Matematika attestatsiya №12

0%
0

OMAD YOR BO'LSIN!


Matematika fanidan attestatsiya savollari №12

28.03.2022 da Toshkentda  tushgan savollar

DIQQAT! Endi siz o'z bilmingizni sinab ko'rish bilan birga  sertifikatga ham ega bo'lishingiz mumkin.

Sertifikat olish uchun barcha ma'lumotlarni to'g'ri kiriting! 

e-mail manzilini to'g'ri kriting, barcha ma'lumotlar sizga yuboriladi.
Testda 76% va undan yuqori natija oling va sertifikatni yuklab oling.

1 / 40

Agar aylananing o‘zaro parallel bo‘lgan uzunliklari 38, 38 va 34 ga teng vatarlari orasidagi masofalar bir xil bo‘lsa, shu masofani toping.

2 / 40

Agar g ( x) - uchinchi darajali keltirilgan  f(x)=x³+ax²+bx+c ko‘phadning ildizlari, ko‘phad  ildizlarining teskarisiga teng bo‘lsa, u holda g (1) ning qiymatini a, b, c lar
orqali ifodalang.

3 / 40

f(x) va g(x) funksiyalar  f(x)+(x-2)·g(x)=x²+5 bog’lanishda va  f(3)=10 bo’lsa, g-1 (4) ning qiymatini toping.(g-1 (x)-g(x) ga teskari funksiya)

4 / 40

Piramidaning asosi tomoni 4√3 va o‘tkir burchagi 45° ga teng bo’lgan rombdan iborat. Ushbu piramidaga ichki chizilgan konusning yasovchisi asos tekisligi bilan 60° li burchak tashkil etadi. Konusning hajmini toping.

5 / 40

Hisoblang.

6 / 40

Tenglamaning [0;π] kesmadagi ildizlari soni 3 tadan ko'pmi?

7 / 40

Hisoblang.

8 / 40

Hisoblang

9 / 40

Agar       va ular orasidagi burchak 120°  bo'lsa,   ni toping.

10 / 40

Tenglama ildizlari yig'indisini toping.

11 / 40

Hisoblang.

12 / 40

y = x²+1-|sinx|  funksiya grafigi OX o'qidan pastda yotadimi?

13 / 40

5-x ≤ 0,04  x ning eng kichik butun qiymatini toping.

14 / 40

Hisoblang.

15 / 40

Hisoblang.

16 / 40

Arimetik progerssiyada s12=354,  P=a1+a2+...+a11 ,   Q=a2+a4+...+a12  va P/Q=32/27  ga teng bo'lsa, d ni toping.

17 / 40

Agar   bo'lsa, ni toping.

18 / 40

f(x) = x²-3x-2 bo'lsa.  f(a+b+c)-f(abc)=?  Bunda a, b, c - kvadrat funksiya koeffitsiyentlari.

19 / 40

Chizmada nechta uchburchak tasvirlangan?

20 / 40

Hisoblang.

21 / 40

ABCD parallelogramm va SKBCE = 18  bo'lsa,  SABCD =?

22 / 40

Hisoblang.

23 / 40

Tengsizlikni yeching:  3 · 9x –10 · 21x + 7 · 49 ≤ 0

24 / 40

Tenglamani yeching.

25 / 40

Hisoblang.  cos²10° + cos²30° + cos²80° 

26 / 40

Ayirmasi d ga teng bo'lgan arifmetik progrssiya uchun  ni toping.

27 / 40

a=10,(6) ,     b=80,(3) ,   c=20,(9)  bo'lsa, (a+b)c=?

28 / 40

Tenglamani yeching:

29 / 40

|x²-2x|≤x yengsizlikni yeching.

30 / 40

Hisoblang.

31 / 40

Hisoblang.

32 / 40

To'g'ri burchakli uchburchakning yuzi 96 ga, perimetri esa 48 ga teng bo'lsa, gipatenuza uzunligini toping.

33 / 40

(tgx+ctgx)⁴ yoyilmaning ozod hadini toping.

34 / 40

To'g'ri burchakli uchburchakka ichki va tashqi chizilgan aylanalar raduslari 6 va 15 ga teng bo'lsa, katetlar yig'indini toping.

35 / 40

Hisoblang.

36 / 40

To'g'ri burchakli uchburchakning gipotenuzasiga o'tkazilgan bissiktriksasi uni 20 va 30 ga teng kesmalarga ajratadi. To'g'ri burchakli uchburchak yuzini toping.

37 / 40

y=xlnx  funksiyani hosilasini toping.

38 / 40

Noaniq integralni toping. ∫(sin²x+cos²x)dx

39 / 40

Hisoblang.

40 / 40

Agar bo'lsa f(x)=?

0%

Baholash mezoni

- 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) saqlansin”;

- 75 foizdan past ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin”;

- 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) berilsin”;

- 74 foizdan 65 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi) saqlansin”;

- 65 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin”

- 64 foizdan 60 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi) saqlansin”;

- 60 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, mutaxassis (oliy yoki o’rta maxsus, kasb-hunar ma'lumotli o’qituvchi) lavozimiga tushirilsin”

InfoMaster
Author: InfoMaster

Foydali bo'lsa mamnunmiz

1 Izoh

Javob qoldiring

Info-Master.uz
Logo
Elementlarni Solishtiring
  • Jami (0)
Solishtiring
0