Pedagogik mahorat №2 Yanvar 16, 2024 da chop etilgan InfoMaster tomonidan Pedagogik mahorat №2 ga fikr bildirilmagan. 0% 222 1234567891011121314151617181920 Pedagogik mahorat №2 Attsetatsiya 2024 Pedagogik mahoratni aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. Pedagogik texnologiya usulining umumiy tuzilmasi nimalardan iborat? A) O’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish koidalari B) Baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari C) O’zaro ta’sirlar, pedagogikada monitoring D) Predmet bo’yicha maqsad hamda vazifalar tizimini ishlab chiqish, ta’lim maqsadlarini nazorat (test) topshiriqlariga aylantirish 2 / 20 2. Qaysi tushuncha ehtiyoj, intilish, qiziqish kabi mahnolarni anglatadi? A) Baholash B) Mazmun C) Motiv D) Maqsad 3 / 20 3. O’qituvchining innovatsion faoliyati qaysi masalalarni yechishga qaratilgan? A) Shaxsiy ijodiy-motivatsion yo’nalganligini aniqlashga qaratilgan. B) Voqelikni o’zgartirishga, uning muammolari va usullarini yechishni aniqlashga qaratilgan. C) Kasbiy faoliyatni baholashga qaratilgan. D) Innovatsion faoliyatga bo’lgan zaruriyatni anglashga qaratilgan. 4 / 20 4. Tanqidiy – ijodiy yondashuv mohiyatini ko’rsating? A) Shakllar va chizuvlar, matnli belgi, ovozli belgi B) Harakatlar, ovozlar va gaplarni yozib, saqlab olish C) Mustaqil o’zlashtirish, xarakatning yangi usullarini topish, shaxsan tashabbus ko’rsatishni ko’zda tutadi D) Harakatning yangi usullarini topish, gaplarni yozib, saqlab olish 5 / 20 5. Reproduktiv darajasi uchun pedagogik texnologiya usulida ta’lim - qanaqa jarayon sifatida tashkil etiladi? A) Ijodiy yondashuv jarayoni B) Takror ishlab chiqiladigan konveyerli jarayon C) Harakatning yangi usullarini topish jarayoni D) Mustaqil o’zlashtirish jarayoni 6 / 20 6. Ta’lim jarayoni nimalardan iborat? A) Xatoni tuzatish, baholash B) Maqsad, nazorat, baholash, natija, ta’lim metodlari C) Harakatlarni tekshirish D) Maqsad, xatoni tuzatish 7 / 20 7. Innovasiya so’zining lug’aviy ma’nosi ayting? A) Arabcha nova – yangilik kiritish. B) Inglizcha innovation - yangilik kiritish, yangilikdir. C) Yunoncha innovation – zamonaviy yangilik. D) Lotincha innotion – yangilik yaratish. 8 / 20 8. Pedagogik texnologiyada axborot texnologiyalarni o’rni qanday? A) Boshqarish imkoniyati tug’iladi va u o’qituvchining yaqin ko’makdoshiga aylanadi hamda uning funktsiyalarini qisman o’z zimmasiga oladi B) Ijodiy yondashuvda C) O’zaro ta’sirlarda D) Pedagogikada monitoringda 9 / 20 9. Pedagogik texnologiyaning asosiy vazifalari nimalardan iborat? A) O’quv jarayonini vaqt doirasida olib borish B) O’quv jarayonini mazmunli rivojlantirish C) O’quv jarayonini mazmunli amalga oshirish D) O’quv jarayonini mazmunli amalga oshirish va rivojlantirish 10 / 20 10. Pedagogik tizim nimalardan iborat? A) O’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish B) Gaplarni yozib, saqlab olish, ijodiy yondashuv, bilim berishdan C) Tankidiy-ijodiy yondashuv, o’zaro ta’sirlar D) Pedagogik jarayonning obg’ektlari va sub’ektlari, shakl - usullari, ular o’rtasidagi munosabatlar, o’zaro ta’sirlar hamda ularni boshqarishdan 11 / 20 11. Empatiya deganda nimani tushunasiz? A) O’qituvchining o’z ishini rejalashtiraolishidir. B) Xotira obrazlarini solishtirish C) Boshqa odamlarning psixik holatlarini tushunish va ularga hamdardlik qilish D) Kishining ta’lim beraolish qobiliyatidir. 12 / 20 12. Pedagogik tizim komponentlari. A) Ta’lim mazmuni, shakllari, metodlari B) O’quvchi, maqsad, mazmun, didaktik jarayon, tashkiliy shakllar, pedagog, ma’ruza va dastur. C) O’qitish metodlari va o’qitishning texnik vositalari D) Nazariya va amaliyot. 13 / 20 13. Pedagogik texnologiyani bugungi kundagi ahamiyati qanday? A) Pedagogikada monitoringda B) Sohadagi nazariy va amaliy izlanishlarni birlashtirish doirasidagi faoliyatni aks ettiradi C) O’quv jarayonini uzluksizligida D) Ta’limning baholash shkalasida 14 / 20 14. «Tizim» so’zining ma’nosi ko’rsatilgan qatorni belgilang? A) Ijodiy yondashuv B) Qismlardan tuzilgan, birikkan yaxlit narsa yoki hodisa C) O’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish D) Gaplarni yozib, saqlab olish 15 / 20 15. Pedagog modeli nimalardan iborat? A) Ta’lim berish mahorati, ta’lim oluvchilarning bilimlarini xolisona baholay olish, ilmiy-tadqiqot ishlarini olib borish, o’z bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish B) Ta’lim oluvchilarning bilimlarini holisona baholay olish, talabchanlik va adolatlilik C) O’z bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish, ta’lim oluvchilarning bilimlarini xolisona baholay olish D) Ilmiy-tadqiqot ishlarini olib borish, u bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish 16 / 20 16. Takrorlanadigan ta’lim siklining asosiy qismlari nimalardan iborat? A) Pedagogikada monitoring, ukuv jarayonini uzluksiz, uzoq vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi B) Umumiy maqsadni oydinlashtirib, o’quv maqsadlariga aylantirish tag’lim natijasini baholash C) Pedagogikada monitoring, o’quv jarayonini uzluksiz, uzok vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi D) Baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari 17 / 20 17. Qayta ishlab chiqmoq, yozib qo’ymoq, mahlumot bermoq deb aytmoq, yozmoq, tasvirlamoq, ajratmoq, tanimoq, gapirib bermoq, takrorlamoq qaysi tushunchaga kiradi? A) Analiz B) Bilish C) Sintez D) Baholash 18 / 20 18. An’anaviy yondashuvning asosiy xususiyati nimada? A) Ijodiy yondashuv B) Gapirib berish, tushuntirish, talaba esa bu axborotni xotirada saqlaydi C) Nazorat turlari (joriy, oraliq, yakuniy) D) O’zaro ta’sirlar 19 / 20 19. Pedagogik texnologiyaning asosiy maqsadi nimalardan iborat? A) O’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirishdan B) Takomillashtirish yoki o’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirishdan C) O’quv jarayonini uzluksiz, uzoq vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarishdan D) O’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalaridan 20 / 20 20. O’quv jarayoni nimalardan iborat? A) Ta’limning maqsadi va mazmuni, baholash, o’qish-o’qitish. B) Matnli belgi, ovozli belgi. C) Ishchi fazo, yordamchi vositalar paneli. D) Harakatlarni, shakllar va chizuvlar. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Author: InfoMaster Pedagogik mahoratni aniqlash