Pedagogik mahorat №1 Yanvar 15, 2024 da chop etilgan InfoMaster tomonidan Pedagogik mahorat №1 ga fikr bildirilmagan. 0% 0 123456789101112131415 Tomonidan yaratilgan InfoMaster Pedagogik mahorat №1 Attsetatsiya 2024 Pedagogik mahoratni aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 15 1. Noverbal nutq turlari to’g’ri keltirilgan qatorni toping? A) So’z mimika aks sado axborot. B) Mimika, fantomimika, og’zaki nutq. C) Mimika, pantomimika nutq, signifikatsiya, daktilogik nutq, morze alifbosi D) Og’zaki va yozma nutq. 2 / 15 2. Metodika bilan pedagogik tehnologiya tushunchalarini izohi qaysi javobda ko`rsatilgan? A) Pedagogik tehnologiya metodikaning tarkibiy qismiga kiradi B) Metodika - bu o`quv jarayonini tashkil etish va o`tkazish bo`yicha tavsiyalar majmuasi; pedagogik tehnologiya – pedagogik muvaffaqiyatni kafolatlay oladigan o`quvchi shahsini shakllantirish jarayonining loyihalash tashkiliy-pedagogik hatti-harakatlar majmuasi; C) Metodika – metod va usullar majmui, tehnologiya esa ta’lim tamoyillari va qonuniyatlaridir. D) Metodika – bu hususiy pedagogika, tehnologiya esa usullar majmuidir. 3 / 15 3. Interaktiv metodning lug‘aviy ma'nosi? A) Inter- nofaol, faol-harakat B) «Inter» - hamkor, «act» - harakat. C) «Inter» - hamkor, «act» - texnologiya. D) «Inter» - metod, «act» - harakat. 4 / 15 4. Pedagogik muloqot uslublari to’g’ri keltirilgan qatorni toping A) Avtoritar, liberal, demokratik. B) Liberal, demokratik, trening. C) Avtoritar ,demokratik. D) Demokratik, intelektual. 5 / 15 5. Hamkorlikdagi o’qishni tashkil etish usullariga qaysi biri kirmaydi? A) «Arra» B) «Birgalikda o’qiymiz» C) «O’ylang-juftlikda ishlang-fikr almashing» D) «Aqliy hujum» 6 / 15 6. O`qituvchining kuzatuvchanlik qobilyati- A) Hamkorlikdagi faoliyatni tashkil etish qobilyati B) O`quvchining ichki dunyosiga kira bilish, o`quvchi shaxsini va uning ruhiy holatini tushuna bilish bilan bog`liq bo`lgan psixologik kuzatuvchanlik qobilyati. C) Guruhiy faoliyatni shakllantirish qobilyati. D) Bolalarga yaqinlasha olish qobilyati. 7 / 15 7. O`qituvchi nutq qobilyati – A) Nutq yordamida o`z fikr va tuyg`ularini aniq ifodalash qobilyati. B) To`g`ri muloqot maromlarini egallash qobiliyati C) Verbal qobiliyati D) Paralingvistik ta’sir o`tkazish qobilyati 8 / 15 8. Axborotli texnologiyalari bu...? A) O’zaro ta’sirlar B) Pedagogikada monitoring C) Nazorat turlari (joriy, oraliq, yakuniy) D) Pedagogik texnologiyaning tarkibiy qismi 9 / 15 9. O`qituvchining tashkilotchilik qobilyati- A) Hamkorlikdagi faoliyatni tashkil etish qobilyati. B) Bolalarga yaqinlasha olish qobilyati. C) O`quvchilar jamoasini uyushtirsh, jipslashtirish, muhum vaifalarni hal etishga ruhlantirish qobilyati. D) Guruhiy faoliyatni shakllantirish qobilyati. 10 / 15 10. Kеys-stadi ilk marta qayеrda va qachon qo’llanilgan edi? A) Oksford univеrsitеtining huquq maktabida 1880 yilda B) Garvard univеrsitеtining huquq maktabida 1870 yilda C) Manchеstеr univеrsitеtining huquq maktabida 1870 yilda D) Garvard univеrsitеtining huquq maktabida 1830 yilda 11 / 15 11. Zig-zak metodiga to’gri ta’rif berilgan qatorni ko’rsating. A) Solishtirish, taqqoslash, mustahkamlash. B) Siniq chiziq, ilonizi, egri-bugri. C) Ilonizi, uzun chiziq, solishtirish. D) Tushuncha, tikish, chiziq. 12 / 15 12. Muloqot bu – A) Hamkorlikdagi faoliyat samarasini belgilovchi munosabat jarayoni B) Shaxslararo munasobatlar tizimi. C) Muloqot o’zaro axbort ayri boshlash jarayoni D) Odamning birgalikdagi faoliyatlari extiyojlaridan kelib chiqadigan turli faolliklari mobaynida bir-birlari bilan o’zaro munosabatga kirishish jarayoni 13 / 15 13. “Ta'lim tеxnologiyasi” nazariyasining shakllanish bosqichlari necha bosqichdan iborat A) 5-bosqich B) 3-bosqich C) 2-bosqich D) 4-bosqich 14 / 15 14. Obro’ orttira olish qobiliyati ko’rsatilgan qatorni toping? A) To’g’ri muomala qila bilish qobiliyati. B) O’quvchilarga bevosita emotsional irodaviy ta’sir ko’rsatish va obro’ orttira olishidir. C) O’z harakatlarining oqibatlarini oldindan ko’rish. D) O’quvchilar jamoasini uyushtirish muhim vazifalarni hal etishga ruhlantirish. 15 / 15 15. Mahorat bu – A) Yuqori darajadagi va doimo yuksalib boruvchi tarbiya va o`qitish san’atidan iborat. B) S. O`qituvchilar uchun standart ish usuli. C) Pedagogik mehnat samarasi. D) Tug`ma talant yoki nasldan naslga o`tuvchi xususiyat. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring tomonidan Wordpress Quiz plugin Pedagogik mahoratni aniqlash