Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik mahoratni aniqlash » Pedagogik mahorat №5 Pedagogik mahoratni aniqlash Pedagogik mahorat №5 InfoMaster Yanvar 19, 2024 37 Ko'rishlar 2 izohlar SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0% 0 123456789101112131415161718 Tomonidan yaratilgan InfoMaster Pedagogik mahorat №5 Attsetatsiya 2024 Pedagogik mahoratni aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 18 1. ,,Tarbiyachi o`zini shunday tutish kerakki, uning har bir harakati tarbiyalasin va har doim o`zining nimani xoxlaganligini va nimani xoxlamasligini bilishi zarur. Agar tarbiyachi buni bilmasa, u kimni tarbiyalay oladi”, degan fikr muallifi. A) S.makarenko B) A avloniy C) K.d ushinskiy D) Sh.a amanashveli 2 / 18 2. O’qitishning jarayonini tashkil etishda bir muncha keng tarqalgan yondashuvlarni belgilang. A) Stapionar, erkin-eksternat B) Nazariy va amaliy C) Individual, guruhli, frontal D) Izohli-tasvirli, texnologik, ijodiy 3 / 18 3. O’quvchilarning kasbiy mahoratini takomillashtirish tog’risida fikr bildirgan evropa olimlari qaysi qatorda to’g’ri ko’rsatilgan. A) Platon, sitseron B) Ya.komenskiy, demosfen C) Lokk, ushiniskiy D) Ykomenskiy, d.lokk, d. Pestalotsi, destverg, d.ushinskiy 4 / 18 4. O’qituvchinng o’quvchilar bilan muloqot jarayonida paydo bo’ladigan turli ziddiyatli vaziyatlarni bartaraf etish uchun…..? A) Darhol tartibsiz o’quvchining to’lib o’tta nisbatan tarbiyaviy jazo metodini qo’last shart . B) O’zi ishlayotgan o;quv muassasi rahbariyatiga yordam so’rab murojat qilish kerak C) Ota –onasini o’quv muasasasiga chaqirtirishi va suxbat o’tqazish ogoxlantirish kerak. D) Avvalo o’z iqtidoriga, pedogogik va psixologik mahoratiga tayanish lozim 5 / 18 5. «Shaxsga yo’naltirilgan ta’lim» texnologiyasi muallifi? A) Lerner i.ya B) Bespalg’ko p C) Nazarova t.s D) Saidaxmedov n.s. 6 / 18 6. Muloqotning interaktiv jihati- A) Muloqotga kirishuvchilarning o’zaro bir birlarini idrok qilish jarayoni B) Muloqotga kirishuvchilarning hatti harakatlari orqali ta’sir o’tkazish jarayoni C) Muloqotga kirishuvchilarning axborot ayriboshlash jarayoni D) Shaxslar’aro munosabatlarning mehanizmlari. 7 / 18 7. Test-bu A) Nazorat B) Sinov C) Topshiriq D) Topshiriq va etalon 8 / 18 8. O’quvchining o’quv-bilim faoliyati tuzilmasi. A) Mo’ljalli, boshqaruvchi, tekshiruvchi, kuzatuvchi harakatlar bosqichidan iborat B) To’g’ri va teskari aloqadan iborat C) Boshqarishning ob’ekt va sub’ektlaridan tashkil topgan. D) Muloqotmandlik va tashkilotchilik 9 / 18 9. Pedagogik texnologiyaning didaktik maqsadlari bu - ... A) Rivojlantiruvchi maqsad B) Talaba, o’qituvchi, o’quv materiallari C) Kommunikativ vositalar D) Talaba, ta’lim, tarbiya, maqsadi, ta’lim, tarbiya mazmuni. 10 / 18 10. Pеdagogik tеxnologiyaning eng asosiy xususiyati nimadan iborat? A) .O’quv maqsadlarini bеlgilaydi. B) .Intеrfaol usullardan foydalanishni nazarda tutadi. C) .O’quv maqsadlariga erishishni kafolatlaydigan o’quv jarayonini loyihalashni nazarda tutadi. D) .Ta'lim samaradorlini oshiradi. 11 / 18 11. Pedagogik tasir ko’rsatishning asosiy usullari. A) Ishontirish va maqulash B) Pedagogik tajriba C) Rag’batlantirish, jazolash D) Talab istiqbol rag’batlantirish va jazolash, jamoatchilik fikri. 12 / 18 12. Didaktik jarayon strukturasi ... A) O’quvchining xususiy-o’rganuvchanlik faoliyatidan iborat B) Motiv bosqich, o’quv-bilim faoliyati va boshqaruvdan iborat C) Ta’lim va tarbiya berish D) O’quvchi va o’qituvchining, birgalikdagi faoliyatidan iborat 13 / 18 13. Pedagogik muammolar muvofaqiyatini ta’minlovchi asosiy omillar. A) Pedagogik qobilyatning mavjudligi va pedagogik nazokat B) O’qituvchining talabchanligi prensipialligi C) So’z boyligi notiqligi D) O’qituvchining notiqlik sa’nati 14 / 18 14. “ Til shirinligi- ko’pincha yoqimli, muloyimligi esa foydali. Shirin so’z ko’ngillar uchun asal kabi totlidir “ xush muomalalikning ahamiyati haqida nurxikmat fikr mualifi. A) Ibn sino B) A.navoiy C) .M. Qoshg’ariy D) Yusuf xos xojib 15 / 18 15. Pedagogik mahorat bu- A) Tarbiyalanuvchilarda dunyoqarash, qobilyatni shakllantirish. B) Pedagogik jarayonning barcha shakllarini eng qulay va samarali holatda tashkil etish, ularni shaxs kamolati maqsadlari tomon yo`naltirish. C) Tarbiyalanuvchilarda jamiyat uchun zarur bo`lgan faoliyatga moyillik uyg`otish D) Barcha javoblar to`g`ri 16 / 18 16. “Ilm insonlarning madori, hayoti, porloq kelajagi, rahbari, najotiga aylangan. Ilm inson uchun g’oyat oily va muqaddas fazilat.” Ilmga berilgan ushbu ta’rif muallifi: A) Yusuf xos hojib B) M.qoshq’ariy C) A. Navoiy D) Avloniy 17 / 18 17. Pt ta’lim maqsadini aniqlang. A) Mavzu bo’yicha umumiy belgilashda taqozo etadi B) Mavzu bo’yicha tashhislanuvchan tarzda o’rnatishni C) Rivojlantiruvchi va shakllantiruvchi D) Mikro maqsadlarga aylantirish 18 / 18 18. O’quv faoliyatini boshqarish haqidagi sohalar quyidagi javoblarning qaysi birida to’g’ri ko’rsatilgan? A) O’qitish texnologiyasi B) O’qitish texnikasi C) O’qitish nazariyasi D) Barcha javoblar to’g’ri 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz