Tarbiya attestatsiya №8

0%
0

OMAD YOR BO'LSIN!


Tarbiya fanidan attestatsiya savollari №8

2022-yil  7-8 aprelda viloyatlarda tushgan savollar

DIQQAT! Endi siz o'z bilmingizni sinab ko'rish bilan birga  sertifikatga ham ega bo'lishingiz mumkin.

Sertifikat olish uchun barcha ma'lumotlarni to'g'ri kiriting! 

e-mail manzilini to'g'ri kriting, barcha ma'lumotlar sizga yuboriladi.
Testda 76% va undan yuqori natija oling va sertifikatni yuklab oling.

1 / 40

Fransuzchada ma'lum joyda o'rnatilgan tartib qoida ma'nosini anglatuvchi so'zni aniqlang.

2 / 40

Samarali takrorlash usulida ikkinchi takrorlash birinchi takrorlagandan...... o‘tgach bajarilishi zarur.

3 / 40

Natijaga erishish bosqichlarini ketma-ketlikda aniqlang. 1. Muvaffaqiyatlarni rejalashtirish 2. Yangi vazifalar qo’yish 3. Barqaror harakat 4. Natijalarni tahlil qilish

4 / 40

Quyidagi atamalarga mos kelgan ta’riflarni birlashtirib, to’g’ri javobni birlashtiring.

5 / 40

Har bir millatning saodati va izzati, albatta, shu xalqning ichki intizomi va totuvligiga bog‘liq... Qayerda oila munosabati kuchli intizomga tayansa, mamlakat va millat ham shuncha kuchli va muazzam bo‘ladi. Oila va farzand masalasi erkak yo ayolning xususiy masalasi emas. Farzand nafaqat ota-ona hayotining davomi, balki ayni paytda millatning ham iqtidori, obro‘ va e’tiborini belgilaydigan zanjir halqasidir. Millat esa Vatan, mamlakatning yuragi. .

6 / 40

Tarbiya fanini joriy qilishda qaysi xorijiy davlatlar tajribalari o'rganildi va tahlil qilindi? 1.Yaponiya,Koreya,Buyuk Britaniya 2.Fransiya,Rossiya 3.Xitoy,Germaniya 4.Singapur

7 / 40

“Girgitton buvi»ning yapon nevarasi yong’oq kimning qalamiga mansub

8 / 40

O‘zbekona tarbiya mazmunidan joy olib, o‘zaro munosabatlarda namoyon qilinishi lozim bo‘lgan insoniy fazilatlarni ifodalovchi so‘zlarni aniqlang.

9 / 40

O‘zbek xalqining milliy ruhiyatini ajralmas fazilatlaridan biri bu-.....

10 / 40

Nima kishi faoliyatini belgilovchi jarayon bo‘lib, uni barcha xatolardan saqlaydi?

11 / 40

Xudbinlikni qoralovchi maqolni aniqlang.

12 / 40

Vatanga bo‘lgan muhabbatni qachondan boshlab shakllantirish kerak?

13 / 40

Odam qaysi narsalarning qadrini doim kechikib biladi?

14 / 40

Gina va adovat nimadan kelib chiqadi?

15 / 40

Maqsadga erishtiruvchi kuchlarga qanday fazilatlar kiradi?

16 / 40

Vazirlik va idoralar ,muassasalar ,davlat hamda nodavlat korxona va tashkilotlari,fuqarolik jamiyati institutlari,shuningdek ,O'zbekiston Respublikasi fuqarolari........amalga oshirish tizimini tashkil etadi.

17 / 40

. Mehmonnavozlik qadriyati: 1)taklif qilingan joyga boradi, lekin o‘zi hech kimni uyga taklif etmaydi; 2)mehmonga taklif etsalar boradi, o‘zi ham javoban mehmonga taklif etadi; 3)mehmonga ham bormaydi, o‘zi ham taklif etmaydi; 4)mehmonga bormaydilar, ammo o‘zlari taklif qilib, ziyofat beradilar. Yuqoridagi tasniflash kimga tegishli?

18 / 40

Bir kuni nomus kiyimini yo‘qotib qo‘yibdi. Zavqu safo, boylik, kuch quvvatga murojaat qilibdi. Ular kiyimni topisholmabdi. Faqat birgina u nomusning libosini topib beribdi. Nomusning libosini nima topib bergan?

19 / 40

Bolalarda insonga bo'lgan munosabatni tarbiyalash orqali qanday fazilatlar shakllanadi?

20 / 40

Odamlar quyidagi hollarda sinaladilar: yigit- va'da berganda; dehqon xirmon ustida; kambag‘al-sabr-toqatda; davlatmand-sahovatda. SHulardan kelib chiqib aytingchi, davlati qo‘ldan ketgan inson nimada sinaladi?

21 / 40

Inson qadrini baland qiluvchi qimmatli sifat nima?

22 / 40

Vatanning ma'naviy ne'matlari.....

23 / 40

Dialog ishtirokchilarining qay birida fuqarolik pozitsiyasi yuqori darajada? X:Axborot texnologiyalari rivojlangan davrda tarixiy-madaniy merosni o'rganish nimaga kerak? V:To'g'ri shu tarix,madaniy meros haqida gap ketsa ,menda ham shunday fikr uyg'onadi. Z:Tarixiy-madaniy merosni allaqachon nou-xaularini o'rganish kerak edi.

24 / 40

Pedagogik texnologiya nima?

25 / 40

...-o‘quv darsining har bir bosqichini alohida-alohida loyihalash, kutiladigan natijalarni oldindan aniqlashtirish,har bosqichda qo‘llaniladigan shakl,metod va vositalarini oqilona tanlab olish,professor-o‘qituvchi va o‘quvchining vazifalarini oydinlashtirishga qaratilgan algoritmik ketma-ketlik.

26 / 40

Bola nega yolg‘on gapiradi? 1.Kattalarga ishonmaslik va ulardan qo‘rqish 2.O‘zini ko‘rsatib qo‘yish, e'tibor qozonish. 3.Maqtanchoqlik 4.Hayolparastlik

27 / 40

Buxorodagi Ulug'bek madrasasi darvozasi halqasiga qanday yozuv yozilgan ?

28 / 40

Madaniyat nima?

29 / 40

Tinchlikka xavf soladigan illatlar qaysilar?

30 / 40

........-tegishli ish jarayoni,ularni bajarish shart-sharoitini modellashtiradilar.Ular ma'lum bir o'ziga xos operatsiyalarni ,masalalarni yechish,ma'lum bir usulni o'zlashtirishga yordam beradi.

31 / 40

Qaysi davlatda ustozini soyasini toptamaslik uchun yetti qadam orqada yuriladi?

32 / 40

Liboslarni tanlaganda qaysi narsalarning bir-biriga mos bo'lishiga e'tibor berish kerak.Agarda liboslar shu xossalarga qarab,did bilan tanlansa,unchalik qimmat bo'lmagan kiyimda ham boshqalar havas qiladigan holdagiajoyib ko'rinishga ega bo'lishi mumkin.Bu xossalar qaysilar? 1.Sti 2.Libos kodeksi 3.Materialning turi 4.Libosning bosh kiyimga mosligi 5.Libosning rangi 6.Matoning sifati

33 / 40

Bundan 100 yil ilgari O‘zbekiston hududida 70 dan ortiq millat va elatlar istiqomat qilgan. Fikr to‘g‘ri yoki noto‘g‘ri ekanligini tasdiqlang.

34 / 40

"Asalarida nima uning faoliyat natijasi-asaldan ham muhimroq ahamiyat kasb etadi va u go‘zal hayotning hamda boshqa ko‘plab tirik mavjudotlarga hayot beruvchi bog‘dagi hayot garovidir? "

35 / 40

Katolik so‘zining ma'nosini aniqlang.

36 / 40

Pavel Durovning fikricha, ''Pulning quliga aylanib qolish-...... ni anglatadi''.

37 / 40

Madaniyat va fan rivojlanadigan joy qayer hisoblanadi?

38 / 40

........-ma'lum bir shaxsning vazifa va majburiyatlarini bajarishdagi ruhiy holatlari,hatti-harakatlari ishlanadi,rollar majburiy mazmuni bilan taqsimlanadi.

39 / 40

[6/40] Muarrix Xondamir Alisher Navoiy Xurosonda nechta rabot va nechta hovuz, nechta ko‘prik, bir qancha masjid-madrasa, to‘g‘on, ariq, hammom va boshqa maishiy binolar qurdirganini qayd etgan?

40 / 40

.....-bu ilmiy asosda tashkil etiladigan, aniq vaqt va makon doirasida dasturlashtiriladigan va kutiladigan natijalarga olib keladigan pedagogik jarayonning barcha komponentlarini harakatga keltirish tizimi.

0%

Baholash mezoni

- 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) saqlansin”;

- 75 foizdan past ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin”;

- 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) berilsin”;

- 74 foizdan 65 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi) saqlansin”;

- 65 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin”

- 64 foizdan 60 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi) saqlansin”;

- 60 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, mutaxassis (oliy yoki o’rta maxsus, kasb-hunar ma'lumotli o’qituvchi) lavozimiga tushirilsin”

InfoMaster
Author: InfoMaster

Foydali bo'lsa mamnunmiz

2 Izohlar
Hammasini ko'rsatish Eng Foydali Eng Yuqori Reyting Eng Past Reyting Sharhingizni qo'shing

Javob qoldiring

Info-Master.uz
Logo
Elementlarni Solishtiring
  • Jami (0)
Solishtiring
0