Uy » Attestatsiya testlar » Kimyo attestatsiya » Kimyo attestatsiya №15 Kimyo attestatsiya Kimyo attestatsiya №15 InfoMaster Yanvar 26, 2024 939 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 13 0% 11 Savol haqida xabar bering Bu savolda nima bo'ldi? Siz bo'sh hisobotni taqdim eta olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 Kimyo attestatsiya №15 Attsetatsiya 2024 Kimyo fani ustozlari uchun 1 / 50 1. Qaysi aminokislota tarkibidagi C va O atomlari nisbati o’zaro teng? A) serin B) glutamin kislota C) alanin D) sistein 2 / 50 2. 4,48 litr (n.sh.) etan mo’l miqdordagi kislorodda yondirildi. Ajralgan gaz(lar) NaOH eritmasida eritilganda hosil bo’lgan nordon tuzning massasi o’rta tuz massasidan 5,1 g ga og’ir bo’ldi. Sarflangan ishqor massasini (g) aniqlang. A) 22 B) 2.2 C) 4.4 D) 44 3 / 50 3. Quyidagilardan zaharli gazni aniqlang. A) volfram B) kislorod C) xlor D) azot 4 / 50 4. Elementning oksidlanish darajasi +2 bo’lganda elektironlar soni 10 ta bo’lsa undagi nuklonlar yig’ndisini, praton va neytronlar sonini aniqlang. A) 24, 14, 14 B) 24, 12, 12 C) 20, 10, 10 D) 24, 13, 11 5 / 50 5. Quyidagi xolatlarning qaysilarida faqat nordon tuz(lar) xosil bo’ladi? 1) 5Ca (OH)2 +4H3PO4=…+… 2) 6Ca (OH)2 +7H3PO4=…+… 3) 4Ca (OH)2 +3H3PO4=…+… 4) 4Ca (OH)2 + H3PO4=…+… 5) 1Ca (OH)2 +5 H3PO4=…+… 6) 5Ca (OH)2 +5H3PO4=…+… A) 2.3.4.6 B) 1.2.3.4.6 C) 2.4.5.6 D) 1.3.4.5 6 / 50 6. Mo’l miqdordagi kadmiy sulfat eritmasi elektroliz qilinganda katodda faqat 2,8 g kadmiy ajraldi. Shunga mos keladigan javobni aniqlang. A) 1 soat davomida 1,2 A tok bilan elektroliz qilindi. B) 9650 sekund davomida 0,5 A tok bilan elektroliz qilindi. C) 1825 sekund davomida 3 A tok bilan elektroliz qilindi. D) 2 soat davomida 1,34 A tok bilan elektroliz qilindi. 7 / 50 7. 0,1 mol temir (III) – sulfat tarkibidagi temir ionlari sonini aniqlang (a = 0,5). A) B B) D C) A D) C 8 / 50 8. tarkibida 46 ta elektron bo’lsa, A2H2 tarkibidagi elektronlar sonini toping. A) 18 B) 16 C) 12 D) 14 9 / 50 9. “Atomning eng yuqori energetic pog’onasidagi elektironlar soni guruh tartib no’meriga teng” – degan qoida qaysi elementlar uchun tegishli? A) d- elementlar uchun B) f-elementlar uchun C) bosh guruhcha elementlar uchun D) yonaki guruh uchun 10 / 50 10. Temirning yarmi kislorodda yondirilganda 116 g temir qo’sh oksidi hosil bo’ldi. Qolgan yarmi necha mol xlor bilan ta’sirlashadi? A) 1.5 B) 2 C) 1 D) 3 11 / 50 11. Moddalarni qattiq holatdan suyuqlanmasdan bug’ holatiga o‘tib ketish hodisasiga ..... deyiladi. A) konveksiyalanish B) kondensatlanish C) sublimatlanish D) dissosiyalanish 12 / 50 12. Mn+6 ioni va V valentli Cl atomidagi toq elektronlarni arbital kvant sonlarini yig’indisini toping. A) 7 B) 11 C) 10 D) 9 13 / 50 13. Teng miqdorda olingan kaliy karbonat va kaliy gidrokarbonat aralashmasi xlorid kislota eritmasiga tashlandi va 0,15 mol tuz hosil bo’ldi. Ajralgan gaz hajmini (l, n.sh.) aniqlang. A) 3.36 B) 5.6 C) 2.24 D) 4.48 14 / 50 14. Cr ning qisqa elektron konfiguratsiyasi qanday bo’ladi? A) D B) A C) C D) B 15 / 50 15. Og`ir va oddiy suv aralashmasidagi kislorodning massa ulushi 86 % ga teng bo`lsa, og`ir suvning aralashmasidagi massa ulushini (%) toping. A) 67.5 B) 32.5 C) 64.8 D) 35.2 16 / 50 16. 96 % li (p = 0,8 g/ml) etil spirt eritmasidagi suvni yo’qotish uchun texnik CaC2 ta’sir ettirilsa, 26,88 litr (n.sh.) gaz ajraldi. 9 litr shunday eritmadagi suvni yo’qotish uchun necha gramm CaC2 kerak? A) 320 B) 512 C) 256 D) 160 17 / 50 17. Qaysi element atomining oxirgi eliktironining kvant sonlari quyidagich (N=O, L=N-4, ml=+L, ms=+0.5). A) As B) La C) Sb D) Ac 18 / 50 18. 1400 ml 2 N li nitrat kislota eritmasini qaytarish uchun necha gramm mishyak (III) – sulfid kerak bo’ladi. Reaksiya davomida sulfat kislota hosil bo’ldi. A) 73.8 B) 36.9 C) 91.3 D) 147.6 19 / 50 19. 3,2 gramm kislorod saqlagan uglerod dioksid hajmini (l, n.sh.) aniqlang. A) 3.36 B) 4.48 C) 5.6 D) 2.24 20 / 50 20. Qaysi pog’onachalar elektiron bilan yarim to’lganda barcha elektironlarning bosh kvant sonlarining yig’indisi 55 ga teng bo’ladi? A) 1s,7s B) 5f, 4d C) 4f,6d D) 3d,2p 21 / 50 21. 127 gr CaCl2 eritmasida 409,36 ∙ 1023 dona elektron bor. Eritmadagi tuzning massa ulushini toping. A) 0.291 B) 30 C) 0.39 D) 23.3 22 / 50 22. Hayvon yog’lari (qattiq) tarkibida glitserin bilan birga uchraydigan kislota qoldig’ini aniqlang. A) linol kislota B) stearin kislota C) olein kislota D) linolein kislota 23 / 50 23. (a(HCN) = 10 %) bo’lgan eritmada 450 ta dissosialanmagan molekulaga nechta anion va kation to’g’ri keladi? A) 50 B) 100 C) 200 D) 150 24 / 50 24. X ni aniqlang. A) 7.5 B) 11.6 C) 5.8 D) 2.9 25 / 50 25. E+2 ionidagi eliktronlarni qavatlardagi taqsimoti quyidagi deagrammada ifodalangan bo’lsa elementni oilasini aniqlang. A) f B) p C) d D) s 26 / 50 26. Elimentning tartib raqami quyidagilarni qaysi biriga teng bo’ladi. 1)atom massasiga, 2) pratonlar soniga, 3) neytrnlar soniga, 4) elektironlar soniga, 5) yadro zaryadiga, 6) bosh kvant sonlar yig’indisiga, 7) elektironlarining zaryadlari yig’indisiga, 8) zaryadli nuklonlar soniga, 9) valentligiga. A) 2, 4, 5, 7, 8 B) 1,4,6,9 C) 2, 4, 5, 6, 7, 8 D) 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 27 / 50 27. 1 mol ikkilamchi spirtni yoqish uchun 6 mol kislorod sarflandi. Spirtni aniqlang. A) butanol – 2 B) pentanol – 2 C) 2 – metilpropanol – 2 D) etanol 28 / 50 28. 0,01 mol aluminiy sulfat tarkibidagi aluminiy ionlari sonini aniqlang (a = 1). A) D B) A C) B D) C 29 / 50 29. Alyuminiy va magniydan iborat 45 g aralashma suyultirilgan xlorid kislotada eritilganda yer yuzida eng ko’p tarqalgan metaldan ajralgan gazning hajmi qolgan metaldan ajralgan gazning hajmidan 2 marta katta bo’ldi. Aralashmadagi aluminiyning miqdorini (mol) aniqlang. A) 2 B) 1 C) 0.5 D) 1.5 30 / 50 30. Navro’z bayramida geliy bilan to’ldirilgan shar uchirish uchun 22 litr 2026,5 kPa bosimli konteneyrdan foydalanib hajmi 2 litr bo’lgan 1,1 atm li nechta shar tayyorlash mumkin. (T = const). A) 200 B) 220 C) 400 D) 440 31 / 50 31. 1.2 mol fenol nitrat kislota bilan tasirlashib teng mol miqdorda orto para va pikrin kislotalar hosil qildi, nitrat kislota massasini toping. A) 140 gr B) 130 C) 126 gr D) 84 gr 32 / 50 32. 1:2 mol nisbatda bo’lgan maltoza va saxaroza gidrolizlanishidan olingan mahsulot kumush kuzgu reaksiyasiga kirishib, 172,8g cho'kma hosil qildi. Saxarozani massasini toping. A) 124,7 gr B) 136,8 gr C) 145,3 gr D) 144,2 gr 33 / 50 33. Aldegidlarda umumiy elektron qaysi formuala orqali topiladi? A) 8n+8 B) 2n+2 C) 6n-2 D) 4n+2 34 / 50 34. Sellyulozani qaysi birikmasidan portlovchi modda olinadi? A) dixlorsirka B) tetradixromat C) Trixlorsirka D) trinitrosellyuloza 35 / 50 35. KMnO4 + HCl = reaksiyasida o’ng tomondagi koeffitsentlar yig’indisini toping. 2KMnO4+16HCl=2KCl+2MnCl2+5Cl2+8H2O A) 17 B) 25 C) 30 D) 14 36 / 50 36. Muomalada verbal ta’sir? A) Ko’z qarashlari va xissiy ifoda. B) Xatti-harakatlar orqali ta’sir etish. C) So’z orqali ta’sir etish. D) Nutqsiz ta’sir etish. 37 / 50 37. Obro’ orttira olish qobiliyati ko’rsatilgan qatorni toping? A) To’g’ri muomala qila bilish qobiliyati. B) O’quvchilar jamoasini uyushtirish muhim vazifalarni hal etishga ruhlantirish. C) O’quvchilarga bevosita emotsional irodaviy ta’sir ko’rsatish va obro’ orttira olishidir. D) O’z harakatlarining oqibatlarini oldindan ko’rish. 38 / 50 38. Metodika bilan pedagogik tehnologiya tushunchalarini izohi qaysi javobda ko`rsatilgan? A) Metodika - bu o`quv jarayonini tashkil etish va o`tkazish bo`yicha tavsiyalar majmuasi; pedagogik tehnologiya – pedagogik muvaffaqiyatni kafolatlay oladigan o`quvchi shahsini shakllantirish jarayonining loyihalash tashkiliy-pedagogik hatti-harakatlar majmuasi; B) Metodika – metod va usullar majmui, tehnologiya esa ta’lim tamoyillari va qonuniyatlaridir. C) Metodika – bu hususiy pedagogika, tehnologiya esa usullar majmuidir. D) Pedagogik tehnologiya metodikaning tarkibiy qismiga kiradi 39 / 50 39. O`qituvchi nutq qobilyati – A) Verbal qobiliyati B) Nutq yordamida o`z fikr va tuyg`ularini aniq ifodalash qobilyati. C) To`g`ri muloqot maromlarini egallash qobiliyati D) Paralingvistik ta’sir o`tkazish qobilyati 40 / 50 40. Hamkorlikdagi o’qishni tashkil etish usullariga qaysi biri kirmaydi? A) «Arra» B) «O’ylang-juftlikda ishlang-fikr almashing» C) «Birgalikda o’qiymiz» D) «Aqliy hujum» 41 / 50 41. Axborotli texnologiyalari bu...? A) Nazorat turlari (joriy, oraliq, yakuniy) B) Pedagogik texnologiyaning tarkibiy qismi C) Pedagogikada monitoring D) O’zaro ta’sirlar 42 / 50 42. Muloqot bu – A) Hamkorlikdagi faoliyat samarasini belgilovchi munosabat jarayoni B) Odamning birgalikdagi faoliyatlari extiyojlaridan kelib chiqadigan turli faolliklari mobaynida bir-birlari bilan o’zaro munosabatga kirishish jarayoni C) Muloqot o’zaro axbort ayri boshlash jarayoni D) Shaxslararo munasobatlar tizimi. 43 / 50 43. Fikrlash jarayonining mustaqilligini yuqori darajada talab etuvchi vaziyat turi. A) Baholash uchun vaziyat B) Ko’rsatmali vaziyat C) Muammoli vaziyat D) Tasvirlovchi vaziyat 44 / 50 44. Noverbal nutq turlari to’g’ri keltirilgan qatorni toping? A) Mimika, fantomimika, og’zaki nutq. B) Og’zaki va yozma nutq. C) So’z mimika aks sado axborot. D) Mimika, pantomimika nutq, signifikatsiya, daktilogik nutq, morze alifbosi 45 / 50 45. Pedagogik muloqot uslublari to’g’ri keltirilgan qatorni toping A) Demokratik, intelektual. B) Avtoritar, liberal, demokratik. C) Liberal, demokratik, trening. D) Avtoritar ,demokratik. 46 / 50 46. Interaktiv metodning lug‘aviy ma'nosi? A) «Inter» - metod, «act» - harakat. B) Inter- nofaol, faol-harakat C) «Inter» - hamkor, «act» - texnologiya. D) «Inter» - hamkor, «act» - harakat. 47 / 50 47. Kеys-stadi ilk marta qayеrda va qachon qo’llanilgan edi? A) Oksford univеrsitеtining huquq maktabida 1880 yilda B) Manchеstеr univеrsitеtining huquq maktabida 1870 yilda C) Garvard univеrsitеtining huquq maktabida 1830 yilda D) Garvard univеrsitеtining huquq maktabida 1870 yilda 48 / 50 48. Muloqot texnologiyasi necha bosqichda olib boriladi. A) 7 B) 5 C) 6 D) 8 49 / 50 49. “Ta'lim tеxnologiyasi” nazariyasining shakllanish bosqichlari necha bosqichdan iborat A) 3-bosqich B) 4-bosqich C) 5-bosqich D) 2-bosqich 50 / 50 50. O`qituvchining tashkilotchilik qobilyati- A) Guruhiy faoliyatni shakllantirish qobilyati. B) Hamkorlikdagi faoliyatni tashkil etish qobilyati. C) O`quvchilar jamoasini uyushtirsh, jipslashtirish, muhum vaifalarni hal etishga ruhlantirish qobilyati. D) Bolalarga yaqinlasha olish qobilyati. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz