Uy » Attestatsiya testlar » Kimyo attestatsiya » Kimyo attestatsiya №15 Kimyo attestatsiya Kimyo attestatsiya №15 InfoMaster Yanvar 26, 2024 575 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 10 0% 42 Savol haqida xabar bering Bu savolda nima bo'ldi? Siz bo'sh hisobotni taqdim eta olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 Kimyo attestatsiya №15 Attsetatsiya 2024 Kimyo fani ustozlari uchun 1 / 50 1. Hayvon yog’lari (qattiq) tarkibida glitserin bilan birga uchraydigan kislota qoldig’ini aniqlang. A) linolein kislota B) linol kislota C) stearin kislota D) olein kislota 2 / 50 2. Elementning oksidlanish darajasi +2 bo’lganda elektironlar soni 10 ta bo’lsa undagi nuklonlar yig’ndisini, praton va neytronlar sonini aniqlang. A) 20, 10, 10 B) 24, 13, 11 C) 24, 14, 14 D) 24, 12, 12 3 / 50 3. 96 % li (p = 0,8 g/ml) etil spirt eritmasidagi suvni yo’qotish uchun texnik CaC2 ta’sir ettirilsa, 26,88 litr (n.sh.) gaz ajraldi. 9 litr shunday eritmadagi suvni yo’qotish uchun necha gramm CaC2 kerak? A) 256 B) 160 C) 320 D) 512 4 / 50 4. 1400 ml 2 N li nitrat kislota eritmasini qaytarish uchun necha gramm mishyak (III) – sulfid kerak bo’ladi. Reaksiya davomida sulfat kislota hosil bo’ldi. A) 36.9 B) 147.6 C) 73.8 D) 91.3 5 / 50 5. Temirning yarmi kislorodda yondirilganda 116 g temir qo’sh oksidi hosil bo’ldi. Qolgan yarmi necha mol xlor bilan ta’sirlashadi? A) 1.5 B) 2 C) 1 D) 3 6 / 50 6. 1 mol ikkilamchi spirtni yoqish uchun 6 mol kislorod sarflandi. Spirtni aniqlang. A) 2 – metilpropanol – 2 B) pentanol – 2 C) etanol D) butanol – 2 7 / 50 7. 4,48 litr (n.sh.) etan mo’l miqdordagi kislorodda yondirildi. Ajralgan gaz(lar) NaOH eritmasida eritilganda hosil bo’lgan nordon tuzning massasi o’rta tuz massasidan 5,1 g ga og’ir bo’ldi. Sarflangan ishqor massasini (g) aniqlang. A) 44 B) 22 C) 2.2 D) 4.4 8 / 50 8. 127 gr CaCl2 eritmasida 409,36 ∙ 1023 dona elektron bor. Eritmadagi tuzning massa ulushini toping. A) 23.3 B) 30 C) 0.39 D) 0.291 9 / 50 9. Elimentning tartib raqami quyidagilarni qaysi biriga teng bo’ladi. 1)atom massasiga, 2) pratonlar soniga, 3) neytrnlar soniga, 4) elektironlar soniga, 5) yadro zaryadiga, 6) bosh kvant sonlar yig’indisiga, 7) elektironlarining zaryadlari yig’indisiga, 8) zaryadli nuklonlar soniga, 9) valentligiga. A) 1,4,6,9 B) 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 C) 2, 4, 5, 6, 7, 8 D) 2, 4, 5, 7, 8 10 / 50 10. tarkibida 46 ta elektron bo’lsa, A2H2 tarkibidagi elektronlar sonini toping. A) 14 B) 12 C) 18 D) 16 11 / 50 11. “Atomning eng yuqori energetic pog’onasidagi elektironlar soni guruh tartib no’meriga teng” – degan qoida qaysi elementlar uchun tegishli? A) d- elementlar uchun B) yonaki guruh uchun C) f-elementlar uchun D) bosh guruhcha elementlar uchun 12 / 50 12. E+2 ionidagi eliktronlarni qavatlardagi taqsimoti quyidagi deagrammada ifodalangan bo’lsa elementni oilasini aniqlang. A) s B) d C) f D) p 13 / 50 13. X ni aniqlang. A) 2.9 B) 11.6 C) 7.5 D) 5.8 14 / 50 14. Cr ning qisqa elektron konfiguratsiyasi qanday bo’ladi? A) A B) C C) D D) B 15 / 50 15. 3,2 gramm kislorod saqlagan uglerod dioksid hajmini (l, n.sh.) aniqlang. A) 2.24 B) 4.48 C) 5.6 D) 3.36 16 / 50 16. (a(HCN) = 10 %) bo’lgan eritmada 450 ta dissosialanmagan molekulaga nechta anion va kation to’g’ri keladi? A) 150 B) 100 C) 50 D) 200 17 / 50 17. Qaysi element atomining oxirgi eliktironining kvant sonlari quyidagich (N=O, L=N-4, ml=+L, ms=+0.5). A) As B) Sb C) La D) Ac 18 / 50 18. Teng miqdorda olingan kaliy karbonat va kaliy gidrokarbonat aralashmasi xlorid kislota eritmasiga tashlandi va 0,15 mol tuz hosil bo’ldi. Ajralgan gaz hajmini (l, n.sh.) aniqlang. A) 2.24 B) 5.6 C) 3.36 D) 4.48 19 / 50 19. 0,01 mol aluminiy sulfat tarkibidagi aluminiy ionlari sonini aniqlang (a = 1). A) A B) C C) D D) B 20 / 50 20. Og`ir va oddiy suv aralashmasidagi kislorodning massa ulushi 86 % ga teng bo`lsa, og`ir suvning aralashmasidagi massa ulushini (%) toping. A) 64.8 B) 32.5 C) 67.5 D) 35.2 21 / 50 21. Moddalarni qattiq holatdan suyuqlanmasdan bug’ holatiga o‘tib ketish hodisasiga ..... deyiladi. A) dissosiyalanish B) kondensatlanish C) sublimatlanish D) konveksiyalanish 22 / 50 22. Quyidagi xolatlarning qaysilarida faqat nordon tuz(lar) xosil bo’ladi? 1) 5Ca (OH)2 +4H3PO4=…+… 2) 6Ca (OH)2 +7H3PO4=…+… 3) 4Ca (OH)2 +3H3PO4=…+… 4) 4Ca (OH)2 + H3PO4=…+… 5) 1Ca (OH)2 +5 H3PO4=…+… 6) 5Ca (OH)2 +5H3PO4=…+… A) 2.3.4.6 B) 1.2.3.4.6 C) 1.3.4.5 D) 2.4.5.6 23 / 50 23. Qaysi pog’onachalar elektiron bilan yarim to’lganda barcha elektironlarning bosh kvant sonlarining yig’indisi 55 ga teng bo’ladi? A) 1s,7s B) 5f, 4d C) 3d,2p D) 4f,6d 24 / 50 24. Mn+6 ioni va V valentli Cl atomidagi toq elektronlarni arbital kvant sonlarini yig’indisini toping. A) 10 B) 11 C) 7 D) 9 25 / 50 25. Mo’l miqdordagi kadmiy sulfat eritmasi elektroliz qilinganda katodda faqat 2,8 g kadmiy ajraldi. Shunga mos keladigan javobni aniqlang. A) 1825 sekund davomida 3 A tok bilan elektroliz qilindi. B) 9650 sekund davomida 0,5 A tok bilan elektroliz qilindi. C) 1 soat davomida 1,2 A tok bilan elektroliz qilindi. D) 2 soat davomida 1,34 A tok bilan elektroliz qilindi. 26 / 50 26. Alyuminiy va magniydan iborat 45 g aralashma suyultirilgan xlorid kislotada eritilganda yer yuzida eng ko’p tarqalgan metaldan ajralgan gazning hajmi qolgan metaldan ajralgan gazning hajmidan 2 marta katta bo’ldi. Aralashmadagi aluminiyning miqdorini (mol) aniqlang. A) 1.5 B) 1 C) 0.5 D) 2 27 / 50 27. Navro’z bayramida geliy bilan to’ldirilgan shar uchirish uchun 22 litr 2026,5 kPa bosimli konteneyrdan foydalanib hajmi 2 litr bo’lgan 1,1 atm li nechta shar tayyorlash mumkin. (T = const). A) 440 B) 200 C) 400 D) 220 28 / 50 28. Quyidagilardan zaharli gazni aniqlang. A) azot B) xlor C) kislorod D) volfram 29 / 50 29. Qaysi aminokislota tarkibidagi C va O atomlari nisbati o’zaro teng? A) alanin B) glutamin kislota C) serin D) sistein 30 / 50 30. 0,1 mol temir (III) – sulfat tarkibidagi temir ionlari sonini aniqlang (a = 0,5). A) D B) C C) A D) B 31 / 50 31. KMnO4 + HCl = reaksiyasida o’ng tomondagi koeffitsentlar yig’indisini toping. 2KMnO4+16HCl=2KCl+2MnCl2+5Cl2+8H2O A) 25 B) 14 C) 30 D) 17 32 / 50 32. 7,6 g murakkab efir yonishi uchun 22,4 l kislorod sarflandi. Murakkab efirni toping. A) C6H12O2 B) C4H8O2 C) C3H6O2 D) C2H4O2 33 / 50 33. Sistemada bosim 2 marta oshirilganda quyidagi qaysi reaksiya tezligi 16 marta oshadi? A) H2+Cl2=HCl B) N2+H2=NH3 C) H2+O2=H2O D) H2+S=H2S 34 / 50 34. H2+Cl2=2HCl Ushbu reaksiyada vodorodning konsentratsiyasi 0,9 dan 2,7 gacha xlorning konsentratsiyasi 0,7 dan 2,1 gacha o'zgargan bo'lsa, reaksiya tezligi qanday o'zgaradi. A) 20 marta sekinlashadi B) 12 marta tezlashadi C) 15 marta tezlashadi D) 9 marta tezlashadi 35 / 50 35. Reaksiya tezligining temperatura koeffitsienti 3 ga teng. Reaksiya tezligini 81 marta oshirish uchun temperaturani necha gradus ko’tarish kerak? A) 50 B) 40 C) 70 D) 30 36 / 50 36. Muloqot texnologiyasi necha bosqichda olib boriladi. A) 7 B) 6 C) 8 D) 5 37 / 50 37. Kеys-stadi ilk marta qayеrda va qachon qo’llanilgan edi? A) Manchеstеr univеrsitеtining huquq maktabida 1870 yilda B) Oksford univеrsitеtining huquq maktabida 1880 yilda C) Garvard univеrsitеtining huquq maktabida 1830 yilda D) Garvard univеrsitеtining huquq maktabida 1870 yilda 38 / 50 38. Axborotli texnologiyalari bu...? A) O’zaro ta’sirlar B) Pedagogik texnologiyaning tarkibiy qismi C) Pedagogikada monitoring D) Nazorat turlari (joriy, oraliq, yakuniy) 39 / 50 39. Metodika bilan pedagogik tehnologiya tushunchalarini izohi qaysi javobda ko`rsatilgan? A) Metodika – metod va usullar majmui, tehnologiya esa ta’lim tamoyillari va qonuniyatlaridir. B) Pedagogik tehnologiya metodikaning tarkibiy qismiga kiradi C) Metodika – bu hususiy pedagogika, tehnologiya esa usullar majmuidir. D) Metodika - bu o`quv jarayonini tashkil etish va o`tkazish bo`yicha tavsiyalar majmuasi; pedagogik tehnologiya – pedagogik muvaffaqiyatni kafolatlay oladigan o`quvchi shahsini shakllantirish jarayonining loyihalash tashkiliy-pedagogik hatti-harakatlar majmuasi; 40 / 50 40. Zig-zak metodiga to’gri ta’rif berilgan qatorni ko’rsating. A) Ilonizi, uzun chiziq, solishtirish. B) Siniq chiziq, ilonizi, egri-bugri. C) Solishtirish, taqqoslash, mustahkamlash. D) Tushuncha, tikish, chiziq. 41 / 50 41. Hamkorlikdagi o’qishni tashkil etish usullariga qaysi biri kirmaydi? A) «Aqliy hujum» B) «Arra» C) «O’ylang-juftlikda ishlang-fikr almashing» D) «Birgalikda o’qiymiz» 42 / 50 42. O`qituvchining tashkilotchilik qobilyati- A) Hamkorlikdagi faoliyatni tashkil etish qobilyati. B) Guruhiy faoliyatni shakllantirish qobilyati. C) O`quvchilar jamoasini uyushtirsh, jipslashtirish, muhum vaifalarni hal etishga ruhlantirish qobilyati. D) Bolalarga yaqinlasha olish qobilyati. 43 / 50 43. Obro’ orttira olish qobiliyati ko’rsatilgan qatorni toping? A) To’g’ri muomala qila bilish qobiliyati. B) O’z harakatlarining oqibatlarini oldindan ko’rish. C) O’quvchilarga bevosita emotsional irodaviy ta’sir ko’rsatish va obro’ orttira olishidir. D) O’quvchilar jamoasini uyushtirish muhim vazifalarni hal etishga ruhlantirish. 44 / 50 44. “Ta'lim tеxnologiyasi” nazariyasining shakllanish bosqichlari necha bosqichdan iborat A) 3-bosqich B) 5-bosqich C) 2-bosqich D) 4-bosqich 45 / 50 45. Talim tarbiya berishning suhbat metodiga asos solgan faylasuf. A) Suqrot B) Platon C) Sitseron D) Demosfen 46 / 50 46. Fikrlash jarayonining mustaqilligini yuqori darajada talab etuvchi vaziyat turi. A) Tasvirlovchi vaziyat B) Muammoli vaziyat C) Baholash uchun vaziyat D) Ko’rsatmali vaziyat 47 / 50 47. Muloqot bu – A) Shaxslararo munasobatlar tizimi. B) Muloqot o’zaro axbort ayri boshlash jarayoni C) Odamning birgalikdagi faoliyatlari extiyojlaridan kelib chiqadigan turli faolliklari mobaynida bir-birlari bilan o’zaro munosabatga kirishish jarayoni D) Hamkorlikdagi faoliyat samarasini belgilovchi munosabat jarayoni 48 / 50 48. O`qituvchining kuzatuvchanlik qobilyati- A) Hamkorlikdagi faoliyatni tashkil etish qobilyati B) O`quvchining ichki dunyosiga kira bilish, o`quvchi shaxsini va uning ruhiy holatini tushuna bilish bilan bog`liq bo`lgan psixologik kuzatuvchanlik qobilyati. C) Bolalarga yaqinlasha olish qobilyati. D) Guruhiy faoliyatni shakllantirish qobilyati. 49 / 50 49. Interaktiv metodning lug‘aviy ma'nosi? A) Inter- nofaol, faol-harakat B) «Inter» - hamkor, «act» - harakat. C) «Inter» - metod, «act» - harakat. D) «Inter» - hamkor, «act» - texnologiya. 50 / 50 50. Texnologiya» so’zining lug’aviy ma’nosi? A) «Texne» - qobiliyat, san’at, «logos» - tushuncha ta’lim B) «Texne» - mehnat, san’at, «logos» - tushuncha bilim C) «Texne» - mahorat, san’at, «logos» - tushuncha ta’limot D) «Texne» - san’at, «logos» – tushuncha o’qitish 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz