Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik mahoratni aniqlash » Pedagogik mahorat №5 Pedagogik mahoratni aniqlash Pedagogik mahorat №5 InfoMaster Yanvar 19, 2024 67 Ko'rishlar 2 izohlar SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0% 0 123456789101112131415161718 Pedagogik mahorat №5 Attsetatsiya 2024 Pedagogik mahoratni aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 18 1. “Ilm insonlarning madori, hayoti, porloq kelajagi, rahbari, najotiga aylangan. Ilm inson uchun g’oyat oily va muqaddas fazilat.” Ilmga berilgan ushbu ta’rif muallifi: A) Yusuf xos hojib B) M.qoshq’ariy C) Avloniy D) A. Navoiy 2 / 18 2. Pt ta’lim maqsadini aniqlang. A) Mavzu bo’yicha umumiy belgilashda taqozo etadi B) Mikro maqsadlarga aylantirish C) Rivojlantiruvchi va shakllantiruvchi D) Mavzu bo’yicha tashhislanuvchan tarzda o’rnatishni 3 / 18 3. Pedagogik mahorat bu- A) Tarbiyalanuvchilarda jamiyat uchun zarur bo`lgan faoliyatga moyillik uyg`otish B) Barcha javoblar to`g`ri C) Tarbiyalanuvchilarda dunyoqarash, qobilyatni shakllantirish. D) Pedagogik jarayonning barcha shakllarini eng qulay va samarali holatda tashkil etish, ularni shaxs kamolati maqsadlari tomon yo`naltirish. 4 / 18 4. Didaktik jarayon strukturasi ... A) Ta’lim va tarbiya berish B) Motiv bosqich, o’quv-bilim faoliyati va boshqaruvdan iborat C) O’quvchining xususiy-o’rganuvchanlik faoliyatidan iborat D) O’quvchi va o’qituvchining, birgalikdagi faoliyatidan iborat 5 / 18 5. Muloqotning interaktiv jihati- A) Muloqotga kirishuvchilarning axborot ayriboshlash jarayoni B) Muloqotga kirishuvchilarning hatti harakatlari orqali ta’sir o’tkazish jarayoni C) Muloqotga kirishuvchilarning o’zaro bir birlarini idrok qilish jarayoni D) Shaxslar’aro munosabatlarning mehanizmlari. 6 / 18 6. O’qitishning jarayonini tashkil etishda bir muncha keng tarqalgan yondashuvlarni belgilang. A) Nazariy va amaliy B) Individual, guruhli, frontal C) Stapionar, erkin-eksternat D) Izohli-tasvirli, texnologik, ijodiy 7 / 18 7. “ Til shirinligi- ko’pincha yoqimli, muloyimligi esa foydali. Shirin so’z ko’ngillar uchun asal kabi totlidir “ xush muomalalikning ahamiyati haqida nurxikmat fikr mualifi. A) .M. Qoshg’ariy B) A.navoiy C) Ibn sino D) Yusuf xos xojib 8 / 18 8. O’quvchining o’quv-bilim faoliyati tuzilmasi. A) Mo’ljalli, boshqaruvchi, tekshiruvchi, kuzatuvchi harakatlar bosqichidan iborat B) Boshqarishning ob’ekt va sub’ektlaridan tashkil topgan. C) To’g’ri va teskari aloqadan iborat D) Muloqotmandlik va tashkilotchilik 9 / 18 9. O’quv faoliyatini boshqarish haqidagi sohalar quyidagi javoblarning qaysi birida to’g’ri ko’rsatilgan? A) O’qitish texnikasi B) Barcha javoblar to’g’ri C) O’qitish nazariyasi D) O’qitish texnologiyasi 10 / 18 10. Pedagogik tasir ko’rsatishning asosiy usullari. A) Talab istiqbol rag’batlantirish va jazolash, jamoatchilik fikri. B) Ishontirish va maqulash C) Rag’batlantirish, jazolash D) Pedagogik tajriba 11 / 18 11. O’quvchilarning kasbiy mahoratini takomillashtirish tog’risida fikr bildirgan evropa olimlari qaysi qatorda to’g’ri ko’rsatilgan. A) Lokk, ushiniskiy B) Platon, sitseron C) Ykomenskiy, d.lokk, d. Pestalotsi, destverg, d.ushinskiy D) Ya.komenskiy, demosfen 12 / 18 12. «Shaxsga yo’naltirilgan ta’lim» texnologiyasi muallifi? A) Lerner i.ya B) Saidaxmedov n.s. C) Bespalg’ko p D) Nazarova t.s 13 / 18 13. ,,Tarbiyachi o`zini shunday tutish kerakki, uning har bir harakati tarbiyalasin va har doim o`zining nimani xoxlaganligini va nimani xoxlamasligini bilishi zarur. Agar tarbiyachi buni bilmasa, u kimni tarbiyalay oladi”, degan fikr muallifi. A) S.makarenko B) K.d ushinskiy C) A avloniy D) Sh.a amanashveli 14 / 18 14. O’qituvchinng o’quvchilar bilan muloqot jarayonida paydo bo’ladigan turli ziddiyatli vaziyatlarni bartaraf etish uchun…..? A) Ota –onasini o’quv muasasasiga chaqirtirishi va suxbat o’tqazish ogoxlantirish kerak. B) O’zi ishlayotgan o;quv muassasi rahbariyatiga yordam so’rab murojat qilish kerak C) Avvalo o’z iqtidoriga, pedogogik va psixologik mahoratiga tayanish lozim D) Darhol tartibsiz o’quvchining to’lib o’tta nisbatan tarbiyaviy jazo metodini qo’last shart . 15 / 18 15. Pеdagogik tеxnologiyaning eng asosiy xususiyati nimadan iborat? A) .O’quv maqsadlarini bеlgilaydi. B) .O’quv maqsadlariga erishishni kafolatlaydigan o’quv jarayonini loyihalashni nazarda tutadi. C) .Intеrfaol usullardan foydalanishni nazarda tutadi. D) .Ta'lim samaradorlini oshiradi. 16 / 18 16. Pedagogik muammolar muvofaqiyatini ta’minlovchi asosiy omillar. A) O’qituvchining notiqlik sa’nati B) So’z boyligi notiqligi C) Pedagogik qobilyatning mavjudligi va pedagogik nazokat D) O’qituvchining talabchanligi prensipialligi 17 / 18 17. Pedagogik texnologiyaning didaktik maqsadlari bu - ... A) Kommunikativ vositalar B) Talaba, o’qituvchi, o’quv materiallari C) Rivojlantiruvchi maqsad D) Talaba, ta’lim, tarbiya, maqsadi, ta’lim, tarbiya mazmuni. 18 / 18 18. Test-bu A) Topshiriq B) Nazorat C) Topshiriq va etalon D) Sinov 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 12 Pedagogik mahorat testlari-2025 №3
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 5 Pedagogik mahorat testlari-2025 №2
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 21 Pedagogik mahorat testlari-2025 №1