Pedagogik mahorat №5 Yanvar 19, 2024 da chop etilgan InfoMaster tomonidan Pedagogik mahorat №5 ga fikr bildirilmagan. 0% 154 123456789101112131415161718 Pedagogik mahorat №5 Attsetatsiya 2024 Pedagogik mahoratni aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 18 1. “ Til shirinligi- ko’pincha yoqimli, muloyimligi esa foydali. Shirin so’z ko’ngillar uchun asal kabi totlidir “ xush muomalalikning ahamiyati haqida nurxikmat fikr mualifi. A) .M. Qoshg’ariy B) A.navoiy C) Yusuf xos xojib D) Ibn sino 2 / 18 2. Pedagogik texnologiyaning didaktik maqsadlari bu - ... A) Talaba, o’qituvchi, o’quv materiallari B) Talaba, ta’lim, tarbiya, maqsadi, ta’lim, tarbiya mazmuni. C) Rivojlantiruvchi maqsad D) Kommunikativ vositalar 3 / 18 3. ,,Tarbiyachi o`zini shunday tutish kerakki, uning har bir harakati tarbiyalasin va har doim o`zining nimani xoxlaganligini va nimani xoxlamasligini bilishi zarur. Agar tarbiyachi buni bilmasa, u kimni tarbiyalay oladi”, degan fikr muallifi. A) Sh.a amanashveli B) K.d ushinskiy C) S.makarenko D) A avloniy 4 / 18 4. O’quv faoliyatini boshqarish haqidagi sohalar quyidagi javoblarning qaysi birida to’g’ri ko’rsatilgan? A) O’qitish nazariyasi B) Barcha javoblar to’g’ri C) O’qitish texnologiyasi D) O’qitish texnikasi 5 / 18 5. «Shaxsga yo’naltirilgan ta’lim» texnologiyasi muallifi? A) Lerner i.ya B) Saidaxmedov n.s. C) Nazarova t.s D) Bespalg’ko p 6 / 18 6. Pedagogik muammolar muvofaqiyatini ta’minlovchi asosiy omillar. A) O’qituvchining talabchanligi prensipialligi B) Pedagogik qobilyatning mavjudligi va pedagogik nazokat C) O’qituvchining notiqlik sa’nati D) So’z boyligi notiqligi 7 / 18 7. Pedagogik tasir ko’rsatishning asosiy usullari. A) Ishontirish va maqulash B) Rag’batlantirish, jazolash C) Pedagogik tajriba D) Talab istiqbol rag’batlantirish va jazolash, jamoatchilik fikri. 8 / 18 8. Pеdagogik tеxnologiyaning eng asosiy xususiyati nimadan iborat? A) .Intеrfaol usullardan foydalanishni nazarda tutadi. B) .O’quv maqsadlarini bеlgilaydi. C) .O’quv maqsadlariga erishishni kafolatlaydigan o’quv jarayonini loyihalashni nazarda tutadi. D) .Ta'lim samaradorlini oshiradi. 9 / 18 9. Didaktik jarayon strukturasi ... A) Motiv bosqich, o’quv-bilim faoliyati va boshqaruvdan iborat B) O’quvchi va o’qituvchining, birgalikdagi faoliyatidan iborat C) O’quvchining xususiy-o’rganuvchanlik faoliyatidan iborat D) Ta’lim va tarbiya berish 10 / 18 10. “Ilm insonlarning madori, hayoti, porloq kelajagi, rahbari, najotiga aylangan. Ilm inson uchun g’oyat oily va muqaddas fazilat.” Ilmga berilgan ushbu ta’rif muallifi: A) Avloniy B) A. Navoiy C) M.qoshq’ariy D) Yusuf xos hojib 11 / 18 11. Test-bu A) Nazorat B) Topshiriq C) Topshiriq va etalon D) Sinov 12 / 18 12. O’quvchilarning kasbiy mahoratini takomillashtirish tog’risida fikr bildirgan evropa olimlari qaysi qatorda to’g’ri ko’rsatilgan. A) Lokk, ushiniskiy B) Platon, sitseron C) Ykomenskiy, d.lokk, d. Pestalotsi, destverg, d.ushinskiy D) Ya.komenskiy, demosfen 13 / 18 13. Pt ta’lim maqsadini aniqlang. A) Rivojlantiruvchi va shakllantiruvchi B) Mavzu bo’yicha umumiy belgilashda taqozo etadi C) Mavzu bo’yicha tashhislanuvchan tarzda o’rnatishni D) Mikro maqsadlarga aylantirish 14 / 18 14. O’quvchining o’quv-bilim faoliyati tuzilmasi. A) Boshqarishning ob’ekt va sub’ektlaridan tashkil topgan. B) To’g’ri va teskari aloqadan iborat C) Muloqotmandlik va tashkilotchilik D) Mo’ljalli, boshqaruvchi, tekshiruvchi, kuzatuvchi harakatlar bosqichidan iborat 15 / 18 15. O’qitishning jarayonini tashkil etishda bir muncha keng tarqalgan yondashuvlarni belgilang. A) Individual, guruhli, frontal B) Izohli-tasvirli, texnologik, ijodiy C) Nazariy va amaliy D) Stapionar, erkin-eksternat 16 / 18 16. Pedagogik mahorat bu- A) Pedagogik jarayonning barcha shakllarini eng qulay va samarali holatda tashkil etish, ularni shaxs kamolati maqsadlari tomon yo`naltirish. B) Tarbiyalanuvchilarda jamiyat uchun zarur bo`lgan faoliyatga moyillik uyg`otish C) Tarbiyalanuvchilarda dunyoqarash, qobilyatni shakllantirish. D) Barcha javoblar to`g`ri 17 / 18 17. O’qituvchinng o’quvchilar bilan muloqot jarayonida paydo bo’ladigan turli ziddiyatli vaziyatlarni bartaraf etish uchun…..? A) Ota –onasini o’quv muasasasiga chaqirtirishi va suxbat o’tqazish ogoxlantirish kerak. B) O’zi ishlayotgan o;quv muassasi rahbariyatiga yordam so’rab murojat qilish kerak C) Darhol tartibsiz o’quvchining to’lib o’tta nisbatan tarbiyaviy jazo metodini qo’last shart . D) Avvalo o’z iqtidoriga, pedogogik va psixologik mahoratiga tayanish lozim 18 / 18 18. Muloqotning interaktiv jihati- A) Shaxslar’aro munosabatlarning mehanizmlari. B) Muloqotga kirishuvchilarning axborot ayriboshlash jarayoni C) Muloqotga kirishuvchilarning o’zaro bir birlarini idrok qilish jarayoni D) Muloqotga kirishuvchilarning hatti harakatlari orqali ta’sir o’tkazish jarayoni 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Author: InfoMaster Pedagogik mahoratni aniqlash