Uy » Attestatsiya testlar » Kimyo attestatsiya » Kimyo attestatsiya №15 Kimyo attestatsiya Kimyo attestatsiya №15 InfoMaster Yanvar 26, 2024 199 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 3 0% 0 Savol haqida xabar bering Bu savolda nima bo'ldi? Siz bo'sh hisobotni taqdim eta olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 Tomonidan yaratilgan InfoMaster Kimyo attestatsiya №15 Attsetatsiya 2024 Kimyo fani ustozlari uchun 1 / 50 1. 1400 ml 2 N li nitrat kislota eritmasini qaytarish uchun necha gramm mishyak (III) – sulfid kerak bo’ladi. Reaksiya davomida sulfat kislota hosil bo’ldi. A) 147.6 B) 91.3 C) 73.8 D) 36.9 2 / 50 2. Cr ning qisqa elektron konfiguratsiyasi qanday bo’ladi? A) C B) D C) B D) A 3 / 50 3. Alyuminiy va magniydan iborat 45 g aralashma suyultirilgan xlorid kislotada eritilganda yer yuzida eng ko’p tarqalgan metaldan ajralgan gazning hajmi qolgan metaldan ajralgan gazning hajmidan 2 marta katta bo’ldi. Aralashmadagi aluminiyning miqdorini (mol) aniqlang. A) 2 B) 1 C) 0.5 D) 1.5 4 / 50 4. E+2 ionidagi eliktronlarni qavatlardagi taqsimoti quyidagi deagrammada ifodalangan bo’lsa elementni oilasini aniqlang. A) s B) d C) p D) f 5 / 50 5. 3,2 gramm kislorod saqlagan uglerod dioksid hajmini (l, n.sh.) aniqlang. A) 4.48 B) 5.6 C) 3.36 D) 2.24 6 / 50 6. Quyidagilardan zaharli gazni aniqlang. A) azot B) volfram C) kislorod D) xlor 7 / 50 7. 4,48 litr (n.sh.) etan mo’l miqdordagi kislorodda yondirildi. Ajralgan gaz(lar) NaOH eritmasida eritilganda hosil bo’lgan nordon tuzning massasi o’rta tuz massasidan 5,1 g ga og’ir bo’ldi. Sarflangan ishqor massasini (g) aniqlang. A) 22 B) 44 C) 4.4 D) 2.2 8 / 50 8. Hayvon yog’lari (qattiq) tarkibida glitserin bilan birga uchraydigan kislota qoldig’ini aniqlang. A) linolein kislota B) stearin kislota C) olein kislota D) linol kislota 9 / 50 9. Temirning yarmi kislorodda yondirilganda 116 g temir qo’sh oksidi hosil bo’ldi. Qolgan yarmi necha mol xlor bilan ta’sirlashadi? A) 1.5 B) 1 C) 2 D) 3 10 / 50 10. Elimentning tartib raqami quyidagilarni qaysi biriga teng bo’ladi. 1)atom massasiga, 2) pratonlar soniga, 3) neytrnlar soniga, 4) elektironlar soniga, 5) yadro zaryadiga, 6) bosh kvant sonlar yig’indisiga, 7) elektironlarining zaryadlari yig’indisiga, 8) zaryadli nuklonlar soniga, 9) valentligiga. A) 2, 4, 5, 6, 7, 8 B) 1,4,6,9 C) 2, 4, 5, 7, 8 D) 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 11 / 50 11. Og`ir va oddiy suv aralashmasidagi kislorodning massa ulushi 86 % ga teng bo`lsa, og`ir suvning aralashmasidagi massa ulushini (%) toping. A) 35.2 B) 64.8 C) 67.5 D) 32.5 12 / 50 12. Mo’l miqdordagi kadmiy sulfat eritmasi elektroliz qilinganda katodda faqat 2,8 g kadmiy ajraldi. Shunga mos keladigan javobni aniqlang. A) 1 soat davomida 1,2 A tok bilan elektroliz qilindi. B) 2 soat davomida 1,34 A tok bilan elektroliz qilindi. C) 1825 sekund davomida 3 A tok bilan elektroliz qilindi. D) 9650 sekund davomida 0,5 A tok bilan elektroliz qilindi. 13 / 50 13. Elementning oksidlanish darajasi +2 bo’lganda elektironlar soni 10 ta bo’lsa undagi nuklonlar yig’ndisini, praton va neytronlar sonini aniqlang. A) 24, 13, 11 B) 24, 12, 12 C) 20, 10, 10 D) 24, 14, 14 14 / 50 14. 0,1 mol temir (III) – sulfat tarkibidagi temir ionlari sonini aniqlang (a = 0,5). A) D B) A C) C D) B 15 / 50 15. 127 gr CaCl2 eritmasida 409,36 ∙ 1023 dona elektron bor. Eritmadagi tuzning massa ulushini toping. A) 0.291 B) 23.3 C) 0.39 D) 30 16 / 50 16. Moddalarni qattiq holatdan suyuqlanmasdan bug’ holatiga o‘tib ketish hodisasiga ..... deyiladi. A) konveksiyalanish B) dissosiyalanish C) sublimatlanish D) kondensatlanish 17 / 50 17. “Atomning eng yuqori energetic pog’onasidagi elektironlar soni guruh tartib no’meriga teng” – degan qoida qaysi elementlar uchun tegishli? A) bosh guruhcha elementlar uchun B) d- elementlar uchun C) yonaki guruh uchun D) f-elementlar uchun 18 / 50 18. Quyidagi xolatlarning qaysilarida faqat nordon tuz(lar) xosil bo’ladi? 1) 5Ca (OH)2 +4H3PO4=…+… 2) 6Ca (OH)2 +7H3PO4=…+… 3) 4Ca (OH)2 +3H3PO4=…+… 4) 4Ca (OH)2 + H3PO4=…+… 5) 1Ca (OH)2 +5 H3PO4=…+… 6) 5Ca (OH)2 +5H3PO4=…+… A) 2.3.4.6 B) 1.3.4.5 C) 2.4.5.6 D) 1.2.3.4.6 19 / 50 19. 0,01 mol aluminiy sulfat tarkibidagi aluminiy ionlari sonini aniqlang (a = 1). A) C B) A C) B D) D 20 / 50 20. tarkibida 46 ta elektron bo’lsa, A2H2 tarkibidagi elektronlar sonini toping. A) 14 B) 16 C) 12 D) 18 21 / 50 21. Qaysi pog’onachalar elektiron bilan yarim to’lganda barcha elektironlarning bosh kvant sonlarining yig’indisi 55 ga teng bo’ladi? A) 1s,7s B) 5f, 4d C) 4f,6d D) 3d,2p 22 / 50 22. Mn+6 ioni va V valentli Cl atomidagi toq elektronlarni arbital kvant sonlarini yig’indisini toping. A) 10 B) 9 C) 7 D) 11 23 / 50 23. Qaysi element atomining oxirgi eliktironining kvant sonlari quyidagich (N=O, L=N-4, ml=+L, ms=+0.5). A) Ac B) As C) Sb D) La 24 / 50 24. Teng miqdorda olingan kaliy karbonat va kaliy gidrokarbonat aralashmasi xlorid kislota eritmasiga tashlandi va 0,15 mol tuz hosil bo’ldi. Ajralgan gaz hajmini (l, n.sh.) aniqlang. A) 3.36 B) 4.48 C) 5.6 D) 2.24 25 / 50 25. Qaysi aminokislota tarkibidagi C va O atomlari nisbati o’zaro teng? A) serin B) sistein C) alanin D) glutamin kislota 26 / 50 26. (a(HCN) = 10 %) bo’lgan eritmada 450 ta dissosialanmagan molekulaga nechta anion va kation to’g’ri keladi? A) 200 B) 150 C) 50 D) 100 27 / 50 27. Navro’z bayramida geliy bilan to’ldirilgan shar uchirish uchun 22 litr 2026,5 kPa bosimli konteneyrdan foydalanib hajmi 2 litr bo’lgan 1,1 atm li nechta shar tayyorlash mumkin. (T = const). A) 440 B) 400 C) 200 D) 220 28 / 50 28. 96 % li (p = 0,8 g/ml) etil spirt eritmasidagi suvni yo’qotish uchun texnik CaC2 ta’sir ettirilsa, 26,88 litr (n.sh.) gaz ajraldi. 9 litr shunday eritmadagi suvni yo’qotish uchun necha gramm CaC2 kerak? A) 320 B) 160 C) 256 D) 512 29 / 50 29. X ni aniqlang. A) 2.9 B) 7.5 C) 11.6 D) 5.8 30 / 50 30. 1 mol ikkilamchi spirtni yoqish uchun 6 mol kislorod sarflandi. Spirtni aniqlang. A) 2 – metilpropanol – 2 B) etanol C) pentanol – 2 D) butanol – 2 31 / 50 31. Ammiak katalizatori platina ishtirokida oksidlanganda ammiakning konsentratsiyasi 2 marta oshirilsa, kislorodniki 3 marta oshirilsa, reaksiya tezligi qanday o’zgaradi? A) 3208 marta sekinlashadi B) 2000 marta sekinlashadi C) 1400marta tezlashadi D) 3888 marta tezlashadi 32 / 50 32. Butan va geksandagi qubsiz kovalent bog’lar soni nechta? A) butanda 5ta, pentanda 4ta B) butanda 3ta, pentanda 2ta C) butanda 6ta, pentanda 4ta D) butanda 3ta, pentanda 4ta 33 / 50 33. 7,6 g murakkab efir yonishi uchun 22,4 l kislorod sarflandi. Murakkab efirni toping. A) C4H8O2 B) C3H6O2 C) C6H12O2 D) C2H4O2 34 / 50 34. Sistemada bosim 2 marta oshirilganda quyidagi qaysi reaksiya tezligi 16 marta oshadi? A) H2+Cl2=HCl B) H2+S=H2S C) H2+O2=H2O D) N2+H2=NH3 35 / 50 35. 0,3 mol o-ksilolning yonishidan ajralib chiqqan CO2 natriy gidroksidning 20% li 480g eritmasi bilan reaksiyasi natijasida hosil bo’lgan nordon tuz masasini toping. A) 129,5 gr B) 201,6 gr C) 134,8 gr D) 204,9 gr 36 / 50 36. Talim tarbiya berishning suhbat metodiga asos solgan faylasuf. A) Demosfen B) Sitseron C) Suqrot D) Platon 37 / 50 37. Texnologiya» so’zining lug’aviy ma’nosi? A) «Texne» - qobiliyat, san’at, «logos» - tushuncha ta’lim B) «Texne» - mahorat, san’at, «logos» - tushuncha ta’limot C) «Texne» - mehnat, san’at, «logos» - tushuncha bilim D) «Texne» - san’at, «logos» – tushuncha o’qitish 38 / 50 38. Noverbal nutq turlari to’g’ri keltirilgan qatorni toping? A) Og’zaki va yozma nutq. B) Mimika, pantomimika nutq, signifikatsiya, daktilogik nutq, morze alifbosi C) Mimika, fantomimika, og’zaki nutq. D) So’z mimika aks sado axborot. 39 / 50 39. Fikrlash jarayonining mustaqilligini yuqori darajada talab etuvchi vaziyat turi. A) Ko’rsatmali vaziyat B) Tasvirlovchi vaziyat C) Muammoli vaziyat D) Baholash uchun vaziyat 40 / 50 40. “Ta'lim tеxnologiyasi” nazariyasining shakllanish bosqichlari necha bosqichdan iborat A) 2-bosqich B) 3-bosqich C) 5-bosqich D) 4-bosqich 41 / 50 41. Muomalada verbal ta’sir? A) Nutqsiz ta’sir etish. B) Ko’z qarashlari va xissiy ifoda. C) Xatti-harakatlar orqali ta’sir etish. D) So’z orqali ta’sir etish. 42 / 50 42. Muloqot bu – A) Hamkorlikdagi faoliyat samarasini belgilovchi munosabat jarayoni B) Odamning birgalikdagi faoliyatlari extiyojlaridan kelib chiqadigan turli faolliklari mobaynida bir-birlari bilan o’zaro munosabatga kirishish jarayoni C) Shaxslararo munasobatlar tizimi. D) Muloqot o’zaro axbort ayri boshlash jarayoni 43 / 50 43. Mahorat bu – A) Pedagogik mehnat samarasi. B) Tug`ma talant yoki nasldan naslga o`tuvchi xususiyat. C) S. O`qituvchilar uchun standart ish usuli. D) Yuqori darajadagi va doimo yuksalib boruvchi tarbiya va o`qitish san’atidan iborat. 44 / 50 44. O`qituvchi nutq qobilyati – A) Paralingvistik ta’sir o`tkazish qobilyati B) Verbal qobiliyati C) To`g`ri muloqot maromlarini egallash qobiliyati D) Nutq yordamida o`z fikr va tuyg`ularini aniq ifodalash qobilyati. 45 / 50 45. Muloqot texnologiyasi necha bosqichda olib boriladi. A) 7 B) 6 C) 5 D) 8 46 / 50 46. Zig-zak metodiga to’gri ta’rif berilgan qatorni ko’rsating. A) Ilonizi, uzun chiziq, solishtirish. B) Solishtirish, taqqoslash, mustahkamlash. C) Tushuncha, tikish, chiziq. D) Siniq chiziq, ilonizi, egri-bugri. 47 / 50 47. Kеys-stadi ilk marta qayеrda va qachon qo’llanilgan edi? A) Manchеstеr univеrsitеtining huquq maktabida 1870 yilda B) Oksford univеrsitеtining huquq maktabida 1880 yilda C) Garvard univеrsitеtining huquq maktabida 1870 yilda D) Garvard univеrsitеtining huquq maktabida 1830 yilda 48 / 50 48. Hamkorlikdagi o’qishni tashkil etish usullariga qaysi biri kirmaydi? A) «O’ylang-juftlikda ishlang-fikr almashing» B) «Arra» C) «Aqliy hujum» D) «Birgalikda o’qiymiz» 49 / 50 49. Metodika bilan pedagogik tehnologiya tushunchalarini izohi qaysi javobda ko`rsatilgan? A) Metodika – metod va usullar majmui, tehnologiya esa ta’lim tamoyillari va qonuniyatlaridir. B) Metodika – bu hususiy pedagogika, tehnologiya esa usullar majmuidir. C) Metodika - bu o`quv jarayonini tashkil etish va o`tkazish bo`yicha tavsiyalar majmuasi; pedagogik tehnologiya – pedagogik muvaffaqiyatni kafolatlay oladigan o`quvchi shahsini shakllantirish jarayonining loyihalash tashkiliy-pedagogik hatti-harakatlar majmuasi; D) Pedagogik tehnologiya metodikaning tarkibiy qismiga kiradi 50 / 50 50. Obro’ orttira olish qobiliyati ko’rsatilgan qatorni toping? A) O’z harakatlarining oqibatlarini oldindan ko’rish. B) To’g’ri muomala qila bilish qobiliyati. C) O’quvchilar jamoasini uyushtirish muhim vazifalarni hal etishga ruhlantirish. D) O’quvchilarga bevosita emotsional irodaviy ta’sir ko’rsatish va obro’ orttira olishidir. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz