Tarbiya attestatsiya №8

0%
0

OMAD YOR BO'LSIN!


Tarbiya fanidan attestatsiya savollari №8

2022-yil  7-8 aprelda viloyatlarda tushgan savollar

DIQQAT! Endi siz o'z bilmingizni sinab ko'rish bilan birga  sertifikatga ham ega bo'lishingiz mumkin.

Sertifikat olish uchun barcha ma'lumotlarni to'g'ri kiriting! 

e-mail manzilini to'g'ri kriting, barcha ma'lumotlar sizga yuboriladi.
Testda 76% va undan yuqori natija oling va sertifikatni yuklab oling.

1 / 40

Taym menejment nima?

2 / 40

10-sinf tarbiya darsligi ''O‘rganishdan to‘xtamang'' mavzusida samarali o‘rganishning nechta siri berilgan?

3 / 40

Ikkinchi jahon urushi davrida Irena Sendler 6 oylikdan 10 yoshgacha bo’lgan 1500 nafar bolani “Tez yordam” mashinalarida yoki mahalliy savdogarlar yordamida sumka, jamodonlarda kiyim-kechaklar ostida yashirib, yerosti quvurlari orqali olib chiqib ketadi

4 / 40

. Berilgan javoblarda “Bagʻrikenglik” soʻzining maʼnosini toʻliq tushuntirib beradigan fikrlar qaysi qatorda toʻgʻri koʻrsatilgan? 1. Bu soʻzning maʼnodoshi “tolerantlik” deyiladi; 2. Tinchlik va totuvlik sari muhim qadam; 3. Har qanday holatda ham chidash; 4. Oʻzgalar eʼtiqodiga sigʻinishga majbur boʻlish; 5. Oʻzgalarning fikr-gʻoyalari, eʼtiqodi, his-tuygʻulari, turmush tarzi va xulq-atvoriga nisbatan sabr-toqatli boʻlish; 6. Ularni qanday boʻlsa shundayligicha qabul qilish fazilatidir.

5 / 40

. Har qaysi yo’nalishda muvaffaqiyat qozonish uchun qanday ko’nikmalarni rivojlantirish zarur? 1. Muammoga keng qamrovli yechim topish; 2. Tanqidiy fikrlash; 3. Keng qamrovli ijodiy fiklash; 4. Odamlarni boshqarish ko’nikmasi; 5. Odamlar bilan o’zaro munosabat; 6. Liderlarga taqlid qilish; 7. Qaror qabul qilish va xulosa yasash...

6 / 40

’’Uzluksiz ma’naviy tarbiya konsepsiyasi’’ IV bobi.....

7 / 40

Cho'milish uchun qancha suv ketadi

8 / 40

''Tartib va intizom-bu yarim hayot'' maqoli qaysi xalqqa tegishli?

9 / 40

2020- yil Toshkent shahtidagi ''G‘alaba bog‘i'' ning markazida Zulfiya Zokirova va uning frontdan qaytmagan besh o‘g‘li, sadoqatli kelinlari xotirasiga atab muhtasham haykal o‘rnatildi. Obidaga qanday nom berildi?

10 / 40

Pedagogik texnologiya nima?

11 / 40

Tarbiya fanining maqsadi-.....

12 / 40

''Boylikka o‘chlik takabburlikni, takabburlik esa..... tug‘diradi'' Iborani to‘ldiring.

13 / 40

Sinfda o‘quvchilar bilan guruh-guruh bo‘lib dars tashkil etishda qanday metodlardan foydalaniladi?

14 / 40

Fazilatlarning eng yaxshisi-......

15 / 40

.......-qo‘yilgan maqsadni muvaffaqiyatli amalga oshirishga imkon beruvchi ta'lim-tarbiya jarayonining nazariy asoslarining amaliyotda o‘z aksini topishini ta'minlovchi metod va vositalar yig‘indisidir.

16 / 40

.....-bu ilmiy asosda tashkil etiladigan, aniq vaqt va makon doirasida dasturlashtiriladigan va kutiladigan natijalarga olib keladigan pedagogik jarayonning barcha komponentlarini harakatga keltirish tizimi.

17 / 40

SCORE metodida O- muammoning natijasi bo‘lsa, E-nimani bildiradi?

18 / 40

"Asalarida nima uning faoliyat natijasi-asaldan ham muhimroq ahamiyat kasb etadi va u go‘zal hayotning hamda boshqa ko‘plab tirik mavjudotlarga hayot beruvchi bog‘dagi hayot garovidir? "

19 / 40

Gina va adovat nimadan kelib chiqadi?

20 / 40

Bundan 100 yil ilgari O‘zbekiston hududida 70 dan ortiq millat va elatlar istiqomat qilgan. Fikr to‘g‘ri yoki noto‘g‘ri ekanligini tasdiqlang.

21 / 40

Arablarda bir naql borki,''Ularda qo‘rqinchli kasallik, xavfli holat yo‘q, barmoqlari bilan ham, mustumlari bilan ham bizni qo‘rqitmaydila., ularni ''tirik'' desam,, yolg‘onchi bo‘lmayman, ''jonsiz'' desam aqlsiz hisoblanaman. Ularda orom boru, ozor yo‘q''. U nima?

22 / 40

''Maxsus tarbiya-...., hayot tarbiyasi- ... qilishga o‘xshaydi'' fikrni to‘ldiring.

23 / 40

Vijdon (arabcha) so‘zining ma'nosi nima?

24 / 40

O‘zbekona tarbiya mazmunidan joy olib, o‘zaro munosabatlarda namoyon qilinishi lozim bo‘lgan insoniy fazilatlarni ifodalovchi so‘zlarni aniqlang.

25 / 40

G'.G'ulom :".......mukammalligi baxtga erishuvning stimulidir".

26 / 40

Tinchlikka xavf soladigan illatlar qaysilar?

27 / 40

Vatanning ma'naviy ne'matlari.....

28 / 40

Bolalarda insonga bo'lgan munosabatni tarbiyalash orqali qanday fazilatlar shakllanadi?

29 / 40

''Eran-vej''ning geografik va iqlimiy tavsifi Xorazmnikiga to‘g‘ri keladi. Tasdiq to‘g‘ri yoki noto‘g‘ri ekanligini aniqlang.

30 / 40

Keys-stadi metodining asosiy kategoriyasi-....

31 / 40

Bir kuni nomus kiyimini yo‘qotib qo‘yibdi. Zavqu safo, boylik, kuch quvvatga murojaat qilibdi. Ular kiyimni topisholmabdi. Faqat birgina u nomusning libosini topib beribdi. Nomusning libosini nima topib bergan?

32 / 40

.......-shaxsning ijtimoiy sifati, bu o‘z harakatlarining yoki harakatsizligining oqibatlarini tan olish, o‘z harakatlariga javob berish qobiliyatidan iborat.

33 / 40

Kordova masjidi me'morchiligi qaysi uslubda qurilgan?

34 / 40

Odam qaysi narsalarning qadrini doim kechikib biladi?

35 / 40

VIII asrga tegishli qiblaning chizmasini kim chizgan?

36 / 40

...-o‘quv darsining har bir bosqichini alohida-alohida loyihalash, kutiladigan natijalarni oldindan aniqlashtirish,har bosqichda qo‘llaniladigan shakl,metod va vositalarini oqilona tanlab olish,professor-o‘qituvchi va o‘quvchining vazifalarini oydinlashtirishga qaratilgan algoritmik ketma-ketlik.

37 / 40

Bola nega yolg‘on gapiradi? 1.Kattalarga ishonmaslik va ulardan qo‘rqish 2.O‘zini ko‘rsatib qo‘yish, e'tibor qozonish. 3.Maqtanchoqlik 4.Hayolparastlik

38 / 40

Vatanga bo‘lgan muhabbatni qachondan boshlab shakllantirish kerak?

39 / 40

An'ana bu-...

40 / 40

Dialog ishtirokchilarining qay birida fuqarolik pozitsiyasi yuqori darajada? X:Axborot texnologiyalari rivojlangan davrda tarixiy-madaniy merosni o'rganish nimaga kerak? V:To'g'ri shu tarix,madaniy meros haqida gap ketsa ,menda ham shunday fikr uyg'onadi. Z:Tarixiy-madaniy merosni allaqachon nou-xaularini o'rganish kerak edi.

0%

Baholash mezoni

- 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) saqlansin”;

- 75 foizdan past ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin”;

- 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) berilsin”;

- 74 foizdan 65 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi) saqlansin”;

- 65 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin”

- 64 foizdan 60 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi) saqlansin”;

- 60 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, mutaxassis (oliy yoki o’rta maxsus, kasb-hunar ma'lumotli o’qituvchi) lavozimiga tushirilsin”

InfoMaster
Author: InfoMaster

Foydali bo'lsa mamnunmiz

2 Izohlar
Hammasini ko'rsatish Eng Foydali Eng Yuqori Reyting Eng Past Reyting Sharhingizni qo'shing

Javob qoldiring

Info-Master.uz
Logo
Elementlarni Solishtiring
  • Jami (0)
Solishtiring
0