Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik mahoratni aniqlash » Pedagogik mahorat №2 Pedagogik mahoratni aniqlash Pedagogik mahorat №2 InfoMaster Yanvar 16, 2024 102 Ko'rishlar 3 izohlar SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0% 0 1234567891011121314151617181920 Tomonidan yaratilgan InfoMaster Pedagogik mahorat №2 Attsetatsiya 2024 Pedagogik mahoratni aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. Pedagogik texnologiyaning asosiy maqsadi nimalardan iborat? A) O’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirishdan B) Takomillashtirish yoki o’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirishdan C) O’quv jarayonini uzluksiz, uzoq vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarishdan D) O’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalaridan 2 / 20 2. Pedagogik texnologiyaning asosiy vazifalari nimalardan iborat? A) O’quv jarayonini vaqt doirasida olib borish B) O’quv jarayonini mazmunli amalga oshirish va rivojlantirish C) O’quv jarayonini mazmunli amalga oshirish D) O’quv jarayonini mazmunli rivojlantirish 3 / 20 3. Pedagogik texnologiyada axborot texnologiyalarni o’rni qanday? A) Pedagogikada monitoringda B) O’zaro ta’sirlarda C) Boshqarish imkoniyati tug’iladi va u o’qituvchining yaqin ko’makdoshiga aylanadi hamda uning funktsiyalarini qisman o’z zimmasiga oladi D) Ijodiy yondashuvda 4 / 20 4. Ta’lim jarayoni nimalardan iborat? A) Maqsad, xatoni tuzatish B) Harakatlarni tekshirish C) Xatoni tuzatish, baholash D) Maqsad, nazorat, baholash, natija, ta’lim metodlari 5 / 20 5. Tanqidiy – ijodiy yondashuv mohiyatini ko’rsating? A) Harakatning yangi usullarini topish, gaplarni yozib, saqlab olish B) Shakllar va chizuvlar, matnli belgi, ovozli belgi C) Mustaqil o’zlashtirish, xarakatning yangi usullarini topish, shaxsan tashabbus ko’rsatishni ko’zda tutadi D) Harakatlar, ovozlar va gaplarni yozib, saqlab olish 6 / 20 6. Qaysi tushuncha ehtiyoj, intilish, qiziqish kabi mahnolarni anglatadi? A) Mazmun B) Maqsad C) Motiv D) Baholash 7 / 20 7. Pedagogik texnologiyani bugungi kundagi ahamiyati qanday? A) Pedagogikada monitoringda B) Ta’limning baholash shkalasida C) O’quv jarayonini uzluksizligida D) Sohadagi nazariy va amaliy izlanishlarni birlashtirish doirasidagi faoliyatni aks ettiradi 8 / 20 8. «Tizim» so’zining ma’nosi ko’rsatilgan qatorni belgilang? A) O’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish B) Ijodiy yondashuv C) Qismlardan tuzilgan, birikkan yaxlit narsa yoki hodisa D) Gaplarni yozib, saqlab olish 9 / 20 9. O’qituvchining innovatsion faoliyati qaysi masalalarni yechishga qaratilgan? A) Kasbiy faoliyatni baholashga qaratilgan. B) Voqelikni o’zgartirishga, uning muammolari va usullarini yechishni aniqlashga qaratilgan. C) Shaxsiy ijodiy-motivatsion yo’nalganligini aniqlashga qaratilgan. D) Innovatsion faoliyatga bo’lgan zaruriyatni anglashga qaratilgan. 10 / 20 10. Pedagogik tizim nimalardan iborat? A) O’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish B) Gaplarni yozib, saqlab olish, ijodiy yondashuv, bilim berishdan C) Tankidiy-ijodiy yondashuv, o’zaro ta’sirlar D) Pedagogik jarayonning obg’ektlari va sub’ektlari, shakl - usullari, ular o’rtasidagi munosabatlar, o’zaro ta’sirlar hamda ularni boshqarishdan 11 / 20 11. Pedagogik texnologiya usulining umumiy tuzilmasi nimalardan iborat? A) O’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish koidalari B) O’zaro ta’sirlar, pedagogikada monitoring C) Baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari D) Predmet bo’yicha maqsad hamda vazifalar tizimini ishlab chiqish, ta’lim maqsadlarini nazorat (test) topshiriqlariga aylantirish 12 / 20 12. Innovasiya so’zining lug’aviy ma’nosi ayting? A) Arabcha nova – yangilik kiritish. B) Inglizcha innovation - yangilik kiritish, yangilikdir. C) Yunoncha innovation – zamonaviy yangilik. D) Lotincha innotion – yangilik yaratish. 13 / 20 13. Empatiya deganda nimani tushunasiz? A) Boshqa odamlarning psixik holatlarini tushunish va ularga hamdardlik qilish B) O’qituvchining o’z ishini rejalashtiraolishidir. C) Kishining ta’lim beraolish qobiliyatidir. D) Xotira obrazlarini solishtirish 14 / 20 14. An’anaviy yondashuvning asosiy xususiyati nimada? A) Nazorat turlari (joriy, oraliq, yakuniy) B) O’zaro ta’sirlar C) Ijodiy yondashuv D) Gapirib berish, tushuntirish, talaba esa bu axborotni xotirada saqlaydi 15 / 20 15. Reproduktiv darajasi uchun pedagogik texnologiya usulida ta’lim - qanaqa jarayon sifatida tashkil etiladi? A) Takror ishlab chiqiladigan konveyerli jarayon B) Harakatning yangi usullarini topish jarayoni C) Ijodiy yondashuv jarayoni D) Mustaqil o’zlashtirish jarayoni 16 / 20 16. Qayta ishlab chiqmoq, yozib qo’ymoq, mahlumot bermoq deb aytmoq, yozmoq, tasvirlamoq, ajratmoq, tanimoq, gapirib bermoq, takrorlamoq qaysi tushunchaga kiradi? A) Baholash B) Sintez C) Analiz D) Bilish 17 / 20 17. O’quv jarayoni nimalardan iborat? A) Harakatlarni, shakllar va chizuvlar. B) Matnli belgi, ovozli belgi. C) Ta’limning maqsadi va mazmuni, baholash, o’qish-o’qitish. D) Ishchi fazo, yordamchi vositalar paneli. 18 / 20 18. Pedagog modeli nimalardan iborat? A) Ta’lim berish mahorati, ta’lim oluvchilarning bilimlarini xolisona baholay olish, ilmiy-tadqiqot ishlarini olib borish, o’z bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish B) Ta’lim oluvchilarning bilimlarini holisona baholay olish, talabchanlik va adolatlilik C) Ilmiy-tadqiqot ishlarini olib borish, u bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish D) O’z bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish, ta’lim oluvchilarning bilimlarini xolisona baholay olish 19 / 20 19. Takrorlanadigan ta’lim siklining asosiy qismlari nimalardan iborat? A) Pedagogikada monitoring, o’quv jarayonini uzluksiz, uzok vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi B) Baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari C) Pedagogikada monitoring, ukuv jarayonini uzluksiz, uzoq vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi D) Umumiy maqsadni oydinlashtirib, o’quv maqsadlariga aylantirish tag’lim natijasini baholash 20 / 20 20. Pedagogik tizim komponentlari. A) Ta’lim mazmuni, shakllari, metodlari B) O’quvchi, maqsad, mazmun, didaktik jarayon, tashkiliy shakllar, pedagog, ma’ruza va dastur. C) Nazariya va amaliyot. D) O’qitish metodlari va o’qitishning texnik vositalari 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz