Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik mahoratni aniqlash » Pedagogik mahorat №5 Pedagogik mahoratni aniqlash Pedagogik mahorat №5 InfoMaster Yanvar 19, 2024 67 Ko'rishlar 2 izohlar SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0% 0 123456789101112131415161718 Pedagogik mahorat №5 Attsetatsiya 2024 Pedagogik mahoratni aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 18 1. “Ilm insonlarning madori, hayoti, porloq kelajagi, rahbari, najotiga aylangan. Ilm inson uchun g’oyat oily va muqaddas fazilat.” Ilmga berilgan ushbu ta’rif muallifi: A) Avloniy B) A. Navoiy C) Yusuf xos hojib D) M.qoshq’ariy 2 / 18 2. ,,Tarbiyachi o`zini shunday tutish kerakki, uning har bir harakati tarbiyalasin va har doim o`zining nimani xoxlaganligini va nimani xoxlamasligini bilishi zarur. Agar tarbiyachi buni bilmasa, u kimni tarbiyalay oladi”, degan fikr muallifi. A) Sh.a amanashveli B) S.makarenko C) K.d ushinskiy D) A avloniy 3 / 18 3. O’qitishning jarayonini tashkil etishda bir muncha keng tarqalgan yondashuvlarni belgilang. A) Stapionar, erkin-eksternat B) Individual, guruhli, frontal C) Izohli-tasvirli, texnologik, ijodiy D) Nazariy va amaliy 4 / 18 4. O’quv faoliyatini boshqarish haqidagi sohalar quyidagi javoblarning qaysi birida to’g’ri ko’rsatilgan? A) Barcha javoblar to’g’ri B) O’qitish nazariyasi C) O’qitish texnikasi D) O’qitish texnologiyasi 5 / 18 5. Pt ta’lim maqsadini aniqlang. A) Mavzu bo’yicha umumiy belgilashda taqozo etadi B) Rivojlantiruvchi va shakllantiruvchi C) Mikro maqsadlarga aylantirish D) Mavzu bo’yicha tashhislanuvchan tarzda o’rnatishni 6 / 18 6. Muloqotning interaktiv jihati- A) Muloqotga kirishuvchilarning axborot ayriboshlash jarayoni B) Muloqotga kirishuvchilarning o’zaro bir birlarini idrok qilish jarayoni C) Muloqotga kirishuvchilarning hatti harakatlari orqali ta’sir o’tkazish jarayoni D) Shaxslar’aro munosabatlarning mehanizmlari. 7 / 18 7. Pedagogik muammolar muvofaqiyatini ta’minlovchi asosiy omillar. A) O’qituvchining notiqlik sa’nati B) O’qituvchining talabchanligi prensipialligi C) Pedagogik qobilyatning mavjudligi va pedagogik nazokat D) So’z boyligi notiqligi 8 / 18 8. O’qituvchinng o’quvchilar bilan muloqot jarayonida paydo bo’ladigan turli ziddiyatli vaziyatlarni bartaraf etish uchun…..? A) Avvalo o’z iqtidoriga, pedogogik va psixologik mahoratiga tayanish lozim B) O’zi ishlayotgan o;quv muassasi rahbariyatiga yordam so’rab murojat qilish kerak C) Ota –onasini o’quv muasasasiga chaqirtirishi va suxbat o’tqazish ogoxlantirish kerak. D) Darhol tartibsiz o’quvchining to’lib o’tta nisbatan tarbiyaviy jazo metodini qo’last shart . 9 / 18 9. «Shaxsga yo’naltirilgan ta’lim» texnologiyasi muallifi? A) Saidaxmedov n.s. B) Nazarova t.s C) Bespalg’ko p D) Lerner i.ya 10 / 18 10. Pedagogik mahorat bu- A) Barcha javoblar to`g`ri B) Tarbiyalanuvchilarda dunyoqarash, qobilyatni shakllantirish. C) Pedagogik jarayonning barcha shakllarini eng qulay va samarali holatda tashkil etish, ularni shaxs kamolati maqsadlari tomon yo`naltirish. D) Tarbiyalanuvchilarda jamiyat uchun zarur bo`lgan faoliyatga moyillik uyg`otish 11 / 18 11. Pedagogik tasir ko’rsatishning asosiy usullari. A) Rag’batlantirish, jazolash B) Ishontirish va maqulash C) Pedagogik tajriba D) Talab istiqbol rag’batlantirish va jazolash, jamoatchilik fikri. 12 / 18 12. Pеdagogik tеxnologiyaning eng asosiy xususiyati nimadan iborat? A) .O’quv maqsadlariga erishishni kafolatlaydigan o’quv jarayonini loyihalashni nazarda tutadi. B) .O’quv maqsadlarini bеlgilaydi. C) .Ta'lim samaradorlini oshiradi. D) .Intеrfaol usullardan foydalanishni nazarda tutadi. 13 / 18 13. Pedagogik texnologiyaning didaktik maqsadlari bu - ... A) Talaba, ta’lim, tarbiya, maqsadi, ta’lim, tarbiya mazmuni. B) Kommunikativ vositalar C) Talaba, o’qituvchi, o’quv materiallari D) Rivojlantiruvchi maqsad 14 / 18 14. Test-bu A) Topshiriq B) Topshiriq va etalon C) Nazorat D) Sinov 15 / 18 15. Didaktik jarayon strukturasi ... A) O’quvchining xususiy-o’rganuvchanlik faoliyatidan iborat B) Ta’lim va tarbiya berish C) O’quvchi va o’qituvchining, birgalikdagi faoliyatidan iborat D) Motiv bosqich, o’quv-bilim faoliyati va boshqaruvdan iborat 16 / 18 16. O’quvchining o’quv-bilim faoliyati tuzilmasi. A) Boshqarishning ob’ekt va sub’ektlaridan tashkil topgan. B) Mo’ljalli, boshqaruvchi, tekshiruvchi, kuzatuvchi harakatlar bosqichidan iborat C) Muloqotmandlik va tashkilotchilik D) To’g’ri va teskari aloqadan iborat 17 / 18 17. “ Til shirinligi- ko’pincha yoqimli, muloyimligi esa foydali. Shirin so’z ko’ngillar uchun asal kabi totlidir “ xush muomalalikning ahamiyati haqida nurxikmat fikr mualifi. A) .M. Qoshg’ariy B) Ibn sino C) A.navoiy D) Yusuf xos xojib 18 / 18 18. O’quvchilarning kasbiy mahoratini takomillashtirish tog’risida fikr bildirgan evropa olimlari qaysi qatorda to’g’ri ko’rsatilgan. A) Ya.komenskiy, demosfen B) Platon, sitseron C) Ykomenskiy, d.lokk, d. Pestalotsi, destverg, d.ushinskiy D) Lokk, ushiniskiy 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 12 Pedagogik mahorat testlari-2025 №3
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 5 Pedagogik mahorat testlari-2025 №2
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 21 Pedagogik mahorat testlari-2025 №1