Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik mahoratni aniqlash » Pedagogik mahorat №2 Pedagogik mahoratni aniqlash Pedagogik mahorat №2 InfoMaster Yanvar 16, 2024 149 Ko'rishlar 3 izohlar SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 1 0% 0 1234567891011121314151617181920 Pedagogik mahorat №2 Attsetatsiya 2024 Pedagogik mahoratni aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. Pedagogik tizim komponentlari. A) Ta’lim mazmuni, shakllari, metodlari B) Nazariya va amaliyot. C) O’qitish metodlari va o’qitishning texnik vositalari D) O’quvchi, maqsad, mazmun, didaktik jarayon, tashkiliy shakllar, pedagog, ma’ruza va dastur. 2 / 20 2. Tanqidiy – ijodiy yondashuv mohiyatini ko’rsating? A) Mustaqil o’zlashtirish, xarakatning yangi usullarini topish, shaxsan tashabbus ko’rsatishni ko’zda tutadi B) Harakatlar, ovozlar va gaplarni yozib, saqlab olish C) Shakllar va chizuvlar, matnli belgi, ovozli belgi D) Harakatning yangi usullarini topish, gaplarni yozib, saqlab olish 3 / 20 3. Empatiya deganda nimani tushunasiz? A) O’qituvchining o’z ishini rejalashtiraolishidir. B) Boshqa odamlarning psixik holatlarini tushunish va ularga hamdardlik qilish C) Xotira obrazlarini solishtirish D) Kishining ta’lim beraolish qobiliyatidir. 4 / 20 4. Pedagog modeli nimalardan iborat? A) O’z bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish, ta’lim oluvchilarning bilimlarini xolisona baholay olish B) Ta’lim berish mahorati, ta’lim oluvchilarning bilimlarini xolisona baholay olish, ilmiy-tadqiqot ishlarini olib borish, o’z bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish C) Ta’lim oluvchilarning bilimlarini holisona baholay olish, talabchanlik va adolatlilik D) Ilmiy-tadqiqot ishlarini olib borish, u bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish 5 / 20 5. Pedagogik texnologiyaning asosiy vazifalari nimalardan iborat? A) O’quv jarayonini vaqt doirasida olib borish B) O’quv jarayonini mazmunli amalga oshirish va rivojlantirish C) O’quv jarayonini mazmunli amalga oshirish D) O’quv jarayonini mazmunli rivojlantirish 6 / 20 6. Qaysi tushuncha ehtiyoj, intilish, qiziqish kabi mahnolarni anglatadi? A) Baholash B) Mazmun C) Motiv D) Maqsad 7 / 20 7. An’anaviy yondashuvning asosiy xususiyati nimada? A) Nazorat turlari (joriy, oraliq, yakuniy) B) Ijodiy yondashuv C) O’zaro ta’sirlar D) Gapirib berish, tushuntirish, talaba esa bu axborotni xotirada saqlaydi 8 / 20 8. Innovasiya so’zining lug’aviy ma’nosi ayting? A) Inglizcha innovation - yangilik kiritish, yangilikdir. B) Yunoncha innovation – zamonaviy yangilik. C) Lotincha innotion – yangilik yaratish. D) Arabcha nova – yangilik kiritish. 9 / 20 9. Pedagogik texnologiyada axborot texnologiyalarni o’rni qanday? A) Pedagogikada monitoringda B) Boshqarish imkoniyati tug’iladi va u o’qituvchining yaqin ko’makdoshiga aylanadi hamda uning funktsiyalarini qisman o’z zimmasiga oladi C) O’zaro ta’sirlarda D) Ijodiy yondashuvda 10 / 20 10. O’quv jarayoni nimalardan iborat? A) Harakatlarni, shakllar va chizuvlar. B) Matnli belgi, ovozli belgi. C) Ishchi fazo, yordamchi vositalar paneli. D) Ta’limning maqsadi va mazmuni, baholash, o’qish-o’qitish. 11 / 20 11. Ta’lim jarayoni nimalardan iborat? A) Maqsad, nazorat, baholash, natija, ta’lim metodlari B) Xatoni tuzatish, baholash C) Maqsad, xatoni tuzatish D) Harakatlarni tekshirish 12 / 20 12. Qayta ishlab chiqmoq, yozib qo’ymoq, mahlumot bermoq deb aytmoq, yozmoq, tasvirlamoq, ajratmoq, tanimoq, gapirib bermoq, takrorlamoq qaysi tushunchaga kiradi? A) Analiz B) Baholash C) Bilish D) Sintez 13 / 20 13. Pedagogik texnologiyani bugungi kundagi ahamiyati qanday? A) Sohadagi nazariy va amaliy izlanishlarni birlashtirish doirasidagi faoliyatni aks ettiradi B) Pedagogikada monitoringda C) O’quv jarayonini uzluksizligida D) Ta’limning baholash shkalasida 14 / 20 14. Takrorlanadigan ta’lim siklining asosiy qismlari nimalardan iborat? A) Pedagogikada monitoring, o’quv jarayonini uzluksiz, uzok vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi B) Baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari C) Pedagogikada monitoring, ukuv jarayonini uzluksiz, uzoq vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi D) Umumiy maqsadni oydinlashtirib, o’quv maqsadlariga aylantirish tag’lim natijasini baholash 15 / 20 15. Pedagogik texnologiya usulining umumiy tuzilmasi nimalardan iborat? A) Predmet bo’yicha maqsad hamda vazifalar tizimini ishlab chiqish, ta’lim maqsadlarini nazorat (test) topshiriqlariga aylantirish B) Baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari C) O’zaro ta’sirlar, pedagogikada monitoring D) O’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish koidalari 16 / 20 16. Pedagogik texnologiyaning asosiy maqsadi nimalardan iborat? A) O’quv jarayonini uzluksiz, uzoq vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarishdan B) O’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirishdan C) Takomillashtirish yoki o’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirishdan D) O’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalaridan 17 / 20 17. Reproduktiv darajasi uchun pedagogik texnologiya usulida ta’lim - qanaqa jarayon sifatida tashkil etiladi? A) Mustaqil o’zlashtirish jarayoni B) Ijodiy yondashuv jarayoni C) Takror ishlab chiqiladigan konveyerli jarayon D) Harakatning yangi usullarini topish jarayoni 18 / 20 18. Pedagogik tizim nimalardan iborat? A) Gaplarni yozib, saqlab olish, ijodiy yondashuv, bilim berishdan B) Tankidiy-ijodiy yondashuv, o’zaro ta’sirlar C) O’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish D) Pedagogik jarayonning obg’ektlari va sub’ektlari, shakl - usullari, ular o’rtasidagi munosabatlar, o’zaro ta’sirlar hamda ularni boshqarishdan 19 / 20 19. «Tizim» so’zining ma’nosi ko’rsatilgan qatorni belgilang? A) Qismlardan tuzilgan, birikkan yaxlit narsa yoki hodisa B) Gaplarni yozib, saqlab olish C) Ijodiy yondashuv D) O’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish 20 / 20 20. O’qituvchining innovatsion faoliyati qaysi masalalarni yechishga qaratilgan? A) Kasbiy faoliyatni baholashga qaratilgan. B) Shaxsiy ijodiy-motivatsion yo’nalganligini aniqlashga qaratilgan. C) Voqelikni o’zgartirishga, uning muammolari va usullarini yechishni aniqlashga qaratilgan. D) Innovatsion faoliyatga bo’lgan zaruriyatni anglashga qaratilgan. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 12 Pedagogik mahorat testlari-2025 №3
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 5 Pedagogik mahorat testlari-2025 №2
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 21 Pedagogik mahorat testlari-2025 №1