Matematika attestatsiya №12

0%
0

OMAD YOR BO'LSIN!


Matematika fanidan attestatsiya savollari №12

28.03.2022 da Toshkentda  tushgan savollar

DIQQAT! Endi siz o'z bilmingizni sinab ko'rish bilan birga  sertifikatga ham ega bo'lishingiz mumkin.

Sertifikat olish uchun barcha ma'lumotlarni to'g'ri kiriting! 

e-mail manzilini to'g'ri kriting, barcha ma'lumotlar sizga yuboriladi.
Testda 76% va undan yuqori natija oling va sertifikatni yuklab oling.

1 / 40

Agar a∈[-3;1] va b∈[-2;2]bo‘lsa, a² + b³ qanday oraliqda bo‘ladi?

2 / 40

y = 4x³-18x² + 24x -10 egri chizig‘iga qaysi nuqtalarida o‘tkazilgan urinmalar Ox o‘qiga parellel bo‘ladi?

3 / 40

DC-B markazli aylana yoyi, AC-urinma, AB-kesuvchi va S₁=2S₂  ekanligi maʼlum boʻlsa,  tgα/α ni toping.

4 / 40

Quyidagi keltirilgan ko‘paytirish amalida qatnashgan harflar turli qiymatlarga ega bo‘lsa, A+ B+C = ?

5 / 40

a=10,(6) ,     b=80,(3) ,   c=20,(9)  bo'lsa, (a+b)c=?

6 / 40

f(x)+(x-2)·g(x)=x²+5, f(3)=10 bo'lsa, g-1=(4) ni toping. Bunda g-1(x)   g(x) ga teskari funksiya.

7 / 40

Tenglama ildizlari yig'indisini toping.

8 / 40

Hisoblang.  cos²10° + cos²30° + cos²80° 

9 / 40

Tengsizlikni yeching.

10 / 40

Hisoblang.

11 / 40

Tengsizlikni yeching:  3 · 9x –10 · 21x + 7 · 49 ≤ 0

12 / 40

ABCD parallelogramm va SKBCE = 18  bo'lsa,  SABCD =?

13 / 40

Arimetik progerssiyada s12=354,  P=a1+a2+...+a11 ,   Q=a2+a4+...+a12  va P/Q=32/27  ga teng bo'lsa, d ni toping.

14 / 40

Tengsizlikni yeching.

15 / 40

Ayirmasi d ga teng bo'lgan arifmetik progrssiya uchun  ni toping.

16 / 40

|x²-2x|≤x yengsizlikni yeching.

17 / 40

Hisoblang.

18 / 40

Tenglamani yeching:

19 / 40

To'g'ri burchakli uchburchakning yuzi 96 ga, perimetri esa 48 ga teng bo'lsa, gipatenuza uzunligini toping.

20 / 40

Agar       va ular orasidagi burchak 120°  bo'lsa,   ni toping.

21 / 40

Tamonlarini ayirmasi 14 bo'lgan parallelogramning o'rmas burchagidan katta diagonaliga tushgan balandlik uni 12 va 30 ga teng kesmalarga ajratadi. Tamonlar uzunligini toping.

22 / 40

Hisoblang.

23 / 40

(tgx-2ctgx)⁴ yoyilmaning ozod hadini toping.

24 / 40

1, 2, 3, 4 raqamlaridan foydalanib 400 dan kichik kechta uc xonali son yasash mumkin?

25 / 40

Hisoblang.

26 / 40

Hisoblang.

27 / 40

Tangga besh martta tashlanganda 2 martta gerb chiqishi ehtimolini toping.

28 / 40

Hisoblang.

29 / 40

y = x²+1-|sinx|  funksiya grafigi OX o'qidan pastda yotadimi?

30 / 40

Noaniq integralni toping. ∫(sin²x+cos²x)dx

31 / 40

Tenglamaning [0;π] kesmadagi ildizlari soni 3 tadan ko'pmi?

32 / 40

Noaniq integralni toping. ∫(sin²x+cos²x)dx

33 / 40

Agar bo'lsa f(x)=?

34 / 40

Hisoblang.

35 / 40

y=xlnx  funksiyani hosilasini toping.

36 / 40

(tgx+ctgx)⁴ yoyilmaning ozod hadini toping.

37 / 40

Chizmada nechta uchburchak tasvirlangan?

38 / 40

To'g'ri burchakli uchburchakning gipotenuzasiga o'tkazilgan bissiktriksasi uni 20 va 30 ga teng kesmalarga ajratadi. To'g'ri burchakli uchburchak yuzini toping.

39 / 40

Uchburchak tamonlari 10, 24 va 26 ga teng bo'lsa, katta burchagi necha gradus?

40 / 40

Hisoblang.

0%

Baholash mezoni

- 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) saqlansin”;

- 75 foizdan past ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin”;

- 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) berilsin”;

- 74 foizdan 65 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi) saqlansin”;

- 65 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin”

- 64 foizdan 60 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi) saqlansin”;

- 60 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, mutaxassis (oliy yoki o’rta maxsus, kasb-hunar ma'lumotli o’qituvchi) lavozimiga tushirilsin”

InfoMaster
Author: InfoMaster

Foydali bo'lsa mamnunmiz

1 Izoh

Javob qoldiring

Info-Master.uz
Logo
Elementlarni Solishtiring
  • Jami (0)
Solishtiring
0