Uy » Diagnostika testlari » Fizika fanidan diagnostika savollari Diagnostika testlari Fizika fanidan diagnostika savollari InfoMaster Dekabr 4, 2023 155 Ko'rishlar 0 SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0% 1 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 OMAD YOR BO'LSIN! Fizika fanidan diagnostika savollari Tayyorgarlik uchun test savollari! 1 / 50 1. Vоdоrоd atоmi tarkibida qanday zaryadli zarralar mavjud? A) 1 ta elеktrоn B) 1ta prоtоn, 1ta elеktrоn C) 1ta elеktrоn 2ta prоtоn D) 1ta nеytrоn 2ta prоtоn 2 / 50 2. Suvli idish tubida zichligi suvdan yengil bo‘lgan materialdan yasalgan jism ip bilan bog‘lab qo‘yilgan. Ip uzib yuborilganda, jism suv yuziga qalqib chiqadi. Bunda suv – jism sistemasining potensial energiyasi qanday o‘zgaradi? A) Jism massasiga bog‘liq B) Kamayadi C) o‘zgarmaydi D) Jismning o‘lchamlariga bog‘liq 3 / 50 3. Yulduzli osmon nechta Yulduz turkumiga ajratilgan? A) 12 B) 30 C) 60 D) 88 4 / 50 4. Yig‘uvchi linzadan buyumgacha bo‘lgan masofa 1 m, tasvirdan linzagacha 25 sm. Linzaning fokus masofasi qanchaga teng? A) 20 sm B) 35 sm C) 30 sm D) 25 sm 5 / 50 5. Zaryadlari +q va 4q bo‘lgan ikkita sharcha bir – biridan d masofada turibdi. Bu zaryadlar oralig‘iga uchinchi +q zaryadni qo‘yilganda sistema muvozanatda qoladi. Birinchi zaryaddan uchinchi kiritilgan zaryadgacha bo‘lgan masofa x1 ni toping? A) 1/3(- B) 1,2( C) 3/2( D) 2/3( 6 / 50 6. 12·1025 ta molekulaga ega bo‘lgan suvning massasini toping. A) 2 kg. B) 3 kg C) 2.6 kg D) 3.6 kg 7 / 50 7. Massasi 1 tonna bo‘lgan lift tekis tezlanuvchan harakat qilib, 10 s da 20 m masofaga tushdi. Lift kabinasini ko‘taruvchi arqonning taranglik kuchini toping. (kN) A) 9.6 B) 10 C) 9 D) 8.8 8 / 50 8. Sig‘imi 250 sm3 bo‘lgan stakan 200 g massaga ega. U suvda cho‘kishi uchun unga kamida qanday massali yuk solish kerak? Shishaning zichligi 2,5g/sm3. A) 250g B) 130g C) 200g D) 50g 9 / 50 9. Avtomatdan bir sekundda 10 ta o‘q otiladi. Har bir o‘qning massasi 4g, boshlang‘ich tezligi 500 m/s. Avtomatning orqaga bergan o‘rtacha kuchini toping. A) 5N B) 25N C) 20N D) 10N 10 / 50 10. «FSMU» ning yoyilmasi to‘g‘ri ko‘rsatilgan qatorni toping? A) Ffikringizni bayon eting, S fikringizni so‘zlab bering, M ko‘rsatgan sababingizni isbotlab misol keltiring, U fikringizni umumlashtiring B) F-fikringizni bayon eting, S-fikringizni bayoniga sabab ko‘rsating, M- ko‘rsatgan sababingizni isbotlab misol keltiring, U- fikringizni umumlashtiring C) Ffikringizni yozing, Sfikringizni bayoniga sabab ko‘rsating, M ko‘rsatgan sababingizni isbotlab misol keltiring, U fikringizni umumlashtiring D) Ffikringizni bayon eting, S fikringizni bayoniga sabab ko‘rsating, M ko‘rsatgan sababingizni isbotlab misol keltiring 11 / 50 11. Tayanch kompetensiya turlari... A) Umummadaniy , Ijtimoiy faol fuqarolik , Shaxs sifatida o‘zo‘zini rivojlantirish kompetensiyalari B) Axborot bilan ishlash, Kommunikativ, Matematik savodxonlik, fan va texnika yangiliklaridan xabardor bo‘lish hamda foydalanish, Umummadaniy, Ijtimoiy faol fuqarolik, Shaxs sifatida o‘z-o‘zini rivojlantirish kompetensiyalari C) Matematik savodxonlik, fan va texnika yangiliklaridan xabardor bo‘lish hamda foydalanish, Umummadaniy, Ijtimoiy faol fuqarolik, Shaxs sifatida o‘zo‘zini rivojlantirish kompetensiyalari D) Axborot bilan ishlash, Kommunikativ , Matematik savodxonlik, fan va texnika yangiliklaridan xabardor bo‘lish hamda foydalanish, Umummadaniy, Ijtimoiy faol fuqarolik kompetensiyalari 12 / 50 12. Yozda quyosh qaysi yulduz turkumlaridan o‘tadi? A) Baliq, qo‘y, buzoq. B) Egizaklar, qisqichbaqa, arslon C) Chayon, o‘qotar, tog‘ echkisi. D) O‘q otar, tog‘ echkisi, qovg‘a. 13 / 50 13. ”Muammoli vaziyat” metodining tuzilmasi qanday? A) Guruhlarga bo‘lish, Guruhlarning muammoli vaziyatning kelib chiqish sabablarini aniqlashi, Guruhlarning muammoli vaziyatning oqibatlari to‘g‘risida fikr yuritishi, Guruhlarning muammoli vaziyatning yechimini ishlab chiqishi, To‘g‘ri yechimlarni tanlash B) Guruhlarning muammoli vaziyatning oqibatlari to‘g‘risida fikr yuritishi, Guruhlarning muammoli vaziyatning yechimini ishlab chiqishi C) Muammoli vaziyat tavsifini keltirish, Guruhlarga bo‘lish, Guruhlarning muammoli vaziyatning kelib chiqish sabablarini aniqlashi, Guruhlarning muammoli vaziyatning oqibatlari to‘g‘risida fikr yuritishi, Guruhlarning muammoli vaziyatning yechimini ishlab chiqishi, To‘g‘ri yechimlarni tanlash D) Muammoli vaziyat tavsifini keltirish, Guruhlarga bo‘lish, Guruhlarning muammoli vaziyatning oqibatlari to‘g‘risida fikr yuritishi, Guruhlarning muammoli vaziyatning yechimini ishlab chiqishi 14 / 50 14. O‘zbekiston Respublikasi umumiy o‘rta va o‘rta maxsus, kasb-hunar ta’limi tizimida davlat ta’lim standartlariga asoslangan holda umumta’lim fanlarini o‘rganish A2 standart darajasi qanday nomlanadi? A) Umumta’lim fanlarini o‘rganishning boshlang‘ich darajasi B) Umumta’lim fanlarini o‘rganishning tayanch darajasi C) Umumta’lim fanlarini o‘rganishning kuchaytirilgan boshlang‘ich darajasi D) Umumta’lim fanlarini o‘rganishning kuchaytirilgan tayanch darajasi 15 / 50 15. “Bahs-munozara” metodi - … A) biror muammo bo‘yicha ta’lim oluvchilar tomonidan bildirilgan erkin fikr va mulohazalarni to‘plab, ular orqali ma’lum bir yechimga kelinadigan metod B) biror mavzu bo‘yicha ta’lim oluvchilar bilan o‘zaro bahs, fikr almashinuv tarzida o‘tkaziladigan o‘qitish metodi C) ta’lim oluvchilar tomonidan ha?tiy vaziyatning har xil shartsharoitlarini sahnalashtirish orqali ko‘rsatib beruvchi metod D) ta’lim oluvchilarda muammoli vaziyatlarning sabab va oqibatlarini tahlil qilish hamda ularning yechimini topish bo‘yicha ko‘nikmalarini shakllantirishga qaratilgan metod 16 / 50 16. “Rolli o‘yin” metodining bosqichlari to‘g‘ri keltirilgan qator? 1) Ta’lim beruvchi mavzu bo‘yicha o‘yinning maqsad va natijalarini belgilaydi hamda rolli o‘yin ssenariysini ishlab chiqadi. 2)O‘yinning maqsad va vazifalari tushuntiriladi. 3)O‘yinning maqsadidan kelib chiqib, rollarni taqsimlaydi. 4) Ta’lim oluvchilar o‘z rollarini ijro etadilar. Boshqa ta’lim oluvchilar ularni kuzatib turadilar. 5) O‘yin yakunida ta’lim oluvchilardan ular ijro etgan rolni yana qanday ijro etish mumkinligini izohlashga imkoniyat beriladi. Kuzatuvchi bo‘lgan ta’lim oluvchilar o‘z yakuniy mulohazalarini bildiradilar va o‘yinga xulosa qilinadi. A) 3.4 B) 1,2,3,4,5 C) 1.2 D) 1,2,3,4 17 / 50 17. “Aqliy xujum” metodining qanday shakllari mavjud? A) Og‘zaki, yozma B) yozma, test C) og‘zaki D) og‘zaki, yozma, test 18 / 50 18. Rolli o‘yin bu-… A) ta’lim oluvchilar tomonidan hayotiy vaziyatning har xil shart-sharoitlarini sahnalashtirish orqali ko‘rsatib beruvchi metod B) biror mavzu bo‘yicha ta’lim oluvchilar bilan o‘zaro bahs, fikr almashinuv tarzida o‘tkaziladigan o‘qitish metodi C) biror muammo bo‘yicha ta’lim oluvchilar tomonidan bildirilgan erkin fikr va mulohazalarni to‘plab, ular orqali ma’lum bir yechimga kelinadigan metod D) ta’lim oluvchilarda muammoli vaziyatlarning sabab va oqibatlarini tahlil qilish hamda ularning yechimini topish bo‘yicha ko‘nikmalarini shakllantirishga qaratilgan metod 19 / 50 19. “Aqliy xujum” metodining qanday shakllari mavjud? A) yozma, test B) og‘zaki, yozma, test C) og‘zaki D) Og‘zaki, yozma 20 / 50 20. Aqliy hujum metodi qo‘llanilganda qanday qoidalar inobatga olinadi?1. Bildirilgan fikr-g‘oyalar muhokama qilinmaydi va baholanmaydi 2. Bildirilgan xar qanday fikr-g‘oyalar, ular xatto to‘g‘ri bo‘lmasa ham inobatga olinadi 3. Har bir ta’lim oluvchi qatnashishi shart. 4. Har bir ta’lim oluvchi baholanishi shart A) 3.4 B) 1,2,3 C) 1,2,3,4 D) 1.2 21 / 50 21. Umumiy o‘rta ta’limning tayanch o‘quv rejasida fizika astronomiya faniga 7-sinflar uchun haftalik umumiy soat qancha? A) 1 B) 3 C) 4 D) 2 22 / 50 22. «Keys-stadi» - qaysi so‘zdan olingan va lug‘aviy ma’nosi? A) Inglizcha so‘z bo‘lib, «case» – aniq vaziyat, hodisa, «study» – o‘rganmoq, tahlil qilmoq ma’nolarini beradi B) Inglizcha so‘z bo‘lib, «case» – real voqea, «study» –studiya ma’nolarini beradi C) Lotincha so‘z bo‘lib, «case» – aniq vaziyat, hodisa, «study» – o‘rganmoq, tahlil qilmoq ma’nolarini beradi D) Inglizcha so‘z bo‘lib, «case» – o‘rganmoq, tahlil qilmoq, «study» – aniq vaziyat, hodisa ma’nolarini beradi 23 / 50 23. “SWOT” so‘zi qaysi so‘zlarning qisqartmasidan olingan? A) strength, works, opportunity, threat B) strength, weakness, opportunity, threat C) strength, weakness, opportunity, there D) strength, weakness, opportunity 24 / 50 24. “Muammoli vaziyat” metodi -… A) ta’lim oluvchilar tomonidan ha?tiy vaziyatning har xil shartsharoitlarini sahnalashtirish orqali ko‘rsatib beruvchi metod B) ta’lim oluvchilarda muammoli vaziyatlarning sabab va oqibatlarini tahlil qilish hamda ularning yechimini topish bo‘yicha ko‘nikmalarini shakllantirishga qaratilgan metod C) biror muammo bo‘yicha ta’lim oluvchilar tomonidan bildirilgan erkin fikr va mulohazalarni to‘plab, ular orqali ma’lum bir yechimga kelinadigan metod D) biror mavzu bo‘yicha ta’lim oluvchilar bilan o‘zaro bahs, fikr almashinuv tarzida o‘tkaziladigan o‘qitish metodi 25 / 50 25. Raqamli diktant texnologiyasidan qaysi holatlarda foydalanish mumkin? A) Guruhlarda B) Individual C) Jamoada D) Barcha holatlarda 26 / 50 26. “Blits -so‘rov” texnologiyasining afzalligi A) Javoblarning qisqa ekanligi B) Javoblarning og‘zaki ekanligi C) Savol va javoblarning qisqaligi D) Qisqa vaqtda amalga oshirilishi 27 / 50 27. Tovush balandligi nimaga bogliq? A) tovush ampilitudasiga B) tovush to‘lqin uzunligiga C) tovush chastotasiga D) tovush tarqalish tezligiga 28 / 50 28. Rolli didaktik o‘yinlarni qaysi dars tipiga qo‘llash mumkin? A) Umumlashtiruvchi darslarda B) Yangi mavzu bayoni darslarida C) Barcha tip darslarda D) Kirish darslarida 29 / 50 29. Agar matematik mayatnikning uzunligi 4 marta ortsa, uning chastotasi qanday o‘zgaradi? A) 2 marta kamayadi B) o‘zgarmaydi C) 2 marta ortadi D) 4 marta ortadi 30 / 50 30. Massasi 2 kg blgan jism 4N kuch ta’sirida qanday harakat qiladi? A) 0,5 m/s2 tezlanish bilan tekis o‘zgaruvchan B) 2 m/s2 tezlanish bilan tekis tezlanuvchan C) 2 m/s tezlik bilan tekis D) 0,5 m/s2 tezlik bilan tekis 31 / 50 31. Quyosh energiyasining boshqa turdagi energiyasidan afzalligi nimada? A) FIK kattaligida B) zararsizligida C) ekologik jihatdan D) xoxlagan xududda qurish mumkinligida 32 / 50 32. Agar ideal gazning bosimi va absolyut temperaturasi 2 marta ortsa, uning ichki energiyasi qanday o‘zgaradi? A) 2 marta kamayadi B) o‘zgarmaydi C) 4 marta ortadi D) 2 marta ortadi 33 / 50 33. Fizik diktantning o‘ziga xos xususiyatlari- A) Savolning juda qisqaligi B) Savollar sonining ko‘pligi C) Javoblarning qisqaligi D) Javoblarning ko‘p variantli bo‘lishi 34 / 50 34. “Har kim har kimga o‘rgatadi” texnalogiyasi o‘quvchiga qanday imkoniyatlar yaratadi? A) Bilimlarini mustahkamlash imkoniyati yaratiladi B) O‘quvchilar guruhlarda ishlash ko‘nikmasini hosil qiladilar C) Taqdimot qilishni o‘rganadi D) Yangi ma’lumotlar olish imkoniyatining yaratilishi 35 / 50 35. Didaktik o‘yinli texnologiyalar nimaga asoslangan? A) Individual ishlashga B) Guruhlarda ishlashga C) O‘quvchi faoliyatini faollashtirishga D) Mulohaza yuritishga 36 / 50 36. O‘lchashlar necha turga bo‘linadi? A) Ikki turga: sistematik va nisbiy B) Ikki turga: absolyut va tasodifiy C) Ikki turga: absolyut va nisbiy o‘lchash D) Ikki turga: bevosita va bilvosita o‘lchash 37 / 50 37. Laboratoriya ishlarini bajarishda o‘lchash deganda nima tushuniladi? A) Aniqlanayotgan kattalikni birlik deb qabul qilingan kattalik bilan taqqoslashga, ya’ni birlikdan necha marta farq qilishini aniqlashga aytiladi B) Laboratoriya o‘tkazishda olingan natijalarni tahlil qilishga aytiladi C) Absolyut va nisbiy xatolikni aniqlashga aytiladi D) Natijalarni olish va absolyut xatolikni aniqlashga aytiladi 38 / 50 38. Interfaol ta’limda o‘quvchilarga beriladigan vazifalar an’anaviy ta’limdan nimasi bilan farq qiladi? A) Ilmiyligi va hayotiyligi bilan B) O‘quvchini topshiriqlarni bajarishda mustaqil fikrlash, o‘z fikr mulohazalarini boshqalarga solishtirish va yakuniy xulosaga kelish C) Uzluksizligi bilan D) Topshiriqlar amaliyotga bog‘langan bo‘ladi 39 / 50 39. Ta’lim jarayonining asosini nima tashkil etadi? A) O‘quv reja, dastur, dars ishlanmasi B) Darslik ko‘rgazmali qurollar C) DTS, o‘quv reja, dastur, darslik D) Tarqatmalar, texnikvositalar 40 / 50 40. Fizikadan o‘quv eksperimentiga qo‘yiladigan asosiy metodik talablarni ko‘rsating A) odda bayon qilinishi, ko‘rgazmalilik B) Ilmiy aniqligi, to‘g‘ri bayon qilinishi C) Ilmiy aniqligi, tog‘ri bayon qilinishi, ko‘rgazmalilik D) Sodda bayon qilinishi 41 / 50 41. Chana qorda sirpanib borayotganda chanaga uni tortib borayotgan itlar qo‘shilgan arqon 0,5 Kn maksimal kuch bilan ta’sir qiladi. Agar ishqalanish koeffitsiyenti 0,1 ga teng bo‘lsa, shu arqon massasi (kg) qancha keladigan yukli chanani siljita oladi? A) 200 B) 300 C) 400 D) 500 42 / 50 42. Fizikaviy tafakkurni shakllantirishda qaysi jarayon muhim hisoblanadi? A) Fizikadan yozma ish olish B) Masalalar yechish C) O‘qitishda ko‘rgazmalilikdan foydalanish D) Og‘zaki so‘rash 43 / 50 43. Qaysi turdagi masalalarga sifatga oid masalalar deyiladi? A) Mexanik masalalar, elektrodinamik masalalar, rigo masalalar, magnitizmga oid masalalar B) Ikkita fizik kattalikning bog‘lanish grafigidan iborat bo‘lgan masalalar C) Fizik qonunlar, formulalarga tayangan holda mantiqiy fikrlash orqali yechiladigan masalalar D) Hisoblashlar bajarish orqali yechiladigan masalalar 44 / 50 44. Fizik masala deb nimaga aytiladi? A) Fizik qonunlar, formulalar, qoidalarga tayangan holda matematik amallar yordamida hal qilinadigan muammo B) Fizika darslarida foydalaniladigan masalalar C) Faqatgina fizik hodisalar D) Matematik amallar yordamida yechiladigan masalalar 45 / 50 45. Angliya, AQSH, Fransiya davlatlarida fizika darslarida qaysi turdagi masalalalarga ko‘proq e’tibor qaratiladi? A) Sifatga doir masalalarga B) Turli eksperimental holatlar asos qilib olingan masalalarga C) Grafik masalalarga D) Hisoblash masalalariga 46 / 50 46. Umumiy o‘rta ta’lim maktablarining 9-sinf o‘quvchilari fizika-Astronomiya o‘quv fanini o‘rganishning standart darajasi bu… A) A1+ B) A2 C) A2+ D) A1 47 / 50 47. Fizika o‘quv fani chuqur o‘qitiladigan sinflar va ixtisoslashtirilgan umumiy o‘rta ta’lim maktablarining 9-sinf bitiruvchilari Fizika-Astronomiya o‘quv fanini o‘rganishning standart darajasi nomlanishi? A) Fizika fanini o‘rganishning boshlang‘ich darajasi B) Fizika fanini o‘rganishning kuchaytirilgan tayanch darajasi C) Fizika fanini o‘rganishning tayanch darajasi D) Fizika fanini o‘rganishning kuchaytirilgan boshlang‘ich darajasi 48 / 50 48. Umumiy o‘rta ta’lim maktablarining 9-sinf bitiruvchilari Fizika-Astronomiya o‘quv fanini o‘rganishning standart darajasi nomlanishi? A) Fizika fanini o‘rganishning tayanch darajasi B) Fizika fanini o‘rganishning boshlang‘ich darajasi C) Fizika fanini o‘rganishning kuchaytirilgan boshlang‘ich darajasi D) Fizika fanini o‘rganishning kuchaytirilgan tayanch darajasi 49 / 50 49. Umumiy o‘rta ta’lim maktablarining Fizika o‘quv fani chuqur o‘qitiladigan sinflar va ixtisoslashtirilgan umumiy o‘rta ta’lim maktablarining 6-sinf o‘quvchilari fizika-Astronomiya o‘quv fanini o‘rganishning standart darajasi nomlanishi? A) Fizika fanini o‘rganishning boshlang‘ich darajasi B) Informatika va axborot texnologiyalari fanini o‘rganishning boshlang‘ich darajasi C) Fizika fanini o‘rganishning kuchaytirilgan tayanch darajasi D) Fizika fanini o‘rganishning kuchaytirilgan boshlang‘ich darajasi 50 / 50 50. Umumiy o‘rta ta’lim maktablarining 6-sinf o‘quvchilari fizika-Astronomiya o‘quv fanini o‘rganishning standart darajasi nomlanishi? A) Informatika va axborot texnologiya fanini o‘rganishning kuchaytirilgan tayanch darajasi B) Informatika va axborot texnologiyalari fanini o‘rganishning boshlang‘ich darajasi C) Fizika fanini o‘rganishning kuchaytirilgan boshlang‘ich darajasi D) Fizika fanini o‘rganishning boshlang‘ich darajasi 0% Testni qayta ishga tushiring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 0 Informatika fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 1 Tasviriy san’at fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 1 Musiqa fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 3 Texnologiya fanidan diagnostika savollari