Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik mahoratni aniqlash » Pedagogik mahorat №2 Pedagogik mahoratni aniqlash Pedagogik mahorat №2 InfoMaster Yanvar 16, 2024 134 Ko'rishlar 3 izohlar SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0% 13 1234567891011121314151617181920 Pedagogik mahorat №2 Attsetatsiya 2024 Pedagogik mahoratni aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. An’anaviy yondashuvning asosiy xususiyati nimada? A) Nazorat turlari (joriy, oraliq, yakuniy) B) O’zaro ta’sirlar C) Gapirib berish, tushuntirish, talaba esa bu axborotni xotirada saqlaydi D) Ijodiy yondashuv 2 / 20 2. Pedagogik texnologiyaning asosiy maqsadi nimalardan iborat? A) O’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirishdan B) Takomillashtirish yoki o’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirishdan C) O’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalaridan D) O’quv jarayonini uzluksiz, uzoq vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarishdan 3 / 20 3. Tanqidiy – ijodiy yondashuv mohiyatini ko’rsating? A) Mustaqil o’zlashtirish, xarakatning yangi usullarini topish, shaxsan tashabbus ko’rsatishni ko’zda tutadi B) Harakatlar, ovozlar va gaplarni yozib, saqlab olish C) Harakatning yangi usullarini topish, gaplarni yozib, saqlab olish D) Shakllar va chizuvlar, matnli belgi, ovozli belgi 4 / 20 4. Pedagogik texnologiya usulining umumiy tuzilmasi nimalardan iborat? A) O’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish koidalari B) Baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari C) Predmet bo’yicha maqsad hamda vazifalar tizimini ishlab chiqish, ta’lim maqsadlarini nazorat (test) topshiriqlariga aylantirish D) O’zaro ta’sirlar, pedagogikada monitoring 5 / 20 5. Pedagogik texnologiyaning asosiy vazifalari nimalardan iborat? A) O’quv jarayonini vaqt doirasida olib borish B) O’quv jarayonini mazmunli rivojlantirish C) O’quv jarayonini mazmunli amalga oshirish va rivojlantirish D) O’quv jarayonini mazmunli amalga oshirish 6 / 20 6. Pedagogik texnologiyada axborot texnologiyalarni o’rni qanday? A) Ijodiy yondashuvda B) O’zaro ta’sirlarda C) Pedagogikada monitoringda D) Boshqarish imkoniyati tug’iladi va u o’qituvchining yaqin ko’makdoshiga aylanadi hamda uning funktsiyalarini qisman o’z zimmasiga oladi 7 / 20 7. Pedagogik tizim nimalardan iborat? A) Tankidiy-ijodiy yondashuv, o’zaro ta’sirlar B) Pedagogik jarayonning obg’ektlari va sub’ektlari, shakl - usullari, ular o’rtasidagi munosabatlar, o’zaro ta’sirlar hamda ularni boshqarishdan C) O’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish D) Gaplarni yozib, saqlab olish, ijodiy yondashuv, bilim berishdan 8 / 20 8. Pedagogik texnologiyani bugungi kundagi ahamiyati qanday? A) Ta’limning baholash shkalasida B) O’quv jarayonini uzluksizligida C) Sohadagi nazariy va amaliy izlanishlarni birlashtirish doirasidagi faoliyatni aks ettiradi D) Pedagogikada monitoringda 9 / 20 9. Innovasiya so’zining lug’aviy ma’nosi ayting? A) Inglizcha innovation - yangilik kiritish, yangilikdir. B) Yunoncha innovation – zamonaviy yangilik. C) Lotincha innotion – yangilik yaratish. D) Arabcha nova – yangilik kiritish. 10 / 20 10. Empatiya deganda nimani tushunasiz? A) Kishining ta’lim beraolish qobiliyatidir. B) O’qituvchining o’z ishini rejalashtiraolishidir. C) Boshqa odamlarning psixik holatlarini tushunish va ularga hamdardlik qilish D) Xotira obrazlarini solishtirish 11 / 20 11. O’quv jarayoni nimalardan iborat? A) Ishchi fazo, yordamchi vositalar paneli. B) Matnli belgi, ovozli belgi. C) Harakatlarni, shakllar va chizuvlar. D) Ta’limning maqsadi va mazmuni, baholash, o’qish-o’qitish. 12 / 20 12. Qaysi tushuncha ehtiyoj, intilish, qiziqish kabi mahnolarni anglatadi? A) Mazmun B) Motiv C) Baholash D) Maqsad 13 / 20 13. Ta’lim jarayoni nimalardan iborat? A) Maqsad, xatoni tuzatish B) Xatoni tuzatish, baholash C) Harakatlarni tekshirish D) Maqsad, nazorat, baholash, natija, ta’lim metodlari 14 / 20 14. Takrorlanadigan ta’lim siklining asosiy qismlari nimalardan iborat? A) Umumiy maqsadni oydinlashtirib, o’quv maqsadlariga aylantirish tag’lim natijasini baholash B) Pedagogikada monitoring, o’quv jarayonini uzluksiz, uzok vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi C) Baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari D) Pedagogikada monitoring, ukuv jarayonini uzluksiz, uzoq vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi 15 / 20 15. Pedagogik tizim komponentlari. A) Ta’lim mazmuni, shakllari, metodlari B) O’quvchi, maqsad, mazmun, didaktik jarayon, tashkiliy shakllar, pedagog, ma’ruza va dastur. C) Nazariya va amaliyot. D) O’qitish metodlari va o’qitishning texnik vositalari 16 / 20 16. Qayta ishlab chiqmoq, yozib qo’ymoq, mahlumot bermoq deb aytmoq, yozmoq, tasvirlamoq, ajratmoq, tanimoq, gapirib bermoq, takrorlamoq qaysi tushunchaga kiradi? A) Baholash B) Sintez C) Analiz D) Bilish 17 / 20 17. «Tizim» so’zining ma’nosi ko’rsatilgan qatorni belgilang? A) Gaplarni yozib, saqlab olish B) Ijodiy yondashuv C) Qismlardan tuzilgan, birikkan yaxlit narsa yoki hodisa D) O’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish 18 / 20 18. Reproduktiv darajasi uchun pedagogik texnologiya usulida ta’lim - qanaqa jarayon sifatida tashkil etiladi? A) Mustaqil o’zlashtirish jarayoni B) Harakatning yangi usullarini topish jarayoni C) Takror ishlab chiqiladigan konveyerli jarayon D) Ijodiy yondashuv jarayoni 19 / 20 19. Pedagog modeli nimalardan iborat? A) Ta’lim berish mahorati, ta’lim oluvchilarning bilimlarini xolisona baholay olish, ilmiy-tadqiqot ishlarini olib borish, o’z bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish B) O’z bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish, ta’lim oluvchilarning bilimlarini xolisona baholay olish C) Ilmiy-tadqiqot ishlarini olib borish, u bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish D) Ta’lim oluvchilarning bilimlarini holisona baholay olish, talabchanlik va adolatlilik 20 / 20 20. O’qituvchining innovatsion faoliyati qaysi masalalarni yechishga qaratilgan? A) Kasbiy faoliyatni baholashga qaratilgan. B) Shaxsiy ijodiy-motivatsion yo’nalganligini aniqlashga qaratilgan. C) Innovatsion faoliyatga bo’lgan zaruriyatni anglashga qaratilgan. D) Voqelikni o’zgartirishga, uning muammolari va usullarini yechishni aniqlashga qaratilgan. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 17 Pedagogik mahorat testlari-2025 №1