Boshlang’ich attestatsiya №13

0%
8

OMAD YOR BO'LSIN!


Boshlang'ich sinf attestatsiya №13

Metodikadan savollar qo'shildi.

DIQQAT! Endi siz o'z bilmingizni sinab ko'rish bilan birga  sertifikatga ham ega bo'lishingiz mumkin.

Sertifikat olish uchun barcha ma'lumotlarni to'g'ri kiriting! 

Testda 76% va undan yuqori natija oling va sertifikatni yuklab oling.

1 / 40

1. "Begona" sonni toping 3, 5, 7 , 11, 13, 15, 17.

2 / 40

2. "Yaxshilik yerda qolmas" hikoyasi muallifi kim?

3 / 40

3. Sayyoramiz Quyosh atrofini necha marta aylanib chiqadi?

4 / 40

4. Ona bilan bola bozorga borib 6 kg sanzi, 20 kg kartoshka, undan 2 marta kam lavlagi, 3 kg olma va 5 kg karam sotib oldi. Jami necha kg sabzavot  sotib olingan?

5 / 40

5. Qaysi gapda kelishik qo'shimchasini qo'llash bilan bog'liq xatolik mavjud emas

6 / 40

6. "Birlikda baraka bor" maqoli qaysi ertakka tegishli?

7 / 40

7. -li,  -siz ,-dor ,-chan qaysi so‘z turkumiga oid so'zlarni yasovchi qo‘shimchalar ?

8 / 40

8. Tukdan parda yuzida, Pishar o'lkam kuzida . Xushbo'y hidi, tillarang, Ko'ngil uchun bir qarang. Using topishmoq qaysi matnda berilgan?

9 / 40

9. 2-4 sinflarda qanday chiziqli daftar tutilishi lozim?

10 / 40

10. Vaqtda doir tasavvurlarni tarkib toptirishda sutka,soat, minut nima yordamida amalga oshiriladi?

11 / 40

11. So‘zni kontekst asosida tushuntirish deganda nimani tushunasiz?

12 / 40

12. Kelishiklar haqidagi malakani shakllantirish ustida ishlashning samaraliligini ta’minlaydigan shartlarni ko'rsating: 1.maqsadga muvofiq mashq tanlash 2.mashq materialini astmurakkablashtirib borish bilan o'quvchilaming mustaqqlligini oshirish 3.imloni grammatik bilimni takomillashtirib borish 4. o'quvchilaming nutqini o'stirish bilan bog'lab o'rgatish

13 / 40

13. Tilga oid tushunchalarni shakllantirish jarayonining 1-bosqichi nimani nazarda tutadi?

14 / 40

14. Boshlang'ich sinflarda o'quvchilar bilimini yetarli darajaga keltirish maqsadida sonlar ishtirok etgan gapiar asosida kuzatish, aniqlash, guruhlash va umumlashtirish faoliyati sonni o'rganishning nechanchi bosqichida bosqichida ishga solinadi?

15 / 40

15. Boshlang'ich sinflar ona tili dasturiga muvofiq nechanchi sinfda so'z turkumlarini o'rganish bilan bog'liq holda so'zning tarkibi haqidagi bilimlarni takomillashtirish ko'zda tutiladi?

16 / 40

16. Boshlang'ich sinflarda bayon qilish metodi o'quvchilarning yoshi va eslab qolish holatidan kelib chiqqan holda necha daqiqaga mo'ljallangan?

17 / 40

17. Ta'limiy diktantning qaysi turida o'qituvchining topshirig'iga mos qisminigina yozadilar?

18 / 40

18. O'qitishda suhbatning qanday turlaridan foydalaniladi?

19 / 40

19. Agar o'quvchilar faoliyatining xarakteri, ya’ni m ashq jarayo￾nida o'quvchilar bajaradigan aqliy omillar xarakteri asos qilib olinsa mashqlar qanday mashqlarga bo'linadi?

20 / 40

20. Ona tili oʻqitish tamoyillari toʻgʻri va toʻliq berilgan qatorni aniqlang.1. Til materiyasiga, nutq organlarining oʻsishiga, nutq malakalarining toʻgʻri rivojlanishiga eʼtibor berish tamoyili.2. Til maʼnolarini (leksik, grammatik, morfemik, sintaktik maʼnolarini) tushunish tamoyili.3. Tilga sezgirlikni oʻstirish tamoyili.4. Nutqning ifodaliligiga baho berish tamoyili.5. Ogʻzaki nutqni yozma nutqdan oldin oʻzlashtirish tamoyili.

21 / 40

21. Ertak matni bilan ishlash jarayonida unda qo'llangan qanday badiiy vositalar ustida ishlash muhim ahamiyat kasb etadi? 1) jonlantirsh 2) metafora 3) mubolag'a

22 / 40

22. O'quvchilar gap haqida amaliy tushunchalarni nechanchi sinfda oladilar?

23 / 40

23. O'quvchi savod o'rgatish jarayonida o'qish va yozishni o'zlashtirish uchun qanday qoidalarni o'zlashtirishi lozim?

24 / 40

24. Metodikada imloga oid mashqlarga nimalarkiradi? 1) grammatik-orfografik tahlil; 2) ko'chirib yozuv: 3) diktantlar; 4) leksik-grammatik tahlil; 5) bayonlar

25 / 40

25. O'quv dasturi davlat hujjati bo'lib, unda.... belgilangan bo'ladi.

26 / 40

26. Tovush ustida ishlash mashqlarini turlarga ajrating: 1. Nutq (gap)dan so'zni ajratish 2.So'zdan tovushni cho'zib talaffuz qilish bilan ajratish 3.Bo'g'in jadvalini tuzish 4.Bo'g'inlarni almashtirib yangi so'z hosil qilish va o'qish

27 / 40

27. Quyidagilarning qaysilari diksiya ustida ishlash mashqlariga kiradi?

28 / 40

28. Oz komplektli maktablarda dars jadvali qanday tuziladi?

29 / 40

29. STO'ga rahbarlikning asosiy shaklini ko'rsating.

30 / 40

30. Boshlang'ich sinflar uchun otlarda egalik qo'shimchalari mavzusining murakkab hisoblanishining sababi nimada?

31 / 40

31. O'zbek grafikasining yetakchi tamoyili

32 / 40

32. Boshlang'ich sinflarda she'rni o'rganishda ko'rgazmali ta’limning asosiy shakli nima hisoblanadi?

33 / 40

33. Nutq faoliyatining turlari va ularning shakllanishini ko'rsating

34 / 40

34. Boshlang'ich sinflarda ona tili o'qitishning yetakchi tamoyilini toping

35 / 40

35. O'quvchilar nechanchi sinfdan boshlab qo'shma fe’llar va ularning doim alohida yozilishi haqidagi tushunchani va dastlabki ko'nikmani hosil qiladilar ?

36 / 40

36. Sinfdan tashqari o ‘qish uchun kitob tanlashda qanday tamoyillarga amal qilinadi? 1. tarbiyaviy maqsad ko‘zda tutiladi. 2. asarlar janri va mavzusining xilma-xilligie ’tiborga olinadi. 3. o‘quvchilar yoshi va saviyasiga mosligi hisobga olinadi. 4. o ‘quvchilarning shaxsiy qiziqishi va mustaqil o‘qishi hisobga olinadi. 5. mavsumiy tamoyilga amal qilinadi

37 / 40

37. Ta'limiy diktantning bu turida o'qituvchi avval matnni bir marta ifodali o'qib beradi, so'ngra matn mazmuni yuzasidan suhbat o'tkazadi. Ayrim qoidalarni eslatadi. Keyin matnning bir qismi qayta o'qib beriladi, o'quvchilar uning mazmunini yozadilar.

38 / 40

38. Boshlang'ich sinf o'qish darslarida savol va topshiriqlar qaysi maqsadga yo'naltirilganiga ko'ra quyidagicha tasnif qilinadi: 1. Asar mazmunini o'zlashtirish va qayta hikoyalashga doir savol-topshiriqlar. 2. Asar tilini o'rganish va o'zlashtirishga doir savol-topshiriqlar.3.Asar qahramonlarining xususiyatlariga doir savol-topshiriqlar

39 / 40

39. Boshlang'ich sinflarda nechta tinish belgisining ishlatilishi haqidagi qoidalar o'rgatiladi?

40 / 40

40. Boshlang'ich sinflarda ijodiy qayta hikoyalashning qaysi turlaridan foydalaniladi? 1. Shaxsini o ‘zgartirib qayta hikoyalash va bayon 2. Hikoyada ishtirok etuvchi biror personaj tilidan qayta hikoya qilish 3. Matnni ijodiy to'ldirib qayta hikoyalash. 4. So‘z bilan tasvirlash yoki sahnalashtirish

0%

InfoMaster
Author: InfoMaster

Foydali bo'lsa mamnunmiz

1 Izoh

Javob qoldiring

Iltimos, reklama blokeringizni o’chiring!

Info-Master.uz
Logo
Elementlarni Solishtiring
  • Jami (0)
Solishtiring
0