Uy » Diagnostika testlari » Davlat huquq asoslari fanidan diagnostika savollari Diagnostika testlari Davlat huquq asoslari fanidan diagnostika savollari InfoMaster Dekabr 4, 2023 51 Ko'rishlar 2 izohlar SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0% 0 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 OMAD YOR BO'LSIN! Davlat huquq asoslari fanidan diagnostika savollari Tayyorgarlik uchun test savollari! 1 / 50 1. O’smirlik davri nechanchi sinflarga to’g’ri keladi? A) 5-Jun B) 5-Aug C) 7-Aug D) 4-May 2 / 50 2. Ota-onalar o’smir yoshdagi bolalar bilan qanday munosabatda bo’lganlari ma’qul? A) Etibor bermaslik B) Do’stlashish C) Qattiq nazorat D) Ishlariga aralashmaslik 3 / 50 3. Sezgiga to’g’ri ta’rif berilgan qatorni toping? A) tashqi muhit va nutqga suyangan holda idrokning ichki rejalari. B) insondagi yangi harakat obraz va tushunchalarning paydo bo’lishi. C) inson psixikasini va ongini jamlagan holga keltirish maqsadida unga aqliy ta’sir o’tkazish. D) odamning real yoki abstrakt obektlarga subektiv munosabatini ifodalovchi hissiy jarayon. 4 / 50 4. E. Erikson psixosotsio dinamik davralshtirishi bosqichlarida tug’ilgandan 1 yoshgacha davrni nima deb ataladi? A) Go’daklik B) Chaqaloklik C) Ilk bolalik D) Kichik maktab yoshi 5 / 50 5. Individual so’ziga to’g’ri ta’rif berilgan qatorni toping? A) individning tug’ilgandan boshlab to hayotining so’ngigacha davom etadigan o’ziga xos shakllanish jarayoni. B) insondagi yangi harakat obraz va tushunchalarning paydo bo’lishi. C) tashqi muhit va nutqga suyangan holda idrokning ichki rejalari. D) inson psixikasini va ongini jamlagan holga keltirish maqsadida unga aqliy ta’sir o’tkazish. 6 / 50 6. Pantomimika bu..? A) b)Odatda kishi uchun juda muhim ahamiyatga ega bo‘lgan moddiy extiyojlarning qondirilmaganligi bilan bog‘liq bo‘lgan kuchli va jo‘shqin va nisbatan qisqa muddatli emotsional kechinmalar tariqasida ro‘y beradigan psixologik xolat. B) Aniq maqsadga yo‘naltirilgan pedagogik faoliyat. C) Kishining biror bir ijtimoiy ob'ekt bilan bog‘liq oliy madaniy-shartli ichki his-tuyg‘usi. D) Butun a'zo ishtirokida amalga oshiriladigan ifodali xarakatlar tizimi. 7 / 50 7. Katta maktab yosh davri o‘smirlik yosh davridan nimasi bilan farqlanadi? A) Kasb tanlash. B) Muhabbat, sevgi hissining vujudga kelishi. C) Ilmiy dunyoqarash shakllanganligi. D) Kishining biror bir ijtimoiy ob'ekt bilan bog‘liq oliy madaniy-shartli ichki his-tuyg‘usi. 8 / 50 8. Temperamentning ta'rifi qaysi javobda to‘g‘ri ko‘rsatilgan? A) b)Insonni turli vaziyatga munosabati. B) Ijtimoiy munosabatlar ta'sirida orttirilgan sifatlar. C) Shaxs faoliyati va xulqining dinamik (o‘zguruvchan) va emotsional hissiyot tomonlarini xarakterlovchi xususiyatlar majmuasi. D) Kishining biror bir ijtimoiy ob'ekt bilan bog‘liq oliy madaniy-shartli ichki his-tuyg‘usi 9 / 50 9. O‘qish faoliyati qaysi davrlarda amalga oshadi? A) yetuklik. B) O‘smirlik. C) b c javoblar to‘g‘ri. D) O‘spirinlik. 10 / 50 10. Mashxur amerikalik olim Megrabyan formulasiga ko‘ra, birinchi marta ko‘rishib turgan, suhbatdoshlardagi ta'assurotlarning ijobiy bo‘lishiga verbal xarakatlar necha % gacha ta'sir qiladi? A) 58 % gacha B) 7 % gacha C) 10 % gacha D) 38 % gacha 11 / 50 11. O`zbekiston Respublikasi parlamentining nomi to`g`ri ko`rsatilgan qatorni aniqlang ? A) Oliy Kengash B) Oliy Majlis C) Qonunchilik palatasi D) Senat 12 / 50 12. “Qonunlar to‘plami” ma’nosini anglatuvchi atamani aniqlang? A) Kodeks B) Nizom C) Qonun D) Qaror 13 / 50 13. Qonun chiqaruvchi, ijro etuvchi va sud organlari vakolatlarining ajratib qo‘yilganligi bu ...? A) Hokimiyatning bo‘linish prinsipidir B) Sud hokimiyati organlari vakolatlarining ajratib qo‘yilganligi prinsipidir C) Odil sudlovni amalga oshirish prinsipidir D) Prokuratura organlari funksiyalari ajratib qo‘yilganligi prinsipidir 14 / 50 14. O‘zbekiston Respublikasi Konstitutsiyasining nechanchi bobida Fuqarolarning ijtimoiy va iqtisodiy huquqlari belgilangan? A) V bobida B) VI bobida C) VIII bobida D) IX bobida 15 / 50 15. O`zbekiston Respublikasi “Ta’lim sohasidagi kamsitishlarga qarshi kurashish to`g`risida”gi Konvensiya … ratifikatsiya qilingan? A) 1997-yil 30-avgust Oliy Majlisning 497-I-sonli qarori bilan B) 1999-yil 30-avgust O`zbekiston Respublikasi Prezidentining 497-I-sonli qarori bilan C) 1992-yil 30-avgust Oliy Majlisning 200-I-sonli qarori bilan D) 1995-yil 30-avgust Vazirlar mahkamasining 497-I-sonli qarori bilan 16 / 50 16. “Ta’lim sohasidagi kamsitishlarga qarshi kurashish to`g`risida”gi Konvensiya O`zbekiston Respublikasi tomonidan qachon ratifikatsiya qilingan? A) 2000-yil 30-avgustda B) 1997-yil 30-avgustda C) 1999-yil 30-avgustda D) 2001-yil 30-avgustda 17 / 50 17. « O‘zbekistoning o‘z istiqlol va tarqqiyot yo‘li» asarining muallifini aniqlang? A) Sh.Mirziyoyev B) A.N. Aripov C) I.A. Karimov D) I.B. Abdullayev 18 / 50 18. «Tanqidiy tahlil, qat’iy tartib-intizom va shaxsiy javobgarlik – har bir rahbar faoliyatining kundalik qoidasi bo‘lishi kerak» mavzusidagi ma’ruzaning muallifini aniqlang? A) I.A. Karimov B) A.N. Aripov C) I.B. Abdullayev D) Sh.Mirziyoyev 19 / 50 19. O`zbekiston Respublikasi “Mehnatni muhofaza qilish to`g`risida”gi Qonunning maqsadi to`g`ri ko`rsatilgan javobni aniqlang? A) Ushbu Qonunning maqsadi ma’muriy sohadagi munosabat-larni tartibga solishdan iborat B) Ushbu Qonunning maqsadi mehnatni muhofaza qilish sohasidagi munosabatlarni tartibga solishdan iborat C) Ushbu Qonunning maqsadi mehnat munosabatlari sohalarini tartibga solishdan iborat D) Fuqarolik huquqiga doir munosabatlarni tartibga solishdan iborat 20 / 50 20. O‘zbekiston Respublikasi mehnat huquqining manbalari to`g`ri ko`rsatilgan javobni aniqlang? A) O‘zbekiston Respublikasi Mehnat huquqiga doir qonun osti xujjatlari B) O‘zbekiston Respublikasi Konstitutsiyasi. C) O‘zbekiston Respublikasi Konstitutsiyasi, Mehnat kodeksi, mehnat huquqi-ga doir qonunlar va boshqa qonun osti xujjatlari D) O‘zbekiston Respublikasi Mehnat kodeksi, mehnat huquqiga doir qonunlar 21 / 50 21. Mehnat huquqi? A) mehnat shartnomasi asosida vujudga kela-digan, xodimlar va ish beruvchilar o‘rtasidagi munosabatlarni tartibga soladi. B) Fuqarolik huquqiga doir munosabat-larni tartibga soladi C) Xodimning ish jarayoniga doir munosabatlarni tartibga soladi D) Oila huquqiga doir muno-sabatlarni tartibga soladi 22 / 50 22. Mehnat shartnomasida taraflarning kelishuvi bilan quyidagilar belgilanadi. Bularni to`liq ko`rsatilgan javobni toping? A) ish joyi (korxona yoki uning bo‘linmasi); xodimning mehnat vazifasi, mutaxassisligi, malakasi, u ishlaydigan lavozim; ishning boshlanish kuni; mehnat shartnomasi muayyan muddatga tuzilganda uning amal qilish muddati; mehnat haqi miqdori va mehnatning boshqa shartlari B) ish joyi (korxona yoki uning bo‘linmasi); mehnat haqi miqdori va mehnatning boshqa shartlari. C) ish joyi (korxona yoki uning bo‘linmasi); xodimning mehnat vazifasi, mutaxassisligi, malakasi, u ishlaydigan lavozim D) ishning boshlanish kuni; mehnat shartnomasi muayyan muddatga tuzilganda uning amal qilish muddati; mehnat haqi miqdori va mehnatning boshqa shartlari 23 / 50 23. An’anaviy tarzda ilmiy-o‘quv adabiyotida huquq tarmoqlari keltirilgan. Bu tarmoqlarni to`liq ko`rsatilgan qatorni aniqlang? A) Jinoyat-protsessual huquqi, er huquqi, qishloq xo‘jaligi huquqi, ekologiya huquqi va boshqalar B) Konstitutsiyaviy, ma’muriy, moliya, mehnat, fuqarolik, oila, jinoyat huquqi va boshqalar C) Konstitutsiyaviy, ma’muriy, moliya, mehnat, fuqarolik, oila, jinoyat huquqlari, fuqarolik-protsessual, jinoyat-protsessual huquqi, yer huquqi, qishloq xo‘jaligi huquqi, ekologiya huquqi va boshqalar D) Konstitutsiyaviy yer huquqi, qishloq xo‘jaligi huquqi, ekologiya huquqi va boshqalar 24 / 50 24. BMTning “Bola huquqlari to‘g‘risida”gi Konvensiyasining tarkibiy tuzilishini aniqlang? A) 3 qism 54 modda B) 4 bo‘limi 38 modda C) 3 qism 52 modda D) 4 bob 32 modda 25 / 50 25. O‘zbekiston Respublikasi BMTning “Bola huquqlarining kafolatlari to‘g‘risida”gi konvensiyasiga qachon a’zo bo‘ldi? A) 1992- yil 9- dekabrda B) 1993- yil 9- dekabrda C) 1912- yil 9- dekabrda D) 1994- yil 9- dekabrda 26 / 50 26. O`zbekiston Respublikasining “Yoshlarga oid davlat siyosati to`g`risida”gi Qonunining tarkibiy tuzilishi to`g`ri ko`rsatilgan qatorni aniqlang? A) 4 bob, 30 moddadan iborat B) 3 bob, 33 moddadan iborat C) 4 bob, 33 moddadan iborat D) 3 bob, 30 moddadan ibora 27 / 50 27. O`zbekiston Respublikasida “Korrupsiyaga qarshi kurashish to‘g‘risida”gi Qonunni tarkibiy tuzilishi to`g`ri ko`rsatilgan qatorni aniqlang? A) 32 moddada va 5 bobdan iborat B) *a) 34 moddada va 4 bobdan iborat C) 36 moddada va 5 bobdan iborat D) 31 moddada va 5 bobdan iborat 28 / 50 28. 2008-yil 8-yanvarda kuchga kiritilgan qonunni nomini aniqlang? A) Bu sanada hech qanday Qonun qabul qilinmagan B) «Korrupsiya qarshi kurash to‘g‘risida»gi Qonun C) «Odan savdosiga qarshi kurash to‘g‘risida»gi Qonun D) «Bola huquqlarining kafolatlari to‘g‘risida»gi Qonun 29 / 50 29. 1997-yil 29-avgustda, Oliy Majlisning IX sessiyasida 466-1-sonli qarori bilan qanday dastur qabul qilindi? A) «Jamiyatda iqtisodiy madaniyatni yuksaltirish Milliy dasturi» B) «Jamiyatda huquqiy madaniyatni yuksaltirish Milliy dasturi» C) «Jamiyatda ilmiy madaniyatni yuksaltirish Milliy dasturi» D) «Jamiyatda siyosiy madaniyatni yuksaltirish Milliy dasturi» 30 / 50 30. Noverbal vositalar A) Nutq so‘zlash, savol-javob, kabi shakllarda B) Mimika, gavda harakatlari orqali biror ma’no-mazmunni ifodalash yoki ta’kidlash uchun qo‘llaniladi C) Ma’ruza shaklida D) Nutq so‘zlash shakllida 31 / 50 31. “Yoshlarga oid davlat siyosati to`g`risida”gi Qonunda necha yoshdan, necha yoshgacha bo`lgan shaxslar, yoshlar (yosh fuqarolar) deb belgilab berilgan? A) 18 yoshga to`lgan va 30 yoshdan oshmagan shaxslar B) 14 yoshga to`lgan va 35 yoshdan oshmagan shaxslar C) 14 yoshga to`lgan va 30 yoshdan oshmagan shaxslar D) 14 yoshga to`lgan va 25 yoshdan oshmagan shaxslar 32 / 50 32. «Pedagogik texnologiya» –? A) pedagogik jarayonda qo‘llaniladi B) ta’limni texnologiyalashtirishda qo‘llaniladi C) ta’limda qo‘llaniladigan tushuncha D) ta’limni texnologiyalashtirish sohasida pedagogik hodisa va jarayonda qo‘llaniladigan tushuncha 33 / 50 33. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “Oliy o‘quv yurtidan keyingi ta’lim tizimini yanada takomillashtirish to‘g‘risida”gi 4958- sonli Farmoni qabul qilingan sanani aniqlang? A) 2017-yil 26-martdagi B) 2017-yil 16-fevraldagi C) 2017-yil 6-martdagi D) 2017-yil 1-martdagi 34 / 50 34. «Texnologiya»…? A) yunoncha so‘zdan kelib chiqqan bo‘lib “techne” - mahorat, san’at, malaka va “logos” - so‘z, ta’limot ma’nolarini anglatadi B) ruscha so‘zdan kelib chiqqan bo‘lib “techne” - mahorat, san’at, malaka va “logos” - so‘z, ta’limot ma’nolarini anglatadi C) fransuzcha so‘zdan kelib chiqqan bo‘lib “techne” - mahorat, san’at, malaka va “logos” - so‘z, ta’limot ma’nolarini anglatadi D) ingilizcha so‘zdan kelib chiqqan bo‘lib “techne” - mahorat, san’at, malaka va “logos” - so‘z, ta’limot ma’nolarini anglatadi 35 / 50 35. Ayni vaqtda mamlakatimizda maktab ta’limi 7 tilda tillarida olib borilmoqda. Bularni aniqlang? A) O‘zbek,Qoraqalpoq, rus, qozoq, qirg‘iz, uyg`ur va tojik tillarida B) O‘zbek, Qoraqalpoq, ingiliz, qozoq, qirg‘iz, turkman va tojik tillarida C) O‘zbek, qoraqalpoq, rus, qozoq, qirg‘iz, turkman va tojik tillarida D) O‘zbek, Qoraqalpoq, rus, mo`g`il, qirg‘iz, turkman va tojik tillarida 36 / 50 36. «Huquq o‘qitish metodikasi» fanining vazifalari kuyidagilardan iborat: A) huquqiy ta’lim, ko‘nikma, malaka va odatlarni shakllantirish–huquqiy madaniyatini rivojlantirishdan iborat B) huquq ta’lim, uning bosqichlari, mashg‘ulotlar, mustaqil ish, ko‘rgazmali vositalar, reyting tizimi to‘g‘risidagi bilimlardan iborat C) *a) huquqiy ta’lim, uning tarkibiy qismlari, o‘qitish shakllari, usul va uslublari, huquq ta’lim modeli, uning bosqichlari, o‘quv dasturi, o‘quv rejasi, kalendar reja, tematik reja, dars, mashg‘ulotlar, mustaqil ish, ko‘rgazmali vositalar, reyting tizimi to‘g‘risidagi bilimlar vositasida tinglovchilarda axloqiy, huquqiy bilim, o‘nikma, malaka va odatlarni shakllantirish – huquqiy madaniyatini rivojlantirishdan iborat D) huquqiy ta’lim, uning tarkibiy qismlari, o‘qitish shakllarini shakllantirishdan iborat 37 / 50 37. Kadrlar ayyorlash Milliy dasturini ro‘yobga chiqarish quyidagi uch bosqichga bo‘lingan edi. Bu bosqichlarni aniqlang? A) Birinchi bosqich (1997 - 2001-yillar), ikkinchi bosqich (2001 -2015- yillar), uchinchi bosqich (2025 va undan keyingi yillar) B) Birinchi bosqich (1990 - 2001-yillar), ikkinchi bosqich (2001 -2025- yillar), uchinch bosqich (2005 va undan keyingi yillar) C) Birinchi bosqich (1997 - 2010-yillar), ikkinchi bosqich (2001 -2025- yillar), uchinchi bosqich (2005 va undan keyingi yillar) D) Birinchi bosqich (1997 - 2001-yillar), ikkinchi bosqich (2001 -2005- yillar), uchinchi bosqich (2005 va undan keyingi yillar) 38 / 50 38. Birinchi bor O‘zbekiston Respublikasi Konstitutsiyasiga qachon o‘zgartirish va qo‘shimcha kiritilgan? A) 1992 yil 28 dekabrda B) 1991 yil 28 dekabrda C) 1993 yil 28 dekabrda D) 1999 yil 28 dekabrda 39 / 50 39. Aniq vaziyatlarni o‘rganish, tahlil qilish asosida o‘qitishni amalga oshirishga qaratilgan metodni aniqlang? A) «Keys-stadi» B) «Tushunchalar tahlili» C) «SWOT» D) «Aqliy hujum» 40 / 50 40. «Interfaol» tushunchasi inglizcha «interact» so‘zidan olingan bo`lib («inter» –«birgalikda», «act» – «harakat qilish»). A) «inter» –« birgalikda umumiylikda», «act» – «internet» degan ma’noni bildiradi B) «inter» –«birgalikda», «act» – «harakat qilish» degan ma’noni bildiradi C) «inter» –«internet», «act» – «foydalanish» degan ma’noni bildiradi D) «inter» –«umumiylikda», «act» – «ishlash» degan ma’noni bildiradi 41 / 50 41. Interfaol ta’lim usullari O‘zbekistonda qadim zamonlardan beri ta’lim-tarbiya jarayonida o‘qituvchi bilan o‘quvchilar, o‘quvchilar bilan o‘quvchilar o‘rtasidagi muloqotlar shakllarida qo‘llab kelingan. Bu usullar o`quvchilarda qanday hususiyatlarni shakllanishiga xizmat qilgan? A) Bu usullar o‘quvchi-larning mustaqil fikrlash qobiliyatini shakllanishiga xizmat qilgan B) Bu usullar o‘quvchilarning nutq, tafakkur, mulohaza, zehn iste’dod, zakovatlarini o‘stirish orqali ularni mustaqil fikrlaydigan, komil insonlar bo‘lib yetishlariga xizmat qilgan C) Bu usullar o‘quvchilarning zehnini o`stirishga xizmat qilgan D) Bu usullar o‘quvchilarning mulohaza yuritishga xizmat qilgan. 42 / 50 42. Fasilitator - (ingliz tilida facilitator, lotincha facilis–yengil, qulay) degan ma’nolarni bildirib, u quyidagi vazifalarni bajaradi A) Guruhlardagi faoliyat natijasini samarali baholash, muammoning ilmiy yechimini topishga yo‘naltirish, guruhdagi komunikatsiyani rivojlantirish kabi vazifalarni bajaradi B) Guruhlardagi faoliyat natijasini samarali baholash, rivojlantirish kabi vazifani bajaradi C) Guruhlardagi faoliyat natijasini samarali baholash, vazifanni bajaradi D) Guruhlardagi faoliyat komunikatsiyani rivojlantirish kabi vazifani bajaradi 43 / 50 43. Motiv-…? A) kishini biror ish harakatni bajarishga undovchi da’vat, turtki B) uyga vazifani bajarishga undovchi turtki C) darsni bajarishga undovchi turtki D) mavzuni o`rganishga undovchi turtki 44 / 50 44. Tyutor -? A) (Tutorem-ingilizch*a)ustoz, murabbiy vazifasini bajaradi B) (Tutorem-lotinch*a)ustoz, murabbiy vazifasini bajaradi C) (Tutorem-portugalch*a)ustoz, murabbiy vazifasini bajaradi D) (Tutorem-fransuzch*a)ustoz, murabbiy vazifasini bajaradi 45 / 50 45. Ta’limni texnologiyalashtirish - bu…? A) o‘qitish jarayoniga texnologik yondoshish asosida ta’lim maqsadlariga erishishning eng maqbul yo‘llari va samarali vositalarni tadqiq qiluvchi va qonuniyatlarni ochib beruvchi pedagogik yo‘nalishdir B) o‘qitish jarayoniga texnologik yondoshish pedagogik yo‘nalishdir C) o‘qitish jarayonining pedagogik yo‘nalishdir D) samarali vositalarni tadqiq qiluvchi pedagogik yo‘nalishdir 46 / 50 46. «Kompetensiya –? A) polyakcha sompetere –layoqatli, munosib bo‘lmoq kabi ma’nolarni bildiradi. B) ruscha sompetere –layoqatli, munosib bo‘lmoq kabi ma’nolarni bildiradi C) Shvedcha sompetere –layoqatli, munosib bo‘lmoq kabi ma’nolarni bildiradi D) lotincha sompetere –layoqatli, munosib bo‘lmoq kabi ma’nolarni bildiradi 47 / 50 47. “FSMU” texnologiyaning maqsadi…? A) mazkur texnologiya ishtirokchilardagi umumiy fikrlardan xususiy xulosalar chiqarish, taqqoslash, qiyoslash orqali axborotni o‘zlashtirish, xulosalash, shuningdek, mustaqil ijodiy fikrlash ko‘nikmalarini shakllantirishga xizmat qiladi B) mazkur texnologiya mashg‘ulot natijalarini tahlil etishda foydalanish tavsiya etiladi C) ma’ruza mashg‘ulotlarida, mustahkamlashda, o‘tilgan mavzuda foydalanish tavsiya etiladi D) mazkur texnologiyadan amaliy mashg‘ulot natijalarini tahlil etishda foydalanish tavsiya etiladi 48 / 50 48. Tinglovchilarda tezlik, axborotlar tizmini tahlil qilish, rejalashtirish, prognozlash ko‘nikmalarini shakllantirish qaysi metodning maqsadi hisoblanadi? A) “Aqliy hujum” metodining maqsadi hisoblanadi. B) “Tushunchalar tahlili metodining maqsadi hisoblanadi. C) “FSMU” metodi metodining maqsadi hisoblanadi. D) “Blits-o‘yin” metodining maqsadi hisoblanadi. 49 / 50 49. Ta’lim oluvchilarning bilim darajasini baholash, nazorat qilish, o‘zlashtirish ko‘rsatkichi va amaliy ko‘nikmalarini tekshirishga yo‘naltirilgan metodni aniqlang? A) “Assesment” metodi B) “FSMU” metodi C) “Tushunchalar tahlili” metodi D) “Aqliy hujum” metodi 50 / 50 50. Davlat to‘g‘risida juda ko‘p va xilma-xil qarashlar mavjud. Ana shunday qarashlardan biri shunday deyiladi “Davlat so‘zi ko‘pincha jamiyatni ifodalab, ba’zan millat yoki hududni belgilab ham aytiladi”,-degan fikrning muallifini aniqlang? A) Nitshi B) O. Kant C) F. Bekkon D) Gans Kelzen 0% Testni qayta ishga tushiring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 0 Informatika fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 0 Tasviriy san’at fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 1 Musiqa fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 3 Texnologiya fanidan diagnostika savollari