Uy » Diagnostika testlari » Fizika fanidan diagnostika savollari Diagnostika testlari Fizika fanidan diagnostika savollari InfoMaster Dekabr 4, 2023 92 Ko'rishlar 0 SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0% 0 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 OMAD YOR BO'LSIN! Fizika fanidan diagnostika savollari Tayyorgarlik uchun test savollari! 1 / 50 1. O‘tkazgich materialdan yasalgan halqaga magnitning shimoliy qutbi yaqinlashtirilsa qanday ta’sir kuzatiladi? A) Itariladi B) Halqaning diametriga bog‘liq C) Tortiladi D) Magnitning tezligiga bog‘liq 2 / 50 2. Suvli idish tubida zichligi suvdan yengil bo‘lgan materialdan yasalgan jism ip bilan bog‘lab qo‘yilgan. Ip uzib yuborilganda, jism suv yuziga qalqib chiqadi. Bunda suv – jism sistemasining potensial energiyasi qanday o‘zgaradi? A) Kamayadi B) Jismning o‘lchamlariga bog‘liq C) o‘zgarmaydi D) Jism massasiga bog‘liq 3 / 50 3. Tok manbai, qarshiligi 8 om bo‘lgan istemolchiga ulansa, uning foydali ish koeffitsiyenti 80% ga teng bo‘ladi. Tok manbaining ichki qarshiligi nimaga teng? A) 1,2 ? B) 0,8 ? C) 2? D) 1 ? 4 / 50 4. Buyum focus masofasi 10 sm bo‘lgan yig‘uvchi linzadan 20 sm masofada joylashgan. Uning tasviri linzadan necha santimetr masofada bo‘ladi? A) 20 sm B) 10 sm C) 30 sm D) 40 sm 5 / 50 5. Quyida keltirilgan moddalardan qaysilari yadro yoqilg‘isi sifatida ishlatiladi? 1) uran; 2) grafit; 3) kadmiy; 4) og‘ir suv; 5) bor; 6) plutoniy A) 1 va 5 B) 3 va 4 C) 1 va 6 D) 2 va 5 6 / 50 6. Zaryadlari +q va 4q bo‘lgan ikkita sharcha bir – biridan d masofada turibdi. Bu zaryadlar oralig‘iga uchinchi +q zaryadni qo‘yilganda sistema muvozanatda qoladi. Birinchi zaryaddan uchinchi kiritilgan zaryadgacha bo‘lgan masofa x1 ni toping? A) 1,2( B) 1/3(- C) 2/3( D) 3/2( 7 / 50 7. 12·1025 ta molekulaga ega bo‘lgan suvning massasini toping. A) 2 kg. B) 2.6 kg C) 3 kg D) 3.6 kg 8 / 50 8. Tok yo‘nalishi qilib shartli ravishda qanday yo‘nalish qabul qilingan? A) Manbaning musbat qutbidan manfiy qutbi tomon zarralar yo‘nalishi qabul qilingan B) Manbaning manfiy qutbidan musbat qutbi tomon zaryadlangan zarralar yo‘nalishi qabul qilingan C) Manbaning musbat qutbidan manfiy qutbi tomon zaryadlangan zarralar yo‘nalishi qabul qilingan D) O‘tkazgich ichida erkin elektronlarning tartibli harakati qabul qilingan 9 / 50 9. «FSMU» ning maqsadi? A) Guruhlarning muammoli vaziyatning YEchimini ishlab chiqishi har bir yechimning imkoniyatlari va to‘siqlarni tahlil qilish B) O‘quvchilarni tarqatilgan oddiy qog‘ozga o‘z fikrlarni aniq va qisqa holatda ifoda etib, tasdiqlovchi dalillar yoki inkor etuvchi fikrlarni bayon etishga o‘rgatish C) Guruhlarning muammoli vaziyatning oqibatlari to‘g‘risida fikr yuritishi, D) muqobil yechimlarni tanlash 10 / 50 10. «FSMU» ning yoyilmasi to‘g‘ri ko‘rsatilgan qatorni toping? A) Ffikringizni yozing, Sfikringizni bayoniga sabab ko‘rsating, M ko‘rsatgan sababingizni isbotlab misol keltiring, U fikringizni umumlashtiring B) F-fikringizni bayon eting, S-fikringizni bayoniga sabab ko‘rsating, M- ko‘rsatgan sababingizni isbotlab misol keltiring, U- fikringizni umumlashtiring C) Ffikringizni bayon eting, S fikringizni so‘zlab bering, M ko‘rsatgan sababingizni isbotlab misol keltiring, U fikringizni umumlashtiring D) Ffikringizni bayon eting, S fikringizni bayoniga sabab ko‘rsating, M ko‘rsatgan sababingizni isbotlab misol keltiring 11 / 50 11. “................ metodida ochiq axborotlardan aniq voqea-hodisadan vaziyat sifatida tahlil uchun foydalanish mumkin”. Nuqtalar o‘rniga mos so‘zni toping. A) “Keys-stadi” B) “SWOTtahlil” C) “Muammoli vaziyat” D) “Aqliy xujum” 12 / 50 12. ”Muammoli vaziyat” metodining tuzilmasi qanday? A) Muammoli vaziyat tavsifini keltirish, Guruhlarga bo‘lish, Guruhlarning muammoli vaziyatning kelib chiqish sabablarini aniqlashi, Guruhlarning muammoli vaziyatning oqibatlari to‘g‘risida fikr yuritishi, Guruhlarning muammoli vaziyatning yechimini ishlab chiqishi, To‘g‘ri yechimlarni tanlash B) Guruhlarga bo‘lish, Guruhlarning muammoli vaziyatning kelib chiqish sabablarini aniqlashi, Guruhlarning muammoli vaziyatning oqibatlari to‘g‘risida fikr yuritishi, Guruhlarning muammoli vaziyatning yechimini ishlab chiqishi, To‘g‘ri yechimlarni tanlash C) Guruhlarning muammoli vaziyatning oqibatlari to‘g‘risida fikr yuritishi, Guruhlarning muammoli vaziyatning yechimini ishlab chiqishi D) Muammoli vaziyat tavsifini keltirish, Guruhlarga bo‘lish, Guruhlarning muammoli vaziyatning oqibatlari to‘g‘risida fikr yuritishi, Guruhlarning muammoli vaziyatning yechimini ishlab chiqishi 13 / 50 13. “Bahs-munozara” metodi tuzilmasi qanday? A) Muammoli savol tashlanadi, Turli fikrlar tinglanadi, Fikrg‘oyalar to‘planadi, Tahlil qilinadi B) Aniq va maqbul yechimni topish, Muammoli savol tashlanadi, Turli fikrlar tinglanadi, Fikrg‘oyalar to‘planadi, Tahlil qilinadi C) Muammoli savol tashlanadi, Turli fikrlar tinglanadi, Fikr-g‘oyalar to‘planadi, Tahlil qilinadi, Aniq va maqbul yechimni topish D) Turli fikrlar tinglanadi, Muammoli savol tashlanadi, Fikrg‘oyalar to‘planadi, Tahlil qilinadi, Aniq va maqbul yechimni topish 14 / 50 14. “Bahs-munozara” metodini o‘tkazishda qanday qoidalarga amal qilish kerak? 1) barcha ta’lim oluvchilar ishtirok etishi uchun imkoniyat yaratish; 2) “o‘ng qo‘l” qoidasi (qo‘lini ko‘tarib, ruhsat olgandan so‘ng so‘zlash)ga rioya qilish; 3) fikr-g‘oyalarni tinglash madaniyati; 4) bildirilgan fikr-g‘oyalarning takrorlanmasligi; 5) bir-birlariga o‘zaro hurmat A) 1,2,3,4,5 B) 3.4 C) 1.2 D) 1,2,3,4 15 / 50 15. Umumiy o‘rta ta’limning tayanch o‘quv rejasida fizika astronomiya faniga 9-sinflar uchun haftalik umumiy soat qancha? A) 1 B) 2 C) 3 D) 4 16 / 50 16. Umumiy o‘rta ta’limning tayanch o‘quv rejasida fizika astronomiya faniga 8-sinflar uchun haftalik umumiy soat qancha? A) 1 B) 2 C) 3 D) 4 17 / 50 17. Rolli o‘yin bu-… A) biror mavzu bo‘yicha ta’lim oluvchilar bilan o‘zaro bahs, fikr almashinuv tarzida o‘tkaziladigan o‘qitish metodi B) ta’lim oluvchilar tomonidan hayotiy vaziyatning har xil shart-sharoitlarini sahnalashtirish orqali ko‘rsatib beruvchi metod C) ta’lim oluvchilarda muammoli vaziyatlarning sabab va oqibatlarini tahlil qilish hamda ularning yechimini topish bo‘yicha ko‘nikmalarini shakllantirishga qaratilgan metod D) biror muammo bo‘yicha ta’lim oluvchilar tomonidan bildirilgan erkin fikr va mulohazalarni to‘plab, ular orqali ma’lum bir yechimga kelinadigan metod 18 / 50 18. “Aqliy xujum” metodining qanday shakllari mavjud? A) yozma, test B) og‘zaki, yozma, test C) Og‘zaki, yozma D) og‘zaki 19 / 50 19. Aqliy hujum metodi qo‘llanilganda qanday qoidalar inobatga olinadi?1. Bildirilgan fikr-g‘oyalar muhokama qilinmaydi va baholanmaydi 2. Bildirilgan xar qanday fikr-g‘oyalar, ular xatto to‘g‘ri bo‘lmasa ham inobatga olinadi 3. Har bir ta’lim oluvchi qatnashishi shart. 4. Har bir ta’lim oluvchi baholanishi shart A) 3.4 B) 1,2,3,4 C) 1,2,3 D) 1.2 20 / 50 20. Umumiy o‘rta ta’limning tayanch o‘quv rejasida fizika astronomiya faniga 7-sinflar uchun haftalik umumiy soat qancha? A) 4 B) 1 C) 2 D) 3 21 / 50 21. O‘zbekiston Respublikasi umumiy o‘rta va o‘rta maxsus, kasb-hunar ta’limi tizimida davlat ta’lim standartlariga asoslangan holda umumta’lim fanlarini o‘rganish A1+ standart darajasi qanday nomlanadi? A) Umumta’lim fanlarini o‘rganishning tayanch darajasi B) Umumta’lim fanlarini o‘rganishning boshlang‘ich darajasi C) Umumta’lim fanlarini o‘rganishning kuchaytirilgan tayanch darajasi D) Umumta’lim fanlarini o‘rganishning kuchaytirilgan boshlang‘ich darajasi 22 / 50 22. “SWOT-tahlil” yoyilmasi to‘g‘ri keltirilgan javobni toping. A) Skuchli tomonlari, Wzaif, kuchsiz tomonlari, Oyutuqlari, Tto‘siqlar B) S-kuchli tomonlari, W-zaif, kuchsiz tomonlari, O-imkoniyatlari, T-to‘siqlar C) S imkoniyatlari, Wzaif, kuchsiz tomonlari, O kuchli tomonlari, Tto‘siqlar D) S sabablari, Wzaif, kuchsiz tomonlari, O kuchli tomonlari, Tto‘siqlar 23 / 50 23. “Bahs-munozara” metodi tuzilmasi qanday? A) Turli fikrlar tinglanadi, Muammoli savol tashlanadi, Fikrg‘oyalar to‘planadi, Tahlil qilinadi, Aniq va maqbul yechimni topish B) Muammoli savol tashlanadi, Turli fikrlar tinglanadi, Fikr-g‘oyalar to‘planadi, Tahlil qilinadi, Aniq va maqbul yechimni topish C) Aniq va maqbul yechimni topish, Muammoli savol tashlanadi, Turli fikrlar tinglanadi, Fikrg‘oyalar to‘planadi, Tahlil qilinadi D) Muammoli savol tashlanadi, Turli fikrlar tinglanadi, Fikrg‘oyalar to‘planadi, Tahlil qilinadi 24 / 50 24. “BBB” texnologiyasida nechta yo‘nalishda o‘quvchidan ma’lumot olinadi? A) To‘rt yo‘nalishda B) Uchta yo‘nalishda C) Bir yo‘nalishda D) Ikki yo‘nalishda 25 / 50 25. “BBB” –texnologiyasining mohiyati nimada? A) O‘quvchining bilim darajasi aniqlanadi B) Guruh va indidvidual holatda bilimlar tekshiriladi C) Dars qiziqarli bo‘ladi D) Faqat guruhlarda qo‘llaniladi 26 / 50 26. Tovush balandligi nimaga bogliq? A) tovush ampilitudasiga B) tovush tarqalish tezligiga C) tovush to‘lqin uzunligiga D) tovush chastotasiga 27 / 50 27. Rolli didaktik o‘yinlarni qaysi dars tipiga qo‘llash mumkin? A) Yangi mavzu bayoni darslarida B) Barcha tip darslarda C) Umumlashtiruvchi darslarda D) Kirish darslarida 28 / 50 28. Massasi 2 kg blgan jism 4N kuch ta’sirida qanday harakat qiladi? A) 0,5 m/s2 tezlanish bilan tekis o‘zgaruvchan B) 2 m/s2 tezlanish bilan tekis tezlanuvchan C) 0,5 m/s2 tezlik bilan tekis D) 2 m/s tezlik bilan tekis 29 / 50 29. Interfaol metodlardan foydalanishdan maqsad nima? A) O‘quvchilarni o‘zlashtirish darajasini oshirish B) Nazariy bilimlarni amaliyotga bog‘lash C) O‘quvchilar bilimlarini o‘zlashtirishni faollashtirish va shaxsiy sifatlarini rivojlantirish D) O‘quvchilarni hayotga tayyorlash 30 / 50 30. Quyosh energiyasining boshqa turdagi energiyasidan afzalligi nimada? A) FIK kattaligida B) zararsizligida C) xoxlagan xududda qurish mumkinligida D) ekologik jihatdan 31 / 50 31. Fizik diktantning o‘ziga xos xususiyatlari- A) Savolning juda qisqaligi B) Javoblarning qisqaligi C) Javoblarning ko‘p variantli bo‘lishi D) Savollar sonining ko‘pligi 32 / 50 32. Fizika ta’limining yangi dasturiga qaysi O‘rta Osiyolik olimlarning fikrlari kiritilgan? A) Beruniy, Ar-Roziy, Ibn Sino, Forobiy, Chag‘miniy B) Farg‘oniy, Xorazmiy, AtTusiy, Koshiy C) Imom Ismoil al Buxoriy, Alisher Navoiy, Naqshbandiy D) Ulug‘bek, Yassaviy, Axmad Yugnakiy, Maxmud Qoshg‘ariy 33 / 50 33. Didaktik o‘yinli texnologiyalar nimaga asoslangan? A) Mulohaza yuritishga B) O‘quvchi faoliyatini faollashtirishga C) Individual ishlashga D) Guruhlarda ishlashga 34 / 50 34. O‘lchashlar necha turga bo‘linadi? A) Ikki turga: absolyut va tasodifiy B) Ikki turga: absolyut va nisbiy o‘lchash C) Ikki turga: sistematik va nisbiy D) Ikki turga: bevosita va bilvosita o‘lchash 35 / 50 35. Laboratoriya ishlarini bajarishda o‘lchash deganda nima tushuniladi? A) Natijalarni olish va absolyut xatolikni aniqlashga aytiladi B) Absolyut va nisbiy xatolikni aniqlashga aytiladi C) Aniqlanayotgan kattalikni birlik deb qabul qilingan kattalik bilan taqqoslashga, ya’ni birlikdan necha marta farq qilishini aniqlashga aytiladi D) Laboratoriya o‘tkazishda olingan natijalarni tahlil qilishga aytiladi 36 / 50 36. Interfaol ta’limda o‘quvchilarga beriladigan vazifalar an’anaviy ta’limdan nimasi bilan farq qiladi? A) O‘quvchini topshiriqlarni bajarishda mustaqil fikrlash, o‘z fikr mulohazalarini boshqalarga solishtirish va yakuniy xulosaga kelish B) Ilmiyligi va hayotiyligi bilan C) Topshiriqlar amaliyotga bog‘langan bo‘ladi D) Uzluksizligi bilan 37 / 50 37. An’anaviy darsning maqsadi nima? A) Mavzu bo‘yicha statistik ma’lumot berish B) Mavzu bo‘yicha ilmiy ma’lumot berish C) Dars mavzusi bo‘yich amustaqil fikrlash, xulosaga kelish, bayon qilish va himoyalashga o‘rgatish D) Dars mavzusi bo‘yicha bilim, ko‘nikma va malakalarni shakllantirish va mustahkamlash 38 / 50 38. Ta’lim jarayonining asosini nima tashkil etadi? A) Darslik ko‘rgazmali qurollar B) DTS, o‘quv reja, dastur, darslik C) Tarqatmalar, texnikvositalar D) O‘quv reja, dastur, dars ishlanmasi 39 / 50 39. Fizikadan o‘quv eksperimentiga qo‘yiladigan asosiy metodik talablarni ko‘rsating A) Ilmiy aniqligi, tog‘ri bayon qilinishi, ko‘rgazmalilik B) Ilmiy aniqligi, to‘g‘ri bayon qilinishi C) odda bayon qilinishi, ko‘rgazmalilik D) Sodda bayon qilinishi 40 / 50 40. Ikkita fizik kattalikning bog‘lanish grafigidan iborat bo‘lgan masalalar…deyiladi. A) Grafik masalalar B) Eksperimental masalalar C) Sifatga oid masalalar D) Hisoblash masalalari 41 / 50 41. Hisoblash ishlari o‘tkazilmasdan bajariladigan masalalar …… deyiladi. A) Eksperimental masalalar B) Grafik masalalar C) Sifatga oid masalalar D) Hisoblash masalalari 42 / 50 42. Qaysi turdagi masalalarga sifatga oid masalalar deyiladi? A) Hisoblashlar bajarish orqali yechiladigan masalalar B) Mexanik masalalar, elektrodinamik masalalar, rigo masalalar, magnitizmga oid masalalar C) Ikkita fizik kattalikning bog‘lanish grafigidan iborat bo‘lgan masalalar D) Fizik qonunlar, formulalarga tayangan holda mantiqiy fikrlash orqali yechiladigan masalalar 43 / 50 43. Fizik masalalar yechish usuliga ko‘ra shartli ravishda necha turga bo‘linadi? A) Arifmetik masalalar, rigonome masalalar, rigonome masalalar B) Mexanik masalalar, elektrodinamik masalalar, rigo masalalar, magnitizmga oid masalalar C) Sifatga oid masalalar, eksperimental masalalar, hisoblash masalalari, grafik masalalar D) Hisoblash masalalari, arifmetik masalalr, 44 / 50 44. Fizik masala deb nimaga aytiladi? A) Faqatgina fizik hodisalar B) Fizik qonunlar, formulalar, qoidalarga tayangan holda matematik amallar yordamida hal qilinadigan muammo C) Matematik amallar yordamida yechiladigan masalalar D) Fizika darslarida foydalaniladigan masalalar 45 / 50 45. Angliya, AQSH, Fransiya davlatlarida fizika darslarida qaysi turdagi masalalalarga ko‘proq e’tibor qaratiladi? A) Grafik masalalarga B) Turli eksperimental holatlar asos qilib olingan masalalarga C) Hisoblash masalalariga D) Sifatga doir masalalarga 46 / 50 46. 6-sinfda Fizika fanini o‘rganishda A1 bosqichda qanday boshlang‘ich ma’lumotlar beriladi? A) “Molekulyar fizika asoslari”, “Optika”, “Atom va yadro fizikasi asoslari” va “Koinot haqida tasavvurlar” kurslari haqida B) Mexanika, issiqlik, elektr, yorug‘lik, tovush hodisalar hamda modda tuzilishi haqida C) ”Mexanika” kursi haqida D) “Elektr” kursi haqida 47 / 50 47. Umumiy o‘rta ta’lim maktablarining 9-sinf o‘quvchilari fizika-Astronomiya o‘quv fanini o‘rganishning standart darajasi bu… A) A2+ B) A2 C) A1+ D) A1 48 / 50 48. Fizika o‘quv fani chuqur o‘qitiladigan sinflar va ixtisoslashtirilgan umumiy o‘rta ta’lim maktablarining 9-sinf bitiruvchilari Fizika-Astronomiya o‘quv fanini o‘rganishning standart darajasi nomlanishi? A) Fizika fanini o‘rganishning tayanch darajasi B) Fizika fanini o‘rganishning kuchaytirilgan tayanch darajasi C) Fizika fanini o‘rganishning kuchaytirilgan boshlang‘ich darajasi D) Fizika fanini o‘rganishning boshlang‘ich darajasi 49 / 50 49. Umumiy o‘rta ta’lim maktablarining Fizika o‘quv fani chuqur o‘qitiladigan sinflar va ixtisoslashtirilgan umumiy o‘rta ta’lim maktablarining 6-sinf o‘quvchilari fizika-Astronomiya o‘quv fanini o‘rganishning standart darajasi nomlanishi? A) Fizika fanini o‘rganishning boshlang‘ich darajasi B) Informatika va axborot texnologiyalari fanini o‘rganishning boshlang‘ich darajasi C) Fizika fanini o‘rganishning kuchaytirilgan tayanch darajasi D) Fizika fanini o‘rganishning kuchaytirilgan boshlang‘ich darajasi 50 / 50 50. 6-sinfda Fizika fanini o‘rganishda A1 bosqichda qanday boshlang‘ich ma’lumotlar beriladi? A) Mexanika, issiqlik, elektr, yorug‘lik, tovush hodisalar hamda modda tuzilishi haqida B) “Molekulyar fizika asoslari”, “Optika”, “Atom va yadro fizikasi asoslari” va “Koinot haqida tasavvurlar” kurslari haqida C) ”Mexanika” kursi haqida D) “Elektr” kursi haqida 0% Testni qayta ishga tushiring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 0 Informatika fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 0 Tasviriy san’at fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 1 Musiqa fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 3 Texnologiya fanidan diagnostika savollari