Uy » Attestatsiya testlar » Kimyo attestatsiya » Kimyo attestatsiya №15 Kimyo attestatsiya Kimyo attestatsiya №15 InfoMaster Yanvar 26, 2024 399 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 5 0% 0 Savol haqida xabar bering Bu savolda nima bo'ldi? Siz bo'sh hisobotni taqdim eta olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 Kimyo attestatsiya №15 Attsetatsiya 2024 Kimyo fani ustozlari uchun 1 / 50 1. “Atomning eng yuqori energetic pog’onasidagi elektironlar soni guruh tartib no’meriga teng” – degan qoida qaysi elementlar uchun tegishli? A) f-elementlar uchun B) bosh guruhcha elementlar uchun C) d- elementlar uchun D) yonaki guruh uchun 2 / 50 2. Temirning yarmi kislorodda yondirilganda 116 g temir qo’sh oksidi hosil bo’ldi. Qolgan yarmi necha mol xlor bilan ta’sirlashadi? A) 1 B) 3 C) 1.5 D) 2 3 / 50 3. 4,48 litr (n.sh.) etan mo’l miqdordagi kislorodda yondirildi. Ajralgan gaz(lar) NaOH eritmasida eritilganda hosil bo’lgan nordon tuzning massasi o’rta tuz massasidan 5,1 g ga og’ir bo’ldi. Sarflangan ishqor massasini (g) aniqlang. A) 4.4 B) 22 C) 2.2 D) 44 4 / 50 4. Og`ir va oddiy suv aralashmasidagi kislorodning massa ulushi 86 % ga teng bo`lsa, og`ir suvning aralashmasidagi massa ulushini (%) toping. A) 32.5 B) 35.2 C) 67.5 D) 64.8 5 / 50 5. E+2 ionidagi eliktronlarni qavatlardagi taqsimoti quyidagi deagrammada ifodalangan bo’lsa elementni oilasini aniqlang. A) d B) p C) s D) f 6 / 50 6. 0,01 mol aluminiy sulfat tarkibidagi aluminiy ionlari sonini aniqlang (a = 1). A) D B) C C) B D) A 7 / 50 7. Moddalarni qattiq holatdan suyuqlanmasdan bug’ holatiga o‘tib ketish hodisasiga ..... deyiladi. A) konveksiyalanish B) kondensatlanish C) dissosiyalanish D) sublimatlanish 8 / 50 8. Navro’z bayramida geliy bilan to’ldirilgan shar uchirish uchun 22 litr 2026,5 kPa bosimli konteneyrdan foydalanib hajmi 2 litr bo’lgan 1,1 atm li nechta shar tayyorlash mumkin. (T = const). A) 400 B) 200 C) 440 D) 220 9 / 50 9. Qaysi pog’onachalar elektiron bilan yarim to’lganda barcha elektironlarning bosh kvant sonlarining yig’indisi 55 ga teng bo’ladi? A) 1s,7s B) 5f, 4d C) 4f,6d D) 3d,2p 10 / 50 10. tarkibida 46 ta elektron bo’lsa, A2H2 tarkibidagi elektronlar sonini toping. A) 12 B) 14 C) 16 D) 18 11 / 50 11. 1400 ml 2 N li nitrat kislota eritmasini qaytarish uchun necha gramm mishyak (III) – sulfid kerak bo’ladi. Reaksiya davomida sulfat kislota hosil bo’ldi. A) 73.8 B) 36.9 C) 91.3 D) 147.6 12 / 50 12. Cr ning qisqa elektron konfiguratsiyasi qanday bo’ladi? A) B B) C C) A D) D 13 / 50 13. Alyuminiy va magniydan iborat 45 g aralashma suyultirilgan xlorid kislotada eritilganda yer yuzida eng ko’p tarqalgan metaldan ajralgan gazning hajmi qolgan metaldan ajralgan gazning hajmidan 2 marta katta bo’ldi. Aralashmadagi aluminiyning miqdorini (mol) aniqlang. A) 1.5 B) 2 C) 0.5 D) 1 14 / 50 14. 127 gr CaCl2 eritmasida 409,36 ∙ 1023 dona elektron bor. Eritmadagi tuzning massa ulushini toping. A) 30 B) 23.3 C) 0.39 D) 0.291 15 / 50 15. Qaysi aminokislota tarkibidagi C va O atomlari nisbati o’zaro teng? A) serin B) glutamin kislota C) sistein D) alanin 16 / 50 16. Quyidagi xolatlarning qaysilarida faqat nordon tuz(lar) xosil bo’ladi? 1) 5Ca (OH)2 +4H3PO4=…+… 2) 6Ca (OH)2 +7H3PO4=…+… 3) 4Ca (OH)2 +3H3PO4=…+… 4) 4Ca (OH)2 + H3PO4=…+… 5) 1Ca (OH)2 +5 H3PO4=…+… 6) 5Ca (OH)2 +5H3PO4=…+… A) 1.3.4.5 B) 2.4.5.6 C) 1.2.3.4.6 D) 2.3.4.6 17 / 50 17. X ni aniqlang. A) 2.9 B) 11.6 C) 5.8 D) 7.5 18 / 50 18. Mn+6 ioni va V valentli Cl atomidagi toq elektronlarni arbital kvant sonlarini yig’indisini toping. A) 11 B) 9 C) 7 D) 10 19 / 50 19. 96 % li (p = 0,8 g/ml) etil spirt eritmasidagi suvni yo’qotish uchun texnik CaC2 ta’sir ettirilsa, 26,88 litr (n.sh.) gaz ajraldi. 9 litr shunday eritmadagi suvni yo’qotish uchun necha gramm CaC2 kerak? A) 512 B) 320 C) 256 D) 160 20 / 50 20. 0,1 mol temir (III) – sulfat tarkibidagi temir ionlari sonini aniqlang (a = 0,5). A) A B) C C) D D) B 21 / 50 21. Qaysi element atomining oxirgi eliktironining kvant sonlari quyidagich (N=O, L=N-4, ml=+L, ms=+0.5). A) La B) Sb C) As D) Ac 22 / 50 22. 1 mol ikkilamchi spirtni yoqish uchun 6 mol kislorod sarflandi. Spirtni aniqlang. A) butanol – 2 B) 2 – metilpropanol – 2 C) pentanol – 2 D) etanol 23 / 50 23. Mo’l miqdordagi kadmiy sulfat eritmasi elektroliz qilinganda katodda faqat 2,8 g kadmiy ajraldi. Shunga mos keladigan javobni aniqlang. A) 1 soat davomida 1,2 A tok bilan elektroliz qilindi. B) 2 soat davomida 1,34 A tok bilan elektroliz qilindi. C) 9650 sekund davomida 0,5 A tok bilan elektroliz qilindi. D) 1825 sekund davomida 3 A tok bilan elektroliz qilindi. 24 / 50 24. Hayvon yog’lari (qattiq) tarkibida glitserin bilan birga uchraydigan kislota qoldig’ini aniqlang. A) olein kislota B) stearin kislota C) linolein kislota D) linol kislota 25 / 50 25. Elementning oksidlanish darajasi +2 bo’lganda elektironlar soni 10 ta bo’lsa undagi nuklonlar yig’ndisini, praton va neytronlar sonini aniqlang. A) 24, 14, 14 B) 20, 10, 10 C) 24, 12, 12 D) 24, 13, 11 26 / 50 26. Elimentning tartib raqami quyidagilarni qaysi biriga teng bo’ladi. 1)atom massasiga, 2) pratonlar soniga, 3) neytrnlar soniga, 4) elektironlar soniga, 5) yadro zaryadiga, 6) bosh kvant sonlar yig’indisiga, 7) elektironlarining zaryadlari yig’indisiga, 8) zaryadli nuklonlar soniga, 9) valentligiga. A) 2, 4, 5, 6, 7, 8 B) 1,4,6,9 C) 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 D) 2, 4, 5, 7, 8 27 / 50 27. Teng miqdorda olingan kaliy karbonat va kaliy gidrokarbonat aralashmasi xlorid kislota eritmasiga tashlandi va 0,15 mol tuz hosil bo’ldi. Ajralgan gaz hajmini (l, n.sh.) aniqlang. A) 2.24 B) 3.36 C) 4.48 D) 5.6 28 / 50 28. Quyidagilardan zaharli gazni aniqlang. A) xlor B) kislorod C) azot D) volfram 29 / 50 29. 3,2 gramm kislorod saqlagan uglerod dioksid hajmini (l, n.sh.) aniqlang. A) 2.24 B) 4.48 C) 5.6 D) 3.36 30 / 50 30. (a(HCN) = 10 %) bo’lgan eritmada 450 ta dissosialanmagan molekulaga nechta anion va kation to’g’ri keladi? A) 100 B) 50 C) 150 D) 200 31 / 50 31. 1.2 mol fenol nitrat kislota bilan tasirlashib teng mol miqdorda orto para va pikrin kislotalar hosil qildi, nitrat kislota massasini toping. A) 126 gr B) 130 C) 84 gr D) 140 gr 32 / 50 32. Ammiak katalizatorsiz oksidlanish reaksiyasida ammiak konsentratsiyasi 2 marta, kislorodning konsentratsiyasi 4 marta oshirildi. Reaksiya tezligini toping. A) 1024 marta tezlashadi B) 2000 marta tezlashadi C) 1204 marta tezlashadi D) 560 marta tezlashadi 33 / 50 33. KMnO4 + HCl = reaksiyasida o’ng tomondagi koeffitsentlar yig’indisini toping. 2KMnO4+16HCl=2KCl+2MnCl2+5Cl2+8H2O A) 14 B) 30 C) 17 D) 25 34 / 50 34. KMnO4 + H2SO4 + NaCl → koeffitsientlar yig’indisini toping. A) 84 B) 53 C) 62 D) 41 35 / 50 35. Geksanni nechta izomeri mavjud? A) 3 ta B) 6 ta C) 7 ta D) 5 ta 36 / 50 36. Kеys-stadi ilk marta qayеrda va qachon qo’llanilgan edi? A) Oksford univеrsitеtining huquq maktabida 1880 yilda B) Manchеstеr univеrsitеtining huquq maktabida 1870 yilda C) Garvard univеrsitеtining huquq maktabida 1830 yilda D) Garvard univеrsitеtining huquq maktabida 1870 yilda 37 / 50 37. Axborotli texnologiyalari bu...? A) Pedagogikada monitoring B) O’zaro ta’sirlar C) Nazorat turlari (joriy, oraliq, yakuniy) D) Pedagogik texnologiyaning tarkibiy qismi 38 / 50 38. Muloqot bu – A) Hamkorlikdagi faoliyat samarasini belgilovchi munosabat jarayoni B) Muloqot o’zaro axbort ayri boshlash jarayoni C) Odamning birgalikdagi faoliyatlari extiyojlaridan kelib chiqadigan turli faolliklari mobaynida bir-birlari bilan o’zaro munosabatga kirishish jarayoni D) Shaxslararo munasobatlar tizimi. 39 / 50 39. Noverbal nutq turlari to’g’ri keltirilgan qatorni toping? A) Og’zaki va yozma nutq. B) So’z mimika aks sado axborot. C) Mimika, pantomimika nutq, signifikatsiya, daktilogik nutq, morze alifbosi D) Mimika, fantomimika, og’zaki nutq. 40 / 50 40. Metodika bilan pedagogik tehnologiya tushunchalarini izohi qaysi javobda ko`rsatilgan? A) Metodika - bu o`quv jarayonini tashkil etish va o`tkazish bo`yicha tavsiyalar majmuasi; pedagogik tehnologiya – pedagogik muvaffaqiyatni kafolatlay oladigan o`quvchi shahsini shakllantirish jarayonining loyihalash tashkiliy-pedagogik hatti-harakatlar majmuasi; B) Pedagogik tehnologiya metodikaning tarkibiy qismiga kiradi C) Metodika – bu hususiy pedagogika, tehnologiya esa usullar majmuidir. D) Metodika – metod va usullar majmui, tehnologiya esa ta’lim tamoyillari va qonuniyatlaridir. 41 / 50 41. Interaktiv metodning lug‘aviy ma'nosi? A) «Inter» - hamkor, «act» - texnologiya. B) «Inter» - hamkor, «act» - harakat. C) Inter- nofaol, faol-harakat D) «Inter» - metod, «act» - harakat. 42 / 50 42. Zig-zak metodiga to’gri ta’rif berilgan qatorni ko’rsating. A) Ilonizi, uzun chiziq, solishtirish. B) Solishtirish, taqqoslash, mustahkamlash. C) Siniq chiziq, ilonizi, egri-bugri. D) Tushuncha, tikish, chiziq. 43 / 50 43. Texnologiya» so’zining lug’aviy ma’nosi? A) «Texne» - mehnat, san’at, «logos» - tushuncha bilim B) «Texne» - mahorat, san’at, «logos» - tushuncha ta’limot C) «Texne» - qobiliyat, san’at, «logos» - tushuncha ta’lim D) «Texne» - san’at, «logos» – tushuncha o’qitish 44 / 50 44. Pedagogik muloqot uslublari to’g’ri keltirilgan qatorni toping A) Demokratik, intelektual. B) Avtoritar, liberal, demokratik. C) Avtoritar ,demokratik. D) Liberal, demokratik, trening. 45 / 50 45. O`qituvchining tashkilotchilik qobilyati- A) Bolalarga yaqinlasha olish qobilyati. B) Hamkorlikdagi faoliyatni tashkil etish qobilyati. C) O`quvchilar jamoasini uyushtirsh, jipslashtirish, muhum vaifalarni hal etishga ruhlantirish qobilyati. D) Guruhiy faoliyatni shakllantirish qobilyati. 46 / 50 46. Muloqot texnologiyasi necha bosqichda olib boriladi. A) 6 B) 7 C) 8 D) 5 47 / 50 47. “Ta'lim tеxnologiyasi” nazariyasining shakllanish bosqichlari necha bosqichdan iborat A) 2-bosqich B) 3-bosqich C) 5-bosqich D) 4-bosqich 48 / 50 48. Mahorat bu – A) Tug`ma talant yoki nasldan naslga o`tuvchi xususiyat. B) Yuqori darajadagi va doimo yuksalib boruvchi tarbiya va o`qitish san’atidan iborat. C) Pedagogik mehnat samarasi. D) S. O`qituvchilar uchun standart ish usuli. 49 / 50 49. Fikrlash jarayonining mustaqilligini yuqori darajada talab etuvchi vaziyat turi. A) Ko’rsatmali vaziyat B) Baholash uchun vaziyat C) Tasvirlovchi vaziyat D) Muammoli vaziyat 50 / 50 50. Obro’ orttira olish qobiliyati ko’rsatilgan qatorni toping? A) O’quvchilar jamoasini uyushtirish muhim vazifalarni hal etishga ruhlantirish. B) O’quvchilarga bevosita emotsional irodaviy ta’sir ko’rsatish va obro’ orttira olishidir. C) To’g’ri muomala qila bilish qobiliyati. D) O’z harakatlarining oqibatlarini oldindan ko’rish. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz