Uy » Attestatsiya testlar » Kimyo attestatsiya » Kimyo attestatsiya №15 Kimyo attestatsiya Kimyo attestatsiya №15 InfoMaster Yanvar 26, 2024 740 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 11 0% 7 Savol haqida xabar bering Bu savolda nima bo'ldi? Siz bo'sh hisobotni taqdim eta olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 Kimyo attestatsiya №15 Attsetatsiya 2024 Kimyo fani ustozlari uchun 1 / 50 1. X ni aniqlang. A) 11.6 B) 2.9 C) 5.8 D) 7.5 2 / 50 2. tarkibida 46 ta elektron bo’lsa, A2H2 tarkibidagi elektronlar sonini toping. A) 14 B) 18 C) 16 D) 12 3 / 50 3. Moddalarni qattiq holatdan suyuqlanmasdan bug’ holatiga o‘tib ketish hodisasiga ..... deyiladi. A) kondensatlanish B) konveksiyalanish C) sublimatlanish D) dissosiyalanish 4 / 50 4. 4,48 litr (n.sh.) etan mo’l miqdordagi kislorodda yondirildi. Ajralgan gaz(lar) NaOH eritmasida eritilganda hosil bo’lgan nordon tuzning massasi o’rta tuz massasidan 5,1 g ga og’ir bo’ldi. Sarflangan ishqor massasini (g) aniqlang. A) 22 B) 2.2 C) 44 D) 4.4 5 / 50 5. Qaysi pog’onachalar elektiron bilan yarim to’lganda barcha elektironlarning bosh kvant sonlarining yig’indisi 55 ga teng bo’ladi? A) 1s,7s B) 3d,2p C) 4f,6d D) 5f, 4d 6 / 50 6. Og`ir va oddiy suv aralashmasidagi kislorodning massa ulushi 86 % ga teng bo`lsa, og`ir suvning aralashmasidagi massa ulushini (%) toping. A) 35.2 B) 64.8 C) 67.5 D) 32.5 7 / 50 7. Temirning yarmi kislorodda yondirilganda 116 g temir qo’sh oksidi hosil bo’ldi. Qolgan yarmi necha mol xlor bilan ta’sirlashadi? A) 1 B) 1.5 C) 3 D) 2 8 / 50 8. Elementning oksidlanish darajasi +2 bo’lganda elektironlar soni 10 ta bo’lsa undagi nuklonlar yig’ndisini, praton va neytronlar sonini aniqlang. A) 24, 12, 12 B) 24, 14, 14 C) 20, 10, 10 D) 24, 13, 11 9 / 50 9. Quyidagi xolatlarning qaysilarida faqat nordon tuz(lar) xosil bo’ladi? 1) 5Ca (OH)2 +4H3PO4=…+… 2) 6Ca (OH)2 +7H3PO4=…+… 3) 4Ca (OH)2 +3H3PO4=…+… 4) 4Ca (OH)2 + H3PO4=…+… 5) 1Ca (OH)2 +5 H3PO4=…+… 6) 5Ca (OH)2 +5H3PO4=…+… A) 1.2.3.4.6 B) 1.3.4.5 C) 2.4.5.6 D) 2.3.4.6 10 / 50 10. Quyidagilardan zaharli gazni aniqlang. A) azot B) volfram C) kislorod D) xlor 11 / 50 11. Qaysi element atomining oxirgi eliktironining kvant sonlari quyidagich (N=O, L=N-4, ml=+L, ms=+0.5). A) La B) As C) Ac D) Sb 12 / 50 12. Mn+6 ioni va V valentli Cl atomidagi toq elektronlarni arbital kvant sonlarini yig’indisini toping. A) 10 B) 9 C) 11 D) 7 13 / 50 13. Mo’l miqdordagi kadmiy sulfat eritmasi elektroliz qilinganda katodda faqat 2,8 g kadmiy ajraldi. Shunga mos keladigan javobni aniqlang. A) 1 soat davomida 1,2 A tok bilan elektroliz qilindi. B) 1825 sekund davomida 3 A tok bilan elektroliz qilindi. C) 9650 sekund davomida 0,5 A tok bilan elektroliz qilindi. D) 2 soat davomida 1,34 A tok bilan elektroliz qilindi. 14 / 50 14. 0,01 mol aluminiy sulfat tarkibidagi aluminiy ionlari sonini aniqlang (a = 1). A) B B) A C) D D) C 15 / 50 15. Cr ning qisqa elektron konfiguratsiyasi qanday bo’ladi? A) A B) B C) D D) C 16 / 50 16. 0,1 mol temir (III) – sulfat tarkibidagi temir ionlari sonini aniqlang (a = 0,5). A) B B) C C) D D) A 17 / 50 17. (a(HCN) = 10 %) bo’lgan eritmada 450 ta dissosialanmagan molekulaga nechta anion va kation to’g’ri keladi? A) 50 B) 150 C) 100 D) 200 18 / 50 18. Hayvon yog’lari (qattiq) tarkibida glitserin bilan birga uchraydigan kislota qoldig’ini aniqlang. A) linolein kislota B) stearin kislota C) olein kislota D) linol kislota 19 / 50 19. Alyuminiy va magniydan iborat 45 g aralashma suyultirilgan xlorid kislotada eritilganda yer yuzida eng ko’p tarqalgan metaldan ajralgan gazning hajmi qolgan metaldan ajralgan gazning hajmidan 2 marta katta bo’ldi. Aralashmadagi aluminiyning miqdorini (mol) aniqlang. A) 1 B) 1.5 C) 0.5 D) 2 20 / 50 20. E+2 ionidagi eliktronlarni qavatlardagi taqsimoti quyidagi deagrammada ifodalangan bo’lsa elementni oilasini aniqlang. A) d B) s C) f D) p 21 / 50 21. 127 gr CaCl2 eritmasida 409,36 ∙ 1023 dona elektron bor. Eritmadagi tuzning massa ulushini toping. A) 0.291 B) 30 C) 23.3 D) 0.39 22 / 50 22. 1400 ml 2 N li nitrat kislota eritmasini qaytarish uchun necha gramm mishyak (III) – sulfid kerak bo’ladi. Reaksiya davomida sulfat kislota hosil bo’ldi. A) 91.3 B) 147.6 C) 73.8 D) 36.9 23 / 50 23. 3,2 gramm kislorod saqlagan uglerod dioksid hajmini (l, n.sh.) aniqlang. A) 2.24 B) 5.6 C) 4.48 D) 3.36 24 / 50 24. 96 % li (p = 0,8 g/ml) etil spirt eritmasidagi suvni yo’qotish uchun texnik CaC2 ta’sir ettirilsa, 26,88 litr (n.sh.) gaz ajraldi. 9 litr shunday eritmadagi suvni yo’qotish uchun necha gramm CaC2 kerak? A) 320 B) 160 C) 256 D) 512 25 / 50 25. “Atomning eng yuqori energetic pog’onasidagi elektironlar soni guruh tartib no’meriga teng” – degan qoida qaysi elementlar uchun tegishli? A) bosh guruhcha elementlar uchun B) f-elementlar uchun C) yonaki guruh uchun D) d- elementlar uchun 26 / 50 26. Navro’z bayramida geliy bilan to’ldirilgan shar uchirish uchun 22 litr 2026,5 kPa bosimli konteneyrdan foydalanib hajmi 2 litr bo’lgan 1,1 atm li nechta shar tayyorlash mumkin. (T = const). A) 440 B) 200 C) 220 D) 400 27 / 50 27. Teng miqdorda olingan kaliy karbonat va kaliy gidrokarbonat aralashmasi xlorid kislota eritmasiga tashlandi va 0,15 mol tuz hosil bo’ldi. Ajralgan gaz hajmini (l, n.sh.) aniqlang. A) 5.6 B) 2.24 C) 4.48 D) 3.36 28 / 50 28. Elimentning tartib raqami quyidagilarni qaysi biriga teng bo’ladi. 1)atom massasiga, 2) pratonlar soniga, 3) neytrnlar soniga, 4) elektironlar soniga, 5) yadro zaryadiga, 6) bosh kvant sonlar yig’indisiga, 7) elektironlarining zaryadlari yig’indisiga, 8) zaryadli nuklonlar soniga, 9) valentligiga. A) 2, 4, 5, 6, 7, 8 B) 2, 4, 5, 7, 8 C) 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 D) 1,4,6,9 29 / 50 29. Qaysi aminokislota tarkibidagi C va O atomlari nisbati o’zaro teng? A) alanin B) sistein C) serin D) glutamin kislota 30 / 50 30. 1 mol ikkilamchi spirtni yoqish uchun 6 mol kislorod sarflandi. Spirtni aniqlang. A) etanol B) pentanol – 2 C) butanol – 2 D) 2 – metilpropanol – 2 31 / 50 31. Quyidagi reaksiyada bosim 3 marta oshirilsa reaksiya tezligi necha marta oshadi? 2Fe(q) + 3Cl2(g) = 2FeCl3(q) A) 86 marta oshadi. B) 27 marta oshadi. C) 54 marta oshadi. D) 81 marta oshadi. 32 / 50 32. Ammiak katalizatori platina ishtirokida oksidlanganda ammiakning konsentratsiyasi 2 marta oshirilsa, kislorodniki 3 marta oshirilsa, reaksiya tezligi qanday o’zgaradi? A) 2000 marta sekinlashadi B) 1400marta tezlashadi C) 3208 marta sekinlashadi D) 3888 marta tezlashadi 33 / 50 33. 1.2 mol fenol nitrat kislota bilan tasirlashib teng mol miqdorda orto para va pikrin kislotalar hosil qildi, nitrat kislota massasini toping. A) 130 B) 140 gr C) 84 gr D) 126 gr 34 / 50 34. Sistemada bosim 2 marta oshirilganda quyidagi qaysi reaksiya tezligi 16 marta oshadi? A) H2+S=H2S B) N2+H2=NH3 C) H2+O2=H2O D) H2+Cl2=HCl 35 / 50 35. Sellyulozani qaysi birikmasidan portlovchi modda olinadi? A) tetradixromat B) Trixlorsirka C) trinitrosellyuloza D) dixlorsirka 36 / 50 36. Muloqot bu – A) Muloqot o’zaro axbort ayri boshlash jarayoni B) Odamning birgalikdagi faoliyatlari extiyojlaridan kelib chiqadigan turli faolliklari mobaynida bir-birlari bilan o’zaro munosabatga kirishish jarayoni C) Hamkorlikdagi faoliyat samarasini belgilovchi munosabat jarayoni D) Shaxslararo munasobatlar tizimi. 37 / 50 37. Talim tarbiya berishning suhbat metodiga asos solgan faylasuf. A) Sitseron B) Platon C) Demosfen D) Suqrot 38 / 50 38. Metodika bilan pedagogik tehnologiya tushunchalarini izohi qaysi javobda ko`rsatilgan? A) Metodika – metod va usullar majmui, tehnologiya esa ta’lim tamoyillari va qonuniyatlaridir. B) Pedagogik tehnologiya metodikaning tarkibiy qismiga kiradi C) Metodika - bu o`quv jarayonini tashkil etish va o`tkazish bo`yicha tavsiyalar majmuasi; pedagogik tehnologiya – pedagogik muvaffaqiyatni kafolatlay oladigan o`quvchi shahsini shakllantirish jarayonining loyihalash tashkiliy-pedagogik hatti-harakatlar majmuasi; D) Metodika – bu hususiy pedagogika, tehnologiya esa usullar majmuidir. 39 / 50 39. Kеys-stadi ilk marta qayеrda va qachon qo’llanilgan edi? A) Oksford univеrsitеtining huquq maktabida 1880 yilda B) Manchеstеr univеrsitеtining huquq maktabida 1870 yilda C) Garvard univеrsitеtining huquq maktabida 1870 yilda D) Garvard univеrsitеtining huquq maktabida 1830 yilda 40 / 50 40. Obro’ orttira olish qobiliyati ko’rsatilgan qatorni toping? A) To’g’ri muomala qila bilish qobiliyati. B) O’quvchilar jamoasini uyushtirish muhim vazifalarni hal etishga ruhlantirish. C) O’quvchilarga bevosita emotsional irodaviy ta’sir ko’rsatish va obro’ orttira olishidir. D) O’z harakatlarining oqibatlarini oldindan ko’rish. 41 / 50 41. Muomalada verbal ta’sir? A) Ko’z qarashlari va xissiy ifoda. B) Xatti-harakatlar orqali ta’sir etish. C) So’z orqali ta’sir etish. D) Nutqsiz ta’sir etish. 42 / 50 42. Axborotli texnologiyalari bu...? A) Pedagogik texnologiyaning tarkibiy qismi B) Nazorat turlari (joriy, oraliq, yakuniy) C) O’zaro ta’sirlar D) Pedagogikada monitoring 43 / 50 43. O`qituvchining kuzatuvchanlik qobilyati- A) Bolalarga yaqinlasha olish qobilyati. B) O`quvchining ichki dunyosiga kira bilish, o`quvchi shaxsini va uning ruhiy holatini tushuna bilish bilan bog`liq bo`lgan psixologik kuzatuvchanlik qobilyati. C) Guruhiy faoliyatni shakllantirish qobilyati. D) Hamkorlikdagi faoliyatni tashkil etish qobilyati 44 / 50 44. Noverbal nutq turlari to’g’ri keltirilgan qatorni toping? A) Og’zaki va yozma nutq. B) Mimika, pantomimika nutq, signifikatsiya, daktilogik nutq, morze alifbosi C) So’z mimika aks sado axborot. D) Mimika, fantomimika, og’zaki nutq. 45 / 50 45. Mahorat bu – A) Pedagogik mehnat samarasi. B) Tug`ma talant yoki nasldan naslga o`tuvchi xususiyat. C) Yuqori darajadagi va doimo yuksalib boruvchi tarbiya va o`qitish san’atidan iborat. D) S. O`qituvchilar uchun standart ish usuli. 46 / 50 46. Texnologiya» so’zining lug’aviy ma’nosi? A) «Texne» - mahorat, san’at, «logos» - tushuncha ta’limot B) «Texne» - san’at, «logos» – tushuncha o’qitish C) «Texne» - mehnat, san’at, «logos» - tushuncha bilim D) «Texne» - qobiliyat, san’at, «logos» - tushuncha ta’lim 47 / 50 47. Zig-zak metodiga to’gri ta’rif berilgan qatorni ko’rsating. A) Tushuncha, tikish, chiziq. B) Solishtirish, taqqoslash, mustahkamlash. C) Siniq chiziq, ilonizi, egri-bugri. D) Ilonizi, uzun chiziq, solishtirish. 48 / 50 48. Muloqot texnologiyasi necha bosqichda olib boriladi. A) 6 B) 8 C) 7 D) 5 49 / 50 49. O`qituvchi nutq qobilyati – A) To`g`ri muloqot maromlarini egallash qobiliyati B) Paralingvistik ta’sir o`tkazish qobilyati C) Nutq yordamida o`z fikr va tuyg`ularini aniq ifodalash qobilyati. D) Verbal qobiliyati 50 / 50 50. O`qituvchining tashkilotchilik qobilyati- A) Guruhiy faoliyatni shakllantirish qobilyati. B) O`quvchilar jamoasini uyushtirsh, jipslashtirish, muhum vaifalarni hal etishga ruhlantirish qobilyati. C) Bolalarga yaqinlasha olish qobilyati. D) Hamkorlikdagi faoliyatni tashkil etish qobilyati. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz