Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik mahoratni aniqlash » Pedagogik mahorat №2 Pedagogik mahoratni aniqlash Pedagogik mahorat №2 InfoMaster Yanvar 16, 2024 144 Ko'rishlar 3 izohlar SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0% 0 1234567891011121314151617181920 Pedagogik mahorat №2 Attsetatsiya 2024 Pedagogik mahoratni aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. An’anaviy yondashuvning asosiy xususiyati nimada? A) Ijodiy yondashuv B) Nazorat turlari (joriy, oraliq, yakuniy) C) Gapirib berish, tushuntirish, talaba esa bu axborotni xotirada saqlaydi D) O’zaro ta’sirlar 2 / 20 2. Ta’lim jarayoni nimalardan iborat? A) Harakatlarni tekshirish B) Maqsad, nazorat, baholash, natija, ta’lim metodlari C) Maqsad, xatoni tuzatish D) Xatoni tuzatish, baholash 3 / 20 3. Pedagogik texnologiyaning asosiy maqsadi nimalardan iborat? A) Takomillashtirish yoki o’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirishdan B) O’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirishdan C) O’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalaridan D) O’quv jarayonini uzluksiz, uzoq vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarishdan 4 / 20 4. Tanqidiy – ijodiy yondashuv mohiyatini ko’rsating? A) Shakllar va chizuvlar, matnli belgi, ovozli belgi B) Mustaqil o’zlashtirish, xarakatning yangi usullarini topish, shaxsan tashabbus ko’rsatishni ko’zda tutadi C) Harakatning yangi usullarini topish, gaplarni yozib, saqlab olish D) Harakatlar, ovozlar va gaplarni yozib, saqlab olish 5 / 20 5. Pedagogik texnologiyani bugungi kundagi ahamiyati qanday? A) O’quv jarayonini uzluksizligida B) Ta’limning baholash shkalasida C) Sohadagi nazariy va amaliy izlanishlarni birlashtirish doirasidagi faoliyatni aks ettiradi D) Pedagogikada monitoringda 6 / 20 6. Qayta ishlab chiqmoq, yozib qo’ymoq, mahlumot bermoq deb aytmoq, yozmoq, tasvirlamoq, ajratmoq, tanimoq, gapirib bermoq, takrorlamoq qaysi tushunchaga kiradi? A) Bilish B) Sintez C) Analiz D) Baholash 7 / 20 7. Innovasiya so’zining lug’aviy ma’nosi ayting? A) Lotincha innotion – yangilik yaratish. B) Yunoncha innovation – zamonaviy yangilik. C) Inglizcha innovation - yangilik kiritish, yangilikdir. D) Arabcha nova – yangilik kiritish. 8 / 20 8. O’quv jarayoni nimalardan iborat? A) Ta’limning maqsadi va mazmuni, baholash, o’qish-o’qitish. B) Harakatlarni, shakllar va chizuvlar. C) Ishchi fazo, yordamchi vositalar paneli. D) Matnli belgi, ovozli belgi. 9 / 20 9. Pedagogik tizim nimalardan iborat? A) Gaplarni yozib, saqlab olish, ijodiy yondashuv, bilim berishdan B) Pedagogik jarayonning obg’ektlari va sub’ektlari, shakl - usullari, ular o’rtasidagi munosabatlar, o’zaro ta’sirlar hamda ularni boshqarishdan C) O’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish D) Tankidiy-ijodiy yondashuv, o’zaro ta’sirlar 10 / 20 10. Reproduktiv darajasi uchun pedagogik texnologiya usulida ta’lim - qanaqa jarayon sifatida tashkil etiladi? A) Ijodiy yondashuv jarayoni B) Mustaqil o’zlashtirish jarayoni C) Harakatning yangi usullarini topish jarayoni D) Takror ishlab chiqiladigan konveyerli jarayon 11 / 20 11. Pedagogik tizim komponentlari. A) Nazariya va amaliyot. B) O’qitish metodlari va o’qitishning texnik vositalari C) Ta’lim mazmuni, shakllari, metodlari D) O’quvchi, maqsad, mazmun, didaktik jarayon, tashkiliy shakllar, pedagog, ma’ruza va dastur. 12 / 20 12. Pedagog modeli nimalardan iborat? A) O’z bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish, ta’lim oluvchilarning bilimlarini xolisona baholay olish B) Ta’lim berish mahorati, ta’lim oluvchilarning bilimlarini xolisona baholay olish, ilmiy-tadqiqot ishlarini olib borish, o’z bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish C) Ilmiy-tadqiqot ishlarini olib borish, u bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish D) Ta’lim oluvchilarning bilimlarini holisona baholay olish, talabchanlik va adolatlilik 13 / 20 13. Pedagogik texnologiya usulining umumiy tuzilmasi nimalardan iborat? A) O’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish koidalari B) Predmet bo’yicha maqsad hamda vazifalar tizimini ishlab chiqish, ta’lim maqsadlarini nazorat (test) topshiriqlariga aylantirish C) O’zaro ta’sirlar, pedagogikada monitoring D) Baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari 14 / 20 14. Pedagogik texnologiyada axborot texnologiyalarni o’rni qanday? A) Pedagogikada monitoringda B) Ijodiy yondashuvda C) Boshqarish imkoniyati tug’iladi va u o’qituvchining yaqin ko’makdoshiga aylanadi hamda uning funktsiyalarini qisman o’z zimmasiga oladi D) O’zaro ta’sirlarda 15 / 20 15. O’qituvchining innovatsion faoliyati qaysi masalalarni yechishga qaratilgan? A) Voqelikni o’zgartirishga, uning muammolari va usullarini yechishni aniqlashga qaratilgan. B) Innovatsion faoliyatga bo’lgan zaruriyatni anglashga qaratilgan. C) Shaxsiy ijodiy-motivatsion yo’nalganligini aniqlashga qaratilgan. D) Kasbiy faoliyatni baholashga qaratilgan. 16 / 20 16. Takrorlanadigan ta’lim siklining asosiy qismlari nimalardan iborat? A) Umumiy maqsadni oydinlashtirib, o’quv maqsadlariga aylantirish tag’lim natijasini baholash B) Pedagogikada monitoring, ukuv jarayonini uzluksiz, uzoq vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi C) Baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari D) Pedagogikada monitoring, o’quv jarayonini uzluksiz, uzok vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi 17 / 20 17. Empatiya deganda nimani tushunasiz? A) Xotira obrazlarini solishtirish B) Boshqa odamlarning psixik holatlarini tushunish va ularga hamdardlik qilish C) O’qituvchining o’z ishini rejalashtiraolishidir. D) Kishining ta’lim beraolish qobiliyatidir. 18 / 20 18. Qaysi tushuncha ehtiyoj, intilish, qiziqish kabi mahnolarni anglatadi? A) Motiv B) Maqsad C) Baholash D) Mazmun 19 / 20 19. «Tizim» so’zining ma’nosi ko’rsatilgan qatorni belgilang? A) Ijodiy yondashuv B) Qismlardan tuzilgan, birikkan yaxlit narsa yoki hodisa C) O’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish D) Gaplarni yozib, saqlab olish 20 / 20 20. Pedagogik texnologiyaning asosiy vazifalari nimalardan iborat? A) O’quv jarayonini mazmunli amalga oshirish B) O’quv jarayonini vaqt doirasida olib borish C) O’quv jarayonini mazmunli rivojlantirish D) O’quv jarayonini mazmunli amalga oshirish va rivojlantirish 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 7 Pedagogik mahorat testlari-2025 №3
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 4 Pedagogik mahorat testlari-2025 №2
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 21 Pedagogik mahorat testlari-2025 №1