Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik mahoratni aniqlash » Pedagogik mahorat №5 Pedagogik mahoratni aniqlash Pedagogik mahorat №5 InfoMaster Yanvar 19, 2024 53 Ko'rishlar 2 izohlar SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0% 5 123456789101112131415161718 Pedagogik mahorat №5 Attsetatsiya 2024 Pedagogik mahoratni aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 18 1. “Ilm insonlarning madori, hayoti, porloq kelajagi, rahbari, najotiga aylangan. Ilm inson uchun g’oyat oily va muqaddas fazilat.” Ilmga berilgan ushbu ta’rif muallifi: A) Avloniy B) A. Navoiy C) Yusuf xos hojib D) M.qoshq’ariy 2 / 18 2. Pt ta’lim maqsadini aniqlang. A) Mavzu bo’yicha umumiy belgilashda taqozo etadi B) Mavzu bo’yicha tashhislanuvchan tarzda o’rnatishni C) Mikro maqsadlarga aylantirish D) Rivojlantiruvchi va shakllantiruvchi 3 / 18 3. Pedagogik texnologiyaning didaktik maqsadlari bu - ... A) Kommunikativ vositalar B) Talaba, ta’lim, tarbiya, maqsadi, ta’lim, tarbiya mazmuni. C) Rivojlantiruvchi maqsad D) Talaba, o’qituvchi, o’quv materiallari 4 / 18 4. O’qituvchinng o’quvchilar bilan muloqot jarayonida paydo bo’ladigan turli ziddiyatli vaziyatlarni bartaraf etish uchun…..? A) Ota –onasini o’quv muasasasiga chaqirtirishi va suxbat o’tqazish ogoxlantirish kerak. B) Avvalo o’z iqtidoriga, pedogogik va psixologik mahoratiga tayanish lozim C) Darhol tartibsiz o’quvchining to’lib o’tta nisbatan tarbiyaviy jazo metodini qo’last shart . D) O’zi ishlayotgan o;quv muassasi rahbariyatiga yordam so’rab murojat qilish kerak 5 / 18 5. Pеdagogik tеxnologiyaning eng asosiy xususiyati nimadan iborat? A) .Ta'lim samaradorlini oshiradi. B) .O’quv maqsadlariga erishishni kafolatlaydigan o’quv jarayonini loyihalashni nazarda tutadi. C) .O’quv maqsadlarini bеlgilaydi. D) .Intеrfaol usullardan foydalanishni nazarda tutadi. 6 / 18 6. O’qitishning jarayonini tashkil etishda bir muncha keng tarqalgan yondashuvlarni belgilang. A) Nazariy va amaliy B) Individual, guruhli, frontal C) Stapionar, erkin-eksternat D) Izohli-tasvirli, texnologik, ijodiy 7 / 18 7. Pedagogik muammolar muvofaqiyatini ta’minlovchi asosiy omillar. A) So’z boyligi notiqligi B) O’qituvchining notiqlik sa’nati C) O’qituvchining talabchanligi prensipialligi D) Pedagogik qobilyatning mavjudligi va pedagogik nazokat 8 / 18 8. Test-bu A) Topshiriq B) Topshiriq va etalon C) Nazorat D) Sinov 9 / 18 9. ,,Tarbiyachi o`zini shunday tutish kerakki, uning har bir harakati tarbiyalasin va har doim o`zining nimani xoxlaganligini va nimani xoxlamasligini bilishi zarur. Agar tarbiyachi buni bilmasa, u kimni tarbiyalay oladi”, degan fikr muallifi. A) A avloniy B) K.d ushinskiy C) S.makarenko D) Sh.a amanashveli 10 / 18 10. O’quvchining o’quv-bilim faoliyati tuzilmasi. A) Mo’ljalli, boshqaruvchi, tekshiruvchi, kuzatuvchi harakatlar bosqichidan iborat B) Muloqotmandlik va tashkilotchilik C) Boshqarishning ob’ekt va sub’ektlaridan tashkil topgan. D) To’g’ri va teskari aloqadan iborat 11 / 18 11. Pedagogik tasir ko’rsatishning asosiy usullari. A) Ishontirish va maqulash B) Talab istiqbol rag’batlantirish va jazolash, jamoatchilik fikri. C) Rag’batlantirish, jazolash D) Pedagogik tajriba 12 / 18 12. Muloqotning interaktiv jihati- A) Muloqotga kirishuvchilarning hatti harakatlari orqali ta’sir o’tkazish jarayoni B) Shaxslar’aro munosabatlarning mehanizmlari. C) Muloqotga kirishuvchilarning axborot ayriboshlash jarayoni D) Muloqotga kirishuvchilarning o’zaro bir birlarini idrok qilish jarayoni 13 / 18 13. O’quvchilarning kasbiy mahoratini takomillashtirish tog’risida fikr bildirgan evropa olimlari qaysi qatorda to’g’ri ko’rsatilgan. A) Platon, sitseron B) Lokk, ushiniskiy C) Ya.komenskiy, demosfen D) Ykomenskiy, d.lokk, d. Pestalotsi, destverg, d.ushinskiy 14 / 18 14. O’quv faoliyatini boshqarish haqidagi sohalar quyidagi javoblarning qaysi birida to’g’ri ko’rsatilgan? A) O’qitish nazariyasi B) O’qitish texnikasi C) O’qitish texnologiyasi D) Barcha javoblar to’g’ri 15 / 18 15. «Shaxsga yo’naltirilgan ta’lim» texnologiyasi muallifi? A) Lerner i.ya B) Bespalg’ko p C) Nazarova t.s D) Saidaxmedov n.s. 16 / 18 16. Didaktik jarayon strukturasi ... A) Motiv bosqich, o’quv-bilim faoliyati va boshqaruvdan iborat B) O’quvchi va o’qituvchining, birgalikdagi faoliyatidan iborat C) O’quvchining xususiy-o’rganuvchanlik faoliyatidan iborat D) Ta’lim va tarbiya berish 17 / 18 17. “ Til shirinligi- ko’pincha yoqimli, muloyimligi esa foydali. Shirin so’z ko’ngillar uchun asal kabi totlidir “ xush muomalalikning ahamiyati haqida nurxikmat fikr mualifi. A) Yusuf xos xojib B) .M. Qoshg’ariy C) A.navoiy D) Ibn sino 18 / 18 18. Pedagogik mahorat bu- A) Tarbiyalanuvchilarda dunyoqarash, qobilyatni shakllantirish. B) Pedagogik jarayonning barcha shakllarini eng qulay va samarali holatda tashkil etish, ularni shaxs kamolati maqsadlari tomon yo`naltirish. C) Tarbiyalanuvchilarda jamiyat uchun zarur bo`lgan faoliyatga moyillik uyg`otish D) Barcha javoblar to`g`ri 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 17 Pedagogik mahorat testlari-2025 №1