Boshlang’ich attestatsiya №13

0%
0

OMAD YOR BO'LSIN!


Boshlang'ich sinf attestatsiya №13

Metodikadan savollar qo'shildi.

DIQQAT! Endi siz o'z bilmingizni sinab ko'rish bilan birga  sertifikatga ham ega bo'lishingiz mumkin.

Sertifikat olish uchun barcha ma'lumotlarni to'g'ri kiriting! 

Testda 76% va undan yuqori natija oling va sertifikatni yuklab oling.

1 / 40

1. Sharbat 2 xil mevadan tayyorlanadi. Berilgan mevalardan necha xil sharbat tayyorlash mumkin?

2 / 40

2. "Minora" she’rining muallifi kim?

3 / 40

3. Neptun sayyorasi Quyosh atrofini necha yilda bir marta aylanib chiqadi?

4 / 40

4. Nechta bo'lak hosil bo'ldi ?

5 / 40

5. Qadimiy shaharlarda hozirgacha saqlanib qolgan ko'xna bino va inshoatlar qurulishida foydalanilgan murakkab geometrik shakllar, gumbazlar, qubbalar, charxpalaklar muxandislik qadimdan tarraqqiy etganligini bildiradi. Nechta imlo xatosi bor?

6 / 40

6. Qirrasi 25 dm bo'lgan kubni bo'yash kerak. Buning uchun qanday kattalikdagi yuzani bo'yash kerak ?

7 / 40

7. " Sayilda" hikoyasi qahramonlari

8 / 40

8. Astagina shivirlar: -Chiroq qolibdi o'chib... Ushbu she'riy parchadagi gap kimga tegishli?

9 / 40

9. Ushbu retsept asosida qancha sabzavot ishlatilgan? Baliq go'shti-200 g, kartoshka-300 g, sabzi-200 g, piyoz-100 g, pishloq-150 g.

10 / 40

10. Ta'limiy diktantlar tashkil etish va bajarilish shartiga ko’ra necha turga bo’linadi?

11 / 40

11. Metodik an’anaga ko‘ra matnli mashqlar qaysilar?

12 / 40

12. Boshlang'ich sinflarda o'quvchilar bilimini yetarli darajaga keltirish maqsadida sonlar ishtirok etgan gapiar asosida kuzatish, aniqlash, guruhlash va umumlashtirish faoliyati sonni o'rganishning nechanchi bosqichida bosqichida ishga solinadi?

13 / 40

13. Metodikada imloga oid mashqlarga nimalarkiradi? 1) grammatik-orfografik tahlil; 2) ko'chirib yozuv: 3) diktantlar; 4) leksik-grammatik tahlil; 5) bayonlar

14 / 40

14. Boshlang'ich sinflarda she'rni o'rganishda ko'rgazmali ta’limning asosiy shakli nima hisoblanadi?

15 / 40

15. Boshlang'ich sinflarda ijodiy qayta hikoyalashning qaysi turlaridan foydalaniladi? 1. Shaxsini o ‘zgartirib qayta hikoyalash va bayon 2. Hikoyada ishtirok etuvchi biror personaj tilidan qayta hikoya qilish 3. Matnni ijodiy to'ldirib qayta hikoyalash. 4. So‘z bilan tasvirlash yoki sahnalashtirish

16 / 40

16. Oz komplektli maktablarda dars jadvali qanday tuziladi?

17 / 40

17. Ona tili oʻqitish tamoyillari toʻgʻri va toʻliq berilgan qatorni aniqlang.1. Til materiyasiga, nutq organlarining oʻsishiga, nutq malakalarining toʻgʻri rivojlanishiga eʼtibor berish tamoyili.2. Til maʼnolarini (leksik, grammatik, morfemik, sintaktik maʼnolarini) tushunish tamoyili.3. Tilga sezgirlikni oʻstirish tamoyili.4. Nutqning ifodaliligiga baho berish tamoyili.5. Ogʻzaki nutqni yozma nutqdan oldin oʻzlashtirish tamoyili.

18 / 40

18. Tovush ustida ishlash mashqlarini turlarga ajrating: 1. Nutq (gap)dan so'zni ajratish 2.So'zdan tovushni cho'zib talaffuz qilish bilan ajratish 3.Bo'g'in jadvalini tuzish 4.Bo'g'inlarni almashtirib yangi so'z hosil qilish va o'qish

19 / 40

19. Boshlang'ich sinflarda nechta tinish belgisining ishlatilishi haqidagi qoidalar o'rgatiladi?

20 / 40

20. Nutq faoliyatining turlari va ularning shakllanishini ko'rsating

21 / 40

21. STO'ga rahbarlikning asosiy shaklini ko'rsating.

22 / 40

22. O'quvchilar gap haqida amaliy tushunchalarni nechanchi sinfda oladilar?

23 / 40

23. Kelishiklar haqidagi malakani shakllantirish ustida ishlashning samaraliligini ta’minlaydigan shartlarni ko'rsating: 1.maqsadga muvofiq mashq tanlash 2.mashq materialini astmurakkablashtirib borish bilan o'quvchilaming mustaqqlligini oshirish 3.imloni grammatik bilimni takomillashtirib borish 4. o'quvchilaming nutqini o'stirish bilan bog'lab o'rgatish

24 / 40

24. Ta'limiy diktantning qaysi turida o'qituvchining topshirig'iga mos qisminigina yozadilar?

25 / 40

25. Boshlang'ich sinf o'qish darslarida savol va topshiriqlar qaysi maqsadga yo'naltirilganiga ko'ra quyidagicha tasnif qilinadi: 1. Asar mazmunini o'zlashtirish va qayta hikoyalashga doir savol-topshiriqlar. 2. Asar tilini o'rganish va o'zlashtirishga doir savol-topshiriqlar.3.Asar qahramonlarining xususiyatlariga doir savol-topshiriqlar

26 / 40

26. O'zbek grafikasining yetakchi tamoyili

27 / 40

27. Ertak matni bilan ishlash jarayonida unda qo'llangan qanday badiiy vositalar ustida ishlash muhim ahamiyat kasb etadi? 1) jonlantirsh 2) metafora 3) mubolag'a

28 / 40

28. Boshlang'ich sinflarda so'zlarni guruhlash mashqlarini bajarganda o'qituvchi o'quvchilarni nechanchi sinfda tire va ikki nuqtaning ishlatilishi bilan amaliy tanishtiradi?

29 / 40

29. Boshlang'ich sinflar ona tili dasturiga muvofiq nechanchi sinfda so'z turkumlarini o'rganish bilan bog'liq holda so'zning tarkibi haqidagi bilimlarni takomillashtirish ko'zda tutiladi?

30 / 40

30. O'quvchilar nechanchi sinfdan boshlab qo'shma fe’llar va ularning doim alohida yozilishi haqidagi tushunchani va dastlabki ko'nikmani hosil qiladilar ?

31 / 40

31. Boshlang'ich sinflarda ona tili o'qitishning yetakchi tamoyilini toping

32 / 40

32. Quyidagilarning qaysilari diksiya ustida ishlash mashqlariga kiradi?

33 / 40

33. Boshlang'ich sinflar uchun otlarda egalik qo'shimchalari mavzusining murakkab hisoblanishining sababi nimada?

34 / 40

34. Boshlang'ich sinflarda bayon qilish metodi o'quvchilarning yoshi va eslab qolish holatidan kelib chiqqan holda necha daqiqaga mo'ljallangan?

35 / 40

35. Tilga oid tushunchalarni shakllantirish jarayonining 1-bosqichi nimani nazarda tutadi?

36 / 40

36. O'qitishda suhbatning qanday turlaridan foydalaniladi?

37 / 40

37. Sinfdan tashqari o ‘qish uchun kitob tanlashda qanday tamoyillarga amal qilinadi? 1. tarbiyaviy maqsad ko‘zda tutiladi. 2. asarlar janri va mavzusining xilma-xilligie ’tiborga olinadi. 3. o‘quvchilar yoshi va saviyasiga mosligi hisobga olinadi. 4. o ‘quvchilarning shaxsiy qiziqishi va mustaqil o‘qishi hisobga olinadi. 5. mavsumiy tamoyilga amal qilinadi

38 / 40

38. Ta'limiy diktantning bu turida o'qituvchi avval matnni bir marta ifodali o'qib beradi, so'ngra matn mazmuni yuzasidan suhbat o'tkazadi. Ayrim qoidalarni eslatadi. Keyin matnning bir qismi qayta o'qib beriladi, o'quvchilar uning mazmunini yozadilar.

39 / 40

39. Nutq (gap)dan so'zni ajratish; so'zni aniq talaffuz qilish; bo '­g'inlarga bo'lish va bo'g'inlarni aniq talaffuz qilish, so'zdan, bo‘g'indan tovushni kuchli talaffuz qilib o'qish, muayyan tovushni ajratgan holda so'zni bo'g'inlab o'qish qanday mashq ?

40 / 40

40. Berilgan mashqlardan mantiqiy mashq turlari berilgan qatorni toping 1) Narsalarning mavzuga tegishli guruhini tuzish 2) Namuna asoosidagi mashqlar 3) Berilgan narsalardan bir guruhga kirmaydiganlarini ajratish 4) Qarama-qarshi qo‘yish bilan umumlashtirish

0%

InfoMaster
Author: InfoMaster

Foydali bo'lsa mamnunmiz

1 Izoh

Javob qoldiring

Info-Master.uz
Logo
Elementlarni Solishtiring
  • Jami (0)
Solishtiring
0