Uy » Diagnostika testlari » Fizika fanidan diagnostika savollari Diagnostika testlari Fizika fanidan diagnostika savollari InfoMaster Dekabr 4, 2023 168 Ko'rishlar 0 SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0% 3 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 OMAD YOR BO'LSIN! Fizika fanidan diagnostika savollari Tayyorgarlik uchun test savollari! 1 / 50 1. Tok manbai, qarshiligi 8 om bo‘lgan istemolchiga ulansa, uning foydali ish koeffitsiyenti 80% ga teng bo‘ladi. Tok manbaining ichki qarshiligi nimaga teng? A) 1 ? B) 1,2 ? C) 0,8 ? D) 2? 2 / 50 2. Yulduzli osmon nechta Yulduz turkumiga ajratilgan? A) 60 B) 12 C) 88 D) 30 3 / 50 3. Zaryadlari +q va 4q bo‘lgan ikkita sharcha bir – biridan d masofada turibdi. Bu zaryadlar oralig‘iga uchinchi +q zaryadni qo‘yilganda sistema muvozanatda qoladi. Birinchi zaryaddan uchinchi kiritilgan zaryadgacha bo‘lgan masofa x1 ni toping? A) 2/3( B) 1/3(- C) 3/2( D) 1,2( 4 / 50 4. Qora daraxt so‘zidan olingan. Ko‘p miqdorda oltingugurt aralashtirilgan kauchuk boshqa moddalardan elektr saqlash xususiyati bilan farq qiladi? A) Ebonit B) Ishqalanuvchi jismlar C) Magnit D) Elektr 5 / 50 5. 12·1025 ta molekulaga ega bo‘lgan suvning massasini toping. A) 3.6 kg B) 3 kg C) 2 kg. D) 2.6 kg 6 / 50 6. Massasi 1 tonna bo‘lgan lift tekis tezlanuvchan harakat qilib, 10 s da 20 m masofaga tushdi. Lift kabinasini ko‘taruvchi arqonning taranglik kuchini toping. (kN) A) 9 B) 8.8 C) 9.6 D) 10 7 / 50 7. Gaz molekulalarining o‘rtacha kvadratik tezligi 800 m/s, bosimi 4.8·105 Pa bo‘lsa, uning zichligi nimaga teng? A) 3/2 kg/ m3 B) 9/4 kg/ m3 C) 2/3 kg/ m3 D) 4/9 kg/ m3 8 / 50 8. Sig‘imi 250 sm3 bo‘lgan stakan 200 g massaga ega. U suvda cho‘kishi uchun unga kamida qanday massali yuk solish kerak? Shishaning zichligi 2,5g/sm3. A) 130g B) 50g C) 200g D) 250g 9 / 50 9. O‘zgarmas tok zanjirining iste’molchilari ideallashtirilgan holatda qanday turlarga bo‘linadi? A) Aktiv, induktiv va sig‘im iste’molchilar B) Aktiv va sig‘im iste’molchilar C) Aktiv va induktiv iste’molchilar D) Induktiv va sig‘im iste’molchilar 10 / 50 10. «FSMU» ning maqsadi? A) muqobil yechimlarni tanlash B) Guruhlarning muammoli vaziyatning oqibatlari to‘g‘risida fikr yuritishi, C) O‘quvchilarni tarqatilgan oddiy qog‘ozga o‘z fikrlarni aniq va qisqa holatda ifoda etib, tasdiqlovchi dalillar yoki inkor etuvchi fikrlarni bayon etishga o‘rgatish D) Guruhlarning muammoli vaziyatning YEchimini ishlab chiqishi har bir yechimning imkoniyatlari va to‘siqlarni tahlil qilish 11 / 50 11. “................ metodida ochiq axborotlardan aniq voqea-hodisadan vaziyat sifatida tahlil uchun foydalanish mumkin”. Nuqtalar o‘rniga mos so‘zni toping. A) “Aqliy xujum” B) “Muammoli vaziyat” C) “SWOTtahlil” D) “Keys-stadi” 12 / 50 12. Tayanch kompetensiya turlari... A) Axborot bilan ishlash, Kommunikativ, Matematik savodxonlik, fan va texnika yangiliklaridan xabardor bo‘lish hamda foydalanish, Umummadaniy, Ijtimoiy faol fuqarolik, Shaxs sifatida o‘z-o‘zini rivojlantirish kompetensiyalari B) Matematik savodxonlik, fan va texnika yangiliklaridan xabardor bo‘lish hamda foydalanish, Umummadaniy, Ijtimoiy faol fuqarolik, Shaxs sifatida o‘zo‘zini rivojlantirish kompetensiyalari C) Umummadaniy , Ijtimoiy faol fuqarolik , Shaxs sifatida o‘zo‘zini rivojlantirish kompetensiyalari D) Axborot bilan ishlash, Kommunikativ , Matematik savodxonlik, fan va texnika yangiliklaridan xabardor bo‘lish hamda foydalanish, Umummadaniy, Ijtimoiy faol fuqarolik kompetensiyalari 13 / 50 13. ”Muammoli vaziyat” metodining tuzilmasi qanday? A) Muammoli vaziyat tavsifini keltirish, Guruhlarga bo‘lish, Guruhlarning muammoli vaziyatning oqibatlari to‘g‘risida fikr yuritishi, Guruhlarning muammoli vaziyatning yechimini ishlab chiqishi B) Guruhlarga bo‘lish, Guruhlarning muammoli vaziyatning kelib chiqish sabablarini aniqlashi, Guruhlarning muammoli vaziyatning oqibatlari to‘g‘risida fikr yuritishi, Guruhlarning muammoli vaziyatning yechimini ishlab chiqishi, To‘g‘ri yechimlarni tanlash C) Muammoli vaziyat tavsifini keltirish, Guruhlarga bo‘lish, Guruhlarning muammoli vaziyatning kelib chiqish sabablarini aniqlashi, Guruhlarning muammoli vaziyatning oqibatlari to‘g‘risida fikr yuritishi, Guruhlarning muammoli vaziyatning yechimini ishlab chiqishi, To‘g‘ri yechimlarni tanlash D) Guruhlarning muammoli vaziyatning oqibatlari to‘g‘risida fikr yuritishi, Guruhlarning muammoli vaziyatning yechimini ishlab chiqishi 14 / 50 14. O‘zbekiston Respublikasi umumiy o‘rta va o‘rta maxsus, kasb-hunar ta’limi tizimida davlat ta’lim standartlariga asoslangan holda umumta’lim fanlarini o‘rganish A2 standart darajasi qanday nomlanadi? A) Umumta’lim fanlarini o‘rganishning tayanch darajasi B) Umumta’lim fanlarini o‘rganishning kuchaytirilgan boshlang‘ich darajasi C) Umumta’lim fanlarini o‘rganishning kuchaytirilgan tayanch darajasi D) Umumta’lim fanlarini o‘rganishning boshlang‘ich darajasi 15 / 50 15. “Bahs-munozara” metodini o‘tkazishda qanday qoidalarga amal qilish kerak? 1) barcha ta’lim oluvchilar ishtirok etishi uchun imkoniyat yaratish; 2) “o‘ng qo‘l” qoidasi (qo‘lini ko‘tarib, ruhsat olgandan so‘ng so‘zlash)ga rioya qilish; 3) fikr-g‘oyalarni tinglash madaniyati; 4) bildirilgan fikr-g‘oyalarning takrorlanmasligi; 5) bir-birlariga o‘zaro hurmat A) 3.4 B) 1,2,3,4 C) 1,2,3,4,5 D) 1.2 16 / 50 16. “Bahs-munozara” metodi - … A) biror muammo bo‘yicha ta’lim oluvchilar tomonidan bildirilgan erkin fikr va mulohazalarni to‘plab, ular orqali ma’lum bir yechimga kelinadigan metod B) ta’lim oluvchilarda muammoli vaziyatlarning sabab va oqibatlarini tahlil qilish hamda ularning yechimini topish bo‘yicha ko‘nikmalarini shakllantirishga qaratilgan metod C) ta’lim oluvchilar tomonidan ha?tiy vaziyatning har xil shartsharoitlarini sahnalashtirish orqali ko‘rsatib beruvchi metod D) biror mavzu bo‘yicha ta’lim oluvchilar bilan o‘zaro bahs, fikr almashinuv tarzida o‘tkaziladigan o‘qitish metodi 17 / 50 17. Yorug‘lik ta’sirida moddadan elektronlar ajralishi ..... deyiladi. A) Termoelektron emissiya B) Elektrlanish C) Fotoeffekt D) Magnitlanish 18 / 50 18. “Aqliy xujum” metodining qanday shakllari mavjud? A) Og‘zaki, yozma B) og‘zaki, yozma, test C) yozma, test D) og‘zaki 19 / 50 19. Rolli o‘yin bu-… A) ta’lim oluvchilar tomonidan hayotiy vaziyatning har xil shart-sharoitlarini sahnalashtirish orqali ko‘rsatib beruvchi metod B) ta’lim oluvchilarda muammoli vaziyatlarning sabab va oqibatlarini tahlil qilish hamda ularning yechimini topish bo‘yicha ko‘nikmalarini shakllantirishga qaratilgan metod C) biror muammo bo‘yicha ta’lim oluvchilar tomonidan bildirilgan erkin fikr va mulohazalarni to‘plab, ular orqali ma’lum bir yechimga kelinadigan metod D) biror mavzu bo‘yicha ta’lim oluvchilar bilan o‘zaro bahs, fikr almashinuv tarzida o‘tkaziladigan o‘qitish metodi 20 / 50 20. Umumiy o‘rta ta’limning tayanch o‘quv rejasida fizika, astronomiya faniga 6-sinflar uchun haftalik umumiy soat qancha? A) 3 B) 1 C) 2 D) 4 21 / 50 21. Umumiy o‘rta ta’limning tayanch o‘quv rejasida fizika astronomiya faniga 7-sinflar uchun haftalik umumiy soat qancha? A) 3 B) 4 C) 1 D) 2 22 / 50 22. O‘zbekiston Respublikasi umumiy o‘rta va o‘rta maxsus, kasb-hunar ta’limi tizimida davlat ta’lim standartlariga asoslangan holda umumta’lim fanlarini o‘rganish A1 standart darajasi qanday nomlanadi? A) Umumta’lim fanlarini o‘rganishning kuchaytirilgan tayanch darajasi B) Umumta’lim fanlarini o‘rganishning tayanch darajasi C) Umumta’lim fanlarini o‘rganishning boshlang‘ich darajasi D) Umumta’lim fanlarini o‘rganishning kuchaytirilgan boshlang‘ich darajasi 23 / 50 23. «Keys-stadi» - qaysi so‘zdan olingan va lug‘aviy ma’nosi? A) Inglizcha so‘z bo‘lib, «case» – o‘rganmoq, tahlil qilmoq, «study» – aniq vaziyat, hodisa ma’nolarini beradi B) Inglizcha so‘z bo‘lib, «case» – real voqea, «study» –studiya ma’nolarini beradi C) Inglizcha so‘z bo‘lib, «case» – aniq vaziyat, hodisa, «study» – o‘rganmoq, tahlil qilmoq ma’nolarini beradi D) Lotincha so‘z bo‘lib, «case» – aniq vaziyat, hodisa, «study» – o‘rganmoq, tahlil qilmoq ma’nolarini beradi 24 / 50 24. “Muammoli vaziyat” metodi -… A) ta’lim oluvchilarda muammoli vaziyatlarning sabab va oqibatlarini tahlil qilish hamda ularning yechimini topish bo‘yicha ko‘nikmalarini shakllantirishga qaratilgan metod B) biror mavzu bo‘yicha ta’lim oluvchilar bilan o‘zaro bahs, fikr almashinuv tarzida o‘tkaziladigan o‘qitish metodi C) biror muammo bo‘yicha ta’lim oluvchilar tomonidan bildirilgan erkin fikr va mulohazalarni to‘plab, ular orqali ma’lum bir yechimga kelinadigan metod D) ta’lim oluvchilar tomonidan ha?tiy vaziyatning har xil shartsharoitlarini sahnalashtirish orqali ko‘rsatib beruvchi metod 25 / 50 25. Raqamli diktant texnologiyasidan qaysi holatlarda foydalanish mumkin? A) Jamoada B) Individual C) Guruhlarda D) Barcha holatlarda 26 / 50 26. “Blits -so‘rov” texnologiyasining afzalligi A) Savol va javoblarning qisqaligi B) Javoblarning og‘zaki ekanligi C) Qisqa vaqtda amalga oshirilishi D) Javoblarning qisqa ekanligi 27 / 50 27. “BBB” texnologiyasida nechta yo‘nalishda o‘quvchidan ma’lumot olinadi? A) Bir yo‘nalishda B) Ikki yo‘nalishda C) Uchta yo‘nalishda D) To‘rt yo‘nalishda 28 / 50 28. Nur havodan suvga tushmoqda. Bunda to‘la ichki qaytish hodisasini kuzatish mumkinmi? A) Yo‘q B) Suv qatlamining qalinligiga bog‘liq C) Nurning tushish burchagiga bog‘liq D) Ha 29 / 50 29. Rolli didaktik o‘yinlarni qaysi dars tipiga qo‘llash mumkin? A) Kirish darslarida B) Yangi mavzu bayoni darslarida C) Barcha tip darslarda D) Umumlashtiruvchi darslarda 30 / 50 30. Agar matematik mayatnikning uzunligi 4 marta ortsa, uning chastotasi qanday o‘zgaradi? A) o‘zgarmaydi B) 2 marta ortadi C) 4 marta ortadi D) 2 marta kamayadi 31 / 50 31. Interfaol metodlardan foydalanishdan maqsad nima? A) Nazariy bilimlarni amaliyotga bog‘lash B) O‘quvchilarni o‘zlashtirish darajasini oshirish C) O‘quvchilarni hayotga tayyorlash D) O‘quvchilar bilimlarini o‘zlashtirishni faollashtirish va shaxsiy sifatlarini rivojlantirish 32 / 50 32. “Har kim har kimga o‘rgatadi” texnalogiyasi o‘quvchiga qanday imkoniyatlar yaratadi? A) Bilimlarini mustahkamlash imkoniyati yaratiladi B) Taqdimot qilishni o‘rganadi C) O‘quvchilar guruhlarda ishlash ko‘nikmasini hosil qiladilar D) Yangi ma’lumotlar olish imkoniyatining yaratilishi 33 / 50 33. Xatoliklar necha turga bo‘linadi? A) Ikki turga: absolyut va tasodifiy xatolik B) Ikki turga: tasodifiy va sistematik xatolik C) kki turg: absolyut va sistematik xatolik D) Ikki turga: absolyut va nisbiy xatolik 34 / 50 34. O‘lchashlar necha turga bo‘linadi? A) Ikki turga: absolyut va nisbiy o‘lchash B) Ikki turga: bevosita va bilvosita o‘lchash C) Ikki turga: absolyut va tasodifiy D) Ikki turga: sistematik va nisbiy 35 / 50 35. Interfaol mashg‘ulotlarni samarali bo‘lishi nimaga bog‘liq? A) O‘quvchilarni mashg‘ulotdan oldin yangi mavzu bo‘yicha asosiy tushuncha va dastlabki ma’lumotlarni bilishlariga B) O‘qituvchining ilmiy salohiyatiga C) O‘quvchilarni ilmiy salohiyatiga D) O‘quvchining tinglash darajasiga 36 / 50 36. Interfaol ta’limda o‘quvchilarga beriladigan vazifalar an’anaviy ta’limdan nimasi bilan farq qiladi? A) Ilmiyligi va hayotiyligi bilan B) Uzluksizligi bilan C) Topshiriqlar amaliyotga bog‘langan bo‘ladi D) O‘quvchini topshiriqlarni bajarishda mustaqil fikrlash, o‘z fikr mulohazalarini boshqalarga solishtirish va yakuniy xulosaga kelish 37 / 50 37. An’anaviy darsning maqsadi nima? A) Mavzu bo‘yicha statistik ma’lumot berish B) Mavzu bo‘yicha ilmiy ma’lumot berish C) Dars mavzusi bo‘yich amustaqil fikrlash, xulosaga kelish, bayon qilish va himoyalashga o‘rgatish D) Dars mavzusi bo‘yicha bilim, ko‘nikma va malakalarni shakllantirish va mustahkamlash 38 / 50 38. Ta’lim jarayonining asosini nima tashkil etadi? A) O‘quv reja, dastur, dars ishlanmasi B) Darslik ko‘rgazmali qurollar C) Tarqatmalar, texnikvositalar D) DTS, o‘quv reja, dastur, darslik 39 / 50 39. Fizika kabinetini mehnat xavfsizligi bo‘yicha jihozlash prinsipi laboratoriya stollarini elektr bilan ta’minlashni tarmoq kuchlanishidan o‘zgaruvchan tok bo‘yicha va o‘zgarmas tok bo‘yicha necha Voltga mo‘ljallangan? A) 220 V; 110V B) 110 V; 220 V C) 36 (42)V; 110 V D) 220 V; 42 V 40 / 50 40. Fizikada masala yechish necha bosqichdan iborat? A) 4 bosqichdan uning shartini o‘qish, tahlil qilish, va yechish, baholash B) 2 bosqichdan uning shartini o‘qish va yechish C) 2 bosqichdan tahlil qilish va yechish D) 3 bosqichdan- uning shartini o‘qish, tahlil qilish va yechish 41 / 50 41. Fizikaviy tafakkurni shakllantirishda qaysi jarayon muhim hisoblanadi? A) Fizikadan yozma ish olish B) Masalalar yechish C) Og‘zaki so‘rash D) O‘qitishda ko‘rgazmalilikdan foydalanish 42 / 50 42. Demonstratsion eksperiment yordamida yechiladigan masalalar…… deyiladi. A) Grafik masalalar B) Eksperimental masalalar C) Sifatga oid masalalar D) Hisoblash masalalari 43 / 50 43. Hisoblash ishlari o‘tkazilmasdan bajariladigan masalalar …… deyiladi. A) Hisoblash masalalari B) Eksperimental masalalar C) Grafik masalalar D) Sifatga oid masalalar 44 / 50 44. Qaysi turdagi masalalarga sifatga oid masalalar deyiladi? A) Fizik qonunlar, formulalarga tayangan holda mantiqiy fikrlash orqali yechiladigan masalalar B) Mexanik masalalar, elektrodinamik masalalar, rigo masalalar, magnitizmga oid masalalar C) Hisoblashlar bajarish orqali yechiladigan masalalar D) Ikkita fizik kattalikning bog‘lanish grafigidan iborat bo‘lgan masalalar 45 / 50 45. Fizik masalalar yechish usuliga ko‘ra shartli ravishda necha turga bo‘linadi? A) Mexanik masalalar, elektrodinamik masalalar, rigo masalalar, magnitizmga oid masalalar B) Sifatga oid masalalar, eksperimental masalalar, hisoblash masalalari, grafik masalalar C) Arifmetik masalalar, rigonome masalalar, rigonome masalalar D) Hisoblash masalalari, arifmetik masalalr, 46 / 50 46. Umumiy o‘rta ta’lim maktablarining 9-sinf o‘quvchilari fizika-Astronomiya o‘quv fanini o‘rganishning standart darajasi bu… A) A1 B) A2+ C) A2 D) A1+ 47 / 50 47. Fizika o‘quv fani chuqur o‘qitiladigan sinflar va ixtisoslashtirilgan umumiy o‘rta ta’lim maktablarining 6-sinf o‘quvchilari fizika-Astronomiya o‘quv fanini o‘rganishning standart darajasi...? A) B2+ B) A1 C) B2 D) A1 48 / 50 48. Fizika o‘quv fani chuqur o‘qitiladigan sinflar va ixtisoslashtirilgan umumiy o‘rta ta’lim maktablarining 9-sinf bitiruvchilari Fizika-Astronomiya o‘quv fanini o‘rganishning standart darajasi nomlanishi? A) Fizika fanini o‘rganishning kuchaytirilgan boshlang‘ich darajasi B) Fizika fanini o‘rganishning kuchaytirilgan tayanch darajasi C) Fizika fanini o‘rganishning boshlang‘ich darajasi D) Fizika fanini o‘rganishning tayanch darajasi 49 / 50 49. Umumiy o‘rta ta’lim maktablarining 9-sinf bitiruvchilari Fizika-Astronomiya o‘quv fanini o‘rganishning standart darajasi nomlanishi? A) Fizika fanini o‘rganishning kuchaytirilgan boshlang‘ich darajasi B) Fizika fanini o‘rganishning kuchaytirilgan tayanch darajasi C) Fizika fanini o‘rganishning boshlang‘ich darajasi D) Fizika fanini o‘rganishning tayanch darajasi 50 / 50 50. 6-sinfda Fizika fanini o‘rganishda A1 bosqichda qanday boshlang‘ich ma’lumotlar beriladi? A) ”Mexanika” kursi haqida B) Mexanika, issiqlik, elektr, yorug‘lik, tovush hodisalar hamda modda tuzilishi haqida C) “Elektr” kursi haqida D) “Molekulyar fizika asoslari”, “Optika”, “Atom va yadro fizikasi asoslari” va “Koinot haqida tasavvurlar” kurslari haqida 0% Testni qayta ishga tushiring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 0 Informatika fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 1 Tasviriy san’at fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 2 Musiqa fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 3 Texnologiya fanidan diagnostika savollari