Davlat huquq asoslari fanidan diagnostika savollari Dekabr 4, 2023 da chop etilgan InfoMaster tomonidan Davlat huquq asoslari fanidan diagnostika savollari ga fikr bildirilmagan. 0% 0 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 OMAD YOR BO'LSIN! Davlat huquq asoslari fanidan diagnostika savollari Tayyorgarlik uchun test savollari! 1 / 50 1. Elkonin chaqolaqlik davri deb necha yoshlarni ajratgan etakchi faoliyat tipini xam ko’rsating. A) Ta’lim 4-6 yosh B) 2-3 yosh ishonch C) 2-4 yosh roli o’yin D) 0-1 bevosita emotsianal muloqat 2 / 50 2. Endi u bola emas-u Hali katta ham emas bu formula qaysi davr xarakterini bildiradi? A) Bolalik B) Etuklik C) Kichik maktab yoshi D) O’smirlik 3 / 50 3. Sezgiga to’g’ri ta’rif berilgan qatorni toping? A) inson psixikasini va ongini jamlagan holga keltirish maqsadida unga aqliy ta’sir o’tkazish. B) insondagi yangi harakat obraz va tushunchalarning paydo bo’lishi. C) odamning real yoki abstrakt obektlarga subektiv munosabatini ifodalovchi hissiy jarayon. D) tashqi muhit va nutqga suyangan holda idrokning ichki rejalari. 4 / 50 4. D.B. Elkonin ilk bolalik davrining etakchi faoliyati turi… A) Muloqat B) O’quv kasbiy faoliyat C) Predmetli faoliyat D) Ta’lim 5 / 50 5. O’smirlik davrining etakchi faoliyati turi bu..... A) Tengdoshlar bilan intim shaxsiy muloqat B) Rolli o’yin C) Ta’lim D) Predmetli faoliyat 6 / 50 6. Pantomimika bu..? A) Aniq maqsadga yo‘naltirilgan pedagogik faoliyat. B) Butun a'zo ishtirokida amalga oshiriladigan ifodali xarakatlar tizimi. C) Kishining biror bir ijtimoiy ob'ekt bilan bog‘liq oliy madaniy-shartli ichki his-tuyg‘usi. D) b)Odatda kishi uchun juda muhim ahamiyatga ega bo‘lgan moddiy extiyojlarning qondirilmaganligi bilan bog‘liq bo‘lgan kuchli va jo‘shqin va nisbatan qisqa muddatli emotsional kechinmalar tariqasida ro‘y beradigan psixologik xolat. 7 / 50 7. Eng jo‘shqin hissiyotlarga boy davr qaysi davr? A) O‘smirlik.. B) yetuklik. C) Keksalik. D) O‘spirinlik 8 / 50 8. Shaxs aktivligining manbai nima? A) Harakat. B) * a) Motiv va ehtiyojlar C) Instinktiv harakatlar. D) E'tiqod va idealar. 9 / 50 9. Shaxsning shakllanishiga ta'sir etuvchi omillarni sanang? A) Irsiyat, ota-ona, bobo-buvi B) Sog‘lom va qobilyatli shaxsning aqliy faoliyati C) Ijtimoiy muhit, insoning mustaqil faoliyati D) Irsiyat, ijtimoiy muhit, ta'lim-tarbiya hamda shaxs faoliyati 10 / 50 10. O‘quv faoliyatini boshqarish uslublari qaysilar? A) Demokratik, avtoritar, libiral B) Verbal, noverbal, porolingvistik C) Verbal, demokratik, monolog D) Monolog, diolog, polilog 11 / 50 11. Birinchi bor O‘zbekiston Respublikasi Konstitutsiyasiga qachon o‘zgartirish va qo‘shimcha kiritilgan? A) 1992 yil 28 dekabrda B) 1993 yil 28 dekabrda C) 1991 yil 28 dekabrda D) 1999 yil 28 dekabrda 12 / 50 12. O‘zbekiston Respublikasining Konstitutsiyasiga tuzatishlar parlament a’zolarining qancha miqdordagi ovozi bilan ma’qullanishi kerak? A) Qonunchilik palatasi deputatlari va Senat a’zolari umumiy sonining oddiy ko‘pchilik ovozi bilan B) Bir ovozdan C) Qonunchilik palatasi deputatlari va Senat a’zolari umumiy sonining 2/3qismi bilan D) Qonunchilik palatasi deputatlari va Senat a’zolari umumiy sonining 3/4 qismi bilan 13 / 50 13. O‘zbekiston Respublikasi Konstitutsiyasining XVIII, XIX, XX, XXIII boblariga qachon o`zgartirish kiritildi? A) 2003- yil 24-aprelda B) 2003- yil 11-aprelda C) 2003- yil 14-martda D) 2003- yil 20-martda 14 / 50 14. “O`zbekiston Respublikasining Oliy Majlisi to`g`risida”gi Qonuni qachon qabul qilingan? A) 1994-yil 22-sentabrda B) 2004-yil 28- dekabrda C) 1991-yil 20- noyabrda D) 1996-yil 1-oktyabrda 15 / 50 15. O`zbekiston Respublikasi parlamentining nomi to`g`ri ko`rsatilgan qatorni aniqlang ? A) Oliy Kengash B) Senat C) Qonunchilik palatasi D) Oliy Majlis 16 / 50 16. Qonun chiqaruvchi, ijro etuvchi va sud organlari vakolatlarining ajratib qo‘yilganligi bu ...? A) Sud hokimiyati organlari vakolatlarining ajratib qo‘yilganligi prinsipidir B) Odil sudlovni amalga oshirish prinsipidir C) Hokimiyatning bo‘linish prinsipidir D) Prokuratura organlari funksiyalari ajratib qo‘yilganligi prinsipidir 17 / 50 17. O‘zbekiston Respublikasi Konstitutsiyasining nechanchi bobida Fuqarolarning burchlari belgilangan? A) VIII bobida B) V bobida C) XI bobida D) VI bobida 18 / 50 18. “Ta’lim sohasidagi kamsitishlarga qarshi kurashish to`g`risida”gi Konvensiya O`zbekiston Respublikasi tomonidan qachon ratifikatsiya qilingan? A) 1997-yil 30-avgustda B) 2001-yil 30-avgustda C) 1999-yil 30-avgustda D) 2000-yil 30-avgustda 19 / 50 19. O‘zbekiston Respublikasi Konstitutsiyasining nechanchi bobida Fuqarolarning ijtimoiy va iqtisodiy huquqlari belgilangan? A) V bobida B) IX bobida C) VI bobida D) VIII bobida 20 / 50 20. «Tanqidiy tahlil, qat’iy tartib-intizom va shaxsiy javobgarlik – har bir rahbar faoliyatining kundalik qoidasi bo‘lishi kerak» mavzusidagi ma’ruzaning muallifini aniqlang? A) I.B. Abdullayev B) Sh.Mirziyoyev C) A.N. Aripov D) I.A. Karimov 21 / 50 21. O`zbekiston Respublikasi “Mehnatni muhofaza qilish to`g`risida”gi Qonunning maqsadi to`g`ri ko`rsatilgan javobni aniqlang? A) Ushbu Qonunning maqsadi ma’muriy sohadagi munosabat-larni tartibga solishdan iborat B) Fuqarolik huquqiga doir munosabatlarni tartibga solishdan iborat C) Ushbu Qonunning maqsadi mehnat munosabatlari sohalarini tartibga solishdan iborat D) Ushbu Qonunning maqsadi mehnatni muhofaza qilish sohasidagi munosabatlarni tartibga solishdan iborat 22 / 50 22. O‘zbekiston Respublikasi mehnat huquqining manbalari to`g`ri ko`rsatilgan javobni aniqlang? A) O‘zbekiston Respublikasi Mehnat huquqiga doir qonun osti xujjatlari B) O‘zbekiston Respublikasi Konstitutsiyasi. C) O‘zbekiston Respublikasi Konstitutsiyasi, Mehnat kodeksi, mehnat huquqi-ga doir qonunlar va boshqa qonun osti xujjatlari D) O‘zbekiston Respublikasi Mehnat kodeksi, mehnat huquqiga doir qonunlar 23 / 50 23. Mehnat huquqi? A) Xodimning ish jarayoniga doir munosabatlarni tartibga soladi B) Fuqarolik huquqiga doir munosabat-larni tartibga soladi C) Oila huquqiga doir muno-sabatlarni tartibga soladi D) mehnat shartnomasi asosida vujudga kela-digan, xodimlar va ish beruvchilar o‘rtasidagi munosabatlarni tartibga soladi. 24 / 50 24. «Hamma uchun vijdon erkinligi kafolatlanadi. Har bir inson xohlagan diniga e’tiqod qilishi yoki hech qaysi dinga e’tiqod qilmaslik huquqiga ega. Diniy qarashlarni majburan singdirishga yo‘l qo‘yilmaydi» degan konstitutsiyaviy mayor Konstitutsiyamizning qaysi moddasida mustahkamlangan? A) Konstitutsiyaning 13-modda-sida B) Konstitutsiyaning 43-mod-dasida C) Konstitutsiyaning 31-moddasida D) Konstitutsiyaning 11-mod-dasida 25 / 50 25. An’anaviy tarzda ilmiy-o‘quv adabiyotida huquq tarmoqlari keltirilgan. Bu tarmoqlarni to`liq ko`rsatilgan qatorni aniqlang? A) Konstitutsiyaviy, ma’muriy, moliya, mehnat, fuqarolik, oila, jinoyat huquqi va boshqalar B) Jinoyat-protsessual huquqi, er huquqi, qishloq xo‘jaligi huquqi, ekologiya huquqi va boshqalar C) Konstitutsiyaviy, ma’muriy, moliya, mehnat, fuqarolik, oila, jinoyat huquqlari, fuqarolik-protsessual, jinoyat-protsessual huquqi, yer huquqi, qishloq xo‘jaligi huquqi, ekologiya huquqi va boshqalar D) Konstitutsiyaviy yer huquqi, qishloq xo‘jaligi huquqi, ekologiya huquqi va boshqalar 26 / 50 26. 2008-yil 8-yanvarda kuchga kiritilgan qonunni nomini aniqlang? A) «Korrupsiya qarshi kurash to‘g‘risida»gi Qonun B) Bu sanada hech qanday Qonun qabul qilinmagan C) «Odan savdosiga qarshi kurash to‘g‘risida»gi Qonun D) «Bola huquqlarining kafolatlari to‘g‘risida»gi Qonun 27 / 50 27. 1997-yil 29-avgustda, Oliy Majlisning IX sessiyasida 466-1-sonli qarori bilan qanday dastur qabul qilindi? A) «Jamiyatda siyosiy madaniyatni yuksaltirish Milliy dasturi» B) «Jamiyatda huquqiy madaniyatni yuksaltirish Milliy dasturi» C) «Jamiyatda ilmiy madaniyatni yuksaltirish Milliy dasturi» D) «Jamiyatda iqtisodiy madaniyatni yuksaltirish Milliy dasturi» 28 / 50 28. O`zbekiston Respublikasining qanday xalqaro hujjatlarga qo`shilishi korrupsiyaga qarshi kurashning samarali tizimini yaratishda muhim qadam bo`ldi? A) 2008-yilda Birlashgan Millatlar Tashkilotining Korrupsiyaga qarshi, 2010-yilda Iqtisodiy hamkorlik va taraqqiyot tashkiloti doirasida qabul qilingan korrupsiyaga qarshi kurash bo`yicha Istambul harakat rejasiga qo`shilishi B) O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “Odam savdosiga qarshi kurashish samaradorligini oshirish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi PQ№154-qarori bilan C) 2017- yil 3-yanvarda O`zbekiston Respublika-sida “Korrupsiyaga qarshi kurashish to`g`risida”gi O`RQ-419-sonli qonuni qabul qilinishi bilan D) 1992-yil 9-dekabrda O`zbekiston Respublikasi qo`shilgan ilk xalqaro huquqiy hujjatlardan biri – Bola huquqlari to`g`risidagi Konvensiya bo`ldi 29 / 50 29. Zamonaviy pedagogik texnologiya o‘quv maqsadini aniqlash va ta’lim jarayonini loyihalashda nimalarga e’tibor qaratish lozim? A) O‘quvchining faolligini oshirish, ularni hamkorlikka chorlash, o‘quv rejasida ko‘zda tutilgan o‘quv fanlari bo‘yicha dasturlar, darsliklar, o‘quv qo‘llanmalari, ma’ruza matnlari bilan ishlash ko‘nikmalarini hosil qilish, o‘quv materiallarini mustaqil mutolaa qilish ko‘nikma va malakalarini shakllantirish hamda o‘quvchini o‘z fikrini bayon qila olish, himoyalash, isbotlay olishga o`rgatish lozim B) O‘quvchining ma’ruza matnlari bilan ishlash ko‘nikmalarini hosil qilishga o`rgatish lozim C) O‘quvchining ko‘nikma va malakalarini shakllantirish hamda o‘quvchini o‘z fikrini bayon qila olish, himoyalash, isbotlay olishga o`rgatish lozim D) O‘quvchining faolligini oshirish, ularni hamkorlikka chorlashga o`rgatish lozim 30 / 50 30. «Pedagogik texnologiya» –? A) ta’limni texnologiyalashtirishda qo‘llaniladi B) ta’limda qo‘llaniladigan tushuncha C) pedagogik jarayonda qo‘llaniladi D) ta’limni texnologiyalashtirish sohasida pedagogik hodisa va jarayonda qo‘llaniladigan tushuncha 31 / 50 31. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “Oliy o‘quv yurtidan keyingi ta’lim tizimini yanada takomillashtirish to‘g‘risida”gi 4958- sonli Farmoni qabul qilingan sanani aniqlang? A) 2017-yil 16-fevraldagi B) 2017-yil 1-martdagi C) 2017-yil 26-martdagi D) 2017-yil 6-martdagi 32 / 50 32. «Texnologiya»…? A) fransuzcha so‘zdan kelib chiqqan bo‘lib “techne” - mahorat, san’at, malaka va “logos” - so‘z, ta’limot ma’nolarini anglatadi B) ruscha so‘zdan kelib chiqqan bo‘lib “techne” - mahorat, san’at, malaka va “logos” - so‘z, ta’limot ma’nolarini anglatadi C) yunoncha so‘zdan kelib chiqqan bo‘lib “techne” - mahorat, san’at, malaka va “logos” - so‘z, ta’limot ma’nolarini anglatadi D) ingilizcha so‘zdan kelib chiqqan bo‘lib “techne” - mahorat, san’at, malaka va “logos” - so‘z, ta’limot ma’nolarini anglatadi 33 / 50 33. O‘zbekiston Respub-likasi Prezidenti Shavkat Mirziyoyev “Korrupsiyaga qarshi kurashish to‘g‘risida”gi qonunni qachon imzoladi imzoladi? A) 2017-yilning 3-yanvar kuni B) 2017-yilning 13-yanvar kuni C) 2017-yilning 23-yanvar kuni D) 2018-yilning 3-yanvar kuni 34 / 50 34. «Huquq o‘qitish metodikasi» fanining vazifalari kuyidagilardan iborat: A) huquqiy ta’lim, uning tarkibiy qismlari, o‘qitish shakllarini shakllantirishdan iborat B) huquqiy ta’lim, ko‘nikma, malaka va odatlarni shakllantirish–huquqiy madaniyatini rivojlantirishdan iborat C) *a) huquqiy ta’lim, uning tarkibiy qismlari, o‘qitish shakllari, usul va uslublari, huquq ta’lim modeli, uning bosqichlari, o‘quv dasturi, o‘quv rejasi, kalendar reja, tematik reja, dars, mashg‘ulotlar, mustaqil ish, ko‘rgazmali vositalar, reyting tizimi to‘g‘risidagi bilimlar vositasida tinglovchilarda axloqiy, huquqiy bilim, o‘nikma, malaka va odatlarni shakllantirish – huquqiy madaniyatini rivojlantirishdan iborat D) huquq ta’lim, uning bosqichlari, mashg‘ulotlar, mustaqil ish, ko‘rgazmali vositalar, reyting tizimi to‘g‘risidagi bilimlardan iborat 35 / 50 35. Kadrlar ayyorlash Milliy dasturini ro‘yobga chiqarish quyidagi uch bosqichga bo‘lingan edi. Bu bosqichlarni aniqlang? A) Birinchi bosqich (1997 - 2001-yillar), ikkinchi bosqich (2001 -2015- yillar), uchinchi bosqich (2025 va undan keyingi yillar) B) Birinchi bosqich (1997 - 2001-yillar), ikkinchi bosqich (2001 -2005- yillar), uchinchi bosqich (2005 va undan keyingi yillar) C) Birinchi bosqich (1997 - 2010-yillar), ikkinchi bosqich (2001 -2025- yillar), uchinchi bosqich (2005 va undan keyingi yillar) D) Birinchi bosqich (1990 - 2001-yillar), ikkinchi bosqich (2001 -2025- yillar), uchinch bosqich (2005 va undan keyingi yillar) 36 / 50 36. «Huquq o‘qitish metodikasi» fanini o‘qitishdan ko`zlangan maqsad A) tinglovchilarda «Davlat va huquq asoslari», «Konstitutsiyaviy huquq asoslari», «Huquqshunoslik» fanlarini o‘rganish, o‘rgatish uchun zarur nazariy va amaliy bilim va ko‘nikmalarni shakllantirishdir B) «Konstitutsiyaviy huquq asoslari» fanlarini o‘qitish jarayonini tadqiq etadi. C) «Davlat va huquq asoslari» fanlarini o‘qitish jarayonini. D) huquq o‘qitish metodikasi ilmiy pedagogik fan bo‘lib, yosh avlodning huquqiy bilimlari tadqiq etadi. 37 / 50 37. O‘zbekiston Respublikasining “Ta’lim to‘g‘risida”gi Qonuni 1997 –yil 29- avgustda qabul qilingan bo‘lib? A) ushbu qonun 5 bo‘lim va 34 moddadan iborat. B) ushbu qonun 25 bo‘lim va 34 moddadan iborat C) ushbu qonun 15 bo‘lim va 34 moddadan iborat D) ushbu qonun 3 bo‘lim va 30 moddadan iborat 38 / 50 38. Normativ-huquqiy hujjat deb…? A) normativ hujjatga aytiladi B) belgilashga, o‘zgartirishga yoki bekor qilishga qaratilgan rasmiy hujjatga aytiladi C) normativ hujjatlar to‘g‘risidagi Qonunga muvofiq qabul qilingan, umummajburiy davlat ko‘rsatmalari sifatida huquqiy normalarni belgilashga, bo‘zgartirishga yoki bekor qilishga qaratilgan rasmiy hujjatga aytiladi D) normativ hujjatlar to‘g‘risidagi Qonunga muvofiq qabul qilingan hujjatga aytiladi 39 / 50 39. Konstitutsiya («constitution» lotincha so‘z bo‘lib A) «tuzish» degani) «qoida» va «nizom» ma’nolarini anglatadi B) «to`g`rilash» degani) «qoida» va «nizom» ma’nolarini anglatadi C) «to`g`rilash» degani) «farmon» va «nizom» ma’nolarini anglatadi D) «to`g`rilash» degani) «qoida» va «qaror» ma’nolarini anglatadi 40 / 50 40. Dastlab 1921-yil Garvard universitetida amaliy vaziyatlardan iqtisodiy boshqaruv fanlarini o‘rganishda foydalanish tartibida qo‘llanilgan metodni aniqlang? A) «Tushunchalar tahlili» B) «SWOT» C) «Aqliy hujum» D) «Keys-stadi» 41 / 50 41. Aniq vaziyatlarni o‘rganish, tahlil qilish asosida o‘qitishni amalga oshirishga qaratilgan metodni aniqlang? A) «Aqliy hujum» B) «Tushunchalar tahlili» C) «Keys-stadi» D) «SWOT» 42 / 50 42. «Keys-stadi» -inglizcha so‘z bo‘lib, aniq vaziyatlarni o‘rganish, tahlil qilish asosida o‘qitishni amalga oshirishga qaratilgan metod hisoblanadi A) («case» –noaniq vaziyat, «stadi» –turmoq, tahlil qilmoq) B) («case» –aniq vaziyat, «stadi» – olmoq, tahlil qilmoq) C) («case» –aniq vaziyat, hodisa, «stadi» –o‘rganmoq, tahlil qilmoq) D) («case» –turli vaziyat, «stadi» – o‘rganmoq) 43 / 50 43. O`quv jarayonida o`quvchilar bir- biriga o`rgatish orqali o`rganilayotgan mavzuni qancha foizini o`zlashtiradi? A) 60 % ni. B) 90 % ni. C) 50 % ni. D) 70 % ni. 44 / 50 44. «Interfaol» tushunchasi inglizcha «interact» so‘zidan olingan bo`lib («inter» –«birgalikda», «act» – «harakat qilish»). A) «inter» –«birgalikda», «act» – «harakat qilish» degan ma’noni bildiradi B) «inter» –«umumiylikda», «act» – «ishlash» degan ma’noni bildiradi C) «inter» –« birgalikda umumiylikda», «act» – «internet» degan ma’noni bildiradi D) «inter» –«internet», «act» – «foydalanish» degan ma’noni bildiradi 45 / 50 45. Fasilitator - (ingliz tilida facilitator, lotincha facilis–yengil, qulay) degan ma’nolarni bildirib, u quyidagi vazifalarni bajaradi A) Guruhlardagi faoliyat komunikatsiyani rivojlantirish kabi vazifani bajaradi B) Guruhlardagi faoliyat natijasini samarali baholash, muammoning ilmiy yechimini topishga yo‘naltirish, guruhdagi komunikatsiyani rivojlantirish kabi vazifalarni bajaradi C) Guruhlardagi faoliyat natijasini samarali baholash, vazifanni bajaradi D) Guruhlardagi faoliyat natijasini samarali baholash, rivojlantirish kabi vazifani bajaradi 46 / 50 46. Tyutor -? A) (Tutorem-portugalch*a)ustoz, murabbiy vazifasini bajaradi B) (Tutorem-fransuzch*a)ustoz, murabbiy vazifasini bajaradi C) (Tutorem-ingilizch*a)ustoz, murabbiy vazifasini bajaradi D) (Tutorem-lotinch*a)ustoz, murabbiy vazifasini bajaradi 47 / 50 47. «Portfolio» –? A) ( ital. rortfolio – ortfel, baholashga xizmat qilish B) ingl. hujjatlar uchun papk*a) ta’limiy va kasbiy faoliyat texnologiyalaridan hisoblanadi C) ( ital. rortfolio –portfel, zamonaviy ta’lim texnologiyalaridan hisoblanadi D) (ital. rortfolio –portfel, ingl. hujjatlar uchun papka) ta’limiy va kasbiy faoliyat natijalarini autentik baholashga xizmat qiluvchi zamonaviy ta’lim texnologiyalaridan hisoblanadi 48 / 50 48. Tinglovchilarda tezlik, axborotlar tizmini tahlil qilish, rejalashtirish, prognozlash ko‘nikmalarini shakllantirish qaysi metodning maqsadi hisoblanadi? A) “Blits-o‘yin” metodining maqsadi hisoblanadi. B) “FSMU” metodi metodining maqsadi hisoblanadi. C) “Tushunchalar tahlili metodining maqsadi hisoblanadi. D) “Aqliy hujum” metodining maqsadi hisoblanadi. 49 / 50 49. “Tushunchalar tahlili” metodining maqsadi-? A) o‘quvchilarni mashg‘ulotda o‘tilgan mavzuni egallaganlik va mavzu bo‘yicha tayanch tushunchalarni o‘zlashtirib olinganlik darajalarini aniqlash, o‘z bilimlarini mustaqil ravishda erkin bayon eta olish, o‘zlarining bilim darajalarini baholay olish, yakka va guruhlarda o‘qituvchi yechimi topilishi lozim bo‘lgan mavzu (masala)ni aniqlaydi B) yakka va guruhlarda o‘qituvchi yechimi topilishi lozim bo‘lgan mavzu (masala)ni aniqlaydi C) o‘z bilimlarini mustaqil ravishda erkin bayon eta olish, o‘zlarining bilim darajalarini baholay olish, yakka va guruhlarda o‘qituvchi yechimi topilishi lozim bo‘lgan mavzu (masala)ni aniqlaydi D) o‘quvchilarni mashg‘ulotda o‘tilgan mavzuni egallaganlik va mavzu bo‘yicha tayanch tushunchalarni o‘zlashtirib olinganlik darajasi 50 / 50 50. .“Tushunchalar tahlili” metodi…? A) o‘z bilimlarini tekshirib baholashga imkoniyat yaratish va o‘qituvchi tomonidan qisqa vaqt ichida barcha o‘quvchilarni baholay olishiga yo‘naltirilgan B) o‘qituvchi tomonidan qisqa vaqt ichida barcha o‘quvchilarni baholay olishiga yo‘naltirilgan C) o‘tilgan o‘quv predmeti yoki bo‘lim barcha mavzularini o‘quvchilar tomonidan yodga olish D) o‘tilgan o‘quv predmeti yoki bo‘lim barcha mavzularini o‘quvchi lar tomonidan yodga olish, biron-bir mavzu bo‘yicha o‘qituvchi», tomonidan berilgan tushunchalarga mustaqil ravishda o‘z izoxlarini berish, shu orqali o‘z bilimlarini tekshirib baholashga imkoniyat yaratish va o‘qituvchi tomonidan qisq vaqt ichida barcha o‘quvchilarni baholay olishiga yo‘naltirilgan 0% Testni qayta ishga tushiring tomonidan Wordpress Quiz plugin Diagnostika testlari