Uy » Diagnostika testlari » Fizika fanidan diagnostika savollari Diagnostika testlari Fizika fanidan diagnostika savollari InfoMaster Dekabr 4, 2023 254 Ko'rishlar 0 SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0% 0 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 OMAD YOR BO'LSIN! Fizika fanidan diagnostika savollari Tayyorgarlik uchun test savollari! 1 / 50 1. Vоdоrоd atоmi tarkibida qanday zaryadli zarralar mavjud? A) 1ta nеytrоn 2ta prоtоn B) 1ta prоtоn, 1ta elеktrоn C) 1 ta elеktrоn D) 1ta elеktrоn 2ta prоtоn 2 / 50 2. O‘tkazgich materialdan yasalgan halqaga magnitning shimoliy qutbi yaqinlashtirilsa qanday ta’sir kuzatiladi? A) Itariladi B) Magnitning tezligiga bog‘liq C) Tortiladi D) Halqaning diametriga bog‘liq 3 / 50 3. Tok manbai, qarshiligi 8 om bo‘lgan istemolchiga ulansa, uning foydali ish koeffitsiyenti 80% ga teng bo‘ladi. Tok manbaining ichki qarshiligi nimaga teng? A) 2? B) 1 ? C) 1,2 ? D) 0,8 ? 4 / 50 4. Buyum focus masofasi 10 sm bo‘lgan yig‘uvchi linzadan 20 sm masofada joylashgan. Uning tasviri linzadan necha santimetr masofada bo‘ladi? A) 30 sm B) 40 sm C) 10 sm D) 20 sm 5 / 50 5. Zaryadlari +q va 4q bo‘lgan ikkita sharcha bir – biridan d masofada turibdi. Bu zaryadlar oralig‘iga uchinchi +q zaryadni qo‘yilganda sistema muvozanatda qoladi. Birinchi zaryaddan uchinchi kiritilgan zaryadgacha bo‘lgan masofa x1 ni toping? A) 2/3( B) 3/2( C) 1/3(- D) 1,2( 6 / 50 6. O‘zgaruvchan tok manbaiga rezistor, kondensator va g‘altak ulandi. Kuchlanish tebranishlarining amplitudasi resistorda 4 V ga, kondensatorda 6 V ga, g‘altakda esa 3 V gat eng. Manba qisqichlaridagi kuchlanish tebranishlarining amplitudasi necha voltga teng? A) 5 B) 2 C) 3 D) 4 7 / 50 7. Sig‘imi 83,1 sm3 idishdagi gazning temperatutasi 270 C. Idishdan 1018 dona molekula chiqib ketsa, uning bosimi qanchaga kamayadi? A) 20 Pa. B) 50 Pa C) 30 Pa D) 40 Pa 8 / 50 8. O‘zgarmas tok zanjirining iste’molchilari ideallashtirilgan holatda qanday turlarga bo‘linadi? A) Aktiv, induktiv va sig‘im iste’molchilar B) Aktiv va sig‘im iste’molchilar C) Aktiv va induktiv iste’molchilar D) Induktiv va sig‘im iste’molchilar 9 / 50 9. Tok yo‘nalishi qilib shartli ravishda qanday yo‘nalish qabul qilingan? A) Manbaning musbat qutbidan manfiy qutbi tomon zarralar yo‘nalishi qabul qilingan B) Manbaning musbat qutbidan manfiy qutbi tomon zaryadlangan zarralar yo‘nalishi qabul qilingan C) Manbaning manfiy qutbidan musbat qutbi tomon zaryadlangan zarralar yo‘nalishi qabul qilingan D) O‘tkazgich ichida erkin elektronlarning tartibli harakati qabul qilingan 10 / 50 10. «FSMU» ning maqsadi? A) O‘quvchilarni tarqatilgan oddiy qog‘ozga o‘z fikrlarni aniq va qisqa holatda ifoda etib, tasdiqlovchi dalillar yoki inkor etuvchi fikrlarni bayon etishga o‘rgatish B) muqobil yechimlarni tanlash C) Guruhlarning muammoli vaziyatning YEchimini ishlab chiqishi har bir yechimning imkoniyatlari va to‘siqlarni tahlil qilish D) Guruhlarning muammoli vaziyatning oqibatlari to‘g‘risida fikr yuritishi, 11 / 50 11. Kompetensiya yo‘nalishlarini ko‘rsating? A) Tayanch va kommunikativ kompetensiyalari B) Kommunikativ va Axborot bilan ishlash kompetensiyalari C) Kommunikativ va xususiy kompetensiyalari D) Tayanch va xususiy kompetensiyalari 12 / 50 12. Tayanch kompetensiya turlari... A) Umummadaniy , Ijtimoiy faol fuqarolik , Shaxs sifatida o‘zo‘zini rivojlantirish kompetensiyalari B) Axborot bilan ishlash, Kommunikativ, Matematik savodxonlik, fan va texnika yangiliklaridan xabardor bo‘lish hamda foydalanish, Umummadaniy, Ijtimoiy faol fuqarolik, Shaxs sifatida o‘z-o‘zini rivojlantirish kompetensiyalari C) Matematik savodxonlik, fan va texnika yangiliklaridan xabardor bo‘lish hamda foydalanish, Umummadaniy, Ijtimoiy faol fuqarolik, Shaxs sifatida o‘zo‘zini rivojlantirish kompetensiyalari D) Axborot bilan ishlash, Kommunikativ , Matematik savodxonlik, fan va texnika yangiliklaridan xabardor bo‘lish hamda foydalanish, Umummadaniy, Ijtimoiy faol fuqarolik kompetensiyalari 13 / 50 13. “SWOT” so‘zi qaysi so‘zlarning qisqartmasidan olingan? A) strength, works, opportunity, threat B) strength, weakness, opportunity C) strength, weakness, opportunity, there D) Strength, weakness, opportunity, threat 14 / 50 14. O‘zbekiston Respublikasi umumiy o‘rta va o‘rta maxsus, kasb-hunar ta’limi tizimida davlat ta’lim standartlariga asoslangan holda umumta’lim fanlarini o‘rganish A2 standart darajasi qanday nomlanadi? A) Umumta’lim fanlarini o‘rganishning kuchaytirilgan boshlang‘ich darajasi B) Umumta’lim fanlarini o‘rganishning kuchaytirilgan tayanch darajasi C) Umumta’lim fanlarini o‘rganishning tayanch darajasi D) Umumta’lim fanlarini o‘rganishning boshlang‘ich darajasi 15 / 50 15. “Bahs-munozara” metodini o‘tkazishda qanday qoidalarga amal qilish kerak? 1) barcha ta’lim oluvchilar ishtirok etishi uchun imkoniyat yaratish; 2) “o‘ng qo‘l” qoidasi (qo‘lini ko‘tarib, ruhsat olgandan so‘ng so‘zlash)ga rioya qilish; 3) fikr-g‘oyalarni tinglash madaniyati; 4) bildirilgan fikr-g‘oyalarning takrorlanmasligi; 5) bir-birlariga o‘zaro hurmat A) 1,2,3,4,5 B) 1.2 C) 1,2,3,4 D) 3.4 16 / 50 16. Rolli o‘yin bu-… A) biror mavzu bo‘yicha ta’lim oluvchilar bilan o‘zaro bahs, fikr almashinuv tarzida o‘tkaziladigan o‘qitish metodi B) biror muammo bo‘yicha ta’lim oluvchilar tomonidan bildirilgan erkin fikr va mulohazalarni to‘plab, ular orqali ma’lum bir yechimga kelinadigan metod C) ta’lim oluvchilarda muammoli vaziyatlarning sabab va oqibatlarini tahlil qilish hamda ularning yechimini topish bo‘yicha ko‘nikmalarini shakllantirishga qaratilgan metod D) ta’lim oluvchilar tomonidan hayotiy vaziyatning har xil shart-sharoitlarini sahnalashtirish orqali ko‘rsatib beruvchi metod 17 / 50 17. Umumiy o‘rta ta’limning tayanch o‘quv rejasida fizika astronomiya faniga 8-sinflar uchun haftalik umumiy soat qancha? A) 4 B) 1 C) 3 D) 2 18 / 50 18. “Aqliy xujum” metodining qanday shakllari mavjud? A) og‘zaki, yozma, test B) Og‘zaki, yozma C) og‘zaki D) yozma, test 19 / 50 19. Rolli o‘yin bu-… A) biror muammo bo‘yicha ta’lim oluvchilar tomonidan bildirilgan erkin fikr va mulohazalarni to‘plab, ular orqali ma’lum bir yechimga kelinadigan metod B) biror mavzu bo‘yicha ta’lim oluvchilar bilan o‘zaro bahs, fikr almashinuv tarzida o‘tkaziladigan o‘qitish metodi C) ta’lim oluvchilar tomonidan hayotiy vaziyatning har xil shart-sharoitlarini sahnalashtirish orqali ko‘rsatib beruvchi metod D) ta’lim oluvchilarda muammoli vaziyatlarning sabab va oqibatlarini tahlil qilish hamda ularning yechimini topish bo‘yicha ko‘nikmalarini shakllantirishga qaratilgan metod 20 / 50 20. Aqliy hujum metodi qo‘llanilganda qanday qoidalar inobatga olinadi?1. Bildirilgan fikr-g‘oyalar muhokama qilinmaydi va baholanmaydi 2. Bildirilgan xar qanday fikr-g‘oyalar, ular xatto to‘g‘ri bo‘lmasa ham inobatga olinadi 3. Har bir ta’lim oluvchi qatnashishi shart. 4. Har bir ta’lim oluvchi baholanishi shart A) 1.2 B) 1,2,3,4 C) 1,2,3 D) 3.4 21 / 50 21. Umumiy o‘rta ta’limning tayanch o‘quv rejasida fizika astronomiya faniga 7-sinflar uchun haftalik umumiy soat qancha? A) 2 B) 3 C) 4 D) 1 22 / 50 22. O‘zbekiston Respublikasi umumiy o‘rta va o‘rta maxsus, kasb-hunar ta’limi tizimida davlat ta’lim standartlariga asoslangan holda umumta’lim fanlarini o‘rganish A1+ standart darajasi qanday nomlanadi? A) Umumta’lim fanlarini o‘rganishning tayanch darajasi B) Umumta’lim fanlarini o‘rganishning kuchaytirilgan tayanch darajasi C) Umumta’lim fanlarini o‘rganishning boshlang‘ich darajasi D) Umumta’lim fanlarini o‘rganishning kuchaytirilgan boshlang‘ich darajasi 23 / 50 23. O‘zbekiston Respublikasi umumiy o‘rta va o‘rta maxsus, kasb-hunar ta’limi tizimida davlat ta’lim standartlariga asoslangan holda umumta’lim fanlarini o‘rganish A1 standart darajasi qanday nomlanadi? A) Umumta’lim fanlarini o‘rganishning kuchaytirilgan tayanch darajasi B) Umumta’lim fanlarini o‘rganishning tayanch darajasi C) Umumta’lim fanlarini o‘rganishning kuchaytirilgan boshlang‘ich darajasi D) Umumta’lim fanlarini o‘rganishning boshlang‘ich darajasi 24 / 50 24. “Keys-stadi” metodining muammoli ta’lim metodidan farqi? A) “Keysstadi”da guruhlarda ishlanmaydi B) taqdimot qilinmaydi C) real vaziyatlarni o‘rganish asosida aniq qarorlar qabul qilishga asoslanadi D) o‘quvchilar bilan yakka tartibda ish olib boriladi 25 / 50 25. «Keys-stadi» - qaysi so‘zdan olingan va lug‘aviy ma’nosi? A) Inglizcha so‘z bo‘lib, «case» – real voqea, «study» –studiya ma’nolarini beradi B) Inglizcha so‘z bo‘lib, «case» – o‘rganmoq, tahlil qilmoq, «study» – aniq vaziyat, hodisa ma’nolarini beradi C) Lotincha so‘z bo‘lib, «case» – aniq vaziyat, hodisa, «study» – o‘rganmoq, tahlil qilmoq ma’nolarini beradi D) Inglizcha so‘z bo‘lib, «case» – aniq vaziyat, hodisa, «study» – o‘rganmoq, tahlil qilmoq ma’nolarini beradi 26 / 50 26. “SWOT” so‘zi qaysi so‘zlarning qisqartmasidan olingan? A) strength, works, opportunity, threat B) strength, weakness, opportunity C) strength, weakness, opportunity, there D) strength, weakness, opportunity, threat 27 / 50 27. “Muammoli vaziyat” metodi -… A) biror muammo bo‘yicha ta’lim oluvchilar tomonidan bildirilgan erkin fikr va mulohazalarni to‘plab, ular orqali ma’lum bir yechimga kelinadigan metod B) biror mavzu bo‘yicha ta’lim oluvchilar bilan o‘zaro bahs, fikr almashinuv tarzida o‘tkaziladigan o‘qitish metodi C) ta’lim oluvchilarda muammoli vaziyatlarning sabab va oqibatlarini tahlil qilish hamda ularning yechimini topish bo‘yicha ko‘nikmalarini shakllantirishga qaratilgan metod D) ta’lim oluvchilar tomonidan ha?tiy vaziyatning har xil shartsharoitlarini sahnalashtirish orqali ko‘rsatib beruvchi metod 28 / 50 28. “Bahs-munozara” metodi tuzilmasi qanday? A) Muammoli savol tashlanadi, Turli fikrlar tinglanadi, Fikr-g‘oyalar to‘planadi, Tahlil qilinadi, Aniq va maqbul yechimni topish B) Aniq va maqbul yechimni topish, Muammoli savol tashlanadi, Turli fikrlar tinglanadi, Fikrg‘oyalar to‘planadi, Tahlil qilinadi C) Muammoli savol tashlanadi, Turli fikrlar tinglanadi, Fikrg‘oyalar to‘planadi, Tahlil qilinadi D) Turli fikrlar tinglanadi, Muammoli savol tashlanadi, Fikrg‘oyalar to‘planadi, Tahlil qilinadi, Aniq va maqbul yechimni topish 29 / 50 29. Raqamli diktant texnologiyasidan qaysi holatlarda foydalanish mumkin? A) Individual B) Guruhlarda C) Barcha holatlarda D) Jamoada 30 / 50 30. “Blits -so‘rov” texnologiyasining afzalligi A) Qisqa vaqtda amalga oshirilishi B) Savol va javoblarning qisqaligi C) Javoblarning og‘zaki ekanligi D) Javoblarning qisqa ekanligi 31 / 50 31. “BBB” –texnologiyasining mohiyati nimada? A) Faqat guruhlarda qo‘llaniladi B) Dars qiziqarli bo‘ladi C) Guruh va indidvidual holatda bilimlar tekshiriladi D) O‘quvchining bilim darajasi aniqlanadi 32 / 50 32. Rolli didaktik o‘yinlarni qaysi dars tipiga qo‘llash mumkin? A) Kirish darslarida B) Barcha tip darslarda C) Umumlashtiruvchi darslarda D) Yangi mavzu bayoni darslarida 33 / 50 33. Agar matematik mayatnikning uzunligi 4 marta ortsa, uning chastotasi qanday o‘zgaradi? A) 2 marta kamayadi B) 4 marta ortadi C) 2 marta ortadi D) o‘zgarmaydi 34 / 50 34. Interfaol metodlardan foydalanishdan maqsad nima? A) O‘quvchilarni hayotga tayyorlash B) O‘quvchilarni o‘zlashtirish darajasini oshirish C) Nazariy bilimlarni amaliyotga bog‘lash D) O‘quvchilar bilimlarini o‘zlashtirishni faollashtirish va shaxsiy sifatlarini rivojlantirish 35 / 50 35. Quyosh energiyasining boshqa turdagi energiyasidan afzalligi nimada? A) ekologik jihatdan B) zararsizligida C) FIK kattaligida D) xoxlagan xududda qurish mumkinligida 36 / 50 36. Agar ideal gazning bosimi va absolyut temperaturasi 2 marta ortsa, uning ichki energiyasi qanday o‘zgaradi? A) o‘zgarmaydi B) 4 marta ortadi C) 2 marta ortadi D) 2 marta kamayadi 37 / 50 37. Qanday makrofizik kattalik issiqlik muvozanati holatidagi barcha jismlar uchun, jumladan, gazlar uchun ham bir xil qiymatga ega bo‘ladi? A) bosim B) temperatura C) massa D) hajim 38 / 50 38. Muammoli ta’lim mashg‘ulotlari davomida o‘quvchilar bilan qanday ishlash mumkin? A) Faqat yakka tartibda B) Yakka, guruh, jamoa bo‘lib C) Faqat guruh bo‘lib D) Faqat juftlikda 39 / 50 39. Didaktik o‘yinli texnologiyalar nimaga asoslangan? A) O‘quvchi faoliyatini faollashtirishga B) Mulohaza yuritishga C) Individual ishlashga D) Guruhlarda ishlashga 40 / 50 40. Xatoliklar necha turga bo‘linadi? A) Ikki turga: tasodifiy va sistematik xatolik B) Ikki turga: absolyut va tasodifiy xatolik C) kki turg: absolyut va sistematik xatolik D) Ikki turga: absolyut va nisbiy xatolik 41 / 50 41. O‘lchashlar necha turga bo‘linadi? A) Ikki turga: bevosita va bilvosita o‘lchash B) Ikki turga: absolyut va nisbiy o‘lchash C) Ikki turga: sistematik va nisbiy D) Ikki turga: absolyut va tasodifiy 42 / 50 42. Interfaol mashg‘ulotlarni samarali bo‘lishi nimaga bog‘liq? A) O‘qituvchining ilmiy salohiyatiga B) O‘quvchilarni ilmiy salohiyatiga C) O‘quvchining tinglash darajasiga D) O‘quvchilarni mashg‘ulotdan oldin yangi mavzu bo‘yicha asosiy tushuncha va dastlabki ma’lumotlarni bilishlariga 43 / 50 43. An’anaviy darsning maqsadi nima? A) Mavzu bo‘yicha statistik ma’lumot berish B) Dars mavzusi bo‘yich amustaqil fikrlash, xulosaga kelish, bayon qilish va himoyalashga o‘rgatish C) Mavzu bo‘yicha ilmiy ma’lumot berish D) Dars mavzusi bo‘yicha bilim, ko‘nikma va malakalarni shakllantirish va mustahkamlash 44 / 50 44. Fizikadan o‘quv eksperimentiga qo‘yiladigan asosiy metodik talablarni ko‘rsating A) Ilmiy aniqligi, tog‘ri bayon qilinishi, ko‘rgazmalilik B) Ilmiy aniqligi, to‘g‘ri bayon qilinishi C) odda bayon qilinishi, ko‘rgazmalilik D) Sodda bayon qilinishi 45 / 50 45. Chana qorda sirpanib borayotganda chanaga uni tortib borayotgan itlar qo‘shilgan arqon 0,5 Kn maksimal kuch bilan ta’sir qiladi. Agar ishqalanish koeffitsiyenti 0,1 ga teng bo‘lsa, shu arqon massasi (kg) qancha keladigan yukli chanani siljita oladi? A) 200 B) 500 C) 400 D) 300 46 / 50 46. Demonstratsion eksperiment yordamida yechiladigan masalalar…… deyiladi. A) Grafik masalalar B) Eksperimental masalalar C) Hisoblash masalalari D) Sifatga oid masalalar 47 / 50 47. Hisoblash ishlari o‘tkazilmasdan bajariladigan masalalar …… deyiladi. A) Eksperimental masalalar B) Sifatga oid masalalar C) Grafik masalalar D) Hisoblash masalalari 48 / 50 48. Fizik masala deb nimaga aytiladi? A) Faqatgina fizik hodisalar B) Fizika darslarida foydalaniladigan masalalar C) Fizik qonunlar, formulalar, qoidalarga tayangan holda matematik amallar yordamida hal qilinadigan muammo D) Matematik amallar yordamida yechiladigan masalalar 49 / 50 49. Fizika o‘quv fani chuqur o‘qitiladigan sinflar va ixtisoslashtirilgan umumiy o‘rta ta’lim maktablarining 6-sinf o‘quvchilari fizika-Astronomiya o‘quv fanini o‘rganishning standart darajasi...? A) A1 B) B2 C) A1 D) B2+ 50 / 50 50. 6-sinfda Fizika fanini o‘rganishda A1 bosqichda qanday boshlang‘ich ma’lumotlar beriladi? A) “Molekulyar fizika asoslari”, “Optika”, “Atom va yadro fizikasi asoslari” va “Koinot haqida tasavvurlar” kurslari haqida B) “Elektr” kursi haqida C) ”Mexanika” kursi haqida D) Mexanika, issiqlik, elektr, yorug‘lik, tovush hodisalar hamda modda tuzilishi haqida 0% Testni qayta ishga tushiring Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 0 Informatika fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 1 Tasviriy san’at fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 2 Musiqa fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 3 Texnologiya fanidan diagnostika savollari