Pedagogik mahorat №2 Yanvar 16, 2024 da chop etilgan InfoMaster tomonidan Pedagogik mahorat №2 ga 3 fikr bildirilgan 0% 0 1234567891011121314151617181920 Tomonidan yaratilgan InfoMaster Pedagogik mahorat №2 Attsetatsiya 2024 Pedagogik mahoratni aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. «Tizim» so’zining ma’nosi ko’rsatilgan qatorni belgilang? A) O’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish B) Gaplarni yozib, saqlab olish C) Qismlardan tuzilgan, birikkan yaxlit narsa yoki hodisa D) Ijodiy yondashuv 2 / 20 2. Pedagogik tizim nimalardan iborat? A) Gaplarni yozib, saqlab olish, ijodiy yondashuv, bilim berishdan B) Tankidiy-ijodiy yondashuv, o’zaro ta’sirlar C) Pedagogik jarayonning obg’ektlari va sub’ektlari, shakl - usullari, ular o’rtasidagi munosabatlar, o’zaro ta’sirlar hamda ularni boshqarishdan D) O’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish 3 / 20 3. Takrorlanadigan ta’lim siklining asosiy qismlari nimalardan iborat? A) Baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari B) Pedagogikada monitoring, o’quv jarayonini uzluksiz, uzok vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi C) Umumiy maqsadni oydinlashtirib, o’quv maqsadlariga aylantirish tag’lim natijasini baholash D) Pedagogikada monitoring, ukuv jarayonini uzluksiz, uzoq vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi 4 / 20 4. Pedagogik texnologiyaning asosiy vazifalari nimalardan iborat? A) O’quv jarayonini mazmunli amalga oshirish va rivojlantirish B) O’quv jarayonini vaqt doirasida olib borish C) O’quv jarayonini mazmunli rivojlantirish D) O’quv jarayonini mazmunli amalga oshirish 5 / 20 5. Pedagog modeli nimalardan iborat? A) Ta’lim berish mahorati, ta’lim oluvchilarning bilimlarini xolisona baholay olish, ilmiy-tadqiqot ishlarini olib borish, o’z bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish B) Ta’lim oluvchilarning bilimlarini holisona baholay olish, talabchanlik va adolatlilik C) Ilmiy-tadqiqot ishlarini olib borish, u bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish D) O’z bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish, ta’lim oluvchilarning bilimlarini xolisona baholay olish 6 / 20 6. Ta’lim jarayoni nimalardan iborat? A) Maqsad, nazorat, baholash, natija, ta’lim metodlari B) Harakatlarni tekshirish C) Xatoni tuzatish, baholash D) Maqsad, xatoni tuzatish 7 / 20 7. Tanqidiy – ijodiy yondashuv mohiyatini ko’rsating? A) Harakatning yangi usullarini topish, gaplarni yozib, saqlab olish B) Shakllar va chizuvlar, matnli belgi, ovozli belgi C) Harakatlar, ovozlar va gaplarni yozib, saqlab olish D) Mustaqil o’zlashtirish, xarakatning yangi usullarini topish, shaxsan tashabbus ko’rsatishni ko’zda tutadi 8 / 20 8. Pedagogik texnologiya usulining umumiy tuzilmasi nimalardan iborat? A) Predmet bo’yicha maqsad hamda vazifalar tizimini ishlab chiqish, ta’lim maqsadlarini nazorat (test) topshiriqlariga aylantirish B) O’zaro ta’sirlar, pedagogikada monitoring C) O’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish koidalari D) Baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari 9 / 20 9. Pedagogik tizim komponentlari. A) Ta’lim mazmuni, shakllari, metodlari B) O’quvchi, maqsad, mazmun, didaktik jarayon, tashkiliy shakllar, pedagog, ma’ruza va dastur. C) O’qitish metodlari va o’qitishning texnik vositalari D) Nazariya va amaliyot. 10 / 20 10. Pedagogik texnologiyada axborot texnologiyalarni o’rni qanday? A) Pedagogikada monitoringda B) O’zaro ta’sirlarda C) Ijodiy yondashuvda D) Boshqarish imkoniyati tug’iladi va u o’qituvchining yaqin ko’makdoshiga aylanadi hamda uning funktsiyalarini qisman o’z zimmasiga oladi 11 / 20 11. Reproduktiv darajasi uchun pedagogik texnologiya usulida ta’lim - qanaqa jarayon sifatida tashkil etiladi? A) Ijodiy yondashuv jarayoni B) Takror ishlab chiqiladigan konveyerli jarayon C) Mustaqil o’zlashtirish jarayoni D) Harakatning yangi usullarini topish jarayoni 12 / 20 12. An’anaviy yondashuvning asosiy xususiyati nimada? A) Gapirib berish, tushuntirish, talaba esa bu axborotni xotirada saqlaydi B) Ijodiy yondashuv C) O’zaro ta’sirlar D) Nazorat turlari (joriy, oraliq, yakuniy) 13 / 20 13. Qaysi tushuncha ehtiyoj, intilish, qiziqish kabi mahnolarni anglatadi? A) Baholash B) Maqsad C) Motiv D) Mazmun 14 / 20 14. O’qituvchining innovatsion faoliyati qaysi masalalarni yechishga qaratilgan? A) Innovatsion faoliyatga bo’lgan zaruriyatni anglashga qaratilgan. B) Shaxsiy ijodiy-motivatsion yo’nalganligini aniqlashga qaratilgan. C) Kasbiy faoliyatni baholashga qaratilgan. D) Voqelikni o’zgartirishga, uning muammolari va usullarini yechishni aniqlashga qaratilgan. 15 / 20 15. Innovasiya so’zining lug’aviy ma’nosi ayting? A) Arabcha nova – yangilik kiritish. B) Lotincha innotion – yangilik yaratish. C) Yunoncha innovation – zamonaviy yangilik. D) Inglizcha innovation - yangilik kiritish, yangilikdir. 16 / 20 16. Pedagogik texnologiyaning asosiy maqsadi nimalardan iborat? A) O’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalaridan B) O’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirishdan C) O’quv jarayonini uzluksiz, uzoq vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarishdan D) Takomillashtirish yoki o’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirishdan 17 / 20 17. Empatiya deganda nimani tushunasiz? A) Boshqa odamlarning psixik holatlarini tushunish va ularga hamdardlik qilish B) O’qituvchining o’z ishini rejalashtiraolishidir. C) Kishining ta’lim beraolish qobiliyatidir. D) Xotira obrazlarini solishtirish 18 / 20 18. Qayta ishlab chiqmoq, yozib qo’ymoq, mahlumot bermoq deb aytmoq, yozmoq, tasvirlamoq, ajratmoq, tanimoq, gapirib bermoq, takrorlamoq qaysi tushunchaga kiradi? A) Bilish B) Sintez C) Baholash D) Analiz 19 / 20 19. Pedagogik texnologiyani bugungi kundagi ahamiyati qanday? A) Ta’limning baholash shkalasida B) O’quv jarayonini uzluksizligida C) Pedagogikada monitoringda D) Sohadagi nazariy va amaliy izlanishlarni birlashtirish doirasidagi faoliyatni aks ettiradi 20 / 20 20. O’quv jarayoni nimalardan iborat? A) Harakatlarni, shakllar va chizuvlar. B) Matnli belgi, ovozli belgi. C) Ishchi fazo, yordamchi vositalar paneli. D) Ta’limning maqsadi va mazmuni, baholash, o’qish-o’qitish. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring tomonidan Wordpress Quiz plugin Pedagogik mahoratni aniqlash