Pedagogik mahorat №5 Yanvar 19, 2024 da chop etilgan InfoMaster tomonidan Pedagogik mahorat №5 ga 2 fikr bildirilgan 0% 0 123456789101112131415161718 Tomonidan yaratilgan InfoMaster Pedagogik mahorat №5 Attsetatsiya 2024 Pedagogik mahoratni aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 18 1. “ Til shirinligi- ko’pincha yoqimli, muloyimligi esa foydali. Shirin so’z ko’ngillar uchun asal kabi totlidir “ xush muomalalikning ahamiyati haqida nurxikmat fikr mualifi. A) A.navoiy B) Ibn sino C) .M. Qoshg’ariy D) Yusuf xos xojib 2 / 18 2. Pedagogik texnologiyaning didaktik maqsadlari bu - ... A) Talaba, ta’lim, tarbiya, maqsadi, ta’lim, tarbiya mazmuni. B) Rivojlantiruvchi maqsad C) Talaba, o’qituvchi, o’quv materiallari D) Kommunikativ vositalar 3 / 18 3. O’quvchilarning kasbiy mahoratini takomillashtirish tog’risida fikr bildirgan evropa olimlari qaysi qatorda to’g’ri ko’rsatilgan. A) Platon, sitseron B) Ya.komenskiy, demosfen C) Ykomenskiy, d.lokk, d. Pestalotsi, destverg, d.ushinskiy D) Lokk, ushiniskiy 4 / 18 4. Test-bu A) Topshiriq va etalon B) Topshiriq C) Sinov D) Nazorat 5 / 18 5. Pedagogik mahorat bu- A) Tarbiyalanuvchilarda dunyoqarash, qobilyatni shakllantirish. B) Tarbiyalanuvchilarda jamiyat uchun zarur bo`lgan faoliyatga moyillik uyg`otish C) Pedagogik jarayonning barcha shakllarini eng qulay va samarali holatda tashkil etish, ularni shaxs kamolati maqsadlari tomon yo`naltirish. D) Barcha javoblar to`g`ri 6 / 18 6. ,,Tarbiyachi o`zini shunday tutish kerakki, uning har bir harakati tarbiyalasin va har doim o`zining nimani xoxlaganligini va nimani xoxlamasligini bilishi zarur. Agar tarbiyachi buni bilmasa, u kimni tarbiyalay oladi”, degan fikr muallifi. A) S.makarenko B) A avloniy C) K.d ushinskiy D) Sh.a amanashveli 7 / 18 7. O’qitishning jarayonini tashkil etishda bir muncha keng tarqalgan yondashuvlarni belgilang. A) Izohli-tasvirli, texnologik, ijodiy B) Stapionar, erkin-eksternat C) Individual, guruhli, frontal D) Nazariy va amaliy 8 / 18 8. Pedagogik muammolar muvofaqiyatini ta’minlovchi asosiy omillar. A) So’z boyligi notiqligi B) O’qituvchining notiqlik sa’nati C) Pedagogik qobilyatning mavjudligi va pedagogik nazokat D) O’qituvchining talabchanligi prensipialligi 9 / 18 9. Pedagogik tasir ko’rsatishning asosiy usullari. A) Pedagogik tajriba B) Rag’batlantirish, jazolash C) Ishontirish va maqulash D) Talab istiqbol rag’batlantirish va jazolash, jamoatchilik fikri. 10 / 18 10. O’qituvchinng o’quvchilar bilan muloqot jarayonida paydo bo’ladigan turli ziddiyatli vaziyatlarni bartaraf etish uchun…..? A) Darhol tartibsiz o’quvchining to’lib o’tta nisbatan tarbiyaviy jazo metodini qo’last shart . B) Ota –onasini o’quv muasasasiga chaqirtirishi va suxbat o’tqazish ogoxlantirish kerak. C) O’zi ishlayotgan o;quv muassasi rahbariyatiga yordam so’rab murojat qilish kerak D) Avvalo o’z iqtidoriga, pedogogik va psixologik mahoratiga tayanish lozim 11 / 18 11. Pt ta’lim maqsadini aniqlang. A) Mavzu bo’yicha tashhislanuvchan tarzda o’rnatishni B) Rivojlantiruvchi va shakllantiruvchi C) Mavzu bo’yicha umumiy belgilashda taqozo etadi D) Mikro maqsadlarga aylantirish 12 / 18 12. O’quvchining o’quv-bilim faoliyati tuzilmasi. A) To’g’ri va teskari aloqadan iborat B) Muloqotmandlik va tashkilotchilik C) Boshqarishning ob’ekt va sub’ektlaridan tashkil topgan. D) Mo’ljalli, boshqaruvchi, tekshiruvchi, kuzatuvchi harakatlar bosqichidan iborat 13 / 18 13. Muloqotning interaktiv jihati- A) Shaxslar’aro munosabatlarning mehanizmlari. B) Muloqotga kirishuvchilarning axborot ayriboshlash jarayoni C) Muloqotga kirishuvchilarning o’zaro bir birlarini idrok qilish jarayoni D) Muloqotga kirishuvchilarning hatti harakatlari orqali ta’sir o’tkazish jarayoni 14 / 18 14. O’quv faoliyatini boshqarish haqidagi sohalar quyidagi javoblarning qaysi birida to’g’ri ko’rsatilgan? A) O’qitish nazariyasi B) O’qitish texnologiyasi C) O’qitish texnikasi D) Barcha javoblar to’g’ri 15 / 18 15. «Shaxsga yo’naltirilgan ta’lim» texnologiyasi muallifi? A) Lerner i.ya B) Nazarova t.s C) Saidaxmedov n.s. D) Bespalg’ko p 16 / 18 16. Didaktik jarayon strukturasi ... A) O’quvchi va o’qituvchining, birgalikdagi faoliyatidan iborat B) Motiv bosqich, o’quv-bilim faoliyati va boshqaruvdan iborat C) Ta’lim va tarbiya berish D) O’quvchining xususiy-o’rganuvchanlik faoliyatidan iborat 17 / 18 17. “Ilm insonlarning madori, hayoti, porloq kelajagi, rahbari, najotiga aylangan. Ilm inson uchun g’oyat oily va muqaddas fazilat.” Ilmga berilgan ushbu ta’rif muallifi: A) M.qoshq’ariy B) A. Navoiy C) Yusuf xos hojib D) Avloniy 18 / 18 18. Pеdagogik tеxnologiyaning eng asosiy xususiyati nimadan iborat? A) .O’quv maqsadlariga erishishni kafolatlaydigan o’quv jarayonini loyihalashni nazarda tutadi. B) .Intеrfaol usullardan foydalanishni nazarda tutadi. C) .Ta'lim samaradorlini oshiradi. D) .O’quv maqsadlarini bеlgilaydi. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring tomonidan Wordpress Quiz plugin Pedagogik mahoratni aniqlash