Kimyo attestatsiya №15 Yanvar 26, 2024 da chop etilgan InfoMaster tomonidan Kimyo attestatsiya №15 ga 1 fikr bildirilgan 0% 7 Savol haqida xabar bering Bu savolda nima xato? Siz bo'sh hisobot yubora olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 Tomonidan yaratilgan InfoMaster Kimyo attestatsiya №15 Attsetatsiya 2024 Kimyo fani ustozlari uchun 1 / 50 1. Hayvon yog’lari (qattiq) tarkibida glitserin bilan birga uchraydigan kislota qoldig’ini aniqlang. A) linol kislota B) linolein kislota C) olein kislota D) stearin kislota 2 / 50 2. 1400 ml 2 N li nitrat kislota eritmasini qaytarish uchun necha gramm mishyak (III) – sulfid kerak bo’ladi. Reaksiya davomida sulfat kislota hosil bo’ldi. A) 73.8 B) 91.3 C) 147.6 D) 36.9 3 / 50 3. Mo’l miqdordagi kadmiy sulfat eritmasi elektroliz qilinganda katodda faqat 2,8 g kadmiy ajraldi. Shunga mos keladigan javobni aniqlang. A) 1 soat davomida 1,2 A tok bilan elektroliz qilindi. B) 1825 sekund davomida 3 A tok bilan elektroliz qilindi. C) 2 soat davomida 1,34 A tok bilan elektroliz qilindi. D) 9650 sekund davomida 0,5 A tok bilan elektroliz qilindi. 4 / 50 4. E+2 ionidagi eliktronlarni qavatlardagi taqsimoti quyidagi deagrammada ifodalangan bo’lsa elementni oilasini aniqlang. A) d B) s C) p D) f 5 / 50 5. Elementning oksidlanish darajasi +2 bo’lganda elektironlar soni 10 ta bo’lsa undagi nuklonlar yig’ndisini, praton va neytronlar sonini aniqlang. A) 24, 14, 14 B) 24, 12, 12 C) 20, 10, 10 D) 24, 13, 11 6 / 50 6. Navro’z bayramida geliy bilan to’ldirilgan shar uchirish uchun 22 litr 2026,5 kPa bosimli konteneyrdan foydalanib hajmi 2 litr bo’lgan 1,1 atm li nechta shar tayyorlash mumkin. (T = const). A) 400 B) 220 C) 200 D) 440 7 / 50 7. 4,48 litr (n.sh.) etan mo’l miqdordagi kislorodda yondirildi. Ajralgan gaz(lar) NaOH eritmasida eritilganda hosil bo’lgan nordon tuzning massasi o’rta tuz massasidan 5,1 g ga og’ir bo’ldi. Sarflangan ishqor massasini (g) aniqlang. A) 2.2 B) 22 C) 44 D) 4.4 8 / 50 8. X ni aniqlang. A) 5.8 B) 11.6 C) 2.9 D) 7.5 9 / 50 9. Quyidagi xolatlarning qaysilarida faqat nordon tuz(lar) xosil bo’ladi? 1) 5Ca (OH)2 +4H3PO4=…+… 2) 6Ca (OH)2 +7H3PO4=…+… 3) 4Ca (OH)2 +3H3PO4=…+… 4) 4Ca (OH)2 + H3PO4=…+… 5) 1Ca (OH)2 +5 H3PO4=…+… 6) 5Ca (OH)2 +5H3PO4=…+… A) 2.3.4.6 B) 2.4.5.6 C) 1.2.3.4.6 D) 1.3.4.5 10 / 50 10. Qaysi element atomining oxirgi eliktironining kvant sonlari quyidagich (N=O, L=N-4, ml=+L, ms=+0.5). A) Ac B) As C) La D) Sb 11 / 50 11. Elimentning tartib raqami quyidagilarni qaysi biriga teng bo’ladi. 1)atom massasiga, 2) pratonlar soniga, 3) neytrnlar soniga, 4) elektironlar soniga, 5) yadro zaryadiga, 6) bosh kvant sonlar yig’indisiga, 7) elektironlarining zaryadlari yig’indisiga, 8) zaryadli nuklonlar soniga, 9) valentligiga. A) 2, 4, 5, 7, 8 B) 1,4,6,9 C) 2, 4, 5, 6, 7, 8 D) 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 12 / 50 12. Moddalarni qattiq holatdan suyuqlanmasdan bug’ holatiga o‘tib ketish hodisasiga ..... deyiladi. A) kondensatlanish B) dissosiyalanish C) sublimatlanish D) konveksiyalanish 13 / 50 13. Temirning yarmi kislorodda yondirilganda 116 g temir qo’sh oksidi hosil bo’ldi. Qolgan yarmi necha mol xlor bilan ta’sirlashadi? A) 2 B) 1 C) 1.5 D) 3 14 / 50 14. 127 gr CaCl2 eritmasida 409,36 ∙ 1023 dona elektron bor. Eritmadagi tuzning massa ulushini toping. A) 0.39 B) 30 C) 23.3 D) 0.291 15 / 50 15. (a(HCN) = 10 %) bo’lgan eritmada 450 ta dissosialanmagan molekulaga nechta anion va kation to’g’ri keladi? A) 150 B) 200 C) 100 D) 50 16 / 50 16. Alyuminiy va magniydan iborat 45 g aralashma suyultirilgan xlorid kislotada eritilganda yer yuzida eng ko’p tarqalgan metaldan ajralgan gazning hajmi qolgan metaldan ajralgan gazning hajmidan 2 marta katta bo’ldi. Aralashmadagi aluminiyning miqdorini (mol) aniqlang. A) 0.5 B) 1 C) 1.5 D) 2 17 / 50 17. 1 mol ikkilamchi spirtni yoqish uchun 6 mol kislorod sarflandi. Spirtni aniqlang. A) etanol B) pentanol – 2 C) 2 – metilpropanol – 2 D) butanol – 2 18 / 50 18. tarkibida 46 ta elektron bo’lsa, A2H2 tarkibidagi elektronlar sonini toping. A) 16 B) 18 C) 12 D) 14 19 / 50 19. 0,1 mol temir (III) – sulfat tarkibidagi temir ionlari sonini aniqlang (a = 0,5). A) B B) A C) C D) D 20 / 50 20. Mn+6 ioni va V valentli Cl atomidagi toq elektronlarni arbital kvant sonlarini yig’indisini toping. A) 11 B) 9 C) 10 D) 7 21 / 50 21. 0,01 mol aluminiy sulfat tarkibidagi aluminiy ionlari sonini aniqlang (a = 1). A) D B) A C) B D) C 22 / 50 22. Quyidagilardan zaharli gazni aniqlang. A) xlor B) volfram C) azot D) kislorod 23 / 50 23. “Atomning eng yuqori energetic pog’onasidagi elektironlar soni guruh tartib no’meriga teng” – degan qoida qaysi elementlar uchun tegishli? A) yonaki guruh uchun B) bosh guruhcha elementlar uchun C) d- elementlar uchun D) f-elementlar uchun 24 / 50 24. 3,2 gramm kislorod saqlagan uglerod dioksid hajmini (l, n.sh.) aniqlang. A) 4.48 B) 3.36 C) 5.6 D) 2.24 25 / 50 25. Qaysi aminokislota tarkibidagi C va O atomlari nisbati o’zaro teng? A) serin B) sistein C) alanin D) glutamin kislota 26 / 50 26. Og`ir va oddiy suv aralashmasidagi kislorodning massa ulushi 86 % ga teng bo`lsa, og`ir suvning aralashmasidagi massa ulushini (%) toping. A) 64.8 B) 32.5 C) 67.5 D) 35.2 27 / 50 27. Qaysi pog’onachalar elektiron bilan yarim to’lganda barcha elektironlarning bosh kvant sonlarining yig’indisi 55 ga teng bo’ladi? A) 4f,6d B) 1s,7s C) 5f, 4d D) 3d,2p 28 / 50 28. 96 % li (p = 0,8 g/ml) etil spirt eritmasidagi suvni yo’qotish uchun texnik CaC2 ta’sir ettirilsa, 26,88 litr (n.sh.) gaz ajraldi. 9 litr shunday eritmadagi suvni yo’qotish uchun necha gramm CaC2 kerak? A) 320 B) 512 C) 160 D) 256 29 / 50 29. Teng miqdorda olingan kaliy karbonat va kaliy gidrokarbonat aralashmasi xlorid kislota eritmasiga tashlandi va 0,15 mol tuz hosil bo’ldi. Ajralgan gaz hajmini (l, n.sh.) aniqlang. A) 5.6 B) 4.48 C) 3.36 D) 2.24 30 / 50 30. Cr ning qisqa elektron konfiguratsiyasi qanday bo’ladi? A) D B) A C) C D) B 31 / 50 31. Quyidagi qaysi reaksiyada bosim 2 marta oshirilsa, reaksiya tezligi 8 marta oshadi? A) CO2+C=CO B) СТИНА C) H2+Cl2=HCl 32 / 50 32. 1.2 mol fenol nitrat kislota bilan tasirlashib teng mol miqdorda orto para va pikrin kislotalar hosil qildi, nitrat kislota massasini toping. A) 140 gr B) 84 gr C) 126 gr D) 130 33 / 50 33. Sirka kislotadagi C atomlarining oksidlanish darajasi yig’indisini toping. A) 3 B) 2 34 / 50 34. Quyidagi reaksiyada bosim 3 marta oshirilsa reaksiya tezligi necha marta oshadi? 2Fe(q) + 3Cl2(g) = 2FeCl3(q) A) 54 marta oshadi. B) 81 marta oshadi. C) 86 marta oshadi. D) 27 marta oshadi. 35 / 50 35. Sistemada bosim 2 marta oshirilganda quyidagi qaysi reaksiya tezligi 16 marta oshadi? A) N2+H2=NH3 B) H2+O2=H2O C) H2+S=H2S D) H2+Cl2=HCl 36 / 50 36. Noverbal nutq turlari to’g’ri keltirilgan qatorni toping? A) Mimika, pantomimika nutq, signifikatsiya, daktilogik nutq, morze alifbosi B) So’z mimika aks sado axborot. C) Mimika, fantomimika, og’zaki nutq. D) Og’zaki va yozma nutq. 37 / 50 37. Muloqot texnologiyasi necha bosqichda olib boriladi. A) 5 B) 7 C) 8 D) 6 38 / 50 38. Axborotli texnologiyalari bu...? A) O’zaro ta’sirlar B) Pedagogikada monitoring C) Pedagogik texnologiyaning tarkibiy qismi D) Nazorat turlari (joriy, oraliq, yakuniy) 39 / 50 39. Mahorat bu – A) Pedagogik mehnat samarasi. B) Tug`ma talant yoki nasldan naslga o`tuvchi xususiyat. C) S. O`qituvchilar uchun standart ish usuli. D) Yuqori darajadagi va doimo yuksalib boruvchi tarbiya va o`qitish san’atidan iborat. 40 / 50 40. Texnologiya» so’zining lug’aviy ma’nosi? A) «Texne» - san’at, «logos» – tushuncha o’qitish B) «Texne» - qobiliyat, san’at, «logos» - tushuncha ta’lim C) «Texne» - mahorat, san’at, «logos» - tushuncha ta’limot D) «Texne» - mehnat, san’at, «logos» - tushuncha bilim 41 / 50 41. Interaktiv metodning lug‘aviy ma'nosi? A) «Inter» - hamkor, «act» - harakat. B) «Inter» - metod, «act» - harakat. C) Inter- nofaol, faol-harakat D) «Inter» - hamkor, «act» - texnologiya. 42 / 50 42. O`qituvchining kuzatuvchanlik qobilyati- A) Hamkorlikdagi faoliyatni tashkil etish qobilyati B) Guruhiy faoliyatni shakllantirish qobilyati. C) Bolalarga yaqinlasha olish qobilyati. D) O`quvchining ichki dunyosiga kira bilish, o`quvchi shaxsini va uning ruhiy holatini tushuna bilish bilan bog`liq bo`lgan psixologik kuzatuvchanlik qobilyati. 43 / 50 43. O`qituvchi nutq qobilyati – A) Verbal qobiliyati B) To`g`ri muloqot maromlarini egallash qobiliyati C) Nutq yordamida o`z fikr va tuyg`ularini aniq ifodalash qobilyati. D) Paralingvistik ta’sir o`tkazish qobilyati 44 / 50 44. Muomalada verbal ta’sir? A) Xatti-harakatlar orqali ta’sir etish. B) Ko’z qarashlari va xissiy ifoda. C) So’z orqali ta’sir etish. D) Nutqsiz ta’sir etish. 45 / 50 45. Metodika bilan pedagogik tehnologiya tushunchalarini izohi qaysi javobda ko`rsatilgan? A) Pedagogik tehnologiya metodikaning tarkibiy qismiga kiradi B) Metodika - bu o`quv jarayonini tashkil etish va o`tkazish bo`yicha tavsiyalar majmuasi; pedagogik tehnologiya – pedagogik muvaffaqiyatni kafolatlay oladigan o`quvchi shahsini shakllantirish jarayonining loyihalash tashkiliy-pedagogik hatti-harakatlar majmuasi; C) Metodika – bu hususiy pedagogika, tehnologiya esa usullar majmuidir. D) Metodika – metod va usullar majmui, tehnologiya esa ta’lim tamoyillari va qonuniyatlaridir. 46 / 50 46. Hamkorlikdagi o’qishni tashkil etish usullariga qaysi biri kirmaydi? A) «O’ylang-juftlikda ishlang-fikr almashing» B) «Arra» C) «Aqliy hujum» D) «Birgalikda o’qiymiz» 47 / 50 47. Fikrlash jarayonining mustaqilligini yuqori darajada talab etuvchi vaziyat turi. A) Baholash uchun vaziyat B) Tasvirlovchi vaziyat C) Muammoli vaziyat D) Ko’rsatmali vaziyat 48 / 50 48. Muloqot bu – A) Odamning birgalikdagi faoliyatlari extiyojlaridan kelib chiqadigan turli faolliklari mobaynida bir-birlari bilan o’zaro munosabatga kirishish jarayoni B) Hamkorlikdagi faoliyat samarasini belgilovchi munosabat jarayoni C) Muloqot o’zaro axbort ayri boshlash jarayoni D) Shaxslararo munasobatlar tizimi. 49 / 50 49. Talim tarbiya berishning suhbat metodiga asos solgan faylasuf. A) Suqrot B) Sitseron C) Platon D) Demosfen 50 / 50 50. Obro’ orttira olish qobiliyati ko’rsatilgan qatorni toping? A) O’z harakatlarining oqibatlarini oldindan ko’rish. B) O’quvchilar jamoasini uyushtirish muhim vazifalarni hal etishga ruhlantirish. C) O’quvchilarga bevosita emotsional irodaviy ta’sir ko’rsatish va obro’ orttira olishidir. D) To’g’ri muomala qila bilish qobiliyati. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring tomonidan Wordpress Quiz plugin Kimyo attestatsiya