Uy » Diagnostika testlari » Fizika fanidan diagnostika savollari Diagnostika testlari Fizika fanidan diagnostika savollari InfoMaster Dekabr 4, 2023 239 Ko'rishlar 0 SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0% 0 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 OMAD YOR BO'LSIN! Fizika fanidan diagnostika savollari Tayyorgarlik uchun test savollari! 1 / 50 1. Vоdоrоd atоmi tarkibida qanday zaryadli zarralar mavjud? A) 1ta elеktrоn 2ta prоtоn B) 1ta prоtоn, 1ta elеktrоn C) 1ta nеytrоn 2ta prоtоn D) 1 ta elеktrоn 2 / 50 2. O‘tkazgich materialdan yasalgan halqaga magnitning shimoliy qutbi yaqinlashtirilsa qanday ta’sir kuzatiladi? A) Itariladi B) Magnitning tezligiga bog‘liq C) Halqaning diametriga bog‘liq D) Tortiladi 3 / 50 3. Suvli idish tubida zichligi suvdan yengil bo‘lgan materialdan yasalgan jism ip bilan bog‘lab qo‘yilgan. Ip uzib yuborilganda, jism suv yuziga qalqib chiqadi. Bunda suv – jism sistemasining potensial energiyasi qanday o‘zgaradi? A) o‘zgarmaydi B) Jism massasiga bog‘liq C) Kamayadi D) Jismning o‘lchamlariga bog‘liq 4 / 50 4. Yulduzli osmon nechta Yulduz turkumiga ajratilgan? A) 30 B) 88 C) 12 D) 60 5 / 50 5. Fokus masofasi F bo‘lgan linzada buyum linzadan qanday uzoqlikda joylashtirilsa tasvir o‘lchami teng bo‘ladi? A) 4F B) 3F C) 2F D) F/2 6 / 50 6. Qora daraxt so‘zidan olingan. Ko‘p miqdorda oltingugurt aralashtirilgan kauchuk boshqa moddalardan elektr saqlash xususiyati bilan farq qiladi? A) Ebonit B) Magnit C) Ishqalanuvchi jismlar D) Elektr 7 / 50 7. O‘zgaruvchan tok manbaiga rezistor, kondensator va g‘altak ulandi. Kuchlanish tebranishlarining amplitudasi resistorda 4 V ga, kondensatorda 6 V ga, g‘altakda esa 3 V gat eng. Manba qisqichlaridagi kuchlanish tebranishlarining amplitudasi necha voltga teng? A) 5 B) 3 C) 4 D) 2 8 / 50 8. Massasi 1 tonna bo‘lgan lift tekis tezlanuvchan harakat qilib, 10 s da 20 m masofaga tushdi. Lift kabinasini ko‘taruvchi arqonning taranglik kuchini toping. (kN) A) 10 B) 8.8 C) 9.6 D) 9 9 / 50 9. Sig‘imi 83,1 sm3 idishdagi gazning temperatutasi 270 C. Idishdan 1018 dona molekula chiqib ketsa, uning bosimi qanchaga kamayadi? A) 20 Pa. B) 30 Pa C) 50 Pa D) 40 Pa 10 / 50 10. Avtomatdan bir sekundda 10 ta o‘q otiladi. Har bir o‘qning massasi 4g, boshlang‘ich tezligi 500 m/s. Avtomatning orqaga bergan o‘rtacha kuchini toping. A) 5N B) 25N C) 20N D) 10N 11 / 50 11. «FSMU» ning maqsadi? A) Guruhlarning muammoli vaziyatning oqibatlari to‘g‘risida fikr yuritishi, B) muqobil yechimlarni tanlash C) O‘quvchilarni tarqatilgan oddiy qog‘ozga o‘z fikrlarni aniq va qisqa holatda ifoda etib, tasdiqlovchi dalillar yoki inkor etuvchi fikrlarni bayon etishga o‘rgatish D) Guruhlarning muammoli vaziyatning YEchimini ishlab chiqishi har bir yechimning imkoniyatlari va to‘siqlarni tahlil qilish 12 / 50 12. «FSMU» ning yoyilmasi to‘g‘ri ko‘rsatilgan qatorni toping? A) F-fikringizni bayon eting, S-fikringizni bayoniga sabab ko‘rsating, M- ko‘rsatgan sababingizni isbotlab misol keltiring, U- fikringizni umumlashtiring B) Ffikringizni yozing, Sfikringizni bayoniga sabab ko‘rsating, M ko‘rsatgan sababingizni isbotlab misol keltiring, U fikringizni umumlashtiring C) Ffikringizni bayon eting, S fikringizni so‘zlab bering, M ko‘rsatgan sababingizni isbotlab misol keltiring, U fikringizni umumlashtiring D) Ffikringizni bayon eting, S fikringizni bayoniga sabab ko‘rsating, M ko‘rsatgan sababingizni isbotlab misol keltiring 13 / 50 13. Tayanch kompetensiya turlari... A) Matematik savodxonlik, fan va texnika yangiliklaridan xabardor bo‘lish hamda foydalanish, Umummadaniy, Ijtimoiy faol fuqarolik, Shaxs sifatida o‘zo‘zini rivojlantirish kompetensiyalari B) Umummadaniy , Ijtimoiy faol fuqarolik , Shaxs sifatida o‘zo‘zini rivojlantirish kompetensiyalari C) Axborot bilan ishlash, Kommunikativ , Matematik savodxonlik, fan va texnika yangiliklaridan xabardor bo‘lish hamda foydalanish, Umummadaniy, Ijtimoiy faol fuqarolik kompetensiyalari D) Axborot bilan ishlash, Kommunikativ, Matematik savodxonlik, fan va texnika yangiliklaridan xabardor bo‘lish hamda foydalanish, Umummadaniy, Ijtimoiy faol fuqarolik, Shaxs sifatida o‘z-o‘zini rivojlantirish kompetensiyalari 14 / 50 14. “SWOT” so‘zi qaysi so‘zlarning qisqartmasidan olingan? A) strength, weakness, opportunity, there B) Strength, weakness, opportunity, threat C) strength, works, opportunity, threat D) strength, weakness, opportunity 15 / 50 15. “Bahs-munozara” metodi tuzilmasi qanday? A) Turli fikrlar tinglanadi, Muammoli savol tashlanadi, Fikrg‘oyalar to‘planadi, Tahlil qilinadi, Aniq va maqbul yechimni topish B) Muammoli savol tashlanadi, Turli fikrlar tinglanadi, Fikrg‘oyalar to‘planadi, Tahlil qilinadi C) Muammoli savol tashlanadi, Turli fikrlar tinglanadi, Fikr-g‘oyalar to‘planadi, Tahlil qilinadi, Aniq va maqbul yechimni topish D) Aniq va maqbul yechimni topish, Muammoli savol tashlanadi, Turli fikrlar tinglanadi, Fikrg‘oyalar to‘planadi, Tahlil qilinadi 16 / 50 16. “Bahs-munozara” metodi - … A) biror mavzu bo‘yicha ta’lim oluvchilar bilan o‘zaro bahs, fikr almashinuv tarzida o‘tkaziladigan o‘qitish metodi B) biror muammo bo‘yicha ta’lim oluvchilar tomonidan bildirilgan erkin fikr va mulohazalarni to‘plab, ular orqali ma’lum bir yechimga kelinadigan metod C) ta’lim oluvchilarda muammoli vaziyatlarning sabab va oqibatlarini tahlil qilish hamda ularning yechimini topish bo‘yicha ko‘nikmalarini shakllantirishga qaratilgan metod D) ta’lim oluvchilar tomonidan ha?tiy vaziyatning har xil shartsharoitlarini sahnalashtirish orqali ko‘rsatib beruvchi metod 17 / 50 17. Rolli o‘yin bu-… A) biror mavzu bo‘yicha ta’lim oluvchilar bilan o‘zaro bahs, fikr almashinuv tarzida o‘tkaziladigan o‘qitish metodi B) ta’lim oluvchilarda muammoli vaziyatlarning sabab va oqibatlarini tahlil qilish hamda ularning yechimini topish bo‘yicha ko‘nikmalarini shakllantirishga qaratilgan metod C) ta’lim oluvchilar tomonidan hayotiy vaziyatning har xil shart-sharoitlarini sahnalashtirish orqali ko‘rsatib beruvchi metod D) biror muammo bo‘yicha ta’lim oluvchilar tomonidan bildirilgan erkin fikr va mulohazalarni to‘plab, ular orqali ma’lum bir yechimga kelinadigan metod 18 / 50 18. Umumiy o‘rta ta’limning tayanch o‘quv rejasida fizika astronomiya faniga 8-sinflar uchun haftalik umumiy soat qancha? A) 1 B) 4 C) 2 D) 3 19 / 50 19. Rolli o‘yin bu-… A) ta’lim oluvchilar tomonidan hayotiy vaziyatning har xil shart-sharoitlarini sahnalashtirish orqali ko‘rsatib beruvchi metod B) ta’lim oluvchilarda muammoli vaziyatlarning sabab va oqibatlarini tahlil qilish hamda ularning yechimini topish bo‘yicha ko‘nikmalarini shakllantirishga qaratilgan metod C) biror muammo bo‘yicha ta’lim oluvchilar tomonidan bildirilgan erkin fikr va mulohazalarni to‘plab, ular orqali ma’lum bir yechimga kelinadigan metod D) biror mavzu bo‘yicha ta’lim oluvchilar bilan o‘zaro bahs, fikr almashinuv tarzida o‘tkaziladigan o‘qitish metodi 20 / 50 20. Umumiy o‘rta ta’limning tayanch o‘quv rejasida fizika, astronomiya faniga 6-sinflar uchun haftalik umumiy soat qancha? A) 2 B) 1 C) 3 D) 4 21 / 50 21. Umumiy o‘rta ta’limning tayanch o‘quv rejasida fizika astronomiya faniga 7-sinflar uchun haftalik umumiy soat qancha? A) 4 B) 1 C) 3 D) 2 22 / 50 22. O‘zbekiston Respublikasi umumiy o‘rta va o‘rta maxsus, kasb-hunar ta’limi tizimida davlat ta’lim standartlariga asoslangan holda umumta’lim fanlarini o‘rganish A1+ standart darajasi qanday nomlanadi? A) Umumta’lim fanlarini o‘rganishning kuchaytirilgan boshlang‘ich darajasi B) Umumta’lim fanlarini o‘rganishning tayanch darajasi C) Umumta’lim fanlarini o‘rganishning boshlang‘ich darajasi D) Umumta’lim fanlarini o‘rganishning kuchaytirilgan tayanch darajasi 23 / 50 23. “Keys-stadi” metodining muammoli ta’lim metodidan farqi? A) taqdimot qilinmaydi B) o‘quvchilar bilan yakka tartibda ish olib boriladi C) real vaziyatlarni o‘rganish asosida aniq qarorlar qabul qilishga asoslanadi D) “Keysstadi”da guruhlarda ishlanmaydi 24 / 50 24. «Keys-stadi» - qaysi so‘zdan olingan va lug‘aviy ma’nosi? A) Inglizcha so‘z bo‘lib, «case» – aniq vaziyat, hodisa, «study» – o‘rganmoq, tahlil qilmoq ma’nolarini beradi B) Inglizcha so‘z bo‘lib, «case» – real voqea, «study» –studiya ma’nolarini beradi C) Lotincha so‘z bo‘lib, «case» – aniq vaziyat, hodisa, «study» – o‘rganmoq, tahlil qilmoq ma’nolarini beradi D) Inglizcha so‘z bo‘lib, «case» – o‘rganmoq, tahlil qilmoq, «study» – aniq vaziyat, hodisa ma’nolarini beradi 25 / 50 25. “SWOT-tahlil” yoyilmasi to‘g‘ri keltirilgan javobni toping. A) S sabablari, Wzaif, kuchsiz tomonlari, O kuchli tomonlari, Tto‘siqlar B) S-kuchli tomonlari, W-zaif, kuchsiz tomonlari, O-imkoniyatlari, T-to‘siqlar C) Skuchli tomonlari, Wzaif, kuchsiz tomonlari, Oyutuqlari, Tto‘siqlar D) S imkoniyatlari, Wzaif, kuchsiz tomonlari, O kuchli tomonlari, Tto‘siqlar 26 / 50 26. “SWOT” so‘zi qaysi so‘zlarning qisqartmasidan olingan? A) strength, works, opportunity, threat B) strength, weakness, opportunity, threat C) strength, weakness, opportunity D) strength, weakness, opportunity, there 27 / 50 27. Raqamli diktant texnologiyasidan qaysi holatlarda foydalanish mumkin? A) Guruhlarda B) Individual C) Jamoada D) Barcha holatlarda 28 / 50 28. Tovush balandligi nimaga bogliq? A) tovush to‘lqin uzunligiga B) tovush chastotasiga C) tovush ampilitudasiga D) tovush tarqalish tezligiga 29 / 50 29. Agar matematik mayatnikning uzunligi 4 marta ortsa, uning chastotasi qanday o‘zgaradi? A) 4 marta ortadi B) 2 marta kamayadi C) 2 marta ortadi D) o‘zgarmaydi 30 / 50 30. Qaysi jarayonda sistemaning ichki energiyasining o‘zgarishi uzatilgan issiqlik miqdoriga teng? A) izotermik B) adiabatik C) izoxorik D) izobarik 31 / 50 31. Quyosh energiyasining boshqa turdagi energiyasidan afzalligi nimada? A) xoxlagan xududda qurish mumkinligida B) zararsizligida C) ekologik jihatdan D) FIK kattaligida 32 / 50 32. Muammoli ta’lim mashg‘ulotlari davomida o‘quvchilar bilan qanday ishlash mumkin? A) Faqat juftlikda B) Faqat yakka tartibda C) Faqat guruh bo‘lib D) Yakka, guruh, jamoa bo‘lib 33 / 50 33. Fizika ta’limining yangi dasturiga qaysi O‘rta Osiyolik olimlarning fikrlari kiritilgan? A) Imom Ismoil al Buxoriy, Alisher Navoiy, Naqshbandiy B) Beruniy, Ar-Roziy, Ibn Sino, Forobiy, Chag‘miniy C) Ulug‘bek, Yassaviy, Axmad Yugnakiy, Maxmud Qoshg‘ariy D) Farg‘oniy, Xorazmiy, AtTusiy, Koshiy 34 / 50 34. “Har kim har kimga o‘rgatadi” texnalogiyasi o‘quvchiga qanday imkoniyatlar yaratadi? A) Bilimlarini mustahkamlash imkoniyati yaratiladi B) Yangi ma’lumotlar olish imkoniyatining yaratilishi C) O‘quvchilar guruhlarda ishlash ko‘nikmasini hosil qiladilar D) Taqdimot qilishni o‘rganadi 35 / 50 35. Didaktik o‘yinli texnologiyalar nimaga asoslangan? A) Guruhlarda ishlashga B) Individual ishlashga C) O‘quvchi faoliyatini faollashtirishga D) Mulohaza yuritishga 36 / 50 36. Xatoliklar necha turga bo‘linadi? A) kki turg: absolyut va sistematik xatolik B) Ikki turga: tasodifiy va sistematik xatolik C) Ikki turga: absolyut va tasodifiy xatolik D) Ikki turga: absolyut va nisbiy xatolik 37 / 50 37. O‘lchashlar necha turga bo‘linadi? A) Ikki turga: sistematik va nisbiy B) Ikki turga: absolyut va nisbiy o‘lchash C) Ikki turga: bevosita va bilvosita o‘lchash D) Ikki turga: absolyut va tasodifiy 38 / 50 38. Laboratoriya ishlarini bajarishda o‘lchash deganda nima tushuniladi? A) Absolyut va nisbiy xatolikni aniqlashga aytiladi B) Natijalarni olish va absolyut xatolikni aniqlashga aytiladi C) Laboratoriya o‘tkazishda olingan natijalarni tahlil qilishga aytiladi D) Aniqlanayotgan kattalikni birlik deb qabul qilingan kattalik bilan taqqoslashga, ya’ni birlikdan necha marta farq qilishini aniqlashga aytiladi 39 / 50 39. Interfaol ta’limda o‘quvchilarga beriladigan vazifalar an’anaviy ta’limdan nimasi bilan farq qiladi? A) O‘quvchini topshiriqlarni bajarishda mustaqil fikrlash, o‘z fikr mulohazalarini boshqalarga solishtirish va yakuniy xulosaga kelish B) Topshiriqlar amaliyotga bog‘langan bo‘ladi C) Uzluksizligi bilan D) Ilmiyligi va hayotiyligi bilan 40 / 50 40. Ta’lim jarayonining asosini nima tashkil etadi? A) Tarqatmalar, texnikvositalar B) Darslik ko‘rgazmali qurollar C) DTS, o‘quv reja, dastur, darslik D) O‘quv reja, dastur, dars ishlanmasi 41 / 50 41. Fizikadan o‘quv eksperimentiga qo‘yiladigan asosiy metodik talablarni ko‘rsating A) odda bayon qilinishi, ko‘rgazmalilik B) Sodda bayon qilinishi C) Ilmiy aniqligi, tog‘ri bayon qilinishi, ko‘rgazmalilik D) Ilmiy aniqligi, to‘g‘ri bayon qilinishi 42 / 50 42. Chana qorda sirpanib borayotganda chanaga uni tortib borayotgan itlar qo‘shilgan arqon 0,5 Kn maksimal kuch bilan ta’sir qiladi. Agar ishqalanish koeffitsiyenti 0,1 ga teng bo‘lsa, shu arqon massasi (kg) qancha keladigan yukli chanani siljita oladi? A) 200 B) 400 C) 500 D) 300 43 / 50 43. Fizikada masala yechish necha bosqichdan iborat? A) 3 bosqichdan- uning shartini o‘qish, tahlil qilish va yechish B) 2 bosqichdan uning shartini o‘qish va yechish C) 4 bosqichdan uning shartini o‘qish, tahlil qilish, va yechish, baholash D) 2 bosqichdan tahlil qilish va yechish 44 / 50 44. Fizikaviy tafakkurni shakllantirishda qaysi jarayon muhim hisoblanadi? A) Masalalar yechish B) Fizikadan yozma ish olish C) Og‘zaki so‘rash D) O‘qitishda ko‘rgazmalilikdan foydalanish 45 / 50 45. Demonstratsion eksperiment yordamida yechiladigan masalalar…… deyiladi. A) Hisoblash masalalari B) Sifatga oid masalalar C) Eksperimental masalalar D) Grafik masalalar 46 / 50 46. Hisoblash ishlari o‘tkazilmasdan bajariladigan masalalar …… deyiladi. A) Grafik masalalar B) Sifatga oid masalalar C) Hisoblash masalalari D) Eksperimental masalalar 47 / 50 47. Angliya, AQSH, Fransiya davlatlarida fizika darslarida qaysi turdagi masalalalarga ko‘proq e’tibor qaratiladi? A) Hisoblash masalalariga B) Sifatga doir masalalarga C) Turli eksperimental holatlar asos qilib olingan masalalarga D) Grafik masalalarga 48 / 50 48. Fizika o‘quv fani chuqur o‘qitiladigan sinflar va ixtisoslashtirilgan umumiy o‘rta ta’lim maktablarining 9-sinf bitiruvchilari Fizika-Astronomiya o‘quv fanini o‘rganishning standart darajasi nomlanishi? A) Fizika fanini o‘rganishning boshlang‘ich darajasi B) Fizika fanini o‘rganishning kuchaytirilgan tayanch darajasi C) Fizika fanini o‘rganishning tayanch darajasi D) Fizika fanini o‘rganishning kuchaytirilgan boshlang‘ich darajasi 49 / 50 49. Umumiy o‘rta ta’lim maktablarining 6-sinf o‘quvchilari fizika-Astronomiya o‘quv fanini o‘rganishning standart darajasi nomlanishi? A) Informatika va axborot texnologiyalari fanini o‘rganishning boshlang‘ich darajasi B) Informatika va axborot texnologiya fanini o‘rganishning kuchaytirilgan tayanch darajasi C) Fizika fanini o‘rganishning kuchaytirilgan boshlang‘ich darajasi D) Fizika fanini o‘rganishning boshlang‘ich darajasi 50 / 50 50. 6-sinfda Fizika fanini o‘rganishda A1 bosqichda qanday boshlang‘ich ma’lumotlar beriladi? A) Mexanika, issiqlik, elektr, yorug‘lik, tovush hodisalar hamda modda tuzilishi haqida B) ”Mexanika” kursi haqida C) “Molekulyar fizika asoslari”, “Optika”, “Atom va yadro fizikasi asoslari” va “Koinot haqida tasavvurlar” kurslari haqida D) “Elektr” kursi haqida 0% Testni qayta ishga tushiring Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 0 Informatika fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 1 Tasviriy san’at fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 2 Musiqa fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 3 Texnologiya fanidan diagnostika savollari