Matematika attestatsiya №12

0%
0

OMAD YOR BO'LSIN!


Matematika fanidan attestatsiya savollari №12

28.03.2022 da Toshkentda  tushgan savollar

DIQQAT! Endi siz o'z bilmingizni sinab ko'rish bilan birga  sertifikatga ham ega bo'lishingiz mumkin.

Sertifikat olish uchun barcha ma'lumotlarni to'g'ri kiriting! 

e-mail manzilini to'g'ri kriting, barcha ma'lumotlar sizga yuboriladi.
Testda 76% va undan yuqori natija oling va sertifikatni yuklab oling.

1 / 40

a va b natural sonlar. 10! = a · 2b tenglikda b ning qabul qilishi mumkin bo‘lgan qiymatlari yig‘indisini toping.

2 / 40

Yig‘indisi 6 ga teng, birinchi 5 ta hadining yig‘indisi esa ga teng 93/16 bo‘lgan cheksiz kamayuvchi geometrik progressiyaning uchinchi hadini toping.

3 / 40

Hisoblang

4 / 40

(0!+1!+ 2022!)125 sonning birlar xonasida qaysi raqam turadi?

5 / 40

To'g'ri burchakli uchburchakka ichki va tashqi chizilgan aylanalar raduslari 6 va 15 ga teng bo'lsa, katetlar yig'indini toping.

6 / 40

Tenglamani yeching:

7 / 40

Hisoblang.

8 / 40

To'g'ri burchakli uchburchakning gipotenuzasiga o'tkazilgan bissiktriksasi uni 20 va 30 ga teng kesmalarga ajratadi. To'g'ri burchakli uchburchak yuzini toping.

9 / 40

Tangga besh martta tashlanganda 2 martta gerb chiqishi ehtimolini toping.

10 / 40

|x²-2x|≤x yengsizlikni yeching.

11 / 40

Hisoblang

12 / 40

Noaniq integralni toping. ∫(sin²x+cos²x)dx

13 / 40

Agar       va ular orasidagi burchak 120°  bo'lsa,   ni toping.

14 / 40

y=xlnx  funksiyani hosilasini toping.

15 / 40

Tamonlarini ayirmasi 14 bo'lgan parallelogramning o'rmas burchagidan katta diagonaliga tushgan balandlik uni 12 va 30 ga teng kesmalarga ajratadi. Tamonlar uzunligini toping.

16 / 40

Hisoblang.

17 / 40

1, 2, 3, 4 raqamlaridan foydalanib 400 dan kichik kechta uc xonali son yasash mumkin?

18 / 40

Hisoblang.

19 / 40

Hisoblang.

20 / 40

Tengsizlikni yeching:  3 · 9x –10 · 21x + 7 · 49 ≤ 0

21 / 40

y = x²+1-|sinx|  funksiya grafigi OX o'qidan pastda yotadimi?

22 / 40

Chizmada nechta uchburchak tasvirlangan?

23 / 40

Hisoblang.

24 / 40

Agar bo'lsa f(x)=?

25 / 40

Hisoblang.

26 / 40

(tgx+ctgx)⁴ yoyilmaning ozod hadini toping.

27 / 40

Hisoblang.

28 / 40

Ayirmasi d ga teng bo'lgan arifmetik progrssiya uchun  ni toping.

29 / 40

a=10,(6) ,     b=80,(3) ,   c=20,(9)  bo'lsa, (a+b)c=?

30 / 40

f(x)+(x-2)·g(x)=x²+5, f(3)=10 bo'lsa, g-1=(4) ni toping. Bunda g-1(x)   g(x) ga teskari funksiya.

31 / 40

Hisoblang.

32 / 40

Agar cos4x = acos⁴x+bcos2²x+1  bo'lsa, a+b=?

33 / 40

f(x) = x²-3x-2 bo'lsa.  f(a+b+c)-f(abc)=?  Bunda a, b, c - kvadrat funksiya koeffitsiyentlari.

34 / 40

(2;  3;  -5)  nuqtaning OX o'qiga nisbatan simmetrik nuqtasini toping.

35 / 40

Tenglama ildizlari yig'indisini toping.

36 / 40

Tenglamani yeching.

37 / 40

Uchburchak tamonlari 10, 24 va 26 ga teng bo'lsa, katta burchagi necha gradus?

38 / 40

5-x ≤ 0,04  x ning eng kichik butun qiymatini toping.

39 / 40

Hisoblang.

40 / 40

Noaniq integralni toping. ∫(sin²x+cos²x)dx

0%

Baholash mezoni

- 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) saqlansin”;

- 75 foizdan past ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin”;

- 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) berilsin”;

- 74 foizdan 65 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi) saqlansin”;

- 65 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin”

- 64 foizdan 60 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi) saqlansin”;

- 60 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, mutaxassis (oliy yoki o’rta maxsus, kasb-hunar ma'lumotli o’qituvchi) lavozimiga tushirilsin”

InfoMaster
Author: InfoMaster

Foydali bo'lsa mamnunmiz

1 Izoh

Javob qoldiring

Info-Master.uz
Logo
Elementlarni Solishtiring
  • Jami (0)
Solishtiring
0