Uy » Diagnostika testlari » Fizika fanidan diagnostika savollari Diagnostika testlari Fizika fanidan diagnostika savollari InfoMaster Dekabr 4, 2023 110 Ko'rishlar 0 SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0% 0 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 OMAD YOR BO'LSIN! Fizika fanidan diagnostika savollari Tayyorgarlik uchun test savollari! 1 / 50 1. Qisqa to‘lqinli elеktrоmagnit nurlanishlarni qattiq jismlarda sоchilishida to‘lqin uzunligining o‘zgarishi hоdisasiga deyiladi. A) Fоtоeffеkt B) Zееman effеkti C) Shtark effеkti D) Kоmptоn effеkti 2 / 50 2. Tok manbai, qarshiligi 8 om bo‘lgan istemolchiga ulansa, uning foydali ish koeffitsiyenti 80% ga teng bo‘ladi. Tok manbaining ichki qarshiligi nimaga teng? A) 1,2 ? B) 0,8 ? C) 1 ? D) 2? 3 / 50 3. Yulduzli osmon nechta Yulduz turkumiga ajratilgan? A) 30 B) 88 C) 12 D) 60 4 / 50 4. Yig‘uvchi linzadan buyumgacha bo‘lgan masofa 1 m, tasvirdan linzagacha 25 sm. Linzaning fokus masofasi qanchaga teng? A) 35 sm B) 25 sm C) 30 sm D) 20 sm 5 / 50 5. Quyida keltirilgan moddalardan qaysilari yadro yoqilg‘isi sifatida ishlatiladi? 1) uran; 2) grafit; 3) kadmiy; 4) og‘ir suv; 5) bor; 6) plutoniy A) 1 va 6 B) 1 va 5 C) 2 va 5 D) 3 va 4 6 / 50 6. Sig‘imi 83,1 sm3 idishdagi gazning temperatutasi 270 C. Idishdan 1018 dona molekula chiqib ketsa, uning bosimi qanchaga kamayadi? A) 30 Pa B) 20 Pa. C) 50 Pa D) 40 Pa 7 / 50 7. Gaz molekulalarining o‘rtacha kvadratik tezligi 800 m/s, bosimi 4.8·105 Pa bo‘lsa, uning zichligi nimaga teng? A) 9/4 kg/ m3 B) 2/3 kg/ m3 C) 4/9 kg/ m3 D) 3/2 kg/ m3 8 / 50 8. Avtomatdan bir sekundda 10 ta o‘q otiladi. Har bir o‘qning massasi 4g, boshlang‘ich tezligi 500 m/s. Avtomatning orqaga bergan o‘rtacha kuchini toping. A) 20N B) 5N C) 25N D) 10N 9 / 50 9. O‘zgarmas tok zanjirining iste’molchilari ideallashtirilgan holatda qanday turlarga bo‘linadi? A) Aktiv va sig‘im iste’molchilar B) Aktiv, induktiv va sig‘im iste’molchilar C) Aktiv va induktiv iste’molchilar D) Induktiv va sig‘im iste’molchilar 10 / 50 10. «FSMU» ning maqsadi? A) O‘quvchilarni tarqatilgan oddiy qog‘ozga o‘z fikrlarni aniq va qisqa holatda ifoda etib, tasdiqlovchi dalillar yoki inkor etuvchi fikrlarni bayon etishga o‘rgatish B) muqobil yechimlarni tanlash C) Guruhlarning muammoli vaziyatning oqibatlari to‘g‘risida fikr yuritishi, D) Guruhlarning muammoli vaziyatning YEchimini ishlab chiqishi har bir yechimning imkoniyatlari va to‘siqlarni tahlil qilish 11 / 50 11. Kompetensiya yo‘nalishlarini ko‘rsating? A) Kommunikativ va Axborot bilan ishlash kompetensiyalari B) Tayanch va xususiy kompetensiyalari C) Tayanch va kommunikativ kompetensiyalari D) Kommunikativ va xususiy kompetensiyalari 12 / 50 12. Yozda quyosh qaysi yulduz turkumlaridan o‘tadi? A) Chayon, o‘qotar, tog‘ echkisi. B) Egizaklar, qisqichbaqa, arslon C) O‘q otar, tog‘ echkisi, qovg‘a. D) Baliq, qo‘y, buzoq. 13 / 50 13. ”Muammoli vaziyat” metodining tuzilmasi qanday? A) Guruhlarning muammoli vaziyatning oqibatlari to‘g‘risida fikr yuritishi, Guruhlarning muammoli vaziyatning yechimini ishlab chiqishi B) Muammoli vaziyat tavsifini keltirish, Guruhlarga bo‘lish, Guruhlarning muammoli vaziyatning oqibatlari to‘g‘risida fikr yuritishi, Guruhlarning muammoli vaziyatning yechimini ishlab chiqishi C) Guruhlarga bo‘lish, Guruhlarning muammoli vaziyatning kelib chiqish sabablarini aniqlashi, Guruhlarning muammoli vaziyatning oqibatlari to‘g‘risida fikr yuritishi, Guruhlarning muammoli vaziyatning yechimini ishlab chiqishi, To‘g‘ri yechimlarni tanlash D) Muammoli vaziyat tavsifini keltirish, Guruhlarga bo‘lish, Guruhlarning muammoli vaziyatning kelib chiqish sabablarini aniqlashi, Guruhlarning muammoli vaziyatning oqibatlari to‘g‘risida fikr yuritishi, Guruhlarning muammoli vaziyatning yechimini ishlab chiqishi, To‘g‘ri yechimlarni tanlash 14 / 50 14. “Bahs-munozara” metodi tuzilmasi qanday? A) Aniq va maqbul yechimni topish, Muammoli savol tashlanadi, Turli fikrlar tinglanadi, Fikrg‘oyalar to‘planadi, Tahlil qilinadi B) Muammoli savol tashlanadi, Turli fikrlar tinglanadi, Fikr-g‘oyalar to‘planadi, Tahlil qilinadi, Aniq va maqbul yechimni topish C) Turli fikrlar tinglanadi, Muammoli savol tashlanadi, Fikrg‘oyalar to‘planadi, Tahlil qilinadi, Aniq va maqbul yechimni topish D) Muammoli savol tashlanadi, Turli fikrlar tinglanadi, Fikrg‘oyalar to‘planadi, Tahlil qilinadi 15 / 50 15. “Bahs-munozara” metodini o‘tkazishda qanday qoidalarga amal qilish kerak? 1) barcha ta’lim oluvchilar ishtirok etishi uchun imkoniyat yaratish; 2) “o‘ng qo‘l” qoidasi (qo‘lini ko‘tarib, ruhsat olgandan so‘ng so‘zlash)ga rioya qilish; 3) fikr-g‘oyalarni tinglash madaniyati; 4) bildirilgan fikr-g‘oyalarning takrorlanmasligi; 5) bir-birlariga o‘zaro hurmat A) 1,2,3,4,5 B) 1.2 C) 3.4 D) 1,2,3,4 16 / 50 16. “Bahs-munozara” metodi - … A) ta’lim oluvchilar tomonidan ha?tiy vaziyatning har xil shartsharoitlarini sahnalashtirish orqali ko‘rsatib beruvchi metod B) biror mavzu bo‘yicha ta’lim oluvchilar bilan o‘zaro bahs, fikr almashinuv tarzida o‘tkaziladigan o‘qitish metodi C) biror muammo bo‘yicha ta’lim oluvchilar tomonidan bildirilgan erkin fikr va mulohazalarni to‘plab, ular orqali ma’lum bir yechimga kelinadigan metod D) ta’lim oluvchilarda muammoli vaziyatlarning sabab va oqibatlarini tahlil qilish hamda ularning yechimini topish bo‘yicha ko‘nikmalarini shakllantirishga qaratilgan metod 17 / 50 17. “Rolli o‘yin” metodining bosqichlari to‘g‘ri keltirilgan qator? 1) Ta’lim beruvchi mavzu bo‘yicha o‘yinning maqsad va natijalarini belgilaydi hamda rolli o‘yin ssenariysini ishlab chiqadi. 2)O‘yinning maqsad va vazifalari tushuntiriladi. 3)O‘yinning maqsadidan kelib chiqib, rollarni taqsimlaydi. 4) Ta’lim oluvchilar o‘z rollarini ijro etadilar. Boshqa ta’lim oluvchilar ularni kuzatib turadilar. 5) O‘yin yakunida ta’lim oluvchilardan ular ijro etgan rolni yana qanday ijro etish mumkinligini izohlashga imkoniyat beriladi. Kuzatuvchi bo‘lgan ta’lim oluvchilar o‘z yakuniy mulohazalarini bildiradilar va o‘yinga xulosa qilinadi. A) 1,2,3,4,5 B) 3.4 C) 1,2,3,4 D) 1.2 18 / 50 18. Yorug‘lik ta’sirida moddadan elektronlar ajralishi ..... deyiladi. A) Magnitlanish B) Fotoeffekt C) Elektrlanish D) Termoelektron emissiya 19 / 50 19. Umumiy o‘rta ta’limning tayanch o‘quv rejasida fizika astronomiya faniga 9-sinflar uchun haftalik umumiy soat qancha? A) 2 B) 1 C) 4 D) 3 20 / 50 20. Rolli o‘yin bu-… A) ta’lim oluvchilar tomonidan hayotiy vaziyatning har xil shart-sharoitlarini sahnalashtirish orqali ko‘rsatib beruvchi metod B) ta’lim oluvchilarda muammoli vaziyatlarning sabab va oqibatlarini tahlil qilish hamda ularning yechimini topish bo‘yicha ko‘nikmalarini shakllantirishga qaratilgan metod C) biror mavzu bo‘yicha ta’lim oluvchilar bilan o‘zaro bahs, fikr almashinuv tarzida o‘tkaziladigan o‘qitish metodi D) biror muammo bo‘yicha ta’lim oluvchilar tomonidan bildirilgan erkin fikr va mulohazalarni to‘plab, ular orqali ma’lum bir yechimga kelinadigan metod 21 / 50 21. Umumiy o‘rta ta’limning tayanch o‘quv rejasida fizika, astronomiya faniga 6-sinflar uchun haftalik umumiy soat qancha? A) 4 B) 1 C) 2 D) 3 22 / 50 22. “Aqliy xujum” metodining qanday shakllari mavjud? A) Og‘zaki, yozma B) og‘zaki C) og‘zaki, yozma, test D) yozma, test 23 / 50 23. Aqliy hujum metodi qo‘llanilganda qanday qoidalar inobatga olinadi?1. Bildirilgan fikr-g‘oyalar muhokama qilinmaydi va baholanmaydi 2. Bildirilgan xar qanday fikr-g‘oyalar, ular xatto to‘g‘ri bo‘lmasa ham inobatga olinadi 3. Har bir ta’lim oluvchi qatnashishi shart. 4. Har bir ta’lim oluvchi baholanishi shart A) 1,2,3 B) 1,2,3,4 C) 1.2 D) 3.4 24 / 50 24. O‘zbekiston Respublikasi umumiy o‘rta va o‘rta maxsus, kasb-hunar ta’limi tizimida davlat ta’lim standartlariga asoslangan holda umumta’lim fanlarini o‘rganish A1 standart darajasi qanday nomlanadi? A) Umumta’lim fanlarini o‘rganishning boshlang‘ich darajasi B) Umumta’lim fanlarini o‘rganishning kuchaytirilgan tayanch darajasi C) Umumta’lim fanlarini o‘rganishning tayanch darajasi D) Umumta’lim fanlarini o‘rganishning kuchaytirilgan boshlang‘ich darajasi 25 / 50 25. “SWOT-tahlil” yoyilmasi to‘g‘ri keltirilgan javobni toping. A) S imkoniyatlari, Wzaif, kuchsiz tomonlari, O kuchli tomonlari, Tto‘siqlar B) Skuchli tomonlari, Wzaif, kuchsiz tomonlari, Oyutuqlari, Tto‘siqlar C) S sabablari, Wzaif, kuchsiz tomonlari, O kuchli tomonlari, Tto‘siqlar D) S-kuchli tomonlari, W-zaif, kuchsiz tomonlari, O-imkoniyatlari, T-to‘siqlar 26 / 50 26. “SWOT” so‘zi qaysi so‘zlarning qisqartmasidan olingan? A) strength, works, opportunity, threat B) strength, weakness, opportunity, threat C) strength, weakness, opportunity, there D) strength, weakness, opportunity 27 / 50 27. “Muammoli vaziyat” metodi -… A) ta’lim oluvchilar tomonidan ha?tiy vaziyatning har xil shartsharoitlarini sahnalashtirish orqali ko‘rsatib beruvchi metod B) biror mavzu bo‘yicha ta’lim oluvchilar bilan o‘zaro bahs, fikr almashinuv tarzida o‘tkaziladigan o‘qitish metodi C) biror muammo bo‘yicha ta’lim oluvchilar tomonidan bildirilgan erkin fikr va mulohazalarni to‘plab, ular orqali ma’lum bir yechimga kelinadigan metod D) ta’lim oluvchilarda muammoli vaziyatlarning sabab va oqibatlarini tahlil qilish hamda ularning yechimini topish bo‘yicha ko‘nikmalarini shakllantirishga qaratilgan metod 28 / 50 28. “Bahs-munozara” metodi tuzilmasi qanday? A) Muammoli savol tashlanadi, Turli fikrlar tinglanadi, Fikrg‘oyalar to‘planadi, Tahlil qilinadi B) Muammoli savol tashlanadi, Turli fikrlar tinglanadi, Fikr-g‘oyalar to‘planadi, Tahlil qilinadi, Aniq va maqbul yechimni topish C) Aniq va maqbul yechimni topish, Muammoli savol tashlanadi, Turli fikrlar tinglanadi, Fikrg‘oyalar to‘planadi, Tahlil qilinadi D) Turli fikrlar tinglanadi, Muammoli savol tashlanadi, Fikrg‘oyalar to‘planadi, Tahlil qilinadi, Aniq va maqbul yechimni topish 29 / 50 29. “Blits -so‘rov” texnologiyasining afzalligi A) Javoblarning og‘zaki ekanligi B) Javoblarning qisqa ekanligi C) Qisqa vaqtda amalga oshirilishi D) Savol va javoblarning qisqaligi 30 / 50 30. “BBB” texnologiyasida nechta yo‘nalishda o‘quvchidan ma’lumot olinadi? A) Bir yo‘nalishda B) Ikki yo‘nalishda C) To‘rt yo‘nalishda D) Uchta yo‘nalishda 31 / 50 31. Tovush balandligi nimaga bogliq? A) tovush chastotasiga B) tovush ampilitudasiga C) tovush tarqalish tezligiga D) tovush to‘lqin uzunligiga 32 / 50 32. Qaysi jarayonda sistemaning ichki energiyasining o‘zgarishi uzatilgan issiqlik miqdoriga teng? A) adiabatik B) izoxorik C) izotermik D) izobarik 33 / 50 33. Massasi 2 kg blgan jism 4N kuch ta’sirida qanday harakat qiladi? A) 0,5 m/s2 tezlik bilan tekis B) 0,5 m/s2 tezlanish bilan tekis o‘zgaruvchan C) 2 m/s2 tezlanish bilan tekis tezlanuvchan D) 2 m/s tezlik bilan tekis 34 / 50 34. Interfaol metodlardan foydalanishdan maqsad nima? A) O‘quvchilarni o‘zlashtirish darajasini oshirish B) O‘quvchilarni hayotga tayyorlash C) Nazariy bilimlarni amaliyotga bog‘lash D) O‘quvchilar bilimlarini o‘zlashtirishni faollashtirish va shaxsiy sifatlarini rivojlantirish 35 / 50 35. Quyosh energiyasining boshqa turdagi energiyasidan afzalligi nimada? A) xoxlagan xududda qurish mumkinligida B) FIK kattaligida C) ekologik jihatdan D) zararsizligida 36 / 50 36. Agar ideal gazning bosimi va absolyut temperaturasi 2 marta ortsa, uning ichki energiyasi qanday o‘zgaradi? A) 2 marta kamayadi B) 4 marta ortadi C) 2 marta ortadi D) o‘zgarmaydi 37 / 50 37. Qanday makrofizik kattalik issiqlik muvozanati holatidagi barcha jismlar uchun, jumladan, gazlar uchun ham bir xil qiymatga ega bo‘ladi? A) massa B) temperatura C) hajim D) bosim 38 / 50 38. Fizik diktantning o‘ziga xos xususiyatlari- A) Javoblarning ko‘p variantli bo‘lishi B) Savollar sonining ko‘pligi C) Savolning juda qisqaligi D) Javoblarning qisqaligi 39 / 50 39. Xatoliklar necha turga bo‘linadi? A) Ikki turga: absolyut va tasodifiy xatolik B) Ikki turga: tasodifiy va sistematik xatolik C) Ikki turga: absolyut va nisbiy xatolik D) kki turg: absolyut va sistematik xatolik 40 / 50 40. O‘lchashlar necha turga bo‘linadi? A) Ikki turga: bevosita va bilvosita o‘lchash B) Ikki turga: absolyut va nisbiy o‘lchash C) Ikki turga: sistematik va nisbiy D) Ikki turga: absolyut va tasodifiy 41 / 50 41. Laboratoriya ishlarini bajarishda o‘lchash deganda nima tushuniladi? A) Natijalarni olish va absolyut xatolikni aniqlashga aytiladi B) Aniqlanayotgan kattalikni birlik deb qabul qilingan kattalik bilan taqqoslashga, ya’ni birlikdan necha marta farq qilishini aniqlashga aytiladi C) Laboratoriya o‘tkazishda olingan natijalarni tahlil qilishga aytiladi D) Absolyut va nisbiy xatolikni aniqlashga aytiladi 42 / 50 42. Ta’lim jarayonining asosini nima tashkil etadi? A) Tarqatmalar, texnikvositalar B) O‘quv reja, dastur, dars ishlanmasi C) DTS, o‘quv reja, dastur, darslik D) Darslik ko‘rgazmali qurollar 43 / 50 43. Fizikada masala yechish necha bosqichdan iborat? A) 2 bosqichdan uning shartini o‘qish va yechish B) 4 bosqichdan uning shartini o‘qish, tahlil qilish, va yechish, baholash C) 3 bosqichdan- uning shartini o‘qish, tahlil qilish va yechish D) 2 bosqichdan tahlil qilish va yechish 44 / 50 44. Fizikaviy tafakkurni shakllantirishda qaysi jarayon muhim hisoblanadi? A) Masalalar yechish B) Fizikadan yozma ish olish C) O‘qitishda ko‘rgazmalilikdan foydalanish D) Og‘zaki so‘rash 45 / 50 45. Ikkita fizik kattalikning bog‘lanish grafigidan iborat bo‘lgan masalalar…deyiladi. A) Grafik masalalar B) Eksperimental masalalar C) Sifatga oid masalalar D) Hisoblash masalalari 46 / 50 46. Hisoblash ishlari o‘tkazilmasdan bajariladigan masalalar …… deyiladi. A) Hisoblash masalalari B) Eksperimental masalalar C) Sifatga oid masalalar D) Grafik masalalar 47 / 50 47. Umumiy o‘rta ta’lim maktablarining 9-sinf o‘quvchilari fizika-Astronomiya o‘quv fanini o‘rganishning standart darajasi bu… A) A1 B) A2+ C) A1+ D) A2 48 / 50 48. Umumiy o‘rta ta’lim maktablarining 9-sinf bitiruvchilari Fizika-Astronomiya o‘quv fanini o‘rganishning standart darajasi nomlanishi? A) Fizika fanini o‘rganishning kuchaytirilgan boshlang‘ich darajasi B) Fizika fanini o‘rganishning kuchaytirilgan tayanch darajasi C) Fizika fanini o‘rganishning boshlang‘ich darajasi D) Fizika fanini o‘rganishning tayanch darajasi 49 / 50 49. Umumiy o‘rta ta’lim maktablarining Fizika o‘quv fani chuqur o‘qitiladigan sinflar va ixtisoslashtirilgan umumiy o‘rta ta’lim maktablarining 6-sinf o‘quvchilari fizika-Astronomiya o‘quv fanini o‘rganishning standart darajasi nomlanishi? A) Fizika fanini o‘rganishning kuchaytirilgan tayanch darajasi B) Fizika fanini o‘rganishning kuchaytirilgan boshlang‘ich darajasi C) Fizika fanini o‘rganishning boshlang‘ich darajasi D) Informatika va axborot texnologiyalari fanini o‘rganishning boshlang‘ich darajasi 50 / 50 50. Umumiy o‘rta ta’lim maktablarining 6-sinf o‘quvchilari fizika-Astronomiya o‘quv fanini o‘rganishning standart darajasi nomlanishi? A) Fizika fanini o‘rganishning kuchaytirilgan boshlang‘ich darajasi B) Informatika va axborot texnologiyalari fanini o‘rganishning boshlang‘ich darajasi C) Fizika fanini o‘rganishning boshlang‘ich darajasi D) Informatika va axborot texnologiya fanini o‘rganishning kuchaytirilgan tayanch darajasi 0% Testni qayta ishga tushiring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 0 Informatika fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 0 Tasviriy san’at fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 1 Musiqa fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 3 Texnologiya fanidan diagnostika savollari