Pedagogik mahorat №2 Yanvar 16, 2024 da chop etilgan InfoMaster tomonidan Pedagogik mahorat №2 ga 3 fikr bildirilgan 0% 0 1234567891011121314151617181920 Tomonidan yaratilgan InfoMaster Pedagogik mahorat №2 Attsetatsiya 2024 Pedagogik mahoratni aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. O’qituvchining innovatsion faoliyati qaysi masalalarni yechishga qaratilgan? A) Voqelikni o’zgartirishga, uning muammolari va usullarini yechishni aniqlashga qaratilgan. B) Shaxsiy ijodiy-motivatsion yo’nalganligini aniqlashga qaratilgan. C) Kasbiy faoliyatni baholashga qaratilgan. D) Innovatsion faoliyatga bo’lgan zaruriyatni anglashga qaratilgan. 2 / 20 2. Pedagogik texnologiyaning asosiy vazifalari nimalardan iborat? A) O’quv jarayonini mazmunli amalga oshirish va rivojlantirish B) O’quv jarayonini vaqt doirasida olib borish C) O’quv jarayonini mazmunli amalga oshirish D) O’quv jarayonini mazmunli rivojlantirish 3 / 20 3. Innovasiya so’zining lug’aviy ma’nosi ayting? A) Lotincha innotion – yangilik yaratish. B) Inglizcha innovation - yangilik kiritish, yangilikdir. C) Yunoncha innovation – zamonaviy yangilik. D) Arabcha nova – yangilik kiritish. 4 / 20 4. Pedagogik texnologiya usulining umumiy tuzilmasi nimalardan iborat? A) O’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish koidalari B) O’zaro ta’sirlar, pedagogikada monitoring C) Baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari D) Predmet bo’yicha maqsad hamda vazifalar tizimini ishlab chiqish, ta’lim maqsadlarini nazorat (test) topshiriqlariga aylantirish 5 / 20 5. Reproduktiv darajasi uchun pedagogik texnologiya usulida ta’lim - qanaqa jarayon sifatida tashkil etiladi? A) Ijodiy yondashuv jarayoni B) Takror ishlab chiqiladigan konveyerli jarayon C) Mustaqil o’zlashtirish jarayoni D) Harakatning yangi usullarini topish jarayoni 6 / 20 6. Pedagogik texnologiyaning asosiy maqsadi nimalardan iborat? A) O’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirishdan B) Takomillashtirish yoki o’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirishdan C) O’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalaridan D) O’quv jarayonini uzluksiz, uzoq vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarishdan 7 / 20 7. Pedagogik tizim komponentlari. A) O’qitish metodlari va o’qitishning texnik vositalari B) O’quvchi, maqsad, mazmun, didaktik jarayon, tashkiliy shakllar, pedagog, ma’ruza va dastur. C) Nazariya va amaliyot. D) Ta’lim mazmuni, shakllari, metodlari 8 / 20 8. Pedagogik texnologiyani bugungi kundagi ahamiyati qanday? A) O’quv jarayonini uzluksizligida B) Sohadagi nazariy va amaliy izlanishlarni birlashtirish doirasidagi faoliyatni aks ettiradi C) Ta’limning baholash shkalasida D) Pedagogikada monitoringda 9 / 20 9. Qaysi tushuncha ehtiyoj, intilish, qiziqish kabi mahnolarni anglatadi? A) Motiv B) Mazmun C) Maqsad D) Baholash 10 / 20 10. Pedagogik texnologiyada axborot texnologiyalarni o’rni qanday? A) Pedagogikada monitoringda B) Ijodiy yondashuvda C) O’zaro ta’sirlarda D) Boshqarish imkoniyati tug’iladi va u o’qituvchining yaqin ko’makdoshiga aylanadi hamda uning funktsiyalarini qisman o’z zimmasiga oladi 11 / 20 11. Ta’lim jarayoni nimalardan iborat? A) Xatoni tuzatish, baholash B) Maqsad, xatoni tuzatish C) Harakatlarni tekshirish D) Maqsad, nazorat, baholash, natija, ta’lim metodlari 12 / 20 12. Pedagog modeli nimalardan iborat? A) Ta’lim berish mahorati, ta’lim oluvchilarning bilimlarini xolisona baholay olish, ilmiy-tadqiqot ishlarini olib borish, o’z bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish B) Ilmiy-tadqiqot ishlarini olib borish, u bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish C) Ta’lim oluvchilarning bilimlarini holisona baholay olish, talabchanlik va adolatlilik D) O’z bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish, ta’lim oluvchilarning bilimlarini xolisona baholay olish 13 / 20 13. Qayta ishlab chiqmoq, yozib qo’ymoq, mahlumot bermoq deb aytmoq, yozmoq, tasvirlamoq, ajratmoq, tanimoq, gapirib bermoq, takrorlamoq qaysi tushunchaga kiradi? A) Sintez B) Analiz C) Bilish D) Baholash 14 / 20 14. Tanqidiy – ijodiy yondashuv mohiyatini ko’rsating? A) Mustaqil o’zlashtirish, xarakatning yangi usullarini topish, shaxsan tashabbus ko’rsatishni ko’zda tutadi B) Harakatning yangi usullarini topish, gaplarni yozib, saqlab olish C) Shakllar va chizuvlar, matnli belgi, ovozli belgi D) Harakatlar, ovozlar va gaplarni yozib, saqlab olish 15 / 20 15. Takrorlanadigan ta’lim siklining asosiy qismlari nimalardan iborat? A) Pedagogikada monitoring, ukuv jarayonini uzluksiz, uzoq vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi B) Pedagogikada monitoring, o’quv jarayonini uzluksiz, uzok vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi C) Baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari D) Umumiy maqsadni oydinlashtirib, o’quv maqsadlariga aylantirish tag’lim natijasini baholash 16 / 20 16. An’anaviy yondashuvning asosiy xususiyati nimada? A) Gapirib berish, tushuntirish, talaba esa bu axborotni xotirada saqlaydi B) Nazorat turlari (joriy, oraliq, yakuniy) C) Ijodiy yondashuv D) O’zaro ta’sirlar 17 / 20 17. Empatiya deganda nimani tushunasiz? A) Boshqa odamlarning psixik holatlarini tushunish va ularga hamdardlik qilish B) Xotira obrazlarini solishtirish C) O’qituvchining o’z ishini rejalashtiraolishidir. D) Kishining ta’lim beraolish qobiliyatidir. 18 / 20 18. O’quv jarayoni nimalardan iborat? A) Ta’limning maqsadi va mazmuni, baholash, o’qish-o’qitish. B) Harakatlarni, shakllar va chizuvlar. C) Ishchi fazo, yordamchi vositalar paneli. D) Matnli belgi, ovozli belgi. 19 / 20 19. Pedagogik tizim nimalardan iborat? A) Tankidiy-ijodiy yondashuv, o’zaro ta’sirlar B) O’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish C) Gaplarni yozib, saqlab olish, ijodiy yondashuv, bilim berishdan D) Pedagogik jarayonning obg’ektlari va sub’ektlari, shakl - usullari, ular o’rtasidagi munosabatlar, o’zaro ta’sirlar hamda ularni boshqarishdan 20 / 20 20. «Tizim» so’zining ma’nosi ko’rsatilgan qatorni belgilang? A) Ijodiy yondashuv B) Gaplarni yozib, saqlab olish C) Qismlardan tuzilgan, birikkan yaxlit narsa yoki hodisa D) O’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring tomonidan Wordpress Quiz plugin Pedagogik mahoratni aniqlash