Matematika attestatsiya №10 Mart 6, 2022Mart 6, 2022 da chop etilgan InfoMaster tomonidan Matematika attestatsiya №10 ga fikr bildirilmagan. 0% 41 12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637383940 OMAD YOR BO'LSIN! Matematika fanidan attestatsiya savollari №10 2022-yil repetitsiya testlari. DIQQAT! Endi siz o'z bilmingizni sinab ko'rish bilan birga sertifikatga ham ega bo'lishingiz mumkin. Sertifikat olish uchun barcha ma'lumotlarni to'g'ri kiriting! e-mail manzilini to'g'ri kriting, barcha ma'lumotlar sizga yuboriladi. Testda 76% va undan yuqori natija oling va sertifikatni yuklab oling. 1 / 40 Hisoblash natijasida hosil bo’lgan sondan 4 marta katta sonning natural bo’luvchilari soni a bo’lsa , a ning butun bo’luvchilari sonini toping. A) 8 B) 16 C) 24 D) 32 2 / 40 Agar a>0 bo'lsa, funksiyaning vertikal asimptotasini toping. A) x=-a B) y=-a C) x=a D) y=1-a 3 / 40 Quyida berilgan holatda stol va uni atrofida qo’yiladigan stullarning holati berilgan va raqamlangan k-holatda stullarning raqamlari yig`indisi 351 taga teng bo`lsa, k ni toping ? A) 12 B) 13 C) 10 D) 11 4 / 40 f(3x)=x+f(3x-3) va f(3)=1 bo'lsa, f(300) nechaga teng? A) 4800 B) 5050 C) 600 D) 3600 5 / 40 1+sin 2x = 7(sin x + cos x) tenglamani yeching. A) -π/4+πk, k∈Z B) π/4+πk, k∈Z C) Ø D) 0 6 / 40 tengsizlik o‘rinli bo‘ladigan a va b ning natural qiymatlari yig‘indisini toping. A) 12 B) 7 C) 17 D) 5 7 / 40 Chizmadan foydalanib noma’lum burchakni toping. A) 50° B) 70° C) 80° D) 60° 8 / 40 x>0 da x + √x = 3 bo'lsa, √x -3/√x ifodaning qiymatini toping. A) -2 B) -1 C) 0 D) 1 9 / 40 n ning nechta butun qiymatida kasr butun son bo‘ladi? A) 3 B) 10 C) 9 D) 8 10 / 40 Tengsizlikni yeching: A) (6;∞) B) (2;6) C) (2;6)∪(6;∞) D) (-∞;-2) ∪(6;∞) 11 / 40 2 ta bola 64 m masofaga yugurish bo’yicha noodatiy ravishda bellashishmoqda. Bellashuv shartiga ko’ra boshlang’ich chiziqdan 3 qadam oldinga yurgandan so’ng, 2 qadam orqaga yurish kerak. 1-bolaning qadami uzunligi 50 sm, 2-bolani qadami uzunligi esa 40 sm, lekin har 3 sekundda: 1-bola 3 marta qadam tashlaydi, 2-si 4 qadam tashlagan bo’lsa, qaysi bola g’alaba qozongan? A) Ikkalasi teng keladi B) 1-bola C) 2-bola D) Aniqlab bo’lmaydi 12 / 40 Berilgan chizmadan foydalanib α + β ning qiymatini toping: A) 60° B) 45° C) 30° D) 75° 13 / 40 Berilgan tengsizlik uchun quyidagi oraliqlar to‘g‘ri ifodalanganmi? A) Yo'q B) Ha 14 / 40 AB masofani toping ? A) √30 B) √24 C) √27 D) √29 15 / 40 Berilgan chizmadan ning gradus oʻlchamini toping. A) 76 B) 86 C) 84 D) 72 16 / 40 BCD-A markazli aylananing yoyi, ED // BA, DE⟘EF, EC=ED=7 va BF=1 boʻlsa, AF ning qiymatini toping. A) 13 B) 12 C) 15 D) 15 17 / 40 Hisoblang. A) √2+√3 B) √2+1 C) 1-√2 D) √2-1 18 / 40 f(x) va g(x) funksiyalar f(x)+(x-2)·g(x)=x²+5 bog’lanishda va f(3)=10 bo’lsa, g-1 (4) ning qiymatini toping.(g-1 (x)-g(x) ga teskari funksiya) A) 3 B) 4 C) 2 D) 6 19 / 40 EKUB(a;b)=3 va EKUK(a;b) =60 bo’lsa, a+b yig’indining eng katta qiymatini toping. A) 72 B) 54 C) 60 D) 63 20 / 40 Qaysi rasmda y=sin2x grafigi [-π;π] da to’gri tasvirlangan. A) 1 B) 3 C) 2 D) 4 21 / 40 a²·b·c<0, (a·b)>0 va a·c³<0 tengsizliklardan foydalanib a,b,c larning ishoralarini aniqlang: A) -, +, - B) -, -, + C) -, -, - D) +, -, + 22 / 40 Poyezda 5 ta vagon va har bir vagonda kamida 1 ta yo’lovchi bor. Ikkita yo’lovchi bitta vagonda yoki ketma-ketma kelgan vagonda bo’lsa, qo’shni deb ataladi. Har bir yo’lovchining aniq 5 ta yoki aniq 10 ta qo’shnisi mavjud bo’lsa, poyezdda jami nechta yo’lovchi bor? A) 10 B) 13 C) 17 D) 20 23 / 40 ABCD parallelogramm va ABED toʻrtburchakka aylana ichki chizilgan. Agar DE=8, AB=12 boʻlsa, BEC uchburchakning perimetrini toping. A) 24 B) 25 C) 27 D) 22 24 / 40 Qaysi javobda tengsizlik ishorasi to’gri ko’rsatilgan: A) 4 B) 2 C) 1 D) 3 25 / 40 Hisoblang: A) 25 B) 24 C) 27 D) 22 26 / 40 Agar bo’lsa, quyidagilardan qaysi biri eng kichik? A) f(1012) B) f(1009) C) f(2019) D) f(1006) 27 / 40 Agar bo’lsa, ni qiymatini toping. A) 1 B) 5 C) 1/25 D) 1/5 28 / 40 Bo‘yalgan yuzani toping. (cm2) A) 16 B) 12 C) Aniqlab bo‘lmaydi D) 18 29 / 40 Agar x=2t+5, y=3t-1 va f(x)=y(x) bog’lanish mavjud bo’lsa, f(5) ning qiymatini toping A) 2 B) -2 C) 1 D) -1 30 / 40 x noma'lum son (x≠3) uchun x²-15/x=4 tenglik oʻrinli. x·(x+1)·(x+2)·(x+3) koʻpaytmaning qiymati 15 ga teng boʻla oladimi? A) Ha B) Yo'q 31 / 40 Kvadrat rasmdagi kabi 4 ta uchburchakka ajratilgan , 3 ta uchburchakning yuzlari mos ravishda 2, 3, 4 ga teng . Berilgan shakldagi noʼmalum yuzani toping. A) 8 B) 10 C) Aniqlab bo‘lmaydi D) 7 32 / 40 DC-B markazli aylana yoyi, AC-urinma, AB-kesuvchi va S₁=2S₂ ekanligi maʼlum boʻlsa, tgα/α ni toping. A) 1 B) 5/2 C) 3 D) 3/2 33 / 40 Rasmda tasvirlangan favvora ko‘rinishi y=-x(x+6) ko'rinishda bo'lsa, favvora eng ko’pi bilan qaysi balandlikga ko’tarila oladi. (Koordinata Oy o’qi , suv yuzasida joylashgan) A) 6 B) 8 C) Hisoblab bo'lmaydi D) 9 34 / 40 Hisoblang: A) 71/91 B) 70/80 C) 7/18 D) 77/810 35 / 40 Hisoblang. A) 1 B) 3 C) 2 D) 0 36 / 40 P(x) koʻphad berilgan: P(x)=3·xn-4 -5·x24/n -x²+1 n=4 da P(x)-koʻphadning ozod hadi 3 ga karrali boʻla oladimi? A) Ha B) Yo'q 37 / 40 Hisoblang. A) -1 B) 1 C) 0 D) 2 38 / 40 Rostgo’ylar va yolg’onchilar orolida gulxan atrofida o’tirgan 7 ta kishi har biri “Men ikki yolg’onchining orasida o’tiribman” deydi. Orolda nechta yolg’onchi bor? A) 4 ta B) 3 ta C) 7 ta D) 5 ta 39 / 40 Chizmadagi maʼlumotlardan foydalanib x ning qiymatini toping. A) √80 B) 8 C) 9 D) √90 40 / 40 O markazli aylana tomoni 8 ga teng boʻlgan ABCD kvadratga ichki chizilgan boʻlsa, boʻyalgan sohani yuzini toping. A) 16 B) 32 C) 12 D) 24 0% Testni qayta ishga tushiring Baholash mezoni - 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) saqlansin”; - 75 foizdan past ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin”; - 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) berilsin”; - 74 foizdan 65 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi) saqlansin”; - 65 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin” - 64 foizdan 60 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi) saqlansin”; - 60 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, mutaxassis (oliy yoki o’rta maxsus, kasb-hunar ma'lumotli o’qituvchi) lavozimiga tushirilsin” Fikr-mulohaza yuboring Author: InfoMaster Matematika attestatsiya