Uy » Diagnostika testlari » Fizika fanidan diagnostika savollari Diagnostika testlari Fizika fanidan diagnostika savollari InfoMaster Dekabr 4, 2023 181 Ko'rishlar 0 SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0% 3 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 OMAD YOR BO'LSIN! Fizika fanidan diagnostika savollari Tayyorgarlik uchun test savollari! 1 / 50 1. Vоdоrоd atоmi tarkibida qanday zaryadli zarralar mavjud? A) 1ta prоtоn, 1ta elеktrоn B) 1ta nеytrоn 2ta prоtоn C) 1 ta elеktrоn D) 1ta elеktrоn 2ta prоtоn 2 / 50 2. Tok manbai, qarshiligi 8 om bo‘lgan istemolchiga ulansa, uning foydali ish koeffitsiyenti 80% ga teng bo‘ladi. Tok manbaining ichki qarshiligi nimaga teng? A) 1,2 ? B) 1 ? C) 0,8 ? D) 2? 3 / 50 3. Buyum focus masofasi 10 sm bo‘lgan yig‘uvchi linzadan 20 sm masofada joylashgan. Uning tasviri linzadan necha santimetr masofada bo‘ladi? A) 30 sm B) 10 sm C) 20 sm D) 40 sm 4 / 50 4. Quyida keltirilgan moddalardan qaysilari yadro yoqilg‘isi sifatida ishlatiladi? 1) uran; 2) grafit; 3) kadmiy; 4) og‘ir suv; 5) bor; 6) plutoniy A) 3 va 4 B) 2 va 5 C) 1 va 6 D) 1 va 5 5 / 50 5. Zaryadlari +q va 4q bo‘lgan ikkita sharcha bir – biridan d masofada turibdi. Bu zaryadlar oralig‘iga uchinchi +q zaryadni qo‘yilganda sistema muvozanatda qoladi. Birinchi zaryaddan uchinchi kiritilgan zaryadgacha bo‘lgan masofa x1 ni toping? A) 3/2( B) 1,2( C) 2/3( D) 1/3(- 6 / 50 6. 12·1025 ta molekulaga ega bo‘lgan suvning massasini toping. A) 3.6 kg B) 2.6 kg C) 3 kg D) 2 kg. 7 / 50 7. Massasi 1 tonna bo‘lgan lift tekis tezlanuvchan harakat qilib, 10 s da 20 m masofaga tushdi. Lift kabinasini ko‘taruvchi arqonning taranglik kuchini toping. (kN) A) 9.6 B) 10 C) 8.8 D) 9 8 / 50 8. O‘zgarmas tok zanjirining iste’molchilari ideallashtirilgan holatda qanday turlarga bo‘linadi? A) Induktiv va sig‘im iste’molchilar B) Aktiv va sig‘im iste’molchilar C) Aktiv, induktiv va sig‘im iste’molchilar D) Aktiv va induktiv iste’molchilar 9 / 50 9. «FSMU» ning yoyilmasi to‘g‘ri ko‘rsatilgan qatorni toping? A) Ffikringizni yozing, Sfikringizni bayoniga sabab ko‘rsating, M ko‘rsatgan sababingizni isbotlab misol keltiring, U fikringizni umumlashtiring B) Ffikringizni bayon eting, S fikringizni so‘zlab bering, M ko‘rsatgan sababingizni isbotlab misol keltiring, U fikringizni umumlashtiring C) F-fikringizni bayon eting, S-fikringizni bayoniga sabab ko‘rsating, M- ko‘rsatgan sababingizni isbotlab misol keltiring, U- fikringizni umumlashtiring D) Ffikringizni bayon eting, S fikringizni bayoniga sabab ko‘rsating, M ko‘rsatgan sababingizni isbotlab misol keltiring 10 / 50 10. Kompetensiya yo‘nalishlarini ko‘rsating? A) Tayanch va xususiy kompetensiyalari B) Kommunikativ va xususiy kompetensiyalari C) Tayanch va kommunikativ kompetensiyalari D) Kommunikativ va Axborot bilan ishlash kompetensiyalari 11 / 50 11. Tayanch kompetensiya turlari... A) Matematik savodxonlik, fan va texnika yangiliklaridan xabardor bo‘lish hamda foydalanish, Umummadaniy, Ijtimoiy faol fuqarolik, Shaxs sifatida o‘zo‘zini rivojlantirish kompetensiyalari B) Axborot bilan ishlash, Kommunikativ, Matematik savodxonlik, fan va texnika yangiliklaridan xabardor bo‘lish hamda foydalanish, Umummadaniy, Ijtimoiy faol fuqarolik, Shaxs sifatida o‘z-o‘zini rivojlantirish kompetensiyalari C) Axborot bilan ishlash, Kommunikativ , Matematik savodxonlik, fan va texnika yangiliklaridan xabardor bo‘lish hamda foydalanish, Umummadaniy, Ijtimoiy faol fuqarolik kompetensiyalari D) Umummadaniy , Ijtimoiy faol fuqarolik , Shaxs sifatida o‘zo‘zini rivojlantirish kompetensiyalari 12 / 50 12. “SWOT” so‘zi qaysi so‘zlarning qisqartmasidan olingan? A) strength, weakness, opportunity B) strength, weakness, opportunity, there C) strength, works, opportunity, threat D) Strength, weakness, opportunity, threat 13 / 50 13. “Bahs-munozara” metodi tuzilmasi qanday? A) Aniq va maqbul yechimni topish, Muammoli savol tashlanadi, Turli fikrlar tinglanadi, Fikrg‘oyalar to‘planadi, Tahlil qilinadi B) Turli fikrlar tinglanadi, Muammoli savol tashlanadi, Fikrg‘oyalar to‘planadi, Tahlil qilinadi, Aniq va maqbul yechimni topish C) Muammoli savol tashlanadi, Turli fikrlar tinglanadi, Fikr-g‘oyalar to‘planadi, Tahlil qilinadi, Aniq va maqbul yechimni topish D) Muammoli savol tashlanadi, Turli fikrlar tinglanadi, Fikrg‘oyalar to‘planadi, Tahlil qilinadi 14 / 50 14. Yorug‘lik ta’sirida moddadan elektronlar ajralishi ..... deyiladi. A) Termoelektron emissiya B) Magnitlanish C) Fotoeffekt D) Elektrlanish 15 / 50 15. Rolli o‘yin bu-… A) ta’lim oluvchilarda muammoli vaziyatlarning sabab va oqibatlarini tahlil qilish hamda ularning yechimini topish bo‘yicha ko‘nikmalarini shakllantirishga qaratilgan metod B) ta’lim oluvchilar tomonidan hayotiy vaziyatning har xil shart-sharoitlarini sahnalashtirish orqali ko‘rsatib beruvchi metod C) biror mavzu bo‘yicha ta’lim oluvchilar bilan o‘zaro bahs, fikr almashinuv tarzida o‘tkaziladigan o‘qitish metodi D) biror muammo bo‘yicha ta’lim oluvchilar tomonidan bildirilgan erkin fikr va mulohazalarni to‘plab, ular orqali ma’lum bir yechimga kelinadigan metod 16 / 50 16. Umumiy o‘rta ta’limning tayanch o‘quv rejasida fizika astronomiya faniga 8-sinflar uchun haftalik umumiy soat qancha? A) 2 B) 3 C) 4 D) 1 17 / 50 17. “Aqliy xujum” metodining qanday shakllari mavjud? A) yozma, test B) og‘zaki, yozma, test C) og‘zaki D) Og‘zaki, yozma 18 / 50 18. Umumiy o‘rta ta’limning tayanch o‘quv rejasida fizika, astronomiya faniga 6-sinflar uchun haftalik umumiy soat qancha? A) 4 B) 2 C) 3 D) 1 19 / 50 19. “Aqliy xujum” metodining qanday shakllari mavjud? A) yozma, test B) og‘zaki C) og‘zaki, yozma, test D) Og‘zaki, yozma 20 / 50 20. O‘zbekiston Respublikasi umumiy o‘rta va o‘rta maxsus, kasb-hunar ta’limi tizimida davlat ta’lim standartlariga asoslangan holda umumta’lim fanlarini o‘rganish A1+ standart darajasi qanday nomlanadi? A) Umumta’lim fanlarini o‘rganishning kuchaytirilgan tayanch darajasi B) Umumta’lim fanlarini o‘rganishning tayanch darajasi C) Umumta’lim fanlarini o‘rganishning kuchaytirilgan boshlang‘ich darajasi D) Umumta’lim fanlarini o‘rganishning boshlang‘ich darajasi 21 / 50 21. O‘zbekiston Respublikasi umumiy o‘rta va o‘rta maxsus, kasb-hunar ta’limi tizimida davlat ta’lim standartlariga asoslangan holda umumta’lim fanlarini o‘rganish A1 standart darajasi qanday nomlanadi? A) Umumta’lim fanlarini o‘rganishning kuchaytirilgan tayanch darajasi B) Umumta’lim fanlarini o‘rganishning boshlang‘ich darajasi C) Umumta’lim fanlarini o‘rganishning kuchaytirilgan boshlang‘ich darajasi D) Umumta’lim fanlarini o‘rganishning tayanch darajasi 22 / 50 22. “Keys-stadi” metodining muammoli ta’lim metodidan farqi? A) taqdimot qilinmaydi B) o‘quvchilar bilan yakka tartibda ish olib boriladi C) real vaziyatlarni o‘rganish asosida aniq qarorlar qabul qilishga asoslanadi D) “Keysstadi”da guruhlarda ishlanmaydi 23 / 50 23. «Keys-stadi» - qaysi so‘zdan olingan va lug‘aviy ma’nosi? A) Inglizcha so‘z bo‘lib, «case» – aniq vaziyat, hodisa, «study» – o‘rganmoq, tahlil qilmoq ma’nolarini beradi B) Inglizcha so‘z bo‘lib, «case» – o‘rganmoq, tahlil qilmoq, «study» – aniq vaziyat, hodisa ma’nolarini beradi C) Inglizcha so‘z bo‘lib, «case» – real voqea, «study» –studiya ma’nolarini beradi D) Lotincha so‘z bo‘lib, «case» – aniq vaziyat, hodisa, «study» – o‘rganmoq, tahlil qilmoq ma’nolarini beradi 24 / 50 24. “SWOT” so‘zi qaysi so‘zlarning qisqartmasidan olingan? A) strength, weakness, opportunity, there B) strength, works, opportunity, threat C) strength, weakness, opportunity D) strength, weakness, opportunity, threat 25 / 50 25. “Bahs-munozara” metodi tuzilmasi qanday? A) Muammoli savol tashlanadi, Turli fikrlar tinglanadi, Fikr-g‘oyalar to‘planadi, Tahlil qilinadi, Aniq va maqbul yechimni topish B) Aniq va maqbul yechimni topish, Muammoli savol tashlanadi, Turli fikrlar tinglanadi, Fikrg‘oyalar to‘planadi, Tahlil qilinadi C) Muammoli savol tashlanadi, Turli fikrlar tinglanadi, Fikrg‘oyalar to‘planadi, Tahlil qilinadi D) Turli fikrlar tinglanadi, Muammoli savol tashlanadi, Fikrg‘oyalar to‘planadi, Tahlil qilinadi, Aniq va maqbul yechimni topish 26 / 50 26. Raqamli diktant texnologiyasidan qaysi holatlarda foydalanish mumkin? A) Individual B) Barcha holatlarda C) Jamoada D) Guruhlarda 27 / 50 27. “Blits- so‘rov” texnologiyasidan qaysi holatlarda foydalanish mumkin? A) Jamoada B) Individual, guruh va jamoada C) Faqat guruhlarda D) Faqat individual 28 / 50 28. “Blits -so‘rov” texnologiyasining afzalligi A) Savol va javoblarning qisqaligi B) Javoblarning qisqa ekanligi C) Qisqa vaqtda amalga oshirilishi D) Javoblarning og‘zaki ekanligi 29 / 50 29. Agar matematik mayatnikning uzunligi 4 marta ortsa, uning chastotasi qanday o‘zgaradi? A) 4 marta ortadi B) 2 marta kamayadi C) o‘zgarmaydi D) 2 marta ortadi 30 / 50 30. Massasi 2 kg blgan jism 4N kuch ta’sirida qanday harakat qiladi? A) 0,5 m/s2 tezlik bilan tekis B) 2 m/s2 tezlanish bilan tekis tezlanuvchan C) 0,5 m/s2 tezlanish bilan tekis o‘zgaruvchan D) 2 m/s tezlik bilan tekis 31 / 50 31. Quyosh energiyasining boshqa turdagi energiyasidan afzalligi nimada? A) ekologik jihatdan B) FIK kattaligida C) xoxlagan xududda qurish mumkinligida D) zararsizligida 32 / 50 32. “Har kim har kimga o‘rgatadi” texnalogiyasi o‘quvchiga qanday imkoniyatlar yaratadi? A) Bilimlarini mustahkamlash imkoniyati yaratiladi B) Yangi ma’lumotlar olish imkoniyatining yaratilishi C) O‘quvchilar guruhlarda ishlash ko‘nikmasini hosil qiladilar D) Taqdimot qilishni o‘rganadi 33 / 50 33. O‘lchashlar necha turga bo‘linadi? A) Ikki turga: sistematik va nisbiy B) Ikki turga: absolyut va tasodifiy C) Ikki turga: absolyut va nisbiy o‘lchash D) Ikki turga: bevosita va bilvosita o‘lchash 34 / 50 34. Laboratoriya ishlarini bajarishda o‘lchash deganda nima tushuniladi? A) Natijalarni olish va absolyut xatolikni aniqlashga aytiladi B) Aniqlanayotgan kattalikni birlik deb qabul qilingan kattalik bilan taqqoslashga, ya’ni birlikdan necha marta farq qilishini aniqlashga aytiladi C) Absolyut va nisbiy xatolikni aniqlashga aytiladi D) Laboratoriya o‘tkazishda olingan natijalarni tahlil qilishga aytiladi 35 / 50 35. Interfaol mashg‘ulotlarni samarali bo‘lishi nimaga bog‘liq? A) O‘qituvchining ilmiy salohiyatiga B) O‘quvchining tinglash darajasiga C) O‘quvchilarni mashg‘ulotdan oldin yangi mavzu bo‘yicha asosiy tushuncha va dastlabki ma’lumotlarni bilishlariga D) O‘quvchilarni ilmiy salohiyatiga 36 / 50 36. An’anaviy darsning maqsadi nima? A) Mavzu bo‘yicha statistik ma’lumot berish B) Mavzu bo‘yicha ilmiy ma’lumot berish C) Dars mavzusi bo‘yich amustaqil fikrlash, xulosaga kelish, bayon qilish va himoyalashga o‘rgatish D) Dars mavzusi bo‘yicha bilim, ko‘nikma va malakalarni shakllantirish va mustahkamlash 37 / 50 37. Fizikadan o‘quv eksperimentiga qo‘yiladigan asosiy metodik talablarni ko‘rsating A) odda bayon qilinishi, ko‘rgazmalilik B) Sodda bayon qilinishi C) Ilmiy aniqligi, to‘g‘ri bayon qilinishi D) Ilmiy aniqligi, tog‘ri bayon qilinishi, ko‘rgazmalilik 38 / 50 38. Chana qorda sirpanib borayotganda chanaga uni tortib borayotgan itlar qo‘shilgan arqon 0,5 Kn maksimal kuch bilan ta’sir qiladi. Agar ishqalanish koeffitsiyenti 0,1 ga teng bo‘lsa, shu arqon massasi (kg) qancha keladigan yukli chanani siljita oladi? A) 300 B) 400 C) 200 D) 500 39 / 50 39. Fizikada masala yechish necha bosqichdan iborat? A) 2 bosqichdan uning shartini o‘qish va yechish B) 2 bosqichdan tahlil qilish va yechish C) 3 bosqichdan- uning shartini o‘qish, tahlil qilish va yechish D) 4 bosqichdan uning shartini o‘qish, tahlil qilish, va yechish, baholash 40 / 50 40. Demonstratsion eksperiment yordamida yechiladigan masalalar…… deyiladi. A) Sifatga oid masalalar B) Hisoblash masalalari C) Eksperimental masalalar D) Grafik masalalar 41 / 50 41. Ikkita fizik kattalikning bog‘lanish grafigidan iborat bo‘lgan masalalar…deyiladi. A) Sifatga oid masalalar B) Hisoblash masalalari C) Grafik masalalar D) Eksperimental masalalar 42 / 50 42. Qaysi turdagi masalalarga sifatga oid masalalar deyiladi? A) Mexanik masalalar, elektrodinamik masalalar, rigo masalalar, magnitizmga oid masalalar B) Fizik qonunlar, formulalarga tayangan holda mantiqiy fikrlash orqali yechiladigan masalalar C) Hisoblashlar bajarish orqali yechiladigan masalalar D) Ikkita fizik kattalikning bog‘lanish grafigidan iborat bo‘lgan masalalar 43 / 50 43. Fizik masalalar yechish usuliga ko‘ra shartli ravishda necha turga bo‘linadi? A) Hisoblash masalalari, arifmetik masalalr, B) Mexanik masalalar, elektrodinamik masalalar, rigo masalalar, magnitizmga oid masalalar C) Sifatga oid masalalar, eksperimental masalalar, hisoblash masalalari, grafik masalalar D) Arifmetik masalalar, rigonome masalalar, rigonome masalalar 44 / 50 44. Fizik masala deb nimaga aytiladi? A) Faqatgina fizik hodisalar B) Matematik amallar yordamida yechiladigan masalalar C) Fizika darslarida foydalaniladigan masalalar D) Fizik qonunlar, formulalar, qoidalarga tayangan holda matematik amallar yordamida hal qilinadigan muammo 45 / 50 45. Angliya, AQSH, Fransiya davlatlarida fizika darslarida qaysi turdagi masalalalarga ko‘proq e’tibor qaratiladi? A) Turli eksperimental holatlar asos qilib olingan masalalarga B) Grafik masalalarga C) Hisoblash masalalariga D) Sifatga doir masalalarga 46 / 50 46. Fizika o‘quv fani chuqur o‘qitiladigan sinflar va ixtisoslashtirilgan umumiy o‘rta ta’lim maktablarining 6-sinf o‘quvchilari fizika-Astronomiya o‘quv fanini o‘rganishning standart darajasi...? A) A1 B) B2 C) A1 D) B2+ 47 / 50 47. Fizika o‘quv fani chuqur o‘qitiladigan sinflar va ixtisoslashtirilgan umumiy o‘rta ta’lim maktablarining 9-sinf bitiruvchilari Fizika-Astronomiya o‘quv fanini o‘rganishning standart darajasi nomlanishi? A) Fizika fanini o‘rganishning kuchaytirilgan tayanch darajasi B) Fizika fanini o‘rganishning kuchaytirilgan boshlang‘ich darajasi C) Fizika fanini o‘rganishning boshlang‘ich darajasi D) Fizika fanini o‘rganishning tayanch darajasi 48 / 50 48. Umumiy o‘rta ta’lim maktablarining 9-sinf bitiruvchilari Fizika-Astronomiya o‘quv fanini o‘rganishning standart darajasi nomlanishi? A) Fizika fanini o‘rganishning kuchaytirilgan tayanch darajasi B) Fizika fanini o‘rganishning tayanch darajasi C) Fizika fanini o‘rganishning boshlang‘ich darajasi D) Fizika fanini o‘rganishning kuchaytirilgan boshlang‘ich darajasi 49 / 50 49. Umumiy o‘rta ta’lim maktablarining Fizika o‘quv fani chuqur o‘qitiladigan sinflar va ixtisoslashtirilgan umumiy o‘rta ta’lim maktablarining 6-sinf o‘quvchilari fizika-Astronomiya o‘quv fanini o‘rganishning standart darajasi nomlanishi? A) Informatika va axborot texnologiyalari fanini o‘rganishning boshlang‘ich darajasi B) Fizika fanini o‘rganishning kuchaytirilgan boshlang‘ich darajasi C) Fizika fanini o‘rganishning boshlang‘ich darajasi D) Fizika fanini o‘rganishning kuchaytirilgan tayanch darajasi 50 / 50 50. Umumiy o‘rta ta’lim maktablarining 6-sinf o‘quvchilari fizika-Astronomiya o‘quv fanini o‘rganishning standart darajasi nomlanishi? A) Informatika va axborot texnologiyalari fanini o‘rganishning boshlang‘ich darajasi B) Fizika fanini o‘rganishning boshlang‘ich darajasi C) Fizika fanini o‘rganishning kuchaytirilgan boshlang‘ich darajasi D) Informatika va axborot texnologiya fanini o‘rganishning kuchaytirilgan tayanch darajasi 0% Testni qayta ishga tushiring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 0 Informatika fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 1 Tasviriy san’at fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 2 Musiqa fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 3 Texnologiya fanidan diagnostika savollari