Uy » Attestatsiya testlar » Kimyo attestatsiya » Kimyo attestatsiya №15 Kimyo attestatsiya Kimyo attestatsiya №15 InfoMaster Yanvar 26, 2024 905 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 13 0% 11 Savol haqida xabar bering Bu savolda nima bo'ldi? Siz bo'sh hisobotni taqdim eta olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 Kimyo attestatsiya №15 Attsetatsiya 2024 Kimyo fani ustozlari uchun 1 / 50 1. 127 gr CaCl2 eritmasida 409,36 ∙ 1023 dona elektron bor. Eritmadagi tuzning massa ulushini toping. A) 0.291 B) 30 C) 0.39 D) 23.3 2 / 50 2. Navro’z bayramida geliy bilan to’ldirilgan shar uchirish uchun 22 litr 2026,5 kPa bosimli konteneyrdan foydalanib hajmi 2 litr bo’lgan 1,1 atm li nechta shar tayyorlash mumkin. (T = const). A) 400 B) 440 C) 220 D) 200 3 / 50 3. Moddalarni qattiq holatdan suyuqlanmasdan bug’ holatiga o‘tib ketish hodisasiga ..... deyiladi. A) sublimatlanish B) konveksiyalanish C) dissosiyalanish D) kondensatlanish 4 / 50 4. 4,48 litr (n.sh.) etan mo’l miqdordagi kislorodda yondirildi. Ajralgan gaz(lar) NaOH eritmasida eritilganda hosil bo’lgan nordon tuzning massasi o’rta tuz massasidan 5,1 g ga og’ir bo’ldi. Sarflangan ishqor massasini (g) aniqlang. A) 2.2 B) 44 C) 4.4 D) 22 5 / 50 5. Elimentning tartib raqami quyidagilarni qaysi biriga teng bo’ladi. 1)atom massasiga, 2) pratonlar soniga, 3) neytrnlar soniga, 4) elektironlar soniga, 5) yadro zaryadiga, 6) bosh kvant sonlar yig’indisiga, 7) elektironlarining zaryadlari yig’indisiga, 8) zaryadli nuklonlar soniga, 9) valentligiga. A) 2, 4, 5, 6, 7, 8 B) 1,4,6,9 C) 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 D) 2, 4, 5, 7, 8 6 / 50 6. Qaysi element atomining oxirgi eliktironining kvant sonlari quyidagich (N=O, L=N-4, ml=+L, ms=+0.5). A) As B) Sb C) Ac D) La 7 / 50 7. Quyidagi xolatlarning qaysilarida faqat nordon tuz(lar) xosil bo’ladi? 1) 5Ca (OH)2 +4H3PO4=…+… 2) 6Ca (OH)2 +7H3PO4=…+… 3) 4Ca (OH)2 +3H3PO4=…+… 4) 4Ca (OH)2 + H3PO4=…+… 5) 1Ca (OH)2 +5 H3PO4=…+… 6) 5Ca (OH)2 +5H3PO4=…+… A) 2.4.5.6 B) 1.2.3.4.6 C) 1.3.4.5 D) 2.3.4.6 8 / 50 8. Teng miqdorda olingan kaliy karbonat va kaliy gidrokarbonat aralashmasi xlorid kislota eritmasiga tashlandi va 0,15 mol tuz hosil bo’ldi. Ajralgan gaz hajmini (l, n.sh.) aniqlang. A) 4.48 B) 2.24 C) 5.6 D) 3.36 9 / 50 9. “Atomning eng yuqori energetic pog’onasidagi elektironlar soni guruh tartib no’meriga teng” – degan qoida qaysi elementlar uchun tegishli? A) d- elementlar uchun B) bosh guruhcha elementlar uchun C) yonaki guruh uchun D) f-elementlar uchun 10 / 50 10. 96 % li (p = 0,8 g/ml) etil spirt eritmasidagi suvni yo’qotish uchun texnik CaC2 ta’sir ettirilsa, 26,88 litr (n.sh.) gaz ajraldi. 9 litr shunday eritmadagi suvni yo’qotish uchun necha gramm CaC2 kerak? A) 512 B) 160 C) 320 D) 256 11 / 50 11. E+2 ionidagi eliktronlarni qavatlardagi taqsimoti quyidagi deagrammada ifodalangan bo’lsa elementni oilasini aniqlang. A) s B) f C) d D) p 12 / 50 12. Mo’l miqdordagi kadmiy sulfat eritmasi elektroliz qilinganda katodda faqat 2,8 g kadmiy ajraldi. Shunga mos keladigan javobni aniqlang. A) 1825 sekund davomida 3 A tok bilan elektroliz qilindi. B) 2 soat davomida 1,34 A tok bilan elektroliz qilindi. C) 9650 sekund davomida 0,5 A tok bilan elektroliz qilindi. D) 1 soat davomida 1,2 A tok bilan elektroliz qilindi. 13 / 50 13. Cr ning qisqa elektron konfiguratsiyasi qanday bo’ladi? A) D B) A C) B D) C 14 / 50 14. 1400 ml 2 N li nitrat kislota eritmasini qaytarish uchun necha gramm mishyak (III) – sulfid kerak bo’ladi. Reaksiya davomida sulfat kislota hosil bo’ldi. A) 147.6 B) 36.9 C) 73.8 D) 91.3 15 / 50 15. tarkibida 46 ta elektron bo’lsa, A2H2 tarkibidagi elektronlar sonini toping. A) 16 B) 14 C) 12 D) 18 16 / 50 16. 0,1 mol temir (III) – sulfat tarkibidagi temir ionlari sonini aniqlang (a = 0,5). A) A B) B C) D D) C 17 / 50 17. 1 mol ikkilamchi spirtni yoqish uchun 6 mol kislorod sarflandi. Spirtni aniqlang. A) 2 – metilpropanol – 2 B) etanol C) pentanol – 2 D) butanol – 2 18 / 50 18. 3,2 gramm kislorod saqlagan uglerod dioksid hajmini (l, n.sh.) aniqlang. A) 3.36 B) 4.48 C) 5.6 D) 2.24 19 / 50 19. Alyuminiy va magniydan iborat 45 g aralashma suyultirilgan xlorid kislotada eritilganda yer yuzida eng ko’p tarqalgan metaldan ajralgan gazning hajmi qolgan metaldan ajralgan gazning hajmidan 2 marta katta bo’ldi. Aralashmadagi aluminiyning miqdorini (mol) aniqlang. A) 1 B) 1.5 C) 2 D) 0.5 20 / 50 20. Quyidagilardan zaharli gazni aniqlang. A) azot B) xlor C) volfram D) kislorod 21 / 50 21. Og`ir va oddiy suv aralashmasidagi kislorodning massa ulushi 86 % ga teng bo`lsa, og`ir suvning aralashmasidagi massa ulushini (%) toping. A) 32.5 B) 64.8 C) 35.2 D) 67.5 22 / 50 22. (a(HCN) = 10 %) bo’lgan eritmada 450 ta dissosialanmagan molekulaga nechta anion va kation to’g’ri keladi? A) 50 B) 100 C) 200 D) 150 23 / 50 23. Temirning yarmi kislorodda yondirilganda 116 g temir qo’sh oksidi hosil bo’ldi. Qolgan yarmi necha mol xlor bilan ta’sirlashadi? A) 1.5 B) 3 C) 1 D) 2 24 / 50 24. Mn+6 ioni va V valentli Cl atomidagi toq elektronlarni arbital kvant sonlarini yig’indisini toping. A) 9 B) 10 C) 7 D) 11 25 / 50 25. Elementning oksidlanish darajasi +2 bo’lganda elektironlar soni 10 ta bo’lsa undagi nuklonlar yig’ndisini, praton va neytronlar sonini aniqlang. A) 24, 14, 14 B) 24, 12, 12 C) 20, 10, 10 D) 24, 13, 11 26 / 50 26. Hayvon yog’lari (qattiq) tarkibida glitserin bilan birga uchraydigan kislota qoldig’ini aniqlang. A) linol kislota B) linolein kislota C) stearin kislota D) olein kislota 27 / 50 27. Qaysi aminokislota tarkibidagi C va O atomlari nisbati o’zaro teng? A) glutamin kislota B) alanin C) sistein D) serin 28 / 50 28. Qaysi pog’onachalar elektiron bilan yarim to’lganda barcha elektironlarning bosh kvant sonlarining yig’indisi 55 ga teng bo’ladi? A) 1s,7s B) 4f,6d C) 5f, 4d D) 3d,2p 29 / 50 29. 0,01 mol aluminiy sulfat tarkibidagi aluminiy ionlari sonini aniqlang (a = 1). A) C B) A C) D D) B 30 / 50 30. X ni aniqlang. A) 11.6 B) 5.8 C) 2.9 D) 7.5 31 / 50 31. Nitrobenzolga 4 g vodorod ta’sir ettirilganda hosil bo‘lgan organik modda massasini toping? A) 62 gr B) 76 gr C) 92 gr D) 54 gr 32 / 50 32. Quyidagi reaksiyada bosim 3 marta oshirilsa reaksiya tezligi necha marta oshadi? 2Fe(q) + 3Cl2(g) = 2FeCl3(q) A) 54 marta oshadi. B) 86 marta oshadi. C) 81 marta oshadi. D) 27 marta oshadi. 33 / 50 33. KMnO4 + H2SO4 + NaCl → koeffitsientlar yig’indisini toping. A) 53 B) 41 C) 84 D) 62 34 / 50 34. Quyidagi qaysi reaksiyada bosim 2 marta oshirilsa, reaksiya tezligi 8 marta oshadi? A) СТИНА B) H2+Cl2=HCl C) CO2+C=CO 35 / 50 35. 1:2 mol nisbatda bo’lgan maltoza va saxaroza gidrolizlanishidan olingan mahsulot kumush kuzgu reaksiyasiga kirishib, 172,8g cho'kma hosil qildi. Saxarozani massasini toping. A) 124,7 gr B) 144,2 gr C) 145,3 gr D) 136,8 gr 36 / 50 36. Muomalada verbal ta’sir? A) Nutqsiz ta’sir etish. B) Xatti-harakatlar orqali ta’sir etish. C) Ko’z qarashlari va xissiy ifoda. D) So’z orqali ta’sir etish. 37 / 50 37. Mahorat bu – A) S. O`qituvchilar uchun standart ish usuli. B) Tug`ma talant yoki nasldan naslga o`tuvchi xususiyat. C) Pedagogik mehnat samarasi. D) Yuqori darajadagi va doimo yuksalib boruvchi tarbiya va o`qitish san’atidan iborat. 38 / 50 38. O`qituvchining tashkilotchilik qobilyati- A) Hamkorlikdagi faoliyatni tashkil etish qobilyati. B) Bolalarga yaqinlasha olish qobilyati. C) O`quvchilar jamoasini uyushtirsh, jipslashtirish, muhum vaifalarni hal etishga ruhlantirish qobilyati. D) Guruhiy faoliyatni shakllantirish qobilyati. 39 / 50 39. Axborotli texnologiyalari bu...? A) Nazorat turlari (joriy, oraliq, yakuniy) B) O’zaro ta’sirlar C) Pedagogik texnologiyaning tarkibiy qismi D) Pedagogikada monitoring 40 / 50 40. Interaktiv metodning lug‘aviy ma'nosi? A) «Inter» - hamkor, «act» - harakat. B) «Inter» - hamkor, «act» - texnologiya. C) Inter- nofaol, faol-harakat D) «Inter» - metod, «act» - harakat. 41 / 50 41. Talim tarbiya berishning suhbat metodiga asos solgan faylasuf. A) Platon B) Demosfen C) Suqrot D) Sitseron 42 / 50 42. O`qituvchining kuzatuvchanlik qobilyati- A) Guruhiy faoliyatni shakllantirish qobilyati. B) Bolalarga yaqinlasha olish qobilyati. C) Hamkorlikdagi faoliyatni tashkil etish qobilyati D) O`quvchining ichki dunyosiga kira bilish, o`quvchi shaxsini va uning ruhiy holatini tushuna bilish bilan bog`liq bo`lgan psixologik kuzatuvchanlik qobilyati. 43 / 50 43. Noverbal nutq turlari to’g’ri keltirilgan qatorni toping? A) Mimika, fantomimika, og’zaki nutq. B) So’z mimika aks sado axborot. C) Og’zaki va yozma nutq. D) Mimika, pantomimika nutq, signifikatsiya, daktilogik nutq, morze alifbosi 44 / 50 44. Obro’ orttira olish qobiliyati ko’rsatilgan qatorni toping? A) To’g’ri muomala qila bilish qobiliyati. B) O’z harakatlarining oqibatlarini oldindan ko’rish. C) O’quvchilar jamoasini uyushtirish muhim vazifalarni hal etishga ruhlantirish. D) O’quvchilarga bevosita emotsional irodaviy ta’sir ko’rsatish va obro’ orttira olishidir. 45 / 50 45. Kеys-stadi ilk marta qayеrda va qachon qo’llanilgan edi? A) Oksford univеrsitеtining huquq maktabida 1880 yilda B) Garvard univеrsitеtining huquq maktabida 1830 yilda C) Manchеstеr univеrsitеtining huquq maktabida 1870 yilda D) Garvard univеrsitеtining huquq maktabida 1870 yilda 46 / 50 46. O`qituvchi nutq qobilyati – A) To`g`ri muloqot maromlarini egallash qobiliyati B) Verbal qobiliyati C) Paralingvistik ta’sir o`tkazish qobilyati D) Nutq yordamida o`z fikr va tuyg`ularini aniq ifodalash qobilyati. 47 / 50 47. Hamkorlikdagi o’qishni tashkil etish usullariga qaysi biri kirmaydi? A) «Birgalikda o’qiymiz» B) «O’ylang-juftlikda ishlang-fikr almashing» C) «Arra» D) «Aqliy hujum» 48 / 50 48. Fikrlash jarayonining mustaqilligini yuqori darajada talab etuvchi vaziyat turi. A) Baholash uchun vaziyat B) Tasvirlovchi vaziyat C) Muammoli vaziyat D) Ko’rsatmali vaziyat 49 / 50 49. Texnologiya» so’zining lug’aviy ma’nosi? A) «Texne» - san’at, «logos» – tushuncha o’qitish B) «Texne» - qobiliyat, san’at, «logos» - tushuncha ta’lim C) «Texne» - mahorat, san’at, «logos» - tushuncha ta’limot D) «Texne» - mehnat, san’at, «logos» - tushuncha bilim 50 / 50 50. Muloqot bu – A) Shaxslararo munasobatlar tizimi. B) Odamning birgalikdagi faoliyatlari extiyojlaridan kelib chiqadigan turli faolliklari mobaynida bir-birlari bilan o’zaro munosabatga kirishish jarayoni C) Hamkorlikdagi faoliyat samarasini belgilovchi munosabat jarayoni D) Muloqot o’zaro axbort ayri boshlash jarayoni 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz