Matematika fanidan attestatsiya savollari №16

0%
0

OMAD YOR BO'LSIN!


Tomonidan yaratilgan InfoMaster

Matematika fanidan attestatsiya savollari №16

uzedu.devel.uz saytidagi

 Repetitsion testlar 2024-yil

1 / 50

1. xy′ + y = y ² differensial tenglamaning y(1) = 0,5 shartni qanoatlantiradigan xususiy yechimini toping.

2 / 50

2. tengsizlikning butun yechimlari yig‘indisini toping.

3 / 50

3. To'g'ri prizmaning asosi teng yonli to'g'ri burchakli uchburchakdan iborat, uning katta yon yog'ining perimetri 24 cm ga teng. Prizmaning hajmi eng katta bo'lishi uchun uning asosining perimetri qanday bo'lishi kerak?

4 / 50

4. Yo'lning 99 metr uzunlikdagi qismiga asfalt yotqizish uchun asfalt yotqizadigan ikkita mashina ishga jalb qilindi. I mashina yo'lning bir boshidan, II mashina yo'lning unga qarama - qarshi tomonidan bir vaqtda ishga kirishishdi. II mashina birinchi minutda 1,5 m yo'lni asfaltladi va keyingi har bir minutda avvalgisiga qaraganda 0,5 m ko'p yo'lni asfaltladi. I mashina esa har bir minutda 5 metr yo'lni asfaltladi. Ikkala mashina qancha vaqtdan so'ng uchrashadi?

5 / 50

5. sonining oxirgi raqamini toping.

6 / 50

6. Chizmadagi ABCD parallelogrammning yuzi 64 cm² ga teng.

Agar AF/FD= 3, AK/KB= 1 bo‘lsa, FKCD to‘rtburchakning yuzini toping.

7 / 50

7. Chizmada g(x) funksiya va unga x₀ = 1 nuqtada urinuvchi to’g’ri chiziqning grafiklari berilgan.


Agar f(2x — 1) = x · g(x) — 3 tenglik o‘rinli bo‘lsa, f'(1) ning qiymatini toping.

8 / 50

8. Kesik konus yasovchisi katta asos tekisligi bilan a burchak tashkilqiladi. Asoslarining radiuslari r va R bo'lsa, quyidagi javoblardan qaysi biri kesik konusning hajmini topish formulasini ifodalaydi?

9 / 50

9. Chizmada ABC to‘g‘ri burchakli uchburchak berilgan. Unda yuzlari, mos ravishda, S₁, S₂, S₃ bo’lgan uchta kvadrat ichki chizilgan. Agar S₁ = 4 cm² va S₂= 9 cm² bo‘lsa, uchinclii kvadratning yuzini toping. (S₃ =? )

10 / 50

10. Trapetsiyaning parallel tomonlari a va b ga teng. Bu tomonlarga parallel bo'lgan va trapetsiya yuzini teng ikkiga ajratgan kesma uzunligini toping.

11 / 50

11. 10 kishilik guruhda Nodira va Shaxnoza ham bor. Bu guruhni 4 kishilik va 6 kishilik ikkita guruhga ajratmoqchi. Nodira va Shaxnoza har xil guruhlarda bo'lishi kerak bo'lsa, bunday ajratish necha xil usulda bo'ladi?

12 / 50

12. G nuqta ABC to’ri bnrchakli uchburchakning og‘irlik markaz. Agar AB Ʇ AC, GH Ʇ BC, BH = 11 cm va HC = 13 cm bo‘lsa GH kesmaoing uzunligini toping.

13 / 50

13. Elektr zanjiriga erkli (bir - biridan farqli) ishlaydigan 3 ta element ketma - ket ulangan. Birinchi, ikkinchi va uchinchi elementlaming buzilish ehtimollari mos ravislida quyidagiga teng: p₁ = 0,1; p₂ = 0,15; p₃ = 0,2. Zanjirda elektr tok bo‘lmasligi ehtimolini toping.

14 / 50

14. Silindr o‘qiga parallel bo’lgan tekislik asosidagi aylanadan 120⁰ ga teng bo'lgan yoy ajratadi. Shu tekislik o‘qdan h masofada joylashgan. Hosil bo'lgan kesimning diagonali 2 √7 h ga teng. Silindr to‘la sirtini toping.

15 / 50

15. Agar har bir chizma uchun d₁ || d₂ bo'lsa, chizmalar bo’yicha noma'lum burchak x ning qiymatiga mos qiymatni tanlang.

16 / 50

16. R = 4 cm va r = 1 cm raduisli aylana bir - biriga va to‘g‘ri chiziqqa urinadi. Shu to‘g‘ri chiziqqa va aylanalarga urinadigan kichik aylana radiusini toping.

17 / 50

17. To'g'ri burchakli uchburchakning gipotenuzasi c, o'tkir burchaklaridan biri a ga teng. Shu uchburchakka ichki chizilgan aylana radiusi quyida berilgan qaysi ifoda orqali topiladi?

18 / 50

18. Sotishdan oldin erkaklar va ayollar kostyumlarining narxi bir xil. Savdo boshida erkaklar kostyumi narxi 15 % ga arzonlashgan edi, lekin xaridorlaming kamligi sababli ular narxini yana 15 % ga tushirishdi. Ikkala kostyumning narxi yana bir xil bo'lishi uchun ayollar kostyuniining narxini bir martada nehia foizga tushirish kerak?

19 / 50

19. Ikkita o‘yin kubigi tashlanmoqda. U holda quyidagi hodisalarning ehtimolliklarini toping va har biriga to‘g‘ri javobni mos keltiring:

20 / 50

20. Hovuzga uchta jo’mrak o'rnatilgan (rasmga qarang). Agar faqat A jo‘mrak ochilsa, u holda bo’sh hovuzni 4 soatda to’ldiradi. Faqat B jo‘mrakning o‘zini ochganda hovuzning yarmni 12 soatda bo'shatadi, faqat C jo'mrakni ochganda esa to'la hovuzdagi suvni 12 soatda bo‘shatadi. Agar uchala jo‘mrak bir vaqtda ochilgan bo‘Isa, bo'lsa houz necha soatda to'ladi?

21 / 50

21. Quyida berilgan topshiriqlarga mos javobni tanlang:

22 / 50

22. Muslima karton qog‘ozdan quti yasamoqchi. Unda tomonining uzunligi 16 cm bo'lgan kvadrnt sliaklidagi karton qog'ozi bor. U kartonning to'rtta uchidan tomoni 3 cm bo‘lgan kvadratni qirqib olib. qog‘ozning qolgan qismidan rasmda ko‘rsatilganidek quti yasadi. Hosil bo‘lgan qutining hajini neclia cm³ ga teng?

23 / 50

23.   tenglama [0; 2 π] kesmada nechta ildizga ega?

24 / 50

24. sonining oxirgi raqamini toping.

25 / 50

25. Hosila uchun quyida berilgan formulalarning "to‘g‘ri" yoki “noto'g'ri" ligini aniqlang:

26 / 50

26. Agar   bo‘lsa, f(2) ning qiymatini toping.

27 / 50

27. sonining oxirgi raqamini toping.

28 / 50

28. Hisoblang:

29 / 50

29. a va b musbat butun sonlar.
Agar va 2·EKUB(a; b) + EKUK(a; b) = 96 bo'lsa, a ni toping.

30 / 50

30. A(-3; —3), 5(1; 3) va C(3; -1) nuqtalar uchburchak uchlarining koordinatalaridir. MB mediana bilan .AB tomon orasidagi burchakni toping.

31 / 50

31. Quyida berilgan formulalaming “to'g'ri” yoki “noto'g'ri" ligini aniqlang.

32 / 50

32. 3 ta tanga birgalikda 30 marta tashlanganda jadvalda ko‘rsatilgan natija qayd etildi.


Shu ma’lumotlarga ko‘ra quyidagi tasdiqlar to’g‘ri yoki noto‘g‘ri ekanligini aniqlang.
1) modasi 1 ga teng;
2) medianasi 1,5 ga teng;
3) o‘rta qiymati 1,4 ga teng;

33 / 50

33. MNPR to'g'ri to'rtburchakning ichiga radiusi 2 cm bo'lgan aylanalar bir - biriga va to'g'ri to'rtburchak tomonlariga urinadigan qilib chizildi (chizmaga qarang). Berilganlardan foydalanib, AB kesma uzunligini toping.

34 / 50

34. Quyida berilgan x = 0, x = 4 va y = 3x² 4+k funksiyalar bilan chegaralangan shakl (bo‘yalgan soha) yuzi 84 kvadrat birlikka teng. Berilganlardan foydalanib, k ning qiymatini toping.

35 / 50

35. tenglamaning ildizlari yig'indisini toping.

36 / 50

36. Одна из основных характеристик Hamkorlikdagi ta'limning asosiy xususiyatlaridan biri обучения

37 / 50

37. O’quvchilarning "muammolarni hal qilish" qobiliyatini aniqlash mezoni bolalar

38 / 50

38. Посредством Wiki orqali O’quvchilar mumkin

39 / 50

39. O’quvchi bilan xatolar haqida suhbat baholash maqsadiga mos keladi

40 / 50

40. Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilar bilan ishlashning "tashqi" usulini amalga oshirishga misol

41 / 50

41. Kuzatish, talqin qilish va xulosa qilishni o'z ichiga oladi

42 / 50

42. O'quv jarayoni va O’quvchilar natijalariga eng katta ta'sir ko'rsatadi

43 / 50

43. Kontekstda" o'rganishni o'rganish " bilim va tushunish

44 / 50

44. Tanqidiy fikrlashni rivojlantirishning keyingi bosqichida O’quvchilar quyidagilarni amalga oshiradilar

45 / 50

45. O'rganishga satsial-situatsion yondashuv quyidagilarni o'z ichiga oladi

46 / 50

46. Kuzatish, tajriba natijasida olingan ma'lumotlarni tushunish, baholash, tahlil qilish va sintez qilishga intizomiy yondashuv

47 / 50

47. Summativ baholash baholash deb ataladi

48 / 50

48. Bir qator tadqiqotchilarning fikriga ko'ra, aksariyat hollarda o'qituvchilar ikki turdagi savollardan foydalanadilar

49 / 50

49. Odamlar qulay o'rganish uchun fikr-mulohaza va rag'batlantirishga muhtoj, shuning uchun baholash bo'lishi kerak

50 / 50

50. AKTni qo'llashda "modellashtirish" o'qitish aspektidan foydalanishga misol

0%

Testni tahlili dars.info-master.uz saytida berib boriladi.

Baholash mezoni

- 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) saqlansin”;

- 75 foizdan past ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin”;

- 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) berilsin”;

- 74 foizdan 65 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi) saqlansin”;

- 65 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin”

- 64 foizdan 60 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi) saqlansin”;

- 60 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, mutaxassis (oliy yoki o’rta maxsus, kasb-hunar ma'lumotli o’qituvchi) lavozimiga tushirilsin”

InfoMaster
Author: InfoMaster

Foydali bo'lsa mamnunmiz

1 Izoh

Javob qoldiring

Info-Master.uz
Logo
Elementlarni Solishtiring
  • Jami (0)
Solishtiring
0