Uy » Diagnostika testlari » Fizika fanidan diagnostika savollari Diagnostika testlari Fizika fanidan diagnostika savollari InfoMaster Dekabr 4, 2023 76 Ko'rishlar 0 SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0% 0 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 OMAD YOR BO'LSIN! Fizika fanidan diagnostika savollari Tayyorgarlik uchun test savollari! 1 / 50 1. O‘tkazgich materialdan yasalgan halqaga magnitning shimoliy qutbi yaqinlashtirilsa qanday ta’sir kuzatiladi? A) Itariladi B) Tortiladi C) Magnitning tezligiga bog‘liq D) Halqaning diametriga bog‘liq 2 / 50 2. Buyum focus masofasi 10 sm bo‘lgan yig‘uvchi linzadan 20 sm masofada joylashgan. Uning tasviri linzadan necha santimetr masofada bo‘ladi? A) 20 sm B) 30 sm C) 40 sm D) 10 sm 3 / 50 3. Yig‘uvchi linzadan buyumgacha bo‘lgan masofa 1 m, tasvirdan linzagacha 25 sm. Linzaning fokus masofasi qanchaga teng? A) 30 sm B) 35 sm C) 25 sm D) 20 sm 4 / 50 4. Quyida keltirilgan moddalardan qaysilari yadro yoqilg‘isi sifatida ishlatiladi? 1) uran; 2) grafit; 3) kadmiy; 4) og‘ir suv; 5) bor; 6) plutoniy A) 3 va 4 B) 2 va 5 C) 1 va 5 D) 1 va 6 5 / 50 5. Massasi 1 tonna bo‘lgan lift tekis tezlanuvchan harakat qilib, 10 s da 20 m masofaga tushdi. Lift kabinasini ko‘taruvchi arqonning taranglik kuchini toping. (kN) A) 10 B) 9.6 C) 9 D) 8.8 6 / 50 6. Gaz molekulalarining o‘rtacha kvadratik tezligi 800 m/s, bosimi 4.8·105 Pa bo‘lsa, uning zichligi nimaga teng? A) 3/2 kg/ m3 B) 9/4 kg/ m3 C) 4/9 kg/ m3 D) 2/3 kg/ m3 7 / 50 7. Sig‘imi 250 sm3 bo‘lgan stakan 200 g massaga ega. U suvda cho‘kishi uchun unga kamida qanday massali yuk solish kerak? Shishaning zichligi 2,5g/sm3. A) 250g B) 130g C) 50g D) 200g 8 / 50 8. Avtomatdan bir sekundda 10 ta o‘q otiladi. Har bir o‘qning massasi 4g, boshlang‘ich tezligi 500 m/s. Avtomatning orqaga bergan o‘rtacha kuchini toping. A) 25N B) 10N C) 5N D) 20N 9 / 50 9. “................ metodida ochiq axborotlardan aniq voqea-hodisadan vaziyat sifatida tahlil uchun foydalanish mumkin”. Nuqtalar o‘rniga mos so‘zni toping. A) “Aqliy xujum” B) “Keys-stadi” C) “Muammoli vaziyat” D) “SWOTtahlil” 10 / 50 10. Tayanch kompetensiya turlari... A) Axborot bilan ishlash, Kommunikativ, Matematik savodxonlik, fan va texnika yangiliklaridan xabardor bo‘lish hamda foydalanish, Umummadaniy, Ijtimoiy faol fuqarolik, Shaxs sifatida o‘z-o‘zini rivojlantirish kompetensiyalari B) Umummadaniy , Ijtimoiy faol fuqarolik , Shaxs sifatida o‘zo‘zini rivojlantirish kompetensiyalari C) Axborot bilan ishlash, Kommunikativ , Matematik savodxonlik, fan va texnika yangiliklaridan xabardor bo‘lish hamda foydalanish, Umummadaniy, Ijtimoiy faol fuqarolik kompetensiyalari D) Matematik savodxonlik, fan va texnika yangiliklaridan xabardor bo‘lish hamda foydalanish, Umummadaniy, Ijtimoiy faol fuqarolik, Shaxs sifatida o‘zo‘zini rivojlantirish kompetensiyalari 11 / 50 11. “SWOT” so‘zi qaysi so‘zlarning qisqartmasidan olingan? A) strength, works, opportunity, threat B) strength, weakness, opportunity C) Strength, weakness, opportunity, threat D) strength, weakness, opportunity, there 12 / 50 12. “Bahs-munozara” metodi tuzilmasi qanday? A) Aniq va maqbul yechimni topish, Muammoli savol tashlanadi, Turli fikrlar tinglanadi, Fikrg‘oyalar to‘planadi, Tahlil qilinadi B) Muammoli savol tashlanadi, Turli fikrlar tinglanadi, Fikrg‘oyalar to‘planadi, Tahlil qilinadi C) Turli fikrlar tinglanadi, Muammoli savol tashlanadi, Fikrg‘oyalar to‘planadi, Tahlil qilinadi, Aniq va maqbul yechimni topish D) Muammoli savol tashlanadi, Turli fikrlar tinglanadi, Fikr-g‘oyalar to‘planadi, Tahlil qilinadi, Aniq va maqbul yechimni topish 13 / 50 13. “Bahs-munozara” metodini o‘tkazishda qanday qoidalarga amal qilish kerak? 1) barcha ta’lim oluvchilar ishtirok etishi uchun imkoniyat yaratish; 2) “o‘ng qo‘l” qoidasi (qo‘lini ko‘tarib, ruhsat olgandan so‘ng so‘zlash)ga rioya qilish; 3) fikr-g‘oyalarni tinglash madaniyati; 4) bildirilgan fikr-g‘oyalarning takrorlanmasligi; 5) bir-birlariga o‘zaro hurmat A) 1,2,3,4 B) 3.4 C) 1,2,3,4,5 D) 1.2 14 / 50 14. “Rolli o‘yin” metodining bosqichlari to‘g‘ri keltirilgan qator? 1) Ta’lim beruvchi mavzu bo‘yicha o‘yinning maqsad va natijalarini belgilaydi hamda rolli o‘yin ssenariysini ishlab chiqadi. 2)O‘yinning maqsad va vazifalari tushuntiriladi. 3)O‘yinning maqsadidan kelib chiqib, rollarni taqsimlaydi. 4) Ta’lim oluvchilar o‘z rollarini ijro etadilar. Boshqa ta’lim oluvchilar ularni kuzatib turadilar. 5) O‘yin yakunida ta’lim oluvchilardan ular ijro etgan rolni yana qanday ijro etish mumkinligini izohlashga imkoniyat beriladi. Kuzatuvchi bo‘lgan ta’lim oluvchilar o‘z yakuniy mulohazalarini bildiradilar va o‘yinga xulosa qilinadi. A) 3.4 B) 1,2,3,4,5 C) 1,2,3,4 D) 1.2 15 / 50 15. Yorug‘lik ta’sirida moddadan elektronlar ajralishi ..... deyiladi. A) Termoelektron emissiya B) Magnitlanish C) Elektrlanish D) Fotoeffekt 16 / 50 16. Rolli o‘yin bu-… A) biror muammo bo‘yicha ta’lim oluvchilar tomonidan bildirilgan erkin fikr va mulohazalarni to‘plab, ular orqali ma’lum bir yechimga kelinadigan metod B) biror mavzu bo‘yicha ta’lim oluvchilar bilan o‘zaro bahs, fikr almashinuv tarzida o‘tkaziladigan o‘qitish metodi C) ta’lim oluvchilarda muammoli vaziyatlarning sabab va oqibatlarini tahlil qilish hamda ularning yechimini topish bo‘yicha ko‘nikmalarini shakllantirishga qaratilgan metod D) ta’lim oluvchilar tomonidan hayotiy vaziyatning har xil shart-sharoitlarini sahnalashtirish orqali ko‘rsatib beruvchi metod 17 / 50 17. Umumiy o‘rta ta’limning tayanch o‘quv rejasida fizika astronomiya faniga 8-sinflar uchun haftalik umumiy soat qancha? A) 3 B) 1 C) 4 D) 2 18 / 50 18. “Aqliy xujum” metodining qanday shakllari mavjud? A) yozma, test B) og‘zaki, yozma, test C) Og‘zaki, yozma D) og‘zaki 19 / 50 19. Umumiy o‘rta ta’limning tayanch o‘quv rejasida fizika, astronomiya faniga 6-sinflar uchun haftalik umumiy soat qancha? A) 1 B) 4 C) 3 D) 2 20 / 50 20. Aqliy hujum metodi qo‘llanilganda qanday qoidalar inobatga olinadi?1. Bildirilgan fikr-g‘oyalar muhokama qilinmaydi va baholanmaydi 2. Bildirilgan xar qanday fikr-g‘oyalar, ular xatto to‘g‘ri bo‘lmasa ham inobatga olinadi 3. Har bir ta’lim oluvchi qatnashishi shart. 4. Har bir ta’lim oluvchi baholanishi shart A) 1,2,3,4 B) 3.4 C) 1.2 D) 1,2,3 21 / 50 21. Umumiy o‘rta ta’limning tayanch o‘quv rejasida fizika astronomiya faniga 7-sinflar uchun haftalik umumiy soat qancha? A) 1 B) 2 C) 4 D) 3 22 / 50 22. O‘zbekiston Respublikasi umumiy o‘rta va o‘rta maxsus, kasb-hunar ta’limi tizimida davlat ta’lim standartlariga asoslangan holda umumta’lim fanlarini o‘rganish A1 standart darajasi qanday nomlanadi? A) Umumta’lim fanlarini o‘rganishning boshlang‘ich darajasi B) Umumta’lim fanlarini o‘rganishning kuchaytirilgan boshlang‘ich darajasi C) Umumta’lim fanlarini o‘rganishning kuchaytirilgan tayanch darajasi D) Umumta’lim fanlarini o‘rganishning tayanch darajasi 23 / 50 23. «Keys-stadi» - qaysi so‘zdan olingan va lug‘aviy ma’nosi? A) Inglizcha so‘z bo‘lib, «case» – real voqea, «study» –studiya ma’nolarini beradi B) Inglizcha so‘z bo‘lib, «case» – o‘rganmoq, tahlil qilmoq, «study» – aniq vaziyat, hodisa ma’nolarini beradi C) Inglizcha so‘z bo‘lib, «case» – aniq vaziyat, hodisa, «study» – o‘rganmoq, tahlil qilmoq ma’nolarini beradi D) Lotincha so‘z bo‘lib, «case» – aniq vaziyat, hodisa, «study» – o‘rganmoq, tahlil qilmoq ma’nolarini beradi 24 / 50 24. “Muammoli vaziyat” metodi -… A) biror muammo bo‘yicha ta’lim oluvchilar tomonidan bildirilgan erkin fikr va mulohazalarni to‘plab, ular orqali ma’lum bir yechimga kelinadigan metod B) biror mavzu bo‘yicha ta’lim oluvchilar bilan o‘zaro bahs, fikr almashinuv tarzida o‘tkaziladigan o‘qitish metodi C) ta’lim oluvchilar tomonidan ha?tiy vaziyatning har xil shartsharoitlarini sahnalashtirish orqali ko‘rsatib beruvchi metod D) ta’lim oluvchilarda muammoli vaziyatlarning sabab va oqibatlarini tahlil qilish hamda ularning yechimini topish bo‘yicha ko‘nikmalarini shakllantirishga qaratilgan metod 25 / 50 25. “Blits- so‘rov” texnologiyasidan qaysi holatlarda foydalanish mumkin? A) Faqat individual B) Individual, guruh va jamoada C) Faqat guruhlarda D) Jamoada 26 / 50 26. “BBB” –texnologiyasining mohiyati nimada? A) Dars qiziqarli bo‘ladi B) Guruh va indidvidual holatda bilimlar tekshiriladi C) O‘quvchining bilim darajasi aniqlanadi D) Faqat guruhlarda qo‘llaniladi 27 / 50 27. Nur havodan suvga tushmoqda. Bunda to‘la ichki qaytish hodisasini kuzatish mumkinmi? A) Yo‘q B) Suv qatlamining qalinligiga bog‘liq C) Nurning tushish burchagiga bog‘liq D) Ha 28 / 50 28. Rolli didaktik o‘yinlarni qaysi dars tipiga qo‘llash mumkin? A) Umumlashtiruvchi darslarda B) Yangi mavzu bayoni darslarida C) Kirish darslarida D) Barcha tip darslarda 29 / 50 29. Agar matematik mayatnikning uzunligi 4 marta ortsa, uning chastotasi qanday o‘zgaradi? A) 2 marta ortadi B) o‘zgarmaydi C) 4 marta ortadi D) 2 marta kamayadi 30 / 50 30. Interfaol metodlardan foydalanishdan maqsad nima? A) Nazariy bilimlarni amaliyotga bog‘lash B) O‘quvchilar bilimlarini o‘zlashtirishni faollashtirish va shaxsiy sifatlarini rivojlantirish C) O‘quvchilarni o‘zlashtirish darajasini oshirish D) O‘quvchilarni hayotga tayyorlash 31 / 50 31. Fizik diktantning o‘ziga xos xususiyatlari- A) Javoblarning qisqaligi B) Savollar sonining ko‘pligi C) Savolning juda qisqaligi D) Javoblarning ko‘p variantli bo‘lishi 32 / 50 32. Namoyish eksperimenti – bu. A) Darsdagi hamma jihatlarning qisqa va o‘zaro bog‘liqligi B) Berilayotgan bilimlarning ilmiynazariy jihati, o‘quvchi bajarayotgan mustaqil ishning maqsadga muvofiq bo‘lishi jihatdan to‘g‘riligini aniqlash C) Ta’lim turlari samaradorligi va uni belgilovchi qonun va qoidalarning darsda qanchalik to‘g‘ri hamda mukammal bajarilganligini tahlil qilish D) Dars jarayonida fizik hodisani maxsus asboblar yordamida o‘rganish qulay bo‘lgan sharoitda bayon qilish 33 / 50 33. Xatoliklar necha turga bo‘linadi? A) Ikki turga: absolyut va nisbiy xatolik B) kki turg: absolyut va sistematik xatolik C) Ikki turga: tasodifiy va sistematik xatolik D) Ikki turga: absolyut va tasodifiy xatolik 34 / 50 34. Laboratoriya ishlarini bajarishda o‘lchash deganda nima tushuniladi? A) Absolyut va nisbiy xatolikni aniqlashga aytiladi B) Aniqlanayotgan kattalikni birlik deb qabul qilingan kattalik bilan taqqoslashga, ya’ni birlikdan necha marta farq qilishini aniqlashga aytiladi C) Laboratoriya o‘tkazishda olingan natijalarni tahlil qilishga aytiladi D) Natijalarni olish va absolyut xatolikni aniqlashga aytiladi 35 / 50 35. Interfaol ta’limda o‘quvchilarga beriladigan vazifalar an’anaviy ta’limdan nimasi bilan farq qiladi? A) Uzluksizligi bilan B) O‘quvchini topshiriqlarni bajarishda mustaqil fikrlash, o‘z fikr mulohazalarini boshqalarga solishtirish va yakuniy xulosaga kelish C) Topshiriqlar amaliyotga bog‘langan bo‘ladi D) Ilmiyligi va hayotiyligi bilan 36 / 50 36. An’anaviy darsning maqsadi nima? A) Dars mavzusi bo‘yich amustaqil fikrlash, xulosaga kelish, bayon qilish va himoyalashga o‘rgatish B) Mavzu bo‘yicha statistik ma’lumot berish C) Dars mavzusi bo‘yicha bilim, ko‘nikma va malakalarni shakllantirish va mustahkamlash D) Mavzu bo‘yicha ilmiy ma’lumot berish 37 / 50 37. Fizika kabinetini mehnat xavfsizligi bo‘yicha jihozlash prinsipi laboratoriya stollarini elektr bilan ta’minlashni tarmoq kuchlanishidan o‘zgaruvchan tok bo‘yicha va o‘zgarmas tok bo‘yicha necha Voltga mo‘ljallangan? A) 220 V; 42 V B) 220 V; 110V C) 110 V; 220 V D) 36 (42)V; 110 V 38 / 50 38. Chana qorda sirpanib borayotganda chanaga uni tortib borayotgan itlar qo‘shilgan arqon 0,5 Kn maksimal kuch bilan ta’sir qiladi. Agar ishqalanish koeffitsiyenti 0,1 ga teng bo‘lsa, shu arqon massasi (kg) qancha keladigan yukli chanani siljita oladi? A) 400 B) 500 C) 200 D) 300 39 / 50 39. Fizikaviy tafakkurni shakllantirishda qaysi jarayon muhim hisoblanadi? A) Masalalar yechish B) Og‘zaki so‘rash C) Fizikadan yozma ish olish D) O‘qitishda ko‘rgazmalilikdan foydalanish 40 / 50 40. Demonstratsion eksperiment yordamida yechiladigan masalalar…… deyiladi. A) Grafik masalalar B) Eksperimental masalalar C) Hisoblash masalalari D) Sifatga oid masalalar 41 / 50 41. Ikkita fizik kattalikning bog‘lanish grafigidan iborat bo‘lgan masalalar…deyiladi. A) Hisoblash masalalari B) Grafik masalalar C) Sifatga oid masalalar D) Eksperimental masalalar 42 / 50 42. Fizik masala deb nimaga aytiladi? A) Matematik amallar yordamida yechiladigan masalalar B) Fizik qonunlar, formulalar, qoidalarga tayangan holda matematik amallar yordamida hal qilinadigan muammo C) Fizika darslarida foydalaniladigan masalalar D) Faqatgina fizik hodisalar 43 / 50 43. 6-sinfda Fizika fanini o‘rganishda A1 bosqichda qanday boshlang‘ich ma’lumotlar beriladi? A) “Elektr” kursi haqida B) “Molekulyar fizika asoslari”, “Optika”, “Atom va yadro fizikasi asoslari” va “Koinot haqida tasavvurlar” kurslari haqida C) ”Mexanika” kursi haqida D) Mexanika, issiqlik, elektr, yorug‘lik, tovush hodisalar hamda modda tuzilishi haqida 44 / 50 44. Umumiy o‘rta ta’lim maktablarining 9-sinf o‘quvchilari fizika-Astronomiya o‘quv fanini o‘rganishning standart darajasi bu… A) A1 B) A2+ C) A2 D) A1+ 45 / 50 45. Fizika o‘quv fani chuqur o‘qitiladigan sinflar va ixtisoslashtirilgan umumiy o‘rta ta’lim maktablarining 6-sinf o‘quvchilari fizika-Astronomiya o‘quv fanini o‘rganishning standart darajasi...? A) B2+ B) A1 C) B2 D) A1 46 / 50 46. Fizika o‘quv fani chuqur o‘qitiladigan sinflar va ixtisoslashtirilgan umumiy o‘rta ta’lim maktablarining 9-sinf bitiruvchilari Fizika-Astronomiya o‘quv fanini o‘rganishning standart darajasi nomlanishi? A) Fizika fanini o‘rganishning boshlang‘ich darajasi B) Fizika fanini o‘rganishning tayanch darajasi C) Fizika fanini o‘rganishning kuchaytirilgan boshlang‘ich darajasi D) Fizika fanini o‘rganishning kuchaytirilgan tayanch darajasi 47 / 50 47. Umumiy o‘rta ta’lim maktablarining 9-sinf bitiruvchilari Fizika-Astronomiya o‘quv fanini o‘rganishning standart darajasi nomlanishi? A) Fizika fanini o‘rganishning boshlang‘ich darajasi B) Fizika fanini o‘rganishning kuchaytirilgan tayanch darajasi C) Fizika fanini o‘rganishning kuchaytirilgan boshlang‘ich darajasi D) Fizika fanini o‘rganishning tayanch darajasi 48 / 50 48. Umumiy o‘rta ta’lim maktablarining Fizika o‘quv fani chuqur o‘qitiladigan sinflar va ixtisoslashtirilgan umumiy o‘rta ta’lim maktablarining 6-sinf o‘quvchilari fizika-Astronomiya o‘quv fanini o‘rganishning standart darajasi nomlanishi? A) Fizika fanini o‘rganishning boshlang‘ich darajasi B) Fizika fanini o‘rganishning kuchaytirilgan boshlang‘ich darajasi C) Fizika fanini o‘rganishning kuchaytirilgan tayanch darajasi D) Informatika va axborot texnologiyalari fanini o‘rganishning boshlang‘ich darajasi 49 / 50 49. Umumiy o‘rta ta’lim maktablarining 6-sinf o‘quvchilari fizika-Astronomiya o‘quv fanini o‘rganishning standart darajasi nomlanishi? A) Fizika fanini o‘rganishning kuchaytirilgan boshlang‘ich darajasi B) Fizika fanini o‘rganishning boshlang‘ich darajasi C) Informatika va axborot texnologiyalari fanini o‘rganishning boshlang‘ich darajasi D) Informatika va axborot texnologiya fanini o‘rganishning kuchaytirilgan tayanch darajasi 50 / 50 50. 6-sinfda Fizika fanini o‘rganishda A1 bosqichda qanday boshlang‘ich ma’lumotlar beriladi? A) “Elektr” kursi haqida B) ”Mexanika” kursi haqida C) Mexanika, issiqlik, elektr, yorug‘lik, tovush hodisalar hamda modda tuzilishi haqida D) “Molekulyar fizika asoslari”, “Optika”, “Atom va yadro fizikasi asoslari” va “Koinot haqida tasavvurlar” kurslari haqida 0% Testni qayta ishga tushiring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 0 Informatika fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 0 Tasviriy san’at fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 1 Musiqa fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 3 Texnologiya fanidan diagnostika savollari