Tarbiya attestatsiya №6 Mart 27, 2022Mart 27, 2022 da chop etilgan InfoMaster tomonidan Tarbiya attestatsiya №6 ga fikr bildirilmagan. 0% 2 12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637383940 OMAD YOR BO'LSIN! Tarbiya fanidan attestatsiya savollari №6 DIQQAT! Endi siz o'z bilmingizni sinab ko'rish bilan birga sertifikatga ham ega bo'lishingiz mumkin. Sertifikat olish uchun barcha ma'lumotlarni to'g'ri kiriting! e-mail manzilini to'g'ri kriting, barcha ma'lumotlar sizga yuboriladi. Testda 76% va undan yuqori natija oling va sertifikatni yuklab oling. 1 / 40 Pavel Durovning fikricha boylikka, mol-dunyoga o'chlik nimaga sabab bo'ladi? A) Qo’rqoqlikka B) Mansabparastlikka C) Isrofgarchilikka D) Behalovatlikka 2 / 40 Botir Zokirov Mustaqillik bayramining 30-yilligi munosabati bilan ''Buyuk xizmatlari uchun'' ordeni bilan mukofotlandi. A) to'g'ri B) noto'g'ri 3 / 40 Uzluksiz ma'naviy tarbiya Konsepsiyasining VI bobi qanday nomlanadi? A) Oilada uzluksiz ma'naviy tarbiyani amalga oshirish B) Konsepsiyada belgilangan vazifalarni oila va uzluksiz ta'lim tizimida amalga oshirish C) Umumiy o’rta ta'lim tizimida ma'naviy tarbiyani amalga oshirish D) Maktabgacha ta'lim tizimida uzluksiz ma'naviy tarbiyani amalga oshirish 4 / 40 Insoniyat tarixida bosma nashrlardagi eng birinchi yolg’on axborot nechanchi yilda e’lon qilingan? A) 1837-yilda B) 1836-yilda C) 1835-yilda D) 1838-yilda 5 / 40 Dress-kodning vazifasi nimadan iborat? A) Pardoz-andoz va bezaklarsiz kiyiladigan libos B) Muayyan tadbirlar, tashkilotlar va muassasalarga borganda kiyilishi qatʼiy talab etiladigan libos C) Shaxsning oʻz xohish-istagiga qarab kiyiladigan libos D) Maʼlum bir oʻlchamga moslab kiyiladigan libos 6 / 40 “Kintsugi” sanʼatining vazifasi nimadan iborat? A) Qadimiy iyeroglif yozuvlarini oʻrganish B) Qadimgi tosh va devor bitiklarini oʻrganish C) Qadimiy va qimmatbaho chinni idishni oltin suvi bilan qayta yamash; D) Qadimiy musiqa sanʼatini oʻrganish 7 / 40 Ilg’or fikrlash ko’nikmasini egallash yo’llarini aniqlang. 1. O’zgarmaslik yo’llarini aniqlash. 2. Ilg’or fikrlash ko’nikmasining muhimligini tushunish. 3. Ilg’or fikrlash ko’nikmalarini rivojlantirish. 4. Ilg’or fikrlash tajribalaridan foydalanish. A) 1.3 B) 1,2,3,4 C) 1,2,3 D) 2,3,4 8 / 40 "Men doimo odamlarni baxtli qilish uchun bir finjon ......, bir qoshiq ....., bir choy qoshiq ....., yana biroz ..... yetarli ekanini aytaman". (Muhammad Ali) A) Muhabbat / vaqt / harakat / mas'uliyat B) Muhabbat / ilm / bag’rikenglik / e'tibor C) Muhabbat / sabr / saxiylik / g’amxòrlik D) Muhabbat / iroda / matonat / baxt 9 / 40 Zamonaviy axborot texnologiyalari va qurilmalar,ular orqali taqdim qilingan turli xizmatlar qanday nomlanadi? A) Raqamli media B) Raqamli olam C) Media D) Mobil aloqa 10 / 40 Qaysi mutafakkir ijodida dunyodagi eng katta boylik hazrati inson deyilgan? A) Beruniy B) Farobiy C) A.Navoiy D) Ibn Sino 11 / 40 Kreativlik deganda nimani tushunasiz? A) ilmiy izlanishlar olib borish B) insonparvarlik C) tashkilotchilik D) ijodkorlik qobiliyati 12 / 40 Tarbiya fanini joriy qilishda qaysi xorijiy davlatlar tajribalari o'rganildi va tahlil qilindi? 1.Yaponiya,Koreya,Buyuk Britaniya 2.Fransiya,Rossiya 3.Xitoy,Germaniya 4.Singapur A) 1.4 B) 1.2 C) 1,2,3,4 D) 3.4 13 / 40 5-sinf tarbiya darsi o‘quv dasturi...... A) mavzular:20 ta nazariy va 10 ta amaliy,6 ta takrorlash B) mavzular:16 ta nazariy va 14 ta amaliy,4 ta takrorlash C) mavzular:18 ta nazariy va 12 ta amaliy,4 ta takrorlash D) mavzular:22 ta nazariy va 8 ta amaliy,5 ta takrorlash 14 / 40 Tarbiya fani konsepsiyasida belgilangan vazifalar ijrosini ta’minlashdagi asosiy prinsiplarni belgilang. A) Milliy va umuminsoniy qadriyatlarning ustunligi B) Barcha javoblar to‘g‘ri C) Ongli vatanparvarlik ruhini rivojlantirish,ochiqlik va shaffoflik D) Sohadagi zamonaviy ,ilmiy tadqiqotlarga asoslanish 15 / 40 ’’Uzluksiz ma’naviy tarbiya konsepsiyasi’’ VI bobi..... A) Maktabgacha ta’lim tizimida uzluksiz ma’naviy tarbiyani amalga oshirish B) To’g’ri javob yo’q C) Oilalarda uzluksiz ma’naviy tarbiyani amalga oshirish D) Umumiy o‘rta ta’lim tizimida ma’naviy tarbiyani amalga oshirish 16 / 40 Tarixchi olim Narshaxiyning qaysi asarida bundan 1100 yil ilgari mahalla xalqning boshqaruv uslubi ekanligi yozilgan edi? A) ’’Buxoro tarixi‘‘ B) ’’Kitob ul-ansob‘‘ C) ’’Xazoin ul-ulum‘‘ D) ’’Qadimgi xalqlardan qolgan yodgorliklar‘‘ 17 / 40 A.Avloniy fikricha,har vaqt insonni xor qiluvchi illat qaysi? A) Dangasalik B) Umidsizlik C) Fazilatsizlik D) Baxillik 18 / 40 7-sinf tarbiya darsi o‘quv dasturi..... A) mavzular:26 ta nazariy va 6 ta amaliy,2 ta takrorlash B) mavzular:25 ta nazariy va 6 ta amaliy,3 ta takrorlash C) mavzular:27 ta nazariy va 5 ta amaliy,2 ta takrorlash D) mavzular:20 ta nazariy va 9 ta amaliy,5 ta takrorlash 19 / 40 Ibn Sino vafotidan oldin shogirdlariga :’’Sizlarni 5 ta buyuk tabiblarga qoldirib ketyapman ’’ degan .Bular qanday tabiblar? A) Ozodalik,badantarbiya,parhez,mijoz,kayfiyat B) Ozodalik,badantarbiya,dam olish,mijoz,kayfiyat C) Ozodalik,badantarbiya,parhez,dori-darmon,kayfiyat D) Ozodalik,badantarbiya,parhez,mijoz,ovqat 20 / 40 4-sinf tarbiya darsi o‘quv dasturi...... A) mavzular:20 ta nazariy va 7 ta amaliy,5 ta takrorlash,2 ta nazorat B) mavzular:25 ta nazariy va 6 ta amaliy,3 ta takrorlash ,2 ta nazorat C) mavzular:19 ta nazariy va 8 ta amaliy,5 ta takrorlash,2 ta nazorat D) mavzular:24 ta nazariy va 5 ta amaliy,3 ta takrorlash,2 ta nazorat 21 / 40 Qanday holatda fuqarolarda daxldorlik va faol fuqarolik pozitsiyasi kuchli bo‘ladi? A) Fuqarolar jamiyat oldidagi mas’uliyat va burchni his qilib yashaganda B) Fuqarolarning ta’lim -tarbiyasiga katta e’tibor qaratilganda C) Fuqarolar shaxs sifatida kamol topishi uchun zarur bo‘lgan shart-sharoitda D) Davlat va jamiyat hayotida o‘sish-o‘zgarish jarayonlari sodir bo‘lganda 22 / 40 Diniy iymonda ko’proq nimaga urg‘u berilishini aniqlang. A) Ezgulikka B) Odamiylikka C) Ollohga D) Mehr-shafqatga 23 / 40 O‘qituvchining pedagogik munosabatlarini o‘rnatish jarayonida namoyon bo‘ladigan qobiliyatini ko‘rsating. A) Suggestiv B) Ijodiy C) Tashkilotchilik D) Kommunikativlik 24 / 40 ’’Uzluksiz ma’naviy tarbiya konsepsiyasi’’ V bobi..... A) Umumiy o‘rta ta’lim tizimida ma’naviy tarbiyani amalga oshirish B) Oilalarda ma’naviy tarbiyani amalga oshirish C) Maktabgacha ta’lim tizimida uzluksiz ma’naviy tarbiyani amalga oshirish D) To’g’ri javob yo’q 25 / 40 Fikrlashga undash va fikrlarni jamlash uchun qaysi uslub eng qulay? A) ’’BBB‘‘ metodi B) ’’Aqliy hujum‘‘ metodi C) ’’Yangi fikriy hujum’’ metodi D) ’’Arra’’ metodi 26 / 40 9-sinf tarbiya darsi o‘quv dasturi...... A) mavzular:25 ta nazariy va 7 ta amaliy B) mavzular :24 ta nazariy va 8 ta amaliy mashg‘ulot C) mavzular:26 ta nazariy va 9 ta amaliy D) mavzular:21 ta nazariy va 11 ta amaliy 27 / 40 Konsepsiyaning qaysi bobi ’’O‘rta maxsus kasb-hunar va oliy ta’lim tizimi ,ishlab chiqarishda faoliyat ko‘rsatuvchi va band bo‘lmagan yoshlar o‘rtasida uzluksiz ma’naviy tarbiyani amalga oshirish ’’ deb ataladi? A) VI bobi B) VII bobi C) V bobi D) VIII bobi 28 / 40 Quyidagi atamalarga mos kelgan ta’riflarni birlashtirib ,to‘g‘ri javobni toping. 1.Yaxshi natija,erishilgan yutuq,omad 2.Uzil-kesillik,dadillik,sabot.O‘z fikrida qattiq turish 3.Itoatkorlik,hafsala.Sabr-toqat bilan bajarish ishtiyoqi 3.Mustahkam iroda,sabot,chidam,bardoshli bo‘lish A.Muvaffaqiyat B.Qat’iyat C.Qunt D.Matonat A) 1-D,2-C,3-B,4-A B) 1-A,2-B,3-C,4-D C) 1-C,2-D,3-A,4-B D) 1-B,2-A,3-D,4-C 29 / 40 Finlyandiyada maktab bolani eng asosiysi -qanday hayotga o'rgatishi kerak deb hisoblashadi? A) mustaqil muvaffaqiyatli hayotga B) farovon muvaffaqiyatli hayotga C) mustaqil hayotga D) intellektual muvaffaqiyatli hayotga 30 / 40 Tarbiya fani konsepsiyasi qaysi o‘quv kurslar dasturlarini o‘z ichiga oladi? 1.Yo‘l qoidalari,salomatlik; 2.Ekologik tarbiya,media madaniyat; 3.Sog‘lom avlod asoslari,huquqiy tarbiya; 4.Iqtisod va soliq saboqlari. A) 1,3,4 B) 1,2,3,4 C) 3.4 D) 1,2,3 31 / 40 ’’Uzluksiz ma’naviy tarbiya konsepsiyasi’’ IV bobi..... A) To’g’ri javob yo’q B) Oilalarda uzluksiz ma’naviy tarbiyani amalga oshirish C) Maktabgacha ta’lim tizimida uzluksiz ma’naviy tarbiyani amalga oshirish D) Konsepsiyada belgilangan vazifalarni oila va uzluksiz ta’lim tizimida amalga oshirish 32 / 40 Mahallaning huquqiy maqomi O‘z.Res.Konstitutsiyasining nechanchi moddasida berilgan? A) 135-modda B) 105-modda C) 115-modda D) 106-modda 33 / 40 Quyidagi atamalarni o‘z ma’nosi bilan bog‘lab,to‘g‘ri javoblar berilgan qatorni toping. 1.....- bu quvvat,ich-ichimizda yuzaga keladigan kuch. 2......-ato etilgan hayotni munosib ,baxtli yashab o‘tishga ahd qilmoq. 3.....-hayot yuklaydigan vazifani zimmaga olmoq va uni sharaf bilan ado etmoq. 4....-hayotda o‘z o‘rnini topish uchun harakat qilmoq. A.Hissiyot B.Umid C.Mas’uliyat D.Riyozat A) 1-D,2-C,3-A,4-B B) 1-B,2-A,3-D,4-C C) 1-C,2-D,3-B,4-A D) 1-A,2-B,3-C,4-D 34 / 40 8-sinf tarbiya darsi o‘quv dasturi.... A) mavzular:16 ta nazariy va 14 ta amaliy,4 ta takrorlash B) mavzular:18 ta nazariy va 12 ta amaliy,4 ta takrorlash C) mavzular:20 ta nazariy va 10 ta amaliy,4 ta takrorlash D) mavzular:176 ta nazariy va 13 ta amaliy,4 ta takrorlash 35 / 40 ’’Uzluksiz ma’naviy tarbiya konsepsiyasi II bobi..... A) To’g’ri javob yo’q B) Konsepsiyada belgilangan vazifalarni oila va uzluksiz ta’lim tizimida amalga oshirish C) Konsepsiyaning maqsad va vazifalari D) Oilalarda uzluksiz ma’naviy tarbiyani amalga oshirish 36 / 40 ’’Case-stuty’’ texnologiyasining mohiyati nimadan iborat? A) (ing.‘‘case‘‘-idish,’’study‘‘-yo‘nalish) O‘quvchi-talabalardo‘ aniq,real yoki sun‘iy yaratilgo‘n muammoli vaziyatni tahlil qilish orqali eng maqbul variantlarini topish ko‘nikmalarini shakllantirishga xizmat qiladigan texnologiya B) (ing.’’case’’-chemodan,’’study‘‘-yo‘nalish)O‘qituvchi-tinglovchilarda real yoki sun’iy yaratilgan muammoli vaziyatni o‘rganish orqali eng murakkab variantlarini topish ko‘nikmalarini shakllantirishga xizmat qiladi. C) (ing.’’case‘‘-chemodan,’’study‘‘-metod) O‘quvchi-talabalarda aniq,real yoki sun‘iy yaratilgan muammoli vaziyatni o‘rganish orqali eng murakkab variantlarini shakllantirishga xizmat qiluvchi texnologiya D) (ing.’’case’’-chemodan,’’study‘‘-metod) O‘quvchi-talabalarda aniq va sun‘iy tasvirlangan muammoli vaziyatni tahlil qilish orqali eng maqbul variantlarini topish ko‘nikmalarini yo‘naltirishga xizmat qiladigan texnologiya 37 / 40 Insonning tafakkuri ,turmush tarzi,ma’naviy qarashlari o‘z-o‘zidan boshqa joyda shakllanib qolmaydi.Ularning vujudga kelishi va rivojlanishiga nimalar asos bo‘ladi? A) Aniq tarixiy ,tabiiy va ijtimoiy omillar B) Bilim olish,foydali kasb egallash va munosib turmush tarzi C) Yuksak mahorat,salohiyat va tajriba D) Ob‘yektiv va sub’yektiv omillar 38 / 40 6-sinf tarbiya darsi o‘quv dasturi...... A) mavzular:14 ta nazariy va 17 ta amaliy ,3 ta takrorlash B) mavzular:20 ta nazariy va 11 ta amaliy,3 ta takrorlash C) mavzular:17 ta nazariy va 14 ta amaliy ,3 ta takrorlash D) mavzular:19 ta nazariy va 12 ta amaliy ,3 ta takrorlash 39 / 40 Tarbiya fani darsliklariga qo‘yiladigan ilmiy-metodik talablar.... A) Ijtimoiy-ma’rifiy institutlar bilan hamkorlikni kuchaytirish B) Davlat siyosatining asosiy prinsiplari asosida yaratilganligi C) O‘quvchilarni muvaffaqiyatli ijtimoiy hayotga yo‘naltirishga oid matnlar,rasmlar,izohli lug‘at ,texnik ijodkorlik,mantiqiy innovatsion tafakkurni o‘stirishga qaratilgan loyihalash va modellashtirish topshiriqlarini qamrab olgan bo‘lishi D) Qiziqarli,lo‘nda va hamma uchun qulay tabaqalashtirilgan bo‘lishi 40 / 40 ’’Uzluksiz ma’naviy tarbiya konsepsiyasi‘‘ III bobi..... A) Umumiy o‘rta ta’lim tizimida ma’naviy tarbiyani amalga oshirish B) Konsepsiyaning maqsad va vazifalari C) Maktabgacha ta’lim tizimida uzluksiz ma’naviy tarbiyani amalga oshirish D) Konsepsiyada belgilangan vazifalarni oila va uzluksiz ta’lim tizimida amalga oshirish 0% Testni qayta ishga tushiring Baholash mezoni - 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) saqlansin”; - 75 foizdan past ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin”; - 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) berilsin”; - 74 foizdan 65 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi) saqlansin”; - 65 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin” - 64 foizdan 60 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi) saqlansin”; - 60 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, mutaxassis (oliy yoki o’rta maxsus, kasb-hunar ma'lumotli o’qituvchi) lavozimiga tushirilsin” Fikr-mulohaza yuboring tomonidan Wordpress Quiz plugin Tarbiya attestatsiya