Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik mahoratni aniqlash » Pedagogik mahorat №5 Pedagogik mahoratni aniqlash Pedagogik mahorat №5 InfoMaster Yanvar 19, 2024 61 Ko'rishlar 2 izohlar SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0% 0 123456789101112131415161718 Pedagogik mahorat №5 Attsetatsiya 2024 Pedagogik mahoratni aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 18 1. Pеdagogik tеxnologiyaning eng asosiy xususiyati nimadan iborat? A) .O’quv maqsadlariga erishishni kafolatlaydigan o’quv jarayonini loyihalashni nazarda tutadi. B) .O’quv maqsadlarini bеlgilaydi. C) .Ta'lim samaradorlini oshiradi. D) .Intеrfaol usullardan foydalanishni nazarda tutadi. 2 / 18 2. Didaktik jarayon strukturasi ... A) Motiv bosqich, o’quv-bilim faoliyati va boshqaruvdan iborat B) O’quvchining xususiy-o’rganuvchanlik faoliyatidan iborat C) O’quvchi va o’qituvchining, birgalikdagi faoliyatidan iborat D) Ta’lim va tarbiya berish 3 / 18 3. Pt ta’lim maqsadini aniqlang. A) Mikro maqsadlarga aylantirish B) Mavzu bo’yicha umumiy belgilashda taqozo etadi C) Rivojlantiruvchi va shakllantiruvchi D) Mavzu bo’yicha tashhislanuvchan tarzda o’rnatishni 4 / 18 4. O’quvchilarning kasbiy mahoratini takomillashtirish tog’risida fikr bildirgan evropa olimlari qaysi qatorda to’g’ri ko’rsatilgan. A) Platon, sitseron B) Lokk, ushiniskiy C) Ya.komenskiy, demosfen D) Ykomenskiy, d.lokk, d. Pestalotsi, destverg, d.ushinskiy 5 / 18 5. «Shaxsga yo’naltirilgan ta’lim» texnologiyasi muallifi? A) Saidaxmedov n.s. B) Nazarova t.s C) Bespalg’ko p D) Lerner i.ya 6 / 18 6. “ Til shirinligi- ko’pincha yoqimli, muloyimligi esa foydali. Shirin so’z ko’ngillar uchun asal kabi totlidir “ xush muomalalikning ahamiyati haqida nurxikmat fikr mualifi. A) Ibn sino B) Yusuf xos xojib C) A.navoiy D) .M. Qoshg’ariy 7 / 18 7. O’qituvchinng o’quvchilar bilan muloqot jarayonida paydo bo’ladigan turli ziddiyatli vaziyatlarni bartaraf etish uchun…..? A) Darhol tartibsiz o’quvchining to’lib o’tta nisbatan tarbiyaviy jazo metodini qo’last shart . B) O’zi ishlayotgan o;quv muassasi rahbariyatiga yordam so’rab murojat qilish kerak C) Avvalo o’z iqtidoriga, pedogogik va psixologik mahoratiga tayanish lozim D) Ota –onasini o’quv muasasasiga chaqirtirishi va suxbat o’tqazish ogoxlantirish kerak. 8 / 18 8. Pedagogik muammolar muvofaqiyatini ta’minlovchi asosiy omillar. A) O’qituvchining notiqlik sa’nati B) So’z boyligi notiqligi C) O’qituvchining talabchanligi prensipialligi D) Pedagogik qobilyatning mavjudligi va pedagogik nazokat 9 / 18 9. Pedagogik tasir ko’rsatishning asosiy usullari. A) Rag’batlantirish, jazolash B) Pedagogik tajriba C) Ishontirish va maqulash D) Talab istiqbol rag’batlantirish va jazolash, jamoatchilik fikri. 10 / 18 10. O’quvchining o’quv-bilim faoliyati tuzilmasi. A) Boshqarishning ob’ekt va sub’ektlaridan tashkil topgan. B) Muloqotmandlik va tashkilotchilik C) Mo’ljalli, boshqaruvchi, tekshiruvchi, kuzatuvchi harakatlar bosqichidan iborat D) To’g’ri va teskari aloqadan iborat 11 / 18 11. Pedagogik texnologiyaning didaktik maqsadlari bu - ... A) Kommunikativ vositalar B) Talaba, ta’lim, tarbiya, maqsadi, ta’lim, tarbiya mazmuni. C) Rivojlantiruvchi maqsad D) Talaba, o’qituvchi, o’quv materiallari 12 / 18 12. O’quv faoliyatini boshqarish haqidagi sohalar quyidagi javoblarning qaysi birida to’g’ri ko’rsatilgan? A) O’qitish texnologiyasi B) Barcha javoblar to’g’ri C) O’qitish nazariyasi D) O’qitish texnikasi 13 / 18 13. Pedagogik mahorat bu- A) Tarbiyalanuvchilarda dunyoqarash, qobilyatni shakllantirish. B) Pedagogik jarayonning barcha shakllarini eng qulay va samarali holatda tashkil etish, ularni shaxs kamolati maqsadlari tomon yo`naltirish. C) Tarbiyalanuvchilarda jamiyat uchun zarur bo`lgan faoliyatga moyillik uyg`otish D) Barcha javoblar to`g`ri 14 / 18 14. ,,Tarbiyachi o`zini shunday tutish kerakki, uning har bir harakati tarbiyalasin va har doim o`zining nimani xoxlaganligini va nimani xoxlamasligini bilishi zarur. Agar tarbiyachi buni bilmasa, u kimni tarbiyalay oladi”, degan fikr muallifi. A) A avloniy B) Sh.a amanashveli C) K.d ushinskiy D) S.makarenko 15 / 18 15. “Ilm insonlarning madori, hayoti, porloq kelajagi, rahbari, najotiga aylangan. Ilm inson uchun g’oyat oily va muqaddas fazilat.” Ilmga berilgan ushbu ta’rif muallifi: A) A. Navoiy B) Avloniy C) M.qoshq’ariy D) Yusuf xos hojib 16 / 18 16. Muloqotning interaktiv jihati- A) Shaxslar’aro munosabatlarning mehanizmlari. B) Muloqotga kirishuvchilarning o’zaro bir birlarini idrok qilish jarayoni C) Muloqotga kirishuvchilarning hatti harakatlari orqali ta’sir o’tkazish jarayoni D) Muloqotga kirishuvchilarning axborot ayriboshlash jarayoni 17 / 18 17. Test-bu A) Sinov B) Nazorat C) Topshiriq D) Topshiriq va etalon 18 / 18 18. O’qitishning jarayonini tashkil etishda bir muncha keng tarqalgan yondashuvlarni belgilang. A) Individual, guruhli, frontal B) Izohli-tasvirli, texnologik, ijodiy C) Stapionar, erkin-eksternat D) Nazariy va amaliy 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 7 Pedagogik mahorat testlari-2025 №3
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 4 Pedagogik mahorat testlari-2025 №2
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 21 Pedagogik mahorat testlari-2025 №1