Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik mahoratni aniqlash » Pedagogik mahorat №5 Pedagogik mahoratni aniqlash Pedagogik mahorat №5 InfoMaster Yanvar 19, 2024 98 Ko'rishlar 2 izohlar SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0% 9 123456789101112131415161718 Pedagogik mahorat №5 Attsetatsiya 2024 Pedagogik mahoratni aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 18 1. “ Til shirinligi- ko’pincha yoqimli, muloyimligi esa foydali. Shirin so’z ko’ngillar uchun asal kabi totlidir “ xush muomalalikning ahamiyati haqida nurxikmat fikr mualifi. A) .M. Qoshg’ariy B) A.navoiy C) Ibn sino D) Yusuf xos xojib 2 / 18 2. «Shaxsga yo’naltirilgan ta’lim» texnologiyasi muallifi? A) Lerner i.ya B) Bespalg’ko p C) Saidaxmedov n.s. D) Nazarova t.s 3 / 18 3. Pedagogik mahorat bu- A) Pedagogik jarayonning barcha shakllarini eng qulay va samarali holatda tashkil etish, ularni shaxs kamolati maqsadlari tomon yo`naltirish. B) Tarbiyalanuvchilarda jamiyat uchun zarur bo`lgan faoliyatga moyillik uyg`otish C) Tarbiyalanuvchilarda dunyoqarash, qobilyatni shakllantirish. D) Barcha javoblar to`g`ri 4 / 18 4. Pt ta’lim maqsadini aniqlang. A) Rivojlantiruvchi va shakllantiruvchi B) Mikro maqsadlarga aylantirish C) Mavzu bo’yicha tashhislanuvchan tarzda o’rnatishni D) Mavzu bo’yicha umumiy belgilashda taqozo etadi 5 / 18 5. O’quv faoliyatini boshqarish haqidagi sohalar quyidagi javoblarning qaysi birida to’g’ri ko’rsatilgan? A) O’qitish nazariyasi B) O’qitish texnologiyasi C) O’qitish texnikasi D) Barcha javoblar to’g’ri 6 / 18 6. O’quvchining o’quv-bilim faoliyati tuzilmasi. A) Muloqotmandlik va tashkilotchilik B) Boshqarishning ob’ekt va sub’ektlaridan tashkil topgan. C) Mo’ljalli, boshqaruvchi, tekshiruvchi, kuzatuvchi harakatlar bosqichidan iborat D) To’g’ri va teskari aloqadan iborat 7 / 18 7. Muloqotning interaktiv jihati- A) Muloqotga kirishuvchilarning o’zaro bir birlarini idrok qilish jarayoni B) Shaxslar’aro munosabatlarning mehanizmlari. C) Muloqotga kirishuvchilarning hatti harakatlari orqali ta’sir o’tkazish jarayoni D) Muloqotga kirishuvchilarning axborot ayriboshlash jarayoni 8 / 18 8. O’qitishning jarayonini tashkil etishda bir muncha keng tarqalgan yondashuvlarni belgilang. A) Izohli-tasvirli, texnologik, ijodiy B) Individual, guruhli, frontal C) Stapionar, erkin-eksternat D) Nazariy va amaliy 9 / 18 9. Pedagogik texnologiyaning didaktik maqsadlari bu - ... A) Kommunikativ vositalar B) Rivojlantiruvchi maqsad C) Talaba, ta’lim, tarbiya, maqsadi, ta’lim, tarbiya mazmuni. D) Talaba, o’qituvchi, o’quv materiallari 10 / 18 10. Didaktik jarayon strukturasi ... A) O’quvchining xususiy-o’rganuvchanlik faoliyatidan iborat B) Ta’lim va tarbiya berish C) O’quvchi va o’qituvchining, birgalikdagi faoliyatidan iborat D) Motiv bosqich, o’quv-bilim faoliyati va boshqaruvdan iborat 11 / 18 11. O’qituvchinng o’quvchilar bilan muloqot jarayonida paydo bo’ladigan turli ziddiyatli vaziyatlarni bartaraf etish uchun…..? A) O’zi ishlayotgan o;quv muassasi rahbariyatiga yordam so’rab murojat qilish kerak B) Darhol tartibsiz o’quvchining to’lib o’tta nisbatan tarbiyaviy jazo metodini qo’last shart . C) Ota –onasini o’quv muasasasiga chaqirtirishi va suxbat o’tqazish ogoxlantirish kerak. D) Avvalo o’z iqtidoriga, pedogogik va psixologik mahoratiga tayanish lozim 12 / 18 12. O’quvchilarning kasbiy mahoratini takomillashtirish tog’risida fikr bildirgan evropa olimlari qaysi qatorda to’g’ri ko’rsatilgan. A) Lokk, ushiniskiy B) Platon, sitseron C) Ya.komenskiy, demosfen D) Ykomenskiy, d.lokk, d. Pestalotsi, destverg, d.ushinskiy 13 / 18 13. Pedagogik tasir ko’rsatishning asosiy usullari. A) Rag’batlantirish, jazolash B) Ishontirish va maqulash C) Talab istiqbol rag’batlantirish va jazolash, jamoatchilik fikri. D) Pedagogik tajriba 14 / 18 14. Pеdagogik tеxnologiyaning eng asosiy xususiyati nimadan iborat? A) .O’quv maqsadlariga erishishni kafolatlaydigan o’quv jarayonini loyihalashni nazarda tutadi. B) .Ta'lim samaradorlini oshiradi. C) .Intеrfaol usullardan foydalanishni nazarda tutadi. D) .O’quv maqsadlarini bеlgilaydi. 15 / 18 15. “Ilm insonlarning madori, hayoti, porloq kelajagi, rahbari, najotiga aylangan. Ilm inson uchun g’oyat oily va muqaddas fazilat.” Ilmga berilgan ushbu ta’rif muallifi: A) A. Navoiy B) Avloniy C) M.qoshq’ariy D) Yusuf xos hojib 16 / 18 16. Pedagogik muammolar muvofaqiyatini ta’minlovchi asosiy omillar. A) O’qituvchining notiqlik sa’nati B) So’z boyligi notiqligi C) Pedagogik qobilyatning mavjudligi va pedagogik nazokat D) O’qituvchining talabchanligi prensipialligi 17 / 18 17. ,,Tarbiyachi o`zini shunday tutish kerakki, uning har bir harakati tarbiyalasin va har doim o`zining nimani xoxlaganligini va nimani xoxlamasligini bilishi zarur. Agar tarbiyachi buni bilmasa, u kimni tarbiyalay oladi”, degan fikr muallifi. A) A avloniy B) Sh.a amanashveli C) S.makarenko D) K.d ushinskiy 18 / 18 18. Test-bu A) Sinov B) Topshiriq C) Nazorat D) Topshiriq va etalon 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 14 Pedagogik mahorat testlari-2025 №3
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 8 Pedagogik mahorat testlari-2025 №2
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 21 Pedagogik mahorat testlari-2025 №1