Pedagogik mahorat №3 Yanvar 17, 2024 da chop etilgan InfoMaster tomonidan Pedagogik mahorat №3 ga fikr bildirilmagan. 0% 229 1234567891011121314151617181920 Pedagogik mahorat №3 Attsetatsiya 2024 Pedagogik mahoratni aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. Pedagogikaga oid adabiyotlarda mustaqil ishlarning qaysi turlari qayd qilingan? A) G’oyaviy, nazariy saviyasini oshirish, kasbiy mahorati va madaniyatini shakllantirish B) Namunalar bo’yicha mustaqil ishlar: rekonstruktiv-variantiv, evristik, ijodiy tadqiqot C) Shaxsiy va kasbiy D) Ilmiylik va ijodiy tadqiqot 2 / 20 2. Masofadan o’qitishning tarkibiy belgilari? A) O’quvchi-o’qituvchi-kommunikatsiya B) Kommunikatsiya- o’qituvchi-o’quvchi C) O’qituvchi-kommunikatsiya-o’quvchi D) O’qituvchi-o’quvchi-kommunikatsiya 3 / 20 3. Internet, yoki biror bir kommunikativ moslama (masalan lakal) tarmoq orqali sizga qulay bo’lgan vaqtda o’qitishga nima deb ataladi? A) Innovatsion o’qitish B) Masofadan o’qitish C) Internet tarmoqlararo D) Lektor o’qitish 4 / 20 4. Masofadan o’qitishning tashkiliy-iqtisodiy afzalligi nimadan iborat? A) Innovatsion ukitish, lektor o’qitish, testlar B) Talabalar uchun auditoriyalar, yotoqxonalar zarur emas. C) Elektron kutubxona, testlar, mulg’timediya o’qitish D) Moliyaviy xarajatlar asosan o’quv-uslubiy materiallar tayyorlash uchun maxsus auditoriyalar uchun sarflanadi 5 / 20 5. Pedagogning umumiy madaniyati nimalardan iborat? A) Kasbiy ahamiyatli madaniyat B) Kasbiy faoliyatda yetukligi C) Ijtimoiy madaniyat D) Bilimi, ishonchi, qobiliyati va xulqi 6 / 20 6. Didaktikaga oid adabiyotlarda o’qitish metodlarining qaysi bog’liqliklari qayd qilinadi? A) O’quv jarayonida o’rganilayotgan fan asoslarining muayyan davrdagi metodlariga bog’liq B) Ta’lim oluvchilarning bilimi va rivojlanish darajasiga bog’liq C) Bayon kilinadigan materialning xarakteriga bog’liq D) O’quv mashg’ulotlarining didaktik maqsadlari va vazifalariga bog’liq 7 / 20 7. Masofadan o’qitishning afzallik tomonlari? A) Elektron kutubxona, innovatsion o’qitish B) O’qish muddatini o’quvchi o’zi belgilaydi, qisqa muddat ichida ko’p hajmdagi axborotni uzatish va qabul qilish sharoiti mavju C) Testlar, elektron kutubxona, lektor o’qitish D) Masofadan o’qitish, mulg’timediya o’qitish 8 / 20 8. O’quv-bilish faoliyatini tashkil etish va amalga oshirish metodlarini ko’rsating? A) Induktiv va deduktiv B) (O’qituvchi rahbarligida mustaqil ish metodlari) hammasi C) Reproduktiv va muammoli-ijodiy D) Ifodali, ko’rgazmali, amaliy 9 / 20 9. Joriy etmoq, hisoblab chiqmoq, namoyish etmoq, foydalanmoq, o’rgatmok, belgilash, joriy etish, aniqlamoq, ruyobga chiqarish, yechmoq qaysi tushunchaga kiradi? A) Qo’llash B) Baholash C) Tushunish D) Bilish 10 / 20 10. Ixtiro qilmoq, umumlashtirish, birlashtirish, rejalashtirish, ishlab chiqmoq, tizimlashtirmok, birlashtirmoq, tuzmoq, yaratmoq, loyihalashtirmoq qaysi tushunchaga kiradi? A) Baholash B) Tushunish C) Qo’llash D) Sintez 11 / 20 11. Qaysi amerikalik olim oliy o’quv yurtlari uchun pedagogik texnologiya usulining individuallashtirilgan tizimini ishlab chiqqan? A) A.romishevskiy B) F.s.keller C) C.guzeev D) R.gang’e 12 / 20 12. Pedagog uchun eng zarur nutq madaniyatini belgilang? A) Nutqning grammatik to’g’riligi, uning leksik boyligi, aniq va ravshan ifodalanganligi B) Keng fikrlilik, tinglovchini zeriktirmaydigan muloqot o’rnatish C) Tanqidiy nuqtai nazar, o’z fikrini himoya qilish D) Tinglay olish, qo’llab-quvvatlash 13 / 20 13. Alil keltirmoq, almashtirmoq, oydinlashtirmoq, belgilamoq, tushuntirmoq, o’tkazmoq, aylantirmoq, ko’rsatmoq, sharxlamoq, ochmoq qaysi tushunchaga kiradi? A) Tushunish B) Bilish C) Sintez D) Analiz 14 / 20 14. Masofadan o’qitish uslubiy materiallari? A) Darslik, audio va video darsliklar, on-layn darslar (internet saxifa), elektron kutubxona, testlar, mulg’timedia- elektron darslik va albatta axborot texnologiya vositalari B) Mulg’timediya o’qitish, innovatsion o’qitish, testlar C) Innovatsion o’qitish, lektor o’qkitish, elektron kutubxona D) Masofadan o’qitish, lektor o’qitish, innovatsion o’qitish 15 / 20 15. Informatsiyalar almashuvini tahminlovchi magistraldir uning yordamida dunyo bilimlar manbaiga kirish, qisqa vaqt ichida mahlumotlar yig’ish, ishlab chiqish va uning texnik vositalarini masofadan turib nima orqali boshqarish mumkin? A) Masofadan o’qitish B) Internet tarmoqlararo C) Lektor o’qitish D) Innovatsion o’qitish 16 / 20 16. Isbotlamoq, o’lchamoq, asoslash, mahqullash, baho berish, tekshirmoq, nazorat etmoq, solishtirmoq, taqqoslash qaysi tushunchaga kiradi? A) Baholash B) Bilish C) Sintez D) Analiz 17 / 20 17. Oliy ta’lim nechta bosqichdan iborat? A) 3 B) 4 C) 2 D) 5 18 / 20 18. Bilish jarayoniga alohida ahamiyat berib, insonlarning bilishga bo’lgan intilishlarini keng yoritgan alloma asari bilan ko’rsating? A) Alisher navoiyning”maxbub-ul qulub» B) Forobiyning ”baxt saodatga erishuv” to’g’risida C) Abdurahmon jomiyning ”musiqa” risolasi D) Abu rayxon beruniy “mashud qonuniy” 19 / 20 19. «Lektor» qanday tizim? A) O’quv jarayonini uzluksiz, uzoq vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi. B) Bu dasturlar yig’indisi, u auditoriyali o’qitishda zamonaviy komp’yuter texnologiyasidan foydalanishga imkoniyat beradi. C) O’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish. D) Baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari. 20 / 20 20. Chiqarmoq, ajratish, tabaqalashtirish, tasniflash, oldindan aytish, bo’lib chiqmoq, taqsimlash tekshirmoq. A) Baholash B) Bilish C) Analiz D) Sintez 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Author: InfoMaster Pedagogik mahoratni aniqlash