuvchi jismlar D) Elektr 8 / 50 8. O‘zgaruvchan tok manbaiga rezistor, kondensator va g‘altak ulandi. Kuchlanish tebranishlarining amplitudasi resistorda 4 V ga, kondensatorda 6 V ga, g‘altakda esa 3 V gat eng. Manba qisqichlaridagi kuchlanish tebranishlarining amplitudasi necha voltga teng? A) 2 B) 4 C) 5 D) 3 9 / 50 9. 12·1025 ta molekulaga ega bo‘lgan suvning massasini toping. A) 3 kg B) 2.6 kg C) 3.6 kg D) 2 kg. 10 / 50 10. Massasi 1 tonna bo‘lgan lift tekis tezlanuvchan harakat qilib, 10 s da 20 m masofaga tushdi. Lift kabinasini ko‘taruvchi arqonning taranglik kuchini toping. (kN) A) 9 B) 9.6 C) 10 D) 8.8 11 / 50 11. Gaz molekulalarining o‘rtacha kvadratik tezligi 800 m/s, bosimi 4.8·105 Pa bo‘lsa, uning zichligi nimaga teng? A) 2/3 kg/ m3 B) 4/9 kg/ m3 C) 3/2 kg/ m3 D) 9/4 kg/ m3 12 / 50 12. Sig‘imi 250 sm3 bo‘lgan stakan 200 g massaga ega. U suvda cho‘kishi uchun unga kamida qanday massali yuk solish kerak? Shishaning zichligi 2,5g/sm3. A) 130g B) 50g C) 250g D) 200g 13 / 50 13. Avtomatdan bir sekundda 10 ta o‘q otiladi. Har bir o‘qning massasi 4g, boshlang‘ich tezligi 500 m/s. Avtomatning orqaga bergan o‘rtacha kuchini toping. A) 25N B) 5N C) 10N D) 20N 14 / 50 14. Tok yo‘nalishi qilib shartli ravishda qanday yo‘nalish qabul qilingan? A) Manbaning musbat qutbidan manfiy qutbi tomon zaryadlangan zarralar yo‘nalishi qabul qilingan B) O‘tkazgich ichida erkin elektronlarning tartibli harakati qabul qilingan C) Manbaning manfiy qutbidan musbat qutbi tomon zaryadlangan zarralar yo‘nalishi qabul qilingan D) Manbaning musbat qutbidan manfiy qutbi tomon zarralar yo‘nalishi qabul qilingan 15 / 50 15. «FSMU» ning maqsadi? A) O‘quvchilarni tarqatilgan oddiy qog‘ozga o‘z fikrlarni aniq va qisqa holatda ifoda etib, tasdiqlovchi dalillar yoki inkor etuvchi fikrlarni bayon etishga o‘rgatish B) Guruhlarning muammoli vaziyatning oqibatlari to‘g‘risida fikr yuritishi, C) Guruhlarning muammoli vaziyatning YEchimini ishlab chiqishi har bir yechimning imkoniyatlari va to‘siqlarni tahlil qilish D) muqobil yechimlarni tanlash 16 / 50 16. «FSMU» ning yoyilmasi to‘g‘ri ko‘rsatilgan qatorni toping? A) F-fikringizni bayon eting, S-fikringizni bayoniga sabab ko‘rsating, M- ko‘rsatgan sababingizni isbotlab misol keltiring, U- fikringizni umumlashtiring B) Ffikringizni yozing, Sfikringizni bayoniga sabab ko‘rsating, M ko‘rsatgan sababingizni isbotlab misol keltiring, U fikringizni umumlashtiring C) Ffikringizni bayon eting, S fikringizni so‘zlab bering, M ko‘rsatgan sababingizni isbotlab misol keltiring, U fikringizni umumlashtiring D) Ffikringizni bayon eting, S fikringizni bayoniga sabab ko‘rsating, M ko‘rsatgan sababingizni isbotlab misol keltiring 17 / 50 17. Kompetensiya yo‘nalishlarini ko‘rsating? A) Kommunikativ va Axborot bilan ishlash kompetensiyalari B) Kommunikativ va xususiy kompetensiyalari C) Tayanch va kommunikativ kompetensiyalari D) Tayanch va xususiy kompetensiyalari 18 / 50 18. “................ metodida ochiq axborotlardan aniq voqea-hodisadan vaziyat sifatida tahlil uchun foydalanish mumkin”. Nuqtalar o‘rniga mos so‘zni toping. A) “Aqliy xujum” B) “Muammoli vaziyat” C) “SWOTtahlil” D) “Keys-stadi” 19 / 50 19. O‘zbekiston Respublikasi umumiy o‘rta va o‘rta maxsus, kasb-hunar ta’limi tizimida davlat ta’lim standartlariga asoslangan holda umumta’lim fanlarini o‘rganish A2 standart darajasi qanday nomlanadi? A) Umumta’lim fanlarini o‘rganishning boshlang‘ich darajasi B) Umumta’lim fanlarini o‘rganishning kuchaytirilgan boshlang‘ich darajasi C) Umumta’lim fanlarini o‘rganishning kuchaytirilgan tayanch darajasi D) Umumta’lim fanlarini o‘rganishning tayanch darajasi 20 / 50 20. “Rolli o‘yin” metodining bosqichlari to‘g‘ri keltirilgan qator? 1) Ta’lim beruvchi mavzu bo‘yicha o‘yinning maqsad va natijalarini belgilaydi hamda rolli o‘yin ssenariysini ishlab chiqadi. 2)O‘yinning maqsad va vazifalari tushuntiriladi. 3)O‘yinning maqsadidan kelib chiqib, rollarni taqsimlaydi. 4) Ta’lim oluvchilar o‘z rollarini ijro etadilar. Boshqa ta’lim oluvchilar ularni kuzatib turadilar. 5) O‘yin yakunida ta’lim oluvchilardan ular ijro etgan rolni yana qanday ijro etish mumkinligini izohlashga imkoniyat beriladi. Kuzatuvchi bo‘lgan ta’lim oluvchilar o‘z yakuniy mulohazalarini bildiradilar va o‘yinga xulosa qilinadi. A) 3.4 B) 1,2,3,4 C) 1.2 D) 1,2,3,4,5 21 / 50 21. Yorug‘lik ta’sirida moddadan elektronlar ajralishi ..... deyiladi. A) Fotoeffekt B) Elektrlanish C) Magnitlanish D) Termoelektron emissiya 22 / 50 22. Rolli o‘yin bu-… A) biror mavzu bo‘yicha ta’lim oluvchilar bilan o‘zaro bahs, fikr almashinuv tarzida o‘tkaziladigan o‘qitish metodi B) ta’lim oluvchilarda muammoli vaziyatlarning sabab va oqibatlarini tahlil qilish hamda ularning yechimini topish bo‘yicha ko‘nikmalarini shakllantirishga qaratilgan metod C) ta’lim oluvchilar tomonidan hayotiy vaziyatning har xil shart-sharoitlarini sahnalashtirish orqali ko‘rsatib beruvchi metod D) biror muammo bo‘yicha ta’lim oluvchilar tomonidan bildirilgan erkin fikr va mulohazalarni to‘plab, ular orqali ma’lum bir yechimga kelinadigan metod 23 / 50 23. “Aqliy xujum” metodining qanday shakllari mavjud? A) yozma, test B) Og‘zaki, yozma C) og‘zaki D) og‘zaki, yozma, test 24 / 50 24. Umumiy o‘rta ta’limning tayanch o‘quv rejasida fizika, astronomiya faniga 6-sinflar uchun haftalik umumiy soat qancha? A) 2 B) 1 C) 4 D) 3 25 / 50 25. Umumiy o‘rta ta’limning tayanch o‘quv rejasida fizika astronomiya faniga 7-sinflar uchun haftalik umumiy soat qancha? A) 1 B) 2 C) 3 D) 4 26 / 50 26. “Keys-stadi” metodining muammoli ta’lim metodidan farqi? A) taqdimot qilinmaydi B) real vaziyatlarni o‘rganish asosida aniq qarorlar qabul qilishga asoslanadi C) “Keysstadi”da guruhlarda ishlanmaydi D) o‘quvchilar bilan yakka tartibda ish olib boriladi 27 / 50 27. «Keys-stadi» - qaysi so‘zdan olingan va lug‘aviy ma’nosi? A) Lotincha so‘z bo‘lib, «case» – aniq vaziyat, hodisa, «study» – o‘rganmoq, tahlil qilmoq ma’nolarini beradi B) Inglizcha so‘z bo‘lib, «case» – aniq vaziyat, hodisa, «study» – o‘rganmoq, tahlil qilmoq ma’nolarini beradi C) Inglizcha so‘z bo‘lib, «case» – real voqea, «study» –studiya ma’nolarini beradi D) Inglizcha so‘z bo‘lib, «case» – o‘rganmoq, tahlil qilmoq, «study» – aniq vaziyat, hodisa ma’nolarini beradi 28 / 50 28. “SWOT” so‘zi qaysi so‘zlarning qisqartmasidan olingan? A) strength, weakness, opportunity, there B) strength, works, opportunity, threat C) strength, weakness, opportunity D) strength, weakness, opportunity, threat 29 / 50 29. “Muammoli vaziyat” metodi -… A) ta’lim oluvchilar tomonidan ha?tiy vaziyatning har xil shartsharoitlarini sahnalashtirish orqali ko‘rsatib beruvchi metod B) ta’lim oluvchilarda muammoli vaziyatlarning sabab va oqibatlarini tahlil qilish hamda ularning yechimini topish bo‘yicha ko‘nikmalarini shakllantirishga qaratilgan metod C) biror muammo bo‘yicha ta’lim oluvchilar tomonidan bildirilgan erkin fikr va mulohazalarni to‘plab, ular orqali ma’lum bir yechimga kelinadigan metod D) biror mavzu bo‘yicha ta’lim oluvchilar bilan o‘zaro bahs, fikr almashinuv tarzida o‘tkaziladigan o‘qitish metodi 30 / 50 30. “Bahs-munozara” metodi tuzilmasi qanday? A) Turli fikrlar tinglanadi, Muammoli savol tashlanadi, Fikrg‘oyalar to‘planadi, Tahlil qilinadi, Aniq va maqbul yechimni topish B) Aniq va maqbul yechimni topish, Muammoli savol tashlanadi, Turli fikrlar tinglanadi, Fikrg‘oyalar to‘planadi, Tahlil qilinadi C) Muammoli savol tashlanadi, Turli fikrlar tinglanadi, Fikr-g‘oyalar to‘planadi, Tahlil qilinadi, Aniq va maqbul yechimni topish D) Muammoli savol tashlanadi, Turli fikrlar tinglanadi, Fikrg‘oyalar to‘planadi, Tahlil qilinadi 31 / 50 31. Raqamli diktant texnologiyasidan qaysi holatlarda foydalanish mumkin? A) Guruhlarda B) Jamoada C) Individual D) Barcha holatlarda 32 / 50 32. “Blits -so‘rov” texnologiyasining afzalligi A) Javoblarning og‘zaki ekanligi B) Qisqa vaqtda amalga oshirilishi C) Javoblarning qisqa ekanligi D) Savol va javoblarning qisqaligi 33 / 50 33. “BBB” texnologiyasida nechta yo‘nalishda o‘quvchidan ma’lumot olinadi? A) Bir yo‘nalishda B) Uchta yo‘nalishda C) Ikki yo‘nalishda D) To‘rt yo‘nalishda 34 / 50 34. Rolli didaktik o‘yinlarni qaysi dars tipiga qo‘llash mumkin? A) Umumlashtiruvchi darslarda B) Barcha tip darslarda C) Yangi mavzu bayoni darslarida D) Kirish darslarida 35 / 50 35. Agar matematik mayatnikning uzunligi 4 marta ortsa, uning chastotasi qanday o‘zgaradi? A) 2 marta ortadi B) 2 marta kamayadi C) 4 marta ortadi D) o‘zgarmaydi 36 / 50 36. Qaysi jarayonda sistemaning ichki energiyasining o‘zgarishi uzatilgan issiqlik miqdoriga teng? A) izoxorik B) izotermik C) adiabatik D) izobarik 37 / 50 37. Agar ideal gazning bosimi va absolyut temperaturasi 2 marta ortsa, uning ichki energiyasi qanday o‘zgaradi? A) 4 marta ortadi B) o‘zgarmaydi C) 2 marta ortadi D) 2 marta kamayadi 38 / 50 38. Fizik diktantning o‘ziga xos xususiyatlari- A) Javoblarning qisqaligi B) Savollar sonining ko‘pligi C) Savolning juda qisqaligi D) Javoblarning ko‘p variantli bo‘lishi 39 / 50 39. Muammoli ta’lim mashg‘ulotlari davomida o‘quvchilar bilan qanday ishlash mumkin? A) Faqat juftlikda B) Faqat yakka tartibda C) Yakka, guruh, jamoa bo‘lib D) Faqat guruh bo‘lib 40 / 50 40. Namoyish eksperimenti – bu. A) Berilayotgan bilimlarning ilmiynazariy jihati, o‘quvchi bajarayotgan mustaqil ishning maqsadga muvofiq bo‘lishi jihatdan to‘g‘riligini aniqlash B) Ta’lim turlari samaradorligi va uni belgilovchi qonun va qoidalarning darsda qanchalik to‘g‘ri hamda mukammal bajarilganligini tahlil qilish C) Dars jarayonida fizik hodisani maxsus asboblar yordamida o‘rganish qulay bo‘lgan sharoitda bayon qilish D) Darsdagi hamma jihatlarning qisqa va o‘zaro bog‘liqligi 41 / 50 41. Interfaol mashg‘ulotlarni samarali bo‘lishi nimaga bog‘liq? A) O‘qituvchining ilmiy salohiyatiga B) O‘quvchining tinglash darajasiga C) O‘quvchilarni mashg‘ulotdan oldin yangi mavzu bo‘yicha asosiy tushuncha va dastlabki ma’lumotlarni bilishlariga D) O‘quvchilarni ilmiy salohiyatiga 42 / 50 42. Interfaol ta’limda o‘quvchilarga beriladigan vazifalar an’anaviy ta’limdan nimasi bilan farq qiladi? A) Topshiriqlar amaliyotga bog‘langan bo‘ladi B) Ilmiyligi va hayotiyligi bilan C) O‘quvchini topshiriqlarni bajarishda mustaqil fikrlash, o‘z fikr mulohazalarini boshqalarga solishtirish va yakuniy xulosaga kelish D) Uzluksizligi bilan 43 / 50 43. An’anaviy darsning maqsadi nima? A) Dars mavzusi bo‘yich amustaqil fikrlash, xulosaga kelish, bayon qilish va himoyalashga o‘rgatish B) Mavzu bo‘yicha statistik ma’lumot berish C) Dars mavzusi bo‘yicha bilim, ko‘nikma va malakalarni shakllantirish va mustahkamlash D) Mavzu bo‘yicha ilmiy ma’lumot berish 44 / 50 44. Fizikadan o‘quv eksperimentiga qo‘yiladigan asosiy metodik talablarni ko‘rsating A) Ilmiy aniqligi, tog‘ri bayon qilinishi, ko‘rgazmalilik B) odda bayon qilinishi, ko‘rgazmalilik C) Ilmiy aniqligi, to‘g‘ri bayon qilinishi D) Sodda bayon qilinishi 45 / 50 45. Fizikaviy tafakkurni shakllantirishda qaysi jarayon muhim hisoblanadi? A) Masalalar yechish B) Og‘zaki so‘rash C) O‘qitishda ko‘rgazmalilikdan foydalanish D) Fizikadan yozma ish olish 46 / 50 46. Fizik masalalar yechish usuliga ko‘ra shartli ravishda necha turga bo‘linadi? A) Mexanik masalalar, elektrodinamik masalalar, rigo masalalar, magnitizmga oid masalalar B) Sifatga oid masalalar, eksperimental masalalar, hisoblash masalalari, grafik masalalar C) Arifmetik masalalar, rigonome masalalar, rigonome masalalar D) Hisoblash masalalari, arifmetik masalalr, 47 / 50 47. Fizika o‘quv fani chuqur o‘qitiladigan sinflar va ixtisoslashtirilgan umumiy o‘rta ta’lim maktablarining 9-sinf bitiruvchilari Fizika-Astronomiya o‘quv fanini o‘rganishning standart darajasi nomlanishi? A) Fizika fanini o‘rganishning boshlang‘ich darajasi B) Fizika fanini o‘rganishning kuchaytirilgan tayanch darajasi C) Fizika fanini o‘rganishning tayanch darajasi D) Fizika fanini o‘rganishning kuchaytirilgan boshlang‘ich darajasi 48 / 50 48. Umumiy o‘rta ta’lim maktablarining Fizika o‘quv fani chuqur o‘qitiladigan sinflar va ixtisoslashtirilgan umumiy o‘rta ta’lim maktablarining 6-sinf o‘quvchilari fizika-Astronomiya o‘quv fanini o‘rganishning standart darajasi nomlanishi? A) Fizika fanini o‘rganishning boshlang‘ich darajasi B) Fizika fanini o‘rganishning kuchaytirilgan tayanch darajasi C) Fizika fanini o‘rganishning kuchaytirilgan boshlang‘ich darajasi D) Informatika va axborot texnologiyalari fanini o‘rganishning boshlang‘ich darajasi 49 / 50 49. Umumiy o‘rta ta’lim maktablarining 6-sinf o‘quvchilari fizika-Astronomiya o‘quv fanini o‘rganishning standart darajasi nomlanishi? A) Fizika fanini o‘rganishning boshlang‘ich darajasi B) Informatika va axborot texnologiyalari fanini o‘rganishning boshlang‘ich darajasi C) Informatika va axborot texnologiya fanini o‘rganishning kuchaytirilgan tayanch darajasi D) Fizika fanini o‘rganishning kuchaytirilgan boshlang‘ich darajasi 50 / 50 50. 6-sinfda Fizika fanini o‘rganishda A1 bosqichda qanday boshlang‘ich ma’lumotlar beriladi? A) ”Mexanika” kursi haqida B) “Elektr” kursi haqida C) “Molekulyar fizika asoslari”, “Optika”, “Atom va yadro fizikasi asoslari” va “Koinot haqida tasavvurlar” kurslari haqida D) Mexanika, issiqlik, elektr, yorug‘lik, tovush hodisalar hamda modda tuzilishi haqida 0% Testni qayta ishga tushiring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 0 Informatika fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 1 Tasviriy san’at fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 1 Musiqa fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 3 Texnologiya fanidan diagnostika savollari