Uy » Diagnostika testlari » Fizika fanidan diagnostika savollari Diagnostika testlari Fizika fanidan diagnostika savollari InfoMaster Dekabr 4, 2023 118 Ko'rishlar 0 SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0% 0 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 OMAD YOR BO'LSIN! Fizika fanidan diagnostika savollari Tayyorgarlik uchun test savollari! 1 / 50 1. Suvli idish tubida zichligi suvdan yengil bo‘lgan materialdan yasalgan jism ip bilan bog‘lab qo‘yilgan. Ip uzib yuborilganda, jism suv yuziga qalqib chiqadi. Bunda suv – jism sistemasining potensial energiyasi qanday o‘zgaradi? A) Jismning o‘lchamlariga bog‘liq B) Jism massasiga bog‘liq C) Kamayadi D) o‘zgarmaydi 2 / 50 2. Tok manbai, qarshiligi 8 om bo‘lgan istemolchiga ulansa, uning foydali ish koeffitsiyenti 80% ga teng bo‘ladi. Tok manbaining ichki qarshiligi nimaga teng? A) 1 ? B) 1,2 ? C) 0,8 ? D) 2? 3 / 50 3. Buyum focus masofasi 10 sm bo‘lgan yig‘uvchi linzadan 20 sm masofada joylashgan. Uning tasviri linzadan necha santimetr masofada bo‘ladi? A) 30 sm B) 20 sm C) 10 sm D) 40 sm 4 / 50 4. Yig‘uvchi linzadan buyumgacha bo‘lgan masofa 1 m, tasvirdan linzagacha 25 sm. Linzaning fokus masofasi qanchaga teng? A) 20 sm B) 35 sm C) 25 sm D) 30 sm 5 / 50 5. Quyida keltirilgan moddalardan qaysilari yadro yoqilg‘isi sifatida ishlatiladi? 1) uran; 2) grafit; 3) kadmiy; 4) og‘ir suv; 5) bor; 6) plutoniy A) 1 va 6 B) 3 va 4 C) 1 va 5 D) 2 va 5 6 / 50 6. Fokus masofasi F bo‘lgan linzada buyum linzadan qanday uzoqlikda joylashtirilsa tasvir o‘lchami teng bo‘ladi? A) 3F B) 4F C) 2F D) F/2 7 / 50 7. Qora daraxt so‘zidan olingan. Ko‘p miqdorda oltingugurt aralashtirilgan kauchuk boshqa moddalardan elektr saqlash xususiyati bilan farq qiladi? A) Ebonit B) Ishqalanuvchi jismlar C) Magnit D) Elektr 8 / 50 8. O‘zgaruvchan tok manbaiga rezistor, kondensator va g‘altak ulandi. Kuchlanish tebranishlarining amplitudasi resistorda 4 V ga, kondensatorda 6 V ga, g‘altakda esa 3 V gat eng. Manba qisqichlaridagi kuchlanish tebranishlarining amplitudasi necha voltga teng? A) 2 B) 5 C) 4 D) 3 9 / 50 9. 12·1025 ta molekulaga ega bo‘lgan suvning massasini toping. A) 3.6 kg B) 2 kg. C) 2.6 kg D) 3 kg 10 / 50 10. Massasi 1 tonna bo‘lgan lift tekis tezlanuvchan harakat qilib, 10 s da 20 m masofaga tushdi. Lift kabinasini ko‘taruvchi arqonning taranglik kuchini toping. (kN) A) 9.6 B) 9 C) 8.8 D) 10 11 / 50 11. Sig‘imi 250 sm3 bo‘lgan stakan 200 g massaga ega. U suvda cho‘kishi uchun unga kamida qanday massali yuk solish kerak? Shishaning zichligi 2,5g/sm3. A) 200g B) 250g C) 50g D) 130g 12 / 50 12. Avtomatdan bir sekundda 10 ta o‘q otiladi. Har bir o‘qning massasi 4g, boshlang‘ich tezligi 500 m/s. Avtomatning orqaga bergan o‘rtacha kuchini toping. A) 5N B) 25N C) 10N D) 20N 13 / 50 13. Tok yo‘nalishi qilib shartli ravishda qanday yo‘nalish qabul qilingan? A) Manbaning musbat qutbidan manfiy qutbi tomon zarralar yo‘nalishi qabul qilingan B) Manbaning musbat qutbidan manfiy qutbi tomon zaryadlangan zarralar yo‘nalishi qabul qilingan C) Manbaning manfiy qutbidan musbat qutbi tomon zaryadlangan zarralar yo‘nalishi qabul qilingan D) O‘tkazgich ichida erkin elektronlarning tartibli harakati qabul qilingan 14 / 50 14. «FSMU» ning maqsadi? A) muqobil yechimlarni tanlash B) Guruhlarning muammoli vaziyatning YEchimini ishlab chiqishi har bir yechimning imkoniyatlari va to‘siqlarni tahlil qilish C) Guruhlarning muammoli vaziyatning oqibatlari to‘g‘risida fikr yuritishi, D) O‘quvchilarni tarqatilgan oddiy qog‘ozga o‘z fikrlarni aniq va qisqa holatda ifoda etib, tasdiqlovchi dalillar yoki inkor etuvchi fikrlarni bayon etishga o‘rgatish 15 / 50 15. “SWOT” so‘zi qaysi so‘zlarning qisqartmasidan olingan? A) strength, weakness, opportunity B) Strength, weakness, opportunity, threat C) strength, works, opportunity, threat D) strength, weakness, opportunity, there 16 / 50 16. “Bahs-munozara” metodi tuzilmasi qanday? A) Aniq va maqbul yechimni topish, Muammoli savol tashlanadi, Turli fikrlar tinglanadi, Fikrg‘oyalar to‘planadi, Tahlil qilinadi B) Turli fikrlar tinglanadi, Muammoli savol tashlanadi, Fikrg‘oyalar to‘planadi, Tahlil qilinadi, Aniq va maqbul yechimni topish C) Muammoli savol tashlanadi, Turli fikrlar tinglanadi, Fikr-g‘oyalar to‘planadi, Tahlil qilinadi, Aniq va maqbul yechimni topish D) Muammoli savol tashlanadi, Turli fikrlar tinglanadi, Fikrg‘oyalar to‘planadi, Tahlil qilinadi 17 / 50 17. “Bahs-munozara” metodini o‘tkazishda qanday qoidalarga amal qilish kerak? 1) barcha ta’lim oluvchilar ishtirok etishi uchun imkoniyat yaratish; 2) “o‘ng qo‘l” qoidasi (qo‘lini ko‘tarib, ruhsat olgandan so‘ng so‘zlash)ga rioya qilish; 3) fikr-g‘oyalarni tinglash madaniyati; 4) bildirilgan fikr-g‘oyalarning takrorlanmasligi; 5) bir-birlariga o‘zaro hurmat A) 3.4 B) 1,2,3,4,5 C) 1,2,3,4 D) 1.2 18 / 50 18. Yorug‘lik ta’sirida moddadan elektronlar ajralishi ..... deyiladi. A) Termoelektron emissiya B) Magnitlanish C) Elektrlanish D) Fotoeffekt 19 / 50 19. “Aqliy xujum” metodining qanday shakllari mavjud? A) og‘zaki B) Og‘zaki, yozma C) og‘zaki, yozma, test D) yozma, test 20 / 50 20. Umumiy o‘rta ta’limning tayanch o‘quv rejasida fizika, astronomiya faniga 6-sinflar uchun haftalik umumiy soat qancha? A) 4 B) 2 C) 3 D) 1 21 / 50 21. Umumiy o‘rta ta’limning tayanch o‘quv rejasida fizika astronomiya faniga 7-sinflar uchun haftalik umumiy soat qancha? A) 4 B) 3 C) 2 D) 1 22 / 50 22. O‘zbekiston Respublikasi umumiy o‘rta va o‘rta maxsus, kasb-hunar ta’limi tizimida davlat ta’lim standartlariga asoslangan holda umumta’lim fanlarini o‘rganish A1+ standart darajasi qanday nomlanadi? A) Umumta’lim fanlarini o‘rganishning boshlang‘ich darajasi B) Umumta’lim fanlarini o‘rganishning tayanch darajasi C) Umumta’lim fanlarini o‘rganishning kuchaytirilgan boshlang‘ich darajasi D) Umumta’lim fanlarini o‘rganishning kuchaytirilgan tayanch darajasi 23 / 50 23. O‘zbekiston Respublikasi umumiy o‘rta va o‘rta maxsus, kasb-hunar ta’limi tizimida davlat ta’lim standartlariga asoslangan holda umumta’lim fanlarini o‘rganish A1 standart darajasi qanday nomlanadi? A) Umumta’lim fanlarini o‘rganishning boshlang‘ich darajasi B) Umumta’lim fanlarini o‘rganishning kuchaytirilgan tayanch darajasi C) Umumta’lim fanlarini o‘rganishning kuchaytirilgan boshlang‘ich darajasi D) Umumta’lim fanlarini o‘rganishning tayanch darajasi 24 / 50 24. «Keys-stadi» - qaysi so‘zdan olingan va lug‘aviy ma’nosi? A) Lotincha so‘z bo‘lib, «case» – aniq vaziyat, hodisa, «study» – o‘rganmoq, tahlil qilmoq ma’nolarini beradi B) Inglizcha so‘z bo‘lib, «case» – aniq vaziyat, hodisa, «study» – o‘rganmoq, tahlil qilmoq ma’nolarini beradi C) Inglizcha so‘z bo‘lib, «case» – real voqea, «study» –studiya ma’nolarini beradi D) Inglizcha so‘z bo‘lib, «case» – o‘rganmoq, tahlil qilmoq, «study» – aniq vaziyat, hodisa ma’nolarini beradi 25 / 50 25. “Bahs-munozara” metodi tuzilmasi qanday? A) Aniq va maqbul yechimni topish, Muammoli savol tashlanadi, Turli fikrlar tinglanadi, Fikrg‘oyalar to‘planadi, Tahlil qilinadi B) Muammoli savol tashlanadi, Turli fikrlar tinglanadi, Fikrg‘oyalar to‘planadi, Tahlil qilinadi C) Muammoli savol tashlanadi, Turli fikrlar tinglanadi, Fikr-g‘oyalar to‘planadi, Tahlil qilinadi, Aniq va maqbul yechimni topish D) Turli fikrlar tinglanadi, Muammoli savol tashlanadi, Fikrg‘oyalar to‘planadi, Tahlil qilinadi, Aniq va maqbul yechimni topish 26 / 50 26. “Blits- so‘rov” texnologiyasidan qaysi holatlarda foydalanish mumkin? A) Individual, guruh va jamoada B) Faqat guruhlarda C) Jamoada D) Faqat individual 27 / 50 27. “BBB” texnologiyasida nechta yo‘nalishda o‘quvchidan ma’lumot olinadi? A) Bir yo‘nalishda B) Ikki yo‘nalishda C) Uchta yo‘nalishda D) To‘rt yo‘nalishda 28 / 50 28. Nur havodan suvga tushmoqda. Bunda to‘la ichki qaytish hodisasini kuzatish mumkinmi? A) Suv qatlamining qalinligiga bog‘liq B) Nurning tushish burchagiga bog‘liq C) Yo‘q D) Ha 29 / 50 29. Qaysi jarayonda sistemaning ichki energiyasining o‘zgarishi uzatilgan issiqlik miqdoriga teng? A) izoxorik B) izobarik C) adiabatik D) izotermik 30 / 50 30. Massasi 2 kg blgan jism 4N kuch ta’sirida qanday harakat qiladi? A) 2 m/s tezlik bilan tekis B) 0,5 m/s2 tezlik bilan tekis C) 2 m/s2 tezlanish bilan tekis tezlanuvchan D) 0,5 m/s2 tezlanish bilan tekis o‘zgaruvchan 31 / 50 31. Qanday makrofizik kattalik issiqlik muvozanati holatidagi barcha jismlar uchun, jumladan, gazlar uchun ham bir xil qiymatga ega bo‘ladi? A) massa B) hajim C) temperatura D) bosim 32 / 50 32. Fizik diktantning o‘ziga xos xususiyatlari- A) Savolning juda qisqaligi B) Javoblarning qisqaligi C) Javoblarning ko‘p variantli bo‘lishi D) Savollar sonining ko‘pligi 33 / 50 33. Fizika ta’limining yangi dasturiga qaysi O‘rta Osiyolik olimlarning fikrlari kiritilgan? A) Beruniy, Ar-Roziy, Ibn Sino, Forobiy, Chag‘miniy B) Imom Ismoil al Buxoriy, Alisher Navoiy, Naqshbandiy C) Farg‘oniy, Xorazmiy, AtTusiy, Koshiy D) Ulug‘bek, Yassaviy, Axmad Yugnakiy, Maxmud Qoshg‘ariy 34 / 50 34. “Har kim har kimga o‘rgatadi” texnalogiyasi o‘quvchiga qanday imkoniyatlar yaratadi? A) Yangi ma’lumotlar olish imkoniyatining yaratilishi B) Taqdimot qilishni o‘rganadi C) O‘quvchilar guruhlarda ishlash ko‘nikmasini hosil qiladilar D) Bilimlarini mustahkamlash imkoniyati yaratiladi 35 / 50 35. Namoyish eksperimenti – bu. A) Darsdagi hamma jihatlarning qisqa va o‘zaro bog‘liqligi B) Berilayotgan bilimlarning ilmiynazariy jihati, o‘quvchi bajarayotgan mustaqil ishning maqsadga muvofiq bo‘lishi jihatdan to‘g‘riligini aniqlash C) Dars jarayonida fizik hodisani maxsus asboblar yordamida o‘rganish qulay bo‘lgan sharoitda bayon qilish D) Ta’lim turlari samaradorligi va uni belgilovchi qonun va qoidalarning darsda qanchalik to‘g‘ri hamda mukammal bajarilganligini tahlil qilish 36 / 50 36. Didaktik o‘yinli texnologiyalar nimaga asoslangan? A) Individual ishlashga B) Guruhlarda ishlashga C) Mulohaza yuritishga D) O‘quvchi faoliyatini faollashtirishga 37 / 50 37. Xatoliklar necha turga bo‘linadi? A) Ikki turga: absolyut va nisbiy xatolik B) kki turg: absolyut va sistematik xatolik C) Ikki turga: tasodifiy va sistematik xatolik D) Ikki turga: absolyut va tasodifiy xatolik 38 / 50 38. O‘lchashlar necha turga bo‘linadi? A) Ikki turga: absolyut va tasodifiy B) Ikki turga: absolyut va nisbiy o‘lchash C) Ikki turga: bevosita va bilvosita o‘lchash D) Ikki turga: sistematik va nisbiy 39 / 50 39. Interfaol mashg‘ulotlarni samarali bo‘lishi nimaga bog‘liq? A) O‘quvchilarni mashg‘ulotdan oldin yangi mavzu bo‘yicha asosiy tushuncha va dastlabki ma’lumotlarni bilishlariga B) O‘quvchining tinglash darajasiga C) O‘qituvchining ilmiy salohiyatiga D) O‘quvchilarni ilmiy salohiyatiga 40 / 50 40. Fizikadan o‘quv eksperimentiga qo‘yiladigan asosiy metodik talablarni ko‘rsating A) Ilmiy aniqligi, tog‘ri bayon qilinishi, ko‘rgazmalilik B) Sodda bayon qilinishi C) odda bayon qilinishi, ko‘rgazmalilik D) Ilmiy aniqligi, to‘g‘ri bayon qilinishi 41 / 50 41. Chana qorda sirpanib borayotganda chanaga uni tortib borayotgan itlar qo‘shilgan arqon 0,5 Kn maksimal kuch bilan ta’sir qiladi. Agar ishqalanish koeffitsiyenti 0,1 ga teng bo‘lsa, shu arqon massasi (kg) qancha keladigan yukli chanani siljita oladi? A) 200 B) 500 C) 400 D) 300 42 / 50 42. Fizikada masala yechish necha bosqichdan iborat? A) 2 bosqichdan uning shartini o‘qish va yechish B) 4 bosqichdan uning shartini o‘qish, tahlil qilish, va yechish, baholash C) 2 bosqichdan tahlil qilish va yechish D) 3 bosqichdan- uning shartini o‘qish, tahlil qilish va yechish 43 / 50 43. Demonstratsion eksperiment yordamida yechiladigan masalalar…… deyiladi. A) Hisoblash masalalari B) Eksperimental masalalar C) Sifatga oid masalalar D) Grafik masalalar 44 / 50 44. Fizik masalalar yechish usuliga ko‘ra shartli ravishda necha turga bo‘linadi? A) Mexanik masalalar, elektrodinamik masalalar, rigo masalalar, magnitizmga oid masalalar B) Sifatga oid masalalar, eksperimental masalalar, hisoblash masalalari, grafik masalalar C) Arifmetik masalalar, rigonome masalalar, rigonome masalalar D) Hisoblash masalalari, arifmetik masalalr, 45 / 50 45. Fizik masala deb nimaga aytiladi? A) Fizik qonunlar, formulalar, qoidalarga tayangan holda matematik amallar yordamida hal qilinadigan muammo B) Fizika darslarida foydalaniladigan masalalar C) Faqatgina fizik hodisalar D) Matematik amallar yordamida yechiladigan masalalar 46 / 50 46. 6-sinfda Fizika fanini o‘rganishda A1 bosqichda qanday boshlang‘ich ma’lumotlar beriladi? A) Mexanika, issiqlik, elektr, yorug‘lik, tovush hodisalar hamda modda tuzilishi haqida B) “Molekulyar fizika asoslari”, “Optika”, “Atom va yadro fizikasi asoslari” va “Koinot haqida tasavvurlar” kurslari haqida C) “Elektr” kursi haqida D) ”Mexanika” kursi haqida 47 / 50 47. Umumiy o‘rta ta’lim maktablarining 9-sinf o‘quvchilari fizika-Astronomiya o‘quv fanini o‘rganishning standart darajasi bu… A) A1+ B) A2 C) A2+ D) A1 48 / 50 48. Umumiy o‘rta ta’lim maktablarining 9-sinf bitiruvchilari Fizika-Astronomiya o‘quv fanini o‘rganishning standart darajasi nomlanishi? A) Fizika fanini o‘rganishning tayanch darajasi B) Fizika fanini o‘rganishning boshlang‘ich darajasi C) Fizika fanini o‘rganishning kuchaytirilgan tayanch darajasi D) Fizika fanini o‘rganishning kuchaytirilgan boshlang‘ich darajasi 49 / 50 49. Umumiy o‘rta ta’lim maktablarining Fizika o‘quv fani chuqur o‘qitiladigan sinflar va ixtisoslashtirilgan umumiy o‘rta ta’lim maktablarining 6-sinf o‘quvchilari fizika-Astronomiya o‘quv fanini o‘rganishning standart darajasi nomlanishi? A) Informatika va axborot texnologiyalari fanini o‘rganishning boshlang‘ich darajasi B) Fizika fanini o‘rganishning boshlang‘ich darajasi C) Fizika fanini o‘rganishning kuchaytirilgan tayanch darajasi D) Fizika fanini o‘rganishning kuchaytirilgan boshlang‘ich darajasi 50 / 50 50. Umumiy o‘rta ta’lim maktablarining 6-sinf o‘quvchilari fizika-Astronomiya o‘quv fanini o‘rganishning standart darajasi nomlanishi? A) Fizika fanini o‘rganishning kuchaytirilgan boshlang‘ich darajasi B) Informatika va axborot texnologiya fanini o‘rganishning kuchaytirilgan tayanch darajasi C) Fizika fanini o‘rganishning boshlang‘ich darajasi D) Informatika va axborot texnologiyalari fanini o‘rganishning boshlang‘ich darajasi 0% Testni qayta ishga tushiring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 0 Informatika fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 1 Tasviriy san’at fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 1 Musiqa fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 3 Texnologiya fanidan diagnostika savollari