Uy » Diagnostika testlari » Fizika fanidan diagnostika savollari Diagnostika testlari Fizika fanidan diagnostika savollari InfoMaster Dekabr 4, 2023 222 Ko'rishlar 0 SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0% 0 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 OMAD YOR BO'LSIN! Fizika fanidan diagnostika savollari Tayyorgarlik uchun test savollari! 1 / 50 1. Vоdоrоd atоmi tarkibida qanday zaryadli zarralar mavjud? A) 1ta nеytrоn 2ta prоtоn B) 1 ta elеktrоn C) 1ta elеktrоn 2ta prоtоn D) 1ta prоtоn, 1ta elеktrоn 2 / 50 2. Tok manbai, qarshiligi 8 om bo‘lgan istemolchiga ulansa, uning foydali ish koeffitsiyenti 80% ga teng bo‘ladi. Tok manbaining ichki qarshiligi nimaga teng? A) 2? B) 0,8 ? C) 1,2 ? D) 1 ? 3 / 50 3. Yulduzli osmon nechta Yulduz turkumiga ajratilgan? A) 30 B) 12 C) 88 D) 60 4 / 50 4. Quyida keltirilgan moddalardan qaysilari yadro yoqilg‘isi sifatida ishlatiladi? 1) uran; 2) grafit; 3) kadmiy; 4) og‘ir suv; 5) bor; 6) plutoniy A) 1 va 5 B) 1 va 6 C) 2 va 5 D) 3 va 4 5 / 50 5. Fokus masofasi F bo‘lgan linzada buyum linzadan qanday uzoqlikda joylashtirilsa tasvir o‘lchami teng bo‘ladi? A) 4F B) F/2 C) 2F D) 3F 6 / 50 6. Zaryadlari +q va 4q bo‘lgan ikkita sharcha bir – biridan d masofada turibdi. Bu zaryadlar oralig‘iga uchinchi +q zaryadni qo‘yilganda sistema muvozanatda qoladi. Birinchi zaryaddan uchinchi kiritilgan zaryadgacha bo‘lgan masofa x1 ni toping? A) 3/2( B) 2/3( C) 1,2( D) 1/3(- 7 / 50 7. Massasi 1 tonna bo‘lgan lift tekis tezlanuvchan harakat qilib, 10 s da 20 m masofaga tushdi. Lift kabinasini ko‘taruvchi arqonning taranglik kuchini toping. (kN) A) 9 B) 10 C) 8.8 D) 9.6 8 / 50 8. Sig‘imi 83,1 sm3 idishdagi gazning temperatutasi 270 C. Idishdan 1018 dona molekula chiqib ketsa, uning bosimi qanchaga kamayadi? A) 30 Pa B) 20 Pa. C) 40 Pa D) 50 Pa 9 / 50 9. Avtomatdan bir sekundda 10 ta o‘q otiladi. Har bir o‘qning massasi 4g, boshlang‘ich tezligi 500 m/s. Avtomatning orqaga bergan o‘rtacha kuchini toping. A) 20N B) 5N C) 25N D) 10N 10 / 50 10. O‘zgarmas tok zanjirining iste’molchilari ideallashtirilgan holatda qanday turlarga bo‘linadi? A) Induktiv va sig‘im iste’molchilar B) Aktiv, induktiv va sig‘im iste’molchilar C) Aktiv va induktiv iste’molchilar D) Aktiv va sig‘im iste’molchilar 11 / 50 11. Tok yo‘nalishi qilib shartli ravishda qanday yo‘nalish qabul qilingan? A) Manbaning musbat qutbidan manfiy qutbi tomon zarralar yo‘nalishi qabul qilingan B) O‘tkazgich ichida erkin elektronlarning tartibli harakati qabul qilingan C) Manbaning manfiy qutbidan musbat qutbi tomon zaryadlangan zarralar yo‘nalishi qabul qilingan D) Manbaning musbat qutbidan manfiy qutbi tomon zaryadlangan zarralar yo‘nalishi qabul qilingan 12 / 50 12. «FSMU» ning yoyilmasi to‘g‘ri ko‘rsatilgan qatorni toping? A) F-fikringizni bayon eting, S-fikringizni bayoniga sabab ko‘rsating, M- ko‘rsatgan sababingizni isbotlab misol keltiring, U- fikringizni umumlashtiring B) Ffikringizni bayon eting, S fikringizni so‘zlab bering, M ko‘rsatgan sababingizni isbotlab misol keltiring, U fikringizni umumlashtiring C) Ffikringizni bayon eting, S fikringizni bayoniga sabab ko‘rsating, M ko‘rsatgan sababingizni isbotlab misol keltiring D) Ffikringizni yozing, Sfikringizni bayoniga sabab ko‘rsating, M ko‘rsatgan sababingizni isbotlab misol keltiring, U fikringizni umumlashtiring 13 / 50 13. “SWOT” so‘zi qaysi so‘zlarning qisqartmasidan olingan? A) strength, weakness, opportunity B) Strength, weakness, opportunity, threat C) strength, works, opportunity, threat D) strength, weakness, opportunity, there 14 / 50 14. O‘zbekiston Respublikasi umumiy o‘rta va o‘rta maxsus, kasb-hunar ta’limi tizimida davlat ta’lim standartlariga asoslangan holda umumta’lim fanlarini o‘rganish A2 standart darajasi qanday nomlanadi? A) Umumta’lim fanlarini o‘rganishning tayanch darajasi B) Umumta’lim fanlarini o‘rganishning kuchaytirilgan boshlang‘ich darajasi C) Umumta’lim fanlarini o‘rganishning boshlang‘ich darajasi D) Umumta’lim fanlarini o‘rganishning kuchaytirilgan tayanch darajasi 15 / 50 15. “Bahs-munozara” metodi tuzilmasi qanday? A) Turli fikrlar tinglanadi, Muammoli savol tashlanadi, Fikrg‘oyalar to‘planadi, Tahlil qilinadi, Aniq va maqbul yechimni topish B) Muammoli savol tashlanadi, Turli fikrlar tinglanadi, Fikrg‘oyalar to‘planadi, Tahlil qilinadi C) Aniq va maqbul yechimni topish, Muammoli savol tashlanadi, Turli fikrlar tinglanadi, Fikrg‘oyalar to‘planadi, Tahlil qilinadi D) Muammoli savol tashlanadi, Turli fikrlar tinglanadi, Fikr-g‘oyalar to‘planadi, Tahlil qilinadi, Aniq va maqbul yechimni topish 16 / 50 16. “Rolli o‘yin” metodining bosqichlari to‘g‘ri keltirilgan qator? 1) Ta’lim beruvchi mavzu bo‘yicha o‘yinning maqsad va natijalarini belgilaydi hamda rolli o‘yin ssenariysini ishlab chiqadi. 2)O‘yinning maqsad va vazifalari tushuntiriladi. 3)O‘yinning maqsadidan kelib chiqib, rollarni taqsimlaydi. 4) Ta’lim oluvchilar o‘z rollarini ijro etadilar. Boshqa ta’lim oluvchilar ularni kuzatib turadilar. 5) O‘yin yakunida ta’lim oluvchilardan ular ijro etgan rolni yana qanday ijro etish mumkinligini izohlashga imkoniyat beriladi. Kuzatuvchi bo‘lgan ta’lim oluvchilar o‘z yakuniy mulohazalarini bildiradilar va o‘yinga xulosa qilinadi. A) 1,2,3,4,5 B) 3.4 C) 1.2 D) 1,2,3,4 17 / 50 17. Umumiy o‘rta ta’limning tayanch o‘quv rejasida fizika astronomiya faniga 9-sinflar uchun haftalik umumiy soat qancha? A) 1 B) 4 C) 2 D) 3 18 / 50 18. Rolli o‘yin bu-… A) biror muammo bo‘yicha ta’lim oluvchilar tomonidan bildirilgan erkin fikr va mulohazalarni to‘plab, ular orqali ma’lum bir yechimga kelinadigan metod B) biror mavzu bo‘yicha ta’lim oluvchilar bilan o‘zaro bahs, fikr almashinuv tarzida o‘tkaziladigan o‘qitish metodi C) ta’lim oluvchilarda muammoli vaziyatlarning sabab va oqibatlarini tahlil qilish hamda ularning yechimini topish bo‘yicha ko‘nikmalarini shakllantirishga qaratilgan metod D) ta’lim oluvchilar tomonidan hayotiy vaziyatning har xil shart-sharoitlarini sahnalashtirish orqali ko‘rsatib beruvchi metod 19 / 50 19. O‘zbekiston Respublikasi umumiy o‘rta va o‘rta maxsus, kasb-hunar ta’limi tizimida davlat ta’lim standartlariga asoslangan holda umumta’lim fanlarini o‘rganish A1 standart darajasi qanday nomlanadi? A) Umumta’lim fanlarini o‘rganishning boshlang‘ich darajasi B) Umumta’lim fanlarini o‘rganishning kuchaytirilgan tayanch darajasi C) Umumta’lim fanlarini o‘rganishning kuchaytirilgan boshlang‘ich darajasi D) Umumta’lim fanlarini o‘rganishning tayanch darajasi 20 / 50 20. “SWOT-tahlil” yoyilmasi to‘g‘ri keltirilgan javobni toping. A) S sabablari, Wzaif, kuchsiz tomonlari, O kuchli tomonlari, Tto‘siqlar B) S-kuchli tomonlari, W-zaif, kuchsiz tomonlari, O-imkoniyatlari, T-to‘siqlar C) S imkoniyatlari, Wzaif, kuchsiz tomonlari, O kuchli tomonlari, Tto‘siqlar D) Skuchli tomonlari, Wzaif, kuchsiz tomonlari, Oyutuqlari, Tto‘siqlar 21 / 50 21. “Muammoli vaziyat” metodi -… A) biror mavzu bo‘yicha ta’lim oluvchilar bilan o‘zaro bahs, fikr almashinuv tarzida o‘tkaziladigan o‘qitish metodi B) ta’lim oluvchilar tomonidan ha?tiy vaziyatning har xil shartsharoitlarini sahnalashtirish orqali ko‘rsatib beruvchi metod C) ta’lim oluvchilarda muammoli vaziyatlarning sabab va oqibatlarini tahlil qilish hamda ularning yechimini topish bo‘yicha ko‘nikmalarini shakllantirishga qaratilgan metod D) biror muammo bo‘yicha ta’lim oluvchilar tomonidan bildirilgan erkin fikr va mulohazalarni to‘plab, ular orqali ma’lum bir yechimga kelinadigan metod 22 / 50 22. “Blits- so‘rov” texnologiyasidan qaysi holatlarda foydalanish mumkin? A) Jamoada B) Faqat individual C) Individual, guruh va jamoada D) Faqat guruhlarda 23 / 50 23. Nur havodan suvga tushmoqda. Bunda to‘la ichki qaytish hodisasini kuzatish mumkinmi? A) Yo‘q B) Suv qatlamining qalinligiga bog‘liq C) Ha D) Nurning tushish burchagiga bog‘liq 24 / 50 24. Rolli didaktik o‘yinlarni qaysi dars tipiga qo‘llash mumkin? A) Kirish darslarida B) Barcha tip darslarda C) Umumlashtiruvchi darslarda D) Yangi mavzu bayoni darslarida 25 / 50 25. Agar matematik mayatnikning uzunligi 4 marta ortsa, uning chastotasi qanday o‘zgaradi? A) 2 marta kamayadi B) 4 marta ortadi C) o‘zgarmaydi D) 2 marta ortadi 26 / 50 26. Massasi 2 kg blgan jism 4N kuch ta’sirida qanday harakat qiladi? A) 0,5 m/s2 tezlik bilan tekis B) 0,5 m/s2 tezlanish bilan tekis o‘zgaruvchan C) 2 m/s tezlik bilan tekis D) 2 m/s2 tezlanish bilan tekis tezlanuvchan 27 / 50 27. Interfaol metodlardan foydalanishdan maqsad nima? A) O‘quvchilarni o‘zlashtirish darajasini oshirish B) O‘quvchilar bilimlarini o‘zlashtirishni faollashtirish va shaxsiy sifatlarini rivojlantirish C) O‘quvchilarni hayotga tayyorlash D) Nazariy bilimlarni amaliyotga bog‘lash 28 / 50 28. Quyosh energiyasining boshqa turdagi energiyasidan afzalligi nimada? A) ekologik jihatdan B) FIK kattaligida C) xoxlagan xududda qurish mumkinligida D) zararsizligida 29 / 50 29. Agar ideal gazning bosimi va absolyut temperaturasi 2 marta ortsa, uning ichki energiyasi qanday o‘zgaradi? A) 4 marta ortadi B) 2 marta ortadi C) 2 marta kamayadi D) o‘zgarmaydi 30 / 50 30. Qanday makrofizik kattalik issiqlik muvozanati holatidagi barcha jismlar uchun, jumladan, gazlar uchun ham bir xil qiymatga ega bo‘ladi? A) temperatura B) massa C) hajim D) bosim 31 / 50 31. Fizik diktantning o‘ziga xos xususiyatlari- A) Savolning juda qisqaligi B) Javoblarning ko‘p variantli bo‘lishi C) Javoblarning qisqaligi D) Savollar sonining ko‘pligi 32 / 50 32. Muammoli ta’lim mashg‘ulotlari davomida o‘quvchilar bilan qanday ishlash mumkin? A) Faqat yakka tartibda B) Faqat guruh bo‘lib C) Yakka, guruh, jamoa bo‘lib D) Faqat juftlikda 33 / 50 33. Didaktik o‘yinli texnologiyalar nimaga asoslangan? A) Individual ishlashga B) Guruhlarda ishlashga C) O‘quvchi faoliyatini faollashtirishga D) Mulohaza yuritishga 34 / 50 34. Xatoliklar necha turga bo‘linadi? A) Ikki turga: tasodifiy va sistematik xatolik B) Ikki turga: absolyut va nisbiy xatolik C) kki turg: absolyut va sistematik xatolik D) Ikki turga: absolyut va tasodifiy xatolik 35 / 50 35. O‘lchashlar necha turga bo‘linadi? A) Ikki turga: absolyut va tasodifiy B) Ikki turga: absolyut va nisbiy o‘lchash C) Ikki turga: bevosita va bilvosita o‘lchash D) Ikki turga: sistematik va nisbiy 36 / 50 36. Laboratoriya ishlarini bajarishda o‘lchash deganda nima tushuniladi? A) Aniqlanayotgan kattalikni birlik deb qabul qilingan kattalik bilan taqqoslashga, ya’ni birlikdan necha marta farq qilishini aniqlashga aytiladi B) Absolyut va nisbiy xatolikni aniqlashga aytiladi C) Natijalarni olish va absolyut xatolikni aniqlashga aytiladi D) Laboratoriya o‘tkazishda olingan natijalarni tahlil qilishga aytiladi 37 / 50 37. Interfaol mashg‘ulotlarni samarali bo‘lishi nimaga bog‘liq? A) O‘quvchilarni mashg‘ulotdan oldin yangi mavzu bo‘yicha asosiy tushuncha va dastlabki ma’lumotlarni bilishlariga B) O‘quvchining tinglash darajasiga C) O‘qituvchining ilmiy salohiyatiga D) O‘quvchilarni ilmiy salohiyatiga 38 / 50 38. An’anaviy darsning maqsadi nima? A) Dars mavzusi bo‘yicha bilim, ko‘nikma va malakalarni shakllantirish va mustahkamlash B) Mavzu bo‘yicha statistik ma’lumot berish C) Dars mavzusi bo‘yich amustaqil fikrlash, xulosaga kelish, bayon qilish va himoyalashga o‘rgatish D) Mavzu bo‘yicha ilmiy ma’lumot berish 39 / 50 39. Ta’lim jarayonining asosini nima tashkil etadi? A) Tarqatmalar, texnikvositalar B) Darslik ko‘rgazmali qurollar C) DTS, o‘quv reja, dastur, darslik D) O‘quv reja, dastur, dars ishlanmasi 40 / 50 40. Fizika kabinetini mehnat xavfsizligi bo‘yicha jihozlash prinsipi laboratoriya stollarini elektr bilan ta’minlashni tarmoq kuchlanishidan o‘zgaruvchan tok bo‘yicha va o‘zgarmas tok bo‘yicha necha Voltga mo‘ljallangan? A) 36 (42)V; 110 V B) 110 V; 220 V C) 220 V; 42 V D) 220 V; 110V 41 / 50 41. Fizikadan o‘quv eksperimentiga qo‘yiladigan asosiy metodik talablarni ko‘rsating A) Ilmiy aniqligi, to‘g‘ri bayon qilinishi B) Ilmiy aniqligi, tog‘ri bayon qilinishi, ko‘rgazmalilik C) odda bayon qilinishi, ko‘rgazmalilik D) Sodda bayon qilinishi 42 / 50 42. Fizikaviy tafakkurni shakllantirishda qaysi jarayon muhim hisoblanadi? A) Og‘zaki so‘rash B) Fizikadan yozma ish olish C) O‘qitishda ko‘rgazmalilikdan foydalanish D) Masalalar yechish 43 / 50 43. Hisoblash ishlari o‘tkazilmasdan bajariladigan masalalar …… deyiladi. A) Eksperimental masalalar B) Hisoblash masalalari C) Grafik masalalar D) Sifatga oid masalalar 44 / 50 44. Angliya, AQSH, Fransiya davlatlarida fizika darslarida qaysi turdagi masalalalarga ko‘proq e’tibor qaratiladi? A) Sifatga doir masalalarga B) Grafik masalalarga C) Turli eksperimental holatlar asos qilib olingan masalalarga D) Hisoblash masalalariga 45 / 50 45. 6-sinfda Fizika fanini o‘rganishda A1 bosqichda qanday boshlang‘ich ma’lumotlar beriladi? A) Mexanika, issiqlik, elektr, yorug‘lik, tovush hodisalar hamda modda tuzilishi haqida B) “Elektr” kursi haqida C) “Molekulyar fizika asoslari”, “Optika”, “Atom va yadro fizikasi asoslari” va “Koinot haqida tasavvurlar” kurslari haqida D) ”Mexanika” kursi haqida 46 / 50 46. Fizika o‘quv fani chuqur o‘qitiladigan sinflar va ixtisoslashtirilgan umumiy o‘rta ta’lim maktablarining 6-sinf o‘quvchilari fizika-Astronomiya o‘quv fanini o‘rganishning standart darajasi...? A) B2 B) B2+ C) A1 D) A1 47 / 50 47. Fizika o‘quv fani chuqur o‘qitiladigan sinflar va ixtisoslashtirilgan umumiy o‘rta ta’lim maktablarining 9-sinf bitiruvchilari Fizika-Astronomiya o‘quv fanini o‘rganishning standart darajasi nomlanishi? A) Fizika fanini o‘rganishning kuchaytirilgan boshlang‘ich darajasi B) Fizika fanini o‘rganishning kuchaytirilgan tayanch darajasi C) Fizika fanini o‘rganishning tayanch darajasi D) Fizika fanini o‘rganishning boshlang‘ich darajasi 48 / 50 48. Umumiy o‘rta ta’lim maktablarining Fizika o‘quv fani chuqur o‘qitiladigan sinflar va ixtisoslashtirilgan umumiy o‘rta ta’lim maktablarining 6-sinf o‘quvchilari fizika-Astronomiya o‘quv fanini o‘rganishning standart darajasi nomlanishi? A) Fizika fanini o‘rganishning kuchaytirilgan tayanch darajasi B) Fizika fanini o‘rganishning boshlang‘ich darajasi C) Fizika fanini o‘rganishning kuchaytirilgan boshlang‘ich darajasi D) Informatika va axborot texnologiyalari fanini o‘rganishning boshlang‘ich darajasi 49 / 50 49. Umumiy o‘rta ta’lim maktablarining 6-sinf o‘quvchilari fizika-Astronomiya o‘quv fanini o‘rganishning standart darajasi nomlanishi? A) Fizika fanini o‘rganishning kuchaytirilgan boshlang‘ich darajasi B) Informatika va axborot texnologiya fanini o‘rganishning kuchaytirilgan tayanch darajasi C) Fizika fanini o‘rganishning boshlang‘ich darajasi D) Informatika va axborot texnologiyalari fanini o‘rganishning boshlang‘ich darajasi 50 / 50 50. 6-sinfda Fizika fanini o‘rganishda A1 bosqichda qanday boshlang‘ich ma’lumotlar beriladi? A) Mexanika, issiqlik, elektr, yorug‘lik, tovush hodisalar hamda modda tuzilishi haqida B) “Elektr” kursi haqida C) ”Mexanika” kursi haqida D) “Molekulyar fizika asoslari”, “Optika”, “Atom va yadro fizikasi asoslari” va “Koinot haqida tasavvurlar” kurslari haqida 0% Testni qayta ishga tushiring Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 0 Informatika fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 1 Tasviriy san’at fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 2 Musiqa fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 3 Texnologiya fanidan diagnostika savollari